Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    neverta cia toliau gincytis. As mieliau vaziuoju daugiau km, nes ir masinai geriau, ir man paciam.
    istrauka is pernai metu straipsnio:
    Pritariu, kad nėr prasmės ginčytis. Pabaigai, vienas klausimas. Kas nors prisimena, kada betonkė pavirto bloga? Ją pastatė apie 1989 metus, aš ja reguliariau ėmiau važinėtis apie 2003, ir man atrodo, kad ten viskas daugmaž kaip tada buvo, taip ir liko. Tris ruožus rekonstravo, likę gal kiek nusidėvėjo. Apie 2000 metus važiavau dviračiu, tada dar nebuvo asfaltuotų šalikelių, tai tos betono siūlės užnervino ir atidaužė subinę.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Ir vėl galiu pasakyti, kad tokios "patirtys" – nesąmonė. Neįmanoma įvertinti, nuo ko genda pakaba. Gal tiesiog atgyveno savo. Gal pralėkei porą kilometrų kokia nors žvyrkelio tarka, nuo to žalos tikrai daugiau, nei nuo tų 130 km barškančia betonke.
    Esu važiavęs bandymų programą Iveco bandymų poligone DE. Trasa sudaryta iš kelių skirtingų kliūčių, rato ilgis - 1km. Didžioji dalis to 1km - tai toks vidutinis lietuviško neremontuoto asfalto su išsikraipiusiais kelio profiliais danga. Vienas gabaliukas ~50m atkarpos - taip 2x ekstremalesnis nei betonkė.

    Komercinio transporto gamintojai vertina, kad 1km (1 ratas ta trasa) atitinka 1000km normalios eksploatacijos.

    Kai važiuoji bandymų programą, reikia apvažiuoti 100 ratų (užtrunka ~6 valandas), tai atitinka 100 000 km normalios eksploatacijos.

    Tai paaiškina, kad parvarytomis mašinomis pavažiavus Lietuvos keliais, pakaba pasileidžia ir pradeda barškėti, klibėti...

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    neverta cia toliau gincytis. As mieliau vaziuoju daugiau km, nes ir masinai geriau, ir man paciam.
    istrauka is pernai metu straipsnio:
    "Autobusų parko vadovas pridūrė, kad Vilnius–Utena maršrutu važiuojantys autobusai tikrai dažniau genda.

    „Į Kauną važiuojant kelias daug geresnis, nepalyginamai. Vairuotojai žino ir supranta, ten maloniau jiems būna važiuoti. Kai paskiri į Vilnių, tai jie nesižegnoja, bet sako: viskas aišku, grįšim, gali tekti remontuoti“, – komentavo Utenos autobusų parko direktorius Robertas Petronis.

    Šalia Molėtų autoservisą turintis Mindaugas sakė, kad pastaruoju metu vos spėja suktis. Sugadintos padangos ir ratlankiai, važiuoklės pažeidimai – gedimai, kuriuos dažniausiai tenka taisyti"
    https://m.diena.lt/naujienos/lietuva...kausmu-1064918

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Ir vėl galiu pasakyti, kad tokios "patirtys" – nesąmonė. Neįmanoma įvertinti, nuo ko genda pakaba. Gal tiesiog atgyveno savo. Gal pralėkei porą kilometrų kokia nors žvyrkelio tarka, nuo to žalos tikrai daugiau, nei nuo tų 130 km barškančia betonke.
    Teisybės dėlei reiktų įvertint ir pakabų konstrukcijų skirtumus - toyotos pakaba paprastesne, nei kokia daugiasvirtė audi pakaba, kurioje yra "daugiau kam gest".

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Ir vėl galiu pasakyti, kad tokios "patirtys" – nesąmonė. Neįmanoma įvertinti, nuo ko genda pakaba. Gal tiesiog atgyveno savo. Gal pralėkei porą kilometrų kokia nors žvyrkelio tarka, nuo to žalos tikrai daugiau, nei nuo tų 130 km barškančia betonke.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    kaip man patinka zmones, kurie pagal savo vieno pvz. ateina ir pradeda rasyt, kad kitu patirtys yra "nesamone". I Moletus pats pradejau vazinet pries pora metu daznai (kiekviena menesi, bet 1-3 kartus pirmyn atgal) ir puikiai matau, kaip isaugu mano vaziuokles remonto sanaudos. Taigi taip, man pigiau yra vaziuot aplink, nei keist vaziuokle. Lygiai tas pats yra nemazam rate mano pazistamu.
    Kitas dalykas, sveikinu turint masina, kuri po 14m visdar su gamykline vaziuokle buvo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    /\ lyginant su vaziuokles ir ratlankiu remontu, matomai pigiau
    Kam šitos nesąmonės? Uošvė gyvena Molėtuose, važinėjom betonke tuzinus kartų per metus, pirkom Tojotą iš salono ir pardavėm po 14 metų ir 240k km su gamykline važiuokle ir originaliais ratlankiais. Naujas kelias pagerins komfortą ir tiek.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    /\ lyginant su vaziuokles ir ratlankiu remontu, matomai pigiau

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    /\ as pats ir beveik visi mano pazistami vaziuojamt per Ukmerge link Moletu/Utenos, tai kai kelias bus tvarkingas - tikrai padides srautas
    Žiūriu Lietuvoje kuras vis dar gerokai per pigus, kad žmonės renkasi važiuoti ratais kvadratais.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    2+2 nebūtinai turi būti pilna 130 autostrada. Gali būti panašiai kaip dabartinis „110 be traktorių“ gabalas. Ir dar vietomis pataupant ir darant žiedus vietoj dviejų lygių sankryžų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    /\ as pats ir beveik visi mano pazistami vaziuojamt per Ukmerge link Moletu/Utenos, tai kai kelias bus tvarkingas - tikrai padides srautas
    Tai daug kas taip, žinau, kad į Zarasus netgi važiuoja per Ukmergę, nors per Uteną gerokai arčiau. Yra dar Rokiškis, Kupiškis, netgi Anykščiai ir pan.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    /\ as pats ir beveik visi mano pazistami vaziuojamt per Ukmerge link Moletu/Utenos, tai kai kelias bus tvarkingas - tikrai padides srautas

    Komentuoti:


  • KAROSA
    replied
    Manyčiau reikia įvertinti, jog suremontavus (baikit, tikrai nieko keisto) kelią nemaža dalis keliaujančių link rytų/šiaurės rytų Lietuvos pasirinktų važiuoti būtent juo, tai logiškai ateities perspektyvoje bent iki Molėtų tas kelias tikrai turėtų būti 2+2 ir pagal srautus turbūt net žiemos sezonu tam tikromis dienomis jis būtų arti to, kokiems srautams yra daroma 2+2.

    Beje, jei ruožas tarp Molėtų ir Utenos taps saugiu, gal ir radarų nebereikės pirkti? Duokit įrodyti galų gale, jog su tinkama infrastruktūra mes galim važiuoti padoriai.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Tai kad nėra nei gyvenviečių pakeliui, nei sankryžų labai daug. Yra nusukimai į sodybas ir pan. Be to, 2+2 ten tokių srautų nėra, išskyrus penktadienio ir sekmadienio popietes. Didžiausia mėsmalė, mano galva, tai yra atkarpoje būtent Vilniaus mieste ties Vanagine - kur srautas didžiulis, nėra normalių šaligatvių, perėjos tik epizodiškai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tegu tvarko Molėtai-Utena.

    Vilnius-Molėtai turėtų būti 2+2. 1+2 nebeturi prasmės, nes per daug plečiasi gyvenvietės šalia kelio ir per daug nusukimų. Reik jungiamųjų keliukų ir pan.
    Kaip Skuodis išmetė rastus A14 projektus 2021 m. šiukšlių dėžėn, taip 2025 m. išmes naujas ministras (nebent liks Skuodis).

    Komentuoti:


  • umbrella
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Kaip čia taip, keliams nebuvo nebuvo pinigų, LRV patyčiomis užsiiminėjo, o dabar šast ir atsirado.
    Na tai du pagrindiniai nauji šaltiniai. Padidintas kelių mokestis sunkiasvoriui transportui. Iš to papildomai planuojama surinkti keliasdešimt milijonų. Ir papildomai skolinamasi. Bendras deficitas, planuojama, padides 0,1 proc. Dar galbūt galima pridėti kažkiek iš perskiratytų dalykų. Kažko atsisakė, kažkur pridėjo.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Kaip čia taip, keliams nebuvo nebuvo pinigų, LRV patyčiomis užsiiminėjo, o dabar šast ir atsirado.
    Artėja rinkimai

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Kaip čia taip, keliams nebuvo nebuvo pinigų, LRV patyčiomis užsiiminėjo, o dabar šast ir atsirado.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Vyriausybės patikslintame 2024 metų biudžete, keliams numatyta papildomi 157mln. Eur. Iš jų 40mln. Eur. būtų skirta A14 keliui. Jei seimas pritars, o kelio remonto nuo Molėtų iki Utenos konkursai praeis sėkmingai, yra šansų 2025 metais turėti sutvarkytą bent jau tą ruožą. Kadangi 2024 metų spalio mėnesį bus nauji seimo rinkimai, daug vilčių, į likusio ruožo rekonstrukciją iki 2025 metų pabaigos, nepuoselėju.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tas terminas priklausys bent nuo dviejų sąlygų.
    2023 m. lapkritį pasirašyta tik viena sutartis dėl 1,9 km ir gal įvyko du konkursai tarp Utenos ir Molėtų.
    O iki 2025 metų liko nedaug laiko.
    Statyčiau totalizatoriuje drąsiai €10, kad 2026.01.01 dar nevažiuosime užbaigtu po rekonstrukcijos A14

    Komentuoti:

Working...
X