Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xmaster
    replied
    Kelias jau visai į pabaigą. Vakarykštis vaizdas:
    Viadukas su keliu į Nemenčinę ir po juo esanti danga praktiškai pabaigta, tik už jo (Vilniaus kryptimi), trūksta asfalto sluoksnio trumpoje atkarpoje. Buvęs laikinas žiedas - panaikintas.
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	107,1 kB
ID:	1807392
    Viadukas link pabaigos ir su keliu į Paberžę

    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	74,1 kB
ID:	1807391

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tai dėl to ir sakau, kad legalus. Nieko nusikalstamo nėra
    Bet tai prie ko čia "pinigų plovimas"? Tiesiog elementarus išlaidų kompensavimo modelis.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Jokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?
    Tai dėl to ir sakau, kad legalus. Nieko nusikalstamo nėra

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Jokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė zippo Rodyti pranešimą
    Tai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.
    Tie ES pinigai būtent ir skirti sudengti šiuos du pirkimus. Praktiškai šie 31.4 mln bus naudojami kitiems projektams, teoriškai - dengs dabartinius projektus A14, ir iš jų atsilaisvinusias lėšas nukreips į kitus projektus. Žodžiu, toks legalus pinigų plovimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    31mln atgaline data padengia ankstesnes išlaidas. Dėl to atsilaisvina krūva LAKD pinigų, kuriuos galima nukreipt į kitus projektus.

    Komentuoti:


  • zippo
    replied
    Tai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.
    Paskutinis taisė zippo; 2020.05.27, 14:43.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

    Apšvieskite mane, ar čia tie 31,4 mln. € skirta tai kas nuotraukose matosi t.y. padarytiems darbams?
    Taip.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    A14 21 km.
    Iš pradžių važiuojame dešine juosta




    Persirikiavimas į antrą (kairę) juostą








    Viaduka (tiksliau, daudoje, bus įrengtas apšvietimas




    Ačiū už dėmesį
    Apšvieskite mane, ar čia tie 31,4 mln. € skirta tai kas nuotraukose matosi t.y. padarytiems darbams?

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Jokių ypatingų gebėjimų nereikia turėti. Jeigu bent kartą gyvenime lankėtės Kaliningrado srityje ar Baltarusijoje, neišvengiamai turėjote atkreipti dėmesį į ten gan dažnai pasitaikančius mėlynus pastatų stogus (!), fasadus ir kt.
    Ir langų rėmų, ypač Baltarusijoj

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Man ta mėlyna irgi nepatinka, bet susieti su Belorusu reikia sugebėti. Juo labiau, kad dabartiniai modeliai nebedažomi mėlynai
    Jokių ypatingų gebėjimų nereikia turėti. Jeigu bent kartą gyvenime lankėtės Kaliningrado srityje ar Baltarusijoje, neišvengiamai turėjote atkreipti dėmesį į ten gan dažnai pasitaikančius mėlynus pastatų stogus (!), fasadus ir kt.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Bet ta mėlyna viaduko spalva - tiesioginė asociacija su Baltarusija...
    Man ta mėlyna irgi nepatinka, bet susieti su Belorusu reikia sugebėti. Juo labiau, kad dabartiniai modeliai nebedažomi mėlynai

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
    Tai apie A14 modernizavimą ir turėta omenye
    Kaime, galbūt, ir gyvena trečdalis Lietuvos, tačiau tikrai didelė dalis jų jau dabar turi asfaltą. Jei pažiūrėtumėm dabar sąraše esančių žvyrkelių intensyvumą ir iki kokio dydžio "miestų" jie veda tai tikrai neatrodo tiek gyvybiškai svarbu atnaujinti kaip A14, kur vasarą ir tramplynai atsiranda, o važiuojant pojūtis kaip žvyrkeliu, tik, kad nedulka

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Bet ta mėlyna viaduko spalva - tiesioginė asociacija su Baltarusija...

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Aš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt
    Keliui Vilnius–Utena skirta 31,4 mln. eurų ES paramos
    Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro. Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius įsakymą dėl ES finansavimo keliui Vilnius–Utena pasirašė praėjusį penktadienį.

    Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki šiol šio kelio rekonstravimui ES finansavimas nebuvo skirtas, darbai buvo atliekami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. „Šiam objektui visai nebuvo skirta europinių lėšų, objektas yra Europos Sąjungos pagrindinių arterinių kelių tinkle, todėl kai atsirado galimybė skirti ES lėšas, Kelių direkcija dalį lėšų paprašė skirti ir Utenos keliui“, – BNS sakė V. Andrejevas. Pasak jo, gavus europinių lėšų, atsilaisvinusios Kelių programos lėšos bus skirtos žvyrkelių asfaltavimui.
    (...)

    Kelio dangą šiame ruože atnaujina Suomijos statybos grupės YIT infrastruktūros projektų bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, su kuriais 2018-ųjų gruodį pasirašyta 19,935 mln. eurų vertės sutartis, tuo metu pagal pernai balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį „Panevėžio keliai“ šiame ruože suprojektavo ir stato du viadukus.
    Pasak V. Andrejevo, „YIT Infra“ darbus turėtų baigti jau šį mėnesį, tuo metu „Panevėžio keliai“ – liepos mėnesį.
    (...)

    1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės. Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi Lelių direkcija šios idėjos atsisakė ir projektą finansuoja iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Kelių direkcija prognozuoja, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A14 21 km.
    Iš pradžių važiuojame dešine juosta




    Persirikiavimas į antrą (kairę) juostą








    Viaduka (tiksliau, daudoje, bus įrengtas apšvietimas




    Ačiū už dėmesį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2020.05
    A14 nuo 17 iki 21 km - tarp viaduko su KK167 link Paberžės ir viaduko su KK108 Maišiagala-Nemenčinė




    Antra juosta važiuoja antraeilininkas






    Paskui išaiškėjo, kad kelininkai iš anksto nepažymėjo, į kurią juostą reikės "susiprastinti"






    Vienoje vietoje rangovai sugebėjo padaryti tris ženklinimo 'kliurkas":
    1) Dviejų juostų kelyje iš anksto nėra pažymėta, kad kelias siaurėja ir į kurią juostą siaurėja;
    2) Nors čia apylanka keičia kryptį, tačiau nėra apylankos į KK172 link Paberžė ženklo. Tokio vietovardžio "Paberžė ar "Giedraičiai" išvis nėra. Nėra net "anoniminės" apylankos nuorodosbe vietovardžio.
    3) Kažkoks improvizuotas persirikiavimas už žiedo - rodyklę sunku įžiūrėti. Ir kodėl rodyklė link Utenos yra ne "kliūties apvažiavimas", o "suk dešinėn"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2020.05
    Eismas vyksta per viaduką virš būsimos sankryžos su KK172 Senuoju Molėtų plentu (dešiniąja puse nuo Vilniaus)










    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Standartinis A14 darbų atnaujinimo fotografavimas nuo ex Žaldokynės (Raudondvario) iki mazgo su KK108 Maišiagala--Pikeliškės - Nemenčinė
    Foto 2020.05


    Labai gerai, kai yra išankstinės informacinės lentelės kad reikia persirikiuoti į vieną juostą. Čia jos stovi likus 400 m ir 100 m iki susiaurėjimo
    Deja, tokios informacinės lentelės yra tik šiame susiaurėjime








    Sankryža su KK167


    Vasarį šioje vietoje buvo nusukimas pro dešinę
    Balandį šioje vietoje buvo nusukimas pro kairę
    Dabar eismas vyksta tiesiai

    Komentuoti:

Working...
X