Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
savaitgalį važiavau, palyginau situaciją su rugpjūčiu. Na tikrai maloniau atidaryta dalinai atkarpa prie Lomžos ir atkarpa LT teritorijoj. Kitamet bus visai smagu. Aišku visai neįsipaišo apendiksas ties Garliava, bet jaučiu geriau tvarkyti Kaunas - Panevėžys - Latvija kitu prioritetu
- 2 patinka
-
Vakar važiavau pro naują atkarpą, 70 ir kelio darbų ženklų nebėra abiejose pusėse.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Eismoinfo pateikta atnaujinta informacija apie ribojimus būtent šiems darbams konkrečiose 2 vietose:Parašė sleader Rodyti pranešimąTen prie dalies nuvažų dar nesumontuoti smūgių slopintuvai atitvarams. Dar tik neseniai pamatai buvo išbetonuoti. Kai kur panašu jog dar ir ženklų su krypčių nuorodomis trūksta. Taigi kelias eismui atidarytas, bet darbai dar vykdomi.
O tai kiek tame jungiamąjame turi būti leidžiama važiuoti? Jeigu ten iš esmės viskas užbaigta, tai ir leistinas standartinis greitis. Pagrindiniame kelyje neužbaigti visi atitvarų elementai, kas iš esmės yra pavojinga ir dėl to yra ribojimų.
"Apsauginių kelio atitvarų įrengimas. Darbų metu greitis ribojamas iki 50 km/val., plotis ribojamas iki 2.75 m"
Darbų vykdytojas: UAB „Biseris
70km/h ribojimas ir deklaruojamų darbų vykdytojas toliau lieka nepateikiamas ir nežinomas...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ten prie dalies nuvažų dar nesumontuoti smūgių slopintuvai atitvarams. Dar tik neseniai pamatai buvo išbetonuoti. Kai kur panašu jog dar ir ženklų su krypčių nuorodomis trūksta. Taigi kelias eismui atidarytas, bet darbai dar vykdomi.
O tai kiek tame jungiamąjame turi būti leidžiama važiuoti? Jeigu ten iš esmės viskas užbaigta, tai ir leistinas standartinis greitis. Pagrindiniame kelyje neužbaigti visi atitvarų elementai, kas iš esmės yra pavojinga ir dėl to yra ribojimų.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Įdomiau tai, kad jungiamaisiais važiuojant greitis neribojamas, ten gali važiuot 90. LMAO
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomiau tai, kad jungiamaisiais važiuojant greitis neribojamas, ten gali važiuot 90. LMAOParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Vakar važiavau, visi spaudžia 110, nrsuprantu logikos kelinta savaitė laikyti 70 apribojimus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
man atrodo jau buvo išdiskutuota, kad darbai oficialiai nėra priduoti, ruožo rekonstrukcija nebaigta ir tai labiau teoriniai dalykai.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Vakar važiavau, visi spaudžia 110, nrsuprantu logikos kelinta savaitė laikyti 70 apribojimus.
Bet šeštadienį pastebėjau kad net ir pagrindiniame kelyje, nuo Kauno už emsi degalinės ties lėtėjimo juostos pabaiga vyksta darbai. Kaip suprantu ten amortizuojanti apsauga įrenginėjama, pilamas betono pagrindas. šalutiniuose keliuose taip pat matėso plentvolis, tai vadinasi darbai dar vyksta.
Komentuoti:
-
Vakar važiavau, visi spaudžia 110, nrsuprantu logikos kelinta savaitė laikyti 70 apribojimus.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
dar yra
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Praeitą penktadienį dar buvo. Beje, kelio darbų ženklas buvo tik pačioje ruožo pradžioje. Prie visų kitų įvažiavimų į A5, buvo tik ženklas 70, be paaiškinimo, kodėl greitis sumažintas. Jokių kelio darbų požymių aišku nesimatė.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąGal jau 70km/h apribojimus nuėmė?
Ir dar: dar prieš savaitę, įvažinėjant į A5 ties Marijampole, per kaulo žiedus, tamsoje netyčia pataikiau į jungiamajį kelią. Ten greičio ribojimo ženklų nebuvo, tiek mašina, tiek waze nusprendė, kad leistinas greitis ten - 90km/h
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lenkiškoje "Via Balticos" dar atsirado skeveldrų po atvėsiusios diskusijos apie III ruožo atidarymą .
Viskas jau aptarta šioje temoje.Parašė mantasmŠiaip ne px. Tiesiog gal geriau aptarinėt ne kelių, o politinėse temose.
Už naglą administracinio resurso panaudojimą priešrinkiminiam piarui reiktų vietoje sodint ant baslio.
Negali būti jokių pykčių dėl I. Šimonytės dalyvavimo atidaryme.
Važiuodamas kitą dieną jau naudojausi saugiu dviejų juostų keliu 16 km ruože ir ilgoje kelionėje sutaupiau kelias minutes.
Komentuoti:
-
Praėjusio savaitgalio nuotraukos grįžtant į Lietuvą
Foto 2024.10


Apylanka aplink buvusią muitinę

Viaduko statybos


Sugrįžome į senąją kelio trasą.
Ties "Baltic Petroleum" degaline

Nukasami kalnai

Šalia dviejų "Nestės" degalinių
Kryžkelė su RK2615 Salaperaugis - Liubavas

Posūkis į Sangrūdą

Kairėje jau matosi naujoje autostrados A5 trasoje išlietas asfaltas
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Ten vos ne kas savaitę važiuoji nauja vieta ir trasa dar tikrai keisis N kartų.Parašė vytgri Rodyti pranešimąStatybose prie PL-LT sienos šiokie tokie pokyčiai. Ketvirtadienį eismas jau vyko naujai paklotu pagalbiniu keliu, o pagrindinė trasa jau ruošiama skutimui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Statybose prie PL-LT sienos šiokie tokie pokyčiai. Ketvirtadienį eismas jau vyko naujai paklotu pagalbiniu keliu, o pagrindinė trasa jau ruošiama skutimui.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
na svarbu išsivergti čia.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O pats nebandei skambyti, nes silpni argumentai "advokataujant"?
Pravažiavau, įsivertinau ir išsakiau savo nuomonę... sekantis kartas pro ten negreit, tai nors ir plytą tegu ten kabina. Niekuo nenustebintų.
Šiaip, kaip advokatui būtu privalu pirma pasivartyti eismoinfo puslapį:
Duomenų tiekėjai:
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“
Taip kad jie tik vizualizuoja pateikiamą informaciją, taip kad skambutis bus betikslis
O Via... kontaktų nesiūlyk, nesiruošiu, kaip čia kažkas sakė "bejėgių valdininkų" dar papildomai užstresint ir atitraukt nuo darbų
Išklausysiu atstovus forume
Jei man rūpėtų ir vergčiau čia kas antram poste kaip baisu, kad greitis 70, kad per daug ar per mažai ženklų, jei bėgčiau tikrinti ką rašo eismas info, tada gal ir parašyčiau, bet aš vadovaujuosi esamais ženklais ir netikrinu ar sutampa info internetiniam puslapį ir realybėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O pats nebandei skambyti, nes silpni argumentai "advokataujant"?Parašė thomcius Rodyti pranešimąNebandei paskambinti ar parašyti nurodytais kontaktais, gal spėlioti nereiktų?
Pravažiavau, įsivertinau ir išsakiau savo nuomonę... sekantis kartas pro ten negreit, tai nors ir plytą tegu ten kabina. Niekuo nenustebintų.
Šiaip, kaip advokatui būtu privalu pirma pasivartyti eismoinfo puslapį:
Duomenų tiekėjai:
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“
Taip kad jie tik vizualizuoja pateikiamą informaciją, taip kad skambutis bus betikslis
O Via... kontaktų nesiūlyk, nesiruošiu, kaip čia kažkas sakė "bejėgių valdininkų" dar papildomai užstresint ir atitraukt nuo darbų
Išklausysiu atstovus forume
Komentuoti:
-
Nebandei paskambinti ar parašyti nurodytais kontaktais, gal spėlioti nereiktų?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ne dėl šių ženklų ruožo galuose buvimo diskusija prasidėjo, kaip pamenat, o dėl ribojimo. Nebeesmė, kas kur ko nepamatė. Bet net ir dabar, jei patvirtini, kad jie yra, kyla kitas klausimas? Kodėl eismoinfo panaikinta informacija apie kelio remonto darbus. Tai ženklai gaunasi kaip ir savavališkai palikti? Suprantu, kad uždėti būsimi apribojimai vėluoja atsirasti sistemoje, bet kad atvirkščiai
Apie eismoinfo:
"Eismo informacijos centras veikia kiekvieną dieną 24 valandas per parą. Jo tikslas – rinkti, sisteminti ir teikti visuomenei bei „Via Lietuva“ darbuotojams informaciją apie eismo sąlygas valstybinės reikšmės keliuose, koordinuoti kelių priežiūros veiksmus."
Komentuoti:
-
Kaip jau minėjau, kelio ženklą "Kelio taisymas" važiuojant nuo Lenkijos pavyko pamatyti Skardupiuose ties 72,5 km arba ties III etapo (pagal laiką) buvusių darbų riba.
Savaitgalį nepavyko aptikti jokių remonto veiklos pėdsakų ar jokios kokios nors kitos racionalios priežasties, kodėl ten greitis turi būti ribojamas iki 70 km/h - tuo labiau, kad EismoInfo nurodoma, kad eismo ribojimai iki 2024.10.15 d. buvo tik A5 56,2 - 58,8 km (į šiaurę nuo Marijampolės), o nuo trečiadienio (10.16) pagrindinaime kelyje neliko jokių ribojimų.
Foto 2024.10
Ties Skardupiais

Anksčiau už 400 m buvo III etapo darbų riba

Štai tie ženklai su 15 km remonto zonos imitacija

Įdomu, kodėl greičio ribojimo ženklai statomi prieš sankryžą / nuvažiavimą, o ne už jos.
Gal eismo taisyklių žinovai pakomentuos, koks greitis galioja už nusukimo 70 ar 90 km/h (apie 130 km/h nedrįstu pagalvoti)

Galiu nudžiuginti kolegas sleader ir taccido, kad pavyko aptikti, kur atvažiuojant nuo Kauno yra ženklai su remonto zonos (ar jos parodijos) ženklu - prieš Emsi degalinę po viaduku.

Nuoširdžiai pasistengta, kad informavimas apie "remonto darbus" kuo blogiau matytųsi.
Neskaidant dviejų porų ženklų (remontas +70 km/h) matosi kiti 8 kelio ženklai, du europiniai stendai ir viską užgožianti "Emsi" degalinės reklama (bet tai nepadeda rasti lengvo ir aiškaus įvažiavimo į degalinę).

Paskutinis taisė Romas; 2024.10.22, 00:52.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš vakar taip pat vakarop tuo pačiu ruožu važiavau, autopilotas 95km/h. Suskaičiavau >10 lenkiančių, kur iš akies 130+ greitį laikėParašė Austras Rodyti pranešimąTaip pritariu, kad nesąmonė.
Aš šį ruožą važiavau 100 km/h, mane lenkė tik pora automobilių, kiti taip pat daugiau/mažiau iki 100 km/h važiavo.
Komentuoti:
-
Garantuoju 95 proc., kad ženklai tebekaba.. nes lygiai tokia pat situacija buvo ir ties Pasvaliu, jau buvau rašęs. Kai dabai fiziškai nebevyksta, eismoinfo ribojimai panaikinti, o fiziškai gal pora savaičių kabėjo ribojimo ženklas 50 su kelio darbais, o dar kurį laiką - ribojimas nusuktas, kelio darbų paliktas.Parašė Austras Rodyti pranešimą
Negaliu pakomentuoti eismo info, kaip ir patvirtinti, kad kelio darbų ženklai yra šiandien.
Ženklus mačiau penktadienį popiet išvažiuodamas ir vakar vakare grįždamas.
Ir taip, dar kartą pakartoju, kad sutinku jog ten greičio ribojimas nesąmoningas
O šiaip tai laikykis, "suvalgys" forumo šventieji už 100km/h
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: