Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...zu-nuotraukos/ .

    2030 metais bus užbaigta jei nebus krizės, per visą tą laikotarpį nebus terminų atidėjimo... Būtų gerai jei žurnalistai ar dar kas padarė klaidą dėl 2030 metų termino...
    Nėra jokių klaidų. Skiriama per mažai lėšų ir tiek.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ PRIEŽIŪRA IR PLĖTRA 2019–2035 METAIS

    Trumpai (linkas apačioje):

    VIA BALTICA
    • Via Baltica ruožo, Panevėžio aplinkkelio plėtra. (kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožas nuo 10,53 iki 22,06 km rekonstravimas) 2019 m.
    • Via Baltica ruožo Marijampolė–LT/PL siena plėtra (kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,07 km rekonstravimas) 2021–2025 m.
    • Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 7,50 iki 37,78 km rekonstravimas 2025–2027 m.
    • Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 37,78 iki 53,54 km rekonstravimas 2026–2027 m.
    • Kelio A8 Panevėžys–Aristava– Sitkūnai ruožo nuo 53,54 iki 87,86 km rekonstravimas 2028–2030 m.
    • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 9,17 iki 38,83 km rekonstravimas 2030–2032 m.
    • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 38,83 iki 47,83 km rekonstravimas 2031–2032 m.
    • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 47,83 iki 66,09 km rekonstravimas 2032–2033 m.
    A14 VILNIUS–UTENA[LIST][*]Susisiekimo šalia Vilniaus gerinimas (kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 16 iki 21,5 km rekonstravimas) 2019–2020 m.[*]Susisiekimo Utenoje gerinimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimas) 2023–2024 m.[*]Betono dangos ruožo Vilniaus rajone rekonstravimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstravimas) 2023–2025 m.[*]Betono dangos ruožo Vilniaus rajone rekonstravimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 52,18 iki 93,65 km rekonstravimas) 2028–2030 m.

    Linkas (kol neištrynė).
    http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tolimesni darbai šiame kelyje taip pat vyks etapais. Atsižvelgiant į esamą finansavimą, viso kelio rekonstrukcija galėtų būti baigta iki 2030 m. Darbai finansuojami iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.
    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...zu-nuotraukos/ .

    Man darosi kraupoka... Aš noriu atkreipti dėmesį, kad Utenos plento rekonstrukcija buvo pradėta dar palei 2006-2007 metus kai buvo spėta iki krizės atnaujinti apie 15 km ruožo labiau link Utenos. Per krizę darbai stojo ir stojo iki maždaug 2018 metų... O dabar matome datą 2030 metus. Tai tokiais tempais ,,dirbant'' šitas kelias fiziškai taps nepravažiuojamas, nes jau dabar kelio būklė vietomis yra tragiška. Kelias nutiestas 1987, o betoninių kelių tarnavimo laikas yra apie 30 metų (taip, jis tarnauja žymiai ilgiau nei asfaltinis, bet kai reikia remonto, tai reikia, ypač, kad sovietai nutiesė su rimtais techniniais pažeidimais). 2030 metais bus užbaigta jei nebus krizės, per visą tą laikotarpį nebus terminų atidėjimo... Būtų gerai jei žurnalistai ar dar kas padarė klaidą dėl 2030 metų termino...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    O jei važiuoti pro Nemenčinę, 108, 102?
    Geras variantas tik pasukt reikia pora kilometrų anksčiau į rodos #5207 pagal ženklą "Nemenčinė". Prieš pasukant į #108 tektų atstovėti nemenką eilę prie šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Molėtai - Vilnius (sekmadienį)
    Šia tema gal reikėjo diskutuoti, kai pavasarį buvo pradėta A14 kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario (172 kelio pradžia) iki 108 kelio Maišiagala-Nemenčinė
    Na, bet artėja ilgasis Vėlinių savaitgalis, gal kam nors pravers pasidalinimas šia informacija.
    (..)

    Čia tokia optimistinė maps.google variantų suvestinė.
    (...)
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2019102...ai%20Utena.jpg


    Realybėje stovėjimas 108 kelio kamštyje sekmadienį yra loterija, o važiavimas senuoju 172 keliu per Giedraičius yra vienas malonumas. Šiandien popiet 108 kelyje Pileliškėse link Vilniaus bandė pasukti "fūra" , tai važiuojant pagrindiniu 172 keliu matėsi 108 kelyje nutįsusi labai ilga eilė.

    Gal kas nors turi kitų sekmadieninio grįžimo iš Molėtų variantų.
    O jei važiuoti pro Nemenčinę, 108, 102?

  • Xmaster
    replied
    Ačiū už atnaujinimą. Kelio kokybė atrodo itin gerai sakyčiau - bent jau nuotaukose vizualiai nesiskiria nuo lenkiškų greitkelių. Nekantrausiu pravažiuoti kada jau pastatys viadukus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Molėtai - Vilnius (sekmadienį)
    Šia tema gal reikėjo diskutuoti, kai pavasarį buvo pradėta A14 kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario (172 kelio pradžia) iki 108 kelio Maišiagala-Nemenčinė
    Na, bet artėja ilgasis Vėlinių savaitgalis, gal kam nors pravers pasidalinimas šia informacija.

    Važiuojant link Molėtų jokių problemų nesudaro 3 ar 4 papildomi kilometrai.
    Tuo tarpu grįžtant sekmadienį į Vilnių problema yra Pikeliškių posūkis 108 kelyje link Vilniaus senuoju 172 keliu. pagrindinis kelias - senasis Molėtų plenktas KK172.172
    Sprendimas prie milijoninės A14 sąmatos būtų beveik nieko nekainavęs
    1) Pikeliškėse padaryti nedidelę žiedinę sankryžą. kur ir vilkikai galėtų pasukti į kairę.
    2) Dar pigiau būtų buvę laikinai pakeisti kelių eiliškumą

    Aš visą vasarą važiuodamas iš Molėtų vengiu to KK108-1KK72 aplinkkelio per Pikeliškes, dažniausiai važiuoju senuoju 172 keliu per Giedraičius- Paberžę. Kelio danga prastesnė keliose vietose tarp Molėtų ir Kazokų ir ypač tarp Giedraičių ir Paberžės (prie Molėtų ir Vilniaus rajonų ribos).

    Čia tokia optimistinė maps.google variantų suvestinė.
    5-10 minučių kamščiai paišomi tik po 16 valandos.
    Beje, greičiausio maršruto 172 keliu per Kazokus - Giedraičius Maps Google navigacija nerodo - reikėjo taškus užduoti rankomis. ,


    Realybėje stovėjimas 108 kelio kamštyje sekmadienį yra loterija, o važiavimas senuoju 172 keliu per Giedraičius yra vienas malonumas. Šiandien popiet 108 kelyje Pileliškėse link Vilniaus bandė pasukti "fūra" , tai važiuojant pagrindiniu 172 keliu matėsi 108 kelyje nutįsusi labai ilga eilė.

    Gal kas nors turi kitų sekmadieninio grįžimo iš Molėtų variantų.

    Komentuoti:


  • startchoppin'
    replied
    Kelios foto

    Komentuoti:


  • startchoppin'
    replied
    Kelios foto

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Koks gražus pėsčiųjų viadukas, toks baltarusiškas.
    tikrai geras originalus dizainas, kitoks nei dauguma paprastų banalių viadukų.
    o forma ir spalva labai primena molėtų herbą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Vakar dienos kelios nuotraukos.

    Jau atsirado nemažai žymėjimo, bei ženklų, bei kyla sankryžos į Paberžę viaduko atramos.
    Koks gražus pėsčiųjų viadukas, toks baltarusiškas.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Vakar dienos kelios nuotraukos.

    Jau atsirado nemažai žymėjimo, bei ženklų, bei kyla sankryžos į Paberžę viaduko atramos.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Panašus į Gudijos muitinės postą Toks jausmas, kad projektuotojai toliau Maladzečno niekur ir nebuvo...

    Tokių dar reiks palaukti:

    ...
    Nu toks tikrai būtų labai OK - ne tik želtiniai bet ir dviračio bent nereikia ant kupros nešant užsikelt ant viaduko. Tai o kaip Molėtų pl. čia kirsti su dviračiais ar invalido vežimėlais?

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Išsikopti budulizmą ir hardbass meme'ų vertos kultūros apraiškų reik, kad prioretizuot visuomenėj ekologiją, ta prasme kažkuri dalis gali domėtis, kad ir šiandien (kas turbūt ir vyksta), bet domėjimasis gali gautis kaip užsikimšusi krajaugyslė: kraujas visur nepratekės Tai gaunasi paskui mėlyni keisti viadukai primenantys panašią mirčių ir alkoholizmo statistiką turinčias šalis. Forma ir spalva lyg iš pradžių neblogą įspūdį sukūrė, bet pažiūrėjus dar kartą bendrą vaizdą tai tuos kraštus iš tiesų šiek tiek primena Tik tiek, kad netrigerina, ir galima pasakyt, kad bent jau man neatrodo itin groteskiškai ir šlykščiai, o tiesiog kaip stilizuotas viadukas
    Man atrodo, kad esmė čia yra net ne spalvoje (yra mėlynas tiltas prie Elektrėnų, bet jis visai moderniai atrodo), bet pačioje formoje: toks infantilus siluetas, primenantis ar tai pigų deltaplaną, ar vaikystės kiemo sovietinio garažo stogą, ar tai klasiokės liemenuką iš Gariūnų turgavietės... Bet labiausiai - Lukašenkos ūsus.
    Šiaip, dabar vienintelė išeitis - paslėpti tas genitalijas didelėmis miestų ir krypčių nuorodomis
    Paskutinis taisė oranger; 2019.10.04, 17:59.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą

    Aišku, kad ne visur. Čia tik toks eco building pavyzdys. Ir nesakau, kad kažkoks geriausias, bet visada reikia turėti siekiamybę... Šiaip man patinka bendra greitkelių stilistika, kaip tai pastebima Čekijoje, Austrijoje, Italijoje. Atvirkščiai yra Lenkijoje, kur nepaisant puikios kokybės kelių ir žymėjimo, apipavidalinimas yra iš esmės kvarbatkinis margumynas.
    Lietuva, kaip ekologiška šalis, būtent ir turi siekti tam tinkamos stilistikos visoje infrastruktūroje, o ne vadovautis vien pigesnių finansų ir statybininkų skonio trūkumų kriterijais.
    Išsikopti budulizmą ir hardbass meme'ų vertos kultūros apraiškų reik, kad prioretizuot visuomenėj ekologiją, ta prasme kažkuri dalis gali domėtis, kad ir šiandien (kas turbūt ir vyksta), bet domėjimasis gali gautis kaip užsikimšusi krajaugyslė: kraujas visur nepratekės Tai gaunasi paskui mėlyni keisti viadukai primenantys panašią mirčių ir alkoholizmo statistiką turinčias šalis. Forma ir spalva lyg iš pradžių neblogą įspūdį sukūrė, bet pažiūrėjus dar kartą bendrą vaizdą tai tuos kraštus iš tiesų šiek tiek primena Tik tiek, kad netrigerina, ir galima pasakyt, kad bent jau man neatrodo itin groteskiškai ir šlykščiai, o tiesiog kaip stilizuotas viadukas
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.04, 16:56.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Kadangi dažnai ten važinėju tai galiu pasakyti, kad gyvai atrodo visai neblogai. Įdomiau nei standartiniai pėsčiųjų viadukai stačiakampio gretasienio formos. Kol buvo tik atramos irgi baisėjaus ta mėlyna spalva, bet galutinis vaizdas ne toks ir blogas, aišku jei nelyginsim su oranger įkeltu pavyzdžiu (galima pagalvot visur Vakaruose tokie įrengti).
    Aišku, kad ne visur. Čia tik toks eco building pavyzdys. Ir nesakau, kad kažkoks geriausias, bet visada reikia turėti siekiamybę... Šiaip man patinka bendra greitkelių stilistika, kaip tai pastebima Čekijoje, Austrijoje, Italijoje. Atvirkščiai yra Lenkijoje, kur nepaisant puikios kokybės kelių ir žymėjimo, apipavidalinimas yra iš esmės kvarbatkinis margumynas.
    Lietuva, kaip ekologiška šalis, būtent ir turi siekti tam tinkamos stilistikos visoje infrastruktūroje, o ne vadovautis vien pigesnių finansų ir statybininkų skonio trūkumų kriterijais.

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Šlykštus, kam gali kilti mintis kilti tokį baisų pastatyti, gal pagarbą kaimyninei Baltarusijai norėtų atiduoti?
    Kadangi dažnai ten važinėju tai galiu pasakyti, kad gyvai atrodo visai neblogai. Įdomiau nei standartiniai pėsčiųjų viadukai stačiakampio gretasienio formos. Kol buvo tik atramos irgi baisėjaus ta mėlyna spalva, bet galutinis vaizdas ne toks ir blogas, aišku jei nelyginsim su oranger įkeltu pavyzdžiu (galima pagalvot visur Vakaruose tokie įrengti).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Panašus į Gudijos muitinės postą Toks jausmas, kad projektuotojai toliau Maladzečno niekur ir nebuvo...

    Tokių dar reiks palaukti:

    Click image for larger version Name:	laud8-vancouver_land_bridge.jpg Views:	1 Size:	72,8 kB ID:	1752302
    Ok, dabar lauksiu kada prie Augustavo, Balstogės ar Suvalkų tokius pastatyt, kad užpavydėčiau (o lietuviai už tai išdėtų Lietuvą į šuns dienas (eilinį kartą)) ir pats užsinorėčiau tokio kur nors šalia Elektrėnų Šiaip esu minimalizmo fanas, tai tokių želdynėlių trūkumas man netrukdo gyvent

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Mėlyna yra transportininkų ir statybininkų spalva, jaučiu, su rytų slavų tautų draugystės įtaka Kiek esu skaitęs, lietuviai šiaip vengia mėlynos spalvos savo kultūroje Matyt taip norima išsiskirt kaip gildija, turint savo unikalią lengvai išsiskiriančią spalvą Pvz. netgi tokiuose dalykuose kaip kelio ženklai praktiškai vyrauja mėlyna spalva, nors taip, tokie standartai, etc.

    Šiaip nepagalvojau nieko blogo pirmą kartą pamatęs iš digital nuotraukų, gal kažko ir toliau nebūčiau pagalvojęs, jei ne kitų komentarai. Man net pasirodė fainai, kad įdomesnes formas parinko ...ir pats Vilnius galėtų labiau suprast savo geografinę vietą, kad apsupta skurdžių apylinkių, man susikuria įspūdis, kad kartais reiškiasi truputį nesveikas pasipūtimas. o bandymas hermetizuotis man neatrodo sveikai, viską išvadinant runkeliais, segregacija (netgi gilėjanti) tarp "runkelių" ir "elito", manau nėra geras tikslas. Tikslas turėtų būti "runkelių" tempimas link "elito", kad lengviau sektųsi susišnekėti, kad ir jie turėtų geresnį skonį ir nekiltų klausimų Čia kaip ir vienas dalykų kodėl man iš šono kartais Vilniaus atrodo nepatraukliai Nesakau, kad "runkeliai" pūkuoti, bet turim ką turim.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.04, 15:26.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Manau dar kažkas bus daugiau, nes dabar žmonės stovi centre be turėklų.
    Yra ten turėklai centre. #555 pranešime matosi.

    Bet spalvą parinko tai tikriausiai šlykščiausią kokią tik buvo įmanoma. Net ir rožinės spalvos jis tikriausiai taip baisiai neatrodytų.
    Paskutinis taisė sleader; 2019.10.04, 07:06.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Panašus į Gudijos muitinės postą Toks jausmas, kad projektuotojai toliau Maladzečno niekur ir nebuvo...

    Tokių dar reiks palaukti:

    Click image for larger version  Name:	laud8-vancouver_land_bridge.jpg Views:	1 Size:	72,8 kB ID:	1752302
    Paskutinis taisė oranger; 2019.10.04, 00:23.

    Komentuoti:

Working...
X