Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Pritariu, tas pats buvo ir Vakariniame aplinkkelyje pirmus kelis metus, kol nesuaugo žolė normaliai.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Yra kažkokių faktų, kad pagrįsti šį teiginį, kad kelyje net ir pirmus metus po statybų (1986 m.) to nebuvo? Šlaitų išplovos, nuošliaužos paprastai būna pirmus kelis metus po statybos darbų. Po to įsitvirtina augalija, gruntas suslūgsta ir problemų nebelieka, kad ir kokio aukščio tie šlaitai bebūtų. Tai čia lyginti naują ir dešimtmečius esantį, toks keistas dalykas.Parašė Romas Rodyti pranešimą1985 metais nutiestame Utenos plente nebuvo nuošliaužų, nes sankasa buvo daroma keliui, o ne tam, kad būtų "pagrįstas " kuo didesnis metalinių atitvarų kiekis.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
/\ Vietoj kvailų bandymų įžeidinėti verčiau grįžk į tą vietą iš kur esi atvažiavęs.
Pakeliui galėsi padėti tvarkyti nuošliaužą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
1985 metais nutiestame Utenos plente nebuvo nuošliaužų, nes sankasa buvo daroma keliui, o ne tam, kad būtų "pagrįstas " kuo didesnis metalinių atitvarų kiekis.Parašė alga Rodyti pranešimąLabai jau gerai prisimenam, kokios išplovos buvo kuriam kely 1988 metais. Taigi apaugs šlaitai veja ir nebebus problemų su išplovom.
Beje, nuo KK108 iki Molėtų bus žemesnė sankasa.
Nemenčinė-Maišiagala sankryža – Molėtai
Kelio sankasa numatyta žemesnė (vizualiai ji nebus taip iškelta).
https://vialietuva.lt/naujienos/keli...amus-klausimus
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai jau gerai prisimenam, kokios išplovos buvo kuriam kely 1988 metais. Taigi apaugs šlaitai veja ir nebebus problemų su išplovom.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Labai panašu, kad Molėtų - Utenos atkarpoje projektuotojai iš "SRP Projekto" persistengė su griovių gilinimu ir pylimo formavimu pagal Gedimino kalno pavyzdį.
Puiku, kad esant tokaim pylimui galima "pagrįsti", jog reikalingos dešimtys kilometrų atitvarų - kaip kokiame kalnų kelyje.
Tačiau Lietuvos projektuotojai nepagalvojo, kad Lietuvoje lietūs lyja - kartais ir smarkūs. Apie kritulių keliamus pavojus nepatarė ir auditoriai.
https://vialietuva.lt/naujienos/keli...amus-klausimus
Labai keista, kad per 40 metų sename betoniname kelyje nieko nesigirdėjo apie nuošliaužas, o dabar reikia ieškoti kaltų dėl nuošliaužų.
Beje, "netikėto" lietaus gali būti ir per šias Jonines.
Via Lietuva 2025.06.24
Rangovas operatyviai tvarko po gausių kritulių šlaite atsiradusias išplovas
Vykdant magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 64,332 iki 93,726 km kapitalinį remontą, po gausesnių kritulių kelyje A14 Vilnius–Utena, ruože nuo Molėtų iki Utenos, šlaituose susidarė išplovos.
Nuo Utenos važiuojant Molėtų link ties Degulių gyvenviete (maždaug 9 km nuo Utenos) ir šalia Ąžuolijos gyvenvietės (maždaug 3 km nuo Utenos) dėl susidariusių išplovų pėsčiųjų ir dviračių taku naudotis nėra saugu. Rangovas informuotas, operatyviai tvarko nesaugias tako vietas. Planuojama, kad situacija bus stabilizuota šiandien.
Atkreipiame dėmesį, kad šio projekto darbai yra nebaigti ir nepriduoti, todėl tai vis dar yra statybvietė, už kurią atsakingas projektą vykdantis rangovas AB „HISK”.
Kitas šlaituose susidariusias išplovas rangovas sutvarkys iki projekto pabaigos. (...)
Klimatologai atkreipia dėmesį, kad Lietuvoje dažnėja ekstremalių reiškinių – tiek liūčių, tiek krušos. Per pastaruosius 50 metų liūčių, kai per trumpą laiką iškrinta daug kritulių, pavyzdžiui, 10–20 mm, daugėja visoje Lietuvoje. Vykdant projektus, didelį iššūkį kelia būtent šios natūralios gamtinės sąlygos. Kelių statybos projektai vis dažniau susiduria su klimato kaitos sukeltais reiškiniais – intensyvesniais krituliais, dažnesniais potvyniais ar sausromis.
https://vialietuva.lt/naujienos/rang...usias-isplovas
- 4 patinka
Komentuoti:
-
KK172. Senasis Molėtų plentas už Glitiškių
Galima palyginti įvairių laikotarpių nuotraukas iš GSW
20 km, tarp Burkilos ir Maseliškių
Taip atrodė ši vieta prieš metus, 2024 m. gegužę
https://www.google.com/maps/@55.0101...oASAFQAw%3D%3D
Foto 2025.06
Nutrupėjusiame kelkraštyje neseniai numesti ir palyginti keli kastuvai asfalto

Ši įduba 22 km tarp maseliškių ir Pociūnų yra pati pavojingiausia

Posūkis į Pociūnus

Sutemus čia geriau nesiartinti prie kelkraščio

Šiek tiek tolaiu - švisžais lopas kelkraštyje


24 km. Ten ne bala, o naujas asfalto "blynas".

Paskutinis pakratymas prieš Vilniaus ir Molėtų rajonų ribą

Molėtų rajone kelias kur kas lygesnis

27 km. Giedraičiai

- 4 patinka
Komentuoti:
-
KK172 Senasis Molėtų plentas.
Kelio dangos būklė labiausiai "pavargusioje" atkarpoje tarp Paberžės ir Giedraičių
Foto 2025.06
Kelio nelygumai prasideda iš karto už Paberžės gamyklos (Lygialukių)

Įspėjimas apie klio nelygums prieš Glitiškes


Ties 1944 m. aukų kapinėmis - nelygumai

Glitiškių sankryža
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Užpraeitą savaitgalį vakare važiavau senuoju Molėtų plentu link Vilniaus.
Net šeštadienį nuo Giedraičių link Vilniaus buvo nemažai mašinų, o už Paberžės - ištisinis srautas. Pikeliškėse susidarė kamštis, todėl pasukau lkairėn link A14 - o ten buvo vos viena kita mašina. Kas išbandė šviesoforinį ruožą, tas ieško kitų kelių.
Savaitgalį įdienojus tarp Paberžės ir Giedraičių buvo vidutiniškas eismo intensyvumas (aišku, nepalyginamai intensyvesnis srautas nei iki A14 rekonstrukcijos).
Foto 2025.06
Už Paberžės

Ties Lygilaukiais (Paberžės RMG)

Tarpmiestiniai autobusai irgi važiuoja senu keliu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Trečiasis šviesoforinis ruožas
Foto 2025.06

Keliu eina pėstysis


Kitoje pusėje supiltas smėlio sluoksnis

Vėl pervažiavimas į kitą pusę

Pasirodo, čia apylanka dėl pralaidos tiesimo

Dešinėje matosi kelias RK5253 Vainiškės–Radžiuliai

Galinga pralaida per bevardį upelį



Kryžkelė su RK5207 Nemenčinė - Eitminiškės - Paberžė

Žvilgsnis į rekonstruojamą kelią

Kelias į Paberžę, kur toliau važiuosime senuoju keliu Molėtų plentu
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Antras šviesoforinis ruožas

Iš priekio atvažiuoja kelios mašinos, tačiau čia nėra jokių problemų prasilenkti

Ties Legote



Šviesoforinio ruožo pabaiga

Ties Europos centru

O su šiuo šviesoforu labai pasisekė
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Iš karto už kelių šimtų metrų yra kitas šviesoforas.
Čia pasisekė aplenkti savivartį


Kažkas nemato problemų važiuoti per raudoną šviesą

Žvilgsnis atgal


Žviulgnis pirmyn

Či stovėti reikėjo 5 minutes ir dar vieną minutę, kai buvo skaičiuojamos likusios sekundės
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Piirmasis šviesoforinis ruožas

Kitoje pusėj numesti ženklai, kad nebūtų važinėjama

Išvažiavimas iš statybininkų bazės ties Pranciškonimis

Pervažiavimas į kitą pusę


Kelio sankasos profilis


Gavome šiek tiek dulkių

Iš anos pusės laukia nedaug mašinų
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.06
21 km Sankryža su KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
Dauguma mašinų nusuka link "kaulo formos" mazgo


Labai nemalonu laukti, kai neparašyta, kada užsidegs žalia šviesa

Kairėje yra išvažiavimas į kitą juostą, ten galima ir apsisukti. Tik nekantriesiems tektų važiuoti per raudoną šviesą.
Čia laukti teko 9 minutes
Paskutinis taisė Romas; 2025.06.16, 19:46.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vietoj anonso
Dėl sportinio intereso nuvažiavau rekonstruojamu plentu 7 km - nuo 21 km, sankryžos su KK108 Maišiagala - Nemenčinė iki 28 km, RK5207 Nemenčinė - Eitminiškės - Paberžė
7 km kelionė užtruko 25 minutes, iš jų prie trijų šviesoforų - 14 minučių. Prie pirmo šviesoforo reikėjo palaukti 9 minutes (ten labai užsinorėjo sukti atgal), prie antro - 5 minutes, o trečiame pasisekė ir stovėti nereikėjo.
Pačio važiavimo buvo 11 minučių, vadinasi vidutinis greitis buvo apie 38 km/ val. Pasisekė, kad vienoje plačioje vietoje prieš antrą šviesoforą pavyko aplenkti savivartį, nes važiuoti paskui sunkųjį transportą ar paskui mašinytę su priekaba ne tik mažėja greitis, bet ir padaugėja dulkių kiekis.
Foto 2025.06




Dėl didelio dulkių kiekio ir ribotos savaitgalio trukmės važiavimo keliu A14 entuziazmas po tų 7 kilometrų tam kartui ir praėjo.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kažkas keisis sankryžoje į pietus nuo RIešės, ties prekybos miesteliu
Vilniaus r. savivaldybė 2025.06.12
Vilniaus rajono savivaldybė su AB „Via Lietuva“ atstovais aptarė svarbiausius kelių infrastruktūros klausimus
Kitu klausimu aptarta magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena 11,300 km esančios sankryžos plėtra (Molėtų g.). Savivaldybė ir vietos bendruomenė pritaria šios sankryžos pertvarkymo poreikiui. Savivaldybė jau ėmėsi veiksmų – numatyta formuoti žemės sklypus iš abiejų Molėtų gatvės pusių, siekiant įrengti papildomas eismo juostas ir pagerinti eismo saugumą.
https://vrsa.lt/titulinio-naujienos/...klausimus:7099
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Eismo nėra, nes važiuoti užtrunka kosmiškai ilgai. Visą rekonstruojamą atkarpą tarp Vilniaus ir Molėtų įveikti prireiks daugiau nei pusantros valandos, tai praktiškai pasirinkus bet kurią įmanomą apylanką, galima atvažiuoti greičiau ir nereiks bildėti dulkėse.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: