Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sauletasmiestas
    replied
    Paklausiau "Kas su saugumo salele negerai?" ĮŽEIDINĖJIMAS

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Atitvarai kažkuriame kelyje tikrai nenuskurdina biudžeto skirto keliams tiek, kad bendroje sumoje tai bent kažkiek ženkliau matytųsi. Didžiausias skaudulys yra tas, kad tokioje retai apgyvendintoje šalyje turime tiek daug kelių, kurie reikalauja daug pinigų. Ypač kai asfaltuojami ilgiausi žvyrkeliai, kuriais per valandą pravažiuoja tiek automobilių, kad galima ant rankos pirštų suskaičiuoti ir kurie veda į kaimelius su likusiais vienetais gyventojų.

    O kuoliukų skaičius salelėse tikrai bado akis. Čia grynai kažkoks projektuotojų copy/paste iš ankstesnio prasto projekto padaryta, nes jų tiek tikrai nereikia. Užtektų tik kas trečią, jeigu net ne kas ketvirtą palikti ir sėkmingai jie atliktų savo funkciją - didintų salelės matomumą. Su tokiu kiekiu tik pavasariais Kelių priežiūrai bus daugiau darbo, kai reikės tokį kiekį jų nuplaut.
    Na čia kaip jau pažiūrėsi, metras tvoros ne po 1 eurą kainuoja... kai "vartai" milijonus, tai kad ir kokie papildomi 10-20 tūkst. juk ne pinigai? Su asmeninėm lėšom taip negalvotum.
    Esmė, kad po kelių rekonstrukcijos nesimato vieningos saugumo elementų taikymo praktikos... kuoliukai, atitvarai, greičio ribojimai, ištisinės linijos.... visur skirtinga interpretacija ir skirtingas išpildymas. Atrodo, kad kiekvienas projektuotojas kaip savotiškas dailininkas su savo stilistika. Nors visur akcentuojama, viskas pagal reglamentus.
    Paprastas pavyzdys: kuo pasikeičia kelio sankasa kur yra atitvaras ir kur baigiasi....E67 – „Google“ žemėlapiai Ir apskritai kodėl jis čia prasideda arba baigiasi? Ar griovio šlaito pasvirimas projekte pasikeičia jau per laipsnį ir nepatenka į atitvarų montavimo ribas? Ar tau iš vairuotojo sėdynės atrodo kad nulėkt į griovį už atitvaro pabaigos jau galima saugiai?
    Nenustebsiu, kad ir šiame kelyje tokių dviprasmybių pilna...


    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na atžvelgiant, kaip akcentuojama, jog "žiauriai" trūksta pinigų kelių tvarkymui, tokie užriebinti atitvarų kiekiai gana dviprasmiškai žiūrisi. Viena salelė raudonuoja nuo kuoliukų, kitoje nei vieno.
    Atitvarai kažkuriame kelyje tikrai nenuskurdina biudžeto skirto keliams tiek, kad bendroje sumoje tai bent kažkiek ženkliau matytųsi. Didžiausias skaudulys yra tas, kad tokioje retai apgyvendintoje šalyje turime tiek daug kelių, kurie reikalauja daug pinigų. Ypač kai asfaltuojami ilgiausi žvyrkeliai, kuriais per valandą pravažiuoja tiek automobilių, kad galima ant rankos pirštų suskaičiuoti ir kurie veda į kaimelius su likusiais vienetais gyventojų.

    O kuoliukų skaičius salelėse tikrai bado akis. Čia grynai kažkoks projektuotojų copy/paste iš ankstesnio prasto projekto padaryta, nes jų tiek tikrai nereikia. Užtektų tik kas trečią, jeigu net ne kas ketvirtą palikti ir sėkmingai jie atliktų savo funkciją - didintų salelės matomumą. Su tokiu kiekiu tik pavasariais Kelių priežiūrai bus daugiau darbo, kai reikės tokį kiekį jų nuplaut.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno Romo įrašo yra mažų mažiausiai keista
    Tai, kad prie kiekvieno niekas ir nesikabina. Bet kai kažkoks įsitikinimas (šiuo atveju atitvarai) tampa kaip mantra, kartojama nuolat, norisi suprasti, kuo jie taip nepatinka. Normaliai paaiškinti Romas niekada taip ir nesiteikė, gal šį kartą pavyks.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno atitvaro (septyniuose pranešimuose atitvarai paminėti 10 kartų) yra mažų mažiausiai keista.
    Na atžvelgiant, kaip akcentuojama, jog "žiauriai" trūksta pinigų kelių tvarkymui, tokie užriebinti atitvarų kiekiai gana dviprasmiškai žiūrisi. Viena salelė raudonuoja nuo kuoliukų, kitoje nei vieno.

    Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno Romo įrašo yra mažų mažiausiai keista

    Komentuoti:


  • shimon
    replied
    Visur nuotraukose, kur atitvarai, šalia kelio yra griovys. Toks turbūt ir atsakymas, kam jie reikalingi.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno atitvaro (septyniuose pranešimuose atitvarai paminėti 10 kartų) yra mažų mažiausiai keista.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Iš kur tiek nuoskaudos atitvarams?
    Nepradedam vėl. Nematyk

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Iš kur tiek nuoskaudos atitvarams?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.02
    Už Virintų ežero


    Kryžkelė su keliu Nr. 2813 Gečiai - Vorėnai - Kuktiškės - Tauragnai


    Ta pati vieta prieš rekonstrukciją.
    Ir kas galėjo pagalvoti, kad kairėje pusėje galima įrengti kelis šimtus metrų atitvarų...
    Foto GSW 2023.06


    Vėl atitvarai lygioje vietoje, tačiau čia yra ir punktyras




    Kapanauzos kryžkelė su keliu Nr. 2811 Kapanauza – Čivyliai – Verbiškės


    Ta pati autobusų stotelė prieš rekonstrukciją
    Ir čia nebuvo atitvarų, o paskui sugalvota, kad kažkam jų reikia.
    Foto GSW 2023.06




    Ties posūkiu į Suginčius (RK2829) nėra jokių saugumo salelių.
    Buvo nejauku sukti, kai iš paskos kažkas prisivijo
    Išleidus krūvą pinigų rekonstrukcijai nepadaryta jokia lėtėjimo juosta posūkiui į dešinę.


    Kita Suginčių kryžkelės pusė

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.02
    Už Juodeikių (Toliejų) kryžkelės


    Vėl atitvarai ir ištisinės linijos


    Didesnį įspūdį už gausybę atitvarų padarė prie kaimelių autobusų stotelių įrengtos gigantiškos išplatintos salelės.
    Pamačius tas megastruktūras tampa aikivaizdu, kad projektuotojų pasiteisinimai, jog "neužteko pločio" šiek tiek atitraukti atitvarus nuo kelkraščio yra tyro vandens pasakos


    Jei neklystu, čia yra Čiulėnų stotelė






    Ties Virintų ežero poilsiaviete


    GSW foto 2023.06
    Galima palyginti kelraščių plotį iki atitvarų. Mašina yra kaip matas (telpa / netelpa)


    Kryžkelė su keliu RK2817 Aidiečiai - Kulionys link Molėtų observatorijos
    Patekti į poilsinę prie Virintų ežero, atrodo, nepavyks


    Už sankryžos - dar viena saugumo salelė visu grožiu
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.06, 00:35.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įdėtos visos nuotraukos kartu.
    Yra naujų; bus ir daugiau.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Galima tęsti nuotraukų rodymą iš pradžių
    Ką reiškia iš pradžių? Jau buvo nuotraukos ir jos buvo aptartos, prašome tęsti, o ne išsidirbinėti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.03
    69 km. Už "Abromikos" degalinės pasirodė saulė


    GSW foto 2023.06.
    69 km prieš pusantrų metų. Tuo metu nebuvo nei atitvarų, nei ištisinių linijų

    https://www.google.com/maps/@55.2677...oASAFQAw%3D%3D

    Šoninis keliukas į Toliejus


    Nuokalnė


    GSW foto 2023.06.

    https://www.google.com/maps/@55.2727...oASAFQAw%3D%3D

    Vėl atitvarai iš abiejų pusių ir ištisine linija


    Artėja Juodėnų (Toliejų) kryžkelė


    Juodėnai. Kryžkelė su RK2822 Toliejai – Šnieriškės – Labanoras
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.05, 21:28. Priežastis: Nuotraukos rodymas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.02
    66 km






    Smėlinka, "Abromikos" degalinė


    Kryžkelė su senuoju Molėtų plentu RK2802 Molėtai-Stacijava-Smėlinka


    Saugumo salelė


    GSW nuotrauka 2023.08
    Ir kas galėjo pagalvoti, kad tokiose lygumose projektuotojai iš "SRP projekto" sugebės iškasti prieštankinius eskarpus ir sugebėti sugrūsti kelis šimtus metrų metalinių atitvarų - čia turbūt irgi prieštankinių priemonių komplekso dalis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.02
    Molėtų žiedinė sankryža su keliu Nr. 114 Molėtai - Kaltanėnai


    Iki Utenos - 32 kilometrai


    Palyginimui - Google gatvių vaizdų (GSW - Google street view) 2023.09 nuotrauka

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Galima tęsti nuotraukų rodymą iš pradžių
    Žiedinė sankryža su KK114
    ​​​​​​​

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ignalinai irgi biški rekomenduočiau ramintis, už forumiečių įžeidinėjimą skirtas įspėjimas, kitą kartą bus pražanga.
    Gal šį kartą bus mažiau aistrų.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Beje, gal žinot kada prasidės rekonstrukcija nuo Vilniaus pusės? ar nėra judesio? paprastai kovo 15 d. baigiasi žiemos sezonas...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tik primenu, kad tai prasidėjo nuo paties postintojo panaudotų kabučių, ir manau jis suprato, kad bus prisikabinta.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Vėl eilinį kartą eilinė tema nuvažiavo nuo tilto. Ir dėl ko? Dėl nesibaigiančio tų pačių asmenų karo dėl nieko.

    Komentuoti:

Working...
X