Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Taigi delfi, ko norėt? Kad ir atsivertė šį forumą, pasiskaitė ir parašė kažką, nes reikia kažkokio turinio. O kuo "skandalingesnis" ir "aštresnis" rašinėlis bus, tuo geriau. Kam geras istorijas gadinti faktais?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geriau vėliau negu niekad. Ženklai su ribojimu iki 70 km/h nuimti beveik prieš dvi savaites, o apie absurdiškus greičio ribojimus pradėjo rašyti tik po to.

    Delfi.lt 2024.111
    Kelio ženklus išvydę vairuotojai liko nesupratę: magistralinį kelią sutvarkė, o ribojimai liko

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...daro-120066763

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tolimesnė būsimoji "Via Balticos" trasa su jungiamųjų kelių labirintu

    www.mapy.cz žemėlapis kuris naudojasi OpenStreetMap duomenimis

    Foto 2024.11
    Kairėje matosi nutolstanti statoma autostrada


    Tolumoje - statomas viadukas šalia "Viados"


    "Viada" (ex "Lukoil")

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.11
    Už "Alaušos" važiuoti reikia nauju laikinu keliu - turbūt tai bus jungiamasis kelias


    Žiedinė sankryža


    Baltic Petroleum




    Dešinėje - išardytas senasis kelias "Via Baltica", kuriuo važiavome dar prieš mėnesį


    Liubavo (Salaperaugio) kryžkele. Orientyras - dvi "Neste" degalinės


    Ties "Neste" grįžtame į senąjį kelią
    ​​​​
    Paskutinis taisė Romas; 2024.11.28, 21:24. Priežastis: Salaperaugis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.11
    Turbūt vienintelis išlikęs Kalvarijos pasienio punkto pastatas






    Vėl sukiojamės




    Apvažiavimas aplink bususius muitinės / pasienio punkto pastatus


    Ties antruoju viaduku




    Ties "alaušos" degaline

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grįžimo namo trasa buvusios muitinės vietoje vėl pasikeitė.
    Nuo "Alaušos" degalinės iki Liubavo kryžkelės (prie "Nestės" degalinių) senas kelias naujai išardytas, o eismas vyksta būsimais jungiamaisiais keliais

    www.mapy.cz

    Foto 2024.11
    Pieš Lenkijos - Lietuvos sieną


    Dar vasarą čia eismas vyko dešinėje (pietryčių) pusėje




    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Panašu lengvais perstatymais anksčiau ar vėliau neapsiribosim. Tiek Kaunas-Varšuva aktualus, tiek ypač pertvarkius aktualės Kaunas-Prienai-Alytus. Taip kad teks spręsti iš esmės

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kažką tokio greitu būdu fantazuoju dėl Garliavos sankryžos: Pakreipiau vaizdą šiaurės vakarų (E67 link pajūrio) kryptimi.

    Formuoti išsišakojimą E67 link Rygos, panakinti konfliktinį tašką (posūkį į Garliavą), palikti galimybę važiuoti 2 eismo juostom.
    Varšuvos kryptimi nieko nekeičiu, tiesiog reikia vadovautis ženklinimu (pirma juosta - Warszawa, antra juosta - Alytus).
    Nuo Prienų pusės važiuojant bandau rasti vietos greitėjimo juostai į E67, bet pigus variantas tik darant greitėjimo juostą iš kairės pusės. Alternatyva - formuoti dvi greitėjimo juostas į mano nupaišytą 30->A5 kilpą.
    Click image for larger version  Name:	garliavos sankr.jpg Views:	0 Size:	562,4 kB ID:	2166465
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.21, 14:06.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    ties Garliava, bent jau laikinai galima būtų pigiuoju būdu pratęsti pirmą juostą ant viaduko važiuojantiems nuo Marijampolės Kauno/Klaupėdos kryptimi, kad nesikirstų taip agresyviai srautas su nuo Prienų atvažiuojančiais bandant įsirikiuoti į vieną juostą. Vietos tam ten yra.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Bent jau kas gerai, kad Kaunas turės, kad ir rudimentinį pietrytinį aplinkkelį su perspektyva išplėsti į 2+2. Petrašiūnų ruožas viską sugadina kol kas su n šviesoforų ir posūkių.

    Via Baltica, taip, reikia spręsti Garliavos ir IX forto sankryžos problemas, didesnį pirmumą teikiant Garliavos sankryžai ir pačiam A5 (Kauno aplinkkelio) ruožui.
    Nagi vėl drįsčiau pasiginčyti kur didesnės spūstys formuojasi ar ties Garliava ar ties IX fortu?
    KIek žinau tai rengiamas projektas vakariniam aplinkeliu, tai galbūt išspręs abi puses?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tuo galime ir pabaigti svajoti, nes jis tikrai nebus užbaigtas greit... Negana to, kad kai kur Ateities pl. tiesiamas tik 1+1(kolkas) jis nenuims srauto, kol nebus pastatytas 2+2 tiltas per Nemuną, išplatintas Ateities pl ir kelias iki Garliavos iki 2+2. Tai manau dar mažiausiai dešimtmečio ar dviejų projektas.

    Kad ir užbaigus ši aplinkelį ten Viabaltika nepersikels, o toliau eis vakariniu aplinkeliu. Tad turėti du butelio kakliukus (ties Garliava ir IX fortu) tokiam keliui yra neatleistina.
    Bent jau kas gerai, kad Kaunas turės, kad ir rudimentinį pietrytinį aplinkkelį su perspektyva išplėsti į 2+2. Petrašiūnų ruožas viską sugadina kol kas su n šviesoforų ir posūkių.

    Via Baltica, taip, reikia spręsti Garliavos ir IX forto sankryžos problemas, didesnį pirmumą teikiant Garliavos sankryžai ir pačiam A5 (Kauno aplinkkelio) ruožui.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.20, 22:21.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Užbaigus Kauno pietrytinį aplinkkelį....
    Tuo galime ir pabaigti svajoti, nes jis tikrai nebus užbaigtas greit... Negana to, kad kai kur Ateities pl. tiesiamas tik 1+1(kolkas) jis nenuims srauto, kol nebus pastatytas 2+2 tiltas per Nemuną, išplatintas Ateities pl ir kelias iki Garliavos iki 2+2. Tai manau dar mažiausiai dešimtmečio ar dviejų projektas.

    Kad ir užbaigus ši aplinkelį ten Viabaltika nepersikels, o toliau eis vakariniu aplinkeliu. Tad turėti du butelio kakliukus (ties Garliava ir IX fortu) tokiam keliui yra neatleistina.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Daug ten kaip galima tą sankryžą rekonstruoti. Paprasčiausias, bet ne geriausias ir ne pigiausias variantas yra pastatyti estakadą A5 krypčiai iš Marijampolės link Kauno. Aišku geriausia būtų estakada abiejų krypčių, nes A5 trasa turėtų būti pagrindinė, o atvažiuojantys iš Garliavos ar 130 kelio, į pagrindinį maršrutą turėtų įsijungti per greitėjimo juostą dešinėje. Kai dabar yra priešingai - pagrindinis srautas įsijungia per nuovažą iš dešinės į mažareikšmį srautą nuo Garliavos.

    Kaip teisingą pvz. esantį arčiausiai nuo Lietuvos, galima pažiūrėti Lenkijoje esančią S61 ir S8 kelių sankryžą. Kur lėtėjimo ir greitėjimo juostos teisingai pajungtos ir yra teisingo ilgio, su geru išankstiniu informavimu. Gaila tik google street view nėra naujų vaizdų (vieta: Droga Ekspresowa S8 - Google Maps ).

    Kai tuo tarpu pas mus turime tokią parodiją: Jonučiai, Kaunas County - Google Maps
    Kur dviejų juostų (+ viena lėtėjimo) kelyje turime "tris juostas" tiesiai į "pasaulio centrą Garliavą" ir tik kažkokią nereikšmingą, siaurą ir labai trumpą nuovažą link kažkokio nereikšmingo kelio A5, E67.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bent Lenkijos kryptimi galima platinti iki 2-jų, jei būtų toks poreikis.
    Važiuojančių į Vilnių dalis vis tiek bus mažesnė, nei važiuojančių į Kauną, Panevėžį, Rygą ar Klaipėdą.
    Manau, ten reiktų A5 perdaryt, kad Via Baltica srautas ten nesisukinėtų. Kažką panašaus įsivaizduoju kaip Vilniaus Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. sankryžą, tik nežinau ar galima ten viską sutalpint taip, kad nereikėtų šviesoforo (arba gal turbo žiedo) sankryžoje su 130 keliu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    A5/130 sankryža sakyčiau problematiškesnė, nes Via Baltica ten smarkiai kertasi su vietiniais keliais, susiaurėja iki 1 juostos važiavimas E67 trasa.
    Bent Lenkijos kryptimi galima platinti iki 2-jų, jei būtų toks poreikis.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Užbaigus Kauno pietrytinį aplinkkelį, A5/130 tampa menka problema važiuojantiems link/iš Vilniaus, nes vienintelis butelio kakliukas būtų Ateities pl./A1 sankryža. Mačiau brėžinių, kad ta sankryža turėtų būti rekonstruota, suformuotos papildomos kilpos, jungiamieji keliai A1, bet nieko nesigirdi apie darbus. Matyt pirmumas suteiktas Krunos tilto remontui ar net dar kitiems remontams (kas gal sąžininga, ten nėra katastrofiška eismo situacija kiek susidariau įspūdį).

    A5/130 sankryža sakyčiau problematiškesnė, nes Via Baltica ten smarkiai kertasi su vietiniais keliais, susiaurėja iki 1 juostos važiavimas E67 trasa.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ar labai jau didelis srautas važiavo per Lazdijus? Mano įspūdžiu – kokia pora mašinų per minutę daugiausiai. Tas Garliavos mazgas daugiau nei pakankamas jam priimti.
    Marijampolės kryptimi ganėtinai normaliai. Nebent greitėjimo juosta galėtų būt ilgesnė. Problema yra dėl susikertančių srautų Marijampolė -> A1 ir A1->Garliava.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    pabaigus visą kelią iki sienos jis dar padidės, nes iš Vilniaus į Lenkiją važiavimas per Lazdijus pradeda pasimiršti. Tai pasidaryti aukštos kategorijos kelią ir turėti butelio kakliukus kelio viduryje - nelogiška.
    Ar labai jau didelis srautas važiavo per Lazdijus? Mano įspūdžiu – kokia pora mašinų per minutę daugiausiai. Tas Garliavos mazgas daugiau nei pakankamas jam priimti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Sankryžą ties Garliavą ir ruožą nuo Garliavos link Marijampolės reikia tvarkyti. Jau dabar didėja eismo intensyvumas, o pabaigus visą kelią iki sienos jis dar padidės, nes iš Vilniaus į Lenkiją važiavimas per Lazdijus pradeda pasimiršti. Tai pasidaryti aukštos kategorijos kelią ir turėti butelio kakliukus kelio viduryje - nelogiška. Nes tai ne tik patogumas, bet eismo saugumas ir su juo susijęs pralaidumas. Atsitiks koks eismo įvykis prastame ruože ar sankryžoje ir užsikiš visas maršrutas.
    Tai ir sakau, kad Kauno aplinkkeliai turi turėti prioritetą.

    Žodžiu po A5 užbaigimo (Mauručiai-Marijampolė-PL siena) sekantys Via Baltica darbai turi būti Mauručiai-Garliava-Kauno aplinkkelis ir A10 Panevėžys-Pasvalys. Pastaroji kelio atkarpa šiuo metu intensyviausia už Kauno-Suvalkų kelio ribų, bet A5 sakyčiau dar sudėtingesnis atvejis, nes didžiulis eismo intensyvumas, trumpos greitėjimo ir lėtėjimo juostos arba iš vis nėra. Nebūtų problema jei būtų bent būtų ilgos bent 200 m ilgio juostos, nebūtų daugybės T formos sankryžų. A10 iš bėdos užtektų įkalt 70 km/h su radaru ir turbūt daug nesąmonių sumažėtų, tik tai būtų nepopuliarus sprendimas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.19, 15:07.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Sankryžą ties Garliavą ir ruožą nuo Garliavos link Marijampolės reikia tvarkyti. Jau dabar didėja eismo intensyvumas, o pabaigus visą kelią iki sienos jis dar padidės, nes iš Vilniaus į Lenkiją važiavimas per Lazdijus pradeda pasimiršti. Tai pasidaryti aukštos kategorijos kelią ir turėti butelio kakliukus kelio viduryje - nelogiška. Nes tai ne tik patogumas, bet eismo saugumas ir su juo susijęs pralaidumas. Atsitiks koks eismo įvykis prastame ruože ar sankryžoje ir užsikiš visas maršrutas.

    Komentuoti:

Working...
X