Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Čia labiau panašu, kad iš įpratimo kairėje pusėje atitraukė atitvarą link kelio vidurio, o paskui dešinėje nebeliko pločio kitam atitvarui.
Tačiau dabar tapo "labai pavojinga" važiuoti po tuo viaduku, kai yra tik vienas atitvaras.
Reikės prašyti, kad kokia nors Atitvarų ir radarų direkcija vietoj trūkstamo atitvaro pastatytų greičio ribojimo ženklą ir kokią porelę radarų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiek tiek stambesnis neveikiančio viaduko planas atitvarų fone
(šioje vietoje jie buvo ir anksčiau)
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiek tiek stambesnis neveikiančio viaduko planas atitvarų fone
(šioje vietoje jie buvo ir anksčiau)
Komentuoti:
-
91 km
Nepastatyto Utenos- Panevėžio geležinkelio viadukas
Ta pati vieta prieš rekonstrukciją
GSW foto 2023.08
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąO įspūdžiai ne tokie blogi kaip tamstos.
Tik gaila, kad eismo intensyvumas tame kelyje ne visada bus toks, kaip ankstyvą žiemos sekmadienio popietę.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąFoto manau jau pakankamai.
Dabar liko tik kokie 5 kilometrai, teks pakentėti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojame toliau į Uteną.
Foto 2025.02
89 km
Sankryža su keliu Nr. 4905 į Ažuoliją (buvusią Utenos plačiojo geležinkelio stotį)
Šioje vietoje irgi vietoj lėtėjimo juostų įrengtos saugumo salos
Matau, kad ne man vienam užkliuvo lėtėjimo ir greitėjimo juostų naikinimas.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKai kurie dalykai nepatinka (pvz lėtėjimo juostų nebuvimas rimtesniuose išsukimuose) ...
Tačiau įdomu, ar yra kokie nors racionalūs ir nesavanaudiški tokio sunkiai suvokiamo sprendimo motyvai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RomasIr iš kur tas noras lįsti į dūšią, "tyrinėti požiūrį " ir pereiti į asmeniškumus.
Nuvažiuok į vietą, nufotografuok, pasidalink savo įspūdžiais - kas gi pačiam trukdo?
Foto manau jau pakankamai. O įspūdžiai ne tokie blogi kaip tamstos. Kai kurie dalykai nepatinka (pvz lėtėjimo juostų nebuvimas rimtesniuose išsukimuose), bet iš principo didelių priekaištų neturiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąLaukiu argumentuotų teiginių, o ne GSV nuorodų, įdomu, kiek dar reikės prašyti
Lauk nesulaukdamas žiūrėdamas į veidrodį.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Palyginam Via Baltica... berods 2015 m rekonstrukcija... kaimelis, gana neblogas VT kursavimas: https://www.google.lt/maps/@55.57825...UzSAFQAw%3D%3D matyt tada kitokie reglamentai galiojo, arba pinigų mažiau turėjomJokių atitvarų, turėklų miško, ir nei įvykių užfiksuota... keista ane?
Vietoj atitvarų yra numatyti gatvės bordiūrai ir pakeltas takas. A14 numatytas atitvaras, kuris skiria taką, todėl lietaus vanduo nuvedamas per takus, nereik lietaus tinklų ir šulinių, nes neužstoja bordiūras. Tiesiog skirtingi sprendimai.
Laukiu argumentuotų teiginių, o ne GSV nuorodų, įdomu, kiek dar reikės prašyti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RomasRytoj daug žmonių pasiėmė laisvą dieną ir pasidarė ilgąjį savaitgalį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kuriuo metu buvo važiuota?
Šeštadienį popiet, kaip ir sekmadienio pirmoje dienos pusėje, ten nėra intensyvus eismas.
ištisinėms linijoms kažkiek pastabų galima būtų pasakyti, bet tik keliose trumpose atkarpose, mano nuomone.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮ mano kelionės tikslus neįėjo kažkieno ilgių matavimas.
Jei tai taip pačiam taip svarbu galima problemą išspręsti savitarnos būdu:
1) Nuvažiuoti į vietą su rulete ir ten pamatuoti
2) arba laikantis tvarumo kriterijų susirasti konkurso medžiagą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Palyginam Via Baltica...
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Palyginau - normaliai įrengta stotelė su nežymėta perėja ir suoliukas vidury laukų (o palijus, purvynų). Romai, nejau rimtai tau senasis variantas atrodo geriau? Naiviai tikiuosi, kad kelintame puslapyje tiesiog trolini su tais atitvarų minėjimais.Jokių atitvarų, turėklų miško, ir nei įvykių užfiksuota... keista ane?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Prašom palyginti dvi paskutines nuotraukas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Tamsta apsilankyk pats toje trasoje ir įvertink kokio dydžio yra tos megastruktūros, kurias pavadinai "nežymėtomis pėsčiųjų perėjomis" .
Ar magistraliniame tikrai reikia tokių gigantiškų salelių, ypač kai tose mažų kaimelių stotelėse menkai būna keleivių?
O prasivardžiavimas ir perėjimas į asmeniškumus terodo argumentų nebuvimą ir tamstos kultūros stoką.
Pirma siūlau persiskaityt teisės aktus ir literatūra, o jei sunku skaityt (nes taip ir atrodo). Kol kas iš pačio nebuvo jokių argumemtų paremtais faktais, tai nematau ko čia reikia bliauti dėl to, jog kažkas kitas nepateikė argumentų. Pateikit reglamentuotus pavyzdžius (ne GSV nuorodas), kas konkrečiai ne taip numtyta A14 kelyje, sėkmės
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKoks ilgis tos salelės?Parašė digital Rodyti pranešimąTai koks ilgis, iš foto sunku pasakyti? 300, 500 metrų?
Į mano kelionės tikslus neįėjo kažkieno ilgių matavimas.
Jei tai taip pačiam taip svarbu galima problemą išspręsti savitarnos būdu:
1) Nuvažiuoti į vietą su rulete ir ten pamatuoti
2) arba laikantis tvarumo kriterijų susirasti konkurso medžiagą.
Parašė John Rodyti pranešimąAnyway, skaitant šitas diskusijas man užknietėjo pasivažinėti tuo keliu, nes dar neteko.Paskutinis taisė Romas; 2025.03.09, 14:25.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPrašom palyginti dvi paskutines nuotraukas.
Komentuoti:
Komentuoti: