Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Foto 2020.02

    2. Trasos A14 Vilnius-Utena ir senojo plento KK 172 sankryža














    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasitaikė geras oras atnaujinimui
    Foto 2020.02

    1. Raudondvaris. Prie ex Žaldokynės / dab. HBH






    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Baisiausias Lietuvos kelias A14 Vilnius–Utena: kodėl sustojo darbai? https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1272140
    : ). Aš šį kelią ,,padėjau į stalčių'' - naudojuosi ir naudosiuosi Ukmergės plentu iki tol kol Utenos visas bus baigtas, nes šnekos šnekom. Pirmoji rekonstrukcija prasidėjo berods dar apie 2006 metus ir sustojo ant krizės. Bus įdomu stebėti kelio būklę artėjant link 2030 turint mintyje, kad betonukas nutiestas palei 1986...
    Per 24 metus 66 km rekonstruosim, hmmm.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Baisiausias Lietuvos kelias A14 Vilnius–Utena: kodėl sustojo darbai? https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1272140
    Pagal LAKD parengtą ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 m. strategiją 2019–2030 metais numatyta įgyvendinti iš viso dar keturis kelio A14 Vilnius–Utena rekonstravimo projektus. Bendras rekonstruojamo kelio ilgis sudarys 66,632 km.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gražios nuotraukos iš oro
    SA 2019.10.28



    https://sa.lt/moletu-plento-ruozo-re...pabaigos-link/

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė zippo Rodyti pranešimą
    Tai darbai kaip ir sustojo kiek matau? Technikos nesimato, bet ir darbai iki galo nebaigti. Tai kiek reikės įdomu tais apvažiavimais tampytis dabar?
    Oficialiai tarp gruodžio 15 d. ir kovo 15 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija kas metus įveda techninę darbų pertrauką dėl žiemos (kad nekentėtų kelio kokybė dirbant šaltuoju metų laiku). Šiemet žiema nėra žiemiška, bet, galbūt, kelių direkcija nedaro išimčių ir kelių tiesimo darbai dabar nevyksta visur.

    Komentuoti:


  • zippo
    replied
    Tai darbai kaip ir sustojo kiek matau? Technikos nesimato, bet ir darbai iki galo nebaigti. Tai kiek reikės įdomu tais apvažiavimais tampytis dabar?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kišt milijonus dėl pačios 4km atkarpos vertėjo. Tai vertėtų sukišt ir dar truputi, kad tą atkarpą padvigubinti. Ir seniau ten ne itin jauku bus, dabar kai atvažiuos visi su "110" tai bus dar didesnė tikimybė gaut butuką.
    Taip, o jei pirmyn ir atgal po 110, tai jau 220!

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Galėtų dar ir Riešės sankryžą dviejų lygių padaryti. Manau tikrai intensyvesnė nei tos kitos, kurias dabar padarė 2 lygių. O 110 km/h galėtų būti ir iki Link Molėtų parduotuvės. Bet aišku kišti milijonus tam, kad atkarpa prailgėtų dar 4 km matomai neverta.
    Kišt milijonus dėl pačios 4km atkarpos vertėjo. Tai vertėtų sukišt ir dar truputi, kad tą atkarpą padvigubinti. Ir seniau ten ne itin jauku bus, dabar kai atvažiuos visi su "110" tai bus dar didesnė tikimybė gaut butuką.

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Galėtų dar ir Riešės sankryžą dviejų lygių padaryti. Manau tikrai intensyvesnė nei tos kitos, kurias dabar padarė 2 lygių. O 110 km/h galėtų būti ir iki Link Molėtų parduotuvės. Bet aišku kišti milijonus tam, kad atkarpa prailgėtų dar 4 km matomai neverta.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

    Taip, pagal projektą ir yra numatytas 110 km/h greitis
    Iš dalies super, nes kelias tikrai geras ir be individualių ivažiavimų/išvažiavimų, bet ar tam yra didelė prasmė dėl 4 km... Juolab kai toliau link Utenos neplanuoja daryti 4 juostų. Tokiu atveju būtų labai puiku jei patobulintų jau nutiestą atkarpą ir bent iki Riešės sankryžos.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Panašu, jog naujame etape bus 110 km/h greitis, savaitgalį važiuojant kyšojo nubrauktas 110 ženklas Vilniaus kryptimi kur baigiasi rekonstruojamas ruožas.
    Taip, pagal projektą ir yra numatytas 110 km/h greitis

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Panašu, jog naujame etape bus 110 km/h greitis, savaitgalį važiuojant kyšojo nubrauktas 110 ženklas Vilniaus kryptimi kur baigiasi rekonstruojamas ruožas.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Atnaujinimas iš vakar dienos. Išties jau galima važiuoti nauju ruožu. Jausmas itin geras - kokybiškas, saugus kelias - puikiai padirbėta. Atidarius viadukus šis ruožas bus itin geras.

    Click image for larger version  Name:	rsz_1img_20191109_121037.jpg Views:	2 Size:	58,3 kB ID:	1761350
    Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121054.jpg Views:	1 Size:	54,0 kB ID:	1761342
    rsz_img_20191109_121114.jpg

    A14 link Utenos eis virš eismo ratu
    Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121129.jpg Views:	2 Size:	54,5 kB ID:	1761352

    rsz_img_20191109_121156.jpg

    Eismas, kolkas, vyksta kairiąja puse. Dešinė pusė dar uždaryta
    Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121250.jpg Views:	1 Size:	54,8 kB ID:	1761344
    Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121315.jpg Views:	1 Size:	52,8 kB ID:	1761346
    rsz_img_20191109_121326.jpg
    Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121413.jpg Views:	1 Size:	69,4 kB ID:	1761345
    rsz_img_20191109_121508.jpg

    A14 link Utenos eis po aukščiau būsinčiu eismu ratu
    rsz_img_20191109_121542.jpg







    Attached Files
    Paskutinis taisė Xmaster; 2019.11.10, 19:49.

    Komentuoti:


  • KarolisMorkunas
    replied
    Remiantis šiuo straipsniu https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...encine-ruozas/ eismas bus leidžiamas visu naujuoju ruožu:

    Kelyje A14 Vilnius-Utena ruože nuo 16,8 iki 21,65 km nuo 2019-11-01 eismas leidžiamas į statybvietę.
    Man tik smalsu kaip bus nukreipiamas eismas aplink pačių sankryžų (Giedraičių ties Raudondvariu ir Maišiagalos-Nemenčinės) statybvietes.
    Paskutinis taisė KarolisMorkunas; 2019.11.04, 16:56.

    Komentuoti:


  • startchoppin'
    replied
    Eisma turetu leist visu nauju pabaigtu ruozu, jau praeita savaite ties viadukais buvo ruosiami laikini ju apvaziavimai
    Paskutinis taisė startchoppin'; 2019.10.31, 10:52.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Taip pat nepamirškit, kad Rail Baltica - jai reikės taip pat daug pinigų, tad, tikriausiai, sukami kraneliai keliams.

    Grįžtant prie A14 ir straipsnio - "patinka" naujojo ministro desperatiškas PR'as Praktiškai dar nėra kuo pasigirti, o skalambinama, kad va leis tuoj eismą nauja atkarpa. Ta nauja atkarpa tie keli šimtai metrų pro HBH'ą, o viadukai ir pilnas ruožas dar tik pakeliui. Iš kitos pusės - pastatys viadukus - bus PR, kad jau viadukai yra, atidarys visą ruožą vėl juostelių kirpimas ir panašus PR

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, beto, jei UK paliks ES, sumažės dar labiau.
    Nu ir patys turim užsidirbt ant geresnių kelių

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dar reikia pridėti, kad kelias bus platinamas iki 3 juostų, o ne tik perasfaltuojamas. Darbai A14 vis tiek atsinaujins 2023 m. ties Utena ir už dabartinio rekonstruojamo ruožo. Tiesa gausis 2-3 metai laukimo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Finansavimas taip smuks dėl to, kad ženkliai mažėja ES skiriamos lėšos?

    Komentuoti:

Working...
X