Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MartynasT
    replied
    Realiai nėra čia daugiau ką diskutuoti. Reikia užrakint temą, moderatoriam patiem įkelt kažkokias naujienas susijusias su keliu ir atrakint tik vasaros eigoj, kai bus pirmas rimtas įvykis.

    Komentuoti:


  • edgaa
    replied
    Via Lietuva: Kelio Vilnius–Utena ruožas nuo Molėtų iki Utenos: atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Esmė ta, kad tą pačią nuomonę gali turėti didelė aibė žmonių, nuo "runkėlių avtamibilistų" iki... na iki kito galo. Bet kai matai diskusijas (paskutiniai 3-4 ar 5 puslapiai), tai keistai atrodo, kai vieno ar kito runkėlio viešai išsakyti lozungai prilipdinami diskusijos oponentams
    Pritariu, reiktų daugiau pagarbos, bent išorinės (decorum). Forumai yra beveik numiręs reiškinys, praėjusios epochos apraiška, kaip kokie CD-ROMai ar BBSai. Čia didesnei daliai mūsų gerokai per trisdešimt. Prasivardžiuoti kaip darželyje kažkaip nesolidu. Ir šitas fake rusiško akcento paišymas oponentams mane visada nervino.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Iš kitos pusės irgi patoso netrūsksta: "susiaurino, o jei fūra suges, nusikalstamas kenkimas šaliai".
    Esmė ta, kad tą pačią nuomonę gali turėti didelė aibė žmonių, nuo "runkėlių avtamibilistų" iki... na iki kito galo. Bet kai matai diskusijas (paskutiniai 3-4 ar 5 puslapiai), tai keistai atrodo, kai vieno ar kito runkėlio viešai išsakyti lozungai prilipdinami diskusijos oponentams, neva, "Žiūrėk, tu laikaisi tokios pat pozicijos kaip tas stuobrys, kuris su akcentu apie genocydą kalba, haha, na jūs ir nevykėliai", o po to seka aklumas išsakytiems argumentams, nes nu gi "kalbi" su "avtamabilystu", ką čia su juo kalbėt, jį galima tik pamokyt. Tai gal perteklinai, bet tada tik pasvarstau, kokia įdomi tokio darnaus judumo proponento pasaulėžiūra: visi aplinkui arba su juo sutinka, arba yra avtamabilystai eksvalduotojai. Nes nu NEDUOK DIEVE "normalus" žmogus gali turėti nuomonę, kad galbūt ne visais atvejais mažinti važiuojamosios dalies plotį yra geras sprendimas. Nesąmonė. Tik "avtamabilystai" gali taip galvot. Ir dar kaip nors homo sovieticus kažkur visame tame galima vienaip ar kitaip prilipdyt.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Švedijoje tai veikia nes visur ženklai su greičiais.

    Pas mus prasideda - "70 iki sankryžos", "degalinė - tai ne sankryža", "70 su papildoma lentele 300 metrų".
    Neatlaiko šiuolaikinė mašina ir jos atpažinimas lietuviškų kelininkų ir STR/KTR. Finale - pasižymi mašinos meniu "netaikyti ženklų atpažinimo".
    First world problems. Teks po kiekvienos sankryžos pažadint smegenis ir paspausti mygtuką ant vairo kelis kartus. Man daugiau problemų kelia fantominiai greičio apribojimai iš pasenusių žemėlapio duomenų. Važiuoji, važiuoji, staiga bam! 70, pvz. ten prie Purnuškių posūkio. Ten tikrai buvo toks apribojimas prieš kokius 5 metus. Žemėlapis, beje, atnaujintamas kas pusmetį. Tiesiog prasti duomenys žemėlapio tiekėjo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    "avtamabilyyyystai; genocyyyydas" isarkastiškai-pašaipiai tik rėkia.
    Iš kitos pusės irgi patoso netrūsksta: "susiaurino, o jei fūra suges, nusikalstamas kenkimas šaliai".

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Na bet tikrai, atrodo taip norisi pritarti darnumo principams, bet kai proponentai kalba kaip ekstremistai, tai veikia tik atstumiančiai. Faktiškai pablogintos kelios savybės, bet darnumo proponentai "avtamabilyyyystai; genocyyyydas" isarkastiškai-pašaipiai tik rėkia. Kaip galima tokias pozicijas rimtai priimti? O po to tie patys stebisi "vaj vaj vaj, išrynko avtamabailystą eksvalandą merą" - taip, nes jei kalbėti apie du lazdos galus, jūsų galas yra atvirai atstumiantis. Jūs paprasčiausiai neklausote, o legitymius žmonių rūpesčius nurašote kaip kažkokių pažemintinų lūzerių nusišnekėjimus.

    Pasišiukšlino su kelio atkrapa. Be reikalo pripaišė ištisinių linijų. Be reikalo padarė piliakalnio dydžio šlaitus (hiperbolizuoju, nepradėkite diskusijos apie faktinius šlaitų aukščius). Be reikalo nepadarė saugios šalikelės. Bet ne. Darnumo proponentai bliauna, kaip visi aplink juos yra durniai ir nieko nesupranta. Šaiposi kažką apie būtas ir nebūtas vilniečių sodybas. Žemas lygis ir tiek tokios diskusijos.

    Komentuoti:


  • kinderis
    replied
    Šiaip nesuprantu tik vieno dalyko, o kodėl nuo Molėtų iki Utenos nepadarė apskritai greičio ribojimo iki 70km/h ? Juk taip daug saugiau būtų visi draugiškai judėtų, o jei dar ir vidutinio greičio matuoklį pastatyti, tai visai saugu būtų Dabar greičio svyravimas šioje atkarpoje primena linksmuosius kalnelius, tai 90 tai 70. Iki remonto 70 ribojimai buvo vos 2, šiuo metu jei neklysti jų apie 11.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Nereikia kraipyti oponentų minčių - šokiruoja ne tai, kad jis tapo paprastu plentu, o dėl ištisinių (trečdalyje tiesaus kelio su puikiu matomumu) bei nereikalingų atitvarų. Negražu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Betonkė Vilnius-Utena buvo LT mastu gana išskirtinis, lėktuvų kilimo/tūpimo tako parametrų 2 eismo juostų kelias. Dabar jį pertvarkė iki vidutinio LT plento lygio ir tiek.
    Aišku sostinės gyventojus, kurie iki šiol važinėjo tik autostradomis Vilnius-Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys ir betonke Vilnius-Utena, toks standartinis plentas šokiruoja. Bet pamažu pripras.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    įsijungi adaptyvų cruise controlą su kelio ženklų atpažinimu.
    Švedijoje tai veikia nes visur ženklai su greičiais.

    Pas mus prasideda - "70 iki sankryžos", "degalinė - tai ne sankryža", "70 su papildoma lentele 300 metrų".
    Neatlaiko šiuolaikinė mašina ir jos atpažinimas lietuviškų kelininkų ir STR/KTR. Finale - pasižymi mašinos meniu "netaikyti ženklų atpažinimo".

    Mūsų KET punktai apie greitį yra 1970/80 lygio. Vartotojas nuolat sprendžia rebusą "tai koks čia greitis". Dėl to nemaža dalis saugiai apsidrausdami užsideda 63-68 km/h ant pedalo (nes kruizo neįperka) ir ramiai erzina visus kitus. Vieniems yra "man darbas 8.00 val.", o kitiems - "šiandien - į vaistinę".

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Pagal STR (KTR :
    EISMO KOKYBĖS LYGIAI

    1. Visas kelių tinklas turi atlikti tris paskirtis:
    1.1. tranzito paskirtį (tranzitiniai keliai) – kai sudaromos sąlygos automobiliams važiuoti greitai ir netrikdomai;
    1.2. skirstomąją paskirtį (skirstomieji keliai) – kai sankryžose eismas paskirstomas tarp skirtingų teritorijų ir zonų;
    1.3. privažiavimo paskirtį (privažiuojamieji keliai) – kai sudaromos sąlygos nuovažomis privažiuoti prie sodybų, laukų ir kitų teritorijų.
    2. Planuojant ir projektuojant kelius reikia siekti, kad kelias būtų pritaikytas tik vienai paskirčiai atlikti.
    3. Eismo kokybės lygis yra tiesiogiai susijęs su kelio paskirtimi:
    3.1. labai aukšto ir aukšto eismo kokybės lygio keliai atlieka tranzito paskirtį;
    3.2. vidutinio eismo kokybės lygio keliai atlieka skirstomąją paskirtį;
    3.3. minimalaus eismo kokybės lygio keliai atlieka privažiavimo paskirtį.
    5. Aukštą eismo komforto lygį bendru atveju atitinka šie planavimo ir projektavimo sprendiniai:
    5.1. leidžiamas ne didesnis kaip 100/110 km/h greitis;
    5.2. draudžiamas pėsčiųjų, dviračių, arklių kinkinių, traktorių ir kitų lėtaeigių transporto priemonių eismas;
    5.3. būtina įrengti sustojimo juostą, išskyrus IIa kelio kategoriją;
    5.4. priešingų krypčių transporto srautai atskirti skiriamąja juosta ir/arba apsauginiu atitvaru;
    5.5. rengiamos tik skirtingo lygio sankryžos. Techniniu, ekonominiu ir saugaus eismo požiūriais pagrindus, gali būti rengiamos žiedo tipo arba šviesoforais reguliuojamos sankryžos;
    5.6. nerengiamos sankryžos su vietinės ir su rajoninės reikšmės keliais, išskyrus IV kategorijos rajoninius kelius;
    5.7. nerengiami apsisukimai kertant skiriamąją juostą viename lygyje;
    5.8. nerengiamos nuovažos, išskyrus 162 punkte numatytus atvejus;
    5.9. autobusų sustojimo aikštelių būtinumas turi būti pagrįstas.
    Linkas:
    D1-11/3-3 Dėl kelių techninio reglamento KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai" patvirtinimo

    Mielasis Eismo Talibane, turėjome kelią Vilnius-Utena, kur tranzitu sostinė - apskrities centras (Utena). O tada gražiai pasiskirstydavo - kas link Zarasų, kas link Rokiškio, kas link Kupiškio. Dalinai - Anykščių r., Ignalinos r. Nebuvo nei vieno Balto gyvenvietės ženklo 90 km atkarpoje.

    Dabar nevykėliai kelininkai sukniso kelią ir tiek. Kažkas važinėja Vilnius-Utena (ar Utena-Vilnius) kasdien į darbus. Daugybė žmonių iš sostinės vasarą penktadienį pajuda "prie ežerų" ir "į sodybas". Vasarą bus kamščiai, kur nebūdavo, ir makaluosis dviratininkai su kombainais.

    Eismo komforto lygis turi būti keliamas ir visi to tikėjosi. O ne remonto pagal 3.3 punktą. Buvo proga išsikelti stoteles, kurių buvo nedaug, užsidrausti traktorių eismą bent dalyje atkarpų, padaryti pralaidų vietiniams keliams po keliu (kaip tarkime yra Kryžkalnis-Šiauliai atkarpoje).

    3.3. punktas:
    7. Minimalų eismo kokybės lygį bendru atveju atitinka šie planavimo ir projektavimo sprendiniai:
    7.1. leidžiamas mažesnis nei 90 km/h greitis;
    7.2. pėsčiųjų ir dviračių eismas vyksta ta pačia kelio danga;
    7.3. rengiamos paprasto tipo sankryžos;
    7.4. nuovažos mažai ribojamos (žr. 165 punktą).

    Aišku Eismo Talibano svajonė, kad žmogus judėtų lokaliai, maks. 30 km nuo savo gyvenamosios vietovės, ir tik žaliuoju būdu. Kaip viduramžiais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

    Tikrai ne kasdien avarijos įvyksta, bet jeigu vidurvasary įvyktų fūros avarija tam kely, tai ne tik kamščiai susidarytų, bet ir galimai kelias būtų paralyžuotas.
    Lygiai taip pat būtų paralyžiuotas 2+1 ir 2+2.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Bet o kiek būna atvejų, kai ant kelio atsiranda kokių nors kliūčių? Aš lyg ir vairuojantis ne per mažiausiai, bet nedažnai susiduriu su vidury kelio nusprogusiais automobiliais. O jeigu rimtesnė avarija (prie didesnių greičių nerimtų retai būna), tuomet didžiuliai kamščiai susidaro ir 2+2 autostradose.
    Tikrai ne kasdien avarijos įvyksta, bet jeigu vidurvasary įvyktų fūros avarija tam kely, tai ne tik kamščiai susidarytų, bet ir galimai kelias būtų paralyžuotas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Ir nors pravažiuojant konkrečiai nuo Utenos iki Molėtų prarasčiau gal tik 10 minučių
    Norint tarp Utenos ir Molėtų prarasti 10 minučių, reikia važiuoti 63 km/h vidutiniu greičiu vietoj 90. Pakartosiu, nedramatizuokim. Jei kažkas prieky važiuos taip lėtai, tikrai per kelias minutes rasi progą saugiai aplenkt.

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Taip, truputį dramatizuoju, bet kaip daug važinėjantis po Lietuvos glūdumas galiu patikinti, kad tai masinė problema. Ypač pamačius vidutinio greičio matavimą - tautiečių smegenys ir KET žinojimas iškart išsijungia ir visi važiuoja ne leistiniu greičiu, o 70, ir dar dažniausiai kokia 5 km/h mažiau.
    Mano patarimas būtų pasireguliuoti lūkesčius: jei kokia nors avarija ar remontas, stovint kamščiuose nervintis neproduktyvu. Taigi, kelionė užtruks tiek, kiek kelionė užtruks, įsijungi adaptyvų cruise controlą su kelio ženklų atpažinimu ir tiesiog važiuoji traukinyje ir mėgaujiesi kelione nauju lygiu asfaltu.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Bet o kiek būna atvejų, kai ant kelio atsiranda kokių nors kliūčių? Aš lyg ir vairuojantis ne per mažiausiai, bet nedažnai susiduriu su vidury kelio nusprogusiais automobiliais. O jeigu rimtesnė avarija (prie didesnių greičių nerimtų retai būna), tuomet didžiuliai kamščiai susidaro ir 2+2 autostradose.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Na tai gerai - kokie siūlymai? Akivaizdu, kad 2+2 toje vietoje tikėtis neverta, ypač kai turime siauresnę Via Baltica su gerokai didesniu automobilių srautu. 2+1, kaip išsiaiškinome, irgi netenkina (Panevėžio aplinkkelio pavyzdys). Neadekvačiai platus 1+1 kelias rizikuoja sukurti Ukrainos tipo (su visa pagarba Ukrainai) post-sovietinio tipo kelią, kai visokie priusai ir kiti varguoliai važiuoja prisiglaudę prie dešiniojo šono, o vierchai su džipais skrenda kamikadzių juostoje viduryje.
    Dėl plačių 1+1 kelių. Teko praeitais metais nemažai pavažinėt kiaurai Latviją ir palygint situaciją su seniau. Taip, link Rygos būdavo situacija, kad visi traukdavosi į kraštą nuo kamikadzių. Bet latviai šonines linijas iš punktyrinių seniau pakeitė ištisinėm. Besitraukiančių žymiai mažiau, nei anksčiau. Užtat jei yra bėdos kelyje, yra šansų išvengti. Keliais varo daug furų. Ar čia idealus variantas - nebūtinai, bet neblogas. Gal 2+1, bet platesnis "1" dalyje, kad esant problemai galėtų apvažiuot ?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Na tai gerai - kokie siūlymai? Akivaizdu, kad 2+2 toje vietoje tikėtis neverta, ypač kai turime siauresnę Via Baltica su gerokai didesniu automobilių srautu. 2+1, kaip išsiaiškinome, irgi netenkina (Panevėžio aplinkkelio pavyzdys). Neadekvačiai platus 1+1 kelias rizikuoja sukurti Ukrainos tipo (su visa pagarba Ukrainai) post-sovietinio tipo kelią, kai visokie priusai ir kiti varguoliai važiuoja prisiglaudę prie dešiniojo šono, o vierchai su džipais skrenda kamikadzių juostoje viduryje.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Gal nedramatizuojam. Kad vilkdamasis ant 70 prarastum valandą, reikia vilktis keturias su puse valandos. 70 * 4.5 = 90 * 3.5 = 315. Jei velkiesi visus 36 kilometrus nuo pat Molėtų iki pat Utenos, prarandi 6 min 51 s. Jei kažkoks lopas keletą kilometrų nesusiprato, kad apribojimo nėra, ir aplenkt neįmanoma, praradai kokias dvidešimt sekundžių.
    Taip, truputį dramatizuoju, bet kaip daug važinėjantis po Lietuvos glūdumas galiu patikinti, kad tai masinė problema. Ypač pamačius vidutinio greičio matavimą - tautiečių smegenys ir KET žinojimas iškart išsijungia ir visi važiuoja ne leistiniu greičiu, o 70, ir dar dažniausiai kokia 5 km/h mažiau. Ir nors pravažiuojant konkrečiai nuo Utenos iki Molėtų prarasčiau gal tik 10 minučių, bet kodėl turėčiau būti patenkintas, kad jas prarandu? Ten 10 min, šen 10 min, tai per savaitgalį gera valanda-pusantros ir gaunasi. Kelių tinklas šalyje tam ir vystomas, kad būtų prarandama kuo mažiau laiko. Ne be reikalo gi sakoma, kad laikas yra pinigai.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Buvo šūdinas kelias, dabar ledinis, eismo juostų nesumažinta. Kame problema? Kad nebus 2+2 buvo aišku dar prieš pradedant rekonstrukciją, kodėl dabar toks šaršalas kilo?

    Vat kas man tikrai keista - kodėl nevyksta bado akcijos ir protestai dėl Via Baltica Rygos link, kuris tikrai dėl savo reikšmės turėtų būti 2+2?
    Na kai Panevėžio aplinkelis pagal "saugumo auditus įgyvendintas" tai kur čia be protestuosi, su tokia advokatūros kompanija Tylim, kad tik daugiau ištisinių nepripieštų

    Komentuoti:

Working...
X