Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Via Lietuva 2025.04.30
    Kodėl kelyje Vilnius–Utena nuspręsta įrengti „2+1“ kelią?
    UK daug kur regioniniuose keliuose yra šiuo principu įrengti keliai. Kiek tekdavo jais važinėti, tai visada atrodydavo labai praktiškas ir logiškas sprendimas.
    Dabar lyg pro miglas atsimenu, bet ar nebuvo kartais prieš labai daug metų panašiai kelyje Vilnius-Druskininkai? Ar kažką sapnuoju....

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Lietuva 2025.04.30
    Kodėl kelyje Vilnius–Utena nuspręsta įrengti „2+1“ kelią?
    Beveik 43 km ilgio ruožas – nuo kelio Nemenčinės–Maišiagalos sankryžos iki Molėtų (21,5–64,33 km) – bus rekonstruotas į „2+1“ kategorijos kelią, rašoma „Via Lietuvos“ pranešime.

    Įgyvendinant magistralės tvarkymo darbus, ardomas senas asfaltas, ruošiamas kelio pagrindas, bus įrengtos „2+1“ eismo juostos. Numatyta, kad eismo juostos keisis maždaug kas 1,5–2,5 kilometro. Pagrindinių (dviejų) eismo juostų plotis bus 3,5 m, o papildomos (+1) – 3,25 m. Siekiant užtikrinti maksimalų saugumą, priešpriešines juostas skirs metaliniai atitvarai. Rekonstruojant kelią, numatyta įrengti 0,50 m pločio kraštines saugos juostas, 2,5 m pločio skiriamąją juostą; kelkraščių plotis sieks 1,5 m.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...as-kas-tai-yra
    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...ismo-dalyviams

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Darbai, atrodo, tikrai sparčiai juda:

    Komentuoti:


  • munchiss
    replied
    Briedžiai Molėtai - Utena ruoze
    https://www.facebook.com/reel/1545755933046824
    Pačiam, prieš mėnesį, teko matyti karvę vaikštančią važiuojamąją dalimi

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Labiau realu barjeras skiriamojoj juostoj ir pavažiavimas iki progos apsisukt.
    Įdomu kas tada nutiktų su kitu Riešės šviesoforu prie Iki.

    Be to, šitas Riešės šviesoforas jau dabar naudojamas kaip „pavažiavimas iki progos apsisukti“ gamykloms ir kotedžynams. Kas ir yra viena iš jo bėdų.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Jau įsivaizduoju kaip smagu ten būtų kirst iš Riešės į Kaliną per 4 juostas be šviesoforo.
    Labiau realu barjeras skiriamojoj juostoj ir pavažiavimas iki progos apsisukt.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Papildomos juostos posūkiams ten leistų ryškiai pagerinti pralaidumą. O be jų nelabai ten ką ir pareguliuosi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tai gal vis dėlto paprasčiau sureguliuoti šviesoforo fazes, kad nebūtų kilometrinių eilių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Jau įsivaizduoju kaip smagu ten būtų kirst iš Riešės į Kaliną per 4 juostas be šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Man atrodo didesnis poreikis dviems lygiams yra (...) sankryžoje, o ne čia....
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Realiai reikia ir čia, ir ten. Riešėj didžiausia bėda, kad nėra papildomų juostų posūkiams į kairę/dešinę.
    Kai tebėra tas absurdiškas Riešės šviesoforas, tai vasaros savaitgaliais nuolat turėsime tokius vaizdelius:

    Penktadieniais

    https://www.miestai.net/forumas/foru...143#post394143

    Sekmadieniais

    https://www.miestai.net/forumas/foru...42#post2067042

    Kol kas Lietuvos eismo prižiūrėtojams šviesoforų pareguliavimas savaitgaliais pagal eismo srautus (penktadienį - iš miesto, sekmadienį - į miestą) yra sunkiau nei raketų mokslas.

    Todėl bet kokie pokyčiai Riešės sankryžoje yra sveikintini - ar sankryžos platinimas, ar 18 metų senumo projekto įgyvendinimas, ar tiesiog to nevykusio Riešės šviesoforo išjungimas ar išmontavimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Masteliai nepalyginami. Mokslininkų g. būtų kažkas panašesnio į GV/Ateities mazgą, o ne šitoks tuneliukas su dviem žiedukais.
    Taip. Ir dar reljefas ne toks palankus.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Masteliai nepalyginami. Mokslininkų g. būtų kažkas panašesnio į GV/Ateities mazgą, o ne šitoks tuneliukas su dviem žiedukais.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Man atrodo didesnis poreikis dviems lygiams yra Mokslininkų-GV sankryžoje, o ne čia....
    Realiai reikia ir čia, ir ten. Riešėj didžiausia bėda, kad nėra papildomų juostų posūkiams į kairę/dešinę. Dvirtakis irgi apgailėtino pločio ir dėl to nevalomas. Pradėjus viską tvarkyt gal ir tokį tuneliuką padaryt nebūtų toks milžiniškas apsunkinimas.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Man atrodo didesnis poreikis dviems lygiams yra Mokslininkų-GV sankryžoje, o ne čia....

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Koks keistas sprendimas... Kažkoks perteklinai komplikuotas atrodo.
    Nieko ne komplikuotas. Pigus įgilintas tuneliukas ar tai tiltukas ir jo reikalaujami privažiavimai su nuolydžiais.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Koks keistas sprendimas... Kažkoks perteklinai komplikuotas atrodo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pavyko surasti 18 metų nejudintą Riešės dviejų lygių sankryžos projektą TPDR sistemoje (žr. pirmą šios temos pranešimą).
    Registruoto teritorijų planavimo dokumento numeris T00084326.

    Magistralinio kelio Nr. A14 Vilnius-Utena ir krašto kelio Nr.5210 Bendoriai-Riešė-Kalinas sankryžos (14,16 km), esančios Riešės sen.,Vilniaus r., rekonstrukcijos į dviejų lygių sankryžą specialaus plano patvirtinimas
    Planavimo pradžios data 2006-05-08
    TPD Tvirtinimo data 2007-09-21 (Vilniaus r. tarybos spendimas Nr. T3-241)

    Nuasmenintas planas T3-241 (rastrinis brėžinys)
    Bendra situacija. Specialiojo plano ribos



    Naujas planas ant esamos teritorijos


    Išdidinti sprendiniai


    https://tpdr.planuojustatau.lt/map/main.html
    Paieškos Nr. T00084326

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Reportaže iš remonto atidarymo įdėta keletas nuotraukų

    Via Lietuva 2025.04.08
    Kelyje Vilnius–Utena darbai prasideda paskutiniuose 43 km
    Mmagistralėje Vilnius–Utena likusius beveik 43 km kelio planuojama baigti tvarkyti 2026 m. Rangovai jau pradėjo darbus – ardoma senoji betoninių plokščių danga, formuojama sankasa. Eismas rekonstruojamose atkarpose reguliuojamas šviesoforais ir vyksta viena juosta. (...)
    Iš viso rekonstruojamas likęs 42,8 kilometro ruožas, kuriame bus atnaujinta kelio danga, sustiprinta konstrukcija ir sankasa, įrengtos vandens pralaidos bei nuovažos. Visame kelyje bus įrengtos ir „2+1“ eismo juostos. Pagal projektą eismo juostos keisis maždaug kas 1,5–2,5 kilometro . (...)
    Sankirtoje su keliu Nemenčinė–Eitminiškės–Paberžė bus įrengta žiedinė sankryža, o per magistralę einantis kelio Giedraičiai–Miežioniai–Dubingiai viadukas bus kapitaliai suremontuotas.






    https://vialietuva.lt/naujienos/keli...tiniuose-43-km
    Video

    https://youtu.be/75PA736ME2s?t=161

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nežinojau šių skaičių, man pasirodė įdomūs, pasižymiu. Gal kam irgi pravers.

    Sprendimas įrengti besikeičiančias juostas priimtas remiantis automobilių srautų duomenimis. Pavyzdžiui, ruože nuo 16 iki 25 kelio kilometrų per parą pravažiuoja apie 12 000 automobilių, nuo 21,5 iki 28,4 kilometro – 7 600 automobilių, o štai ruože nuo Molėtų iki Utenos – tik 4 300 transporto priemonių.
    Šaltinis - Via Lietuva
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Pasirodė informacija, kad darbai pradedami visose likusiose atkarpose. Yra ir filmukas su pagrindiniais skaičiais. Kelio Vilnius–Utena atnaujinimas tęsiasi: darbai prasideda paskutiniuose 43 km - ViaLietuva.lt

    Ar darbai faktiškai pradėti trijose atkarpose Molėtų rajone, gyvai nemačiau, bent jau trečiadienį jokių ženklų nesimatė. Nuo to laiko rinkausi alternatyvius maršrutus.

    Komentuoti:

Working...
X