Suradau striapsnį pernai spalio: https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2024...%BE%2061%20mln.
Citata: "Pasak ministro, paskutiniams trims ruožams, kurių bendras ilgis kiek daugiau nei 25 km, rangos darbų konkursai bus paskelbti lapkričio pirmoje pusėje, o rekonstrukcijos darbų pradžia taip pat planuojama nuo pavasario."
Ar kas žino ar tie konkursai pasibaigę? Per viešųjų pirkimų sistemą nepavyko man kažko rasti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Akivaizdu, kad šiame ruože visų pirma prasidės rekonstrukcijos darbai. Keista, kodėl toks ruožas yra pradžia.Parašė Romas Rodyti pranešimąJau prieš tris savaites, vasario viduryje, grįžtant į Vilnių matėsi, kad buvo iškirsti medžiai maždaug nuo 38-39 km (prieš Visalaukės sankryžą su keliu RK2812) iki maždaug 30 km (ties "Kvistijos" degaline).
Komentuoti:
-
Perskaičiau kelias paskutines Kaid žinutes - nematau už ką turėtų atsiprašyti. Daugumoje žinučių kelis kartus prašoma tamstos pagrįsti savo kaltinimus, bet to nesulaukia. Prašyčiau susilaikyti nuo nepagrįstų kaltinimų įžeidinėjimais.
Komentuoti:
-
Taigi moki naudotis funkcija, kur matomi visi pranešimai - net ir ištrinti.Parašė digital Rodyti pranešimąGal galima parodyti Kaid įžeidinėjimus ir už ką jis turėtų atsiprašyti?
Vienas Kaid pranešimas su įžeidinėjimais ištrintas (ačiū nežinomam moderatoriui) o kitam pats skyrei įvertį (#1600).
P.S. Čia jau visiškas nukrypimas nuo temos, kuris niekam neįdomus.
Komentuoti:
-
/\ Ši tema ne apie chamišką Kaid elgesį, o apie kelią A14.
Jei bent pusė to, kas yra keliose Kaid žinutėse, būtų parašyta paties itin globojamo forumo nario iš Rytų Lietuvos atžvilgiu, tai seniai būtų buvę skirta pora pražangų.
Komentuoti:
-
Gal galima parodyti Kaid įžeidinėjimus ir už ką jis turėtų atsiprašyti? Savo paties citatos pakartojimas nėra joks įrodymas.Parašė Romas Rodyti pranešimąPaskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
Komentuoti:
-
Jau prieš tris savaites, vasario viduryje, grįžtant į Vilnių matėsi, kad buvo iškirsti medžiai maždaug nuo 38-39 km (prieš Visalaukės sankryžą su keliu RK2812) iki maždaug 30 km (ties "Kvistijos" degaline).Parašė Xmaster Rodyti pranešimąVakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią. (...)
Beje, atkarpoje nuo sankryžos su Nemenčine iki anksčiau rekonstruoto ruožo pradžios vyksta intensyvūs pasirengimo darbai - iškirsta daug medžių šalikelėse, ruošiamasi pradėti darbus.
Molėtai - Vilnius, foto 2025.02
Pravažiavus lygaus asfalto ruožą (52 - 40 km) prieš Visalaukės sankryžą pąsimatė iškietsi medžiai


37 km, Visalaukės kryžkelė su keliu RK2812 Dubingiai-Visalaukė-Paberžė



Ilga tiesi įkalnė 35-36 km

Medžių kirtimai baigėsi maždaug 30-me km
26 km, ties Radžiuliais / Europos centru dar nebuvo remonto žymų

Šiaip nuotrauka su senais atitvarais likusio kelkraščio pločių palyginimui

21 km Pikeliškių (Nemenčinėlės) sankryža su KK108 Maišiagala - Pikeliškės - Nemenčinė
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O kur buvo Kaid chamiškas elgesys ar prasivardžiavimai? Čia apie šį pranešimą? Jei taip, tai tame pranešime yra vien tik akivaizdūs faktai, kuriuos pats kas kart įrodai.Parašė Romas Rodyti pranešimąPaskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
Parašė Kaid Rodyti pranešimąRomas galimai yra sovietinės nostalgijos žmogus, negalintis susigyvent su naujovėmis, nepriimantis pokyčių, negalintis išgirsti kitų ir nesugebantis argumentuoti savo pasisakymų temomis, kurios yra reglamentuotos ar kituose teisės aktuose nurodytos, bet visada visus kritikuos.
Eilinė tema, eilinė kritika, bet jokių argumentų nesimato, net po tiek diskusijų ir pravažiuotų kilometrų žmogus nesugeba pasinaudoti google funkcijomis. Wow
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O jus muša tie atitvarai važiuojant ar kaip yra?Parašė Bmweda Rodyti pranešimąŠiandien Druskininkai - Vilnius važiavau. Ir kilo klausimas - jei šiandien tą kelią rekonstruotų, tai irgi pridėliotų atitvarų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien Druskininkai - Vilnius važiavau. Ir kilo klausimas - jei šiandien tą kelią rekonstruotų, tai irgi pridėliotų atitvarų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Paskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
Padarysiu išimtį, jei pačiam gūglinti sekasi sunkiau nei ižeidinėti:
Grįžtame į A14 temą.Komentuodama pokyčius vadovybėje, Susisiekimo ministerija penktadienį teigė siekianti, „kad nestrigtų atstuminės kelių rinkliavos sistemos (e. tollingo) diegimo darbai, nesikartotų Utenos–Molėtų kelio rekonstrukcijos ar „Teltonikos“ atvejai“.
https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2025...pareigu-563414
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pagrįskite šiuos savo žodžius. Ar vėl rašote bile rašyt?Parašė Romas Rodyti pranešimąTai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).
Kiek man teko girdėti, tai vadovu buvo daug, kas patenkinti, o tuo labiau vadovas nėra atsakingas už kelio sprendinius (čia man atrodo ir paaugliui yra aišku).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na jei kelio nedarom nei 2+1, nei 2+2 tai gal ir metalą pataupykim... kam kaip magistralėje atitvarų jūroje viską užbarikaduoti? didžioji kelių dalis su žymiai didesniais grioviais, šlaitais ir tragedijos nėra... jei kelias tiesus, ne melioracijos griovys, kūdra ar staigus posūkis tai gal ir apsieikim, ir gražiau ir tvariauParašė gerietis Rodyti pranešimąSu visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš miestų kanalizacijos sistemų "megastruktūras". Civilizacija "megastruktūromis" ir skiriasi nuo suoliukų pakelėse ir lauko tualetų.
Kitas klausimas kad iš tiek metalo geriau galėjo prieštankinių ežių pasienyje pristatyti.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo konkrečiu atveju nepasitikėjimas parodytas laiku ir vietoje (paminint ir A14).
Tačiau apie tai jau buvo išsamiau diskutuota kitoje temoje.
Komentuoti:
-
Žiniasklaida rašė, kad Via Lietuva vadovas atleistas dėl politinio pasitikėjimo stokos. Reikia suprasti, kad naujam vadovui politikai nurodinės kur brėžti ištisines linijas ir kur statyti saugumo saleles?Parašė Romas Rodyti pranešimąTai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).Parašė gerietis Rodyti pranešimąSu visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš (...)
Ten, kur panaikinus lėtėjimo juostas padaugės avarijų, pastatys greičio riboijmo ženklus ir porą radarų, o kai tas nepadės - po kokio penkmečio vėl įrengs lėtėjimo juostas.
O važiuojant link Utenos - Zarasų tiesiog reikia atidžiau planuoti važiavimo laiką arba kraštiniu atveju rinktis aplinkinį maršrutą.Paskutinis taisė Romas; 2025.03.10, 18:15.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Su visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš miestų kanalizacijos sistemų "megastruktūras". Civilizacija "megastruktūromis" ir skiriasi nuo suoliukų pakelėse ir lauko tualetų.
Kitas klausimas kad iš tiek metalo geriau galėjo prieštankinių ežių pasienyje pristatyti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Labai įžvalgus žmogus, vien iš komentaro gali spręsti važiavęs/nevažiavęs, matęs/nematęs šio keliio rekontrukcijos. Dėja turiu Jus nuvilti, važiavęs ir matęs, ir ne vieną ar du kartus. O salyginai trumpoje 30 km atkarpoje ne 5-6 tokie ribojimai, o visi 10. Ir didžiausia šių ribojimų koncentracija tarp Molėtų ir posdūkio į Skudutiškį, t.y. kažkur 16 km sudėti 7 ribojimai.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Atsiprašau už išsireiškima, bet tai chrestomatinis pvz. kai ateina žmogus ir parašo kažkokį vėmalą. Nei važiavęs tuo keliu, nei apskritai matęs kas ten padaryta....
Beveik 30km ilgio kelio atkarpoje yra 5-6 vietos (sankryžos), kuriose ribojamas greitis iki 70 km/h ir tie ribojimai yra tik prieš pat sankryžas. Ir tai kažkam vadinasi "kas porą šimtų metrų".
Prieš rekonstrukciją visam ruože buvo du ribojimai, ties Suginčiais ir Toliejais.Paskutinis taisė kinderis; 2025.03.10, 09:52.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nepriekaištauju. Norėjau pasakyt, kad nematau reikalo man pačiam papildomai fotkint.Parašė Romas Rodyti pranešimąReikėjo prieštarauti dėl nuotraukų rodymo iš pradžių.
Dabar liko tik kokie 5 kilometrai, teks pakentėti
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: