Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Jei iki šių metų galo pabaigs, tai vis tiek bus labai greitos statybos. Geriau nei kokioj Vokietijoj statytų 5-10 metų, nebent kažkas keisis ten tuo klausimu...

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Žadėjo iki šių metų galo:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2025-05-30 20-25-18.png
Views:	1927
Size:	147,2 kB
ID:	2203055

    Žiūrint retrospektyviai į šios Via Balticos dalies visą rekonstrukciją:

    * Atkarpa nuo 72-79 km, statybos darbai pradėti 2022 m. lakpkritį, baigta 2023 m. gruodį, 13 mėnesių, ~ 7 km

    * Atkarpa nuo 79-85 km, statybos darbai pradėti 2022 m. lakpkritį, baigta 2023 m. gruodį, 13 mėnesių, ~ 6 km

    * Atkarpa nuo 56-72 km, statybos darbai pradėti 2023 birželį, baigta 2024 rugsėjį, 15 mėnesių, ~ 16 km

    * Dabartinė atkarpa, nuo 85-96 km, statybos darbai pradėti 2024 birželį, baigta 2025 m., X mėnesių, ~ 10 km

    Šioji atkarpa yra vienintelė, kurios ženkli dalis tiesiama per laukus, iš šono žiūrint atorodo turėtų būti paprasčiau, nes statybos darbams netrukdo eismas. Logiškas lūkestis būtų vasaros antra pusė (nors pagal esamą situacija nelabai realu). Norisi tikėtis, kad darbus pabaigs greičiau, arba bent bus paaiškinta, kodėl užtrunkama ilgiau.


    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Eismas jau vyksta nuo Lenkijos sienos iki Nestės degalinių naująją rytine puse, subraižytos geltonos linijos yra visi nusukimai į veikiančias degalines.

    Kalbant apie degalines, kai buvo verkiama, kad įrengus atkarpa naujoje dalyje, tai bankrutuos degalinės ir panašiai... tai kaip ir buvo galima numatyti degalinės greitai prisitaiko, nes berods "Cirkle K" jau statosi naują degalinę link Lenkijos (pažymėjau foto), neabejoju, kad ir "Viada" persikels vieną degalinę link Lenkijos.

    Click image for larger version

Name:	cirkle.jpg
Views:	1643
Size:	175,8 kB
ID:	2203350

    Stop kadras iš Rimvydo Avižonio youtubo.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ačiū. Gruodis ar balandis yra dzin, reiškia kitą vasarą bus much better.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kadangi:

    tai nesidominčiam detaliai gal galite parašyti kada nusimato baigimai LT pusėje?
    Žadėjo iki šių metų galo:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2025-05-30 20-25-18.png
Views:	1927
Size:	147,2 kB
ID:	2203055

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kadangi:
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Lomžos aplinkelio antra pusė (neskaitant jungiamųjų ir kt smulkių keliukų) bus atidaryta rugsėjo mėn.
    tai nesidominčiam detaliai gal galite parašyti kada nusimato baigimai LT pusėje?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    jei tas viadukas būtų atitrauktas per kilometrą ar du, vistiek tos pačios bėdos jį susprogdinus?
    Būtent pasienyje, taip sakant, keičiasi jurisdikcijos, kas apsunkintų judėjimo koordinavimą krizių atveju.
    Ten eina jungiamieji keliai, galėtų būti alternatyvos, jei būtų galimybė susijungti. Dalinai tas viadukas tam ir skirtas.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Beveik offtopic, bet ar yra priežastis, kodėl Kaunas-Marijampolė tie triukšmo atitvarai buvo visai gražių, "gamtiškų" žaliai-geltonai-rudų spalvų, o naujuose etapuose jau ta pilka nykuma?
    Man tie "gamtiški" raštai vos ne LT autostradų skiriamuoju ženklu galėjo būti. Bet neišsipildė iki galo.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-26 at 14.16.20.png
Views:	2428
Size:	1,12 MB
ID:	2202312

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
    Tikiuosi, apie tai pagalvota.
    Pernelyg sureikšminami tokie dalykai. Nes norint apsunkinti, tai reikia ne tik pataikyti, bet ir sėkmingai pataikyti ir ne vieną kartą. Turbūt prisimename nuotraukas tilto iš Ukrainos, kuris suvarpytas gal kelis/kelioliką kartų pataikius raketoms, bet vis vien buvo panaudojamas.
    Bet kokiu atveju užgriuvus viaduko konstrukcijoms iš viršaus, jas visada galima pakankamai greitai pašalinti. Daugiau problemų kai pažeidžiamas pats kelias, ar tiltai/viadukai, per kuriuos tas kelias eina, nes tada jis nepravažiuojamas ir sunkiai atstatomas. O bet koks kelias, tame tarpe ir šis, tokių turi ne vieną.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
    Tikiuosi, apie tai pagalvota.
    jei tas viadukas būtų atitrauktas per kilometrą ar du, vistiek tos pačios bėdos jį susprogdinus?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
    Tikiuosi, apie tai pagalvota.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.05
    Eismas vyksta viena autostrados puse




    Šalia - buv. Lukoilo (Viada -1 ) degalinė






    Trečiasis žiedas




    Išsukame į senąjį kelią


    Už poros šimtų metrų dar matosi autostrados A5 statybos darbai


    6 km nuo sienos. Apribojimų pabaigą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.05


    Autostradoje matosi keli naujo asfalto sluoksniai


    Jungiamasis kelias yra gerokai žemiau nei autostrada. Bus matyti, ar tik statybos metu


    Neste -1




    Antrasis žiedukas






    Jungiamasis kelias






    Vaizdas į statomą autostradą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš porą savaičių, grįžtant į Lietuvą
    Foto 2025.05
    Apylanka aplink buv. Kalvarijos muitinę






    Priešpaskutinis (antras) viadukas ar kitos paskirties inžinerinis įrenginys


    "Alauša" - pirmoji degalinė Lietuvoje


    Pirmasis žiedukas


    Kažkas naujo tiesima link "Baltic Petroleum" degalinės


    Naujiena iš arčiau

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš porą savaičių, grįžtant į Lietuvą
    Foto 2025.05




    Paskutinis / pirmas viadukas






    Nusukame į kairę

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Daug darbų jau padaryta.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    taip pat ir video reportažas. Mano nuomone truputį persistengta su efektais
    Na bet žmogus kuria, bando

    Paskutinis taisė thomcius; 2025.05.24, 12:16.

    Komentuoti:


  • AngeLT
    replied
    Iš viršaus trasa. https://www.facebook.com/share/p/16X...ibextid=wwXIfr

    Komentuoti:


  • Edvis77
    replied
    Romas Gal dėl to sienelė jog priepat gyventojas gyvena?

    Komentuoti:


  • SlGlS
    replied
    Priešais matosi priešpaskutinis viadukas Lietuvoje


    Priešpaskuinis bus ne viadukas, o žaliasis tiltas

    Komentuoti:

Working...
X