Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkur buvau suradęs A14 rekonstrukcijos antro etapo principinę schemą su jungiamaisiais keliais ir sumažintu mazgų skaičiumi. Tačiau, kol ji bus įgyvendinta, daug kas gali pasikeisti.
    Tai visgi planuoja dubliuojančius kelius? Jų būtinai reikia, kad panaikinti tą chaosą su tiek tiesioginių įvažiavimų į sklypus ir vienkiemius. Dėl manęs šiame kelyja dviejų lygių gali beveik ar visai nebūti - ko labiausiai noriu tai tiesioginių įvažiavimų panaikinimo. Tuo labiau, kad šiame kelyje išskirntinai geros sąlygos panaikinti tiesioginius įvažiavimus, nes pilna vietų kur arba eina žvyrkelis kitoje sklypo pusėje, arba keliukas abiem savo galais pajungtas į plentą ir tt..

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Norėtųsi, kad 2026 vasarą jau būtų galima važiuoti užbaigtu keliu Vilnius-Utena.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Smagiausia kai projektuotojas rodo į užsakovą, tas dar kur nors.
    Tarsi kažkaip kitaip turėtų būti? Užsakovas sprendžia kokio statinio jam reikia. Šiuo atveju kokio tipo, kokio skerspjūvio kelio ir pan.

    Nejaugi dabar pats paprašęs "namo 5 asmenų šeimai" projekto, norėtumėt gauti kažkokios ultra prabangios vilos projektą su 8 miegamaisiais ir kt., kuri nei sklype tilptų, nei užtektų pinigų jai pasistatyti. Toks projektas būtų bevertis ir keliautų į šiukšlių dėžę.

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Klausimas, ar jau galima bandyti važiuoti remontuojamu keliu į Uteną, ar dar geriau važiuoti per Ukmergę?
    Preitą savaitgalį važiavau link Dubingių A14, tai vienareikšmiškai neapsimokėjo, bet norėjau pažiūrėti. Nes Iki Dubingių dar buvo ne vienas šviesoforas su 6-7 min. nuobodaus laukimo.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.10.31, 14:58.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Klausimas, ar jau galima bandyti važiuoti remontuojamu keliu į Uteną, ar dar geriau važiuoti per Ukmergę?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Projektuotojas projektuoja pagal užsakovo finansines galimybes. Jei užsakovas sakytų, kad turiu milijardą nuo Vilniaus iki Utenos tai, matyt, ir dviejų lygių sankryžų daugiau matytume

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ten sekanti foto gana žiauri.
    Padaro du lygius irrrr... žiedą.
    Juokinga, kai didysis projektavimo ekspertas bei projektuotojų kritikas neatskiria gyvūnų požeminės nuo dviejų lygių sankryžos.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Smagiausia kai projektuotojas rodo į užsakovą, tas dar kur nors. Turėkite garbės ir š neprojektuokite.

    ”Keles atytinka teisės aktūs”.

    Pasikabina lai 20metų projektuotojai po stendą kelio pradžioje ir pabaigoje “Suprojektavo UAB “Jonaitis ir co, pagal studijų VGTU įgytas kompetencijas”.

    Bet kad gėda…

    Komentuoti:


  • Chiuvakas
    replied
    o prie ko čia projektuotojai, jei užsakovai su savo pirkimo specifikacija viską nulemia?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Aš maniau, kad čia kažkas su Uspackichu.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kai projektuotojai padaro klaidą dėl skubėjimo arba neapdairumo, ar net lengvos tyčios. Klaida turi turėti akivaizdumo požymių.

    Korupcija, vagystė, asmeninė finansinė nauda - zaliotas to neapima.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Teisinis statusas yra tik fikcija.

    Esmė yra penktadienis ir sekmadienis. Ar bus geriau nei buvo, ar bus "zaliotas projektuotojams".
    Kas yra „zaliotas“?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Jaučiu, ten varlyčių pralaida. O žiedai tai šiaip jėga. A14 ne greitkelis.
    Teisinis statusas yra tik fikcija.

    Esmė yra penktadienis ir sekmadienis. Ar bus geriau nei buvo, ar bus "zaliotas projektuotojams".

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Jaučiu, ten varlyčių pralaida. O žiedai tai šiaip jėga. A14 ne greitkelis.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ten sekanti foto gana žiauri.
    Padaro du lygius irrrr... žiedą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Manau čia vyksta kova su posūkiais kairėn iš šalutinio.
    Šita prasme saugumas padidėja.

    Foto: Via Lietuva" https://vialietuva.lt/naujienos/via-...s#lg=1&slide=4

    Labai blogai, kad nėra lėtėjimo juostų sukantiems.
    Vietoj buvusių kairiųjų posūkių išsukantriems iš šoninių keliukų ar į juos teks pasivažinėti kelis kilometrus.

    Kažkur buvau suradęs A14 rekonstrukcijos antro etapo principinę schemą su jungiamaisiais keliais ir sumažintu mazgų skaičiumi. Tačiau, kol ji bus įgyvendinta, daug kas gali pasikeisti.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.30, 19:13.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė pwxaz Rodyti pranešimą
    Įdomu ar čia naujos foto , nes prieš 3 savaitės toks vaizdas buvo ,matau gyvūnų pralaida ar galima dabar važiuoti per viršų ar dar per žvyra reikia nusukti
    Manau gana naujos, nes 18-19 d. kai važiavau, dar virš pralaidos nebuvo visai asfalto

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Priminkit, kam yra supilami tokie kalnai iš kelio šono? Kodėl lenkai sugeba to nedaryt ir tiest kelią šalia pievų?

    Komentuoti:


  • pwxaz
    replied
    Įdomu ar čia naujos foto , nes prieš 3 savaitės toks vaizdas buvo ,matau gyvūnų pralaida ar galima dabar važiuoti per viršų ar dar per žvyra reikia nusukti

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    VIA Lietuva PR'as su A14: https://vialietuva.lt/naujienos/via-...tus-kilometrus
    "...
    Eismą pirmajame ruože planuojama atnaujinti iki metų pabaigos
    ...

    Darbai pirmajame ruože – nuo 21 iki 26 kilometro (nuo Nemenčinėlės iki sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5207 Nemenčinė–Eitminiškės–Paberžė) – jau artėja prie pabaigos. Čia baigtas asfaltavimas, baigiami montuoti kelio atitvarai ir kelio ženklai, įrengta gyvūnų pragina bei didžioji dalis apsauginių tinklo tvorų. Šiuo metu vykdomi ženklinimo, apdailos ir kiti darbai. Eismą šiame ruože planuojama visiškai atnaujinti iki šių metų pabaigos.

    Kituose ruožuose taip pat aktyviai vyksta darbai – daugelyje vietų jau paklotas apatinis ir dalis viršutinio asfalto sluoksnio, montuojami kelio ženklai bei atitvarai, pradėtos įrengti aplinkosauginės priemonės: pralaidos, metalinės tinklo tvoros nuo gyvūnų, statomos gyvūnų praginos ir viadukas. Visa veikla vykdoma pagal nustatytą grafiką, o šių ruožų užbaigimas numatomas 2026 metais.
    ..."
    2026 metais skamba labai neapibrėžtais. Ar neturėjo būti, kad per šiuos metus viskas turėjo būti baigta?
    Straipsnyje yra klaidų. cementbetonio danga dar nėra baigta ardyti. Yra likęs keliasdešimties metrų nepradėtas ardyti ruožas prie Molėtų tarp Luokesų ir Kirneilio ežerų. O šiaip ištisine asfalto danga jau galima pravažiuoti beveik iki Giedraičių - Dubingių viaduko (išskyrus vieną vietą kur dar reikia apvažiuoti gyvūnų praginą), asfaltas baigiasi likus porai šimtų metrų iki viaduko. Iš viso šiandien nuo viaduko iki Bijutiškio sankryžos yra 4 ruožai visai be asfalto dangos, kurių bendras ilgis taip primetus yra apie 3,5-4 km.

    Dėl terminų, tai kiek pamenu du ruožai Vilniaus rajone turi būti baigti šiemet, ar bent jau atiduoti eismui pasilikus smulkmes užbaigti pavasarį. O kiti trys ruožai Molėtų rajone vėliau nupirkti ir vėliau startavo, tai jų pabaiga kitais metais numatyta, bet įtariu, kad bent vienas asfalto sluoksnis gali būti paklotas visame kelyje dar šiais metais
    Paskutinis taisė Marukas; 2025.10.30, 16:02.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    VIA Lietuva PR'as su A14: https://vialietuva.lt/naujienos/via-...tus-kilometrus
    "...
    Eismą pirmajame ruože planuojama atnaujinti iki metų pabaigos
    ...

    Darbai pirmajame ruože – nuo 21 iki 26 kilometro (nuo Nemenčinėlės iki sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5207 Nemenčinė–Eitminiškės–Paberžė) – jau artėja prie pabaigos. Čia baigtas asfaltavimas, baigiami montuoti kelio atitvarai ir kelio ženklai, įrengta gyvūnų pragina bei didžioji dalis apsauginių tinklo tvorų. Šiuo metu vykdomi ženklinimo, apdailos ir kiti darbai. Eismą šiame ruože planuojama visiškai atnaujinti iki šių metų pabaigos.

    Kituose ruožuose taip pat aktyviai vyksta darbai – daugelyje vietų jau paklotas apatinis ir dalis viršutinio asfalto sluoksnio, montuojami kelio ženklai bei atitvarai, pradėtos įrengti aplinkosauginės priemonės: pralaidos, metalinės tinklo tvoros nuo gyvūnų, statomos gyvūnų praginos ir viadukas. Visa veikla vykdoma pagal nustatytą grafiką, o šių ruožų užbaigimas numatomas 2026 metais.
    ..."
    2026 metais skamba labai neapibrėžtais. Ar neturėjo būti, kad per šiuos metus viskas turėjo būti baigta?

    Yra šiek tiek ir foto:



    Komentuoti:

Working...
X