Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Įdomumo dėlei, gryžtant iš Molėtų važiavau remontuojamu A14 nuo Bijutiškio sankryžos link Vilniaus. Beveik visas kelias vis dar reguliuojamas šviesoforais. Tik jau užkilus ant kalniuko už Europos parko sankryžos šviesoforų jau nebėra. Yra dar keli trumpi ruožai be šviesoforų, vienas prieš Kvistijos degalinę, kitas už Eitmeniškių žiedo. Tarp Bijutiškio ir Dubingių/Giedraičių sankryžų dar net ne visur senas asfaltas nuimtas ir gan mažai naujo asfatto. Tarp Dunibgių ir Visalaukės sankryžų asfaltas jau beveik visur. Nuo Visalaukės sankryžos iki Vilniaus asfaltas jau visur ir daugumoj vietų jau trim sluoksniai paklotas. Sąžiningai stovėdamas prie šviesoforų užtrukau apie 40 min ilgiau nei važiuojant senuoju plentu. Eismas, važiuojant po darbo, labai mažas, bet vis gi ne visiems šviesoforai galioja. Iš kitos pusės už Dubingių sankryžos prasilenkti galima visur išskyrus vietas kur tenka apvažiuoti "laukais'
- 7 patinka
-
Pagal Via Lietuva, jau turėtų būti atidarytos kelios atkarpos. Gal kažkas važiavot ir matėt?
Komentuoti:
-
Parašė Gintarinis Rodyti pranešimąEkskavatoriaus nuskendimo vieta? https://www.lrytas.lt/auto/technika/...risti-39383455
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Teko šiandien pravažiuoti, nuo Dubingių viaduko iki buvusios nusukimo (dabar jau žiedo) į Eitminiškes. Šviesoforai rekomendaciniai visi važiuoja kaip papuola, prasilenkimams vietos sočiai apart vietų kur baigiamos įrenginėti gyvūnų perėjos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nuotraukos is rekonstruojamu ruozu 21-28km ir 28-39km. Darbu pabaiga nurodyta ant lenteles 2025-11.Paskutinis taisė NotSoGreenLakes; 2025.09.02, 21:06.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Padarė žiedą ties keliu 5207 kur nusukimas į Paberžę ir Nemenčinę nuo ten iki Vilniaus paklotas asfaltas , šviesoforų niekas nepaiso sustojus prie šviesoforo iš galo pasiliko vienas kitas vairuotojas visi kiti nepaisė raudonos šviesos ir nuvažiavo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Neoficialios nuotraukos jau seniai klaidžiojo... dabar jau ir straipsnis pasirodė...
Siaubas Molėtų plente – žemė prarijo ekskavatorių: pradingo 12 metrų gylyje | tv3.lt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
ir ar ne rugsejo vidury turibūti atidaryti pirmieji rekonstruoti ruožai?
Komentuoti:
-
FB Gintaras Nenartavičius
2025.08.21
Darbų kultūra Lietuvos keliuose
https://www.facebook.com/photo.php?f...4316375&type=3
- 3 patinka
Komentuoti:
-
dabar susinteresuoti asmenys atsibudo, kad jiems jų poreikiams (plaukimai ir t.t.) Via Lietuva už valstybės lėšas (iš kelių fondo lėšų), sudarytų tinkamas sąlygas pastatant didelį bet nereikalingą tiltąvietoj paprastos pralaidos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDiskusijos apie Siesarties upės pralaidą ties Molėtais
Kažkada plaukiau Siesartimi toje vietoje.
https://www.google.com/maps/place/Mo...oASAFQAw%3D%3D
Jei neklystu, ten iki rekonstrukcijos irgi nebuvo tilto o tik pralaida ("dauda"), kuri nesudarė jokių problemų plaukiant baidarėmis.
O dabar pralaida bus dar didesnė.
LRT.lt 2025.08.28
Dėl „betonkės“ rekonstrukcijos – kirčiai „Via Lietuvai“: po keliu tektų plaukti vamzdžiu
Komentuoti:
-
Diskusijos apie Siesarties upės pralaidą ties Molėtais
Kažkada plaukiau Siesartimi toje vietoje.
https://www.google.com/maps/place/Mo...oASAFQAw%3D%3D
Jei neklystu, ten iki rekonstrukcijos irgi nebuvo tilto o tik pralaida ("dauda"), kuri nesudarė jokių problemų plaukiant baidarėmis.
O dabar pralaida bus dar didesnė.
LRT.lt 2025.08.28
Dėl „betonkės“ rekonstrukcijos – kirčiai „Via Lietuvai“: po keliu tektų plaukti vamzdžiu
Užvirė aistros dėl „betonke“ vadinamo kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos. Visuomenės dėmesys nukrypo į po keliu čiurlenančią Siesarties upę Molėtų rajone. Čia vietoje tilto nuspręsta įrengti vamzdį, kuriuo, norėdami patekti į kitą kelio pusę, baidarėmis ar valtelėmis turėtų plaukti ir poilsiautojai. Į situaciją sureagavo tiek laikinasis aplinkos ministras, tiek „Via Lietuva“.
Apkaltino „Via Lietuvą“
„Via Lietuva“ susimovė“, – ketvirtadienį paskelbtame įraše teigė laikinasis aplinkos ministras Povilas Poderskis. Anot jo, vienoje rekonstravimo dalyje įrengtos pralaidos per Siesarties upę techninis sprendimas nepriimtinas rekreaciniu ir gamtosauginiu požiūriu.
„Formuojama ydinga praktika nepanaudoti sprendinių, kurie darytų kuo mažesnį poveikį ekosistemoms ir upių hidromorfologijai“, – dėstė ministras, pasidalijęs nuotraukomis iš rekonstruojamo kelio vietos. (...)
Į mestus kaltinimus ir viešojoje erdvėje pateiktą informaciją dėl Siesarties upės pralaidos kelyje Vilnius–Utena sureagavo ir pati „Via Lietuva“, kuri patikino, kad projektas atitinka visus hidrologinius, hidraulinius ir konstrukcinius reikalavimus.
„Skaičiavimai rodo, kad pralaida, kurios dydis yra 3,67 × 2,61 metro, užtikrins laisvą vandens tekėjimą ir sudarys galimybę praplaukti baidarėms bei nedidelėms valtims, esant ne maksimaliam vandens lygiui. Svarbu tai, kad nauja pralaida yra ne mažesnio diametro, nei buvo anksčiau“, – nurodė bendrovės atstovai.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...scXC0HRamZHf_w
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė pwxaz Rodyti pranešimąGal kas vaziavot nuo Vilniaus iki Molėtų remonto kelių įdomu at asfalto nuo Vilniaus kaźkiek paklojo ar reikia per zvyra važiuoti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip ir aš mačiau asfaltą klojo ties Bijutiškio nusukimu , bet prie tilto kur į Dubingius ten dar vyksta tik paruošimas
Komentuoti:
Komentuoti: