Ar jūs važiavot tuo keliu? Nes, ką rašot tai yra vien emocijos ir spekuliacijos. Max ruožas, kur yra atitvarai iš abiejų pusių yra 1 ar 1,5km. Visur kitur vos ne kas 2 kilometrus ir dažniau yra nusukimas nuo kelio. Atitvarai dažnai tik iš vienos kelio pusės.
Gaila, kad diskusija pakrypo tik į kelio pločio "problemą". Visi vietiniai ir netik buvo pripratę prastą kelio infrastruktūrą spręst didinant greitį. Jei priekį važiuojantis automobilis suka į kairę gi galima kirst ištisinę, važiuot ant kelkraščio ir greit apsilenkt. Jei į dešinę tai visai normalu neleistinai lenkt. Gi kelias platus, iš priekio važiuojantys pasitrauks.
Kelias Utena - Kupiškis su tokiu pat automobilių srautu, lygiai tokio pat pločio, su atitvarais iš abiejų pusių. Tas kažkaip niekam neįdomus ir per 10 metų po rekonstrukcijos niekam nekilo problemos sustot ten kur reikia ar pavažiuot iki saugaus sustojimo.
Kadangi jau 2025 ir 90'ų kelio paniatkės nebetinka, kelio infrastruktūra buvo pakeista. Manau išryškėjo kita problema - srauto formavimo. Daug kur yra kairinių ir dešininių nuovažų, kurios kerta pagrindinę važiuojamąją dalį. Vairuotojai yra priversti stabdyti ir tada jau problem. Gaila, kad nebuvo panaikintos nesąmoningos nuovažos į apleistus sklypus. Daug kur buvo galima sklypus pajungti į jau egzistuojančius regioninius kelius. Ten kur to padaryti negalima, reikėjo atskirti srautus papildoma greitėjimo - lėtėjimo juosta. To nebuvo padaryta. Projektuojant kelius daug kur naudojamas laminarinio srauto konceptas. Nenutrūkstamas 2 juostų eismo srautas su greitėjimo lėtėjimo justomis.
Kelio talpa (capacity) nepriklauso nuo kelio pločio ar juostų skaičiaus. Pridedu transporto inžinieriaus iš JAV, kuris dirba Nyderlanduose detalesnį paaiškinimą apie kelio talpą
Gaila, kad dėl visuomenės bukumo, žurnalistų bukumo, forumo emocijų ir kitų cinikų, viskuo nepatenkintų, diskusija veliasi tik apie kelio plotį. Jis toks koks ir turi būti. Per atitvarus ir kelio plotį nematot didesnės problemos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Esmė yra, jog lietuviai nemoka prisitaikyti, nemoka priprasti ir nemoka kritiškia žvelgti į atsiradusias naujoves/pokyčius.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kodėl jie "failiniai", nes kažkas atsibudo ir dabar tokie sprendimai kažkaip pasidarė blogi? Paskutinius dvidešimt metų visi rekonstruoti keliai yra su tokiais kelkraščiais, su tokiais kelio profiliais, pločiais, bet vat čia šitame kelyje "atradome Ameriką" ir jau pasidarė visi sprendimai blogi, atsirado kiekvienam poreikis sustoti kas 100 metrų kelkraštyje. Kodėl kituose keliuose, kur kelkraščiai tokio pat pločio niekam taip masiškai nesugenda automobiliai, fūroms neprireikia stoti ir eilę metų visi sėkmingai tais keliais važinėja?
A4 kažkaip fūros ir opeliai nelūžta: A4 - Google Maps
A12 irgi: E77 - Google Maps
A10 taipogi: E67 - Google Maps
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl jie "failiniai", nes kažkas atsibudo ir dabar tokie sprendimai kažkaip pasidarė blogi? Paskutinius dvidešimt metų visi rekonstruoti keliai yra su tokiais kelkraščiais, su tokiais kelio profiliais, pločiais, bet vat čia šitame kelyje "atradome Ameriką" ir jau pasidarė visi sprendimai blogi, atsirado kiekvienam poreikis sustoti kas 100 metrų kelkraštyje. Kodėl kituose keliuose, kur kelkraščiai tokio pat pločio niekam taip masiškai nesugenda automobiliai, fūroms neprireikia stoti ir eilę metų visi sėkmingai tais keliais važinėja?Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš niekaip nesuprantu, kodėl kai kurių forumiečių yra ginami akivaizdžiai feiliniai sprendimai. Kažkaip stebint iš šalies susidaro įspūdis kad rašoma iš užsilikusių nuoskaudų, su piktdžiuga, ale "aha automarozai, dabar bus jums nepatogu, ha ha ha", ignoruojant visus argumentus.
A4 kažkaip fūros ir opeliai nelūžta: A4 - Google Maps
A12 irgi: E77 - Google Maps
A10 taipogi: E67 - Google Maps
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Būtent, kad STR žinomas ir kelias suprojektuotas pagal jį. Bet visokie romai vis susigalvoja, kad jiems nuleis keturias padangas vienu metu ir jie nesugebės nuvažiuoti į nuovažą.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
na va ir vėl nervai neišlaikė? kai nebėra ką pasakyti, belieka išsividuriuoti tada palengvėjimas ateina? vėl su vidiniais demonais kovoji?
kuris čia tau oponuojantis svaigo apie 4m asfalto kelkraščius, lochų lenkimus, baudas ir t.t.
"Kai kurių "miesčionių" mąstysena tik įrodo, kad pastovus kontaktinio tinklo kibirkščiavimas ypatingai pakenkia keleivių emocinei būklei.
Kur didelis noras, tai puikiai analizuojami įstatymai, narstomi STR ir kita techninė dokumentacija... o čia tiesiog keliami klausimai nuo kokio gedimo automobilis gali nedavažiuoti įvažos?
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Taip, atitvarai ir kelkraščiai didina avaringumą. O jei dar asfaltuoto kelkraščio plotis būtų 4 metrai, tuomet sekmadienį važiuojant nuo ežeriuko būtų galima saugiai lenkt visus lochus kamštyje iš dešinės.
Kai kurių automarozų mąstysena tik įrodo, kad pastovus dyzelio niūchinimas tikrai kenkia sveikatai.
na va ir vėl nervai neišlaikė? kai nebėra ką pasakyti, belieka išsividuriuoti tada palengvėjimas ateina? vėl su vidiniais demonais kovoji?
kuris čia tau oponuojantis svaigo apie 4m asfalto kelkraščius, lochų lenkimus, baudas ir t.t.
"Kai kurių "miesčionių" mąstysena tik įrodo, kad pastovus kontaktinio tinklo kibirkščiavimas ypatingai pakenkia keleivių emocinei būklei.
Kur didelis noras, tai puikiai analizuojami įstatymai, narstomi STR ir kita techninė dokumentacija... o čia tiesiog keliami klausimai nuo kokio gedimo automobilis gali nedavažiuoti įvažos?
Komentuoti:
-
Su tuščia padanga važiuoti? Kažkur? Ieškoti nuovažos? Tik tiktas galvos ligonis taip darytų.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKas trukdo sustoti nuovažoje?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Koks tikslas lygintis koks buvo kelkraštis ir koks dabar? Ten buvo sovietinis palikimas, kaip miestuose platūs prospektai. Geriau jau tada lyginti su kitais II kategorijos keliais.Parašė Romas Rodyti pranešimąStop kadrai iš reporto su kelkraščiais dabar, po kelio "rekonstravimo" ir dar nerekonstruotame A14 ruože anapus Molėtų
Įdomu, kur saugiau - anksčiau ar dabar "rekonstruotame" ruože?

Dabar - atitvarai + kelkraštis + ištisinė linija sukelia avarines situacijas (anot LAKD PiaRčikių - didina "saugumo jausmą")
Palyginimui - kelkraščio plotis sename "betonkės" ruože
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...eluoja/347207/
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Romas gavo pražangą už padirbtą cituotą žinutę.Parašė Romas Rodyti pranešimąKaip blogai, kad A14 pastatė tik 20 km atitvarų, bet dar nenutiesė mylimų troleibuso laidų - nors važiuoti 30 km/ h iki gimtosios Šakarvos reikėtų visą pusdienį, bet tai būtų itin ekologiška transporto priemonė be jokio dyzelio.

- 6 patinka
Komentuoti:
-
Jei lankytumeisi ne tik žvyrkelių temose, pamatytum daugiau mano turinio. Deja, tačiau išmetamosios dujos akivaizdžiai padarė nepataisomą žalą.Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai lengva rasti, nes tai turbūt vienintelė paties forume paskelbta nuotrauka. Ne itin kokybiška, bet vienintelė.
Ar neiškrito iš rankų telefonas, kai troleibusas įsibėgėjo net iki 30 km// h ?
Kai paties pasaulis tėra matomas tik pro apmusijusį troleibuso langą (jei vaizdo neužstoja reklamos), tai lieka visus likusius vadinti "aftamabilystais", "dyzelio prisuosčiusiais automarozais" ir "benzingalviais".
Gal pirmiau pabandyk išsilaikyti kokias nors teises - juk troleibuso nuolatinis netrukus pabrangs.
Grįžtame į temą apie A14 .
Linkiu kuo dažniau remti biudžetą baudomis už greitį ir, kad kaiminystėje įsikurtų pilietiški kaimynai, kurie nepavargs pranešti, kai savo triperį numesi ant žolės. Nors ir juos vadinsi kaziolais, tačiau jie darys gerą darbą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai lengva rasti, nes tai turbūt vienintelė paties forume paskelbta nuotrauka. Ne itin kokybiška, bet vienintelė.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDžiugu, kad nepavargsti ieškoti mano 2023 metų spalį keltos nuotraukos.
Ar neiškrito iš rankų telefonas, kai troleibusas įsibėgėjo net iki 30 km// h ?
Kai paties pasaulis tėra matomas tik pro apmusijusį troleibuso langą (jei vaizdo neužstoja reklamos), tai lieka visus likusius vadinti "aftamabilystais", "dyzelio prisuosčiusiais automarozais" ir "benzingalviais".
Gal pirmiau pabandyk išsilaikyti kokias nors teises - juk troleibuso nuolatinis netrukus pabrangs.
Grįžtame į temą apie A14 .Paskutinis taisė Romas; 2025.01.30, 23:39.
Komentuoti:
-
Džiugu, kad nepavargsti ieškoti mano 2023 metų spalį keltos nuotraukos. Nors matau, kad ją išsisaugojai ir perkėlei į imgur, tai turbūt saugai dar ir atsarginę kopiją savo kompe.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Kaip blogai, kad A14 pastatė tik 20 km atitvarų, bet dar nenutiesė mylimų troleibuso laidų - nors važiuoti 30 km/ h iki gimtosios Šakarvos reikėtų visą pusdienį, bet tai būtų itin ekologiška transporto priemonė be jokio dyzelio.

Kad ir šiek tiek creepy, bet vis tiek malonu, kad kažkam mano turinys kelia tokį pasitenkinimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip blogai, kad A14 pastatė tik 20 km atitvarų, bet dar nenutiesė mylimų troleibuso laidų - nors važiuoti 30 km/ h iki gimtosios Šakarvos reikėtų visą pusdienį, bet tai būtų itin ekologiška transporto priemonė be jokio dyzelio.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kai kurių automarozų mąstysena tik įrodo, kad pastovus dyzelio niūchinimas tikrai kenkia sveikatai.
Komentuoti:
-
Taip, atitvarai ir kelkraščiai didina avaringumą. O jei dar asfaltuoto kelkraščio plotis būtų 4 metrai, tuomet sekmadienį važiuojant nuo ežeriuko būtų galima saugiai lenkt visus lochus kamštyje iš dešinės.Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomu, kur saugiau - anksčiau ar dabar "rekonstruotame" ruože?

Dabar - atitvarai + kelkraštis + ištisinė linija sukelia avarines situacijas (anot LAKD PiaRčikių - didina "saugumo jausmą")
Kai kurių automarozų mąstysena tik įrodo, kad pastovus dyzelio niūchinimas tikrai kenkia sveikatai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Oh boy, gal nereikėtų visko priimti taip tiesiogiai? Parašyčiau 3 km, irgi pradėtumėte ginčytis kad ne 3 km o 2.9?Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Parodykite vietą A14 kur reik 6 km važiuot iki nuovažos...
Nu tik nepasakokite man kad niekada neteko užvažiuoti ant vinies, kad po kurio laiko nuleistų padangą. Nes tada rightfuly paklausiu, kiek km per metus nuvažiuojate. Nes jeigu nėra bent 30k, natūraliai savęs paklausiu, ar tikrai esate pakankamai kompetetingas, kad spręsti apie tokius klausimus.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Kas yra sprogusi padanga? Gi neliko plokščių su armatūra.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parodykite vietą A14 kur reik 6 km važiuot iki nuovažos...Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ir taip, mano atveju, eismo saugumas tikriausiai būtų laimėjęs (sarkazmas) jei dar 6 km važiuočiau iki artimiausios nuovažos, su galimai sprogusia padanga, žiemos sąlygomis, ant galimai slidaus kelio.
Kas yra sprogusi padanga? Gi neliko plokščių su armatūra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš diskusiją pasukčiau taip.
Plati sankasa turėjo lemti ne 1+1 su kelkraščiais "grybauti", "man SMS atėjo", "aš sustojau, nes pagalvojau, gal perdegė galinių gabaritų dešinė lemputė" ir kitiem paaiškinimams.
Plati sankasa turėjo virsti 1+2.
Visus tuos, "aš sekmadienio pavakare sustojau nes norėjau atsigerti vandens" noriu paklausti. Kokiu būdu įsilieti į nenutrūkstamą 80 km/h kas 25-40 m judančių mašinų srautą iš žvyrinio kelkraščio? Kaip mandagiai pagreitėti??? Kaip pradėti važiuoti? Užkišti? Pvz. ties Purnuškėmis link Vilniaus.
Atgyvena tas Jūsų žvyrinis kelkraštis - po to iš jo žvyras pakliūna ant asfalto ir daužo priekinius stiklus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Esmė tame, kad projektuojant kelią reikėtų numatyti ir tokius retus atvejus. Ypač jei jų sprendimas praktiškai nieko papildomai nekainuoja. Čia kaip avarinės laiptinės namuose - galima būtų analogiškai klausti, kaip dažnai tie namai užsidega. Bet jos kažkodėl statomos.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Žinok per belekiek metų nei atsarginiu ratu, nei gesintuvu neteko pasinaudoti... tai kokio velnio tech. apžiūra reikalauja ane?
Žinoma, jei per metus kelis kartus nuvažiuoji tik Vilnius - Kaunas tai taip, jokių išskirtinių situacijų nepamatysi. O man yra tekę ir mašinos ratą pravažiuojant keisti, ir gesintuvu pasinaudoti (padėjau kitiems).
Bet aš iš viso nesuprantu, kurioje čia vietoje gerai taip arti stovintys atitvarai. Kokie bendrai jų pliusai? Saugumo jie nedidina, nes greičio mažinti neskatina - kelias pakankamai platus. Kad kažkas trauksis į juos norėdamas praleisti erelius argumento nepriimu, nes per daugiau nei 10 metų aktyvaus važinėjimo po Lietuvą nei karto tokio atveju nemačiau, kad kažkas trauktųsi į neasfaltuotą kelkraštį, norėdamas kažką praleisti. O trūkumų krūva:
1) Žmogui bloga - nėra kur sustoti.
2) Eismo įvykis - nėra kur patraukti mašinų
3) Karo atveju užtenka pastatyti vieną mašiną skersai, kad visa evakuacija sustotų.
Taip, teoriškai tos vietos mašinai įkišti užtenka, bet praktinėm sąlygom toks atstumas yra beveik tas pats kas nieko - net durelių negali atsidaryti neiškišdamas jų į važiuojamąją dalį. Bet eikime toliau:
4) Pėsčiąjam palei kelią eiti ne taip komfortiška, nes teks eiti arčiau važiuojamosios dalies
5) Traktorius ar kita sunkesnė technika - nebus kur pasitraukti
6) Paslysi ant plikledžio, ir jei vienu atveju nulėktum į toliau stovintį atitvarą, tai dabar nuo jo atšoksi ir keliausi į priešpriešą. Afigienas saugumas.
Ir taip, mano atveju, eismo saugumas tikriausiai būtų laimėjęs (sarkazmas) jei dar 6 km važiuočiau iki artimiausios nuovažos, su galimai sprogusia padanga, žiemos sąlygomis, ant galimai slidaus kelio.
Žodžiu, sūliau arba neteisinti akivaizdžių feilų, arba pasitelkti kokius nors realius argumentus. Visokios pasakos apie Europą netinka, nes Europoje toli gražu ne visur tokie atitvarai. Ten, dažniausiai, jei kur nors tokia infrastruktūra įrengiama, tai su priežastim, o ne dėl kargo kulto.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.01.30, 22:46.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tech apžiūra atsarginio rato nereikalauja.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Man nė karto neteko kankintis Vilniaus viešajame transporte... o dabar bėgam išsiverk Vilniaus VT temoje kaip ten viskas blogai. Galėsiu tokiais išvartymais ten viską pateisint
Žinok per belekiek metų nei atsarginiu ratu, nei gesintuvu neteko pasinaudoti... tai kokio velnio tech. apžiūra reikalauja ane?
O gesintuvo reikalauja, nes gesintuvu lobistai prasimušė įstatymą. Kad per viena TA ciklą pasikeistum 2 gesintuvus.
Automobilio techninė būklė nei nuo ats. rato, nei nuo gesintuvo nepriklauso.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Stop kadrai iš reporto su kelkraščiais dabar, po kelio "rekonstravimo" ir dar nerekonstruotame A14 ruože anapus MolėtųParašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTaip, situacija pasitaiko retai, bet kelias buvo tiesiamas f'cking nuo nulio, tai kam tiesti kelią taip, kad sustojus nebūtų vietos net durelių atsidaryti, neiškišant jų į važiuojamąją dalį? Čia tipo sumažinus tuo pusmetriu saugumas kažką laimi?
Įdomu, kur saugiau - anksčiau ar dabar "rekonstruotame" ruože?

Dabar - atitvarai + kelkraštis + ištisinė linija sukelia avarines situacijas (anot LAKD PiaRčikių - didina "saugumo jausmą")

Palyginimui - kelkraščio plotis sename "betonkės" ruože

https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...eluoja/347207/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man nė karto neteko kankintis Vilniaus viešajame transporte... o dabar bėgam išsiverk Vilniaus VT temoje kaip ten viskas blogai. Galėsiu tokiais išvartymais ten viską pateisintParašė alga Rodyti pranešimą
Kiek kartų pačiam teko sustoti plento šalikelėje negalint tęsti kelionės? Man – neteko niekada.
Žinok per belekiek metų nei atsarginiu ratu, nei gesintuvu neteko pasinaudoti... tai kokio velnio tech. apžiūra reikalauja ane?
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: