Parašė LinS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Nu, bet jų tikrai labai daug! Salelėse kuoliukų irgi marios, įsitikinęs, kad tos salelės su kuoliukais bus labai saugios, labai gerai nakty matysis.
- 2 patinka
-
Taip žiūrint daugybėje projektų yra vietų, kuriose galima kažką racionalizuoti ir sutaupyti. Tačiau mechanizmas, kuris leistų išgaudyti visas tokias neracionalias vietas kainuotų daugiau, nei būtų naudos iš to. Kai žiūri savo vieną asmeninių lėšų projektą, tai gali viską susižiūrėti ir susiskaičiuoti, bet kai viskas pereina yra didesnes apimtis - pradedi kiek kitaip vertinti viską ir skaičiuoti.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na čia kaip jau pažiūrėsi, metras tvoros ne po 1 eurą kainuoja... kai "vartai" milijonus, tai kad ir kokie papildomi 10-20 tūkst. juk ne pinigai?
Su asmeninėm lėšom taip negalvotum.
Esmė, kad po kelių rekonstrukcijos nesimato vieningos saugumo elementų taikymo praktikos... kuoliukai, atitvarai, greičio ribojimai, ištisinės linijos.... visur skirtinga interpretacija ir skirtingas išpildymas. Atrodo, kad kiekvienas projektuotojas kaip savotiškas dailininkas su savo stilistika. Nors visur akcentuojama, viskas pagal reglamentus.
Tokių priemonių įrengimo praktika yra vieninga ir aiškiai reglamentuota. Jeigu nepasikeitė reglamentai, tai atitvarai privalo būti įrengiami kai šlaitas aukštesnis už 3 metrus. Prie šio kelio šlaitai vizualiai pakankamai aukšti, tai garantuotai patikrinus visas vietas - visur jie būtų reikalingi ir įrengti teisingai. Nelabai galiu suprasti minties, kai sakoma jog kažkas "nevieningai interpretuojama", bet tuo pačiu kabinamasi, kad viskas "pagal reglamentus". Tai būtent vieningai ir interpretuojama, bei padaroma tiksliai taip, kaip reglamentas reikalauja. Kaip kitu atveju projektuojantis inžinierius galėtų nuspręsti kur tie atitvarai reikalingi ir kur ne? Tada kiekvienas projektas taptų kažkokiu tiriamuoju moksliniu darbu, truktų n kartų ilgiau ir kainuotų n kartų daugiau.
Problema gal nebent su tokais elementais kaip kuoliukai, kur berods neapibrėžtas maksimumas, o nurodytas minimalus kiekis. Tai mažai patirties ir šiaip erdvinio matymo turintys inžinieriai gali tyčia/netyčia jų padauginti patys net nesuprasdami kaip tai atrodys realybėje.
Šlaitų aukštis ar griovių gylis nėra vienintelis parametras ar veiksnys dėl kurių įrengiami atitvarai. Atitvarai dar įrengiami ir dėl kitokių priežasčių: stacionarios kliūtys arti kelio, priešpriešinio susidūrimo pavojus, pažeidžiamų eismo dalyvių apsaugai (atitveriami takai) ir kt. Šiuo atveju akivaizdu, kad atitvarai įrengti dėl visiškai šalia esančio jungiamojo kelio ir priešpriešinio susidūrimo pavojaus. Kur jungiamasis kelias baigiasi/nutolsta nuo pagrindinio kelio, ten atitvaras ir pasibaigia.Paprastas pavyzdys: kuo pasikeičia kelio sankasa kur yra atitvaras ir kur baigiasi....E67 – „Google“ žemėlapiai Ir apskritai kodėl jis čia prasideda arba baigiasi? Ar griovio šlaito pasvirimas projekte pasikeičia jau per laipsnį ir nepatenka į atitvarų montavimo ribas? Ar tau iš vairuotojo sėdynės atrodo kad nulėkt į griovį už atitvaro pabaigos jau galima saugiai?
Atsiprašau už išsireiškima, bet tai chrestomatinis pvz. kai ateina žmogus ir parašo kažkokį vėmalą. Nei važiavęs tuo keliu, nei apskritai matęs kas ten padaryta....Parašė kinderis Rodyti pranešimąO kiek salelių... Negi visose vietose avaringi posūkiai, kur salelė įrengta ?
Ir ties kiekviena salele 70 ribojimas. Smagus keliukas 90-70-90-70 ... ir taip kas pora šimtų metrų 
Beveik 30km ilgio kelio atkarpoje yra 5-6 vietos (sankryžos), kuriose ribojamas greitis iki 70 km/h ir tie ribojimai yra tik prieš pat sankryžas. Ir tai kažkam vadinasi "kas porą šimtų metrų".Paskutinis taisė sleader; 2025.03.06, 13:27.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
O kiek salelių... Negi visose vietose avaringi posūkiai, kur salelė įrengta ?
Ir ties kiekviena salele 70 ribojimas. Smagus keliukas 90-70-90-70 ... ir taip kas pora šimtų metrų
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Paklausiau "Kas su saugumo salele negerai?" ĮŽEIDINĖJIMAS
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na čia kaip jau pažiūrėsi, metras tvoros ne po 1 eurą kainuoja... kai "vartai" milijonus, tai kad ir kokie papildomi 10-20 tūkst. juk ne pinigai?Parašė sleader Rodyti pranešimąAtitvarai kažkuriame kelyje tikrai nenuskurdina biudžeto skirto keliams tiek, kad bendroje sumoje tai bent kažkiek ženkliau matytųsi. Didžiausias skaudulys yra tas, kad tokioje retai apgyvendintoje šalyje turime tiek daug kelių, kurie reikalauja daug pinigų. Ypač kai asfaltuojami ilgiausi žvyrkeliai, kuriais per valandą pravažiuoja tiek automobilių, kad galima ant rankos pirštų suskaičiuoti ir kurie veda į kaimelius su likusiais vienetais gyventojų.
O kuoliukų skaičius salelėse tikrai bado akis. Čia grynai kažkoks projektuotojų copy/paste iš ankstesnio prasto projekto padaryta, nes jų tiek tikrai nereikia. Užtektų tik kas trečią, jeigu net ne kas ketvirtą palikti ir sėkmingai jie atliktų savo funkciją - didintų salelės matomumą. Su tokiu kiekiu tik pavasariais Kelių priežiūrai bus daugiau darbo, kai reikės tokį kiekį jų nuplaut.
Su asmeninėm lėšom taip negalvotum.
Esmė, kad po kelių rekonstrukcijos nesimato vieningos saugumo elementų taikymo praktikos... kuoliukai, atitvarai, greičio ribojimai, ištisinės linijos.... visur skirtinga interpretacija ir skirtingas išpildymas. Atrodo, kad kiekvienas projektuotojas kaip savotiškas dailininkas su savo stilistika. Nors visur akcentuojama, viskas pagal reglamentus.
Paprastas pavyzdys: kuo pasikeičia kelio sankasa kur yra atitvaras ir kur baigiasi....E67 – „Google“ žemėlapiai Ir apskritai kodėl jis čia prasideda arba baigiasi? Ar griovio šlaito pasvirimas projekte pasikeičia jau per laipsnį ir nepatenka į atitvarų montavimo ribas? Ar tau iš vairuotojo sėdynės atrodo kad nulėkt į griovį už atitvaro pabaigos jau galima saugiai?
Nenustebsiu, kad ir šiame kelyje tokių dviprasmybių pilna...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atitvarai kažkuriame kelyje tikrai nenuskurdina biudžeto skirto keliams tiek, kad bendroje sumoje tai bent kažkiek ženkliau matytųsi. Didžiausias skaudulys yra tas, kad tokioje retai apgyvendintoje šalyje turime tiek daug kelių, kurie reikalauja daug pinigų. Ypač kai asfaltuojami ilgiausi žvyrkeliai, kuriais per valandą pravažiuoja tiek automobilių, kad galima ant rankos pirštų suskaičiuoti ir kurie veda į kaimelius su likusiais vienetais gyventojų.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na atžvelgiant, kaip akcentuojama, jog "žiauriai" trūksta pinigų kelių tvarkymui, tokie užriebinti atitvarų kiekiai gana dviprasmiškai žiūrisi. Viena salelė raudonuoja nuo kuoliukų, kitoje nei vieno.
O kuoliukų skaičius salelėse tikrai bado akis. Čia grynai kažkoks projektuotojų copy/paste iš ankstesnio prasto projekto padaryta, nes jų tiek tikrai nereikia. Užtektų tik kas trečią, jeigu net ne kas ketvirtą palikti ir sėkmingai jie atliktų savo funkciją - didintų salelės matomumą. Su tokiu kiekiu tik pavasariais Kelių priežiūrai bus daugiau darbo, kai reikės tokį kiekį jų nuplaut.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Tai, kad prie kiekvieno niekas ir nesikabina. Bet kai kažkoks įsitikinimas (šiuo atveju atitvarai) tampa kaip mantra, kartojama nuolat, norisi suprasti, kuo jie taip nepatinka. Normaliai paaiškinti Romas niekada taip ir nesiteikė, gal šį kartą pavyks.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąSakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno Romo įrašo yra mažų mažiausiai keista
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na atžvelgiant, kaip akcentuojama, jog "žiauriai" trūksta pinigų kelių tvarkymui, tokie užriebinti atitvarų kiekiai gana dviprasmiškai žiūrisi. Viena salelė raudonuoja nuo kuoliukų, kitoje nei vieno.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąSakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno atitvaro (septyniuose pranešimuose atitvarai paminėti 10 kartų) yra mažų mažiausiai keista.
Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno Romo įrašo yra mažų mažiausiai keista
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Visur nuotraukose, kur atitvarai, šalia kelio yra griovys. Toks turbūt ir atsakymas, kam jie reikalingi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sakykit ką norit, bet prisikabinti prie kiekvieno atitvaro (septyniuose pranešimuose atitvarai paminėti 10 kartų) yra mažų mažiausiai keista.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Nepradedam vėl. NematykParašė Ignalina Rodyti pranešimąIš kur tiek nuoskaudos atitvarams?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.02
Už Virintų ežero

Kryžkelė su keliu Nr. 2813 Gečiai - Vorėnai - Kuktiškės - Tauragnai

Ta pati vieta prieš rekonstrukciją.
Ir kas galėjo pagalvoti, kad kairėje pusėje galima įrengti kelis šimtus metrų atitvarų...
Foto GSW 2023.06

Vėl atitvarai lygioje vietoje, tačiau čia yra ir punktyras


Kapanauzos kryžkelė su keliu Nr. 2811 Kapanauza – Čivyliai – Verbiškės

Ta pati autobusų stotelė prieš rekonstrukciją
Ir čia nebuvo atitvarų, o paskui sugalvota, kad kažkam jų reikia.
Foto GSW 2023.06


Ties posūkiu į Suginčius (RK2829) nėra jokių saugumo salelių.
Buvo nejauku sukti, kai iš paskos kažkas prisivijo
Išleidus krūvą pinigų rekonstrukcijai nepadaryta jokia lėtėjimo juosta posūkiui į dešinę.

Kita Suginčių kryžkelės pusė
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.02
Už Juodeikių (Toliejų) kryžkelės

Vėl atitvarai ir ištisinės linijos

Didesnį įspūdį už gausybę atitvarų padarė prie kaimelių autobusų stotelių įrengtos gigantiškos išplatintos salelės.
Pamačius tas megastruktūras tampa aikivaizdu, kad projektuotojų pasiteisinimai, jog "neužteko pločio" šiek tiek atitraukti atitvarus nuo kelkraščio yra tyro vandens pasakos

Jei neklystu, čia yra Čiulėnų stotelė



Ties Virintų ežero poilsiaviete

GSW foto 2023.06
Galima palyginti kelraščių plotį iki atitvarų. Mašina yra kaip matas (telpa / netelpa)

Kryžkelė su keliu RK2817 Aidiečiai - Kulionys link Molėtų observatorijos
Patekti į poilsinę prie Virintų ežero, atrodo, nepavyks

Už sankryžos - dar viena saugumo salelė visu grožiu
Paskutinis taisė Romas; 2025.03.06, 01:35.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ką reiškia iš pradžių? Jau buvo nuotraukos ir jos buvo aptartos, prašome tęsti, o ne išsidirbinėti.Parašė Romas Rodyti pranešimąGalima tęsti nuotraukų rodymą iš pradžių
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.03
69 km. Už "Abromikos" degalinės pasirodė saulė

GSW foto 2023.06.
69 km prieš pusantrų metų. Tuo metu nebuvo nei atitvarų, nei ištisinių linijų

https://www.google.com/maps/@55.2677...oASAFQAw%3D%3D
Šoninis keliukas į Toliejus

Nuokalnė

GSW foto 2023.06.

https://www.google.com/maps/@55.2727...oASAFQAw%3D%3D
Vėl atitvarai iš abiejų pusių ir ištisine linija

Artėja Juodėnų (Toliejų) kryžkelė

Juodėnai. Kryžkelė su RK2822 Toliejai – Šnieriškės – Labanoras
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.02
66 km



Smėlinka, "Abromikos" degalinė
Kryžkelė su senuoju Molėtų plentu RK2802 Molėtai-Stacijava-Smėlinka

Saugumo salelė

GSW nuotrauka 2023.08
Ir kas galėjo pagalvoti, kad tokiose lygumose projektuotojai iš "SRP projekto" sugebės iškasti prieštankinius eskarpus ir sugebėti sugrūsti kelis šimtus metrų metalinių atitvarų - čia turbūt irgi prieštankinių priemonių komplekso dalis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.02
Molėtų žiedinė sankryža su keliu Nr. 114 Molėtai - Kaltanėnai

Iki Utenos - 32 kilometrai

Palyginimui - Google gatvių vaizdų (GSW - Google street view) 2023.09 nuotrauka
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galima tęsti nuotraukų rodymą iš pradžių
Žiedinė sankryža su KK114

Gal šį kartą bus mažiau aistrų.Parašė digital Rodyti pranešimąIgnalinai irgi biški rekomenduočiau ramintis, už forumiečių įžeidinėjimą skirtas įspėjimas, kitą kartą bus pražanga.
Komentuoti:
Komentuoti: