Kažkada plaukiau Siesartimi toje vietoje.
https://www.google.com/maps/place/Mo...oASAFQAw%3D%3D
Jei neklystu, ten iki rekonstrukcijos irgi nebuvo tilto o tik pralaida ("dauda"), kuri nesudarė jokių problemų plaukiant baidarėmis.
O dabar pralaida bus dar didesnė.
LRT.lt 2025.08.28
Dėl „betonkės“ rekonstrukcijos – kirčiai „Via Lietuvai“: po keliu tektų plaukti vamzdžiu
Užvirė aistros dėl „betonke“ vadinamo kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos. Visuomenės dėmesys nukrypo į po keliu čiurlenančią Siesarties upę Molėtų rajone. Čia vietoje tilto nuspręsta įrengti vamzdį, kuriuo, norėdami patekti į kitą kelio pusę, baidarėmis ar valtelėmis turėtų plaukti ir poilsiautojai. Į situaciją sureagavo tiek laikinasis aplinkos ministras, tiek „Via Lietuva“.
Apkaltino „Via Lietuvą“
„Via Lietuva“ susimovė“, – ketvirtadienį paskelbtame įraše teigė laikinasis aplinkos ministras Povilas Poderskis. Anot jo, vienoje rekonstravimo dalyje įrengtos pralaidos per Siesarties upę techninis sprendimas nepriimtinas rekreaciniu ir gamtosauginiu požiūriu.

„Formuojama ydinga praktika nepanaudoti sprendinių, kurie darytų kuo mažesnį poveikį ekosistemoms ir upių hidromorfologijai“, – dėstė ministras, pasidalijęs nuotraukomis iš rekonstruojamo kelio vietos. (...)
Į mestus kaltinimus ir viešojoje erdvėje pateiktą informaciją dėl Siesarties upės pralaidos kelyje Vilnius–Utena sureagavo ir pati „Via Lietuva“, kuri patikino, kad projektas atitinka visus hidrologinius, hidraulinius ir konstrukcinius reikalavimus.
„Skaičiavimai rodo, kad pralaida, kurios dydis yra 3,67 × 2,61 metro, užtikrins laisvą vandens tekėjimą ir sudarys galimybę praplaukti baidarėms bei nedidelėms valtims, esant ne maksimaliam vandens lygiui. Svarbu tai, kad nauja pralaida yra ne mažesnio diametro, nei buvo anksčiau“, – nurodė bendrovės atstovai.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...scXC0HRamZHf_w
Apkaltino „Via Lietuvą“
„Via Lietuva“ susimovė“, – ketvirtadienį paskelbtame įraše teigė laikinasis aplinkos ministras Povilas Poderskis. Anot jo, vienoje rekonstravimo dalyje įrengtos pralaidos per Siesarties upę techninis sprendimas nepriimtinas rekreaciniu ir gamtosauginiu požiūriu.

„Formuojama ydinga praktika nepanaudoti sprendinių, kurie darytų kuo mažesnį poveikį ekosistemoms ir upių hidromorfologijai“, – dėstė ministras, pasidalijęs nuotraukomis iš rekonstruojamo kelio vietos. (...)
Į mestus kaltinimus ir viešojoje erdvėje pateiktą informaciją dėl Siesarties upės pralaidos kelyje Vilnius–Utena sureagavo ir pati „Via Lietuva“, kuri patikino, kad projektas atitinka visus hidrologinius, hidraulinius ir konstrukcinius reikalavimus.
„Skaičiavimai rodo, kad pralaida, kurios dydis yra 3,67 × 2,61 metro, užtikrins laisvą vandens tekėjimą ir sudarys galimybę praplaukti baidarėms bei nedidelėms valtims, esant ne maksimaliam vandens lygiui. Svarbu tai, kad nauja pralaida yra ne mažesnio diametro, nei buvo anksčiau“, – nurodė bendrovės atstovai.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...scXC0HRamZHf_w
Komentuoti: