Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • luknas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Ne iki galo viskas pagalvota pvz: įvažiavimas-išvažiavimas iš Orlen degalinės. Įvažiavimą dar kaip nors ir pateisinčiau, bet išvažiavimas, tai absoliutus pravalas, kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai, nes pvz kokia fūra išsukinės iš degalinės ir nepamatys atvykstančios auto, nebent ten įkaltas 50km/h ženklas prieš degalinę, bet abejoju ar tai legalu nuo 130km/h į iškart 50km/h. Čia akreipiu dėmesį, kad projektuota kaip suprantu pagal aukščiausius, saugiausius ir naujausius standartus, todėl šitos vietos lyginti neišeina su panašiom vietom kitur.
    Click image for larger version

Name:	kelias-i-lenkija-6709058814cc0.jpg
Views:	1137
Size:	814,3 kB
ID:	2158193
    O daugiau, tai kaip ir ok mano akim žiūrint iš foto pateiktų internete.

    Foto paimta iš: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2322364#_
    Čia jūs suklydote ir rašote netiesą. Nes ten prie degalinės ne pagrindinė trasa, o išsukimas į Marijampolę ir ten tikrai greitis ne 130.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Ne iki galo viskas pagalvota pvz: įvažiavimas-išvažiavimas iš Orlen degalinės. Įvažiavimą dar kaip nors ir pateisinčiau, bet išvažiavimas, tai absoliutus pravalas, kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai, nes pvz kokia fūra išsukinės iš degalinės ir nepamatys atvykstančios auto, nebent ten įkaltas 50km/h ženklas prieš degalinę, bet abejoju ar tai legalu nuo 130km/h į iškart 50km/h. Čia akreipiu dėmesį, kad projektuota kaip suprantu pagal aukščiausius, saugiausius ir naujausius standartus, todėl šitos vietos lyginti neišeina su panašiom vietom kitur.
    Click image for larger version

Name:	kelias-i-lenkija-6709058814cc0.jpg
Views:	1137
Size:	814,3 kB
ID:	2158193
    O daugiau, tai kaip ir ok mano akim žiūrint iš foto pateiktų internete.

    Foto paimta iš: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2322364#_

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Važiavau prieš valandą visu nauju ruožu.
    Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.
    Geriau pilnai atidaryta autostrada be atidarymo negu iškilmingas atidarymas ir likę nebaigti darbai. Tačiau yra kaip yra.
    Smagu, kad Lietuvos kelininkai ir kelių finansuotojai prabudo bent kadencijos pabaigoje.

    Norėjau patikslinti, ar eismas yra abiem pusėmis 2*2 juostomis.
    Jau prieš mėnesį važiavimas Skardupių - Puskelnių ruože (72,50 - 56,83 km) buvo gana komfortiškas, nors eismui buvo atidaryta tik viena pusė.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Man siaubingai atrodo ta ištisai išasfaltuota poilsio aikštelė. Nemanot? Ten sandėlys fūroms? Na, tai fūristams reiktų bent tualetų ir dušų, jei ne pavėsinių ir žolytės. O kaip keliautojams individualiomis mašinomis? Alternatuvių poilsio vietų daug nėra. Degalinei su kavine vietos palikta gan nedaug.
    Man tai labai keista, kad ši aikštelė aptverta akustine tvora ir atrodo kaip koks gardas. Šiaip nepamenu ar esu kur matęs panašiai nuo kelio atitvertą servisų aikštelę. Juo labiau dėl aptvėrimo jos nesimato ir sunku suprasti, kad ji ten tokia didelė ir gera yra. Nes pas mus standartiškai ji pažymėta tik ženklu su suoliuku ir pagriuvusia egle (Nr. 713), kuris įprastai reiškia tik mažą aikštelę dažnai be tualeto ir be jokio suoliuko. Šiaip reikėtų pas mus analogiško ženklinimo ir užvadinimo kaip pvz. lenkiški MOP, kad suprasti jog tai didelė aikštelę su paslaugomis, o ne tik vieta, kur gali sustoti ir eiti į krūmus išsituštinti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Via Lietuva įkėlė šiek tiek panoraminių nuotraukų
    Panašu į Skardupių mazga su keliu Nr. 5122 (Vilkaviškis) - Ožkabaliai - Liudvinavas


    Gerai matosi Tarpučių arba Marijampolės vakarinis mazgas su A7/E28 ​​

    https://vialietuva.lt/naujienos/eism...altica-atkarpa

    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    15min turi daugiau ir naujesnių [
    Kitas Marijampolės šiaurinio mazgo ties Pietariais rakursas

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2322364

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Galima sakyti, kad atidarymas kažkiek pritemptas prie rinkimų. Bet ir atidaroma 16 km atkarpa nėra eilinė (tegu PiaR ir perspaudė su "techniškai sudėtingiausia" atkarpa). Negėda ir premjerei Ingridai Šimonytei prieš pat rinkimus rasti laiko atidarymui.
    Prisiminkime 2012 m. rinkimus, kai tuometinis premjeras A. Butkevičius prieš rinkimus važiavo atidaryti apgailėtiną visomis prasmėmis KK141 rekonstruotą ruoželį tarp Raudondvario ir Vilkijos.



    Žurnalistai turbūt neturi laiko apsilankyti tokios svarbios atkarpos atidaryme.
    Paprastai naudojama pažangi CopyPaste technologija perspausdinant kokį ministerijos pranešimą spaudai ar BNS pranešimą įdedant kokąi seną nuotrauką.
    Iš karto po atidarymo niekas nedėjo jokių nuotraukų - tik ta ne itin geros kokybė su lagaminais.


    Ačiū už nurodytą vietą
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...sienos-atkarpa

    Įdomu, kaip jaučiasi šalia esančių namų gyventojai, kai nuo žiedo įrengta įvaža tiesai į jų namų kiemus
    Važiavau prieš valandą visu nauju ruožu. Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.

    Aišku vilniečiai pažiūrėt nenuvažiuos, straipsniukas gavosi, ko daugiau reikia.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomu, kaip jaučiasi šalia esančių namų gyventojai, kai nuo žiedo įrengta įvaža tiesai į jų namų kiemus
    Peržiūrėjau, kad čia Pietarių kaimas.

    Sakyčiau, didžiausias nuostolis bus asfalto tarša, papildoma šiluma vasarą, ne toks sveikas oras. Nuo tranzito triukšmo saugos triukšmo sienutė.
    Bus šiek tiek pikiniais laikais srauto iš Pietarių kaimo gyventojų. Bendrai nemanau, kad bus didelis srautas.

    Dėl aplinkinių vietovių eismo situaciją gelbės Puskelnių viadukas, o pagr. srautas į Marijampolę čia nevažiuos. Netgi tranzitą į degalinę EMSI nukreipia specialu išsukimu iš autostrados. Žodžiu susidaro įspūdis, kad bandyta minimizuoti srautą ties tais namais, nors gavo šalimais daugiau asfalto ir šiek tiek daugiau taršos. Pati sankryžos konfigūracija matyt nebūtų leidus kitokio sprendinio nei žiedas. Žiūrint bendrą vaizdą aišku nauda smarkiai nusveria trūkumus, nes aplinka iš esmės saugesnė, autostrada apribota nuo aplinkos, o šalutiniai keliukai yra saugūs naudotis įvairiais būdais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.11, 14:47.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Tai piaro nebus prieš rinkimus sekmadienį?
    Galima sakyti, kad atidarymas kažkiek pritemptas prie rinkimų. Bet ir atidaroma 16 km atkarpa nėra eilinė (tegu PiaR ir perspaudė su "techniškai sudėtingiausia" atkarpa). Negėda ir premjerei Ingridai Šimonytei prieš pat rinkimus rasti laiko atidarymui.
    Prisiminkime 2012 m. rinkimus, kai tuometinis premjeras A. Butkevičius prieš rinkimus važiavo atidaryti apgailėtiną visomis prasmėmis KK141 rekonstruotą ruoželį tarp Raudondvario ir Vilkijos.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Jau rimčiau norisi kelt klausimą dėl asociatyvių nuotraukų naudojimo keliams. Nepamenu kam mažiau tiktų asociatyvinės nuotraukos nei aptariant konkretų kelio ruožą. Čia ne apie braškių pardavimus mieste ar Lietuvoje, kur galima atsitiktinę braškių parduotuvės nuotrauką įkelt.
    Žurnalistai turbūt neturi laiko apsilankyti tokios svarbios atkarpos atidaryme.
    Paprastai naudojama pažangi CopyPaste technologija perspausdinant kokį ministerijos pranešimą spaudai ar BNS pranešimą, kartu įdedant kokią seną nuotrauką - kartais net iš kito ruožo.
    Iš karto po atidarymo niekas nedėjo jokių nuotraukų - buvo tik ta ne itin geros kokybės "fotkė" su lagaminais.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Tik tiek gerai, kad atsidarius tą pačią nuorodą, straipsnyje jau yra nuotrauka su Marijampolės exit'u Via Baltikoje
    Ačiū už nurodytą vietą
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...sienos-atkarpa

    Įdomu, kaip jaučiasi šalia esančių namų gyventojai, kai nuo žiedo įrengta įvaža tiesai į jų namų kiemus
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.11, 15:49.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Man siaubingai atrodo ta ištisai išasfaltuota poilsio aikštelė. Nemanot? Ten sandėlys fūroms? Na, tai fūristams reiktų bent tualetų ir dušų, jei ne pavėsinių ir žolytės. O kaip keliautojams individualiomis mašinomis? Alternatuvių poilsio vietų daug nėra. Degalinei su kavine vietos palikta gan nedaug.
    Kaip suprantu čia poilsio stotis sunkvežimiams. Turėtų dar ženklinimas sustojimo vietoms atsirasti. Tokios atsirasti galėtų kas 100 km. Jos patogios keliaujant didesnėse šalyse, bet jei tokias statom mažesnėse, reiktų suderinti tarp kaimyninių šalių kur tokias stotis statyt. Įsivaizduoju Lietuvoje dar tokia galėtų atsirast ties Panevėžiu, galbūt Kryžkalniu ar net ateityje Vilniuje jeigu kada nors prasidės panašių greitkelių statyba į Baltarusiją ar Karaliaučiaus sritį.
    Aišku savaime suprantamas dalykas (bent jau ES valstybės narės rėmuose) turėtų būt tualetai, gal net kokia užeigėlė/restoranas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.11, 14:36.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Man siaubingai atrodo ta ištisai išasfaltuota poilsio aikštelė. Nemanot? Ten sandėlys fūroms? Na, tai fūristams reiktų bent tualetų ir dušų, jei ne pavėsinių ir žolytės. O kaip keliautojams individualiomis mašinomis? Alternatuvių poilsio vietų daug nėra. Degalinei su kavine vietos palikta gan nedaug.

    Click image for larger version

Name:	Didziausia-Lietuvoje-automobiliu-stovejimo-aikstele-scaled (1).jpg
Views:	654
Size:	889,7 kB
ID:	2158065
    Paskutinis taisė alga; 2024.10.11, 14:24.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Via Lietuva įkėlė šiek tiek panoraminių nuotraukų
    https://vialietuva.lt/naujienos/eism...altica-atkarpa
    Atrodo senokos tos nuotraukos - 15min turi daugiau ir naujesnių https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2322364

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Via Lietuva įkėlė šiek tiek panoraminių nuotraukų
    https://vialietuva.lt/naujienos/eism...altica-atkarpa

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Palpatine

    LRT straipsnio
    Jau rimčiau norisi kelt klausimą dėl asociatyvių nuotraukų naudojimo keliams. Nepamenu kam mažiau tiktų asociatyvinės nuotraukos nei aptariant konkretų kelio ruožą. Čia ne apie braškių pardavimus mieste ar Lietuvoje, kur galima atsitiktinę braškių parduotuvės nuotrauką įkelt.

    Tik tiek gerai, kad atsidarius tą pačią nuorodą, straipsnyje jau yra nuotrauka su Marijampolės exit'u Via Baltikoje

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą


    Pamačiau foto ir galvoju, ką ten dabar rekonstravo, gal praleidom kažką ir ryt bus greitasis traukinys į Berlyną
    Iš kur šitas paveiksliukas?

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Pirmadienį važiavau, tai ten dar geras gabalas uždarytas, o prie pasienio išvis dar daug darbų nepadaryta, tai tas "simbolinis atidarymas" nereiškia pilnai atidaryto kelio.
    Tai nuo Kalvarijų iki pasienio gi ruožas dar statomas, po metų tik atidarys.
    Paskutinis taisė Sula; 2024.10.11, 13:42.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Pirmadienį važiavau, tai ten dar geras gabalas uždarytas, o prie pasienio išvis dar daug darbų nepadaryta, tai tas "simbolinis atidarymas" nereiškia pilnai atidaryto kelio.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Kadangi PR fotkėje matau ir Čekijos vėliavą, tai verta pabrėžti kad čekai su magistralėmis, na konkrečiai Via Baltica, tik dabar pradės draugauti https://trans.info/en/czech-d11-motorway-399747
    On Friday 11 October, construction of the D11 motorway will begin in Královec, Czech Republic. The section between Trutnov and the Polish border is expected to be completed by 2027 and will connect to the Polish S3 expressway.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai jau ir atidarė

    Sudūvos gidas 2024.10.11
    Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa

    Via Lietuva PR komanda tai ....

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tai jau ir atidarė

    Sudūvos gidas 2024.10.11
    Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa
    Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa

    Šiandien simbolinio renginio metu atidaryta baigta jau priešpaskutinė rekonstruojamo kelio „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atkarpa. (...)
    „Dar viena ženklia atkarpa priartėjome prie strateginės reikšmės projekto pabaigos – esame dar 16-ka kilometrų arčiau „Via Baltica“ galutinio įgyvendinimo “, – sakė Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė.
    Šiandien atidaryta ilgiausia ir sudėtingiausia atkarpa nuo Marijampolės iki Skardupių kaimo, kurios ilgis – 16 km.

    Naujausioje ir šiandien atidarytoje „Via Baltica“ atkarpoje per kiek daugiau nei metus pastatyta didelės apimties nauja kelių ir jų statinių infrastruktūra: 5 viadukai, 4 tiltai, 3 tuneliniai pravažiavimai, 10 žiedinių sankryžų, 45 km jungiamųjų kelių, didžiausia bei kol kas moderniausia Lietuvoje poilsio ir automobilių stovėjimo aikštelė.

    Naujo baigto modernizuoti „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 72,50 km) darbų kaina – 223,6 mln. Eur su PVM. Darbus atliko UAB „Fegda“.

    https://suduvosgidas.lt/eismui-atida...oogle_vignette .

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Baigta rekonstruoti „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atkarpa
    Click image for larger version

Name:	1881453-384948-1287x836.jpg
Views:	713
Size:	256,3 kB
ID:	2158000

    Penktadienį eismui atidaryta 16 km ilgio „Via Baltica“ atkarpa ties Marijampole, kurios modernizavimo darbai buvo pradėti praėjusių metų birželį. Pasak „Via Lietuva“ vadovo Mariaus Švaikausko, tai buvo ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia kelio atkarpa, o kurios atnaujinimo kaina siekė 223,6 mln. eurų...

    ...Paskutinė, ties Lietuvos-Lenkijos siena ir Suvalkų koridoriumi esanti kelio dalis bus baigta atnaujinti kitąmet, joje darbai pradėti šį birželį. „Via Baltica“ kelio nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos rekonstrukcijos metu iš viso bus modernizuotas daugiau nei 40 km siekiantis kelio ruožas. Bendra projekto investicijų vertė - 537 mln. eurų.
    Pamačiau foto ir galvoju, ką ten dabar rekonstravo, gal praleidom kažką ir ryt bus greitasis traukinys į Berlyną

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Kai atidarynės paskutinę jungtį, tai kaip visada rašys - važiuokit prie Kalvarijų

    Komentuoti:

Working...
X