
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąAtitvarai kažkuriame kelyje tikrai nenuskurdina biudžeto skirto keliams tiek, kad bendroje sumoje tai bent kažkiek ženkliau matytųsi. Didžiausias skaudulys yra tas, kad tokioje retai apgyvendintoje šalyje turime tiek daug kelių, kurie reikalauja daug pinigų. Ypač kai asfaltuojami ilgiausi žvyrkeliai, kuriais per valandą pravažiuoja tiek automobilių, kad galima ant rankos pirštų suskaičiuoti ir kurie veda į kaimelius su likusiais vienetais gyventojų.
O kuoliukų skaičius salelėse tikrai bado akis. Čia grynai kažkoks projektuotojų copy/paste iš ankstesnio prasto projekto padaryta, nes jų tiek tikrai nereikia. Užtektų tik kas trečią, jeigu net ne kas ketvirtą palikti ir sėkmingai jie atliktų savo funkciją - didintų salelės matomumą. Su tokiu kiekiu tik pavasariais Kelių priežiūrai bus daugiau darbo, kai reikės tokį kiekį jų nuplaut.Su asmeninėm lėšom taip negalvotum.
Esmė, kad po kelių rekonstrukcijos nesimato vieningos saugumo elementų taikymo praktikos... kuoliukai, atitvarai, greičio ribojimai, ištisinės linijos.... visur skirtinga interpretacija ir skirtingas išpildymas. Atrodo, kad kiekvienas projektuotojas kaip savotiškas dailininkas su savo stilistika. Nors visur akcentuojama, viskas pagal reglamentus.
Paprastas pavyzdys: kuo pasikeičia kelio sankasa kur yra atitvaras ir kur baigiasi....E67 – „Google“ žemėlapiai Ir apskritai kodėl jis čia prasideda arba baigiasi? Ar griovio šlaito pasvirimas projekte pasikeičia jau per laipsnį ir nepatenka į atitvarų montavimo ribas? Ar tau iš vairuotojo sėdynės atrodo kad nulėkt į griovį už atitvaro pabaigos jau galima saugiai?
Nenustebsiu, kad ir šiame kelyje tokių dviprasmybių pilna...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na atžvelgiant, kaip akcentuojama, jog "žiauriai" trūksta pinigų kelių tvarkymui, tokie užriebinti atitvarų kiekiai gana dviprasmiškai žiūrisi. Viena salelė raudonuoja nuo kuoliukų, kitoje nei vieno.
O kuoliukų skaičius salelėse tikrai bado akis. Čia grynai kažkoks projektuotojų copy/paste iš ankstesnio prasto projekto padaryta, nes jų tiek tikrai nereikia. Užtektų tik kas trečią, jeigu net ne kas ketvirtą palikti ir sėkmingai jie atliktų savo funkciją - didintų salelės matomumą. Su tokiu kiekiu tik pavasariais Kelių priežiūrai bus daugiau darbo, kai reikės tokį kiekį jų nuplaut.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąSakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno Romo įrašo yra mažų mažiausiai keista
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąSakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno atitvaro (septyniuose pranešimuose atitvarai paminėti 10 kartų) yra mažų mažiausiai keista.
Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno Romo įrašo yra mažų mažiausiai keista
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Visur nuotraukose, kur atitvarai, šalia kelio yra griovys. Toks turbūt ir atsakymas, kam jie reikalingi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno atitvaro (septyniuose pranešimuose atitvarai paminėti 10 kartų) yra mažų mažiausiai keista.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąIš kur tiek nuoskaudos atitvarams?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.02
Už Virintų ežero
Kryžkelė su keliu Nr. 2813 Gečiai - Vorėnai - Kuktiškės - Tauragnai
Ta pati vieta prieš rekonstrukciją.
Ir kas galėjo pagalvoti, kad kairėje pusėje galima įrengti kelis šimtus metrų atitvarų...
Foto GSW 2023.06
Vėl atitvarai lygioje vietoje, tačiau čia yra ir punktyras
Kapanauzos kryžkelė su keliu Nr. 2811 Kapanauza – Čivyliai – Verbiškės
Ta pati autobusų stotelė prieš rekonstrukciją
Ir čia nebuvo atitvarų, o paskui sugalvota, kad kažkam jų reikia.
Foto GSW 2023.06
Ties posūkiu į Suginčius (RK2829) nėra jokių saugumo salelių.
Buvo nejauku sukti, kai iš paskos kažkas prisivijo
Išleidus krūvą pinigų rekonstrukcijai nepadaryta jokia lėtėjimo juosta posūkiui į dešinę.
Kita Suginčių kryžkelės pusė
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.02
Už Juodeikių (Toliejų) kryžkelės
Vėl atitvarai ir ištisinės linijos
Didesnį įspūdį už gausybę atitvarų padarė prie kaimelių autobusų stotelių įrengtos gigantiškos išplatintos salelės.
Pamačius tas megastruktūras tampa aikivaizdu, kad projektuotojų pasiteisinimai, jog "neužteko pločio" šiek tiek atitraukti atitvarus nuo kelkraščio yra tyro vandens pasakos
Jei neklystu, čia yra Čiulėnų stotelė
Ties Virintų ežero poilsiaviete
GSW foto 2023.06
Galima palyginti kelraščių plotį iki atitvarų. Mašina yra kaip matas (telpa / netelpa)
Kryžkelė su keliu RK2817 Aidiečiai - Kulionys link Molėtų observatorijos
Patekti į poilsinę prie Virintų ežero, atrodo, nepavyks
Už sankryžos - dar viena saugumo salelė visu grožiu
Paskutinis taisė Romas; 2025.03.06, 00:35.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGalima tęsti nuotraukų rodymą iš pradžių
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.03
69 km. Už "Abromikos" degalinės pasirodė saulė
GSW foto 2023.06.
69 km prieš pusantrų metų. Tuo metu nebuvo nei atitvarų, nei ištisinių linijų
https://www.google.com/maps/@55.2677...oASAFQAw%3D%3D
Šoninis keliukas į Toliejus
Nuokalnė
GSW foto 2023.06.
https://www.google.com/maps/@55.2727...oASAFQAw%3D%3D
Vėl atitvarai iš abiejų pusių ir ištisine linija
Artėja Juodėnų (Toliejų) kryžkelė
Juodėnai. Kryžkelė su RK2822 Toliejai – Šnieriškės – Labanoras
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.02
66 km
Smėlinka, "Abromikos" degalinė
Kryžkelė su senuoju Molėtų plentu RK2802 Molėtai-Stacijava-Smėlinka
Saugumo salelė
GSW nuotrauka 2023.08
Ir kas galėjo pagalvoti, kad tokiose lygumose projektuotojai iš "SRP projekto" sugebės iškasti prieštankinius eskarpus ir sugebėti sugrūsti kelis šimtus metrų metalinių atitvarų - čia turbūt irgi prieštankinių priemonių komplekso dalis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.02
Molėtų žiedinė sankryža su keliu Nr. 114 Molėtai - Kaltanėnai
Iki Utenos - 32 kilometrai
Palyginimui - Google gatvių vaizdų (GSW - Google street view) 2023.09 nuotrauka
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galima tęsti nuotraukų rodymą iš pradžių
Žiedinė sankryža su KK114
Parašė digital Rodyti pranešimąIgnalinai irgi biški rekomenduočiau ramintis, už forumiečių įžeidinėjimą skirtas įspėjimas, kitą kartą bus pražanga.
Komentuoti:
-
Beje, gal žinot kada prasidės rekonstrukcija nuo Vilniaus pusės? ar nėra judesio? paprastai kovo 15 d. baigiasi žiemos sezonas...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tik primenu, kad tai prasidėjo nuo paties postintojo panaudotų kabučių, ir manau jis suprato, kad bus prisikabinta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vėl eilinį kartą eilinė tema nuvažiavo nuo tilto. Ir dėl ko? Dėl nesibaigiančio tų pačių asmenų karo dėl nieko.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: