Daug ten kaip galima tą sankryžą rekonstruoti. Paprasčiausias, bet ne geriausias ir ne pigiausias variantas yra pastatyti estakadą A5 krypčiai iš Marijampolės link Kauno. Aišku geriausia būtų estakada abiejų krypčių, nes A5 trasa turėtų būti pagrindinė, o atvažiuojantys iš Garliavos ar 130 kelio, į pagrindinį maršrutą turėtų įsijungti per greitėjimo juostą dešinėje. Kai dabar yra priešingai - pagrindinis srautas įsijungia per nuovažą iš dešinės į mažareikšmį srautą nuo Garliavos.
Kaip teisingą pvz. esantį arčiausiai nuo Lietuvos, galima pažiūrėti Lenkijoje esančią S61 ir S8 kelių sankryžą. Kur lėtėjimo ir greitėjimo juostos teisingai pajungtos ir yra teisingo ilgio, su geru išankstiniu informavimu. Gaila tik google street view nėra naujų vaizdų (vieta: Droga Ekspresowa S8 - Google Maps ).
Kai tuo tarpu pas mus turime tokią parodiją: Jonučiai, Kaunas County - Google Maps
Kur dviejų juostų (+ viena lėtėjimo) kelyje turime "tris juostas" tiesiai į "pasaulio centrą Garliavą" ir tik kažkokią nereikšmingą, siaurą ir labai trumpą nuovažą link kažkokio nereikšmingo kelio A5, E67.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bent Lenkijos kryptimi galima platinti iki 2-jų, jei būtų toks poreikis.
Manau, ten reiktų A5 perdaryt, kad Via Baltica srautas ten nesisukinėtų. Kažką panašaus įsivaizduoju kaip Vilniaus Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. sankryžą, tik nežinau ar galima ten viską sutalpint taip, kad nereikėtų šviesoforo (arba gal turbo žiedo) sankryžoje su 130 keliu.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
A5/130 sankryža sakyčiau problematiškesnė, nes Via Baltica ten smarkiai kertasi su vietiniais keliais, susiaurėja iki 1 juostos važiavimas E67 trasa.
Komentuoti:
-
Užbaigus Kauno pietrytinį aplinkkelį, A5/130 tampa menka problema važiuojantiems link/iš Vilniaus, nes vienintelis butelio kakliukas būtų Ateities pl./A1 sankryža. Mačiau brėžinių, kad ta sankryža turėtų būti rekonstruota, suformuotos papildomos kilpos, jungiamieji keliai A1, bet nieko nesigirdi apie darbus. Matyt pirmumas suteiktas Krunos tilto remontui ar net dar kitiems remontams (kas gal sąžininga, ten nėra katastrofiška eismo situacija kiek susidariau įspūdį).
A5/130 sankryža sakyčiau problematiškesnė, nes Via Baltica ten smarkiai kertasi su vietiniais keliais, susiaurėja iki 1 juostos važiavimas E67 trasa.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ar labai jau didelis srautas važiavo per Lazdijus? Mano įspūdžiu – kokia pora mašinų per minutę daugiausiai. Tas Garliavos mazgas daugiau nei pakankamas jam priimti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąpabaigus visą kelią iki sienos jis dar padidės, nes iš Vilniaus į Lenkiją važiavimas per Lazdijus pradeda pasimiršti. Tai pasidaryti aukštos kategorijos kelią ir turėti butelio kakliukus kelio viduryje - nelogiška.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSankryžą ties Garliavą ir ruožą nuo Garliavos link Marijampolės reikia tvarkyti. Jau dabar didėja eismo intensyvumas, o pabaigus visą kelią iki sienos jis dar padidės, nes iš Vilniaus į Lenkiją važiavimas per Lazdijus pradeda pasimiršti. Tai pasidaryti aukštos kategorijos kelią ir turėti butelio kakliukus kelio viduryje - nelogiška. Nes tai ne tik patogumas, bet eismo saugumas ir su juo susijęs pralaidumas. Atsitiks koks eismo įvykis prastame ruože ar sankryžoje ir užsikiš visas maršrutas.
Žodžiu po A5 užbaigimo (Mauručiai-Marijampolė-PL siena) sekantys Via Baltica darbai turi būti Mauručiai-Garliava-Kauno aplinkkelis ir A10 Panevėžys-Pasvalys. Pastaroji kelio atkarpa šiuo metu intensyviausia už Kauno-Suvalkų kelio ribų, bet A5 sakyčiau dar sudėtingesnis atvejis, nes didžiulis eismo intensyvumas, trumpos greitėjimo ir lėtėjimo juostos arba iš vis nėra. Nebūtų problema jei būtų bent būtų ilgos bent 200 m ilgio juostos, nebūtų daugybės T formos sankryžų. A10 iš bėdos užtektų įkalt 70 km/h su radaru ir turbūt daug nesąmonių sumažėtų, tik tai būtų nepopuliarus sprendimas.Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.19, 14:07.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Sankryžą ties Garliavą ir ruožą nuo Garliavos link Marijampolės reikia tvarkyti. Jau dabar didėja eismo intensyvumas, o pabaigus visą kelią iki sienos jis dar padidės, nes iš Vilniaus į Lenkiją važiavimas per Lazdijus pradeda pasimiršti. Tai pasidaryti aukštos kategorijos kelią ir turėti butelio kakliukus kelio viduryje - nelogiška. Nes tai ne tik patogumas, bet eismo saugumas ir su juo susijęs pralaidumas. Atsitiks koks eismo įvykis prastame ruože ar sankryžoje ir užsikiš visas maršrutas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
savaitgalį važiavau, palyginau situaciją su rugpjūčiu. Na tikrai maloniau atidaryta dalinai atkarpa prie Lomžos ir atkarpa LT teritorijoj. Kitamet bus visai smagu. Aišku visai neįsipaišo apendiksas ties Garliava, bet jaučiu geriau tvarkyti Kaunas - Panevėžys - Latvija kitu prioritetu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vakar važiavau pro naują atkarpą, 70 ir kelio darbų ženklų nebėra abiejose pusėse.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTen prie dalies nuvažų dar nesumontuoti smūgių slopintuvai atitvarams. Dar tik neseniai pamatai buvo išbetonuoti. Kai kur panašu jog dar ir ženklų su krypčių nuorodomis trūksta. Taigi kelias eismui atidarytas, bet darbai dar vykdomi.
O tai kiek tame jungiamąjame turi būti leidžiama važiuoti? Jeigu ten iš esmės viskas užbaigta, tai ir leistinas standartinis greitis. Pagrindiniame kelyje neužbaigti visi atitvarų elementai, kas iš esmės yra pavojinga ir dėl to yra ribojimų.
"Apsauginių kelio atitvarų įrengimas. Darbų metu greitis ribojamas iki 50 km/val., plotis ribojamas iki 2.75 m"
Darbų vykdytojas: UAB „Biseris
70km/h ribojimas ir deklaruojamų darbų vykdytojas toliau lieka nepateikiamas ir nežinomas...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ten prie dalies nuvažų dar nesumontuoti smūgių slopintuvai atitvarams. Dar tik neseniai pamatai buvo išbetonuoti. Kai kur panašu jog dar ir ženklų su krypčių nuorodomis trūksta. Taigi kelias eismui atidarytas, bet darbai dar vykdomi.
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Įdomiau tai, kad jungiamaisiais važiuojant greitis neribojamas, ten gali važiuot 90. LMAO
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Vakar važiavau, visi spaudžia 110, nrsuprantu logikos kelinta savaitė laikyti 70 apribojimus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Vakar važiavau, visi spaudžia 110, nrsuprantu logikos kelinta savaitė laikyti 70 apribojimus.
Bet šeštadienį pastebėjau kad net ir pagrindiniame kelyje, nuo Kauno už emsi degalinės ties lėtėjimo juostos pabaiga vyksta darbai. Kaip suprantu ten amortizuojanti apsauga įrenginėjama, pilamas betono pagrindas. šalutiniuose keliuose taip pat matėso plentvolis, tai vadinasi darbai dar vyksta.
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
dar yra
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąGal jau 70km/h apribojimus nuėmė?
Ir dar: dar prieš savaitę, įvažinėjant į A5 ties Marijampole, per kaulo žiedus, tamsoje netyčia pataikiau į jungiamajį kelią. Ten greičio ribojimo ženklų nebuvo, tiek mašina, tiek waze nusprendė, kad leistinas greitis ten - 90km/h
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lenkiškoje "Via Balticos" dar atsirado skeveldrų po atvėsiusios diskusijos apie III ruožo atidarymą .
Parašė mantasmŠiaip ne px. Tiesiog gal geriau aptarinėt ne kelių, o politinėse temose.
Už naglą administracinio resurso panaudojimą priešrinkiminiam piarui reiktų vietoje sodint ant baslio.
Negali būti jokių pykčių dėl I. Šimonytės dalyvavimo atidaryme.
Važiuodamas kitą dieną jau naudojausi saugiu dviejų juostų keliu 16 km ruože ir ilgoje kelionėje sutaupiau kelias minutes.
Komentuoti:
-
Praėjusio savaitgalio nuotraukos grįžtant į Lietuvą
Foto 2024.10
Apylanka aplink buvusią muitinę
Viaduko statybos
Sugrįžome į senąją kelio trasą.
Ties "Baltic Petroleum" degaline
Nukasami kalnai
Šalia dviejų "Nestės" degalinių
Kryžkelė su RK2615 Salaperaugis - Liubavas
Posūkis į Sangrūdą
Kairėje jau matosi naujoje autostrados A5 trasoje išlietas asfaltas
- 13 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: