Foto 2020.02
2. Trasos A14 Vilnius-Utena ir senojo plento KK 172 sankryža
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Pasitaikė geras oras atnaujinimui
Foto 2020.02
1. Raudondvaris. Prie ex Žaldokynės / dab. HBH
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBaisiausias Lietuvos kelias A14 Vilnius–Utena: kodėl sustojo darbai? https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1272140
Per 24 metus 66 km rekonstruosim, hmmm.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Baisiausias Lietuvos kelias A14 Vilnius–Utena: kodėl sustojo darbai? https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1272140Pagal LAKD parengtą ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 m. strategiją 2019–2030 metais numatyta įgyvendinti iš viso dar keturis kelio A14 Vilnius–Utena rekonstravimo projektus. Bendras rekonstruojamo kelio ilgis sudarys 66,632 km.
Komentuoti:
-
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė zippo Rodyti pranešimąTai darbai kaip ir sustojo kiek matau? Technikos nesimato, bet ir darbai iki galo nebaigti. Tai kiek reikės įdomu tais apvažiavimais tampytis dabar?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai darbai kaip ir sustojo kiek matau? Technikos nesimato, bet ir darbai iki galo nebaigti. Tai kiek reikės įdomu tais apvažiavimais tampytis dabar?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kišt milijonus dėl pačios 4km atkarpos vertėjo. Tai vertėtų sukišt ir dar truputi, kad tą atkarpą padvigubinti. Ir seniau ten ne itin jauku bus, dabar kai atvažiuos visi su "110" tai bus dar didesnė tikimybė gaut butuką.
Komentuoti:
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąGalėtų dar ir Riešės sankryžą dviejų lygių padaryti. Manau tikrai intensyvesnė nei tos kitos, kurias dabar padarė 2 lygių. O 110 km/h galėtų būti ir iki Link Molėtų parduotuvės. Bet aišku kišti milijonus tam, kad atkarpa prailgėtų dar 4 km matomai neverta.
Komentuoti:
-
Galėtų dar ir Riešės sankryžą dviejų lygių padaryti. Manau tikrai intensyvesnė nei tos kitos, kurias dabar padarė 2 lygių. O 110 km/h galėtų būti ir iki Link Molėtų parduotuvės. Bet aišku kišti milijonus tam, kad atkarpa prailgėtų dar 4 km matomai neverta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Taip, pagal projektą ir yra numatytas 110 km/h greitis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPanašu, jog naujame etape bus 110 km/h greitis, savaitgalį važiuojant kyšojo nubrauktas 110 ženklas Vilniaus kryptimi kur baigiasi rekonstruojamas ruožas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, jog naujame etape bus 110 km/h greitis, savaitgalį važiuojant kyšojo nubrauktas 110 ženklas Vilniaus kryptimi kur baigiasi rekonstruojamas ruožas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atnaujinimas iš vakar dienos. Išties jau galima važiuoti nauju ruožu. Jausmas itin geras - kokybiškas, saugus kelias - puikiai padirbėta. Atidarius viadukus šis ruožas bus itin geras.
rsz_img_20191109_121114.jpg
A14 link Utenos eis virš eismo ratu
rsz_img_20191109_121156.jpg
Eismas, kolkas, vyksta kairiąja puse. Dešinė pusė dar uždaryta
rsz_img_20191109_121326.jpg
rsz_img_20191109_121508.jpg
A14 link Utenos eis po aukščiau būsinčiu eismu ratu
rsz_img_20191109_121542.jpg
Paskutinis taisė Xmaster; 2019.11.10, 19:49.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Remiantis šiuo straipsniu https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...encine-ruozas/ eismas bus leidžiamas visu naujuoju ruožu:
Kelyje A14 Vilnius-Utena ruože nuo 16,8 iki 21,65 km nuo 2019-11-01 eismas leidžiamas į statybvietę.Paskutinis taisė KarolisMorkunas; 2019.11.04, 16:56.
Komentuoti:
-
Eisma turetu leist visu nauju pabaigtu ruozu, jau praeita savaite ties viadukais buvo ruosiami laikini ju apvaziavimaiPaskutinis taisė startchoppin'; 2019.10.31, 10:52.
Komentuoti:
-
Taip pat nepamirškit, kad Rail Baltica - jai reikės taip pat daug pinigų, tad, tikriausiai, sukami kraneliai keliams.
Grįžtant prie A14 ir straipsnio - "patinka" naujojo ministro desperatiškas PR'as Praktiškai dar nėra kuo pasigirti, o skalambinama, kad va leis tuoj eismą nauja atkarpa. Ta nauja atkarpa tie keli šimtai metrų pro HBH'ą, o viadukai ir pilnas ruožas dar tik pakeliui. Iš kitos pusės - pastatys viadukus - bus PR, kad jau viadukai yra, atidarys visą ruožą vėl juostelių kirpimas ir panašus PR
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip, beto, jei UK paliks ES, sumažės dar labiau.
Komentuoti:
-
Dar reikia pridėti, kad kelias bus platinamas iki 3 juostų, o ne tik perasfaltuojamas. Darbai A14 vis tiek atsinaujins 2023 m. ties Utena ir už dabartinio rekonstruojamo ruožo. Tiesa gausis 2-3 metai laukimo.
Komentuoti:
Komentuoti: