O kiek salelių... Negi visose vietose avaringi posūkiai, kur salelė įrengta ? Ir ties kiekviena salele 70 ribojimas. Smagus keliukas 90-70-90-70 ... ir taip kas pora šimtų metrų
Atitvarai kažkuriame kelyje tikrai nenuskurdina biudžeto skirto keliams tiek, kad bendroje sumoje tai bent kažkiek ženkliau matytųsi. Didžiausias skaudulys yra tas, kad tokioje retai apgyvendintoje šalyje turime tiek daug kelių, kurie reikalauja daug pinigų. Ypač kai asfaltuojami ilgiausi žvyrkeliai, kuriais per valandą pravažiuoja tiek automobilių, kad galima ant rankos pirštų suskaičiuoti ir kurie veda į kaimelius su likusiais vienetais gyventojų.
O kuoliukų skaičius salelėse tikrai bado akis. Čia grynai kažkoks projektuotojų copy/paste iš ankstesnio prasto projekto padaryta, nes jų tiek tikrai nereikia. Užtektų tik kas trečią, jeigu net ne kas ketvirtą palikti ir sėkmingai jie atliktų savo funkciją - didintų salelės matomumą. Su tokiu kiekiu tik pavasariais Kelių priežiūrai bus daugiau darbo, kai reikės tokį kiekį jų nuplaut.
Na čia kaip jau pažiūrėsi, metras tvoros ne po 1 eurą kainuoja... kai "vartai" milijonus, tai kad ir kokie papildomi 10-20 tūkst. juk ne pinigai? Su asmeninėm lėšom taip negalvotum.
Esmė, kad po kelių rekonstrukcijos nesimato vieningos saugumo elementų taikymo praktikos... kuoliukai, atitvarai, greičio ribojimai, ištisinės linijos.... visur skirtinga interpretacija ir skirtingas išpildymas. Atrodo, kad kiekvienas projektuotojas kaip savotiškas dailininkas su savo stilistika. Nors visur akcentuojama, viskas pagal reglamentus.
Paprastas pavyzdys: kuo pasikeičia kelio sankasa kur yra atitvaras ir kur baigiasi....E67 – „Google“ žemėlapiai Ir apskritai kodėl jis čia prasideda arba baigiasi? Ar griovio šlaito pasvirimas projekte pasikeičia jau per laipsnį ir nepatenka į atitvarų montavimo ribas? Ar tau iš vairuotojo sėdynės atrodo kad nulėkt į griovį už atitvaro pabaigos jau galima saugiai?
Nenustebsiu, kad ir šiame kelyje tokių dviprasmybių pilna...
Na atžvelgiant, kaip akcentuojama, jog "žiauriai" trūksta pinigų kelių tvarkymui, tokie užriebinti atitvarų kiekiai gana dviprasmiškai žiūrisi. Viena salelė raudonuoja nuo kuoliukų, kitoje nei vieno.
Atitvarai kažkuriame kelyje tikrai nenuskurdina biudžeto skirto keliams tiek, kad bendroje sumoje tai bent kažkiek ženkliau matytųsi. Didžiausias skaudulys yra tas, kad tokioje retai apgyvendintoje šalyje turime tiek daug kelių, kurie reikalauja daug pinigų. Ypač kai asfaltuojami ilgiausi žvyrkeliai, kuriais per valandą pravažiuoja tiek automobilių, kad galima ant rankos pirštų suskaičiuoti ir kurie veda į kaimelius su likusiais vienetais gyventojų.
O kuoliukų skaičius salelėse tikrai bado akis. Čia grynai kažkoks projektuotojų copy/paste iš ankstesnio prasto projekto padaryta, nes jų tiek tikrai nereikia. Užtektų tik kas trečią, jeigu net ne kas ketvirtą palikti ir sėkmingai jie atliktų savo funkciją - didintų salelės matomumą. Su tokiu kiekiu tik pavasariais Kelių priežiūrai bus daugiau darbo, kai reikės tokį kiekį jų nuplaut.
Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno Romo įrašo yra mažų mažiausiai keista
Tai, kad prie kiekvieno niekas ir nesikabina. Bet kai kažkoks įsitikinimas (šiuo atveju atitvarai) tampa kaip mantra, kartojama nuolat, norisi suprasti, kuo jie taip nepatinka. Normaliai paaiškinti Romas niekada taip ir nesiteikė, gal šį kartą pavyks.
Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno atitvaro (septyniuose pranešimuose atitvarai paminėti 10 kartų) yra mažų mažiausiai keista.
Na atžvelgiant, kaip akcentuojama, jog "žiauriai" trūksta pinigų kelių tvarkymui, tokie užriebinti atitvarų kiekiai gana dviprasmiškai žiūrisi. Viena salelė raudonuoja nuo kuoliukų, kitoje nei vieno.
Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno Romo įrašo yra mažų mažiausiai keista
Kryžkelė su keliu Nr. 2813 Gečiai - Vorėnai - Kuktiškės - Tauragnai
Ta pati vieta prieš rekonstrukciją.
Ir kas galėjo pagalvoti, kad kairėje pusėje galima įrengti kelis šimtus metrų atitvarų...
Foto GSW 2023.06
Vėl atitvarai lygioje vietoje, tačiau čia yra ir punktyras
Kapanauzos kryžkelė su keliu Nr. 2811 Kapanauza – Čivyliai – Verbiškės
Ta pati autobusų stotelė prieš rekonstrukciją
Ir čia nebuvo atitvarų, o paskui sugalvota, kad kažkam jų reikia.
Foto GSW 2023.06
Ties posūkiu į Suginčius (RK2829) nėra jokių saugumo salelių.
Buvo nejauku sukti, kai iš paskos kažkas prisivijo
Išleidus krūvą pinigų rekonstrukcijai nepadaryta jokia lėtėjimo juosta posūkiui į dešinę.
Didesnį įspūdį už gausybę atitvarų padarė prie kaimelių autobusų stotelių įrengtos gigantiškos išplatintos salelės.
Pamačius tas megastruktūras tampa aikivaizdu, kad projektuotojų pasiteisinimai, jog "neužteko pločio" šiek tiek atitraukti atitvarus nuo kelkraščio yra tyro vandens pasakos
Jei neklystu, čia yra Čiulėnų stotelė
Ties Virintų ežero poilsiaviete
GSW foto 2023.06
Galima palyginti kelraščių plotį iki atitvarų. Mašina yra kaip matas (telpa / netelpa)
Kryžkelė su keliu RK2817 Aidiečiai - Kulionys link Molėtų observatorijos
Patekti į poilsinę prie Virintų ežero, atrodo, nepavyks
Už sankryžos - dar viena saugumo salelė visu grožiu
Kryžkelė su senuoju Molėtų plentu RK2802 Molėtai-Stacijava-Smėlinka
Saugumo salelė
GSW nuotrauka 2023.08
Ir kas galėjo pagalvoti, kad tokiose lygumose projektuotojai iš "SRP projekto" sugebės iškasti prieštankinius eskarpus ir sugebėti sugrūsti kelis šimtus metrų metalinių atitvarų - čia turbūt irgi prieštankinių priemonių komplekso dalis
Komentuoti: