Parašė ojojoj
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
- 6 patinka
-
Ne iki galo viskas pagalvota pvz: įvažiavimas-išvažiavimas iš Orlen degalinės. Įvažiavimą dar kaip nors ir pateisinčiau, bet išvažiavimas, tai absoliutus pravalas, kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai, nes pvz kokia fūra išsukinės iš degalinės ir nepamatys atvykstančios auto, nebent ten įkaltas 50km/h ženklas prieš degalinę, bet abejoju ar tai legalu nuo 130km/h į iškart 50km/h. Čia akreipiu dėmesį, kad projektuota kaip suprantu pagal aukščiausius, saugiausius ir naujausius standartus, todėl šitos vietos lyginti neišeina su panašiom vietom kitur.
O daugiau, tai kaip ir ok mano akim žiūrint iš foto pateiktų internete.
Foto paimta iš: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2322364#_
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąVažiavau prieš valandą visu nauju ruožu.
Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.
Smagu, kad Lietuvos kelininkai ir kelių finansuotojai prabudo bent kadencijos pabaigoje.
Norėjau patikslinti, ar eismas yra abiem pusėmis 2*2 juostomis.
Jau prieš mėnesį važiavimas Skardupių - Puskelnių ruože (72,50 - 56,83 km) buvo gana komfortiškas, nors eismui buvo atidaryta tik viena pusė.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąMan siaubingai atrodo ta ištisai išasfaltuota poilsio aikštelė. Nemanot? Ten sandėlys fūroms? Na, tai fūristams reiktų bent tualetų ir dušų, jei ne pavėsinių ir žolytės. O kaip keliautojams individualiomis mašinomis? Alternatuvių poilsio vietų daug nėra. Degalinei su kavine vietos palikta gan nedaug.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVia Lietuva įkėlė šiek tiek panoraminių nuotraukų
Gerai matosi Tarpučių arba Marijampolės vakarinis mazgas su A7/E28
https://vialietuva.lt/naujienos/eism...altica-atkarpa
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą15min turi daugiau ir naujesnių [
https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2322364
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGalima sakyti, kad atidarymas kažkiek pritemptas prie rinkimų. Bet ir atidaroma 16 km atkarpa nėra eilinė (tegu PiaR ir perspaudė su "techniškai sudėtingiausia" atkarpa). Negėda ir premjerei Ingridai Šimonytei prieš pat rinkimus rasti laiko atidarymui.
Prisiminkime 2012 m. rinkimus, kai tuometinis premjeras A. Butkevičius prieš rinkimus važiavo atidaryti apgailėtiną visomis prasmėmis KK141 rekonstruotą ruoželį tarp Raudondvario ir Vilkijos.
Žurnalistai turbūt neturi laiko apsilankyti tokios svarbios atkarpos atidaryme.
Paprastai naudojama pažangi CopyPaste technologija perspausdinant kokį ministerijos pranešimą spaudai ar BNS pranešimą įdedant kokąi seną nuotrauką.
Iš karto po atidarymo niekas nedėjo jokių nuotraukų - tik ta ne itin geros kokybė su lagaminais.
Ačiū už nurodytą vietą
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...sienos-atkarpa
Įdomu, kaip jaučiasi šalia esančių namų gyventojai, kai nuo žiedo įrengta įvaža tiesai į jų namų kiemus
Aišku vilniečiai pažiūrėt nenuvažiuos, straipsniukas gavosi, ko daugiau reikia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomu, kaip jaučiasi šalia esančių namų gyventojai, kai nuo žiedo įrengta įvaža tiesai į jų namų kiemus
Sakyčiau, didžiausias nuostolis bus asfalto tarša, papildoma šiluma vasarą, ne toks sveikas oras. Nuo tranzito triukšmo saugos triukšmo sienutė.
Bus šiek tiek pikiniais laikais srauto iš Pietarių kaimo gyventojų. Bendrai nemanau, kad bus didelis srautas.
Dėl aplinkinių vietovių eismo situaciją gelbės Puskelnių viadukas, o pagr. srautas į Marijampolę čia nevažiuos. Netgi tranzitą į degalinę EMSI nukreipia specialu išsukimu iš autostrados. Žodžiu susidaro įspūdis, kad bandyta minimizuoti srautą ties tais namais, nors gavo šalimais daugiau asfalto ir šiek tiek daugiau taršos. Pati sankryžos konfigūracija matyt nebūtų leidus kitokio sprendinio nei žiedas. Žiūrint bendrą vaizdą aišku nauda smarkiai nusveria trūkumus, nes aplinka iš esmės saugesnė, autostrada apribota nuo aplinkos, o šalutiniai keliukai yra saugūs naudotis įvairiais būdais.Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.11, 14:47.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąTai piaro nebus prieš rinkimus sekmadienį?
Prisiminkime 2012 m. rinkimus, kai tuometinis premjeras A. Butkevičius prieš rinkimus važiavo atidaryti apgailėtiną visomis prasmėmis KK141 rekonstruotą ruoželį tarp Raudondvario ir Vilkijos.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąJau rimčiau norisi kelt klausimą dėl asociatyvių nuotraukų naudojimo keliams. Nepamenu kam mažiau tiktų asociatyvinės nuotraukos nei aptariant konkretų kelio ruožą. Čia ne apie braškių pardavimus mieste ar Lietuvoje, kur galima atsitiktinę braškių parduotuvės nuotrauką įkelt.
Paprastai naudojama pažangi CopyPaste technologija perspausdinant kokį ministerijos pranešimą spaudai ar BNS pranešimą, kartu įdedant kokią seną nuotrauką - kartais net iš kito ruožo.
Iš karto po atidarymo niekas nedėjo jokių nuotraukų - buvo tik ta ne itin geros kokybės "fotkė" su lagaminais.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTik tiek gerai, kad atsidarius tą pačią nuorodą, straipsnyje jau yra nuotrauka su Marijampolės exit'u Via Baltikoje
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...sienos-atkarpa
Įdomu, kaip jaučiasi šalia esančių namų gyventojai, kai nuo žiedo įrengta įvaža tiesai į jų namų kiemus
Paskutinis taisė Romas; 2024.10.11, 15:49.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąMan siaubingai atrodo ta ištisai išasfaltuota poilsio aikštelė. Nemanot? Ten sandėlys fūroms? Na, tai fūristams reiktų bent tualetų ir dušų, jei ne pavėsinių ir žolytės. O kaip keliautojams individualiomis mašinomis? Alternatuvių poilsio vietų daug nėra. Degalinei su kavine vietos palikta gan nedaug.
Aišku savaime suprantamas dalykas (bent jau ES valstybės narės rėmuose) turėtų būt tualetai, gal net kokia užeigėlė/restoranas.Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.11, 14:36.
Komentuoti:
-
Man siaubingai atrodo ta ištisai išasfaltuota poilsio aikštelė. Nemanot? Ten sandėlys fūroms? Na, tai fūristams reiktų bent tualetų ir dušų, jei ne pavėsinių ir žolytės. O kaip keliautojams individualiomis mašinomis? Alternatuvių poilsio vietų daug nėra. Degalinei su kavine vietos palikta gan nedaug.
Paskutinis taisė alga; 2024.10.11, 14:24.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVia Lietuva įkėlė šiek tiek panoraminių nuotraukų
https://vialietuva.lt/naujienos/eism...altica-atkarpa
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Via Lietuva įkėlė šiek tiek panoraminių nuotraukų
https://vialietuva.lt/naujienos/eism...altica-atkarpa
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine
LRT straipsnio
Tik tiek gerai, kad atsidarius tą pačią nuorodą, straipsnyje jau yra nuotrauka su Marijampolės exit'u Via Baltikoje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Pamačiau foto ir galvoju, ką ten dabar rekonstravo, gal praleidom kažką ir ryt bus greitasis traukinys į Berlyną
Parašė Robyla Rodyti pranešimąPirmadienį važiavau, tai ten dar geras gabalas uždarytas, o prie pasienio išvis dar daug darbų nepadaryta, tai tas "simbolinis atidarymas" nereiškia pilnai atidaryto kelio.
Paskutinis taisė Sula; 2024.10.11, 13:42.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pirmadienį važiavau, tai ten dar geras gabalas uždarytas, o prie pasienio išvis dar daug darbų nepadaryta, tai tas "simbolinis atidarymas" nereiškia pilnai atidaryto kelio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi PR fotkėje matau ir Čekijos vėliavą, tai verta pabrėžti kad čekai su magistralėmis, na konkrečiai Via Baltica, tik dabar pradės draugauti https://trans.info/en/czech-d11-motorway-399747
On Friday 11 October, construction of the D11 motorway will begin in Královec, Czech Republic. The section between Trutnov and the Polish border is expected to be completed by 2027 and will connect to the Polish S3 expressway.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai jau ir atidarė
Sudūvos gidas 2024.10.11
Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai jau ir atidarė
Sudūvos gidas 2024.10.11
Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa
Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa
Šiandien simbolinio renginio metu atidaryta baigta jau priešpaskutinė rekonstruojamo kelio „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atkarpa. (...)
„Dar viena ženklia atkarpa priartėjome prie strateginės reikšmės projekto pabaigos – esame dar 16-ka kilometrų arčiau „Via Baltica“ galutinio įgyvendinimo “, – sakė Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė.
Šiandien atidaryta ilgiausia ir sudėtingiausia atkarpa nuo Marijampolės iki Skardupių kaimo, kurios ilgis – 16 km.
Naujausioje ir šiandien atidarytoje „Via Baltica“ atkarpoje per kiek daugiau nei metus pastatyta didelės apimties nauja kelių ir jų statinių infrastruktūra: 5 viadukai, 4 tiltai, 3 tuneliniai pravažiavimai, 10 žiedinių sankryžų, 45 km jungiamųjų kelių, didžiausia bei kol kas moderniausia Lietuvoje poilsio ir automobilių stovėjimo aikštelė.
Naujo baigto modernizuoti „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 72,50 km) darbų kaina – 223,6 mln. Eur su PVM. Darbus atliko UAB „Fegda“.
https://suduvosgidas.lt/eismui-atida...oogle_vignette .
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Baigta rekonstruoti „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atkarpa
Penktadienį eismui atidaryta 16 km ilgio „Via Baltica“ atkarpa ties Marijampole, kurios modernizavimo darbai buvo pradėti praėjusių metų birželį. Pasak „Via Lietuva“ vadovo Mariaus Švaikausko, tai buvo ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia kelio atkarpa, o kurios atnaujinimo kaina siekė 223,6 mln. eurų...
...Paskutinė, ties Lietuvos-Lenkijos siena ir Suvalkų koridoriumi esanti kelio dalis bus baigta atnaujinti kitąmet, joje darbai pradėti šį birželį. „Via Baltica“ kelio nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos rekonstrukcijos metu iš viso bus modernizuotas daugiau nei 40 km siekiantis kelio ruožas. Bendra projekto investicijų vertė - 537 mln. eurų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kai atidarynės paskutinę jungtį, tai kaip visada rašys - važiuokit prie Kalvarijų
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: