Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Vakar po darbo sugalvojau iš smalsumo parvažiuoti iš Vilniaus į Molėtus rekonstruojama betonke ir pažiūrėti kiek pasistūmėjo darbai ir iš arčiau pamatyti. Nuotraukų nepadariau, bet darbai intensyviai juda, o atkarpoje nuo sankryžos su 5207 keliu Paberžė - Eitminiškės iki Molėtų r. ribos jau yra kokie 7 ruožai su paklotu nauju asfaltu vienoje pusėje. Molėtų r. dar yra atkarpų, kur betonas nepašalintas, bet irgi daug jau padaryta. Įspūdingai atrodo važiuojant pro vietas, kuriose įrenginėjami pamatai pralaidoms. Preliminariai susidaro įspūdis, kad kelias bus lygesnis, mažiau kalvotas. Beje, eismo beveik nėra, bet vis tiek užtrukau kokių 70 min ilgiau nei važiuojant senuoju keliu per Paberžę ir Giedraičius.
- 10 patinka
-
Panasu kad ruosiasi pagaliau pabaigti trukstama 100 metru dviracio tako ir jungiamojo kelio atkarpa 19 kilometre.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
UK daug kur regioniniuose keliuose yra šiuo principu įrengti keliai. Kiek tekdavo jais važinėti, tai visada atrodydavo labai praktiškas ir logiškas sprendimas.Parašė Romas Rodyti pranešimąVia Lietuva 2025.04.30
Kodėl kelyje Vilnius–Utena nuspręsta įrengti „2+1“ kelią?
Dabar lyg pro miglas atsimenu, bet ar nebuvo kartais prieš labai daug metų panašiai kelyje Vilnius-Druskininkai? Ar kažką sapnuoju....
Komentuoti:
-
Via Lietuva 2025.04.30
Kodėl kelyje Vilnius–Utena nuspręsta įrengti „2+1“ kelią?
Beveik 43 km ilgio ruožas – nuo kelio Nemenčinės–Maišiagalos sankryžos iki Molėtų (21,5–64,33 km) – bus rekonstruotas į „2+1“ kategorijos kelią, rašoma „Via Lietuvos“ pranešime.
Įgyvendinant magistralės tvarkymo darbus, ardomas senas asfaltas, ruošiamas kelio pagrindas, bus įrengtos „2+1“ eismo juostos. Numatyta, kad eismo juostos keisis maždaug kas 1,5–2,5 kilometro. Pagrindinių (dviejų) eismo juostų plotis bus 3,5 m, o papildomos (+1) – 3,25 m. Siekiant užtikrinti maksimalų saugumą, priešpriešines juostas skirs metaliniai atitvarai. Rekonstruojant kelią, numatyta įrengti 0,50 m pločio kraštines saugos juostas, 2,5 m pločio skiriamąją juostą; kelkraščių plotis sieks 1,5 m.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...as-kas-tai-yra
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...ismo-dalyviams
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Briedžiai Molėtai - Utena ruoze
https://www.facebook.com/reel/1545755933046824
Pačiam, prieš mėnesį, teko matyti karvę vaikštančią važiuojamąją dalimi
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu kas tada nutiktų su kitu Riešės šviesoforu prie Iki.Parašė alga Rodyti pranešimą
Labiau realu barjeras skiriamojoj juostoj ir pavažiavimas iki progos apsisukt.
Be to, šitas Riešės šviesoforas jau dabar naudojamas kaip „pavažiavimas iki progos apsisukti“ gamykloms ir kotedžynams. Kas ir yra viena iš jo bėdų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Labiau realu barjeras skiriamojoj juostoj ir pavažiavimas iki progos apsisukt.Parašė mantasm Rodyti pranešimąJau įsivaizduoju kaip smagu ten būtų kirst iš Riešės į Kaliną per 4 juostas be šviesoforo.
Komentuoti:
-
Papildomos juostos posūkiams ten leistų ryškiai pagerinti pralaidumą. O be jų nelabai ten ką ir pareguliuosi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal vis dėlto paprasčiau sureguliuoti šviesoforo fazes, kad nebūtų kilometrinių eilių.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jau įsivaizduoju kaip smagu ten būtų kirst iš Riešės į Kaliną per 4 juostas be šviesoforo.
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąMan atrodo didesnis poreikis dviems lygiams yra (...) sankryžoje, o ne čia....Kai tebėra tas absurdiškas Riešės šviesoforas, tai vasaros savaitgaliais nuolat turėsime tokius vaizdelius:Parašė mantasm Rodyti pranešimąRealiai reikia ir čia, ir ten. Riešėj didžiausia bėda, kad nėra papildomų juostų posūkiams į kairę/dešinę.
Penktadieniais

https://www.miestai.net/forumas/foru...143#post394143
Sekmadieniais

https://www.miestai.net/forumas/foru...42#post2067042
Kol kas Lietuvos eismo prižiūrėtojams šviesoforų pareguliavimas savaitgaliais pagal eismo srautus (penktadienį - iš miesto, sekmadienį - į miestą) yra sunkiau nei raketų mokslas.
Todėl bet kokie pokyčiai Riešės sankryžoje yra sveikintini - ar sankryžos platinimas, ar 18 metų senumo projekto įgyvendinimas, ar tiesiog to nevykusio Riešės šviesoforo išjungimas ar išmontavimas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Taip. Ir dar reljefas ne toks palankus.Parašė alga Rodyti pranešimąMasteliai nepalyginami. Mokslininkų g. būtų kažkas panašesnio į GV/Ateities mazgą, o ne šitoks tuneliukas su dviem žiedukais.
Komentuoti:
-
Masteliai nepalyginami. Mokslininkų g. būtų kažkas panašesnio į GV/Ateities mazgą, o ne šitoks tuneliukas su dviem žiedukais.
Komentuoti:
-
Realiai reikia ir čia, ir ten. Riešėj didžiausia bėda, kad nėra papildomų juostų posūkiams į kairę/dešinę. Dvirtakis irgi apgailėtino pločio ir dėl to nevalomas. Pradėjus viską tvarkyt gal ir tokį tuneliuką padaryt nebūtų toks milžiniškas apsunkinimas.Parašė liootas Rodyti pranešimąMan atrodo didesnis poreikis dviems lygiams yra Mokslininkų-GV sankryžoje, o ne čia....
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man atrodo didesnis poreikis dviems lygiams yra Mokslininkų-GV sankryžoje, o ne čia....
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nieko ne komplikuotas. Pigus įgilintas tuneliukas ar tai tiltukas ir jo reikalaujami privažiavimai su nuolydžiais.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąKoks keistas sprendimas... Kažkoks perteklinai komplikuotas atrodo.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pavyko surasti 18 metų nejudintą Riešės dviejų lygių sankryžos projektą TPDR sistemoje (žr. pirmą šios temos pranešimą).
Registruoto teritorijų planavimo dokumento numeris T00084326.
Magistralinio kelio Nr. A14 Vilnius-Utena ir krašto kelio Nr.5210 Bendoriai-Riešė-Kalinas sankryžos (14,16 km), esančios Riešės sen.,Vilniaus r., rekonstrukcijos į dviejų lygių sankryžą specialaus plano patvirtinimas
Planavimo pradžios data 2006-05-08
TPD Tvirtinimo data 2007-09-21 (Vilniaus r. tarybos spendimas Nr. T3-241)
Nuasmenintas planas T3-241 (rastrinis brėžinys)
Bendra situacija. Specialiojo plano ribos

Naujas planas ant esamos teritorijos

Išdidinti sprendiniai

https://tpdr.planuojustatau.lt/map/main.html
Paieškos Nr. T00084326
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Reportaže iš remonto atidarymo įdėta keletas nuotraukų
Via Lietuva 2025.04.08
Kelyje Vilnius–Utena darbai prasideda paskutiniuose 43 km
VideoMmagistralėje Vilnius–Utena likusius beveik 43 km kelio planuojama baigti tvarkyti 2026 m. Rangovai jau pradėjo darbus – ardoma senoji betoninių plokščių danga, formuojama sankasa. Eismas rekonstruojamose atkarpose reguliuojamas šviesoforais ir vyksta viena juosta. (...)
Iš viso rekonstruojamas likęs 42,8 kilometro ruožas, kuriame bus atnaujinta kelio danga, sustiprinta konstrukcija ir sankasa, įrengtos vandens pralaidos bei nuovažos. Visame kelyje bus įrengtos ir „2+1“ eismo juostos. Pagal projektą eismo juostos keisis maždaug kas 1,5–2,5 kilometro . (...)
Sankirtoje su keliu Nemenčinė–Eitminiškės–Paberžė bus įrengta žiedinė sankryža, o per magistralę einantis kelio Giedraičiai–Miežioniai–Dubingiai viadukas bus kapitaliai suremontuotas.



https://vialietuva.lt/naujienos/keli...tiniuose-43-km
https://youtu.be/75PA736ME2s?t=161
- 9 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: