Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Tai visgi planuoja dubliuojančius kelius? Jų būtinai reikia, kad panaikinti tą chaosą su tiek tiesioginių įvažiavimų į sklypus ir vienkiemius. Dėl manęs šiame kelyja dviejų lygių gali beveik ar visai nebūti - ko labiausiai noriu tai tiesioginių įvažiavimų panaikinimo. Tuo labiau, kad šiame kelyje išskirntinai geros sąlygos panaikinti tiesioginius įvažiavimus, nes pilna vietų kur arba eina žvyrkelis kitoje sklypo pusėje, arba keliukas abiem savo galais pajungtas į plentą ir tt..
- 3 patinka
-
Norėtųsi, kad 2026 vasarą jau būtų galima važiuoti užbaigtu keliu Vilnius-Utena.
Komentuoti:
-
Tarsi kažkaip kitaip turėtų būti? Užsakovas sprendžia kokio statinio jam reikia. Šiuo atveju kokio tipo, kokio skerspjūvio kelio ir pan.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSmagiausia kai projektuotojas rodo į užsakovą, tas dar kur nors.
Nejaugi dabar pats paprašęs "namo 5 asmenų šeimai" projekto, norėtumėt gauti kažkokios ultra prabangios vilos projektą su 8 miegamaisiais ir kt., kuri nei sklype tilptų, nei užtektų pinigų jai pasistatyti. Toks projektas būtų bevertis ir keliautų į šiukšlių dėžę.
Preitą savaitgalį važiavau link Dubingių A14, tai vienareikšmiškai neapsimokėjo, bet norėjau pažiūrėti. Nes Iki Dubingių dar buvo ne vienas šviesoforas su 6-7 min. nuobodaus laukimo.Parašė Perfect Rodyti pranešimąKlausimas, ar jau galima bandyti važiuoti remontuojamu keliu į Uteną, ar dar geriau važiuoti per Ukmergę?Paskutinis taisė sleader; 2025.10.31, 14:58.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Klausimas, ar jau galima bandyti važiuoti remontuojamu keliu į Uteną, ar dar geriau važiuoti per Ukmergę?
Komentuoti:
-
Projektuotojas projektuoja pagal užsakovo finansines galimybes. Jei užsakovas sakytų, kad turiu milijardą nuo Vilniaus iki Utenos tai, matyt, ir dviejų lygių sankryžų daugiau matytume
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Juokinga, kai didysis projektavimo ekspertas bei projektuotojų kritikas neatskiria gyvūnų požeminės nuo dviejų lygių sankryžos.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTen sekanti foto gana žiauri.
Padaro du lygius irrrr... žiedą.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Smagiausia kai projektuotojas rodo į užsakovą, tas dar kur nors. Turėkite garbės ir š neprojektuokite.
”Keles atytinka teisės aktūs”.
Pasikabina lai 20metų projektuotojai po stendą kelio pradžioje ir pabaigoje “Suprojektavo UAB “Jonaitis ir co, pagal studijų VGTU įgytas kompetencijas”.
Bet kad gėda…
- 2 patinka
Komentuoti:
-
o prie ko čia projektuotojai, jei užsakovai su savo pirkimo specifikacija viską nulemia?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai projektuotojai padaro klaidą dėl skubėjimo arba neapdairumo, ar net lengvos tyčios. Klaida turi turėti akivaizdumo požymių.
Korupcija, vagystė, asmeninė finansinė nauda - zaliotas to neapima.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kas yra „zaliotas“?Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Teisinis statusas yra tik fikcija.
Esmė yra penktadienis ir sekmadienis. Ar bus geriau nei buvo, ar bus "zaliotas projektuotojams".
Komentuoti:
-
Teisinis statusas yra tik fikcija.Parašė alga Rodyti pranešimąJaučiu, ten varlyčių pralaida. O žiedai tai šiaip jėga. A14 ne greitkelis.
Esmė yra penktadienis ir sekmadienis. Ar bus geriau nei buvo, ar bus "zaliotas projektuotojams".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jaučiu, ten varlyčių pralaida. O žiedai tai šiaip jėga. A14 ne greitkelis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąManau čia vyksta kova su posūkiais kairėn iš šalutinio.
Šita prasme saugumas padidėja.
Foto: Via Lietuva" https://vialietuva.lt/naujienos/via-...s#lg=1&slide=4
Labai blogai, kad nėra lėtėjimo juostų sukantiems.
Vietoj buvusių kairiųjų posūkių išsukantriems iš šoninių keliukų ar į juos teks pasivažinėti kelis kilometrus.
Kažkur buvau suradęs A14 rekonstrukcijos antro etapo principinę schemą su jungiamaisiais keliais ir sumažintu mazgų skaičiumi. Tačiau, kol ji bus įgyvendinta, daug kas gali pasikeisti.Paskutinis taisė Romas; 2025.10.30, 19:13.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Manau gana naujos, nes 18-19 d. kai važiavau, dar virš pralaidos nebuvo visai asfaltoParašė pwxaz Rodyti pranešimąĮdomu ar čia naujos foto , nes prieš 3 savaitės toks vaizdas buvo ,matau gyvūnų pralaida ar galima dabar važiuoti per viršų ar dar per žvyra reikia nusukti
Komentuoti:
-
Priminkit, kam yra supilami tokie kalnai iš kelio šono? Kodėl lenkai sugeba to nedaryt ir tiest kelią šalia pievų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu ar čia naujos foto , nes prieš 3 savaitės toks vaizdas buvo ,matau gyvūnų pralaida ar galima dabar važiuoti per viršų ar dar per žvyra reikia nusukti
Komentuoti:
-
Straipsnyje yra klaidų. cementbetonio danga dar nėra baigta ardyti. Yra likęs keliasdešimties metrų nepradėtas ardyti ruožas prie Molėtų tarp Luokesų ir Kirneilio ežerų. O šiaip ištisine asfalto danga jau galima pravažiuoti beveik iki Giedraičių - Dubingių viaduko (išskyrus vieną vietą kur dar reikia apvažiuoti gyvūnų praginą), asfaltas baigiasi likus porai šimtų metrų iki viaduko. Iš viso šiandien nuo viaduko iki Bijutiškio sankryžos yra 4 ruožai visai be asfalto dangos, kurių bendras ilgis taip primetus yra apie 3,5-4 km.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąVIA Lietuva PR'as su A14: https://vialietuva.lt/naujienos/via-...tus-kilometrus
"...
Eismą pirmajame ruože planuojama atnaujinti iki metų pabaigos
...
Darbai pirmajame ruože – nuo 21 iki 26 kilometro (nuo Nemenčinėlės iki sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5207 Nemenčinė–Eitminiškės–Paberžė) – jau artėja prie pabaigos. Čia baigtas asfaltavimas, baigiami montuoti kelio atitvarai ir kelio ženklai, įrengta gyvūnų pragina bei didžioji dalis apsauginių tinklo tvorų. Šiuo metu vykdomi ženklinimo, apdailos ir kiti darbai. Eismą šiame ruože planuojama visiškai atnaujinti iki šių metų pabaigos.
Kituose ruožuose taip pat aktyviai vyksta darbai – daugelyje vietų jau paklotas apatinis ir dalis viršutinio asfalto sluoksnio, montuojami kelio ženklai bei atitvarai, pradėtos įrengti aplinkosauginės priemonės: pralaidos, metalinės tinklo tvoros nuo gyvūnų, statomos gyvūnų praginos ir viadukas. Visa veikla vykdoma pagal nustatytą grafiką, o šių ruožų užbaigimas numatomas 2026 metais.
..."
2026 metais skamba labai neapibrėžtais. Ar neturėjo būti, kad per šiuos metus viskas turėjo būti baigta?
Dėl terminų, tai kiek pamenu du ruožai Vilniaus rajone turi būti baigti šiemet, ar bent jau atiduoti eismui pasilikus smulkmes užbaigti pavasarį. O kiti trys ruožai Molėtų rajone vėliau nupirkti ir vėliau startavo, tai jų pabaiga kitais metais numatyta, bet įtariu, kad bent vienas asfalto sluoksnis gali būti paklotas visame kelyje dar šiais metaisPaskutinis taisė Marukas; 2025.10.30, 16:02.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
VIA Lietuva PR'as su A14: https://vialietuva.lt/naujienos/via-...tus-kilometrus
"...
Eismą pirmajame ruože planuojama atnaujinti iki metų pabaigos
...
Darbai pirmajame ruože – nuo 21 iki 26 kilometro (nuo Nemenčinėlės iki sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5207 Nemenčinė–Eitminiškės–Paberžė) – jau artėja prie pabaigos. Čia baigtas asfaltavimas, baigiami montuoti kelio atitvarai ir kelio ženklai, įrengta gyvūnų pragina bei didžioji dalis apsauginių tinklo tvorų. Šiuo metu vykdomi ženklinimo, apdailos ir kiti darbai. Eismą šiame ruože planuojama visiškai atnaujinti iki šių metų pabaigos.
Kituose ruožuose taip pat aktyviai vyksta darbai – daugelyje vietų jau paklotas apatinis ir dalis viršutinio asfalto sluoksnio, montuojami kelio ženklai bei atitvarai, pradėtos įrengti aplinkosauginės priemonės: pralaidos, metalinės tinklo tvoros nuo gyvūnų, statomos gyvūnų praginos ir viadukas. Visa veikla vykdoma pagal nustatytą grafiką, o šių ruožų užbaigimas numatomas 2026 metais.
..."
2026 metais skamba labai neapibrėžtais. Ar neturėjo būti, kad per šiuos metus viskas turėjo būti baigta?
Yra šiek tiek ir foto:



- 11 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: