Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-

Matyt tą atkarpą vidutinis vilnietis sugeba pasiekti ir pervažiuoti dar nemyžęs pakelėje.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Ar aš kažką bandau įrodyti? Man tik buvo įdomu kiek laiko visi važinėjo labai panašiai rekonstruota atkarpa ir nebuvo dejavimų kas dieną (visokie straipsniai apie tai pylėsi vos ne kasdien).Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ta prasme, bandoma įrodyti, kad apie 2008 metus suremontuotas kelias nuo Vilnius / Molėtų rajonų ribos iki Bijutiškio (40 - 52 km) yra tapatus Molėtų - Utenos keliui?
minėtame ruože tikrai nėra 1/3 kelio ištisinių linijų (Molėtų - Utenos ruože LAKD piarščikė paminėjo 10 km iš 30)
Vaizdelis ne dėl ištisinių. Ištisinės yra vienas dalykas, bet kiek straipsnių ar pranešimų čia buvo dėl "siaurų kelkraščių, kurie neleis prasilenkti" ar "atitvarų arti važiuojamosios dalies, kurie neleis sustoti kada nori ir nugręžti rabarbarą". Tai kur visi buvo daugiau nei penkioliką metų, kad jiems atitvarai prie kelio, bei tokie patys kelkraščiai netrukdė. Tik tiekIliustracinė Rudokų nuotrauka su atitvarais buvo parinkta nelabai atidžiai;
Nuoroda (kryptis link Molėtų)
Yra atitvarai, bet nėra jokių ištisinių
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jei važiuosi kur kas mažesniu nei leistinas greičiu (išskyrus atvejus su prastu matomumu/oro sąlygomis), žinoma, kad tapsi stabdžiu.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tai stabdei eismą ir trukdei kitiems eismo dalyviams?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip, kažkur 2008 metais.Parašė Marukas Rodyti pranešimą
Jeigu gerai pamenu, tai rekonstrukcija daryta maždaug apie 2008-2009 metus. Bet nepamenu, kad kas nors kada nors būtų skundęsis susiaurintai kelkraščiais ir per arti įrengtais atitvarais, kaip kad dabar rekonstruotoje atkarpoje.
LAKD vadovas buvo Virgaudas Puodžiukas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai stabdei eismą ir trukdei kitiems eismo dalyviams?Parašė Romas Rodyti pranešimąPasivažinėjimas savo malonumui buvo kur kas mažesniu nei leistinas greičiu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ta prasme, bandoma įrodyti, kad apie 2008 metus suremontuotas kelias nuo Vilnius / Molėtų rajonų ribos iki Bijutiškio (40 - 52 km) yra tapatus Molėtų - Utenos keliui?Parašė sleader Rodyti pranešimąGal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
minėtame ruože tikrai nėra 1/3 kelio ištisinių linijų (Molėtų - Utenos ruože LAKD piarščikė paminėjo 10 km iš 30)
Iliustracinė Rudokų nuotrauka su atitvarais buvo parinkta nelabai atidžiai;
Nuoroda (kryptis link Molėtų)
Yra atitvarai, bet nėra jokių ištisinių

https://www.google.lt/maps/@55.06610...oASAFQAw%3D%3D
O į kitą pusę iš to pačio taško (matosi RK2809 Rudokų viadukas) - nei atitvarų, nei ištisinės linijos:

https://www.google.lt/maps/@55.06610...oASAFQAw%3D%3D
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu gerai pamenu, tai rekonstrukcija daryta maždaug apie 2008-2009 metus. Bet nepamenu, kad kas nors kada nors būtų skundęsis susiaurintai kelkraščiais ir per arti įrengtais atitvarais, kaip kad dabar rekonstruotoje atkarpoje.Parašė sleader Rodyti pranešimąGal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Būk geras, nespręsk pagal save apie kitus.Parašė Creatium Rodyti pranešimąJėtau vargeli, teko važiuot leistinu greičiu?
Pasivažinėjimas savo malonumui buvo kur kas mažesniu nei leistinas greičiu.
Sekmadienį į Utenos pusę buvo visiškai tuščias, (tik prieš Uteną pasirodė kelios mašinos.
Cituotoje nuotraukoje (turbūt neskaitei užrašo) yra susidariusi (tiksliau dirbtinai sudaryta) kolona - sekmadienį, kai nėra "fūrų", srautas į Vilnių dar neprasidėjo
Kai grįžinėjau atgal jau vėliau, kai yra intensyvesnis eismas, jokių kolonų už Molėtų nebuvo - viskas pukiai prasisiurbė.
Jei turi šiek tiek vaizduotės ir loginio mąstymo, tai galėtum įsivaizduot, kas ten vyks atšilus orams, kai padidės srautai - ypač penktadienį ir sekmadienį vakare bei šeštadienį ryte.
Įspūdžius iš Molėtų - Utenos kelio papasakosiu vėliau, kai atrinksiu nuotraukas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jėtau vargeli, teko važiuot leistinu greičiu?Parašė Romas Rodyti pranešimąVeiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Taip esi tikrai teisus - Abrams plotis 3,7m, tad ir dviems bus jau ankšta... du tankai ir dviratininkas neprasilenks.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pažiūrėkit, kaip suseeeuryno kelią, akivaizdu, kad 3 tankai niekaip neprasilenktų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pažiūrėkit, kaip suseeeuryno kelią, akivaizdu, kad 3 tankai niekaip neprasilenktų.Parašė Romas Rodyti pranešimąVeiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu

- 7 patinka
Komentuoti:
-
Nepavyko sustot bilekur kelkraštyje pamyžt, teko ieškot kur nusukt, o ten miškelis buvo toliau, tai teko pabėgėt. Po to batus nusivalyt. Sumoj ir gavosi + pusvalandis.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tai po rekonstrukcijos norite pasakyti kelione buvo nesaugi ir truko pusvalandžiu ilgiau?
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Tai po rekonstrukcijos norite pasakyti kelione buvo nesaugi ir truko pusvalandžiu ilgiau?Parašė Romas Rodyti pranešimąApžiurėjau pats, kaip atrodo tas kelias tarp Molėtų ir Utenos
Kelios nuotraukos vietoj anonso
Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
[
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Vietiniams kelias reikalingas nuo namų iki parduotuvės nuvažiuot ir vaikus iš mokyklų susirinkt (reikalingos papildomos jungtys, autobosų stotelės, šalutiniai keliai ir kairiniai posūkiai), kitiems pralėkt kuo greičiau tarp Vilniaus ir Utenos. Tokiu atveju "saugiai ir greitai" kartu nedera.Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vakar važiavau (kaip keleivis). Kelias kaip kelias, niekuo nesiskiria nuo anksčiau rekonstruotos atkarpos.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Apžiurėjau pats, kaip atrodo tas kelias tarp Molėtų ir Utenos
Kelios nuotraukos vietoj anonso
Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.

Kelias tuštutėlis - reikia pasirinkti tinkamą važiavimo laiką

Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: