Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė NotSoGreenLakes Rodyti pranešimą
    Pabaigtos montuoti laukiniu gyvunu tunelio/pralaidos arkines konstrukcijos ties sankryza su 5207 keliu
    Gerai būtų parašyti, kur eina tas 5207 kelias. Čia ne A1 ar KK102, atmintinai nedaug kas atsimena rajoninių kelių numerius.
    Nerodomos nuotraukos.

    Komentuoti:


  • NotSoGreenLakes
    replied
    Pabaigtos montuoti laukiniu gyvunu tunelio/pralaidos arkines konstrukcijos ties sankryza su 5207 keliu Nemencine-Paberze.




    Paskutinis taisė NotSoGreenLakes; 2025.08.01, 07:41.

    Komentuoti:


  • pwxaz
    replied
    Tiltas nugriautas ir išvežtas jau
    Paskutinis taisė pwxaz; 2025.07.27, 07:55.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Marukas Rodyti pranešimą
    "Molėtų Vilnis" fb paskyroje yra šviežių nuotraukų su viaduko griuvėsiais. Maniau, kad jį tik remontuos, o pasirodo visai nugriovė. (1) Užklausa „molėtų vilnis“ – paieškos rezultatai | Facebook
    Projektas vadinasi taip:
    MAGISTRALINIO KELIO A14 VILNIUS–UTENA RUOŽO NUO
    39,207 IKI 51,550 KM REKONSTRAVIMO IR KELIO NR. 2809
    GIEDRAIČIAI–MIEŽONIAI–DUBINGIAI 5,498 KM VIADUKO
    KAPITALINIO REMONTO TECHNINIS DARBO PROJEKTAS
    Projekte numatytas esamo viaduko demontavimas iki polių ir:
    Prieš įrengiant naujus polius, esamus polius Rangovas nužymi ir informaciją perduoda projekto
    rengėjui. Rangovas atkasęs esamus polius, atlieka esamų polių vientisumo bandymą. Šio bandymo metu
    reikalinga nustatyti poliaus: betono klasė, skerspjūvį ir gylis. Remiantis esama geologija, esamų polių
    padėtimi ir numatomais projektiniais sprendiniais, reikalinga spręsti apie esamų polių panaudojimo
    galimybes.
    T.y. iš esmės pilnai perstatomas net ir naujais poliais. Kadangi ankstesnė konstrukcija pritaikyta mažesnėms apkrovoms, nei dabar galiojantys standartai.

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    "Molėtų Vilnis" fb paskyroje yra šviežių nuotraukų su viaduko griuvėsiais. Maniau, kad jį tik remontuos, o pasirodo visai nugriovė. (1) Užklausa „molėtų vilnis“ – paieškos rezultatai | Facebook

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Su tuo laikinu užvažiavimu įdomu, kad jis ten jau milijoną metų yra. Gal nuo ankstesnio viaduko remonto ar nuo dar senesnių laikų. Tik buvo apžėlęs žolėm nuo nenaudojimo.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Vakar važiuodamas pamačiau jau uždarytą rekonstravimui Dubingių viaduką. Jo apvažiavimas padarytas taip, kad atvažiuojant nuo Giedraičių leidiesi link A14 įprastiniu būdu. Tuomet nuo A14 dešinėje kelio pusėje (žvelgiant link Molėtų) padarytas užvažiavimas į viršų. Iš dangos įrengimo matosi, kad laikinas, tačiau tai yra trūkstama jungtis.
    Gal kas žino kas trukdo ten įrengti normalią jungtį, kad atvažiuojant nuo Vilniaus ir norint pasukti į Dubingius arba Giedraičius nereikėtų kirsti priešpriešinio eismo? Sklypai, jų išpirkimas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Pradžiai gal apie normalius šviesoforus su vaizdiniais laikmačiais pasvajokim, kad visur būtų....
    Eismo organizavimas rekonstruojamame padarytas paprasčiausiu ir nepatogiauiu būdu - 10 minučių raudona ir 1 minutė žalia. O kai tų šviesoforų yra daug, tai tuo keliu važiuoja tik tie kuriems reikia patekti į objektus konkrečioje atkarpoje.
    Ten, kur yra plačiau ar net yra asfaltas (kaip nuotraukoje 38-me klilometre), yra visos galimybės sumažinti šviesoforinių ruožų ilgį ir sutrumpinti raudonos šviesos fazes.
    Beje, ta proga išbandžiau 2814 tarp Visalaukės kryžkelės (A14 37 km) ir Paberžės - tokios pasibaisėtinos "tarkos" 8 km ruože senai teko matyti

    Vienu žodžiu, jokio lankstumo iš kelininkų pusės - atstokit ir netrukdykit dirbti.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kodėl prie šviesoforų nebūna įrengiamos kameros su numerių atpažinimu? Apsaugotų nuo tokių visažinių debilų siautėjimo.
    Pradžiai gal apie normalius šviesoforus su vaizdiniais laikmačiais pasvajokim, kad visur būtų.... tada apie išmanias kameras šalia, ciklo valdymui.... kad nelaikytų tuščio kelio pagal užduotą ciklą... na, o tada ir numerių atpažinimą bus nesunku lygiagrečiai įdiegti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kodėl prie šviesoforų nebūna įrengiamos kameros su numerių atpažinimu? Apsaugotų nuo tokių visažinių debilų siautėjimo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.07
    38 km, už sankryžos su keliu Nr. 2814 Joniškis - Dubingiai - Dirmeitai - Visalaukė - Paberžė
    Vaizdas į Vilniaus pusę
    Sekmadienį apie pietus buvo visiškai tuščia


    Pritrauktas vaizdas su žaliu šviesoforu.
    Tačiau ta žalia niekam neįdomi. Kai žalia dega 1 minutę, o raudona -10 minučių, tai tik retas gali bandyti antrą kartą važiuoti tokiu ruožu tranzitu ilgesnį atstumą. O važinėjantys trumpas aptkarpas vietinai jau žino kur yra išplatėjimai ir kur galim surizikuoti važiuoti nelaukiant kaskart po 10 minučių, kol užsidegs žalia šviesa




    Po kokių 4-5 minučių pasirodė porma ir vienintelė mašina - ir ta važiavo tik todėl ,akd nusuko į šoninį keliuką


    Vaizdas į Molėtų pusę
    Įrengiama kažkokia aikštelė


    Paskutinis taisė Romas; 2025.07.19, 15:36. Priežastis: RK 2814

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Turi tašką..

    https://www.google.com/maps/@54.8650...oASAFQAw%3D%3D

    Šitoj vietoj dažnai būna tokių situacijų, apie kurias kalbėjau praeitam poste. Tas pats kelias..
    Skirtumas tame, kad iki remonto šitoj vietoj neaplenkęs fūros gali už jos važiuot iki pat Utenos. Kai kas kelis kilometrus bus galimybė aplenkt, turėtų ryškiai pagerėt situacija.

    Aišku tam tikras kelių gaidelių kiekis liks. Tokių skraiduolių teko matyt ir Vokietijoj, ir Suomijoj. Deja tokia kaina taupant 2+2 kaštus.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Turi tašką..

    https://www.google.com/maps/@54.8650...oASAFQAw%3D%3D

    Šitoj vietoj dažnai būna tokių situacijų, apie kurias kalbėjau praeitam poste. Tas pats kelias..

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Mane, kas labiausiai jau erzina, kad bus pilna erelių matančių kelio susiaurėjimą į 1 juostą, spaudžiančių savo šharanus dugnais, paliekančius juodus debesis, kad tik spėt įšokt prieš važiuojančiuos normaliu greičiu ir tada pisant per stabdžius.
    Kad taip pastoviai bus, aš įsitikinęs 100%
    Avaringumo rizika - pats elementariausias sprendimas būtų suriaurėjimo ruožuose sumontuoti greičio kameras.
    Per daugelį metų pastebėjau, jog visi BMW, Audi ir Porsche Cayene durneliai, nesant kamerų pastoviai laksto ~20 km/h virš limito (bent tiek), tačiau ruožuose, kuriuose yra kameros, krenta kartais net iki 10 km/h žemiau limito. Taigi, pastačius greičio kameras tokiuose ruožuose būtų beveik 100 proc. išvengiama tavo aprašytų situacijų.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Mane, kas labiausiai jau erzina, kad bus pilna erelių matančių kelio susiaurėjimą į 1 juostą, spaudžiančių savo šharanus dugnais, paliekančius juodus debesis, kad tik spėt įšokt prieš važiuojančiuos normaliu greičiu ir tada pisant per stabdžius.
    Kad taip pastoviai bus, aš įsitikinęs 100%

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Aš paklausčiau, kokio velnio replikuoti jei nesigilini apie ką buvo diskusija
    Sugedo, sulūžo, nuleido ratą ir pnš. Kadangi olandai idiotai tai jie ramiausiai apvažiuos... mes gi kaip protingiausi... norim kopijuoti kitus, bet kadangi biedni, tai stengiamės taupyti. O po to stebimės kaip čia taip atsitiko, kad gavosi kaip gavosi...
    Taigi suprantu apie ką ta diskusija, net spėjau pašiepti, kad Lietuvoje vidury kelio tiesiog masiškai genda transportas (taip nepataisomai, kad negalima nuvažiuoti iki artimiausios įvažos). Dar juokingiau atrodo diskusija "o kas jeigu avarija" - žmonės ką tik žuvo, o jūs apie kažkokius apvažiavimus. O jeigu rimtai - kasmet būna ne vienas atvejis, kai autostradoje įvykus avarijai žmonės kreipiami per aplink, nes neįmanoma pravažiuoti. Net ir aštuonių juostų greitkelį paprastai galima užblokuoti.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Pirmiausia krautos fūros vairuotojo paklausčiau kokio velnio apskritai reikia parkuotis vidury kelio.
    Aš paklausčiau, kokio velnio replikuoti jei nesigilini apie ką buvo diskusija
    Sugedo, sulūžo, nuleido ratą ir pnš. Kadangi olandai idiotai tai jie ramiausiai apvažiuos... mes gi kaip protingiausi... norim kopijuoti kitus, bet kadangi biedni, tai stengiamės taupyti. O po to stebimės kaip čia taip atsitiko, kad gavosi kaip gavosi...

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    A17 Panevėžys.
    Labai reiktų ženklinimo kurie iš anksto informuoti apie 2+1 konfigūracijos pasikeitimus, ypatingai apie juostos pabaigą.
    O tai čia dar yra intriga, ar tokie ženklai bus? Juk Lietuvos KET jis yra:

    Click image for larger version

Name:	516.jpg
Views:	881
Size:	5,7 kB
ID:	2207568

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O tai pas mus tvorų nebebus? nepratęsim Molėtai-Utena stilistikos?
    Be to paklausk vairuotojų kiek su krauta fūra saugu vienos pusės ratais parkuotis ant tokio pylimo krašto?
    Pirmiausia krautos fūros vairuotojo paklausčiau kokio velnio apskritai reikia parkuotis vidury kelio.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai kad įdėjote vietą, kur dešinėje pusėje yra tvora. Keli metrai į priekį jos nebelieka ir galima apvažiuoti net ir stovinčią fūrą.
    O tai pas mus tvorų nebebus? nepratęsim Molėtai-Utena stilistikos?
    Be to paklausk vairuotojų kiek su krauta fūra saugu vienos pusės ratais parkuotis ant tokio pylimo krašto?

    Komentuoti:

Working...
X