Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
SusMino PiaRščikai rašo straipsnio pavadinime "oficiiu" ir kažką dėsto apie Riešę (14 km) - kai ten A14 atkarpa buvo rekonstruota dar kokiais 2008 metais, o ateityje rekonstruojamas ruožas prasideda tik už 7 km (nuo 21 km).
Oficialu: kovo mėnesį bus pradėta atkarpos nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcija
Savotiškas stendas
Čia gi ne olimpiada, kad skaičiuotum dienas iki renginio pradžios, o ne pabaigos.
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/of...ekonstrukcija/Paskutinis taisė Romas; 2024.02.01, 08:06.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąo tai kiek juostų bus?
Komentuoti:
-
Parašė MartynasTKoks šansas, kad AB ,,HISK" ištaškys keliasdešimt limonų Olympike prieš pradedant darbus?
Kadaise LAKD prašė visuomenės teikti pasiūlymus bendrai rekonstukcijai. Išpeikiau jų dviračių taką nuo Vilniaus iki Nemenčinėlės. Nutrūko ties viaduku ir pats yra šalia mašinų važiuojamosios dalies, todėl smėlis nešasi ant dvirtakio.
Nagrinėjot kas ar dvirtakius pradėjo projektuoti atitrauktus? Užtektų net bortelio, kad vėjo srautas nuo mašinų neneštų smėliuko / dulkių.
Komentuoti:
-
Parašė MartynasTKoks šansas, kad AB ,,HISK" ištaškys keliasdešimt limonų Olympike prieš pradedant darbus?
O jums rūpi, kur ir kaip HISK taškys savo pinigus? Darbai neapmokami avansu, o aktavimas ir apmokėjimas vykdomas už atliktus darbus. Jeigu imamas avansas, tai pateikiama banko garantija jam. Tai gali taškyt netaškę, svarbu tik, kad važiuotų su technika ir darbininkais į objektą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Man irgi keistai pasirodė. Dėl to ir klausiu ar yra planų krapštyt tą dalį. Seniau neteko girdėt apie tokius planus, bet Riešės paminėjimas suteikė vilčių. Ta atparka n kartų geriau dėl betono nebuvimo ir 2+2, bet yra didelių bėdų dėl dvirtakio pločio ir jo nevalymo dėl to bei išsukimo be lėtėjimo/greitėjimo juostų. Ne prioritetas palyginus su likusia dalim, bet anksčiau ar vėliau būtų malonu pataisyt. Ypač dvirtakį.
Riešės paminėjimas čia greičiausiai komunikacijos skyriaus klaida
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Dėl tos dalies, ar jie ruošiasi rekonstruoti jau rekonstruotą kelią. Pastebėsiu, kad A14 nuo KK108 iki KK114 yra kaip tik paminėti 43 km.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Spėju susimaišė rašydami. Neįmanoma pabaigti iki 2024 pabaigos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąPuikios naujienos. tačiau ar man viena atrodo itin trumpas laikotarpis kapitaliai rekonstruoti 30 km ruožą? jei neklystu, iki šių metų pabaigos?
juk turės būti dar ir išardoma betoninė danga, atnaujinamas pagrindas, ir klojamas asfaltas...
Spėju susimaišė rašydami. Neįmanoma pabaigti iki 2024 pabaigos.
Sieksime, kad visi darbai kelyje Vilnius–Utena būtų baigti iki 2025 m. pabaigos, kaip šiuo metu ir yra suplanuota, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDėl kurios dalies? Pirma dalis yra citata iš aukščiau LAKD piaro. O nebebetonkė iki Nemenčinėlės sankryžos su 108 keliu.
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąPuikios naujienos. tačiau ar man viena atrodo itin trumpas laikotarpis kapitaliai rekonstruoti 30 km ruožą? jei neklystu, iki šių metų pabaigos?
juk turės būti dar ir išardoma betoninė danga, atnaujinamas pagrindas, ir klojamas asfaltas...
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tu čia rimtai?
Komentuoti:
-
Puikios naujienos. tačiau ar man viena atrodo itin trumpas laikotarpis kapitaliai rekonstruoti 30 km ruožą? jei neklystu, iki šių metų pabaigos?
juk turės būti dar ir išardoma betoninė danga, atnaujinamas pagrindas, ir klojamas asfaltas...
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą„Nuo Riešės iki Molėtų“? Ar planuojama tvarkyti ir seniau rekonstruotą 2+2 atkarpą? Nebebetonkė jau kokius 10km už Riešės...
Komentuoti:
-
„Nuo Riešės iki Molėtų“? Ar planuojama tvarkyti ir seniau rekonstruotą 2+2 atkarpą? Nebebetonkė jau kokius 10km už Riešės...
Komentuoti:
-
Oficialu: kovo mėnesį bus pradėta atkarpos nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcija
Šiandien Susisiekimo ministerijoje buvo pasirašyta „amžiaus statybomis“ praminto kelio Vilnius-Utena rekonstravimo sutartis. Spaudos konferencijos metu pranešta, jog jau kovo mėnesį bus pradėti kelio atkarpos nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbai. Beveik 30 km ruožą planuojama sutvarkyti dar iki šių metų pabaigos.
Magistralinio kelio Vilnius–Utena atnaujinimas yra vienas iš šios Vyriausybės kelių infrastruktūros prioritetų. Lietuvos automobilių kelių direkcija nuosekliai siekė šio projekto įgyvendinimo – buvo parengti atkarpos nuo Molėtų iki Utenos techniniai darbo projektai, paskelbti viešojo pirkimo konkursai rangos darbams atlikti, o Vyriausybei šių metų biudžete skyrus tam finansavimą, kovo pradžioje bus pradėti ir fiziniai darbai.
Suremontavus kelią nuo Molėtų iki Utenos, jame bus kapitaliai sutvarkytos dvi eismo juostos, įrengtos autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, saugiam patekimui iki jų numatyti pėsčiųjų takai bei modernus apšvietimas. Siekiant mažinti eismo įvykių, susijusių su žvėrių migracija, skaičių, suplanuota įrengti tinklo tvoras bei horizontalius barjerus. Atsižvelgus į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, atlikus transporto srautų modeliavimą, kapitaliai remontuojamame ruože ties sankryžomis numatyta įrengti papildomas kairiojo posūkio juostas.
30 km atkarpos nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbams sudarytos dvi sutartys, kurių bendra vertė apie 61 mln. Eur su PVM. Darbų atlikimo sutartys pasirašytos su viešąjį konkursą laimėjusia AB ,,HISK‘‘.
Primename, kad 2023 m. spalio mėn. buvo pradėti darbai pirmame atnaujinamame šio magistralinio kelio ruože ties Utenos miestu. Čia darbus planuojama baigti šių metų III ketv.
Šiuo metu taip pat rengiami likusios beveik 43 km kelio Vilnius–Utena atkarpos nuo Riešės iki Molėtų rekonstravimo techniniai darbo projektai. Juos planuojama baigti iki šių metų II ketv. Pabaigus projektavimą, bus skelbiami viešojo pirkimo konkursai rekonstrukcijos darbams atlikti. Sėkmingai įvykdžius šias procedūras, darbai nuo Riešės iki Molėtų galėtų būti pradėti dar šiais metais.
Magistralinis kelias Vilnius–Utena – vienintelis kelias Lietuvoje su betono danga, statytas 1978-1985 m. Paskutiniai rangos darbai šiame kelyje vyko 2019–2021 m., kurių metu buvo rekonstruotas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 km, jis buvo paplatintas nuo 2 iki 4 eismo juostų. Dar anksčiau, 2008-2009 m. vyko kelio ruožo ties Vilniaus miesto riba rekonstrukcija (nuo 10 iki 16 km) ir taip pat buvo praplatinta kelio dalis iki 4 eismo juostų.
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/of...ekonstrukcija/
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimąRytoj, sausio 31 d., Susisiekimo ministerijoje vyks spaudos konferencija.
Skuodis jau šiek tiek anksčiau yra minėjęs, kad greitu metu bus naujienų.
Tikiuosi, kad paskelbs apie ruožui nuo Molėtų iki Utenos pasirašytas kapitalinio remonto rangos sutartis,
https://lakd.lt/naujienos/kvietimas-...s-konferencija
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Rytoj, sausio 31 d., Susisiekimo ministerijoje vyks spaudos konferencija.
Skuodis jau šiek tiek anksčiau yra minėjęs, kad greitu metu bus naujienų.
Tikiuosi, kad paskelbs apie ruožui nuo Molėtų iki Utenos pasirašytas kapitalinio remonto rangos sutartis,
https://lakd.lt/naujienos/kvietimas-...s-konferencija
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą[...] tik nelabai supratau pateikimo termino, paskelbta 2023-12-06 21:45, teikimas 2023-12-11 14:00. Tokio lygio konkursui pasiruošti 4 dienos? Nepamenu, gal prieš tai buvo rinkos konsultacija ir ten viską susidėliojo...
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: