Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    LAKD / LRT.lt 2024.04.09
    Įsibėgėjo kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst. tonų senos kelio dangos
    Kovo 7 dieną kelio rekonstrukcijos darbai vienu metu buvo pradėti keliose Molėtai–Utena kelio vietose.
    Šiuo metu nuo Molėtų miesto pusės jau išardyta apie 6,5 km cementbetonio dangos, nuo Utenos miesto pusės – apie 3,5 km. Iš viso per mėnesį vykdant rekonstrukcijos darbus atlikta 70 proc. paruošiamųjų darbų.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-kelio-dangos
    https://vialietuva.lt/naujienos/isib...s-kelio-dangos

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Su krypčių ženklinimu nepersistengta. Jokių papildomų išankstinių krypčių nuoroodų nėra (net prieš Dubingių-Giedraičių viaduką), nuorodų į mažesnius kaimus išvis nėra.
    Klaidos kaina dabar didesnė, nes pravažiavus reikalingą posūkį teks važiuoti 5 ar 15. kilometrų.

    Gal "Plentprojektas" iš anksto taiko į tuos laikus kai kažkada atsiras jungiamieji keliai. Kada tai bus, visiškai neaišku - po.10 ar po 50 metų.
    įdomu ar dar kažką galima dėl to padaryti, ar jau per vėlu. Tik truputį daugiau išankstinio ženklinimo, daugiau nieko.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Idealiu atveju traktoriai turėtų važinėti jungiamaisiais keliais. Arba kelkraštis turėtų būti platesnis, kad traktorius turėtų kur pasitraukti.
    Bet kokiu atveju, bent jau man, tai atrodo logiškesnis sprendimas nei kaitaliot 2+1 kas kelis km, kai beveik visas srautas dažnu laiku keliauja į vieną pusę.
    Idealiu atveju 2+1 turi būti atskirtas atitvaru. Atitvarus perkėlinėt sprendimų yra, bet tokiam ilgiui sakykim... neapsimoka. O be jų tas 2+1 tikėtina realybėje pavirstų latvišku 2+2...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Jo, tiems, kas penktadienį važiuoja į Vilnių ir prisivijo traktorių – fuck you!
    Idealiu atveju traktoriai turėtų važinėti jungiamaisiais keliais. Arba kelkraštis turėtų būti platesnis, kad traktorius turėtų kur pasitraukti.
    Bet kokiu atveju, bent jau man, tai atrodo logiškesnis sprendimas nei kaitaliot 2+1 kas kelis km, kai beveik visas srautas dažnu laiku keliauja į vieną pusę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Prisikabinčiau tik dėl ženklinimo pasiūlymuose: (...)
    Krypčių ženklinimas, bet čia jau iš seniau atėjusi problema, kad kai yra eismo kryptys sankryžoje, vienintelės krypčių rodyklės įrengiamos per arti sankryžos.
    Su krypčių ženklinimu nepersistengta. Jokių papildomų išankstinių krypčių nuoroodų nėra (net prieš Dubingių-Giedraičių viaduką), nuorodų į mažesnius kaimus išvis nėra.
    Klaidos kaina dabar didesnė, nes pravažiavus reikalingą posūkį teks važiuoti 5 ar 15. kilometrų.

    Gal "Plentprojektas" iš anksto taiko į tuos laikus kai kažkada atsiras jungiamieji keliai. Kada tai bus, visiškai neaišku - po.10 ar po 50 metų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Prisikabinčiau tik dėl ženklinimo pasiūlymuose:
    • Prieš kairės juostos pabaigą nėra iš anksto, pvz. 400 m iki juostos pabaigos įrengto papildomo ženklo kairės juostos pabaiga su papildoma lentele "Atstumas iki objekto".
    • Krypčių ženklinimas, bet čia jau iš seniau atėjusi problema, kad kai yra eismo kryptys sankryžoje, vienintelės krypčių rodyklės įrengiamos per arti sankryžos. Optimalus variantas būtų kažkas link copy paste Čekija arba Vokietija, atsižvelgiant į esamas Lietuvos kelio ženklų įrengimo taisykles.
    Vis tik manau, kad skiriamoji juosta yra ok, nėra didelio fūrų srauto. Panevėžio aplinkkelis 2+1 profilis buvo klaida dėl labai didelio fūrų srauto.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.03.27, 00:22.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Įdomu, kodėl tokiuose keliuose nenumato reversinės juostos vietoje 2+1?
    Juk srautas, ypač penktadieniais ir sekmadieniais, dažniausiai būna ženkliai didesnis į kažkurią pusę - būtų logiškiau penktadieniais vakarop palikti dvi juostas link Molėtų, sekmadienį - link Vilniaus.
    Jo, tiems, kas penktadienį važiuoja į Vilnių ir prisivijo traktorių – fuck you!

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Įdomu, kodėl tokiuose keliuose nenumato reversinės juostos vietoje 2+1?
    Juk srautas, ypač penktadieniais ir sekmadieniais, dažniausiai būna ženkliai didesnis į kažkurią pusę - būtų logiškiau penktadieniais vakarop palikti dvi juostas link Molėtų, sekmadienį - link Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Su tomis (ne) apsisukimo kryptimis turbūt bus klausimų per viešą svarstymą.

    1. Pasukus kokiame 40-me km ties Ličiūnais teks važiuoti 4 km iki 44 km esančio Rudokų viaduko ir pamačius kad apsisukti draudžiama važiuot ant viaduko, ten sukelti avarinę situaciją, apsisukti ir grįžti atgal tik 4 km.
    2. Dar galima pavažiuoti 12 km iki Kazokų 52 km, ir pamačius kad apsisukti draudžiama, nusukti į Kazokus ar Bijutiškį, ten suktis siaurame vingiuotame kelyje arba sankryžoje su senuoju Molėtų plentu KK172, sukelti avarinę situaciją ir apsiskus grįžti atgal
    3. Jei neturėti fantazijos ir bazinių geografijos žinių, tai reikėtų važiuoti 20 km iki legalaus apsisukimo ties Luokasa (60 km) ar net iki Molėtų žiedinės sankryžos (63 km).

    Labai džiaugsiuosi, jei projekte vis dėlto yra numatyta humaniškesnė posūkių į kairę ar apsisukimų galimybė.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.26, 22:23.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    I ruožas nuo nuo 39,207 iki 51,550 km

    10 sankryža 49,7 km Skorenikai. Kertamas vietinis kelias Didžiokai - Kliukai


    Sankryža ties 47 km Smailiai. Kertamas vietinis kelias Zanėnai - Smailiai


    9 sankryža 43,82 km Rudokai. Vienintelis trasoje viadukas su keliu RK2809 Giedraičiai - Dubingiai


    8 sankryža 39,41 km Pociūnai. Kertamas vietinis kelias Akmena (Maseliškės) - Pociūnai - Ličiūnai


    Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,550 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto projektiniai pasiūlymai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    II ruožas nuo 51,55 iki 59,00 km

    Sankryža 58 km su vietiniu keliu į Bebrusus


    12 sankryža 53,94 km Žiediškė. Kertamas vietinis kelias Žiediškė - Paškonys


    11 sankryža 52,08 km Kazokai. Kertamas kelias RK2808 Kazokai- Bijutiškis - Dubingiai


    Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 51,55 iki 59,00 km rekonstravimo projektiniai pasiūlymai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pats rekonstruojamas kelias nuo 39,207 iki 64,333 km (nuo Ličiūnų-Pociūnų, kur prasideda asfaltas) iki kelio KK115 Molėtai-Ignalina) niekuo neypatingas - toks kiek 3 juostų tiesesnis Panevėžio aplinkkelis. Įdomesnės tik sankryžos.
    Sudėjau sankryžas iš šiaurės į pietus. Kilometražas mažėjančia tvarka, nes skaičiuojamas nuo Vilniaus

    III ruožas nuo 59,00 iki 64,332 km

    Ruožo pradžia ties 64,332 km (žiedinė sankryža su KK114 Molėtai- Kaltanėnai - Ignalina


    14 sankryža 62,63 km. MOLĖTAI. Sankryža su KK173 Molėtai - Inturkė - Pabradė
    Bendras vaizdas


    Molėtų žiedinė sankryža


    13 sankryža. 60,36 km. Luokesa. Sankryža su RK2815 Luokesa- Jaurai

    Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo projektiniai pasiūlymai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
    Šiek tiek papildant, paskelbti projektiniai pasiūlymai trims ruožams, nuo Ličiūnų iki Molėtų žiedo ir Molėtuose vyks svarstymas balandžio 4d. Juos galima surasti ir čia (informaciją pridedu žemiau): https://www.moletai.lt/projektiniu-p...mu-viesinimas/
    1) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,550 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai
    2) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 51,55 iki 59,00 km rekonstravimo techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai
    3) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai
    Labai ačiū už nuorodas

    Peržiūrėjau dalį dokumentų. Tekstinė dalis visuose trijuose tomuose nemenkai dubliuojais
    Pasirodo, bus du etapai - pirmiau nutiestas kelias, o tik vėlesniame etape - jungiamieji keliai.

    Bežiūrint brėžinius kilo klausims kaip reikės pasukti į kairę. Visur leidžiama sukti tik į dešinę, o apsisukti galima tik keliose vietose.
    Ar nebus taip, kad reikės pasukus į dešinę reikės važiuoti 5 ar 10 km iki apsisukimo vietos
    Jei kas nors turi ten sklypą ar sodybą, tai paskaitęs brėžinius turėtų eiti viešą svarstymą ir teikti pasiūlymus.

    Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo techninis darbo projektas
    18 psl. sankryžų numeracija.
    Tekste yra sankryžų srautai posūkiuose


    30 psl. planavimo strategija. Etapai


    31 psl. I etapo sankryžos


    32 psl. II etapo sankryžos

    https://www.moletai.lt/uploads/002%2...64/59_64PP.pdf

    Komentuoti:


  • KAROSA
    replied
    Šiek tiek papildant, paskelbti projektiniai pasiūlymai trims ruožams, nuo Ličiūnų iki Molėtų žiedo ir Molėtuose vyks svarstymas balandžio 4d. Juos galima surasti ir čia (informaciją pridedu žemiau): https://www.moletai.lt/projektiniu-p...mu-viesinimas/

    1) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,550 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai

    2) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 51,55 iki 59,00 km rekonstravimo techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai

    3) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkas juda tarp Ličiūnų (Visalaukės) ir Kazokų / Bijutiškio - ten, kur dabar yra 12 km gero asfalto ruožas.

    Vilniaus rajono savivaldybė 2024.03.19
    Visuomenės informavimas apie numatomą Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,550 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninį darbo projektą
    Objekto pavadinimas: Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,550 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninis darbo projektas;
    (...) Su rengiamo projekto pasiūlymais galima susipažinti:
    Vilnius, Gedimino pr. 41-1 arba Vilniaus rajono savivaldybės internetinėje svetainėje – www.vrsa.lt, skiltyje „Informacija apie numatomą visuomenei svarbių statinių projektavimą“, (darbo dienomis I-IV nuo 8 val. iki 17 val., V nuo 8 val. iki 16 val.) iki viešo susirinkimo pabaigos 2024.04.05. Tel.: +370 670 06385;

    Teikti pasiūlymus projektuotojui galima raštu: Gedimino pr. 41-1, LT-01109 Vilnius arba el. paštu: gytis.bzeskis@plentprojektas.lt iki viešo susirinkimo pabaigos.
    Viešasis susirinkimas įvyks: Vilnius, Rinktinės g. 50, 5 salė (1 aukštas), 2024.04.08 pirmadienis, 15:00
    Projektinių pasiūlymų vaizdinė informacija

    https://vrsa.lt/informacija-apie-num...ojektavima/799

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Turbūt būsi ištikimiausias "sekėjas" - vis ieśkantis sliekų ant sauso asfalto, vis bandai prie ko nors prikibti ir pasipiktinti.
    Nesuprantama, kuo paćiam pasidarė įdomios temos apie kelius.
    Geriau piktinkis, kad troleibusas vėluoja ar śaligatvio plytelės nelygios.
    Tai, kas kam įdomu, yra to žmogaus asmeninis reikalas.
    Kas tikrai neįdomu - per porą valandų tris kartus atsidaryti tą pačią temą (nes ji tampa neskaityta) ir ten rasti tą patį perkurtą pranešimą.
    Dėl piktinimosi - ačiū už pasiūlymą, pasinaudosiu. Vis įdomiau nei verkti dėl radarų ir vodzitelių konstitucinės teisės parkoci 50 metrų nuo laiptinės suvaržymo.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2024.03.26, 07:03.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gal galima tiesiog redaguoti postą, o ne perkurtį jį jau trečią kartą?
    Šiuo atveju pritariu - tas postų trynimas kartais užknisa, nes jau būni perskaitęs, o po kurio laiko atsidarai temą ir skaitai iš naujo, nes naujas postas, o senas ištrintas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Turbūt būsi ištikimiausias "sekėjas" - vis ieśkantis sliekų ant sauso asfalto, vis bandai prie ko nors prikibti ir pasipiktinti.
    Nesuprantama, kuo paćiam pasidarė įdomios temos apie kelius.
    Geriau piktinkis, kad troleibusas vėluoja ar śaligatvio plytelės nelygios.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.25, 23:21.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Gal galima tiesiog redaguoti postą, o ne perkurtį jį jau trečią kartą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šeštadienio pavakarę nebuvo poreikio mesti kelio dėl takelio. Nereikėjo sukti iš A14 ir ieškoti apylankų per Kuktiškes, Labanorą ar Ukmergę.
    Gryno stovėjimo prie šviesoforinių buvo 14-15 minučių (3 + 2 + 2 + 6 +1 min.). Namo atvažiavome vėliau apie 18-20 minučių, nei rodė navigacija Utenoje. Už Molėtų dar buvo mašinų kolona, o nuo Bijutiškio / Kazokų (52 km) eismas išsiskirstė. Iš priekio eismo beveik nebuvo, tai lenkti buvo saugu ir paprasta.

    Pagal www.mapy.cz lyginant su ankstesniu baziniu laiku važiuojant per Ukmergę prisideda +30 km ir 13 minučių, o per Kuktiškes -Vorėnus - +7 km ir 13 minučių. Abiem atvejais teoriškai susitaupytų apie 5-7 minutės nei stovėti prie šviesoforų.

    Tačiau sunku pasakyti, kokie kamščiai rekonstruojamame A14 kelyje būna darbo dienomis, kai vyksta darbai ir technika išsuka iš statybvietės.
    Dar sunkiau nuspėti, kas ten dėsis ilgąjį Velykų savaitgalį - gal geriau iš karto važiuoti aplink.
    Svarbiausia, kad per šventes nebūtų avarijų.

    Komentuoti:

Working...
X