Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Dar egzistuoja toks dalykas kaip įstatymai bei reglamentai. Kaip LAKD turėtų pažeisdama teisės aktus įrenginėti lėtėjimo ir greitėjimo juostas į nuovažą, kuri pagal reglamentus dėl kelio kategorijos ten būti negali, nes netenkamas tankio/dažnumo reikalavimas? Dėl saugumo turėtų būti sustatyti blokai ar atitvarai, bet vargu ar jums tai patiktų, nes kaip suprantu, pats irgi naudojatės. Keliai dėl saugumo planuojami ir projektuojami, o ne daromos nuovažos kur kam tiesiau, greičiau ar patogiau.
Jei LAKD negali pažeidinėti įstatymų, kaip gali miesto/rajono savivaldybės pažeidinėti įstatymus ir įrenginėti kažką sklype, kuris priklauso LAKD?
O kad šiandieninis LAKD tik tiek ir tegali (siaurinti tiltus vietoj to, kad juos laiku prižiūrėti ir remontuoti, uždarinėti blokais sankryžas), tai mes šnekam keliose temose lygiagrečiai...Paskutinis taisė goolfietis; 2024.01.03, 15:00.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Dar egzistuoja toks dalykas kaip įstatymai bei reglamentai. Kaip LAKD turėtų pažeisdama teisės aktus įrenginėti lėtėjimo ir greitėjimo juostas į nuovažą, kuri pagal reglamentus dėl kelio kategorijos ten būti negali, nes netenkamas tankio/dažnumo reikalavimas? Dėl saugumo turėtų būti sustatyti blokai ar atitvarai, bet vargu ar jums tai patiktų, nes kaip suprantu, pats irgi naudojatės. Keliai dėl saugumo planuojami ir projektuojami, o ne daromos nuovažos kur kam tiesiau, greičiau ar patogiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąParyškintoje vietoje čia tamstos nuomonė, ar žinote, jog nereikia derinti prisijungimo sąlygų tokiu atveju? Kadangi tiksliai nežinau, bet kiek teko susidurti, tai prisijungiant į nuovažą svetimo kelio ir svetimame sklype (LAKD kelias ir sklypas), reikia susiderinti.
O dėl abiejų pusių sutarimo - tai pagal anksčiau įkeltus FB komentarus, ten parašyta, kad nebuvo suderinta. Tai turbūt ir sutarimo nebuvo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Gal eismo dalyvių saugumas? Išasfaltuoti lėtėjimo juostas į gatvę, su kuria 10 metų nieko nedaroma (ir esu tikras dar 10m nieko nebus daroma), ir 5 metus nesugebėti papilti 200m smėlio ir asfalto gatvei, kuri jau padaryta. Už kiek metų (realiai) LAKD sugebės tuos A5 privažiavimo kelius ten įrengti? Ne apie laikinus tiltus ir viadukus kalbam, apie suknistą papildomą juostą lygioje, sausoje vietoje. Šnekam ne apie patogumą, o saugumą. How hard can it be?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKoks LAKD kaip interesas finansuoti darbus, jei žino, jog už poros metų bus perdaroma?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar savivaldybė turi didesnę galią už LAKD? Ar tiesiog abiejų pusių sutarimu buvo atlikti darbai? Nes kiek teko susidurti, tai tik pabandyk ką kelio apsaugos zonoje be suderinimų kapstytis iškart prisistato atstovas.
Papildau: gatvės asfaltavimo darbų pabaiga ties jau esama nuovaža ir Viabaltikos sklypo riba. Tad kažkokių papildomų sąlygų nėra dėl ko reikalauti. Ar išvažiavimas iš žvyrkelio buvo saugesnis?
O dėl abiejų pusių sutarimo - tai pagal anksčiau įkeltus FB komentarus, ten parašyta, kad nebuvo suderinta. Tai turbūt ir sutarimo nebuvo.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąBeje, mano minėta kita sankryža su vieškeliu (A5/Armoniškių g.) irgi neturėjo greitėjimo/lėtėjimo juostų, bet prieš kokius 10 metų (jei atmintis neapgauna), kažkodėl jos ten buvo įrengtos. Esu 99% tikras, kad tam nereikėjo ieškoti privataus investuotojo. Nors ta Armoniškių g. per dieną pravažiuoja turbūt gerokai mažiau nei 100 mašinų (vietiniai, kurie ten gyvena).
Čia miestas ar rajonas turėtų išasfaltuoti vietinės reikšmės gatvę (Armoniškių g.) ir tuomet iš tiesų šią nuovažą galima būtų panaikinti, o visus objektus pasiekti per urbanizuotą teritoriją.
Paskutinis taisė sleader; 2024.01.03, 14:36.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O gal tiesiog susiderinti projektus, gauti prisijungimo sąlygas, jeigu jau rekonstruoji gatvę, ir taip kompleksiškai išspręsti klausimą? Ar pati KMS irgi leidžia visiems įsirengti kelius, privažiavimus nederinant ir neišsiimant prisijungimo sąlygu? Nemanau.
Beje, mano minėta kita sankryža su vieškeliu (A5/Armoniškių g.) irgi neturėjo greitėjimo/lėtėjimo juostų, bet prieš kokius 10 metų (jei atmintis neapgauna), kažkodėl jos ten buvo įrengtos. Esu 99% tikras, kad tam nereikėjo ieškoti privataus investuotojo. Nors ta Armoniškių g. per dieną pravažiuoja turbūt gerokai mažiau nei 100 mašinų (vietiniai, kurie ten gyvena).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O gal tiesiog susiderinti projektus, gauti prisijungimo sąlygas, jeigu jau rekonstruoji gatvę, ir taip kompleksiškai išspręsti klausimą? Ar pati KMS irgi leidžia visiems įsirengti kelius, privažiavimus nederinant ir neišsiimant prisijungimo sąlygu? Nemanau.
Papildau: gatvės asfaltavimo darbų pabaiga ties jau esama nuovaža ir Viabaltikos sklypo riba. Tad kažkokių papildomų sąlygų nėra dėl ko reikalauti. Ar išvažiavimas iš žvyrkelio buvo saugesnis?Paskutinis taisė PredatorGTR; 2024.01.03, 14:16.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Wow, tai KMS privalo neasfaltuoti ale "šunkelių", kad nekurtų LAKD problemų? Genialu...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Nuovaža toje vietoje egzistavo daugelį metų (jei tiksliau, ta gatvė buvo dar prieš padarant 4 juostų aplinkkelį). Tačiau nebuvo ten problemos, nes paprasčiausiai buvo labai mažai eismo, iki kol gatvę rekonstravo ir staiga ji tapo labai patogi rajono ir besiplečiančios suburbijos gyventojams. Todėl LAKD ir grasino uždaryt blokais, nes problemą sukūrė KMS.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGal LAKD galėjo neleisti tokios nuovažos? Ar Kauno savivaldybė nelegaliai pasijungė nederinus su LAKD? Geriau tokios nuovažos nebūtų nei nesaugi kaip dabar.
Kalvarijos g. (ORT10LT 1995-1999 m.):
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gal LAKD galėjo neleisti tokios nuovažos? Ar Kauno savivaldybė nelegaliai pasijungė nederinus su LAKD? Geriau tokios nuovažos nebūtų nei nesaugi kaip dabar.
Juo labiau toliau yra normali nuovaža su lėtėjimo bei greitėjimo juostomis į gatvę, vedančią į tuos pačius Kazliškius, tik kažkodėl vietoje jos išasfaltavimo, buvo įrengta nesuderinta gatvė.Paskutinis taisė sleader; 2024.01.03, 12:33.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kažkas nederinęs nutiesė gatvę ir ją pajungė kur norėjo į magistralinės reikšmės (beje vieną pagrindinių LR kelių), o LAKD kalti, kad neprišoka iškart ir nepadaro greitėjimo ir lėtėjimo juostų? Šioje vietoje situacija atrodo taip ir vienos iš dviejų nuovažų turėtų nelikti.
Nes šiek tiek keistoka, kad vienais metais piktinamės, kad LAKD nepadaro juostų į neaiškiai atsiradusią nuovažą, o kitais metais piktinamės, kodėl magistraliniame kelyje kas 50 metrų pridaryta nuovažų ir greitis tokiose atkarpose ribojamas. Berods gi rengiamas planas ir šios atkarpos rekonstrukcijai. Taigi po to reikės išleisti porą milijonų jungiamiesiems keliams ir kt, kad nebūtų nuovažų kas keliasdešimt metrų iš automagistralės.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąTik palieku čia... 190k yra 3 metų neišsprendžiama problema...
Nes šiek tiek keistoka, kad vienais metais piktinamės, kad LAKD nepadaro juostų į neaiškiai atsiradusią nuovažą, o kitais metais piktinamės, kodėl magistraliniame kelyje kas 50 metrų pridaryta nuovažų ir greitis tokiose atkarpose ribojamas. Berods gi rengiamas planas ir šios atkarpos rekonstrukcijai. Taigi po to reikės išleisti porą milijonų jungiamiesiems keliams ir kt, kad nebūtų nuovažų kas keliasdešimt metrų iš automagistralės.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąTik palieku čia... 190k yra 3 metų neišsprendžiama problema...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kartą grįždami iš Lenkijos per Kauną paklausėm Google Mapso, kad už Mariampolės, prie naujos magistralės pradžios, yra uždrausto eismo ruožai. Rezultate gavom pasivažinėt žvyrkeliais, liepė šokti nuo tiltelių virš autostrados žemyn, ir Kauną pasiekėm senuoju plentu per Sasnavą ir Veiverius. Moralas istorijos toks: reik numanyti, kad magistralinis kelias visada pravažiuojamas, Google grybauja su eismo draudimais.
Jei pvz. remontas ar avarija, susidaręs ilgas kamštis.
Kitu atveju niekas magistralinių kelių šiaip sau neuždarinėja. Jei reiktų uždaryti, tokį atvejį Lietuvoje per visas medijas ištrimituos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimąKlausimas - gal kas žino ar kelias atidarytas ar ne? google maps rekomenduoja kitą maršrutą negu per Seinus jeigu renkiesi važiuot nuo Vilniaus pusės.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimąKlausimas - gal kas žino ar kelias atidarytas ar ne? google maps rekomenduoja kitą maršrutą negu per Seinus jeigu renkiesi važiuot nuo Vilniaus pusės.
Tik įvažiavus į Lenkiją iš karto nukreipia į šalutinį kelią, nes ten patikrinimus daro "transporto policija".
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: