O Užkalnis ir Savukynas tame video šneka taip, lyg kitur numeta mašiną vidury kelio ir vežioja šunį. Klasikinis pavyzdys, kad labai norint, prisikabinti galima prie visko.
Užkalnis + Savukynas = "pavyzdys, kad labai norint, prisikabinti galima prie visko"
Ar kas skundėsi, kad "prireikus" nėra kur sustoti? Kiek pamenu visi kalbėjo apie situacijas kai kas sustos visai kitais atvejais
Nuovažas suskaičiavai, gal dar kas suskaičiuotų kiek laiko vaizdo įraše tęsėsi ištisinė linija?
Ištisinė linija tęsiasi didžiąją nufilmuotos atkarpos dalį, o jos nėra tik ten, kur saugu lenkti. Puiku, kad rūpinamasi mūsų eismo saugumu, galime važiuoti europietiškai ir saugiai. Būtų gerai, jeigu būtų pastatytos kameros, kurios fiksuotų neleistinose vietose lenkiančius vairuotojus ir juos baustų.
O Užkalnis ir Savukynas tame video šneka taip, lyg kitur numeta mašiną vidury kelio ir vežioja šunį. Klasikinis pavyzdys, kad labai norint, prisikabinti galima prie visko.
Ar kas skundėsi, kad "prireikus" nėra kur sustoti? Kiek pamenu visi kalbėjo apie situacijas kai kas sustos visai kitais atvejais
Nuovažas suskaičiavai, gal dar kas suskaičiuotų kiek laiko vaizdo įraše tęsėsi ištisinė linija?
Na nežinau apie ką kalbėjo "visi" ar veikėjai iš video įrašo, nes kaip ir minėjau - žiūrėjau be garso. Bet čia replikavau į mano pacituotą vietą:
Labai keikė kelią, kad vieni aptvarai ir neina sustoti. Važiavo su šunimi, tai labai nervavosi, kad negalės bet kada sustot.
O dėl ištisinės, esu įsitikinęs jog galite ir pats pasiskaičiuoti, bei pasidalinti rezultatais, jei tai aktualu vystant kažkokią diskusiją.
Baisu, kad tikrai nebuvo kur sustoti. Kadangi negalėjau pažiūrėti su garsu, tai negirdėjau ką jie ten kalbėjo, bet per tas ~5min kiek filmavo šį kelią (rekonstruotą ruožą), suskaičiavau bent 16 ar 17 vietų, kur buvo galima sustoti prireikus: pasukus sankryžoje, įsukus į nuovažą ar stotelėse.
Ar kas skundėsi, kad "prireikus" nėra kur sustoti? Kiek pamenu visi kalbėjo apie situacijas kai kas sustos visai kitais atvejais
Nuovažas suskaičiavai, gal dar kas suskaičiuotų kiek laiko vaizdo įraše tęsėsi ištisinė linija?
Labai keikė kelią, kad vieni aptvarai ir neina sustoti. Važiavo su šunimi, tai labai nervavosi, kad negalės bet kada sustot.
Baisu, kad tikrai nebuvo kur sustoti. Kadangi negalėjau pažiūrėti su garsu, tai negirdėjau ką jie ten kalbėjo, bet per tas ~5min kiek filmavo šį kelią (rekonstruotą ruožą), suskaičiavau bent 16 ar 17 vietų, kur buvo galima sustoti prireikus: pasukus sankryžoje, įsukus į nuovažą ar stotelėse.
Labai keikė kelią, kad vieni aptvarai ir neina sustoti. Važiavo su šunimi, tai labai nervavosi, kad negalės bet kada sustot.
Mano asmeninis įspūdis, kad kelias įrengtas kaip autostrada būtų iš vieno kelio, kur ir neturėtum sustoti bet kur, tiesiog Lietuvai neįprastas kelio įrengimas. Toks dizainas yra taikomas Švedijoje, kur netgi platinant į 2+2 neįrengiami kelkraščiai. Esame įpratę prie plačių pievų palei kelius ir jokių aptvarų. Didelis trūkumas, kad tam keliui tarp Molėtų ir Utenos nėra padoresnio pararelinio kelio tai gauni važiuot "autostrada" arba daugmaž miško keliukais.
Nustebino, kad apšvietimo stulpų spalvą netgi LAKD nusikopijavo iš Kauno Negi ateityje Lietuvoje bus tik juodi stulpai kai visos savivaldybės ir direkcija galų gale nuspręst statyt tik tokius? Viena po kitos savivaldybės įsirengia juodus stulpus.
Jei rimtai, tai juokingi tokie pasiūlymai atkarpai, kurios eismo intensyvumas kaip krašto kelio.
Galbūt 2+1 A14 atkarpa link Vilniaus kažkiek kompensuos atnaujinto A14 kelio siaurumą. Dabartinis blogas efektas, kad padardėję prastos būklės betonke gauna kažkokį susiaurintą klaustrofobiją sukeliantį kelią, nors juostos turbūt išlaikomos 3,5 m pločio kaip pridera užmiesčio keliui.
2+1 mažintų konfliktinių taškų skaičių.
Bet idijotai nepastatė !!!
O kiek dar dzibilai šviežiai išasfaltavo žvyrkelių 1+1, kai galėjo daryt 2+1. Būtų sumažinę girtų traktoristų konfliktinių taškų skaičių !!!
Jei rimtai, tai juokingi tokie pasiūlymai atkarpai, kurios eismo intensyvumas kaip krašto kelio.
Teisingai, eismo ar greičio (kaip norit taip vadinkit) sklandumą lemia konfliktinių taškų kiekis, kuo jų daugiau, tuo eismas letėja, nesaugėja ir tampa chaotiškesnis.
2+1 mažintų konfliktinių taškų skaičių.
Bet idijotai nepastatė !!!
Visa diskusija veliasi tik apie plotį, nes forume yra su asmeniniais baubais be kovojančių, kuomet viskas suvedama į siaurą problemos matymą. Pripažinkim, kad kelias nėra tiesiog vietinės reikšmės tarp poros pasienio miestelių, o dažnai naudojamas įveikti didesnius atstumus. Jei važiuoju vietinius 5 km situacija atrodys vienaip, jei iš kokio Rokiškio vykstant į Vilnių jau kitaip. Ir nieks čia nesvajoja nei apie autostradas, nei 4m kelkraščius. Todėl tuos visus niuansus ir reik vertinti. Daliai lengviau viską subanalinti ir trydalioti.
Sutinki, kad sprendinių galima buvo ir reikėjo paieškoti, bet nueita lengviausiu keliu.
Kelio saugumo auditas: "siūlome tarp maršrutinio transporto priemonių stotelių numatyti saugias ir patogias nežymėtas perėjas bei riboti transporto priemonių greitį iki 70 km/h."
Autobusas gal ir sustos pora kartų per dieną, o greičius makaluojam visą parą. Ką ir nuo ko tuo apsaugom?
Negalim išplatėjimų apsilenkimui, greitėjimui įrengti, tai bent juostų ištisinių nepersistenkim....
Kaip vietinis keliukas tarp miestelių ir didesnių kaimų būtų per geras kelias. Užsienyje kartais turi išsitekti vienoje juostoje, bet ir mūsų rajoninio kelio standartas yra ok, kartais net perteklinis. A14 tarp Molėtų ir Utenos labiausiai atitiktų krašto kelio standartą, jungiantį du savivaldybių centrus, gana mažas eismas, bet kelias neskirtas rimtesnei tranzito funkcijos tarp didesnių miestų kaip Vilnius-Utena-Daugpilis. Turėtų būti kažkas kaip A8 kelias tarp Kauno ir Panevėžio, kur dvi juostos, bet turi šiokius tokius kelkraščius ir mažiau klaustrofobišką jausmą. Tiesa, patį A8 jau reikės platint į autostradą Varšuva-Kaunas-Ryga.
Gaila, kad dėl visuomės bukumo, žurnalistų bukumo, forumo emocijų ir kitų cinikų, viskuo nepatenkintų, diskusija veliasi tik apie kelio plotį. Jis toks koks ir turi būti. Per atitvarus ir kelio plotį nematot didesnės problemos
Visa diskusija veliasi tik apie plotį, nes forume yra su asmeniniais baubais be kovojančių, kuomet viskas suvedama į siaurą problemos matymą. Pripažinkim, kad kelias nėra tiesiog vietinės reikšmės tarp poros pasienio miestelių, o dažnai naudojamas įveikti didesnius atstumus. Jei važiuoju vietinius 5 km situacija atrodys vienaip, jei iš kokio Rokiškio vykstant į Vilnių jau kitaip. Ir nieks čia nesvajoja nei apie autostradas, nei 4m kelkraščius. Todėl tuos visus niuansus ir reik vertinti. Daliai lengviau viską subanalinti ir trydalioti.
Sutinki, kad sprendinių galima buvo ir reikėjo paieškoti, bet nueita lengviausiu keliu.
Kelio saugumo auditas: "siūlome tarp maršrutinio transporto priemonių stotelių numatyti saugias ir patogias nežymėtas perėjas bei riboti transporto priemonių greitį iki 70 km/h."
Autobusas gal ir sustos pora kartų per dieną, o greičius makaluojam visą parą. Ką ir nuo ko tuo apsaugom?
Negalim išplatėjimų apsilenkimui, greitėjimui įrengti, tai bent juostų ištisinių nepersistenkim....
Teisingai, eismo ar greičio (kaip norit taip vadinkit) sklandumą lemia konfliktinių taškų kiekis, kuo jų daugiau, tuo eismas letėja, nesaugėja ir tampa chaotiškesnis.
Ar jūs važiavot tuo keliu? Nes, ką rašot tai yra vien emocijos ir spekuliacijos. Max ruožas, kur yra atitvarai iš abiejų pusių yra 1 ar 1,5km. Visur kitur vos ne kas 2 kilometrus ir dažniau yra nusukimas nuo kelio. Atitvarai dažnai tik iš vienos kelio pusės.
Gaila, kad diskusija pakrypo tik į kelio pločio "problemą". Visi vietiniai ir netik buvo pripratę prastą kelio infrastruktūrą spręst didinant greitį. Jei priekį važiuojantis automobilis suka į kairę gi galima kirst ištisinę, važiuot ant kelkraščio ir greit apsilenkt. Jei į dešinę tai visai normalu neleistinai lenkt. Gi kelias platus, iš priekio važiuojantys pasitrauks.
Kelias Utena - Kupiškis su tokiu pat automobilių srautu, lygiai tokio pat pločio, su atitvarais iš abiejų pusių. Tas kažkaip niekam neįdomus ir per 10 metų po rekonstrukcijos niekam nekilo problemos sustot ten kur reikia ar pavažiuot iki saugaus sustojimo.
Kadangi jau 2025 ir 90'ų kelio paniatkės nebetinka, kelio infrastruktūra buvo pakeista. Manau išryškėjo kita problema - srauto formavimo. Daug kur yra kairinių ir dešininių nuovažų, kurios kerta pagrindinę važiuojamąją dalį. Vairuotojai yra priversti stabdyti ir tada jau problem. Gaila, kad nebuvo panaikintos nesąmoningos nuovažos į apleistus sklypus. Daug kur buvo galima sklypus pajungti į jau egzistuojančius regioninius kelius. Ten kur to padaryti negalima, reikėjo atskirti srautus papildoma greitėjimo - lėtėjimo juosta. To nebuvo padaryta. Projektuojant kelius daug kur naudojamas laminarinio srauto konceptas. Nenutrūkstamas 2 juostų eismo srautas su greitėjimo lėtėjimo justomis.
Kelio talpa (capacity) nepriklauso nuo kelio pločio ar juostų skaičiaus. Pridedu transporto inžinieriaus iš JAV, kuris dirba Nyderlanduose detalesnį paaiškinimą apie kelio talpą
Gaila, kad dėl visuomenės bukumo, žurnalistų bukumo, forumo emocijų ir kitų cinikų, viskuo nepatenkintų, diskusija veliasi tik apie kelio plotį. Jis toks koks ir turi būti. Per atitvarus ir kelio plotį nematot didesnės problemos
Kodėl jie "failiniai", nes kažkas atsibudo ir dabar tokie sprendimai kažkaip pasidarė blogi? Paskutinius dvidešimt metų visi rekonstruoti keliai yra su tokiais kelkraščiais, su tokiais kelio profiliais, pločiais, bet vat čia šitame kelyje "atradome Ameriką" ir jau pasidarė visi sprendimai blogi, atsirado kiekvienam poreikis sustoti kas 100 metrų kelkraštyje. Kodėl kituose keliuose, kur kelkraščiai tokio pat pločio niekam taip masiškai nesugenda automobiliai, fūroms neprireikia stoti ir eilę metų visi sėkmingai tais keliais važinėja?
Aš niekaip nesuprantu, kodėl kai kurių forumiečių yra ginami akivaizdžiai feiliniai sprendimai. Kažkaip stebint iš šalies susidaro įspūdis kad rašoma iš užsilikusių nuoskaudų, su piktdžiuga, ale "aha automarozai, dabar bus jums nepatogu, ha ha ha", ignoruojant visus argumentus.
Kodėl jie "failiniai", nes kažkas atsibudo ir dabar tokie sprendimai kažkaip pasidarė blogi? Paskutinius dvidešimt metų visi rekonstruoti keliai yra su tokiais kelkraščiais, su tokiais kelio profiliais, pločiais, bet vat čia šitame kelyje "atradome Ameriką" ir jau pasidarė visi sprendimai blogi, atsirado kiekvienam poreikis sustoti kas 100 metrų kelkraštyje. Kodėl kituose keliuose, kur kelkraščiai tokio pat pločio niekam taip masiškai nesugenda automobiliai, fūroms neprireikia stoti ir eilę metų visi sėkmingai tais keliais važinėja?
na va ir vėl nervai neišlaikė? kai nebėra ką pasakyti, belieka išsividuriuoti tada palengvėjimas ateina? vėl su vidiniais demonais kovoji?
kuris čia tau oponuojantis svaigo apie 4m asfalto kelkraščius, lochų lenkimus, baudas ir t.t.
"Kai kurių "miesčionių" mąstysena tik įrodo, kad pastovus kontaktinio tinklo kibirkščiavimas ypatingai pakenkia keleivių emocinei būklei.
Kur didelis noras, tai puikiai analizuojami įstatymai, narstomi STR ir kita techninė dokumentacija... o čia tiesiog keliami klausimai nuo kokio gedimo automobilis gali nedavažiuoti įvažos?
Būtent, kad STR žinomas ir kelias suprojektuotas pagal jį. Bet visokie romai vis susigalvoja, kad jiems nuleis keturias padangas vienu metu ir jie nesugebės nuvažiuoti į nuovažą.
Taip, atitvarai ir kelkraščiai didina avaringumą. O jei dar asfaltuoto kelkraščio plotis būtų 4 metrai, tuomet sekmadienį važiuojant nuo ežeriuko būtų galima saugiai lenkt visus lochus kamštyje iš dešinės.
Kai kurių automarozų mąstysena tik įrodo, kad pastovus dyzelio niūchinimas tikrai kenkia sveikatai.
na va ir vėl nervai neišlaikė? kai nebėra ką pasakyti, belieka išsividuriuoti tada palengvėjimas ateina? vėl su vidiniais demonais kovoji?
kuris čia tau oponuojantis svaigo apie 4m asfalto kelkraščius, lochų lenkimus, baudas ir t.t.
"Kai kurių "miesčionių" mąstysena tik įrodo, kad pastovus kontaktinio tinklo kibirkščiavimas ypatingai pakenkia keleivių emocinei būklei.
Kur didelis noras, tai puikiai analizuojami įstatymai, narstomi STR ir kita techninė dokumentacija... o čia tiesiog keliami klausimai nuo kokio gedimo automobilis gali nedavažiuoti įvažos?
Komentuoti: