/\ Ši tema ne apie chamišką Kaid elgesį, o apie kelią A14.
Jei bent pusė to, kas yra keliose Kaid žinutėse, būtų parašyta paties itin globojamo forumo nario iš Rytų Lietuvos atžvilgiu, tai seniai būtų buvę skirta pora pražangų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPaskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąVakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią. (...)
Beje, atkarpoje nuo sankryžos su Nemenčine iki anksčiau rekonstruoto ruožo pradžios vyksta intensyvūs pasirengimo darbai - iškirsta daug medžių šalikelėse, ruošiamasi pradėti darbus.
Molėtai - Vilnius, foto 2025.02
Pravažiavus lygaus asfalto ruožą (52 - 40 km) prieš Visalaukės sankryžą pąsimatė iškietsi medžiai
37 km, Visalaukės kryžkelė su keliu RK2812 Dubingiai-Visalaukė-Paberžė
Ilga tiesi įkalnė 35-36 km
Medžių kirtimai baigėsi maždaug 30-me km
26 km, ties Radžiuliais / Europos centru dar nebuvo remonto žymų
Šiaip nuotrauka su senais atitvarais likusio kelkraščio pločių palyginimui
21 km Pikeliškių (Nemenčinėlės) sankryža su KK108 Maišiagala - Pikeliškės - Nemenčinė
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPaskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
Parašė Kaid Rodyti pranešimąRomas galimai yra sovietinės nostalgijos žmogus, negalintis susigyvent su naujovėmis, nepriimantis pokyčių, negalintis išgirsti kitų ir nesugebantis argumentuoti savo pasisakymų temomis, kurios yra reglamentuotos ar kituose teisės aktuose nurodytos, bet visada visus kritikuos.
Eilinė tema, eilinė kritika, bet jokių argumentų nesimato, net po tiek diskusijų ir pravažiuotų kilometrų žmogus nesugeba pasinaudoti google funkcijomis. Wow
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąŠiandien Druskininkai - Vilnius važiavau. Ir kilo klausimas - jei šiandien tą kelią rekonstruotų, tai irgi pridėliotų atitvarų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien Druskininkai - Vilnius važiavau. Ir kilo klausimas - jei šiandien tą kelią rekonstruotų, tai irgi pridėliotų atitvarų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Paskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
Padarysiu išimtį, jei pačiam gūglinti sekasi sunkiau nei ižeidinėti:
Komentuodama pokyčius vadovybėje, Susisiekimo ministerija penktadienį teigė siekianti, „kad nestrigtų atstuminės kelių rinkliavos sistemos (e. tollingo) diegimo darbai, nesikartotų Utenos–Molėtų kelio rekonstrukcijos ar „Teltonikos“ atvejai“.
https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2025...pareigu-563414
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).
Kiek man teko girdėti, tai vadovu buvo daug, kas patenkinti, o tuo labiau vadovas nėra atsakingas už kelio sprendinius (čia man atrodo ir paaugliui yra aišku).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąSu visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš miestų kanalizacijos sistemų "megastruktūras". Civilizacija "megastruktūromis" ir skiriasi nuo suoliukų pakelėse ir lauko tualetų.
Kitas klausimas kad iš tiek metalo geriau galėjo prieštankinių ežių pasienyje pristatyti.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo konkrečiu atveju nepasitikėjimas parodytas laiku ir vietoje (paminint ir A14).
Tačiau apie tai jau buvo išsamiau diskutuota kitoje temoje.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai kad kovoti nebereikia - už šias megastruktūras ir begalines ištisines linijas Kelių direkcijos vadą išmetė iš darbo (ir ne tik už A14).
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąSu visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš (...)
Ten, kur panaikinus lėtėjimo juostas padaugės avarijų, pastatys greičio riboijmo ženklus ir porą radarų, o kai tas nepadės - po kokio penkmečio vėl įrengs lėtėjimo juostas.
O važiuojant link Utenos - Zarasų tiesiog reikia atidžiau planuoti važiavimo laiką arba kraštiniu atveju rinktis aplinkinį maršrutą.Paskutinis taisė Romas; 2025.03.10, 17:15.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Su visa pagarba, man tokia analogija pasigimdė: kovoti prieš atitvarų ir saugumo salelių "megastruktūras" yra tas pats kaip kovoti prieš miestų kanalizacijos sistemų "megastruktūras". Civilizacija "megastruktūromis" ir skiriasi nuo suoliukų pakelėse ir lauko tualetų.
Kitas klausimas kad iš tiek metalo geriau galėjo prieštankinių ežių pasienyje pristatyti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Atsiprašau už išsireiškima, bet tai chrestomatinis pvz. kai ateina žmogus ir parašo kažkokį vėmalą. Nei važiavęs tuo keliu, nei apskritai matęs kas ten padaryta....
Beveik 30km ilgio kelio atkarpoje yra 5-6 vietos (sankryžos), kuriose ribojamas greitis iki 70 km/h ir tie ribojimai yra tik prieš pat sankryžas. Ir tai kažkam vadinasi "kas porą šimtų metrų".
Prieš rekonstrukciją visam ruože buvo du ribojimai, ties Suginčiais ir Toliejais.Paskutinis taisė kinderis; 2025.03.10, 08:52.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąReikėjo prieštarauti dėl nuotraukų rodymo iš pradžių.
Dabar liko tik kokie 5 kilometrai, teks pakentėti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
"Kaulo formos" sankryžoje su ženklinimu nepersistengta.
Negana to, kad NĖRA išankstinės krypčių rodyklės, išvis neparašyta, kaip važiuoti į pagrindiniu kelius į Ukmergę - Kauną ar į Kupiškį
Krypčių ženklinimas žemiau bet kokios kritikos. Jėra JOKIŲ nuorodų prieš išvažiavimus.
Gal kelių direkcija vietoj perteklinių radarų, atitvarų ir ištisinių linijų nuvažiuotų porą šimtų kilometrų pas kaimynus lenkus ir pasimokytų kaip žiedinėse sankryžose žymimos kryptys
Net tuo keliu važiuojant kelis kartus per metus tik paskutiniu momentu "kaule" sušvietė, kad tiesus kelias - tai Molėtų gatvė einanti link centro, o pagrindinis kelias A141 / KK118 / A6 yra kitame posūkyje.
Tokių besiblaškančių dėl prasto (tiksliau - JOKIO) krypčių ženklinimo ten buvo ir daugiau
Beje, krypčių ženklinimas rajoniniame kelyje yra geresnis nei magistraliniame kelyje
Vaizdas RK4903 važiuojant iš Utenos į Pakalnius.
Nužymėtos mažutės rodyklytės , bet iš anksto sunku užfiksuoti, kad posūkio kampas sukant: į Vilnių yra 270° o į Pakalnius - apie 225°
O pagrindiniame kelyje pačiame žiede PRIEŠ išvažiavimą nėra JOKIŲ krypčių nuorodų.
Ir tik pasukęs PO TO pamatai kad važiuoji teisingu keliu
2 km atkarpa Utenoje buvo pirmame eiliškumo etape; nesidomėjau, ar kelias yra ir priduotas. Gal kada nors pastatys daugiau krypčių nuorodų.
Tačiau šiuo metu krypčių ženklinimas yra apgailėtinas - geriausias pavyzdys, kaip nereikia daryti.
Nors prie ženklinimo rebusų reikėtų priprasti - Lietuvos kelininkų mėgstamose "kaulo formos" sankryžose dažniausiai yra viena už kitą įdomiau sužymėtos
Tačiau kai kuriose sankryžose yra nurodomos nuorodos PRIEŠ išsukant - bent prie pagrindinių išvažiavimų
O čia turbūt visi pinigai ištaškyti atitvarams ir saugumo salelėms, tai gal neužteko pinigų normaliai pažymėti kryptis
95 km
Buvusi Utenos siaurojo geležinkelio stotis
Sankryža su keliu A6 Kaunas - Ukmergė - Zarasai - Daugpilis
PabaigaPaskutinis taisė Romas; 2025.03.10, 18:30. Priežastis: Dalis pranešimo perkelta į temą "Krypčių nuorodos Lietuvos keliuose"
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.02
A14 Utenos mieste
Įstriža sankryža su keliu RK4903 Utena - Pakalniai - Alanta pertvarkyta į "kaulo" formos žiedinę sankryžą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ignalina užmiršo, kad pasukti į Ignaliną reikėjo 65 ar 66 kilometre
P.S. Ta nuotrauka vakar buvo panaudota kitoje temoje ir kitame kontekste, tačiau tą temą ignalina suteršė ne mažiau nei šitą
Tačiau vienas moderatorius iškart sureagavo, kai šia nuotrauka buvo tikamai atsikirsta tam piliečiui ir tik tuomet ištrynė Ignalinos pradėtą šlamštinę giją.
Ir nežinau, ką tu laikai "tinkamu atsikirtimu" - jei šios nuotraukos panaudojimą, tai net pradinukai moka geriau.
Komentuoti:
-
Rekonstruotas kelias tarp Molėtų ir Utenos
Foto 2025.02
Dešinėje matosi Plento g. kartu su tęsiniu (dab. Joneliškio gatve) iki 1985 m. buvęs pagrindinis išvažiavimas iš Utenos į Vilnių
Utenos aplinkelis KK208, tačiau ne visai pabaigtas
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: