Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Labai jau gerai prisimenam, kokios išplovos buvo kuriam kely 1988 metais. Taigi apaugs šlaitai veja ir nebebus problemų su išplovom.
    1985 metais nutiestame Utenos plente nebuvo nuošliaužų, nes sankasa buvo daroma keliui, o ne tam, kad būtų "pagrįstas " kuo didesnis metalinių atitvarų kiekis.
    Beje, nuo KK108 iki Molėtų bus žemesnė sankasa.
    Nemenčinė-Maišiagala sankryža – Molėtai
    Kelio sankasa numatyta žemesnė (vizualiai ji nebus taip iškelta).

    https://vialietuva.lt/naujienos/keli...amus-klausimus

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Labai jau gerai prisimenam, kokios išplovos buvo kuriam kely 1988 metais. Taigi apaugs šlaitai veja ir nebebus problemų su išplovom.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Labai panašu, kad Molėtų - Utenos atkarpoje projektuotojai iš "SRP Projekto" persistengė su griovių gilinimu ir pylimo formavimu pagal Gedimino kalno pavyzdį.
    Puiku, kad esant tokaim pylimui galima "pagrįsti", jog reikalingos dešimtys kilometrų atitvarų - kaip kokiame kalnų kelyje.
    Tačiau Lietuvos projektuotojai nepagalvojo, kad Lietuvoje lietūs lyja - kartais ir smarkūs. Apie kritulių keliamus pavojus nepatarė ir auditoriai.
    https://vialietuva.lt/naujienos/keli...amus-klausimus

    Labai keista, kad per 40 metų sename betoniname kelyje nieko nesigirdėjo apie nuošliaužas, o dabar reikia ieškoti kaltų dėl nuošliaužų.
    Beje, "netikėto" lietaus gali būti ir per šias Jonines.

    Via Lietuva 2025.06.24
    Rangovas operatyviai tvarko po gausių kritulių šlaite atsiradusias išplovas
    Vykdant magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 64,332 iki 93,726 km kapitalinį remontą, po gausesnių kritulių kelyje A14 Vilnius–Utena, ruože nuo Molėtų iki Utenos, šlaituose susidarė išplovos.
    Nuo Utenos važiuojant Molėtų link ties Degulių gyvenviete (maždaug 9 km nuo Utenos) ir šalia Ąžuolijos gyvenvietės (maždaug 3 km nuo Utenos) dėl susidariusių išplovų pėsčiųjų ir dviračių taku naudotis nėra saugu. Rangovas informuotas, operatyviai tvarko nesaugias tako vietas. Planuojama, kad situacija bus stabilizuota šiandien.

    Atkreipiame dėmesį, kad šio projekto darbai yra nebaigti ir nepriduoti, todėl tai vis dar yra statybvietė, už kurią atsakingas projektą vykdantis rangovas AB „HISK”.
    Kitas šlaituose susidariusias išplovas rangovas sutvarkys iki projekto pabaigos. (...)

    Klimatologai atkreipia dėmesį, kad Lietuvoje dažnėja ekstremalių reiškinių – tiek liūčių, tiek krušos. Per pastaruosius 50 metų liūčių, kai per trumpą laiką iškrinta daug kritulių, pavyzdžiui, 10–20 mm, daugėja visoje Lietuvoje. Vykdant projektus, didelį iššūkį kelia būtent šios natūralios gamtinės sąlygos. Kelių statybos projektai vis dažniau susiduria su klimato kaitos sukeltais reiškiniais – intensyvesniais krituliais, dažnesniais potvyniais ar sausromis.

    https://vialietuva.lt/naujienos/rang...usias-isplovas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK172. Senasis Molėtų plentas už Glitiškių

    Galima palyginti įvairių laikotarpių nuotraukas iš GSW
    20 km, tarp Burkilos ir Maseliškių
    Taip atrodė ši vieta prieš metus, 2024 m. gegužę
    https://www.google.com/maps/@55.0101...oASAFQAw%3D%3D

    Foto 2025.06
    Nutrupėjusiame kelkraštyje neseniai numesti ir palyginti keli kastuvai asfalto


    Ši įduba 22 km tarp maseliškių ir Pociūnų yra pati pavojingiausia

    Posūkis į Pociūnus

    Sutemus čia geriau nesiartinti prie kelkraščio

    Šiek tiek tolaiu - švisžais lopas kelkraštyje



    24 km. Ten ne bala, o naujas asfalto "blynas".

    Paskutinis pakratymas prieš Vilniaus ir Molėtų rajonų ribą

    Molėtų rajone kelias kur kas lygesnis

    27 km. Giedraičiai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK172 Senasis Molėtų plentas.
    Kelio dangos būklė labiausiai "pavargusioje" atkarpoje tarp Paberžės ir Giedraičių

    Foto 2025.06
    Kelio nelygumai prasideda iš karto už Paberžės gamyklos (Lygialukių)


    Įspėjimas apie klio nelygums prieš Glitiškes




    Ties 1944 m. aukų kapinėmis - nelygumai


    Glitiškių sankryža

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Užpraeitą savaitgalį vakare važiavau senuoju Molėtų plentu link Vilniaus.
    Net šeštadienį nuo Giedraičių link Vilniaus buvo nemažai mašinų, o už Paberžės - ištisinis srautas. Pikeliškėse susidarė kamštis, todėl pasukau lkairėn link A14 - o ten buvo vos viena kita mašina. Kas išbandė šviesoforinį ruožą, tas ieško kitų kelių.

    Savaitgalį įdienojus tarp Paberžės ir Giedraičių buvo vidutiniškas eismo intensyvumas (aišku, nepalyginamai intensyvesnis srautas nei iki A14 rekonstrukcijos).

    Foto 2025.06
    Už Paberžės


    Ties Lygilaukiais (Paberžės RMG)


    Tarpmiestiniai autobusai irgi važiuoja senu keliu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Trečiasis šviesoforinis ruožas
    Foto 2025.06


    Keliu eina pėstysis




    Kitoje pusėje supiltas smėlio sluoksnis


    Vėl pervažiavimas į kitą pusę


    Pasirodo, čia apylanka dėl pralaidos tiesimo


    Dešinėje matosi kelias RK5253 Vainiškės–Radžiuliai


    Galinga pralaida per bevardį upelį






    Kryžkelė su RK5207 Nemenčinė - Eitminiškės - Paberžė


    Žvilgsnis į rekonstruojamą kelią


    Kelias į Paberžę, kur toliau važiuosime senuoju keliu Molėtų plentu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Antras šviesoforinis ruožas


    Iš priekio atvažiuoja kelios mašinos, tačiau čia nėra jokių problemų prasilenkti


    Ties Legote






    Šviesoforinio ruožo pabaiga


    Ties Europos centru


    O su šiuo šviesoforu labai pasisekė

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš karto už kelių šimtų metrų yra kitas šviesoforas.
    Čia pasisekė aplenkti savivartį




    Kažkas nemato problemų važiuoti per raudoną šviesą


    Žvilgsnis atgal




    Žviulgnis pirmyn

    Či stovėti reikėjo 5 minutes ir dar vieną minutę, kai buvo skaičiuojamos likusios sekundės
    Paskutinis taisė Romas; 2025.06.16, 19:55. Priežastis: Pataisyti dubliai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Piirmasis šviesoforinis ruožas


    Kitoje pusėj numesti ženklai, kad nebūtų važinėjama


    Išvažiavimas iš statybininkų bazės ties Pranciškonimis


    Pervažiavimas į kitą pusę




    Kelio sankasos profilis




    Gavome šiek tiek dulkių


    Iš anos pusės laukia nedaug mašinų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.06
    21 km Sankryža su KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
    Dauguma mašinų nusuka link "kaulo formos" mazgo




    Labai nemalonu laukti, kai neparašyta, kada užsidegs žalia šviesa


    Kairėje yra išvažiavimas į kitą juostą, ten galima ir apsisukti. Tik nekantriesiems tektų važiuoti per raudoną šviesą.
    Čia laukti teko 9 minutes
    Paskutinis taisė Romas; 2025.06.16, 18:46.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vietoj anonso
    Dėl sportinio intereso nuvažiavau rekonstruojamu plentu 7 km - nuo 21 km, sankryžos su KK108 Maišiagala - Nemenčinė iki 28 km, RK5207 Nemenčinė - Eitminiškės - Paberžė
    7 km kelionė užtruko 25 minutes, iš jų prie trijų šviesoforų - 14 minučių. Prie pirmo šviesoforo reikėjo palaukti 9 minutes (ten labai užsinorėjo sukti atgal), prie antro - 5 minutes, o trečiame pasisekė ir stovėti nereikėjo.
    Pačio važiavimo buvo 11 minučių, vadinasi vidutinis greitis buvo apie 38 km/ val. Pasisekė, kad vienoje plačioje vietoje prieš antrą šviesoforą pavyko aplenkti savivartį, nes važiuoti paskui sunkųjį transportą ar paskui mašinytę su priekaba ne tik mažėja greitis, bet ir padaugėja dulkių kiekis.

    Foto 2025.06








    Dėl didelio dulkių kiekio ir ribotos savaitgalio trukmės važiavimo keliu A14 entuziazmas po tų 7 kilometrų tam kartui ir praėjo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkas keisis sankryžoje į pietus nuo RIešės, ties prekybos miesteliu

    Vilniaus r. savivaldybė 2025.06.12
    Vilniaus rajono savivaldybė su AB „Via Lietuva“ atstovais aptarė svarbiausius kelių infrastruktūros klausimus
    Kitu klausimu aptarta magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena 11,300 km esančios sankryžos plėtra (Molėtų g.). Savivaldybė ir vietos bendruomenė pritaria šios sankryžos pertvarkymo poreikiui. Savivaldybė jau ėmėsi veiksmų – numatyta formuoti žemės sklypus iš abiejų Molėtų gatvės pusių, siekiant įrengti papildomas eismo juostas ir pagerinti eismo saugumą.

    https://vrsa.lt/titulinio-naujienos/...klausimus:7099

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Nuo Dubingių viaduko.

    Utenos kryptis
    Click image for larger version

Name:	20250615_111307.jpg
Views:	1499
Size:	1,92 MB
ID:	2205630

    Vilniaus kryptis
    Click image for larger version

Name:	20250615_111315.jpg
Views:	1469
Size:	1,98 MB
ID:	2205631

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Eismo nėra, nes važiuoti užtrunka kosmiškai ilgai. Visą rekonstruojamą atkarpą tarp Vilniaus ir Molėtų įveikti prireiks daugiau nei pusantros valandos, tai praktiškai pasirinkus bet kurią įmanomą apylanką, galima atvažiuoti greičiau ir nereiks bildėti dulkėse.

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Vakar po darbo sugalvojau iš smalsumo parvažiuoti iš Vilniaus į Molėtus rekonstruojama betonke ir pažiūrėti kiek pasistūmėjo darbai ir iš arčiau pamatyti. Nuotraukų nepadariau, bet darbai intensyviai juda, o atkarpoje nuo sankryžos su 5207 keliu Paberžė - Eitminiškės iki Molėtų r. ribos jau yra kokie 7 ruožai su paklotu nauju asfaltu vienoje pusėje. Molėtų r. dar yra atkarpų, kur betonas nepašalintas, bet irgi daug jau padaryta. Įspūdingai atrodo važiuojant pro vietas, kuriose įrenginėjami pamatai pralaidoms. Preliminariai susidaro įspūdis, kad kelias bus lygesnis, mažiau kalvotas. Beje, eismo beveik nėra, bet vis tiek užtrukau kokių 70 min ilgiau nei važiuojant senuoju keliu per Paberžę ir Giedraičius.

    Komentuoti:


  • NotSoGreenLakes
    replied
    Panasu kad ruosiasi pagaliau pabaigti trukstama 100 metru dviracio tako ir jungiamojo kelio atkarpa 19 kilometre.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Via Lietuva 2025.04.30
    Kodėl kelyje Vilnius–Utena nuspręsta įrengti „2+1“ kelią?
    UK daug kur regioniniuose keliuose yra šiuo principu įrengti keliai. Kiek tekdavo jais važinėti, tai visada atrodydavo labai praktiškas ir logiškas sprendimas.
    Dabar lyg pro miglas atsimenu, bet ar nebuvo kartais prieš labai daug metų panašiai kelyje Vilnius-Druskininkai? Ar kažką sapnuoju....

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Lietuva 2025.04.30
    Kodėl kelyje Vilnius–Utena nuspręsta įrengti „2+1“ kelią?
    Beveik 43 km ilgio ruožas – nuo kelio Nemenčinės–Maišiagalos sankryžos iki Molėtų (21,5–64,33 km) – bus rekonstruotas į „2+1“ kategorijos kelią, rašoma „Via Lietuvos“ pranešime.

    Įgyvendinant magistralės tvarkymo darbus, ardomas senas asfaltas, ruošiamas kelio pagrindas, bus įrengtos „2+1“ eismo juostos. Numatyta, kad eismo juostos keisis maždaug kas 1,5–2,5 kilometro. Pagrindinių (dviejų) eismo juostų plotis bus 3,5 m, o papildomos (+1) – 3,25 m. Siekiant užtikrinti maksimalų saugumą, priešpriešines juostas skirs metaliniai atitvarai. Rekonstruojant kelią, numatyta įrengti 0,50 m pločio kraštines saugos juostas, 2,5 m pločio skiriamąją juostą; kelkraščių plotis sieks 1,5 m.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...as-kas-tai-yra
    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...ismo-dalyviams

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Darbai, atrodo, tikrai sparčiai juda:

    Komentuoti:

Working...
X