Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • pwxaz
    replied
    Galėjo greitėjimo lėtėjimo juostas padaryti ar kažką panašaus

    Komentuoti:


  • kinderis
    replied
    Nežinau kaip daugumai, bet mano nuomone tokios nuovažos, kur juosta visa tarp atitvarų, saugumo tikrai nesuteikia.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Jeigu akligatvis (įvažiavimas į sklypą) dar gal galima užskaityt, kad "atsimins", nes "atsimeni" kad atvažiavai 2+1 profilio keliu tai iš jo turėsi išvažiuot. Tikimasi, kad įvažiavimu į sklypą naudosis daugiausiai sklypo savininkas. Jei įvažiuosi "taip sau", nesi beprotis kad čia bukai apsisuksi. Gali būt, kad net ženklai čia nepadės.
    Tokio dalyko, kaip "vairuotojo pareiga atsiminti iš kurios pusės atvažiavo ir išvažiuoti į tą pačią pusę" KET nėra. Ir projektas, bei eismo saugumas nėra ta vieta, kur reikia "tikėtis, susiprasti ar atsiminti"
    Labai keista, kad pas mus tokiose nuovažose nežymima į kurią pusę išvažiuoti. O po to ir turime situacijas, kai koks senjoras pavažiavo prieš eismą. Čia tokioje nuovažoje, jeigu ji yra į kelio pusę su dviejomis eismo juostomis, tai po to vairuotojui net ir negali pasakyti, kad jis išvažiavo prieš eismą. Nes jokių ženklų jis nepažeidę, "plytos" ten irgi nėra. Visas eismo saugumas paremtas "vairuotojas susipras". Nors ženklas ir atrama jam tiek daug nekainuoja ir tų nuovažų ten tiek nėra, kad nebūtų galima tinkamai paženklinti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ten su ženklinimu bent jau pradiniame TDP yra ir daugiau problemų.
    Be šito nesusipratimo, kad juostos pabaigos ženklai nepradubluoti 200 ar 400 m pries jos pabaigą yra palikta ir didesnė problema. Prie išvažiavimo iš šalutinių teritorijų nėra numatyti 402 ženklai apie galimą kryptį tik į dešinę. Prie sankryžų, tokie numatyti, bet išvažiuojant iš sodybos kažkaip galima netrukdomam pasukti į kairę prieš eismą.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_48.png
Views:	950
Size:	503,4 kB
ID:	2225750
    Jeigu akligatvis (įvažiavimas į sklypą) dar gal galima užskaityt, kad "atsimins", nes "atsimeni" kad atvažiavai 2+1 profilio keliu tai iš jo turėsi išvažiuot. Tikimasi, kad įvažiavimu į sklypą naudosis daugiausiai sklypo savininkas. Jei įvažiuosi "taip sau", nesi beprotis kad čia bukai apsisuksi. Gali būt, kad net ženklai čia nepadės.

    Jei ne akligatvis tai liūdniau, pasimetimo tikimybė didesnė.

    ---
    Dėl juostos pabaigos reikia tik šių ženklų kuriuos į šią temą turėjau būt įkėlęs.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Parašė pwxaz Rodyti pranešimą
    Ar iki Giedraičių Dubingių viaduko jau pilnai paklotas asfaltas ? Gyvūnų pralaida buvo pusiaukelėje man rodos koks 36km ir tekdavo vaziuoti per žvyrą, ir netoli viaduko apie 41km buvo žvyras ir šviesoforas kaip ten reikalai dabar ?
    Dar ne, bet sparčiai įrenginėja pagrindus. Po truputį didina asfalto plotą. Bandyčiau spėti, kad asfaltas nuo Vilniaus pusės iki viaduko bus ne ankščiau kaip po mėnesio ir daugiau.

    Komentuoti:


  • pwxaz
    replied
    Ar iki Giedraičių Dubingių viaduko jau pilnai paklotas asfaltas ? Gyvūnų pralaida buvo pusiaukelėje man rodos koks 36km ir tekdavo vaziuoti per žvyrą, ir netoli viaduko apie 41km buvo žvyras ir šviesoforas kaip ten reikalai dabar ?
    Paskutinis taisė pwxaz; 2025.10.20, 18:09.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Dar projekte matėsi, kad bus taip įrengiamas juostos pabaigos ženklas. Reiktų 400 m pakartot ženklą kaip Panevėžio aplinkkelyje, tokio nebuvo nurodyta projekte.
    Ten su ženklinimu bent jau pradiniame TDP yra ir daugiau problemų.
    Be šito nesusipratimo, kad juostos pabaigos ženklai nepradubluoti 200 ar 400 m pries jos pabaigą yra palikta ir didesnė problema. Prie išvažiavimo iš šalutinių teritorijų nėra numatyti 402 ženklai apie galimą kryptį tik į dešinę. Prie sankryžų, tokie numatyti, bet išvažiuojant iš sodybos kažkaip galima netrukdomam pasukti į kairę prieš eismą.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_48.png
Views:	950
Size:	503,4 kB
ID:	2225750

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Man vienam užkliuvo, kad pirmas ir vienintelis mėlynas ženklas, žymintis juostų susiliejimą, stovi jau per vėlai?

    Click image for larger version  Name:	IMG_4510.jpeg Views:	114 Size:	282,2 kB ID:	2225672
    Dar projekte matėsi, kad bus taip įrengiamas juostos pabaigos ženklas. Reiktų 400 m pakartot ženklą kaip Panevėžio aplinkkelyje, tokio nebuvo nurodyta projekte.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.10.20, 13:31.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Man vienam užkliuvo, kad pirmas ir vienintelis mėlynas ženklas, žymintis juostų susiliejimą, stovi jau per vėlai?

    Click image for larger version

Name:	IMG_4510.jpeg
Views:	1114
Size:	282,2 kB
ID:	2225672

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Ačiū už video.
    Koks ten dabar leistinas greitis?
    50

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ačiū už video.
    Koks ten dabar leistinas greitis?

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    2025-10-19 nuo Maišiagala - Nemenčinė iki Eitminiškės - Paberžė.
    Šioje atkarpoje jau nebelikę nei vieno šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Gintarinis
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Turbūt ne Vilniaus o rajono merą turėjai minty?
    Taip, žinoma, ačiū už patikslinimą. Sveikinimai Duchnevičiui gavus Susisiekimo ministerijos prizą už nuolankumą!

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Akivaizdu, kad pralaidos šonai bus skirti smulkiai ir nelabai smulkiai faunai nukreipiant tvoromis.

    A14 buvo nutiestas savu laiku stygos tiesumu per pelkes ir miškus, todėl garsėja susidūrimais su gyvūnais. Forume, net buvo išrašyti ruožai, pagal kilometražą, kur to itin dažnai pasitaiko. Tai gerai, kad pralaidas daro.

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Va čia tai pralaida bus. Ne tai kad su baidare su kateriu galima bus pralėkt.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rimvydas Avižonis
    Molėtų plento statybos A14 / 2809 sankryža 2025.09.23
    Rudokai (44 km), kelio Giedraičiai - Dubingiai viadukas.






    Į šiaurę nuo viaduko statoma pralaida

    https://www.youtube.com/watch?v=aFM3-0DJVQM

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Turbūt ne Vilniaus o rajono merą turėjai minty?

    Parašė Gintarinis Rodyti pranešimą

    tikrai naivu tikėtis gero remonto visam senajam Molėtų plentui, kurio keli gabaliukai tikrai gerai sutvarkyti, bet nuo Paberžės iki Giedraičių yra visiškas donbasas ir kas savaitę blogėja.
    Jei žavusis socdemas Vilniaus meras daugiau dirbtų, o mažiau parintųsi, galėtų paderinti su ta pačia socdemų valdoma Susisiekimo ministerija ir jai pavaldžia Via Lietuva bent jau dėl to baisiausio gabalo, bet kur tau... Jau visi matom, kaip "paderino" dėl kairinio posūkio į Europos centrą.

    Komentuoti:


  • Gintarinis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nesu girdėjęs apie kažkokius planus. Bet reikia suprasti, kad esant dideliam finansavimo deficitui, kurį tikėkimės sumažins ar išspręs su Kelių fondu, šis kelias turi vieną mažiausių prioritetų rekonstrukcijoms. KK 172 yra praktiškai visiškas A14 dublis. Manau būtų naivu tikėtis, kad bus koncentruojamasi į dviejų lygiagrečių kelių, esančių < 7km atstumu vienas nuo kito rekonstravimą, kai šalyje magistraliniai keliai ir automagistralės vietomis vos ne tokios būklės kaip tas krašto kelias.
    tikrai naivu tikėtis gero remonto visam senajam Molėtų plentui, kurio keli gabaliukai tikrai gerai sutvarkyti, bet nuo Paberžės iki Giedraičių yra visiškas donbasas ir kas savaitę blogėja.
    Jei žavusis socdemas Vilniaus meras daugiau dirbtų, o mažiau parintųsi, galėtų paderinti su ta pačia socdemų valdoma Susisiekimo ministerija ir jai pavaldžia Via Lietuva bent jau dėl to baisiausio gabalo, bet kur tau... Jau visi matom, kaip "paderino" dėl kairinio posūkio į Europos centrą.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    kai šalyje magistraliniai keliai ir automagistralės vietomis vos ne tokios būklės kaip tas krašto kelias.
    Na, ne, ruožas tarp Paberžės ir Giedraičių yra vienas prastesnių krašto kelių, ir jau senai. Man panašaus blogumo magistralinių kelių neteko matyt. Kaip ir asfaltas be duobių, bet mašinoj su kieta pakaba purto taip, kad raumenys niežti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Aš jau tikėjausi, jog "reikia numanyti, kad netolimoje ateityje numatyta rekonstrukcija" bus ne už kalnų...

    Komentuoti:

Working...
X