MAGISTRALINIO KELIO A14 VILNIUS–UTENA RUOŽO NUO
39,207 IKI 51,550 KM REKONSTRAVIMO IR KELIO NR. 2809
GIEDRAIČIAI–MIEŽONIAI–DUBINGIAI 5,498 KM VIADUKO
KAPITALINIO REMONTO TECHNINIS DARBO PROJEKTAS
Projekte numatytas esamo viaduko demontavimas iki polių ir:
Prieš įrengiant naujus polius, esamus polius Rangovas nužymi ir informaciją perduoda projekto
rengėjui. Rangovas atkasęs esamus polius, atlieka esamų polių vientisumo bandymą. Šio bandymo metu
reikalinga nustatyti poliaus: betono klasė, skerspjūvį ir gylis. Remiantis esama geologija, esamų polių
padėtimi ir numatomais projektiniais sprendiniais, reikalinga spręsti apie esamų polių panaudojimo
galimybes.
T.y. iš esmės pilnai perstatomas net ir naujais poliais. Kadangi ankstesnė konstrukcija pritaikyta mažesnėms apkrovoms, nei dabar galiojantys standartai.
Su tuo laikinu užvažiavimu įdomu, kad jis ten jau milijoną metų yra. Gal nuo ankstesnio viaduko remonto ar nuo dar senesnių laikų. Tik buvo apžėlęs žolėm nuo nenaudojimo.
Vakar važiuodamas pamačiau jau uždarytą rekonstravimui Dubingių viaduką. Jo apvažiavimas padarytas taip, kad atvažiuojant nuo Giedraičių leidiesi link A14 įprastiniu būdu. Tuomet nuo A14 dešinėje kelio pusėje (žvelgiant link Molėtų) padarytas užvažiavimas į viršų. Iš dangos įrengimo matosi, kad laikinas, tačiau tai yra trūkstama jungtis.
Gal kas žino kas trukdo ten įrengti normalią jungtį, kad atvažiuojant nuo Vilniaus ir norint pasukti į Dubingius arba Giedraičius nereikėtų kirsti priešpriešinio eismo? Sklypai, jų išpirkimas?
Pradžiai gal apie normalius šviesoforus su vaizdiniais laikmačiais pasvajokim, kad visur būtų....
Eismo organizavimas rekonstruojamame padarytas paprasčiausiu ir nepatogiauiu būdu - 10 minučių raudona ir 1 minutė žalia. O kai tų šviesoforų yra daug, tai tuo keliu važiuoja tik tie kuriems reikia patekti į objektus konkrečioje atkarpoje.
Ten, kur yra plačiau ar net yra asfaltas (kaip nuotraukoje 38-me klilometre), yra visos galimybės sumažinti šviesoforinių ruožų ilgį ir sutrumpinti raudonos šviesos fazes.
Beje, ta proga išbandžiau 2814 tarp Visalaukės kryžkelės (A14 37 km) ir Paberžės - tokios pasibaisėtinos "tarkos" 8 km ruože senai teko matyti
Vienu žodžiu, jokio lankstumo iš kelininkų pusės - atstokit ir netrukdykit dirbti.
Kodėl prie šviesoforų nebūna įrengiamos kameros su numerių atpažinimu? Apsaugotų nuo tokių visažinių debilų siautėjimo.
Pradžiai gal apie normalius šviesoforus su vaizdiniais laikmačiais pasvajokim, kad visur būtų.... tada apie išmanias kameras šalia, ciklo valdymui.... kad nelaikytų tuščio kelio pagal užduotą ciklą... na, o tada ir numerių atpažinimą bus nesunku lygiagrečiai įdiegti.
Foto 2025.07
38 km, už sankryžos su keliu Nr. 2814 Joniškis - Dubingiai - Dirmeitai - Visalaukė - Paberžė
Vaizdas į Vilniaus pusę
Sekmadienį apie pietus buvo visiškai tuščia
Pritrauktas vaizdas su žaliu šviesoforu.
Tačiau ta žalia niekam neįdomi. Kai žalia dega 1 minutę, o raudona -10 minučių, tai tik retas gali bandyti antrą kartą važiuoti tokiu ruožu tranzitu ilgesnį atstumą. O važinėjantys trumpas aptkarpas vietinai jau žino kur yra išplatėjimai ir kur galim surizikuoti važiuoti nelaukiant kaskart po 10 minučių, kol užsidegs žalia šviesa
Po kokių 4-5 minučių pasirodė porma ir vienintelė mašina - ir ta važiavo tik todėl ,akd nusuko į šoninį keliuką
Vaizdas į Molėtų pusę
Įrengiama kažkokia aikštelė
Paskutinis taisė Romas; 2025.07.19, 15:36.
Priežastis: RK 2814
Šitoj vietoj dažnai būna tokių situacijų, apie kurias kalbėjau praeitam poste. Tas pats kelias..
Skirtumas tame, kad iki remonto šitoj vietoj neaplenkęs fūros gali už jos važiuot iki pat Utenos. Kai kas kelis kilometrus bus galimybė aplenkt, turėtų ryškiai pagerėt situacija.
Aišku tam tikras kelių gaidelių kiekis liks. Tokių skraiduolių teko matyt ir Vokietijoj, ir Suomijoj. Deja tokia kaina taupant 2+2 kaštus.
Mane, kas labiausiai jau erzina, kad bus pilna erelių matančių kelio susiaurėjimą į 1 juostą, spaudžiančių savo šharanus dugnais, paliekančius juodus debesis, kad tik spėt įšokt prieš važiuojančiuos normaliu greičiu ir tada pisant per stabdžius.
Kad taip pastoviai bus, aš įsitikinęs 100%
Avaringumo rizika - pats elementariausias sprendimas būtų suriaurėjimo ruožuose sumontuoti greičio kameras.
Per daugelį metų pastebėjau, jog visi BMW, Audi ir Porsche Cayene durneliai, nesant kamerų pastoviai laksto ~20 km/h virš limito (bent tiek), tačiau ruožuose, kuriuose yra kameros, krenta kartais net iki 10 km/h žemiau limito. Taigi, pastačius greičio kameras tokiuose ruožuose būtų beveik 100 proc. išvengiama tavo aprašytų situacijų.
Mane, kas labiausiai jau erzina, kad bus pilna erelių matančių kelio susiaurėjimą į 1 juostą, spaudžiančių savo šharanus dugnais, paliekančius juodus debesis, kad tik spėt įšokt prieš važiuojančiuos normaliu greičiu ir tada pisant per stabdžius.
Kad taip pastoviai bus, aš įsitikinęs 100%
Aš paklausčiau, kokio velnio replikuoti jei nesigilini apie ką buvo diskusija
Sugedo, sulūžo, nuleido ratą ir pnš. Kadangi olandai idiotai tai jie ramiausiai apvažiuos... mes gi kaip protingiausi... norim kopijuoti kitus, bet kadangi biedni, tai stengiamės taupyti. O po to stebimės kaip čia taip atsitiko, kad gavosi kaip gavosi...
Taigi suprantu apie ką ta diskusija, net spėjau pašiepti, kad Lietuvoje vidury kelio tiesiog masiškai genda transportas (taip nepataisomai, kad negalima nuvažiuoti iki artimiausios įvažos). Dar juokingiau atrodo diskusija "o kas jeigu avarija" - žmonės ką tik žuvo, o jūs apie kažkokius apvažiavimus. O jeigu rimtai - kasmet būna ne vienas atvejis, kai autostradoje įvykus avarijai žmonės kreipiami per aplink, nes neįmanoma pravažiuoti. Net ir aštuonių juostų greitkelį paprastai galima užblokuoti.
Pirmiausia krautos fūros vairuotojo paklausčiau kokio velnio apskritai reikia parkuotis vidury kelio.
Aš paklausčiau, kokio velnio replikuoti jei nesigilini apie ką buvo diskusija
Sugedo, sulūžo, nuleido ratą ir pnš. Kadangi olandai idiotai tai jie ramiausiai apvažiuos... mes gi kaip protingiausi... norim kopijuoti kitus, bet kadangi biedni, tai stengiamės taupyti. O po to stebimės kaip čia taip atsitiko, kad gavosi kaip gavosi...
O tai pas mus tvorų nebebus? nepratęsim Molėtai-Utena stilistikos?
Be to paklausk vairuotojų kiek su krauta fūra saugu vienos pusės ratais parkuotis ant tokio pylimo krašto?
Pirmiausia krautos fūros vairuotojo paklausčiau kokio velnio apskritai reikia parkuotis vidury kelio.
Tai kad įdėjote vietą, kur dešinėje pusėje yra tvora. Keli metrai į priekį jos nebelieka ir galima apvažiuoti net ir stovinčią fūrą.
O tai pas mus tvorų nebebus? nepratęsim Molėtai-Utena stilistikos?
Be to paklausk vairuotojų kiek su krauta fūra saugu vienos pusės ratais parkuotis ant tokio pylimo krašto?
Komentuoti: