Žmogau, išlipk iš savo troleibuso. išsilaikyk teises ir pats pabandyk savo eiga nuvažiuoti iki Utenos.
Šioje sankryžoje nepasiklysk.
Jei parvažiuosi neprišlapinęs į pampersus, galėsi papasakoti savo įspūdžius.
Grįžtame į temą
Tai viskas ok, išmestas lai ir būna išmestas, pačiam projektas nepatinka nes sudėtingiau 130kmh kruizą nustačius iki Utenos palėkt, viską supratom jau seniai. Kam kartot tą patį per tą patį kas savaitę kaip kremliaus propagandininkui?
/\ Kai neturi argumentų, lieka tik apgailėtini didžiasalio stiliaus įžeidinėjimai.
Gal išlipk iš savo troleibuso.
Kaip pačiam yra puikiai žinoma, viena iš priežasčių, kodėl iš barščių išmestas buvęs LAKD vadas, yra būtent šis itin nevykęs projektas.
Grįžtame į temą.
Dar nenusibodo verkt dėl to ruožo su jo megastruktūromis ir atitvarais? Jau ne kartą šioje temoje buvo įrodyta, kad esi alternatyvaus intelekto, kam toliau tai demonstruoti?
Čia tas pats kas sakyti, jog prieš 50 metų sugebėjo pastatyti daugiaubučius ir jie tinkami gyventi, bei stovi ir šiai dienai. Nors ten sienos neapsakomai kreivos, pro langus švilpė vėjas ir t.t.
Šiuo atveju palyginimas ne visai tiinkamas.
Anas ruožas nuo 39 iki 52 km padarytas iš primo karto, be skandalų ir iki šiol puikiai tarnauja.
Gal būtų buvę n+ k kartų geriau, jei panašiai būtų projektuojamas Molėtų - Utenos 2 x 1 juostų ruožas - be prieštankinių eskarpų kasimo, megastruktūrų vadinamų "saugumo stotelėmis", be dešimčių kilometrų atitvarų ir ištisinių linijų lygioje tiesioje vietoje vietoje.
Labai gaila, kad perdaryti darbą liepta tik rangovui, o ne nevykusiai kelią suprojektavusiam "SRP projektui".
LAKD atstovė kalba apie "paslėptus defektus". Tačiau 15 min reportaže (1:03 - 1:11) matosi įtrūkimai
Tai kas matoma tame reportaže tikrai ne įtrukimai, o žymės nuo kažko. Įtrukimai gali būti, bet per toki video jų nepavyks pamatyti.
Vis dėlto įdomu, kaip prieš 15 ar 17 metų tuometiniai Lietuvos kelininkai sugebėjo iš pirmo karto ir be jokių "auditų " rekonstruoti A14 ruožą nuo 39 iki 52 km, kuriame (turbūt) nėra ženklių dangos pažeidimų ir kelias puikiai laikosi iki šiol.
Čia tas pats kas sakyti, jog prieš 50 metų sugebėjo pastatyti daugiaubučius ir jie tinkami gyventi, bei stovi ir šiai dienai. Nors ten sienos neapsakomai kreivos, pro langus švilpė vėjas ir t.t. Kokybės kontrolė yra žiauriai pasikeitusi ir kas buvo galima prieš 15 metų, tikėtina, kad šiai dienai bus įvertinta kaip didelis trūkumas. Tačiau nereiškia, kad dėl to dalyko rezultatas nebus tinkamas naudoti ar sugrius po keliolikos metų.
Na manau didesnis piktinimasis ne broko taisymu, o tuo, kad tokiame objekte, stebimu kaip po padidinamuoju stiklu, buvo sugebėta pridaryti tokio broko.
Kadangi matosi keičiamas tik viršutinis asfalto sluoksnis, tai koks tada tas brokas.... panaudotas ne tos rūšies asfaltas ar nekokybiškai paklotas (tarkim susibangavo)? Nepanašu į "paslėptus defektus"
Vis dėlto įdomu, kaip prieš 15 ar 17 metų tuometiniai Lietuvos kelininkai sugebėjo iš pirmo karto ir be jokių "auditų " rekonstruoti A14 ruožą nuo 39 iki 52 km, kuriame (turbūt) nėra ženklių dangos pažeidimų ir kelias puikiai laikosi iki šiol.
Na manau didesnis piktinimasis ne broko taisymu, o tuo, kad tokiame objekte, stebimu kaip po padidinamuoju stiklu, buvo sugebėta pridaryti tokio broko. Kadangi matosi keičiamas tik viršutinis asfalto sluoksnis, tai koks tada tas brokas.... panaudotas ne tos rūšies asfaltas ar nekokybiškai paklotas (tarkim susibangavo)? Nepanašu į "paslėptus defektus"
O papildomos naujos sujungimo siūlės visada bus silpnesnė dangos vieta.
Stebėjimas susijęs su tuo, kad brokas nepaliekamas ar ne nuslepiamas, o laiku ir technologiškai ištaisomas. Kas matomai dabar ir vyksta.
Atsirado jis veikiausiai dėl nekokybiško mišinio arba neišlaikytos reikalingos mišinio klojimo temperatūros. Atliko matavimus, bandymus, nustatė, kad yra defektas, atėjo tinkamos sąlygos jam šalinti - atliekami darbai. Nėra čia jokios sensacijos
Siūlės yra net ir įprastai atliekant darbus. Čia nebuvo technologijos "karštas ant karšto", kai visi sluoksniai klojami iškart. O technologinės siūlės tokiais atvejais, kai darbai vykdomi eksploatuojamame kelyje - neišvengiamos. Nes danga ne tik atskiruose piketuose, bet ir atskirų krypčių juostose vis vien klojama skirtingu metu. Gerai įrengus siūlę, ji nekelia jokių problemų net ir ateityje.
O siaube, pasirodo norint sutvarkyti broką, jį reikia tvarkyti. Čia toks nesibaigiantis pasipiktinimas. Kai pradžioje pastoviai gali žmonės piktintis, kad blogai ir nekokybiškai padaryta, o kai pradedama tvarkyti - piktintis, kad vėl čia kažkas daroma.
Man tik užkliuvo mintis
Taip ir kyla klausimas, kaip tie vairuotojai įsivaizduoja tinkamą įspėjimą. Kiekvienam turinčiam vairuotojo pažymėjimą išsiųsti registruotą laišką su remontuojamų kelių sąrašu?
Na manau didesnis piktinimasis ne broko taisymu, o tuo, kad tokiame objekte, stebimu kaip po padidinamuoju stiklu, buvo sugebėta pridaryti tokio broko. Kadangi matosi keičiamas tik viršutinis asfalto sluoksnis, tai koks tada tas brokas.... panaudotas ne tos rūšies asfaltas ar nekokybiškai paklotas (tarkim susibangavo)? Nepanašu į "paslėptus defektus"
O papildomos naujos sujungimo siūlės visada bus silpnesnė dangos vieta.
Vis dėlto apie remontus buvo kaip ir informuota - penktadienį popiet, kai daugelis nebeskaitė interneto ir ruošėsi važiuoti savatgalio kryptimis.
Net ir paskaičius nepasidarys aiškiau, kas ta Nemenčinėlė, Vainiškiai ar Pociūnai (nebenk kai kas atsimena "Pociūnų" rodykles 39-40 km).
Schemos prie straipsnio, aišku, dėti nereikia.
Apie išankstinius įspėjamuosius ženklus prie Raudondvario, kad būtų galima nusukti į senąjį Molėtų plentą ir nesėdėti kamštyje prie pirmojo šviesoforo ar ar inforuoti per radija, aišku niekam perdaug nerūpi.
LRT.lt 2025.04.04 Įspėja vykstančius keliu Vilnius–Utena: užvirė nauji darbai, vairuotojų laukia nepatogumai
Kelyje Vilnius–Utena šiuo metu yra likę 42,8 km senojo betoninio kelio, kuris bus rekonstruojamas šį atstumą suskirsčius į 5 ruožus. Darbai jau prasidėjo 5,5 km ilgio ruože nuo Nemenčinėlės iki Pociūnų (I ruožas) ir 6,9 km ilgio ruože nuo Pociūnų iki Vainiškių (II ruožas), kur ardoma magistralės danga.
Artimiausiu metu darbus planuojama pradėti ir likusiose kelio atkarpose
Vykstant darbams minėtuose ruožuose, vairuotojai raginami rinktis vieną iš 3 mūsų parengtų alternatyvių kelionės maršrutų.
O siaube, pasirodo norint sutvarkyti broką, jį reikia tvarkyti. Čia toks nesibaigiantis pasipiktinimas. Kai pradžioje pastoviai gali žmonės piktintis, kad blogai ir nekokybiškai padaryta, o kai pradedama tvarkyti - piktintis, kad vėl čia kažkas daroma.
Man tik užkliuvo mintis
Vairuotojams nepatinka ir tai, kad dėl šios atkarpos remonto niekas jų tinkamai neįspėjo. (...)
Taip ir kyla klausimas, kaip tie vairuotojai įsivaizduoja tinkamą įspėjimą. Kiekvienam turinčiam vairuotojo pažymėjimą išsiųsti registruotą laišką su remontuojamų kelių sąrašu?
Prieš savaitgalį pasirodė dar trys video reportažai apie keleto ką tik rekontruotų ruožų tarp Molėtų ir Utenos perdarymą ir prastą informavimą apie apsunkinimus kelyje. Kai kur šmėkštelėjo ir kadrai iš naujo A14 ruožo ties sankryža su KK1108
LNK.lt 2025.04.04 Atnaujinta „betonkė“ vėl remontuojama
Vairuotojams nepatinka ir tai, kad dėl šios atkarpos remonto niekas jų tinkamai neįspėjo. (...)
„Apie planuojamus darbus, kai prasidėjo darbų keliuose sezonas kovo 15 diena, buvo išplatinta informacija, kad prasideda kelių remonto darbai. Buvo akcentuota, jog kelininkų technika grįžta ir į kelią Vilnius–Utena“, – pabrėžė „Via Lietuva“ atstovė J.Orentaitė.
Atnaujinta „betonkė“ eismui atverta vos lapkritį, bet čia jau vėl lupamas naujas asfaltas[/B]
Nat tai jo, nekuklios atkarpos, vėl sujungimai, siūlės.... pasibangavimai, įtrūkimai. O jau foto "skardis" už atitvarų kaip bedugnė, kombainas neapsivertęs puikiai nuvažiuotų. 8D
LRT.lt 2025.04.02 Atnaujinta „betonkė“ eismui atverta vos lapkritį, bet čia jau vėl lupamas naujas asfaltas
„Betonkės“ ruožas tarp Molėtų ir Utenos rekonstruotas ir atvertas eismui tik praėjusių metų lapkritį, o šiandien čia dalies naujo asfalto nebelikę, vyksta kelio darbai, apie kuriuos „Via Lietuva“ iš anksto nepaaiškino ir neinformavo. Vairuotojai stebisi, kas per pusmetį galėjo nutikti šviežutėliam keliui. Pati „Via Lietuva“ informavo, kad šalinami atsiradę defektai. (...)
„Mane glumina tai, kad šitas kelias išasfaltuotas mažiau nei prieš metus, t. y. pernai rudenį, o jau yra taisomas. <...> Ten išlupta asfalto gal šimtas, gal pora šimtų metrų. Nors uždarytas ruožas ilgesnis, gal kilometras koks. <...> Šitoje vietoje būtų nepamaišęs „Via Lietuvos“ paaiškinimas“, – LRT.lt kalbėjo R. Laužikas.
"Via Lietuva“ nurodė, kad šiuo metu kelyje nuo Molėtų iki Utenos rangovai vykdo defektų šalinimo darbus.
„Po atliktų tyrimų nustatėme kokybės neatitikimus, dėl to nurodėme rangovui juos pašalinti ir užtikrinti atliktų darbų kokybę. Tai rangovai atlieka savo lėšomis, trūkumai bus ištaisyti iki šios savaitės pabaigos“, – LRT.lt komentavo „Via Lietuvos“ atstovas Vytenis Radžiūnas.
Pasak jo, šiandien, balandžio 2 d., kelio A14 Vilnius–Utena ruože nuo 64,332 iki 79,510 km ir nuo 79,510 iki 93,726 km vykdomi frezavimo darbai, iki savaitės pabaigos šiuose ruožuose bus paklotas naujas asfalto sluoksnis.
„Eismas tvarkomose vietose apribotas iki vienos eismo juostos, reguliuojamas šviesoforais. Apgailestaujame dėl susidariusių nepatogumų eismo dalyviams ir dėkojame vairuotojams už kantrybę, kol bus vykdomi defektų šalinimo darbai“, – teigė V. Radžiūnas
pravaziavus pirma ruoza, uz kokiu 1km. tai gan greitai.
Atgal vaziavau per Giedraicius. Idomesnis kelias. 5 stirnos ir 2 lapes kirto kelia. Pora stirnu ir viena lape pastovejo sone kol vaziavau. Nedaznai vaziuoju tokiais keliais, tai gyvunijos kiekis nustebino
tai update is vakar vakaro keliones i Moletus: +1 sviesoforas (4 is viso), prie visu laukta 5-8minutes. kad butu linksmiau, sutiktos pora masinu, kurios is priesingos puses per raudona ileke, ir vienos juostos kelyje gauni siurprizu.
Šiandien taip pat teko važiuoti iki Utenos. Ties kiekvienu šviesoforu teko palaukti minimum 6 min. Grįžau pro Ukmergę. Tai remonto metu į Uteną vienareikšmiškai geriau ir greičiau važiuoti pro Ukmergę.
Nuotraukos Nuo Vilniaus ties 39km,bendrai buvo ilga kelionė nuo Vilniaus iki 40km užtrukau daugiau kaip valandą ilgiausiai teko laukti ties Pikeliškių tilto šviesofore, viso atkarpoje lyg 3 šviesoforai , rekomenduoju rinktis sena Molėtų pl
Taip, ypač vakare į Vilnių bus siaubelio, jei šviesoforų intervalai nekeičiami bus. Pravažiuojamų ruožų danga baisi, duobės didėja akyse.
Grįžtant [antradienį 2025.03.25] po pietų iš Vilniaus jau veikė 3 šviesoforiniai ruožai:
1. Iškart nuo naujosios dviejų lygių sankryžos iki medelyno
2. Jau minėta nuo sankryžos su 5207 Nemenčinė - Paberžė iki Kvistijos degalinės
3 . Nuo Visalaukės sankryžos iki seniau rekonstruotos kelio dalies ties rajonų riba.
A14 Vilnius–Utena
Kelio rekonstrukcija. Darbų vykdytojas: AB "Hisk" 21.50 – 28.40 km iki 2025-08-15 ribojamas greitis iki 50.00 km/val.
Kelio rekonstravimas. Vietomis susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis. Greitis ribojamas iki 70 km/val., atskiruose kelio ruožuose galimas laikinas greičio ribojimas iki 50 km/val. ar 30 km/val.
Darbų vykdytojas: UAB „Fegda“, tel.: +37061986649. 28.40 – 39.21 km iki 2025-12-31 eismas leidžiamas
Kelio rekonstravimas. Vietomis susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis ir eismas reguliuojamas laikinais šviesoforais. Greitis ribojamas iki 50 km/val., atskiruose kelio ruožuose galimas laikinas greičio ribojimas iki 50 km/val. ar 30 km/val. Darbų vykdytojas: UAB „Fegda“.: 28.40 – 30.34 km iki 2025-09-15 eismas leidžiamas 31.16 – 32.60 km iki 2025-09-15 eismas leidžiamas 37.19 – 39.20 km iki 2025-09-15 eismas leidžiamas
Tarp Molėtų ir Utenos
Kapitalinis kelio remontas. Darbų vykdytojas: AB „HISK“, 64.30 – 79.51 km iki 2025-04-15 ribojamas greitis iki 50.00 km/val. https://eismoinfo.lt/#!/
Pagal šiuos duomenis , yra šie šviesoforiniai ruožai (pažymėjau ant Eismoinfo žemėlapio) 21.50 ~22.90 km - itin bjaurus nuo sankryžos su keliu KK108 Maišiagala - Nemenčinė iki medelyno (?), gal posūkio į Purnuškes prieš 23 km 28.40 – 30.34 km nuo sankryžos su RK5207 Nemenčinė - Paberžė iki "Kvistijos" degalinės 37.19 – 39.20 km nuo Visalaukės sankryžos su RK2812 Paberžė - Dubingiai iki asfalto ties Vilniaus / Molėtų rajonų riba https://eismoinfo.lt/#!/
Komentuoti: