Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Pirmas asfaltas atkarpoje nuo Nemencineles viaduko iki Pranciskoniu (21.5 - 23km):
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
Jau teko matyt fūrų padangų sprogusių kelyje. Nežinau, kaip baigėsi, nes fūrų nebebuvo, bet padangos voliojosi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąar kaip pradės fūroms sproginėti padangos be atvangos.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBeje, tą kvailą memą ir pats "palaikinai".
Komentuoti:
-
Gal jau nebegrįžkim prie seniai išdiskutuotų dalykų. Tikrai nesinori vėl girdėti, kaip kažkam nepavyks sustoti nugręžti rabarbaro kur papuola, ar kaip pradės fūroms sproginėti padangos be atvangos.
Palaukim kol pasibaigs dabar rekonstruojamo ruožo tarp Vilniaus ir Molėtų rekonstrukciją, kad galėtume išgirsti tuos pačius argumentus, matyti tokius pačius video ir skaityti tokius pačius straipsnius. Nes atitvarų čia bus daugiau, šlaitai irgi bus taip pat aukšti, nes numatytos berods 5 ar 6 pralaidos pritaikytos gyvūnams praeiti. Taip pat, reikia nepamiršti, kad 2+1 kelyje, toje pusėje, kurioje bus 1 juosta, tai ji bus apskritai įrėminta tarp atitvarų be jokios galimybės aplenkti traktorių, padangą keičiantį furistą ar gręžiantį rabarbarą tautietį.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąRomai, pats čia rašinėji pievas, o kitoje temoje verki, kad čia matai paminėjus tave kažkokius memus dedaGal gali papasakoti, kuom aš ir memai susiję? Ar tiesiog pavyksta tik iš visų oponuojančių tyčiotis?
Beje, tą kvailą memą ir pats "palaikinai".
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal gali papasakoti, kuom aš ir memai susiję? Ar tiesiog pavyksta tik iš visų oponuojančių tyčiotis?
Ir truputi juokinga klausytis apie projektuotojų užtarėjus. Turbūt daugiau už patį galėčiau parodyti projektuotojų klaidų šiame objekte, bet tai nėra tie atitvarai ar kažkas kitas, dėl ko čia tos raudos kas kelias savaites pasigirsta.
Dar taip niekas neatsakė, kaip reikėtų įrengti pralaidą, kuri kartu ir veiktų ir kaip požeminis praėjimas gyvūnams, 1 metro aukščio sankasoje. Sunku įsivaizduoti kaip briedis ar elnias pralenda pro 600mm diametro vamzdį.Paskutinis taisė sleader; 2025.06.25, 16:04.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Čia tai absurdas. Nežinau ar su augmenija galima sutvirtinti tokį šlaitą, nes įprastai šlaitai būna 1:2 arba max 2:3 statumo. Čia panašu, kad gerokai stačiau. Jeigu suprojektavo tokį statų, tai turėjo ir numatyti priemones jam sutvirtinti. Sutinku, kad čia probleminė vieta. Bet čia problema ne dėl griovių gilumo ar atitvarų įrengimo, o dėl netinkamo šlaito statumo arba jo tvirtinimo sprendinio.
Pirmiausia, nereikia net inžinerijos mokslų baigti, užtenka nors kartą gyvenime griovį kastuvu iškast ir suprasti, kad žole tokio skardžio nesutvirtinsi. Ne Norvegijos kalnų kelias ant uolų... Tai iškart kyla pagrįsta abejonė projektuotojo kompetencija tiek šiuo, tiek turbūt ir kitais pasirinktais sprendiniais. Ar ant popieriaus kitaip atrodo?
Antra... koks tada visų projekto ekspertizių lygis?
Trečia... ką objekte veikė techninės priežiūros atstovas?
Visiems tiko ir patiko...
Galiu tik rangovą iš praktikos suprasti, nes dažniausiai tokiais atvejais jei nesiplėšysi marškinių ir negulsi skersai kelio, tai biurokratinio mechanizmo korekcijoms neišjudinsi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kiek žolės ar kitos kokios augalijos reikia tokiam šlaitui sutvirtinti? matyt Gedimino kalno technologijos tvirtinimo nebuvo panaudotos, todėl is slenka...
stop kadras skolintas iš tiktok įrašo:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąYra kažkokių faktų, kad pagrįsti šį teiginį, kad kelyje net ir pirmus metus po statybų (1986 m.) to nebuvo?
Šlaitų išplovos, nuošliaužos paprastai būna pirmus kelis metus po statybos darbų. Po to įsitvirtina augalija, gruntas suslūgsta ir problemų nebelieka, kad ir kokio aukščio tie šlaitai bebūtų. Tai čia lyginti naują ir dešimtmečius esantį, toks keistas dalykas.
Antra vertus, per 35 laisvos Lietuvos metus nebuvo pranešta apie jokių rimtesnes nuošliaužas rekonstruojamuose užmiesčio keliuose.
2017 metais Vilniaus Vakariniame aplinkelyje ar galbūt 2025 Rail Balticoje ties Rimkais nuošliaužos atsirado giliose iškasose
https://www.15min.lt/verslas/naujien...-1636-767986#_
Kelias Molėtai - Utena neina per kalnų tarpeklius ir nebuvo jokio poreikio statyti aukštus pylimus ar gilias sankasas.
Fizikos dėsniai nepasikeitė.
Pora pavyzdžių iš A14 tarp Molėtų ir Utenos.
Akivaizdu, kad iki 2024-2025 m. "rekonstrukcijos" nebuvo jokių šansų susiformuoti nuošliaužoms
Viskėnų autobusų stotelė prieš rekonstrukciją (GSW foto 2023.08):
https://www.google.com/maps/@55.4370...oASAFQAw%3D%3D
Viskėnų autobusų stotelė dabar:
Degulių kaimo megastruktūra su salelėmis ir atitvarais sukurta vietoj šio kaimiško peizažo
GSW foto 2023.06
https://www.google.com/maps/@55.4280...oASAFQAw%3D%3D
Foto 2025.02
Tačiau SRP projektams padarius kelio sankasą pagal prieštankinių eskarpų ar pilies gynybos nuo kryžiuočių pavyzdį tereikėjo laukti rimtesnio lietaus. Kas gali papaikškinti, kokia tokio sankasos projektavimo prasmė?
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąKiek žolės ar kitos kokios augalijos reikia tokiam šlaitui sutvirtinti?
matyt Gedimino kalno technologijos tvirtinimo nebuvo panaudotos, todėl is slenka...
stop kadras skolintas iš tiktok įrašo:
Paskutinis taisė Romas; 2025.06.25, 08:33.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVia Lietuva daugiau mažiau yra PR krizėje ir aišku tokios smulkmenos kaip nuošliaužos kurios sutvarkomos krizę vis tiek gilina. Realiai išbristų iš tos krizės, galėtų teisintis ir tvarkyt, visi pamirštų tą pačią sekundę.
Kita tema yra Via Lietuva PR reikalai ir kol kas nematau prošvaičių, nors norėtųsi, nes tai reikštų geresnius kelius
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kiek žolės ar kitos kokios augalijos reikia tokiam šlaitui sutvirtinti? matyt Gedimino kalno technologijos tvirtinimo nebuvo panaudotos, todėl is slenka...
stop kadras skolintas iš tiktok įrašo:
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Yra kažkokių faktų, kad pagrįsti šį teiginį, kad kelyje net ir pirmus metus po statybų (1986 m.) to nebuvo? Šlaitų išplovos, nuošliaužos paprastai būna pirmus kelis metus po statybos darbų. Po to įsitvirtina augalija, gruntas suslūgsta ir problemų nebelieka, kad ir kokio aukščio tie šlaitai bebūtų. Tai čia lyginti naują ir dešimtmečius esantį, toks keistas dalykas.
stop kadras skolintas iš tiktok įrašo:
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Via Lietuva daugiau mažiau yra PR krizėje ir aišku tokios smulkmenos kaip nuošliaužos kurios sutvarkomos krizę vis tiek gilina. Realiai išbristų iš tos krizės, galėtų teisintis ir tvarkyt, visi pamirštų tą pačią sekundę.
Kita tema yra Via Lietuva PR reikalai ir kol kas nematau prošvaičių, nors norėtųsi, nes tai reikštų geresnius kelius
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Vietoj kvailų bandymų įžeidinėti verčiau grįžk į tą vietą iš kur esi atvažiavęs.
Pakeliui galėsi padėti tvarkyti nuošliaužą
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pritariu, tas pats buvo ir Vakariniame aplinkkelyje pirmus kelis metus, kol nesuaugo žolė normaliai.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą1985 metais nutiestame Utenos plente nebuvo nuošliaužų, nes sankasa buvo daroma keliui, o ne tam, kad būtų "pagrįstas " kuo didesnis metalinių atitvarų kiekis.
- 10 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: