Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Niekas nestato infrastruktūros dėl penktadienio ir sekmadienio vakarų vasarą.
- 6 patinka
-
Parašė Perfect
Vargu bau ar ministerija ką nors įvertino, o labiau pasinaudojo neigiama visuomenės nuomone kaip pretekstu pastatyti savą žmogų prie lovio.
Šį savaitgalį kaip tik turėjau progą pravažiuoti rekonstruota atkarpa nuo Utenos ir tikrai nepastebėjau nei lėtai besivelkančių kolonų, nei pats turėjau problemų aplenkti lėčiau važiuojančius Vilniaus pusėn nepažeisdamas taisyklių. Ištisinių linijų daugiau, salelių daugiau, aitvarų daugiau, bet ar tai pablogino eismo saugumą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Prieš 2½ mėnesio
Ištisinių linijų ir atitvarų poligonas
https://vialietuva.lt/naujienos/beto...etu-iki-utenos
Po pasipiktinimo sugadintu keliu Susisiekimo ministerija netrukus įvertino "šedevrą" ir padarė organizacines išvadas.
VZ.LT 2025.02.07
M. Švaikauskas atleistas iš „Via Lietuvos“ vadovo pareigų
„Susisiekimo ministerija siekia, kad nestrigtų atstuminės kelių rinkliavos sistemos (e-tolling) diegimo darbai, nesikartotų Utenos-Molėtų kelio rekonstrukcijos ar „Teltonikos“ atvejai“, – nurodė ministerija.
„Susisiekimo ministerija nuolat akcentuoja ir prioritetą teikia Lietuvos valstybinės reikšmės infrastruktūrai bei artimiausiems pokyčiams. Šioje srityje ypatingas vaidmuo tenka „Via Lietuvai“. Ne tik įgyvendinant sudėtingus projektus, bet ir randant su suinteresuotomis pusėmis suderintus sprendimus“, – pranešime teigė ministerija.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ejai-120084796
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąKelkraštyje, pardon. Jeigu telpa net automobilis, tikrai tilps ir dviratukas.
Nekalbant apie atvejus kai visas kelkraštis bus užneštas smėliuku ar dar kuo ir minama pirmos uostos kraštu
Komentuoti:
-
Kelkraštyje, pardon. Jeigu telpa net automobilis, tikrai tilps ir dviratukas.
Tenka pripažinti – net vairuojant vieną iš mažesnių automobilių, „Opel Corsa“, sustoti siauresnėse kelio vietose, kur stovi atitvarai, nesinori. Automobilis čia tilps, bet išlipti iš jo gali būti baugu, kad kas pravažiuojantis neužkabintų.
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...eluoja/347207/
Komentuoti:
-
Jeigu tiek problemų lygiam kely kai kuriems vairuotojams, geriau tegul kabina teises ant vinies ir iš vis nevairuoja
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Pažiūrėkite Google Maps - yra ten visko. Taip, nėra tiesaus paralelinio traktorių greitkelio, bet įvairių laukų žvyrkelių tikrai yra. Jeigu koks traktoristas ir padalyvaus eisme, tai veikiau bus labai trumpas atstumas. O dviratininkams tokiuose keliuose apskritai ne vieta, bet juos ir lenkiant dažnai nereikia šokti giliai į priešingo eismo juostą. Kaip parodė anksčiau čia viešintas tyrimas, šalikelėje net automobilis telpa, dviratis irgi tikrai tilps.Ar Molėtai-Utena mint per Labanorą arba Anykščius?
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Važiuokite, nes, kaip parodė anksčiau čia viešintas tyrimas, į šalikelę telpa net automobilis. Čia tik mano nuomonė, bet aš negaliu nieko uždrausti.
Kelias padarytas pagal KET ir saugumo reikalavimus, todėl ten telpa visi.Mini keliu ir tiek.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Važiuokite, nes, kaip parodė anksčiau čia viešintas tyrimas, į šalikelę telpa net automobilis. Čia tik mano nuomonė, bet aš negaliu nieko uždrausti.
Kelias padarytas pagal KET ir saugumo reikalavimus, todėl ten telpa visi.
O jei apie dviračius, tai čia jau buvo pastebėta, kad buvo prasileista rimtai ir nenutiestas dviračių ir pėsčiųjų takas. Būtų buvę gerai apjungti bent jau šalia esančias nuovažas ir autobuso stoteles
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
"O dviratininkams tokiuose keliuose apskritai ne vieta" čia taip KET parašyta? Yra kelias, juo galima važiuoti ir dviračiu (išskyrus tam tikrus atvejus pagal KET)
Kelias padarytas pagal KET ir saugumo reikalavimus, todėl ten telpa visi.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Pažiūrėkite Google Maps - yra ten visko. Taip, nėra tiesaus paralelinio traktorių greitkelio, bet įvairių laukų žvyrkelių tikrai yra. Jeigu koks traktoristas ir padalyvaus eisme, tai veikiau bus labai trumpas atstumas. O dviratininkams tokiuose keliuose apskritai ne vieta, bet juos ir lenkiant dažnai nereikia šokti giliai į priešingo eismo juostą. Kaip parodė anksčiau čia viešintas tyrimas, šalikelėje net automobilis telpa, dviratis irgi tikrai tilps.Policija primena, kad divratį lenkti reitkų taip pat, kaip automobilį Policijos priminimas vairuotojams: dviratininką lenkti reikėtų lygiai taip, kaip ir automobilį - Delfi auto
Pagal KET man atrodo 1,5m jau privalomaPaskutinis taisė sauletasmiestas; 2025.02.07, 13:39.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Visko yra, bet ne viskas viskam tinka. Jei yra tiesus kelias, tai traktorius juo ir važiuos. Kitu atveju turi pastatyti draudžiamus ženklus, o to nebus, nes dalis sklypų pasiekiami tik iš šio kelio. Tad svaigt apie trumpus padalyvavimus beprasmiška. Arba leidžiama, arba ne.
Gal ir ne vieta... bet jie čia bus... juk kelias "saugus" kaip visi teigia.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Pažiūrėkite Google Maps - yra ten visko. Taip, nėra tiesaus paralelinio traktorių greitkelio, bet įvairių laukų žvyrkelių tikrai yra. Jeigu koks traktoristas ir padalyvaus eisme, tai veikiau bus labai trumpas atstumas. O dviratininkams tokiuose keliuose apskritai ne vieta.
Gal ir ne vieta... bet jie čia bus... juk kelias "saugus" kaip visi teigia.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tame ir bėda, kad prie šito kelio nėra jungiamųjų kelių. Ir traktoristams su dviratininkais teks važiuot eisme.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąMano siūlomos kameros baustų tuos, kurie lenkia per ištisinę liniją, t. y. pažeidžia taisykles. Jeigu nelenki - neliksi nubaustas. Traktoriai turėtų važinėti kaimo keliukais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ištisines gal ir peržiūrės, bet stebuklų nesitikėkite, juk dabar jų pripaišė pagal kažkokius saugumo reikalavimus, o ne be reikalo.
Bendrai, saugumas yra svarbu, bet nereikia teisinti akivaizdžiai absurdiškų dalykų.
Parašė eigh Rodyti pranešimą
O ištisinės juostos puikiai sprendžia šią idėją - negali lenkti ir nereikia.
Apie ženklą 30 ne be reikalo prisiminiau. Prieš kokį mėnesį mačiau LT tokį kelią, kur ant vingių buvo ženklai 30 sustatyti. Užmiestiniame kelyje, kur žmonių nebūna. Naujas asfaltas. Spėkit ar kas to laikėsi.
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ne piktdžiuga, tiesiog baisu Lietuvos keliais važinėti su tokiais lenkimais ir greičių skirtumais
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ne piktdžiuga, tiesiog baisu Lietuvos keliais važinėti su tokiais lenkimais ir greičių skirtumais - vieni velkasi, o kiti kažkur skuba kaip išdegę akis. Atrodo, kad sveiko centro, kai važiuoji tiesiog leistinu greičiu, niekas nesilaiko. Tad aš geriau pasirinksiu važiavimą kad ir lėčiau paskui kažką kitą nei nuolatinį prakaitavimą ar neiššoks kas nors prieš pat nosį. O ištisinės juostos puikiai sprendžia šią idėją - negali lenkti ir nereikia.
Ištisines gal ir peržiūrės, bet stebuklų nesitikėkite, juk dabar jų pripaišė pagal kažkokius saugumo reikalavimus, o ne be reikalo.
"negali lenkti ir nereikia" tiksliau skambėtų neleidžiama ir nereikia. Nes kaip matau Vilniui ten kitais klausimais reljefai, gamtinės sąlygos daug ko neleidžia, čia irgi turbūt lenkimą riboja kalnų serpantinai.
Ne tokiais metodais, ilginant ištisines" reikia kovoti su pavojingais lenkimais. Nes ir dabar kam giliai dzin apsilenks čia, o ten kur bus legaliai galima, susidariusiame "traukinuke" prasideda lenkimai, tik laikykis drauge.
Važiuoti filmuotoje medžiagoje šį atstumą paskui Užkalnį nebus tragedija, bet jei važiuos paskui T-40 su 35-40km/h, tai kiek kas turės kantrybės klausimas.. Ar bus saugu, abejoju...
Kai buvo pateikiami lyginimai su rekonstruotais Lenkijoje keliais (bortai, ištisinės), kažkodėl visi ten ignoravo esminį skirtumą... ogi tiesiog paprastą ženklą DW665 – „Google“ žemėlapiai
Ar skirtumas jaučiasi?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Kad be reikalo džiaugiatės (tas džiaugsmas, beje, labai primena piktdžiugą), kiek pasigūglinau tos linijos su didele tikimybe bus peržiūrėtosSveikas protas nugalėjo, ačiū dievui.
Ištisines gal ir peržiūrės, bet stebuklų nesitikėkite, juk dabar jų pripaišė pagal kažkokius saugumo reikalavimus, o ne be reikalo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ištisinė linija tęsiasi didžiąją nufilmuotos atkarpos dalį, o jos nėra tik ten, kur saugu lenkti. Puiku, kad rūpinamasi mūsų eismo saugumu, galime važiuoti europietiškai ir saugiai.Sveikas protas nugalėjo, ačiū dievui.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: