Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Foto 2025.02
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.04, 17:22. Priežastis: Nuotraukos ištrintos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.02
    Nuotraukos ištrintos.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.04, 17:22. Priežastis: Nuotraukos ištrintos

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Matyt tą atkarpą vidutinis vilnietis sugeba pasiekti ir pervažiuoti dar nemyžęs pakelėje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ta prasme, bandoma įrodyti, kad apie 2008 metus suremontuotas kelias nuo Vilnius / Molėtų rajonų ribos iki Bijutiškio (40 - 52 km) yra tapatus Molėtų - Utenos keliui?
    minėtame ruože tikrai nėra 1/3 kelio ištisinių linijų (Molėtų - Utenos ruože LAKD piarščikė paminėjo 10 km iš 30)
    Ar aš kažką bandau įrodyti? Man tik buvo įdomu kiek laiko visi važinėjo labai panašiai rekonstruota atkarpa ir nebuvo dejavimų kas dieną (visokie straipsniai apie tai pylėsi vos ne kasdien).

    Iliustracinė Rudokų nuotrauka su atitvarais buvo parinkta nelabai atidžiai;
    Nuoroda (kryptis link Molėtų)
    Yra atitvarai, bet nėra jokių ištisinių
    Vaizdelis ne dėl ištisinių. Ištisinės yra vienas dalykas, bet kiek straipsnių ar pranešimų čia buvo dėl "siaurų kelkraščių, kurie neleis prasilenkti" ar "atitvarų arti važiuojamosios dalies, kurie neleis sustoti kada nori ir nugręžti rabarbarą". Tai kur visi buvo daugiau nei penkioliką metų, kad jiems atitvarai prie kelio, bei tokie patys kelkraščiai netrukdė. Tik tiek

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?
    Jei važiuosi kur kas mažesniu nei leistinas greičiu (išskyrus atvejus su prastu matomumu/oro sąlygomis), žinoma, kad tapsi stabdžiu.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tai stabdei eismą ir trukdei kitiems eismo dalyviams?
    Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Marukas Rodyti pranešimą

    Jeigu gerai pamenu, tai rekonstrukcija daryta maždaug apie 2008-2009 metus. Bet nepamenu, kad kas nors kada nors būtų skundęsis susiaurintai kelkraščiais ir per arti įrengtais atitvarais, kaip kad dabar rekonstruotoje atkarpoje.
    Taip, kažkur 2008 metais.
    LAKD vadovas buvo Virgaudas Puodžiukas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pasivažinėjimas savo malonumui buvo kur kas mažesniu nei leistinas greičiu.
    Tai stabdei eismą ir trukdei kitiems eismo dalyviams?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
    Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
    Ta prasme, bandoma įrodyti, kad apie 2008 metus suremontuotas kelias nuo Vilnius / Molėtų rajonų ribos iki Bijutiškio (40 - 52 km) yra tapatus Molėtų - Utenos keliui?
    minėtame ruože tikrai nėra 1/3 kelio ištisinių linijų (Molėtų - Utenos ruože LAKD piarščikė paminėjo 10 km iš 30)

    Iliustracinė Rudokų nuotrauka su atitvarais buvo parinkta nelabai atidžiai;
    Nuoroda (kryptis link Molėtų)
    Yra atitvarai, bet nėra jokių ištisinių

    https://www.google.lt/maps/@55.06610...oASAFQAw%3D%3D

    O į kitą pusę iš to pačio taško (matosi RK2809 Rudokų viadukas) - nei atitvarų, nei ištisinės linijos:

    https://www.google.lt/maps/@55.06610...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
    Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
    Jeigu gerai pamenu, tai rekonstrukcija daryta maždaug apie 2008-2009 metus. Bet nepamenu, kad kas nors kada nors būtų skundęsis susiaurintai kelkraščiais ir per arti įrengtais atitvarais, kaip kad dabar rekonstruotoje atkarpoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jėtau vargeli, teko važiuot leistinu greičiu?
    Būk geras, nespręsk pagal save apie kitus.

    Pasivažinėjimas savo malonumui buvo kur kas mažesniu nei leistinas greičiu.
    Sekmadienį į Utenos pusę buvo visiškai tuščias, (tik prieš Uteną pasirodė kelios mašinos.

    Cituotoje nuotraukoje (turbūt neskaitei užrašo) yra susidariusi (tiksliau dirbtinai sudaryta) kolona - sekmadienį, kai nėra "fūrų", srautas į Vilnių dar neprasidėjo
    Kai grįžinėjau atgal jau vėliau, kai yra intensyvesnis eismas, jokių kolonų už Molėtų nebuvo - viskas pukiai prasisiurbė.
    Jei turi šiek tiek vaizduotės ir loginio mąstymo, tai galėtum įsivaizduot, kas ten vyks atšilus orams, kai padidės srautai - ypač penktadienį ir sekmadienį vakare bei šeštadienį ryte.

    Įspūdžius iš Molėtų - Utenos kelio papasakosiu vėliau, kai atrinksiu nuotraukas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
    Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
    Jėtau vargeli, teko važiuot leistinu greičiu?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Pažiūrėkit, kaip suseeeuryno kelią, akivaizdu, kad 3 tankai niekaip neprasilenktų.
    Taip esi tikrai teisus - Abrams plotis 3,7m, tad ir dviems bus jau ankšta... du tankai ir dviratininkas neprasilenks.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
    Pažiūrėkit, kaip suseeeuryno kelią, akivaizdu, kad 3 tankai niekaip neprasilenktų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai po rekonstrukcijos norite pasakyti kelione buvo nesaugi ir truko pusvalandžiu ilgiau?
    Nepavyko sustot bilekur kelkraštyje pamyžt, teko ieškot kur nusukt, o ten miškelis buvo toliau, tai teko pabėgėt. Po to batus nusivalyt. Sumoj ir gavosi + pusvalandis.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apžiurėjau pats, kaip atrodo tas kelias tarp Molėtų ir Utenos
    Kelios nuotraukos vietoj anonso

    Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
    [
    Tai po rekonstrukcijos norite pasakyti kelione buvo nesaugi ir truko pusvalandžiu ilgiau?

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
    Vietiniams kelias reikalingas nuo namų iki parduotuvės nuvažiuot ir vaikus iš mokyklų susirinkt (reikalingos papildomos jungtys, autobosų stotelės, šalutiniai keliai ir kairiniai posūkiai), kitiems pralėkt kuo greičiau tarp Vilniaus ir Utenos. Tokiu atveju "saugiai ir greitai" kartu nedera.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Vakar važiavau (kaip keleivis). Kelias kaip kelias, niekuo nesiskiria nuo anksčiau rekonstruotos atkarpos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apžiurėjau pats, kaip atrodo tas kelias tarp Molėtų ir Utenos
    Kelios nuotraukos vietoj anonso

    Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.


    Kelias tuštutėlis - reikia pasirinkti tinkamą važiavimo laiką


    Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
    Paskutinis taisė Romas; 2025.02.28, 09:39. Priežastis: reikia pasirinkti tinkamą važiavimo laiką

    Komentuoti:

Working...
X