Parašė mr_miegas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
-
Parašė alga Rodyti pranešimąIr vėl galiu pasakyti, kad tokios "patirtys" – nesąmonė. Neįmanoma įvertinti, nuo ko genda pakaba. Gal tiesiog atgyveno savo. Gal pralėkei porą kilometrų kokia nors žvyrkelio tarka, nuo to žalos tikrai daugiau, nei nuo tų 130 km barškančia betonke.
Komercinio transporto gamintojai vertina, kad 1km (1 ratas ta trasa) atitinka 1000km normalios eksploatacijos.
Kai važiuoji bandymų programą, reikia apvažiuoti 100 ratų (užtrunka ~6 valandas), tai atitinka 100 000 km normalios eksploatacijos.
Tai paaiškina, kad parvarytomis mašinomis pavažiavus Lietuvos keliais, pakaba pasileidžia ir pradeda barškėti, klibėti...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
neverta cia toliau gincytis. As mieliau vaziuoju daugiau km, nes ir masinai geriau, ir man paciam.
istrauka is pernai metu straipsnio:
"Autobusų parko vadovas pridūrė, kad Vilnius–Utena maršrutu važiuojantys autobusai tikrai dažniau genda.
„Į Kauną važiuojant kelias daug geresnis, nepalyginamai. Vairuotojai žino ir supranta, ten maloniau jiems būna važiuoti. Kai paskiri į Vilnių, tai jie nesižegnoja, bet sako: viskas aišku, grįšim, gali tekti remontuoti“, – komentavo Utenos autobusų parko direktorius Robertas Petronis.
Šalia Molėtų autoservisą turintis Mindaugas sakė, kad pastaruoju metu vos spėja suktis. Sugadintos padangos ir ratlankiai, važiuoklės pažeidimai – gedimai, kuriuos dažniausiai tenka taisyti"
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąIr vėl galiu pasakyti, kad tokios "patirtys" – nesąmonė. Neįmanoma įvertinti, nuo ko genda pakaba. Gal tiesiog atgyveno savo. Gal pralėkei porą kilometrų kokia nors žvyrkelio tarka, nuo to žalos tikrai daugiau, nei nuo tų 130 km barškančia betonke.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir vėl galiu pasakyti, kad tokios "patirtys" – nesąmonė. Neįmanoma įvertinti, nuo ko genda pakaba. Gal tiesiog atgyveno savo. Gal pralėkei porą kilometrų kokia nors žvyrkelio tarka, nuo to žalos tikrai daugiau, nei nuo tų 130 km barškančia betonke.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
kaip man patinka zmones, kurie pagal savo vieno pvz. ateina ir pradeda rasyt, kad kitu patirtys yra "nesamone". I Moletus pats pradejau vazinet pries pora metu daznai (kiekviena menesi, bet 1-3 kartus pirmyn atgal) ir puikiai matau, kaip isaugu mano vaziuokles remonto sanaudos. Taigi taip, man pigiau yra vaziuot aplink, nei keist vaziuokle. Lygiai tas pats yra nemazam rate mano pazistamu.
Kitas dalykas, sveikinu turint masina, kuri po 14m visdar su gamykline vaziuokle buvo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą/\ lyginant su vaziuokles ir ratlankiu remontu, matomai pigiau
- 10 patinka
Komentuoti:
-
/\ lyginant su vaziuokles ir ratlankiu remontu, matomai pigiau
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą/\ as pats ir beveik visi mano pazistami vaziuojamt per Ukmerge link Moletu/Utenos, tai kai kelias bus tvarkingas - tikrai padides srautas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
2+2 nebūtinai turi būti pilna 130 autostrada. Gali būti panašiai kaip dabartinis „110 be traktorių“ gabalas. Ir dar vietomis pataupant ir darant žiedus vietoj dviejų lygių sankryžų
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą/\ as pats ir beveik visi mano pazistami vaziuojamt per Ukmerge link Moletu/Utenos, tai kai kelias bus tvarkingas - tikrai padides srautas
- 3 patinka
Komentuoti:
-
/\ as pats ir beveik visi mano pazistami vaziuojamt per Ukmerge link Moletu/Utenos, tai kai kelias bus tvarkingas - tikrai padides srautas
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Manyčiau reikia įvertinti, jog suremontavus (baikit, tikrai nieko keisto) kelią nemaža dalis keliaujančių link rytų/šiaurės rytų Lietuvos pasirinktų važiuoti būtent juo, tai logiškai ateities perspektyvoje bent iki Molėtų tas kelias tikrai turėtų būti 2+2 ir pagal srautus turbūt net žiemos sezonu tam tikromis dienomis jis būtų arti to, kokiems srautams yra daroma 2+2.
Beje, jei ruožas tarp Molėtų ir Utenos taps saugiu, gal ir radarų nebereikės pirkti? Duokit įrodyti galų gale, jog su tinkama infrastruktūra mes galim važiuoti padoriai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad nėra nei gyvenviečių pakeliui, nei sankryžų labai daug. Yra nusukimai į sodybas ir pan. Be to, 2+2 ten tokių srautų nėra, išskyrus penktadienio ir sekmadienio popietes. Didžiausia mėsmalė, mano galva, tai yra atkarpoje būtent Vilniaus mieste ties Vanagine - kur srautas didžiulis, nėra normalių šaligatvių, perėjos tik epizodiškai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tegu tvarko Molėtai-Utena.
Vilnius-Molėtai turėtų būti 2+2. 1+2 nebeturi prasmės, nes per daug plečiasi gyvenvietės šalia kelio ir per daug nusukimų. Reik jungiamųjų keliukų ir pan.
Kaip Skuodis išmetė rastus A14 projektus 2021 m. šiukšlių dėžėn, taip 2025 m. išmes naujas ministras (nebent liks Skuodis).
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąKaip čia taip, keliams nebuvo nebuvo pinigų, LRV patyčiomis užsiiminėjo, o dabar šast ir atsirado.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąKaip čia taip, keliams nebuvo nebuvo pinigų, LRV patyčiomis užsiiminėjo, o dabar šast ir atsirado.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip čia taip, keliams nebuvo nebuvo pinigų, LRV patyčiomis užsiiminėjo, o dabar šast ir atsirado.
Komentuoti:
-
Vyriausybės patikslintame 2024 metų biudžete, keliams numatyta papildomi 157mln. Eur. Iš jų 40mln. Eur. būtų skirta A14 keliui. Jei seimas pritars, o kelio remonto nuo Molėtų iki Utenos konkursai praeis sėkmingai, yra šansų 2025 metais turėti sutvarkytą bent jau tą ruožą. Kadangi 2024 metų spalio mėnesį bus nauji seimo rinkimai, daug vilčių, į likusio ruožo rekonstrukciją iki 2025 metų pabaigos, nepuoselėju.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTas terminas priklausys bent nuo dviejų sąlygų.
2023 m. lapkritį pasirašyta tik viena sutartis dėl 1,9 km ir gal įvyko du konkursai tarp Utenos ir Molėtų.
O iki 2025 metų liko nedaug laiko.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: