Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Vakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią. (...)
    Beje, atkarpoje nuo sankryžos su Nemenčine iki anksčiau rekonstruoto ruožo pradžios vyksta intensyvūs pasirengimo darbai - iškirsta daug medžių šalikelėse, ruošiamasi pradėti darbus.
    Jau prieš tris savaites, vasario viduryje, grįžtant į Vilnių matėsi, kad buvo iškirsti medžiai maždaug nuo 38-39 km (prieš Visalaukės sankryžą su keliu RK2812) iki maždaug 30 km (ties "Kvistijos" degaline).

    Molėtai - Vilnius, foto 2025.02
    Pravažiavus lygaus asfalto ruožą (52 - 40 km) prieš Visalaukės sankryžą pąsimatė iškietsi medžiai




    37 km, Visalaukės kryžkelė su keliu RK2812 Dubingiai-Visalaukė-Paberžė






    Ilga tiesi įkalnė 35-36 km


    Medžių kirtimai baigėsi maždaug 30-me km
    26 km, ties Radžiuliais / Europos centru dar nebuvo remonto žymų


    Šiaip nuotrauka su senais atitvarais likusio kelkraščio pločių palyginimui


    21 km Pikeliškių (Nemenčinėlės) sankryža su KK108 Maišiagala - Pikeliškės - Nemenčinė
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.11, 19:54. Priežastis: Pikeliškių (Nemenčinėlės) sankryža

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Paskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
    Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
    Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
    O kur buvo Kaid chamiškas elgesys ar prasivardžiavimai? Čia apie šį pranešimą? Jei taip, tai tame pranešime yra vien tik akivaizdūs faktai, kuriuos pats kas kart įrodai.
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Romas galimai yra sovietinės nostalgijos žmogus, negalintis susigyvent su naujovėmis, nepriimantis pokyčių, negalintis išgirsti kitų ir nesugebantis argumentuoti savo pasisakymų temomis, kurios yra reglamentuotos ar kituose teisės aktuose nurodytos, bet visada visus kritikuos.
    Eilinė tema, eilinė kritika, bet jokių argumentų nesimato, net po tiek diskusijų ir pravažiuotų kilometrų žmogus nesugeba pasinaudoti google funkcijomis. Wow

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Šiandien Druskininkai - Vilnius važiavau. Ir kilo klausimas - jei šiandien tą kelią rekonstruotų, tai irgi pridėliotų atitvarų?
    O jus muša tie atitvarai važiuojant ar kaip yra?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė pwxaz Rodyti pranešimą
    Gal turite darbų nuotraukų kur naują etapą pradeda
    Tuoj bus

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Šiandien Druskininkai - Vilnius važiavau. Ir kilo klausimas - jei šiandien tą kelią rekonstruotų, tai irgi pridėliotų atitvarų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Paskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
    Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
    Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.

    Padarysiu išimtį, jei pačiam gūglinti sekasi sunkiau nei ižeidinėti:
    Komentuodama pokyčius vadovybėje, Susisiekimo ministerija penktadienį teigė siekianti, „kad nestrigtų atstuminės kelių rinkliavos sistemos (e. tollingo) diegimo darbai, nesikartotų Utenos–Molėtų kelio rekonstrukcijos ar „Teltonikos“ atvejai“.

    https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2025...pareigu-563414
    Grįžtame į A14 temą.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).
    Pagrįskite šiuos savo žodžius. Ar vėl rašote bile rašyt?

    Kiek man teko girdėti, tai vadovu buvo daug, kas patenkinti, o tuo labiau vadovas nėra atsakingas už kelio sprendinius (čia man atrodo ir paaugliui yra aišku).

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Su visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš miestų kanalizacijos sistemų "megastruktūras". Civilizacija "megastruktūromis" ir skiriasi nuo suoliukų pakelėse ir lauko tualetų.
    Kitas klausimas kad iš tiek metalo geriau galėjo prieštankinių ežių pasienyje pristatyti.
    Na jei kelio nedarom nei 2+1, nei 2+2 tai gal ir metalą pataupykim... kam kaip magistralėje atitvarų jūroje viską užbarikaduoti? didžioji kelių dalis su žymiai didesniais grioviais, šlaitais ir tragedijos nėra... jei kelias tiesus, ne melioracijos griovys, kūdra ar staigus posūkis tai gal ir apsieikim, ir gražiau ir tvariau

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiuo konkrečiu atveju nepasitikėjimas parodytas laiku ir vietoje (paminint ir A14).
    Tačiau apie tai jau buvo išsamiau diskutuota kitoje temoje.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).
    Žiniasklaida rašė, kad Via Lietuva vadovas atleistas dėl politinio pasitikėjimo stokos. Reikia suprasti, kad naujam vadovui politikai nurodinės kur brėžti ištisines linijas ir kur statyti saugumo saleles?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Su visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš (...)
    Tai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).
    Ten, kur panaikinus lėtėjimo juostas padaugės avarijų, pastatys greičio riboijmo ženklus ir porą radarų, o kai tas nepadės - po kokio penkmečio vėl įrengs lėtėjimo juostas.
    O važiuojant link Utenos - Zarasų tiesiog reikia atidžiau planuoti važiavimo laiką arba kraštiniu atveju rinktis aplinkinį maršrutą.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.10, 17:15.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Su visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš miestų kanalizacijos sistemų "megastruktūras". Civilizacija "megastruktūromis" ir skiriasi nuo suoliukų pakelėse ir lauko tualetų.
    Kitas klausimas kad iš tiek metalo geriau galėjo prieštankinių ežių pasienyje pristatyti.
    Paskutinis taisė gerietis; 2025.03.10, 18:24. Priežastis: gramma

    Komentuoti:


  • kinderis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Atsiprašau už išsireiškima, bet tai chrestomatinis pvz. kai ateina žmogus ir parašo kažkokį vėmalą. Nei važiavęs tuo keliu, nei apskritai matęs kas ten padaryta....
    Beveik 30km ilgio kelio atkarpoje yra 5-6 vietos (sankryžos), kuriose ribojamas greitis iki 70 km/h ir tie ribojimai yra tik prieš pat sankryžas. Ir tai kažkam vadinasi "kas porą šimtų metrų".
    Labai įžvalgus žmogus, vien iš komentaro gali spręsti važiavęs/nevažiavęs, matęs/nematęs šio keliio rekontrukcijos. Dėja turiu Jus nuvilti, važiavęs ir matęs, ir ne vieną ar du kartus. O salyginai trumpoje 30 km atkarpoje ne 5-6 tokie ribojimai, o visi 10. Ir didžiausia šių ribojimų koncentracija tarp Molėtų ir posdūkio į Skudutiškį, t.y. kažkur 16 km sudėti 7 ribojimai.
    Prieš rekonstrukciją visam ruože buvo du ribojimai, ties Suginčiais ir Toliejais.
    Paskutinis taisė kinderis; 2025.03.10, 08:52.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Reikėjo prieštarauti dėl nuotraukų rodymo iš pradžių.
    Dabar liko tik kokie 5 kilometrai, teks pakentėti
    Nepriekaištauju. Norėjau pasakyt, kad nematau reikalo man pačiam papildomai fotkint.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    "Kaulo formos" sankryžoje su ženklinimu nepersistengta.
    Negana to, kad NĖRA išankstinės krypčių rodyklės, išvis neparašyta, kaip važiuoti į pagrindiniu kelius į Ukmergę - Kauną ar į Kupiškį


    Krypčių ženklinimas žemiau bet kokios kritikos. Jėra JOKIŲ nuorodų prieš išvažiavimus.
    Gal kelių direkcija vietoj perteklinių radarų, atitvarų ir ištisinių linijų nuvažiuotų porą šimtų kilometrų pas kaimynus lenkus ir pasimokytų kaip žiedinėse sankryžose žymimos kryptys

    Net tuo keliu važiuojant kelis kartus per metus tik paskutiniu momentu "kaule" sušvietė, kad tiesus kelias - tai Molėtų gatvė einanti link centro, o pagrindinis kelias A141 / KK118 / A6 yra kitame posūkyje.
    Tokių besiblaškančių dėl prasto (tiksliau - JOKIO) krypčių ženklinimo ten buvo ir daugiau
    Beje, krypčių ženklinimas rajoniniame kelyje yra geresnis nei magistraliniame kelyje
    Vaizdas RK4903 važiuojant iš Utenos į Pakalnius.
    Nužymėtos mažutės rodyklytės , bet iš anksto sunku užfiksuoti, kad posūkio kampas sukant: į Vilnių yra 270° o į Pakalnius - apie 225°


    O pagrindiniame kelyje pačiame žiede PRIEŠ išvažiavimą nėra JOKIŲ krypčių nuorodų.
    Ir tik pasukęs PO TO pamatai kad važiuoji teisingu keliu


    2 km atkarpa Utenoje buvo pirmame eiliškumo etape; nesidomėjau, ar kelias yra ir priduotas. Gal kada nors pastatys daugiau krypčių nuorodų.
    Tačiau šiuo metu krypčių ženklinimas yra apgailėtinas - geriausias pavyzdys, kaip nereikia daryti.

    Nors prie ženklinimo rebusų reikėtų priprasti - Lietuvos kelininkų mėgstamose "kaulo formos" sankryžose dažniausiai yra viena už kitą įdomiau sužymėtos
    Tačiau kai kuriose sankryžose yra nurodomos nuorodos PRIEŠ išsukant - bent prie pagrindinių išvažiavimų

    O čia turbūt visi pinigai ištaškyti atitvarams ir saugumo salelėms, tai gal neužteko pinigų normaliai pažymėti kryptis

    95 km


    Buvusi Utenos siaurojo geležinkelio stotis


    Sankryža su keliu A6 Kaunas - Ukmergė - Zarasai - Daugpilis

    Pabaiga
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.10, 18:30. Priežastis: Dalis pranešimo perkelta į temą "Krypčių nuorodos Lietuvos keliuose"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.02
    A14 Utenos mieste






    Įstriža sankryža su keliu RK4903 Utena - Pakalniai - Alanta pertvarkyta į "kaulo" formos žiedinę sankryžą

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ignalina užmiršo, kad pasukti į Ignaliną reikėjo 65 ar 66 kilometre


    P.S. Ta nuotrauka vakar buvo panaudota kitoje temoje ir kitame kontekste, tačiau tą temą ignalina suteršė ne mažiau nei šitą
    Tačiau vienas moderatorius iškart sureagavo, kai šia nuotrauka buvo tikamai atsikirsta tam piliečiui ir tik tuomet ištrynė Ignalinos pradėtą šlamštinę giją.
    Tai tamstos absurdo dekonstravimas ir kompetencijų kvestionavimas yra temos teršimas?
    Ir nežinau, ką tu laikai "tinkamu atsikirtimu" - jei šios nuotraukos panaudojimą, tai net pradinukai moka geriau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstruotas kelias tarp Molėtų ir Utenos
    Foto 2025.02
    Dešinėje matosi Plento g. kartu su tęsiniu (dab. Joneliškio gatve) iki 1985 m. buvęs pagrindinis išvažiavimas iš Utenos į Vilnių






    Utenos aplinkelis KK208, tačiau ne visai pabaigtas
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.09, 22:52. Priežastis: Nuotraukos rodymas

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O tai koks ilgis tų salelių, gal matosi iš brėžinių? Nes Romas kaip suprantu nesugebės atsakyti ir pagrįsti savo kaltinimų "megakonstrukcijomis".
    Tai įvairiai. Pvz. šioje autobusų stotelėje salelės ilgis tik 20 metrų, nors praplatėjimas tęsiasi net 120 metrų (aišku galai susiaurėję, tad iš tiesų nėra taip jau žymu):

    Click image for larger version  Name:	sala1.png Views:	1 Size:	373,3 kB ID:	2188100

    O šioje sankryžoje platesnių salelių ilgiai po 55 metrus (praplatėjimai po 75 metrus), siauresnė salelė (nežinau ar galima taip išvis ją vadinti, kadangi tai labiau barjeras) – 160 metrų.

    Click image for larger version  Name:	sala2.png Views:	1 Size:	565,6 kB ID:	2188101

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Juokiasi puodas, kad katilas juodas.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    iš Ignalinos praktiškai non stop eina asmeniškumų ir įžeidinėjimų tirados jau ilgą laiką ir taip derailina kai kurias temas.
    Ignalina užmiršo, kad pasukti į Ignaliną reikėjo 65 ar 66 kilometre


    P.S. Ta nuotrauka vakar buvo panaudota kitoje temoje ir kitame kontekste, tačiau tą temą ignalina suteršė ne mažiau nei šitą
    Tačiau vienas moderatorius iškart sureagavo, kai šia nuotrauka buvo tikamai atsikirsta tam piliečiui ir tik tuomet ištrynė Ignalinos pradėtą šlamštinę giją.

    Komentuoti:

Working...
X