Kelias jau visai į pabaigą. Vakarykštis vaizdas:
Viadukas su keliu į Nemenčinę ir po juo esanti danga praktiškai pabaigta, tik už jo (Vilniaus kryptimi), trūksta asfalto sluoksnio trumpoje atkarpoje. Buvęs laikinas žiedas - panaikintas.
Viadukas link pabaigos ir su keliu į Paberžę
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tai dėl to ir sakau, kad legalus. Nieko nusikalstamo nėra
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąJokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?
Komentuoti:
-
Jokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė zippo Rodyti pranešimąTai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
31mln atgaline data padengia ankstesnes išlaidas. Dėl to atsilaisvina krūva LAKD pinigų, kuriuos galima nukreipt į kitus projektus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.Paskutinis taisė zippo; 2020.05.27, 14:43.
Komentuoti:
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Apšvieskite mane, ar čia tie 31,4 mln. € skirta tai kas nuotraukose matosi t.y. padarytiems darbams?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąA14 21 km.
Iš pradžių važiuojame dešine juosta
Persirikiavimas į antrą (kairę) juostą
Viaduka (tiksliau, daudoje, bus įrengtas apšvietimas
Ačiū už dėmesį
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Jokių ypatingų gebėjimų nereikia turėti. Jeigu bent kartą gyvenime lankėtės Kaliningrado srityje ar Baltarusijoje, neišvengiamai turėjote atkreipti dėmesį į ten gan dažnai pasitaikančius mėlynus pastatų stogus (!), fasadus ir kt.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Man ta mėlyna irgi nepatinka, bet susieti su Belorusu reikia sugebėti. Juo labiau, kad dabartiniai modeliai nebedažomi mėlynai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet ta mėlyna viaduko spalva - tiesioginė asociacija su Baltarusija...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
Kaime, galbūt, ir gyvena trečdalis Lietuvos, tačiau tikrai didelė dalis jų jau dabar turi asfaltą. Jei pažiūrėtumėm dabar sąraše esančių žvyrkelių intensyvumą ir iki kokio dydžio "miestų" jie veda tai tikrai neatrodo tiek gyvybiškai svarbu atnaujinti kaip A14, kur vasarą ir tramplynai atsiranda, o važiuojant pojūtis kaip žvyrkeliu, tik, kad nedulka
Komentuoti:
-
Bet ta mėlyna viaduko spalva - tiesioginė asociacija su Baltarusija...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Aš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
15min.lt
Keliui Vilnius–Utena skirta 31,4 mln. eurų ES paramos
Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro. Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius įsakymą dėl ES finansavimo keliui Vilnius–Utena pasirašė praėjusį penktadienį.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki šiol šio kelio rekonstravimui ES finansavimas nebuvo skirtas, darbai buvo atliekami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. „Šiam objektui visai nebuvo skirta europinių lėšų, objektas yra Europos Sąjungos pagrindinių arterinių kelių tinkle, todėl kai atsirado galimybė skirti ES lėšas, Kelių direkcija dalį lėšų paprašė skirti ir Utenos keliui“, – BNS sakė V. Andrejevas. Pasak jo, gavus europinių lėšų, atsilaisvinusios Kelių programos lėšos bus skirtos žvyrkelių asfaltavimui.
(...)
Kelio dangą šiame ruože atnaujina Suomijos statybos grupės YIT infrastruktūros projektų bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, su kuriais 2018-ųjų gruodį pasirašyta 19,935 mln. eurų vertės sutartis, tuo metu pagal pernai balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį „Panevėžio keliai“ šiame ruože suprojektavo ir stato du viadukus.
Pasak V. Andrejevo, „YIT Infra“ darbus turėtų baigti jau šį mėnesį, tuo metu „Panevėžio keliai“ – liepos mėnesį.
(...)
1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės. Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi Lelių direkcija šios idėjos atsisakė ir projektą finansuoja iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Kelių direkcija prognozuoja, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200
Komentuoti:
-
A14 21 km.
Iš pradžių važiuojame dešine juosta
Persirikiavimas į antrą (kairę) juostą
Viaduka (tiksliau, daudoje, bus įrengtas apšvietimas
Ačiū už dėmesį
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2020.05
A14 nuo 17 iki 21 km - tarp viaduko su KK167 link Paberžės ir viaduko su KK108 Maišiagala-Nemenčinė
Antra juosta važiuoja antraeilininkas
Paskui išaiškėjo, kad kelininkai iš anksto nepažymėjo, į kurią juostą reikės "susiprastinti"
Vienoje vietoje rangovai sugebėjo padaryti tris ženklinimo 'kliurkas":
1) Dviejų juostų kelyje iš anksto nėra pažymėta, kad kelias siaurėja ir į kurią juostą siaurėja;
2) Nors čia apylanka keičia kryptį, tačiau nėra apylankos į KK172 link Paberžė ženklo. Tokio vietovardžio "Paberžė ar "Giedraičiai" išvis nėra. Nėra net "anoniminės" apylankos nuorodosbe vietovardžio.
3) Kažkoks improvizuotas persirikiavimas už žiedo - rodyklę sunku įžiūrėti. Ir kodėl rodyklė link Utenos yra ne "kliūties apvažiavimas", o "suk dešinėn"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2020.05
Eismas vyksta per viaduką virš būsimos sankryžos su KK172 Senuoju Molėtų plentu (dešiniąja puse nuo Vilniaus)
Komentuoti:
-
Standartinis A14 darbų atnaujinimo fotografavimas nuo ex Žaldokynės (Raudondvario) iki mazgo su KK108 Maišiagala--Pikeliškės - Nemenčinė
Foto 2020.05
Labai gerai, kai yra išankstinės informacinės lentelės kad reikia persirikiuoti į vieną juostą. Čia jos stovi likus 400 m ir 100 m iki susiaurėjimo
Deja, tokios informacinės lentelės yra tik šiame susiaurėjime
Sankryža su KK167
Vasarį šioje vietoje buvo nusukimas pro dešinę
Balandį šioje vietoje buvo nusukimas pro kairę
Dabar eismas vyksta tiesiai
Komentuoti:
Komentuoti: