Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Gintarinis Rodyti pranešimą

    Taip, tas gabaliukas buvo tam pačiam Molėtų viešinime, bet tik paminėtas. Molėtų projektai visi buvo tinkamai paviešinti, o Vilniaus rajone slepiami, jokių viešinimų. Tik visai netyčia buvo pastebėta, kad naikinamas posūkis į Europos centro golfo laukus, tai dabar Vilniaus rajono merui teks padirbėti, kad ministro su kuvalda ir Via Lietuva su HISK nesąmones ištaisytų.
    Kam tas kairinis posūkis? juk "kelio danga bus nauja, ir kelias taps tikrai saugesnis" pakaks to saugumo

    Komentuoti:


  • Gintarinis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Buvo kažkas Forume pasidalijęs tokiu vos ne ant google maps ar geoportal brėžiniu kur matosi trasa... Neberandu...
    Taip, tas gabaliukas buvo tam pačiam Molėtų viešinime, bet tik paminėtas. Molėtų projektai visi buvo tinkamai paviešinti, o Vilniaus rajone slepiami, jokių viešinimų. Tik visai netyčia buvo pastebėta, kad naikinamas posūkis į Europos centro golfo laukus, tai dabar Vilniaus rajono merui teks padirbėti, kad ministro su kuvalda ir Via Lietuva su HISK nesąmones ištaisytų.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Gintarinis Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal pastebėjote, ar buvo kur nors skelbiami projektų viešinimai atkarpų nuo 21 iki 39 km? Panašiai kaip Molėtuose pernai? https://www.moletai.lt/naujienos/bal...jos-projektai/
    Buvo kažkas Forume pasidalijęs tokiu vos ne ant google maps ar geoportal brėžiniu kur matosi trasa... Neberandu...

    Komentuoti:


  • Gintarinis
    replied
    Sveiki, gal pastebėjote, ar buvo kur nors skelbiami projektų viešinimai atkarpų nuo 21 iki 39 km? Panašiai kaip Molėtuose pernai? https://www.moletai.lt/naujienos/bal...jos-projektai/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žinių radijas 2025.01.21
    Ar atnaujintas ruožas Utena-Molėtai – per siauras?
    Netyla diskusijos atnaujinus kelio ruožą Utena-Molėtai. Vieni kritikuoja šio kelio plotį, kiti stačius kelkraščius ar lenkimo sudėtingumą. Ar atnaujintas ruožas Utena-Molėtai – per siauras?
    Diskutuoja: „VIA Lietuva" komunikacijos vadovė Jolita Orentaitė, Vairuotojų sąjungos vadovas Vigilijus Sadauskas.

    Jolita Orentaitė: " pirmiausia reikia pasakyti, kad šiame kelyje eismo saugumas vienareikšmiškai padidėjo. (...) „Tačiau neslėpsiu – mes tikrai keičiame požiūrį: norime bent jau pabandyti atliepti besikreipiančių žmonių lūkesčius“, – tikino pašnekovė
    Vigilijus Sadauskas: "Jei tas kelias būtų puikus, žmonės juo žavėtųsi, tai tuomet ir projektuotojai, ir auditoriai, ir statybininkai, ir susisiekimo ministras ir Seimo pirmininkas - visi jie pultų į krūtinę ir muštųsi į krūtinę, kokie jie šaunuoliai, (...) . Dabar vienintelis veiksmas padarytas - lėšos įsisavintos, padaytas lygus asfaltas. (...) Nepasakyta, ar dviratininkai bus išlkelti iš šio kelio (...) Važiuodamas jaučiausi kaip Skandinavijo kaimo kelyje, o ne magistralinaime kelyje kur yra intensyvus eismas. Čia intensyvus eismas, ypač vasarą (...)
    Žmonės kurie darė, turėtų būti sudėliotos pavardės (...) . Tuometinė Vyriausybės derino, susisiekimo ministras derino. (..) Statybininkai , kelio tiesėjai tik vykdė projektą. (...)
    Ta padarė besmegeniai - pradedant ministru pirmininku ar pirmininke, kelių direkcijos atstovai, (...)."
    Vairuotojas Ovidijus ką tik pravažiavęs tuo keliu "jei miškovežįs kaip praeitą būtų sumėtytas, neturėčiau kur trauktis. (...) Jokio kelkraščio, neturiu kur trauktis". (..) Kodėl nedarė kaip prie Giedraičių, išlupant plokštes ir liejant asfaltą, o reikėjo viską daryti iš naujo - perprojektuoti, susiaurinti"
    https://www.ziniuradijas.lt/laidos/d...iauras
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...ojams-36223343
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.28, 12:32.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Gal galima patikslinti, nes iš pradžių įvardijama, jog srautas persikėlė dėl betonkės kokybės ir remontų, o tada jog persikelia nes „susiaurino“ kelią. Sakyčiau kaip tik, kai pilnai atnaujins kelią, grįš tas srautas dėl lygaus asfalto ir kadangi nereikės važiuoti per gyvenvietes, nors Kupiškiui alternatyva per A2 yra labai panaši tiek laiko, tiek atstumo atžvilgiu.
    Spėjimas yra, kad negrįš visi kas galės, nes nenorės vilktis. T.y. 2008 m. A14 krūvio dalis nueis Kavarskam ir Nemenčinėm.
    70 km/h ir ištisinė su atsargiais pensininkais tampa 61-66- km/h.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Dabar dėl duobių ir rekonstrukcijos eismo ribojimų bei srautų gausos Kupiškis išmoko važiuoti per Anykščius, Kavarską, Viešintas, Vidiškius, Šventupę, Andrioniškį. Iš dalies - net Rokiškis taip važiuoja. Atitinkamai kiti rajonų centrai turi savo alternatyvius maršrutus "ne per A14".

    Mes turime situaciją, kai kai A14 tarp Vilniaus ir Utenos su savo "kokybe" padidina tranzitinius srautus daugybei gyvenviečių alternatyviuose maršrutuose. Ir šito niekas nevertina. Tad klausimas būtų - ar įmanoma įvertinti kiek tranzitinio srauto dėl A14 "atnaujinimo puikių rezultų" persikelia į gražias apsnūdusias gyvenvietes (pvz. Kavarskas)?
    Gal galima patikslinti, nes iš pradžių įvardijama, jog srautas persikėlė dėl betonkės kokybės ir remontų, o tada jog persikelia nes „susiaurino“ kelią. Sakyčiau kaip tik, kai pilnai atnaujins kelią, grįš tas srautas dėl lygaus asfalto ir kadangi nereikės važiuoti per gyvenvietes, nors Kupiškiui alternatyva per A2 yra labai panaši tiek laiko, tiek atstumo atžvilgiu.
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2025.01.19, 14:08.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Mano didysis klausimas, į kurį gal kas nors sugalvos atsakymą.

    Prieš žymų laiko tarpą, kokia 15-18 m., Utena, Rokiškis, Kupiškis, dalinai Anykščių r., Zarasų, Ignalinos r. ir pan. važiuodavo iš Vilniaus A14 link Utenos ir pasiskirstydavo.
    Dabar dėl duobių ir rekonstrukcijos eismo ribojimų bei srautų gausos Kupiškis išmoko važiuoti per Anykščius, Kavarską, Viešintas, Vidiškius, Šventupę, Andrioniškį. Iš dalies - net Rokiškis taip važiuoja. Atitinkamai kiti rajonų centrai turi savo alternatyvius maršrutus "ne per A14".

    Mes turime situaciją, kai kai A14 tarp Vilniaus ir Utenos su savo "kokybe" padidina tranzitinius srautus daugybei gyvenviečių alternatyviuose maršrutuose. Ir šito niekas nevertina. Tad klausimas būtų - ar įmanoma įvertinti kiek tranzitinio srauto dėl A14 "atnaujinimo puikių rezultų" persikelia į gražias apsnūdusias gyvenvietes (pvz. Kavarskas)?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Nestato, paskui verkia kad karo atveju bus neįmanoma išvažiuoti iš bombarduojamo Vilniaus. Svarbu automorozai kentėtų.
    Na, per evakuacijas Majamyje stovi visi dvylikajuosčiai interstate'ai, pastatyti pagal tų automarozų slapčiausias svajones. Kaip ir Ukrainoj kai trečdalis sostinės bandė išvažiuot į Lenkiją. Jokia infrastruktūra neatlaikys dešimteriopo srauto padidėjimo tokiais atvejais.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Niekas infrastruktūros nestato dėl dviejų valandų per savaitę.
    Nestato, paskui verkia kad karo atveju bus neįmanoma išvažiuoti iš bombarduojamo Vilniaus. Svarbu automorozai kentėtų.


    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tai ir ačiū dievui, kad nebeįmanoma taip važiuoti.
    Niekas infrastruktūros nestato dėl dviejų valandų per savaitę.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Toks planavimas dar turėtų kažkiek prasmės - šansas, kad vaikui reikės garažo yra daug kartų didesnis nei tikimybė, kad toje atkarpoje eismo intensyvumas padidės tiek, kad 1+1 nebeužteks.
    Ar teko važiuoti vasaros penktadienio pavakarę tuo plentu iš Vilniaus? Gal būtų paaiškėję kad jau senai nebeužtenka, nes eismas vykdavo 2+0,5 (kas dabar neįmanoma)?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą


    Aišku Eismo Talibano svajonė, kad žmogus judėtų lokaliai, maks. 30 km nuo savo gyvenamosios vietovės, ir tik žaliuoju būdu. Kaip viduramžiais.
    Vienu nuliu per daug.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Via Lietuva išleido A14 kelio rekonstrukcijos detalizaciją ir daugiau faktų: https://vialietuva.lt/naujienos/keli...amus-klausimus siūlau susipažinti.
    Keletas mitų atrodo griūna:
    1) Mitas, kad nėra kur lenkti - ištisinių ilgis 12 km, ruožo ilgis 30 km - lenkti negalima mažiau nei pusėje atkarpos, t.y. 40%.
    2) Mitas, kad kelias daugumoje vietų aptvertas barjerais (diskusijoje nuskambėjo, kad 20 km) ir švaistomi tiap pinigai - kairėje kelio pusėje – 6 km, dešinėje kelio pusėje – 10 km. Taigi gaunasi, kad kairėje pusėje tik 20% kelio su atitvarais, o dešinėje tik 33%.
    3) Mitas, kad jei pasijuto blogai, gedimas, reikia pakalbėti telefonu (nu nes gi laisvų rankų įrangos niekas neturi) ir pan. iškart tveriamas kelias - 108 nuovažos kur galima pasitraukti nuo kelio. Suprantama, kad su fūra gal ne į visas pasitrausi, bet ir fūrų intensyvumas šiame kelyje mažas. Gaunasi vidutiniškai po kiek daugiau nei 3 nuovažas kiekviename kilometre.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ir "first world problem" skamba kaip patyčios.
    ...
    Ar kuris bando važiuot pagal ženklų atpažinimą? 2025 m vertybėmis. Nepataikėte su "bajeriu".
    Tai ne patyčios. Nebuvo ir jokio "bajerio". https://en.wikipedia.org/wiki/First_World_problem

    Bendrai paėmus ir aš dažnai mąstau, kad Lietuvos kelininkai turėtų kažką su ženklinimu paderinti, kad jis būtų labiau pritaikytas šitoms automatinėms sistemoms. Jų bus vis daugiau ir jos kels eismo saugumą.
    Paskutinis taisė alga; 2025.01.15, 23:11.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    Juk kai statotės namą neplanuojat 3 garažų, nes po 20 metų atsiras poreikis statyti ir vaiko mašiną.
    Toks planavimas dar turėtų kažkiek prasmės - šansas, kad vaikui reikės garažo yra daug kartų didesnis nei tikimybė, kad toje atkarpoje eismo intensyvumas padidės tiek, kad 1+1 nebeužteks.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Nelabai suprantu tokio pasipiktinimo rekonstruotu keliu. Didžiausi srautai vis tiek yra iki Molėtų. Atitvarai kelionei jokios įtakos neturi. Argumentai dėl pakėlėje sugedusio sunkvežimio jau yra whataboutizmas. Kelias Vilnius-Švenčionys tvarkytas atkarpomis prieš ~10 metų. Jame nėra daug atitvarų, šalikelės tokios plačios, jog galit ir uogas pardavinėti, o greičio ribojimai iki 70 tik prie kelių sankryžų. Na bet 14 km ruožas nuo Nemenčinės iki Pabradės yra vientisas sektorinis ir visi šie "pliusai" absoliučiai netenka jokios prasmės.

    Dėl tų pasiūlymų, kad galėjo daryti daugiau juostų. Keliams skirtas metų biudžetas yra 600 mln., kai poreikis 1,2 mlrd. Neatrodo logiška ištaškyti biudžetą, kai trūksta lėšų. Juk kai statotės namą neplanuojat 3 garažų, nes po 20 metų atsiras poreikis statyti ir vaiko mašiną.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    First world problems. Teks po kiekvienos sankryžos pažadint smegenis ir paspausti mygtuką ant vairo kelis kartus. Man daugiau problemų kelia fantominiai greičio apribojimai iš pasenusių žemėlapio duomenų. Važiuoji, važiuoji, staiga bam! 70, pvz. ten prie Purnuškių posūkio. Ten tikrai buvo toks apribojimas prieš kokius 5 metus. Žemėlapis, beje, atnaujintamas kas pusmetį. Tiesiog prasti duomenys žemėlapio tiekėjo.
    Tai kam tos inovacijos jei reikia kažką maigyti kasdien settingsuose?
    Turi būti intuityviai.

    Ir "first world problem" skamba kaip patyčios.
    Kuris vairuotojas geresnis?
    130 kmh ant cruise ir visus lenkia A14? 2000+ stiliumi.
    Ar kuris bando važiuot pagal ženklų atpažinimą? 2025 m vertybėmis. Nepataikėte su "bajeriu".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Jei nesuklydau, grubiai iš 30km - 12km ištisinės.... nebedaug iki pusės betrūko, labiausiai kalvočiausiame ir vingiausiame šalies kelyje
    Atitvarų ilgis kelyje (vietose, kuriose šlaitai yra aukščiausiame lygyje, užtikrinant saugumą eismo dalyvių saugumą) – kairėje kelio pusėje – 6 km, dešinėje kelio pusėje – 10 km.
    Ištisinių linijų ilgis, kur pagal KET draudžiamas lenkimas, šiose vietose privalo būti užtikrintas didesnis vairuotojų dėmesys išlaikant tinkamas eismo saugumo sąlygas – 12 km.

    https://vialietuva.lt/naujienos/keli...amus-klausimus
    Anksčiau buvo minimas atitvarų ilgis 20 km, dabar - 16 km .

    LAKD PiaRščikė per LRT 2025.01.10 radijo laidą "užapvalino" ištisinių linijų ilgį - paminėjo 10 km.
    O gal švelniai apsimelavo?

    Panaudota ankstesnė kelio trasa. Ankstesniais laikais projektuojant kelius nereikėjo derinti interesų su kiekvienu sklypo savininku.
    Kelias eina gana tiesia trasa, kur didžiojoje dalyje yra puikus matomumas.

    Iš to parašymo panašu, kad LAKD vairuotojus laiko idiotais, kurie tik ir kėsinasi kaip nuvažiuoti į griovį.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Jei nesuklydau, grubiai iš 30km - 12km ištisinės.... nebedaug iki pusės betrūko, labiausiai kalvočiausiame ir vingiausiame šalies kelyje

    Komentuoti:

Working...
X