Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Robyla
    replied
    Paskelbtas konkursas: Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 79,510 iki 93,726 km kapitalinis remontas, tik nelabai supratau pateikimo termino, paskelbta 2023-12-06 21:45, teikimas 2023-12-11 14:00. Tokio lygio konkursui pasiruošti 4 dienos? Nepamenu, gal prieš tai buvo rinkos konsultacija ir ten viską susidėliojo...

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...turnUrl=&b=PPO


    Paskutinis taisė Robyla; 2023.12.07, 09:57.

    Komentuoti:


  • KAROSA
    replied
    Trumpa santrauka dėl mano, o galbūt ir jūsų mylimo kelio, apie kurį kalbėjo Dėmesio centre, nors iš esmės nieko naujo nepasakė:

    1. Danga prasta, tačiau matuoklių netrūksta.

    2. Finansavimas yra skirtas tik vienai kelio daliai, nuo Utenos iki Molėtų. Kadangi ta dalis numatyta 1+1 tai labai lengva kol kas kalbėti, nes iš principo reikia tik rekonstruoti. Nuo Molėtų link Vilniaus užtikrinto finansavimo dar nėra, nors 2025 metai vėl buvo paminėti kaip pabaigos metai, tiesa, su šiokia tokia atsarga, jei bus skirti finansai.

    Bet pasidžiaukime, juk Skuodis pasakė: "Skaidrumo bus daugiau".

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    https://www.miestai.net/forumas/foru...79#post2094279
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.04, 19:46.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Tai pat pranešu, kad aš ir mano giminė jau n metų Utenos plentą iškeitėme į Ukmergės plentą iki meto kai bus rekonstruotas Vilnius Utena kelias.
    Net jeigu važiuojate tik iki Molėtų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kai galima padaryt žiedą - šviesoforas būtų diskriminacija.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    O šviesoforo įrengimas, pvz. sankryžoje ties Molėtų Maxima, jau skaitytųsi kaip vairuotojų diskriminacija, ar nelabai?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kad ten dviejų lygių sankryžos reikalingos penktadienio ir sekmadienio vakarą, kitu metu tikrai susitvarkys žiedai ar paprastos sankryžos. Per didelė prabanga švaistyt pinigus tam, kas bus naudojama kelias valandas per savaitę.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Spėju, kad po rekonstrukcijos, srautas iš karto išaugs apie 20% ir bus gerokai didesnis nei LAKD skaičiavimai. Jei iš Vilniaus judu į Uteną, Zarasus ar pan., taip pat eilę metų renkuosi važiavimą per Ukmergę. Ir man keista, kad rekonstruojant plentą, iki Molėtų neplanuojama nei viena nauja dviejų lygių sankryža. Ties Molėtais jos turėtų būti bent dvi.
    Atsakymas labai paprastas, pinigai. Biudžetas ir taip įtemptas, o kur dar daug kitų prioritetinių infrastruktūros darbų kaip via baltica iki Latvijos sienos, Kaunas - Prienai kelias, Kauno šiaurinio aplinkelio praplėtimo užbaigimo darbai ir krūva griūvančių arba ant plauko besilaikančių tiltų...

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Spėju, kad po rekonstrukcijos, srautas iš karto išaugs apie 20% ir bus gerokai didesnis nei LAKD skaičiavimai. Jei iš Vilniaus judu į Uteną, Zarasus ar pan., taip pat eilę metų renkuosi važiavimą per Ukmergę. Ir man keista, kad rekonstruojant plentą, iki Molėtų neplanuojama nei viena nauja dviejų lygių sankryža. Ties Molėtais jos turėtų būti bent dvi.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tai pat pranešu, kad aš ir mano giminė jau n metų Utenos plentą iškeitėme į Ukmergės plentą iki meto kai bus rekonstruotas Vilnius Utena kelias.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Sakot, ratai ir važiuoklė?
    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-12-02 16-27-54.png
Views:	1749
Size:	596,0 kB
ID:	2093880
    https://www.facebook.com/jolanda.rep...ntNsReeSbKaEQl

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pro Ukmergę nėra toks jau juokingas atvejis jei +~10min, važiuoji ir A2 ir nusukęs tiesiai, patogiai ir nereikia laužyti pakabos ant Skuodžio pažadų:
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1772
Size:	82,0 kB
ID:	2093724

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai daug kas taip, žinau, kad į Zarasus netgi važiuoja per Ukmergę, nors per Uteną gerokai arčiau. Yra dar Rokiškis, Kupiškis, netgi Anykščiai ir pan.
    Per Ukmergę į Zarasus? Taigi pro Švenčionis ir Ignaliną žymiai arčiau, ir kelias geras. Mano vienos pažįstamos tėviškė Utenoje, pripratusi dardėti betonke. Tai kai pravažiavo kartą Vilniaus - Zarasų kelio atkarpa nuo Pabradės link Vilniaus, tai baisiai man užpavydėjo. Sako, važinėji į savo Švenčionėlius lygiu gražiu asfaltu...

    Ir kažkas dar į Zarasus važiuoja tokiu lanku pro Ukmergę? Nemaniau kad taip įmanoma.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Norint gero rezultato, reikia liet betoną, o ne atvežt ir sumest blokus ir net nepagalvot apie siūles tarp jų.
    Kad pas mus lietos plokštės, o ne sudėtos. Ir neplonos, pažįstamas kelininkas sakė, kad kai ardė, gabalai buvo sofos dydžio. Apie siūles irgi juk pagalvojo, ten buvo siūlėse kažkokia guma, kuri vasarą viskam išsiplėtus išlįsdavo, o žiemą susmegdavo. Gal bitumas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Svarbiausia yra betono sudėtis. Kiek žinau, 4-ojo dešimtmečio vokiškuose greitkeliuose buvo naudojamas specialios sudėties, lemiančios lėtesnį dėvėjimąsi ir mažesnį "vaikščiojimą".
    Kitas dalykas - šis kelias vienas iš nedaugelio buvo šalutinis SA veiklos produktas (kaip pamaskvės "betonkės").
    Ar tikrai? Aš kažkur skaičiau, kad bandė cementbetonį naudot dėl asfalto deficito. Neveda lyg tarp jokių karinių bazių. Pamaskvės betonkės, atrodo, kitokios: ten sudėtos plokštės, pas mus lietos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Norint gero rezultato, reikia liet betoną, o ne atvežt ir sumest blokus ir net nepagalvot apie siūles tarp jų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Betonkės konstrukcija yra viena tragiškiausių, įmanomų keliams. Eilinis sovietinis net analagov v mire.
    Betonkės pliusas, kad net stipriai lyjant nėra provėžų, kurių pilna autostradose net palyginus nesenai rekonstruotuose ruožuose.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Svarbiausia yra betono sudėtis. Kiek žinau, 4-ojo dešimtmečio vokiškuose greitkeliuose buvo naudojamas specialios sudėties, lemiančios lėtesnį dėvėjimąsi ir mažesnį "vaikščiojimą".
    Kitas dalykas - šis kelias vienas iš nedaugelio buvo šalutinis SA veiklos produktas (kaip pamaskvės "betonkės").

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Betonkės konstrukcija yra viena tragiškiausių, įmanomų keliams. Eilinis sovietinis net analagov v mire.
    Gal kas nors žino, ką ten netaip padarė? Nes yra gi pasauly aparatai, deimantinės frezos, technologijos kaip įdėti jungtis tarp blokų, leidžiančios betoninius greitkelius atgaivinti dar keturiems–penkiems dešimtmečiams. Betono skaldymo mašiną tai iš JAV atsiplukdė, o kodėl negalėjo atsiplukdyt betono lyginimo frezos?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Betonkės konstrukcija yra viena tragiškiausių, įmanomų keliams. Eilinis sovietinis net analagov v mire.

    Komentuoti:

Working...
X