Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kokie 6? Gal 7?
    6 įvažos/nuovažos į vieną žieduką (2x A7, 2x A5 ir 2x jungiamieji keliai). Augustavo atveju jungiamųjų kelių nėra.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Marijampolės - 6.
    Kokie 6? Gal 7?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Iš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
    Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą

    Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"

    Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"
    www.mapy.cz
    Neteisinga lyginti šias dvi sankryžas, Augustavo atveju į vieną žiedą jungiasi 4 keliai, Marijampolės - 6.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ten fiziškai nėra galimybių greit važiuot; o noro važiuoti greitai tuo labiau - viskas sužymėta gana sudėtingai ir nuoširdžia pasistengta, kad pasiklystų net vietiniai (tie jau skundėsi per TV).
    Tamstai rekomenduoju nuvažiuoti į vietą, pabandytiu antrame "kaule" padaryti kairįjį posūkį (pvz. iš Vilkaviškio į Kauną) ir nepasiklysti

    Kai buvo šviežiai atidaryta būtent taip važiavau ir pravažiavau. Iš pirmo karto. Tamsiu paros metu. IQ=180 turbūt... Tiesa, žiūrėjau į kelio ženklus ir nemaigiau nieko kišenėj.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
    Iš to ką skaitau, manau tamstai tiesiog reikėtų šiek tiek sumažinti greitį.
    Ten fiziškai nėra galimybių greit važiuot; o noro važiuoti greitai tuo labiau - viskas sužymėta gana sudėtingai ir nuoširdžia pasistengta, kad pasiklystų net vietiniai (tie jau skundėsi per TV).
    Tamstai rekomenduoju nuvažiuoti į vietą, pabandytiu antrame "kaule" padaryti kairįjį posūkį (pvz. iš Vilkaviškio į Kauną) ir nepasiklysti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
    Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą

    Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"


    Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"

    www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kad tuose"kauluose" yra mažoki spinduliai net lengvajai mašinai. Besisukiojant nėra kada žiūrėti į krypčių nuorodas.
    Į pagrindinius kelius yra nuorodos (kad jos per mažos - atskira kalba) O kai yra ne visos nuorodos, tai
    Kadangi važiavau tiesiai (teko tan važiuoti iki rekonstrukcijos), tai be vargo nuvažiavau teisingai.
    O jei kam nors reikės sukti į kairę, tai sudarytos visos sąlygos nuvažiuoti neteisinga kryptimi.
    Iš to ką skaitau, manau tamstai tiesiog reikėtų šiek tiek sumažinti greitį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.
    Kad tuose"kauluose" yra mažoki spinduliai net lengvajai mašinai. Besisukiojant nėra kada žiūrėti į krypčių nuorodas.
    Į pagrindinius kelius yra nuorodos (kad jos per mažos - atskira kalba) O kai yra ne visos nuorodos, tai
    Kadangi važiavau tiesiai (teko tan važiuoti iki rekonstrukcijos), tai be vargo nuvažiavau teisingai.
    O jei kam nors reikės sukti į kairę, tai sudarytos visos sąlygos nuvažiuoti neteisinga kryptimi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.
    Sunkvežimį vairavau tik „Kelyje 2“, tai papasakok plačiau kas trukdo. Nes žiūrint teoriškai kaip tik yra geresnis posūkių spindulys. Tiek įvažiuojant iš šono, tiek apsisukant galuose. Gaunasi natūralus užmetimas į dešinę prieš sukant į kairę kaip mėgsta daryt fūristai staigiuose posūkiuose.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ovalas esamoj vietoj praktiškai nesiskirtų nuo kaulo. Nesuprantu tada kas netinka. Su kaulu dar ir geresni posūkio spinduliai stambiam transportui ar su priekabom gaunasi.
    Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.
    Argi sprendimas neakvaizdus? Išcentrinė jėga proporcinga greičio kvadratui. Važiuoji pusantro kart lėčiau, vartosi dvigubai mažiau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Keturių ir nereikia, dvieju užtektų kaip ir dabar yra tiesiog ovalo formos.
    Ovalas esamoj vietoj praktiškai nesiskirtų nuo kaulo. Nesuprantu tada kas netinka. Su kaulu dar ir geresni posūkio spinduliai stambiam transportui ar su priekabom gaunasi.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    4 vnt žiedų, tinkamų fūroms, ten tilpę nebūtų.
    Keturių ir nereikia, dvieju užtektų kaip ir dabar yra tiesiog ovalo formos.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Teko šiandien pravažiuoti pro Lietuvos - Lenkijos sieną. Faina, kad vyksta darbai bus viskas sutvarkyta, bet… visi tie apvažiavimai, pravažiavimai tamsoje ir dar per šlapdriba yra kosmosas. Jokių žymėjimų, jokių ženklų jokių nukreipimų.. ne vienoje vietoje reikėjo pristoti ir pamastyti kaip čia reikėtų važiuoti, kad neišvažiuotum į priešpriešinę juostą. Tragiškas eismo organizavimas šioje vietoje.
    Paskutinis taisė iPhone; 2025.01.11, 19:56.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Logiškai mąstant aikštelė turėtų veikti. Nuorodos į aikštelę neuždangstytos.
    Jos nebuvo uždengtos nuo pat kelio atidarymo. Tačiau bandžiau du kart pažiūrėti kaip ji įrengta ( pirmą kartą bandžiau užsukti gruodžio pradžioje), tai abu kartus stovėjo tą pati tvora ant įvažiavimo.

    Ir kas keisčiausia, tai tamsiu metu ten visoje aikštelėje apšvietimas veikia pilnu pajėgumu.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.01.10, 20:49.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.



    Žinau, kad du, nes važiavau ne vieną ir ne du kartus. Fūros ant bordiūrų lipa, ilgai tikrai nelaikys tie žiedai ten. Ir vietos ten tikrai užtektinai padaryt normaliem žiedam buvo. Tik šitie jaučiu estetiškai iš paukščio skrydžio gražiau atrodė, o šiais laikais juk madoj "fashion over function".
    4 vnt žiedų, tinkamų fūroms, ten tilpę nebūtų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O ta Tarpučių aikštelė jau atidaryta?
    Logiškai mąstant aikštelė turėtų veikti. Nuorodos į aikštelę neuždangstytos.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.10, 18:56.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O ta Tarpučių aikštelė jau atidaryta? Nes prieš Kalėdas važiavau, galvojau užsukti pažiūrėti kaip atrodo, tai tvora su "plyta" ant įvažiavimo buvo pasitikusi. Ten kaip suprantu WC nėra, tai nėra ką ir veikti toje aikštelėje, nebent ant triukšmo sienos "atsižymėti".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?
    Net su lengvąja mašina yra mažoki posūkio spinduliai. Tik spėk sukioti vairą.
    Kaip jaučiasi fūrų vairuotojai, reikia jų paklausti. Gal projektuotojai domėjosi, o gal ir ne.

    Konkretūs išvažiavimai (neskaitant išankstinių rodyklių su daug išvažiavimų) yra pažymėti gana kukliai ir tik į pagrindinius kelius.

    Pirma "kaulo formos" sankryža


    Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu ir į "fūrų" stovėjimo aikštelę


    Kas gali priimti tiek informacijos vien iš dviejų išankstinių krypčių rodyklių, sunku pasakyti.
    1 kaulas. ŠUNSKAI , "Plyta", A7 MARIJAMPOLĖ,KAUNAS, VILNIUS A5 KALVARIJA, VARŠUVA, KETURVALAKIAI
    2 kaulas. A5 KAUNAS, VILNIUS, MOKOLAI, A7 MARIJAMPOLĖ, Aikštelė, SKAIČIŪNAI

    Kadangi važiavau tiesiai ir ne pirmą kartą, tai nuvažiavau A7 į Marijampolę teisingai. Tačiau įveikti du kaulus ir pasukti (ypač į kairę pusę) nepasiklydus yra iššūkis.

    Ar ta LAKD išgirta Tarpučių sunkiojo transporto aikštelė yra intensyviai naudojama, sunku pasakyti, nes nuo kelio nebuvo kad žvilgtelėti į jos pusę. Tačiau buvo nuoširdžiai pasistengta, kad ją būtų surasti kuo sunkiau.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.10, 18:40.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?
    Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nebūtų tilpę. Ten du kaulai abiejose viaduko pusėse, o ne vienas bendras kaulas kaip Molėtų plente.
    Žinau, kad du, nes važiavau ne vieną ir ne du kartus. Fūros ant bordiūrų lipa, ilgai tikrai nelaikys tie žiedai ten. Ir vietos ten tikrai užtektinai padaryt normaliem žiedam buvo. Tik šitie jaučiu estetiškai iš paukščio skrydžio gražiau atrodė, o šiais laikais juk madoj "fashion over function".
    Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2025.01.10, 17:11.

    Komentuoti:

Working...
X