Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Tame ir bėda, kad prie šito kelio nėra jungiamųjų kelių. Ir traktoristams su dviratininkais teks važiuot eisme.
- 1 patinka
-
Jūs pats bent skaitėte VIA Lietuvos atsakymą? Šioje šakoje, prieš kelis puslapius buvo. Linijos buvo papaišytos "ten kur buvo eismo įvykių", kas visiškai prasilenkia su sveiku protu. Čia tas pats kas sudėjus naują namo stogą sudėlioti puodus ten, kur prie seno stogo lašėdavo. Todėl ir sakau - gerai kad nugalėjo sveikas protas.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ištisines gal ir peržiūrės, bet stebuklų nesitikėkite, juk dabar jų pripaišė pagal kažkokius saugumo reikalavimus, o ne be reikalo.
Bendrai, saugumas yra svarbu, bet nereikia teisinti akivaizdžiai absurdiškų dalykų.
Nieko jos nesprendžia, nes ant kiekvieno kampo kameros nepastatysi. Tiesiog eilinį kartą nubausi tuos, kurie ir taip laikosi taisyklių, tuo tarpu kai lakstūnai kaip lakstė, taip toliau lakstys. Nes patinka jums tai ar ne, didžioji dalis žmonių turi galvą ant pečių ir ignoruos akivaizdžiai absurdiškus reikalavimus. Infrastruktūra turi skatinti kad žmonės važiuoti kuo greičiau (atsižvelgiant į saugumą), o ne 15 km vilktis ant 20 km/h iš paskos traktoriui, nes prieš 10 metų, dar neatnaujintame kelyje čia dėl kažkokios priežasties būta avarijos. Būtent dėl tokių absurdiškų reikalavimų ilgainiui atsiranda tolerancija kelio ženklų ignoravimui, nes visi jau įprato, kad pas mus jie sustatyti be ryšio. Šiuo atveju reikėtų pasimokyti iš vakarų, kad ir tos pačios Vokietijos - jei yra ženklas 30, tai toje zonoje, kur būna daug pėsčiųjų, vaikų, o ne šiaip iš lempos. Pas mus gi absoliutus kargo kultas - vakaruose stato ženklą 30, ir mes įkalkime, o aplinkybės dzin. Ir tokie kaip jūs visą tą teisinat, susidaro įspūdis kad iš kažkokios piktdžiugos.Parašė eigh Rodyti pranešimą
O ištisinės juostos puikiai sprendžia šią idėją - negali lenkti ir nereikia.
Apie ženklą 30 ne be reikalo prisiminiau. Prieš kokį mėnesį mačiau LT tokį kelią, kur ant vingių buvo ženklai 30 sustatyti. Užmiestiniame kelyje, kur žmonių nebūna. Naujas asfaltas. Spėkit ar kas to laikėsi.
Na nežinau, jei jums važiavimas lygiu, tiesiu ir naujai suasfaltuotu keliu ant 90 (pagal navigaciją) kelia diskomfortą, gal būtų verta teises padėti į stalčių. Dėl greičių skirtumo - tai sustatyk ženklus, kad jo nebūtų, to greičių skirtumo, tai taip pat VIA Lietuvos atsakomybė. Nejaugi sunku po sankryžos pastatyti papildomą ženklą "visų ribojimų pabaiga", jei jau mūsų tautiečiai taip neprisimena, kad ženklai galioja iki sankryžos ir toliau velkasi ant 70? Viskas yra išsprendžiama, jei yra noras tą spręsti. Bet tam pirmiausiai reikia pripažinti problemą.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ne piktdžiuga, tiesiog baisu Lietuvos keliais važinėti su tokiais lenkimais ir greičių skirtumais
- 8 patinka
Komentuoti:
-
"kažkokius saugumo reikalavimus"... saugumo audite visur rašoma žodžiu "siūlome" tą, "siūlome" aną... tai gal tai ir nėra nepajudinama "šventa karvė" ir stebuklai galimi?Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ne piktdžiuga, tiesiog baisu Lietuvos keliais važinėti su tokiais lenkimais ir greičių skirtumais - vieni velkasi, o kiti kažkur skuba kaip išdegę akis. Atrodo, kad sveiko centro, kai važiuoji tiesiog leistinu greičiu, niekas nesilaiko. Tad aš geriau pasirinksiu važiavimą kad ir lėčiau paskui kažką kitą nei nuolatinį prakaitavimą ar neiššoks kas nors prieš pat nosį. O ištisinės juostos puikiai sprendžia šią idėją - negali lenkti ir nereikia.
Ištisines gal ir peržiūrės, bet stebuklų nesitikėkite, juk dabar jų pripaišė pagal kažkokius saugumo reikalavimus, o ne be reikalo.
"negali lenkti ir nereikia" tiksliau skambėtų neleidžiama ir nereikia. Nes kaip matau Vilniui ten kitais klausimais reljefai, gamtinės sąlygos daug ko neleidžia, čia irgi turbūt lenkimą riboja kalnų serpantinai.
Ne tokiais metodais, ilginant ištisines" reikia kovoti su pavojingais lenkimais. Nes ir dabar kam giliai dzin apsilenks čia, o ten kur bus legaliai galima, susidariusiame "traukinuke" prasideda lenkimai, tik laikykis drauge.
Važiuoti filmuotoje medžiagoje šį atstumą paskui Užkalnį nebus tragedija, bet jei važiuos paskui T-40 su 35-40km/h, tai kiek kas turės kantrybės klausimas.. Ar bus saugu, abejoju...
Kai buvo pateikiami lyginimai su rekonstruotais Lenkijoje keliais (bortai, ištisinės), kažkodėl visi ten ignoravo esminį skirtumą... ogi tiesiog paprastą ženklą DW665 – „Google“ žemėlapiai
Ar skirtumas jaučiasi?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ne piktdžiuga, tiesiog baisu Lietuvos keliais važinėti su tokiais lenkimais ir greičių skirtumais - vieni velkasi, o kiti kažkur skuba kaip išdegę akis. Atrodo, kad sveiko centro, kai važiuoji tiesiog leistinu greičiu, niekas nesilaiko. Tad aš geriau pasirinksiu važiavimą kad ir lėčiau paskui kažką kitą nei nuolatinį prakaitavimą ar neiššoks kas nors prieš pat nosį. O ištisinės juostos puikiai sprendžia šią idėją - negali lenkti ir nereikia.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Kad be reikalo džiaugiatės (tas džiaugsmas, beje, labai primena piktdžiugą), kiek pasigūglinau tos linijos su didele tikimybe bus peržiūrėtos
Sveikas protas nugalėjo, ačiū dievui.
Ištisines gal ir peržiūrės, bet stebuklų nesitikėkite, juk dabar jų pripaišė pagal kažkokius saugumo reikalavimus, o ne be reikalo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kad be reikalo džiaugiatės (tas džiaugsmas, beje, labai primena piktdžiugą), kiek pasigūglinau tos linijos su didele tikimybe bus peržiūrėtosParašė eigh Rodyti pranešimą
Ištisinė linija tęsiasi didžiąją nufilmuotos atkarpos dalį, o jos nėra tik ten, kur saugu lenkti. Puiku, kad rūpinamasi mūsų eismo saugumu, galime važiuoti europietiškai ir saugiai.
Sveikas protas nugalėjo, ačiū dievui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Užkalnis + Savukynas = "pavyzdys, kad labai norint, prisikabinti galima prie visko"Parašė eigh Rodyti pranešimąO Užkalnis ir Savukynas tame video šneka taip, lyg kitur numeta mašiną vidury kelio ir vežioja šunį. Klasikinis pavyzdys, kad labai norint, prisikabinti galima prie visko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ištisinė linija tęsiasi didžiąją nufilmuotos atkarpos dalį, o jos nėra tik ten, kur saugu lenkti. Puiku, kad rūpinamasi mūsų eismo saugumu, galime važiuoti europietiškai ir saugiai. Būtų gerai, jeigu būtų pastatytos kameros, kurios fiksuotų neleistinose vietose lenkiančius vairuotojus ir juos baustų.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar kas skundėsi, kad "prireikus" nėra kur sustoti? Kiek pamenu visi kalbėjo apie situacijas kai kas sustos visai kitais atvejais
Nuovažas suskaičiavai, gal dar kas suskaičiuotų kiek laiko vaizdo įraše tęsėsi ištisinė linija?
O Užkalnis ir Savukynas tame video šneka taip, lyg kitur numeta mašiną vidury kelio ir vežioja šunį. Klasikinis pavyzdys, kad labai norint, prisikabinti galima prie visko.Paskutinis taisė eigh; 2025.02.05, 18:41.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Na nežinau apie ką kalbėjo "visi" ar veikėjai iš video įrašo, nes kaip ir minėjau - žiūrėjau be garso. Bet čia replikavau į mano pacituotą vietą:Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar kas skundėsi, kad "prireikus" nėra kur sustoti? Kiek pamenu visi kalbėjo apie situacijas kai kas sustos visai kitais atvejais
Nuovažas suskaičiavai, gal dar kas suskaičiuotų kiek laiko vaizdo įraše tęsėsi ištisinė linija?
O dėl ištisinės, esu įsitikinęs jog galite ir pats pasiskaičiuoti, bei pasidalinti rezultatais, jei tai aktualu vystant kažkokią diskusiją.Labai keikė kelią, kad vieni aptvarai ir neina sustoti. Važiavo su šunimi, tai labai nervavosi, kad negalės bet kada sustot.
Komentuoti:
-
Ar kas skundėsi, kad "prireikus" nėra kur sustoti? Kiek pamenu visi kalbėjo apie situacijas kai kas sustos visai kitais atvejaisParašė sleader Rodyti pranešimą
Baisu, kad tikrai nebuvo kur sustoti. Kadangi negalėjau pažiūrėti su garsu, tai negirdėjau ką jie ten kalbėjo, bet per tas ~5min kiek filmavo šį kelią (rekonstruotą ruožą), suskaičiavau bent 16 ar 17 vietų, kur buvo galima sustoti prireikus: pasukus sankryžoje, įsukus į nuovažą ar stotelėse.
Nuovažas suskaičiavai, gal dar kas suskaičiuotų kiek laiko vaizdo įraše tęsėsi ištisinė linija?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Baisu, kad tikrai nebuvo kur sustoti. Kadangi negalėjau pažiūrėti su garsu, tai negirdėjau ką jie ten kalbėjo, bet per tas ~5min kiek filmavo šį kelią (rekonstruotą ruožą), suskaičiavau bent 16 ar 17 vietų, kur buvo galima sustoti prireikus: pasukus sankryžoje, įsukus į nuovažą ar stotelėse.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKeliu neteko važiuoti, bet jo atkarpą pafilmavo Užkalnis su savo draugu Ričardu Savukynu. Video įkeltas į YouTube. Atsukau dalį kur filmuoja naują kelią https://youtu.be/9qe0uu_CyhA?si=zMbLtIET6Jtm-zJi&t=3567
Labai keikė kelią, kad vieni aptvarai ir neina sustoti. Važiavo su šunimi, tai labai nervavosi, kad negalės bet kada sustot.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Keliu neteko važiuoti, bet jo atkarpą pafilmavo Užkalnis su savo draugu Ričardu Savukynu. Video įkeltas į YouTube. Atsukau dalį kur filmuoja naują kelią https://youtu.be/9qe0uu_CyhA?si=zMbLtIET6Jtm-zJi&t=3567
Labai keikė kelią, kad vieni aptvarai ir neina sustoti. Važiavo su šunimi, tai labai nervavosi, kad negalės bet kada sustot.
Mano asmeninis įspūdis, kad kelias įrengtas kaip autostrada būtų iš vieno kelio, kur ir neturėtum sustoti bet kur, tiesiog Lietuvai neįprastas kelio įrengimas. Toks dizainas yra taikomas Švedijoje, kur netgi platinant į 2+2 neįrengiami kelkraščiai. Esame įpratę prie plačių pievų palei kelius ir jokių aptvarų. Didelis trūkumas, kad tam keliui tarp Molėtų ir Utenos nėra padoresnio pararelinio kelio tai gauni važiuot "autostrada" arba daugmaž miško keliukais.
Nustebino, kad apšvietimo stulpų spalvą netgi LAKD nusikopijavo iš Kauno
Negi ateityje Lietuvoje bus tik juodi stulpai kai visos savivaldybės ir direkcija galų gale nuspręst statyt tik tokius? Viena po kitos savivaldybės įsirengia juodus stulpus.
Paskutinis taisė PoDV; 2025.02.05, 15:11.
Komentuoti:
-
Reikia gult skersai kelio, kad dabininkai nepradėtų dirbt. Nes vėl susiaurins
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Pradėjo pjauti medžius ir krūmus prie ruožo kuris laukia savo eilės.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Galbūt 2+1 A14 atkarpa link Vilniaus kažkiek kompensuos atnaujinto A14 kelio siaurumą. Dabartinis blogas efektas, kad padardėję prastos būklės betonke gauna kažkokį susiaurintą klaustrofobiją sukeliantį kelią, nors juostos turbūt išlaikomos 3,5 m pločio kaip pridera užmiesčio keliui.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJei rimtai, tai juokingi tokie pasiūlymai atkarpai, kurios eismo intensyvumas kaip krašto kelio.
Komentuoti:
-
O kiek dar dzibilai šviežiai išasfaltavo žvyrkelių 1+1, kai galėjo daryt 2+1. Būtų sumažinę girtų traktoristų konfliktinių taškų skaičių !!!Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
2+1 mažintų konfliktinių taškų skaičių.
Bet idijotai nepastatė !!!
Jei rimtai, tai juokingi tokie pasiūlymai atkarpai, kurios eismo intensyvumas kaip krašto kelio.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kad ten nelabai reikia turbūt. Va nuo Vilniaus iki Molėtų - reikia.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
2+1 mažintų konfliktinių taškų skaičių.Parašė Kaid Rodyti pranešimąTeisingai, eismo ar greičio (kaip norit taip vadinkit) sklandumą lemia konfliktinių taškų kiekis, kuo jų daugiau, tuo eismas letėja, nesaugėja ir tampa chaotiškesnis.
Bet idijotai nepastatė !!!
Komentuoti:
-
Kaip vietinis keliukas tarp miestelių ir didesnių kaimų būtų per geras kelias. Užsienyje kartais turi išsitekti vienoje juostoje, bet ir mūsų rajoninio kelio standartas yra ok, kartais net perteklinis. A14 tarp Molėtų ir Utenos labiausiai atitiktų krašto kelio standartą, jungiantį du savivaldybių centrus, gana mažas eismas, bet kelias neskirtas rimtesnei tranzito funkcijos tarp didesnių miestų kaip Vilnius-Utena-Daugpilis. Turėtų būti kažkas kaip A8 kelias tarp Kauno ir Panevėžio, kur dvi juostos, bet turi šiokius tokius kelkraščius ir mažiau klaustrofobišką jausmą. Tiesa, patį A8 jau reikės platint į autostradą Varšuva-Kaunas-Ryga.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Visa diskusija veliasi tik apie plotį, nes forume yra su asmeniniais baubais be kovojančių, kuomet viskas suvedama į siaurą problemos matymą. Pripažinkim, kad kelias nėra tiesiog vietinės reikšmės tarp poros pasienio miestelių, o dažnai naudojamas įveikti didesnius atstumus. Jei važiuoju vietinius 5 km situacija atrodys vienaip, jei iš kokio Rokiškio vykstant į Vilnių jau kitaip. Ir nieks čia nesvajoja nei apie autostradas, nei 4m kelkraščius. Todėl tuos visus niuansus ir reik vertinti. Daliai lengviau viską subanalinti ir trydalioti.
Sutinki, kad sprendinių galima buvo ir reikėjo paieškoti, bet nueita lengviausiu keliu.
Kelio saugumo auditas: "siūlome tarp maršrutinio transporto priemonių stotelių numatyti saugias ir patogias nežymėtas perėjas bei riboti transporto priemonių greitį iki 70 km/h."
Autobusas gal ir sustos pora kartų per dieną, o greičius makaluojam visą parą. Ką ir nuo ko tuo apsaugom?
Negalim išplatėjimų apsilenkimui, greitėjimui įrengti, tai bent juostų ištisinių nepersistenkim....
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visa diskusija veliasi tik apie plotį, nes forume yra su asmeniniais baubais be kovojančių, kuomet viskas suvedama į siaurą problemos matymą. Pripažinkim, kad kelias nėra tiesiog vietinės reikšmės tarp poros pasienio miestelių, o dažnai naudojamas įveikti didesnius atstumus. Jei važiuoju vietinius 5 km situacija atrodys vienaip, jei iš kokio Rokiškio vykstant į Vilnių jau kitaip. Ir nieks čia nesvajoja nei apie autostradas, nei 4m kelkraščius. Todėl tuos visus niuansus ir reik vertinti. Daliai lengviau viską subanalinti ir trydalioti.Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
Gaila, kad dėl visuomės bukumo, žurnalistų bukumo, forumo emocijų ir kitų cinikų, viskuo nepatenkintų, diskusija veliasi tik apie kelio plotį. Jis toks koks ir turi būti. Per atitvarus ir kelio plotį nematot didesnės problemos
Sutinki, kad sprendinių galima buvo ir reikėjo paieškoti, bet nueita lengviausiu keliu.
Kelio saugumo auditas: "siūlome tarp maršrutinio transporto priemonių stotelių numatyti saugias ir patogias nežymėtas perėjas bei riboti transporto priemonių greitį iki 70 km/h."
Autobusas gal ir sustos pora kartų per dieną, o greičius makaluojam visą parą. Ką ir nuo ko tuo apsaugom?
Negalim išplatėjimų apsilenkimui, greitėjimui įrengti, tai bent juostų ištisinių nepersistenkim....
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Teisingai, eismo ar greičio (kaip norit taip vadinkit) sklandumą lemia konfliktinių taškų kiekis, kuo jų daugiau, tuo eismas letėja, nesaugėja ir tampa chaotiškesnis.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: