Paskelbtas konkursas: Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 79,510 iki 93,726 km kapitalinis remontas, tik nelabai supratau pateikimo termino, paskelbta 2023-12-06 21:45, teikimas 2023-12-11 14:00. Tokio lygio konkursui pasiruošti 4 dienos? Nepamenu, gal prieš tai buvo rinkos konsultacija ir ten viską susidėliojo...
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...turnUrl=&b=PPO
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Trumpa santrauka dėl mano, o galbūt ir jūsų mylimo kelio, apie kurį kalbėjo Dėmesio centre, nors iš esmės nieko naujo nepasakė:
1. Danga prasta, tačiau matuoklių netrūksta.
2. Finansavimas yra skirtas tik vienai kelio daliai, nuo Utenos iki Molėtų. Kadangi ta dalis numatyta 1+1 tai labai lengva kol kas kalbėti, nes iš principo reikia tik rekonstruoti. Nuo Molėtų link Vilniaus užtikrinto finansavimo dar nėra, nors 2025 metai vėl buvo paminėti kaip pabaigos metai, tiesa, su šiokia tokia atsarga, jei bus skirti finansai.
Bet pasidžiaukime, juk Skuodis pasakė: "Skaidrumo bus daugiau".
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTai pat pranešu, kad aš ir mano giminė jau n metų Utenos plentą iškeitėme į Ukmergės plentą iki meto kai bus rekonstruotas Vilnius Utena kelias.
Komentuoti:
-
O šviesoforo įrengimas, pvz. sankryžoje ties Molėtų Maxima, jau skaitytųsi kaip vairuotojų diskriminacija, ar nelabai?
Komentuoti:
-
Kad ten dviejų lygių sankryžos reikalingos penktadienio ir sekmadienio vakarą, kitu metu tikrai susitvarkys žiedai ar paprastos sankryžos. Per didelė prabanga švaistyt pinigus tam, kas bus naudojama kelias valandas per savaitę.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimąSpėju, kad po rekonstrukcijos, srautas iš karto išaugs apie 20% ir bus gerokai didesnis nei LAKD skaičiavimai. Jei iš Vilniaus judu į Uteną, Zarasus ar pan., taip pat eilę metų renkuosi važiavimą per Ukmergę. Ir man keista, kad rekonstruojant plentą, iki Molėtų neplanuojama nei viena nauja dviejų lygių sankryža. Ties Molėtais jos turėtų būti bent dvi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Spėju, kad po rekonstrukcijos, srautas iš karto išaugs apie 20% ir bus gerokai didesnis nei LAKD skaičiavimai. Jei iš Vilniaus judu į Uteną, Zarasus ar pan., taip pat eilę metų renkuosi važiavimą per Ukmergę. Ir man keista, kad rekonstruojant plentą, iki Molėtų neplanuojama nei viena nauja dviejų lygių sankryža. Ties Molėtais jos turėtų būti bent dvi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai pat pranešu, kad aš ir mano giminė jau n metų Utenos plentą iškeitėme į Ukmergės plentą iki meto kai bus rekonstruotas Vilnius Utena kelias.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Pro Ukmergę nėra toks jau juokingas atvejis jei +~10min, važiuoji ir A2 ir nusukęs tiesiai, patogiai ir nereikia laužyti pakabos ant Skuodžio pažadų:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai daug kas taip, žinau, kad į Zarasus netgi važiuoja per Ukmergę, nors per Uteną gerokai arčiau. Yra dar Rokiškis, Kupiškis, netgi Anykščiai ir pan.
Ir kažkas dar į Zarasus važiuoja tokiu lanku pro Ukmergę? Nemaniau kad taip įmanoma.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNorint gero rezultato, reikia liet betoną, o ne atvežt ir sumest blokus ir net nepagalvot apie siūles tarp jų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSvarbiausia yra betono sudėtis. Kiek žinau, 4-ojo dešimtmečio vokiškuose greitkeliuose buvo naudojamas specialios sudėties, lemiančios lėtesnį dėvėjimąsi ir mažesnį "vaikščiojimą".
Kitas dalykas - šis kelias vienas iš nedaugelio buvo šalutinis SA veiklos produktas (kaip pamaskvės "betonkės").
Komentuoti:
-
Norint gero rezultato, reikia liet betoną, o ne atvežt ir sumest blokus ir net nepagalvot apie siūles tarp jų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBetonkės konstrukcija yra viena tragiškiausių, įmanomų keliams. Eilinis sovietinis net analagov v mire.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Svarbiausia yra betono sudėtis. Kiek žinau, 4-ojo dešimtmečio vokiškuose greitkeliuose buvo naudojamas specialios sudėties, lemiančios lėtesnį dėvėjimąsi ir mažesnį "vaikščiojimą".
Kitas dalykas - šis kelias vienas iš nedaugelio buvo šalutinis SA veiklos produktas (kaip pamaskvės "betonkės").
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBetonkės konstrukcija yra viena tragiškiausių, įmanomų keliams. Eilinis sovietinis net analagov v mire.
Komentuoti:
-
Betonkės konstrukcija yra viena tragiškiausių, įmanomų keliams. Eilinis sovietinis net analagov v mire.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: