Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Na nepakomentuosiu kokiu sąlygų tamstai reikia, kad pastebėti ženklus, bet šeštadienį jie buvo. Bent jau ryte važiuojant PL kryptimi ir vėlai vakare grįžtant Kauno kryptimi.
- 1 patinka
-
Tarp Marijampolės vakarinio mazgo ir Skardupių
Foto 2024.10
Atitvarai nuo jungiamojo kelio iš dalies užstoja informacinį kelio ženklą
'
Ketvirtas įspėjimas dėl 70 km / h greičio ribojimo

Kitoje pusėje - "Emsi" degalinė

Penktas įspėjimas dėl 70 km / h greičio ribojimo

Kelio Nr. 2809 Narijampolė -Balsupiai - Keturvalakiai viadukas

Pralenkė kažkoks angliškas drandalietas

Su keliu Nr. 5122 (Vilkaviškis) - Ožkabaliai - Liudvinavas yra padarytas tiesioginė jungtis

Šiaip galėjo užrašyti ne "Ožkabaliai" (beje, ne tie ,kur gimė J.Basanavičius), o didesnį miestą - "Vilkaviškis"
Tolumoje - šeštas įspėjimas dėl 70 km / h greičio ribojimo

Septintas ir paskutinis ženklas dėl 70 km / h greičio ribojimo
Jei pristatė tiek ženklų, turbųt tie ribojimai bus ilgam

Skardupiai (72,5 km). III etapo pagal laiką pabaiga.

73 km. Galima važiuoti 130 km/val. -kaip ir priklauso magistralėje
Paskutinis taisė Romas; 2024.10.15, 05:45.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tarpučių (Marijampolės vakarinis) mazgas

Nėra jokių (net uždengtų) nuorodų į šalia esančią "moderniausią automobilių stovėjimo ir poilsio aikštelę"

Kelio A7 Vilnius - Prienai - Marijampolė- Kybartai viadukas

Krypčių nuorodos "kaulo formos" mazge
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ką tik atidarytas ruožas pagal eilę 3-as magistralės A5 etapas (56,83 - 72,5 km)
Tarp Pietarių ir Tarpučių (Marijampolė Šiaurė - Marijampolė Vakarai)
Foto 2024.10

Kažkas pralėkė kaip pro stovintį

LAKD PiaRščikai pavadino šį lygumose esantį ruožą "techniškai sudėtingiausiu".
Įdomu, ką jie sugalvos IV ruožui iki Lenkijos sienos, kuris tiesiamas per kalvotą vietovę.
Štai kaip atrodo didžioji vandens kliūtis - Šešupės upė. Kitų reikšmingesnių gamtinių kliūčių čia nėra.


Kelio Nr. 2607 Mokolai–Šunskai viadukas.
Antrą kartą primenama apie 70 km/ h greitį

Triukšmo slopinimo sienelės

Artėjame prie Marijampolės vakarinio mazgo


Trečias priminimas dėl 70 km/ h greičio
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kol nepamačiau to magistralės ženklo prieš pat ribojimą iki 70 km/h, maniau, kad net Lietuvos kelininkai tokių nesąmonių nedaro.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąAš taip ir maniau, kad bus kažkur ta kliurka su iš 130km/h į 70km/h
Komentuoti:
-
Jei važiuoji nuo Kauno – 90, jei nuo Marijampolės – legaliai 130, bet be my guest iš tikrųjų tiek važiuot (taip, logikos nėra).Parašė Romas Rodyti pranešimąTai kokiu greičiu toje atkarpėlėje galima važiuoti - 90 ar 130 km /h ?

- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš taip ir maniau, kad bus kažkur ta kliurka su iš 130km/h į 70km/h
Na nes pas mus su eismo organizavimu kitaip neišeina padaryti, vis kažkur kažkas ne taip yra.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai kokiu greičiu toje atkarpėlėje galima važiuoti - 90 ar 130 km /h ?Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąNepaslėptas tas ženklas, ten jis skirtas atvažiuojantiems nuo Marijampolės (bet turėtų būti uždengtas)

Komentuoti:
-
Nepaslėptas tas ženklas, ten jis skirtas atvažiuojantiems nuo Marijampolės (bet turėtų būti uždengtas), o po tokios kilpos abejoju ar kas labai spės įsibėgėti iki 130 km/h. Pagrindiniu keliu važiuojantiems nomalus sumažėjimas nuo 90 iki 70 km/h.Parašė Romas Rodyti pranešimąVažiuojant nesimatė už ženklų paslepto magistralės ženklo.
Pasirodo, apie 150 metrų atkarpoje yra leistinas greitis 130 km/ val, (jei matei paslėptą ženklą) o paskui iš karto reikia kirsti per stabžius ir važiuoti 70 km/ val.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Marijampolės šiaurinis mazgas

Foto 2024.10,
Vaizdai šeštadienio rytą - kitą dieną po "techniškai sudėtingiausio" ruožo atidarymo
A5 ruožas važiuojant iš Kauno link Marijampolės.
Sasnavos (Puskelnių) sankryža su senuoju kekliu KK230 Mauručiai–Vinčai–Puskelniai

Prieš Dženčialaukos - Puskelnių viaduką - magistralės pabaiga

Kažkur yra posūkis į Emsi degalinę.
Bet paskaitęs forume, kad į ją sunku patekti, prisipyliau degalų anksčiau

Norint patekti į Emsi degalinę reikia labain orėti ir turėti laiko paklaidžioti


Deja, šios žinios pasenusios. Darbai baigti - ką savo atvykimu patvirtino Premjerė Ingrida Šimonytė ir ministras M. Skuodis nepaisydami itin įtemotos dienotvarkės prieš rinkimus (o gal kaip tik dėl to atvyko prieš rinkimus)Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiaip ženklas kelio darbai kabo ruožo pradžioje. Berods su lentele, kad darbų zona 14,... km.
Čia yra grynai biurokratinis dalykas, nes mes dar visi esame įstrige tame biurokratizme ir mažai kur situacijas sprendžiama pagal faktą, o ne popieriuje nustatytą tvarka.
Šeštadienį nebuvo jokio ženklo apie kelio darbus (ar bent tokio, kurį vairuotojai pastebėtų).
Nusukimas į Marijampolę

Priekyje - rekonstruotas įvažiavimo į Marijampolę viadukas

O čia tai geras LAKD ženklintojų numeris

Važiuojant nesimatė už ženklų paslepto magistralės ženklo.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąO perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
Pasirodo, apie 150 metrų atkarpoje yra leistinas greitis 130 km/ val, (jei matei paslėptą ženklą) o paskui iš karto reikia kirsti per stabžius ir važiuoti 70 km/ val.


Ribojimo iki 70 km/ val ženklai dubliuojami, kad ir lenkiantys fūras pamatytų tuos ženklus

Paskutinis taisė Romas; 2024.10.15, 00:06.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojant A5 nuo Kauno prieš Puskelnių / Dženčialaukos sankryžą yra magistralės pabaiga. Vadinasi reikia važiuoti 90 km/ h greičiu, o nuo Marijampolės šiaurinio mazgo - jau tik 70 km/val. greičiu.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąO perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
aip yra važiuojant nuo Lenkijos sienos link Kauno, neteko išbandyti. Tikriausiai viskas liko pagal geriauisas LAKD tradicijas - nesvarbu kad jau įvyko pompastiškas atidarymas, bet eismo ribojimo ženklai sustatyti, tartum pilnu tempu vyktų remontas. Tkėtina ,kad perėjimas nuo 130 iki 70 km / val yra toks pat kaip ir buvo remonto metu (šioje temoje pilna to ruožo nuotraukų ties Skardupiais) - 130 -> 110 -> 90 -> 70 km/val.
Ir taip 16 kilometrų iki Pietarių / Marijampolės šiaurinio mazgo .
Apie tai detaliau bus lenkiškos "Via Balticos" S61 temojeParašė thomcius Rodyti pranešimąAr kaip Lenkijoje vietomis 50km/h (Lomža) 60km/h (Elkas)Paskutinis taisė Romas; 2024.10.14, 20:23.
Komentuoti:
-
Ar kaip Lenkijoje vietomis 50km/h (Lomža) 60km/h (Elkas)Parašė digital Rodyti pranešimąTas taip, bet čia labiau pykstama, ne kad neleidžia 130, o kodėl 70? Kodėl ne 80 ar 90?
Komentuoti:
-
Taigi visur besibaigiant automagistralei yra ženklai prieš 800 ir 400 metrų.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąO perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Manau, nėra prasmės ginčytis dėl to, koks greitis tinkamas, čia savaičių reikalas. Slidinėt važiuosim jau baigta automagistrale.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tas taip, bet čia labiau pykstama, ne kad neleidžia 130, o kodėl 70? Kodėl ne 80 ar 90?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kol jungiamieji keliai nebaigti, "ne autostrada" gali važiuoti kombainai, važnyčiotojai, vadeliotojai, elektromopedininkai, dviratininkai ir pan. Kai baigs jungiamuosius kelius, uždraus eismą tiems, kam automagistralėse draudžiama pagal KET 174 straipsnį, ir tada 130 km/h taps saugu.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ir kuo ji ne autostrada? Atitvarai, sienelės, asfalto sluoksniai visi, linijos subraižytos, ženklai sukabinti... esmė turbūt lieka biurokratijoje, parašų skiltyse. Darbai tebevyksta jungiamuosiuose keliuose..
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nematau kodėl negalėtų atidaryt 130km/h nusukant ženklus.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Bent jau SQernelis nebegalės atidaryti jau atidarytos atkarpos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir kuo ji ne autostrada? Atitvarai, sienelės, asfalto sluoksniai visi, linijos subraižytos, ženklai sukabinti... esmė turbūt lieka biurokratijoje, parašų skiltyse. Darbai tebevyksta jungiamuosiuose keliuose.. bet marinuojam viską kaip bendrą objektą? Tebūnie, ne 130, tai gal 100, gal pagaliau 90? Vis būtų saugiau dėl mažesnių skirtumų nei dabar 98 proc. važiuoja 130, o likusieji - dvigubai lėčiau.Parašė alga Rodyti pranešimą
Matyt, esmė kaip tik tame, kad ten dar ne autostrada.
Net dabar puikiai matosi , kaip srautas prisilėtina, ir jau už kilometro nieko nesupratę ima minti padalą, nes visiems toks jausmas, kad kažkas tiesiog pamiršo ženklus nusukt. Kas dažnai pas mus praktikuojama
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Pritariu, atidarymas dieną prieš rinkimus ir dar kol darbas nebaigtas yra *facepalm*.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai gal nereikia rinkiminės pakazūchos daryt.
Tokia pusiau praverta autostrada su 70km/h ten jau kokias porą savaičių.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: