Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Nesu girdėjęs apie kažkokius planus. Bet reikia suprasti, kad esant dideliam finansavimo deficitui, kurį tikėkimės sumažins ar išspręs su Kelių fondu, šis kelias turi vieną mažiausių prioritetų rekonstrukcijoms. KK 172 yra praktiškai visiškas A14 dublis. Manau būtų naivu tikėtis, kad bus koncentruojamasi į dviejų lygiagrečių kelių, esančių < 7km atstumu vienas nuo kito rekonstravimą, kai šalyje magistraliniai keliai ir automagistralės vietomis vos ne tokios būklės kaip tas krašto kelias.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O sprendžiant iš to, kaip tvarkoma, tai reikia numanyti, kad netolimoje ateityje numatyta rekonstrukcija, todėl vykdomi tik avarinės būklės šalinimo darbai.
    "Tvarkoma" - turbūt reikėjo rašyti kabutėse
    Šiuo metu šis kelias galutinai nudrengiamas. Nieko nedaroma (nebent palopoma ir tai su pavėlavimu).

    Bus pradėta kas nors daryti turbūt tik tuomet, kol kas nors prasilenkdamas ar naktį neužsimuš įvažiavęs į duobę asfalto pakraštyje. .

    Sunku patikėti, kad kažkada bus rekonstruojamas KK172 senasis Molėtų plentas.
    Kada tai bus? Gal kur nors apie tai yra konkrečiai parašyta?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bandome važiuoti toliau link Giedraičių
    Foto 2025.09






    Anksčiau čia, tarp Maseliškių ir Akmenos, buvo vienintelė pavojinga įdubusi vieta
    O dabar visas kelias tarp Glitiškių ir Vilniaus- Molėtų rajonų ribos yra ištisas pavojų rinkinys






    24 km. Šviežias lopas


    Palyginimui - foto 2025.06
    Radau trijų mėnesių senumo 24-o km nuotrauką. Irgi šviežias lopas, tik mažesnis








    Čia pasiekė prasilenkiant nepamesti ratų


    Bandymų poligono pabaiga.
    Molėtų rajone kelias jau geresnis
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.05, 16:19.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Senasis Molėtų plentas KK172 tarp Paberžės ir Giedraičių
    Foto 2025.09






    Nuo Paberžės Iki starovierų kaimų (Akmena - Maseliškės ) asfaltas vietomis buvo pažymėtas raudonais ženklais
    Apibraukiau


    Senasis kelias prieš A14 "betonkės" rekonstrukciją nebuvo paruoštas išaugusiam srautui.
    Ypač pavojingi duobėti kelkraščiai su nutrupėjusiu asfaltu






    Dar vieni raudoni ženklai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.09
    Prieš tris savaites

    Pralaidos statyba 28 km.
    Šioje vietoje šviesoforas, be abejo reikalingas. Siauras ruožas yra tik keli šimtai metrų, tai raudona šviesa, turbūt, nedega 10 minučių
    Žalia spalva džiugina akį










    Pralaida
    Parašė NotSoGreenLakes Rodyti pranešimą
    2025.08.01
    Pabaigtos montuoti laukiniu gyvunu tunelio/pralaidos arkines konstrukcijos ties sankryza su 5207 keliu Nemencine-Paberze.
    Parašė NotSoGreenLakes Rodyti pranešimą
    2025.09.02
    Nuotraukos is rekonstruojamu ruozu 21-28km ir 28-39 km.


    Ta pati pralaida prieš tris savaites, rugsėjo viduryje






    Naujai įrengta žiedinė sankryža su keliu RK5207 Nemenčinė - Eitminiškės - Paberžė




    Link Molėtų nevažiuosime. Nėra noro 16 km atkarpoje tuščiai stovėti pusvalandį ar ilgiau


    Posūkis link Paberžės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.09
    Už Europos centro




    Asfalto lygių slenkstis stambesniu planu


    Lenkti draudžiama, bet kažkokia "Tesla" nurūko kaip pro stovintį


    27 km


    Matosi žymės atitvarų kojelėms


    Saugumo "kišenė"


    Tolumoje žaliai šviečia šviesoforas.
    "Tesla" jį prašoko


    Spėjome ir mes

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.09
    Parašė Gintarinis Rodyti pranešimą
    Šitie šviesoforai turėjo prasmę pradėjus laužyti seną betoną, kai buvo pavojinga prasilenkti.
    Padarius naują dangą visi masiškai ėmė važinėti jų nepaisydami, o padarius naują asfaltą tikrai neliko prasmės kiurksoti prie jų po 10 minučių, nes apsilenkimui vietos sočiai atkarpoje iki golfo laukų.
    O gal ir iki žiedinės sankryžos, kuri turėtų būti ant kalno už 2,5 km.
    Eismas abiem kryptimis galėtų būti iki 28 km įrenginėjamos pralaidos (prieš žiedinę sankryžą su keliu RK5207 Nemenčinė - Paberžė).
    Kelyje ramiai telpa du autobusai ar trys lengvosios. Tačiau kelininkams kur kas patogiau dirbtinai stabdyti eismą.
    Tas absurdas su šviesoforais ypač akivaizdus savaitgaliais, kai eismas intensyvesnis, o kelio darbai nevyksta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar kartą dėkoju už kantrybę laukiant tolesnių nuotraukų.
    Foto 2025.09

    Pastovėję apie 10 minučių prie 26 km esančio Radžiulių šviesoforo pajudame toliau


    Nors žalia mūsų srautui ką tik užsidegė, iš priešingos pusės yra nemažai mašinų


    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tie pro raudoną pravažiavę gaideliai yra potencialūs žmogžudžiai kaktomušos atveju.
    Išdidintame fragmente labai gerai matoma "kaktomuša"




    Ties Europos centru 26-me km


    Vietos užtektų prasilenkti ir dviem sunkvežimiams ar trims lengvosioms.
    Tačiau kelininkams tiesiog patogiau pastatyti šviesoforą ir versti visus važiuoti aplink senuoju Molėtų plentu


    Komentuoti:


  • Gintarinis
    replied
    Parašė Fishas Rodyti pranešimą
    Via Lietuva atnaujino žemėlapį, kuriame atkarpa nuo posūkio į Nemenčinę iki posūkio į Paberžę jau buvo pažymėta kaip baigta.
    dabar šitą atkarpą žada padaryti iki lapkričio 15.
    Iki baigimo dar daug darbų, bet nieko gero šitam kely nesimato, išskyrus naują lygią dangą. Panaikintas posūkis į Purnuškes, panašu, kad nebus posūkio į golfo laukus ir Europos centrą, į kurį Vilniaus rajono savivaldybė paskelbė, kad iš Europos fondų investuoja 7,5 mln. KAM, jei tas objektas bus miręs? Po tokio puikaus Via Lietuva projekto savaitgaliais kolonos golfininkų ir sodininkų važiuos iki žiedo apsisukti ir iš ten grįš VIENA tuneline juosta. Dar klausimas, kai ten bus su įsukimu iš golfo laukų, jei be pagreitėjimo juostos padarys. Jau anksčiau piko metu sekmadienį išeitis buvo pradėti važiuoti kelkraščiu ir įsipaišyti į srautą....

    Komentuoti:


  • Gintarinis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vietoj anonso.
    šitie šviesoforai turėjo prasmę pradėjus laužyti seną betoną, kai buvo pavojinga prasilenkti. Padarius naują dangą visi masiškai ėmė važinėti jų nepaisydami, o padarius naują asfaltą tikrai neliko prasmės kiurksoti prie jų po 10 minučių, nes apsilenkimui vietos sočiai atkarpoje iki golfo laukų. O gal ir iki žiedinės sankryžos, kuri turėtų būti ant kalno už 2,5 km.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Panevėžio aplinkkelyje ženklas jau naudojamas.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    O tas avarinio sustojimo ženklas nebus čia pirmas toks Lietuvos keliuose? Užsienyje tai dažnai tokį matau, bet Lietuvoj tai lyg net ir autostradose nėra dar tokio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Laukimo procesas (jis sudaro didžiąją važiavimo dalį). Oras puikus, apie laukimą žinojome iš anksto tai galima ir palaukti
    26 km, ties posūkiu į Radžiulius, prieš golfo laukus
    Foto 2025.09
    8 min.


    Pažymėtos vietos atitvarams


    7 min


    Kažkas nesustojo


    6 min


    Ir dar kažkas nekreipė dėmesio į šviesoforą


    Iš anos pusės atvažiavo tik pora mašinų


    Už mūsų susikaupė nedidelė eilė


    Po mirskinčio ženklo "1" užsidegė ne "0:. o "90"
    Čia geras kelininkų "džioukas"


    Kažkas nuvažiavo į tą pusę


    Kažkas atvažiavo iš anos pusės


    Pagaliau "0"


    Ačiū už kantrybę.

    Komentuoti:


  • munchiss
    replied
    Nežinau kiek aktualus reels'as, bet įdėtas jis rugsėjo 22 https://www.facebook.com/reel/1289047115756242/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A14 Vilnius - Molėtai 21 - 28 km, t.y., tarp KK108 Maišiagala - Nemenčinė ir RK5207 Nemenčinė - Paberžė sankryžų
    Foto 2025.09
    Kai kur jau yra sumontuoti atitvarai, kitur pažymėtos vietos jiems

    22 km

    Pasirodė saulė


    Darbų pėdsakai



    23 km
    Posūkis į Pranciškonis





    24 km
    Bus ir avarinio sustojimo "kišenė"



    Reklama ant ratų

    25 km Kažkas šviečia tolumoje


    Prie posūkįo į Radžiulius teks palaukti 8 minutes ir 90 sekundžių

    Parašė munchiss Rodyti pranešimą
    Įdomumo dėlei, grįždamas iš Molėtų važiavau remontuojamu A14 nuo Bijutiškio sankryžos link Vilniaus. Beveik visas kelias vis dar reguliuojamas šviesoforais. Tik jau užkilus ant kalniuko už Europos parko sankryžos šviesoforų jau nebėra. (...) . Sąžiningai stovėdamas prie šviesoforų užtrukau apie 40 min ilgiau nei važiuojant senuoju plentu. Eismas, važiuojant po darbo, labai mažas, bet vis gi ne visiems šviesoforai galioja.
    Iš kitos pusės už Dubingių sankryžos prasilenkti galima visur išskyrus vietas, kur tenka apvažiuoti "laukais'
    Paskui išaiškėjo, kad šitas konkretus šviesoforas ne itin reikalingas, o su tokiais ilgais intervalais išvis beprasmis.
    Tiesiog kelininkams taip patogiau, net ir jei jie savaitgalį nedirbo.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.04, 14:25.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A14 ir KK108 Maišiagala - Nemenčinė sankryža ties Pikeliškėmis
    Foto 2025.09


    Didesnė pusė mašinų nusuko ties Raudondvariu (HBH) į senąjį Molėtų plentą KK172. Šioje sankryžoje nusuko beveik visos likusios mašinos








    Anksčiau šioje vieoje stovėjo šviesoforas; dabar jo nėra

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Kam ten šviesoras ties Radžiulais / Europos centru (žr. foto aukščiau), niekas negali pasakyti. Pilna vietos prasilenkti
    Tačiau ruože iki naujos žiedinės sankryžos su 5207 Nemenčinė – Eitminiškės – Paberžė yra ir pralaida (ten 200-300 m ruože išties reikalingas šviesoforas), kurios per savaiitę ar mėnesį rangovai nepabaigs.

    Komentuoti:


  • Fishas
    replied
    Via Lietuva atnaujino žemėlapį, kuriame atkarpa nuo posūkio į Nemenčinę iki posūkio į Paberžę jau buvo pažymėta kaip baigta.
    dabar šitą atkarpą žada padaryti iki lapkričio 15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vietoj anonso.

    Komentuoti:


  • pwxaz
    replied
    Pries.menesi važiavau ir buvo užtvertas kelias negalėjau pravažiuoti ,ar jau atidarė ?

    Komentuoti:

Working...
X