Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vytgri
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Kaip čia tapo, kad vos prieš 4 mėnesius žadėti "dviem metais anksčiau" staiga pavirto į "iššūkis – paskutinė dalis, nes projektuotojas, jau praktiškai metus vėluoja pabaigti darbą“

    Jei dar nėra net suprojektuota, tai bus dar vienas netesėtas pažadas - 2024 metais autostradą iki Lenkijos sienos nebus nutiesta.
    Nenustebino Praktinė situacija atvirkščiai proporcinga ministerijos pagyrų puodams. Lažinuosi, kad jau startavus 4-ojo ruožo statyboms, valdininkai ras kaip išsivartyt į win-win PR'ą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Nekokios perspektyvos dėl 4-ojo ruožo (Naujienėlė–LT/PL siena).
    Visą rekonstruojamą daugiau kaip 40 km „Via Baltica“ ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos siekiama pabaigti iki 2024 m. pabaigos, dviem metais anksčiau nei planuota.
    https://sc.bns.lt/view/item/453370
    Kaip čia tapo, kad vos prieš 4 mėnesius žadėti "dviem metais anksčiau" staiga pavirto į "iššūkis – paskutinė dalis, nes projektuotojas, jau praktiškai metus vėluoja pabaigti darbą“

    Jei dar nėra net suprojektuota, tai bus dar vienas netesėtas pažadas - 2024 metais autostradą iki Lenkijos sienos nebus nutiesta.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Nekokios perspektyvos dėl 4-ojo ruožo (Naujienėlė–LT/PL siena).

    LRT.lt: Skuodis opozicijai aiškinosi dėl netvarkomų žvyrkelių, kelių ir tiltų: bankų solidarumo mokestis leistų juos finansuoti
    „Rail Baltica“ ir „Via Baltica“
    <...>
    „Dviejose vidurinėse atkarpose šiuo metu vyksta darbai ir visi, kas važiuoja, mato. Planas, sutartys baigiasi šių metų pabaigoje. Manau, rudenį, spalio, lapkričio mėnesį, bus tų kelių atkarpų atidarymas, ten, berods, daugiau nei 10 kilometrų. Dabar konkursas nuo Marijampolės iki tų atkarpų, ten atstumas jau didesnis, berods, 15 kilometrų, šiuo metu konkursas vyksta. Kai tik turėsime rangovą, vėl iškart prasidės darbai. Iššūkis – paskutinė dalis, nes projektuotojas, neslėpsiu, galiu įvardyti – „Sweco“, jau praktiškai metus vėluoja pabaigti darbą“, – kalbėjo M. Skuodis.
    Kitas 3 atkarpas projektavo „Panevėžio keliai“ (dab. „HISK“), tai buvau nustebęs, kad nelaimėjo ir dėl 4.
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.04.05, 08:57.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Penktadienį važiavau į Varšuvą, buvo proga keletą foto padaryti iš statomo ruožo Marijampolė - pasienis. Komentarų nededu, susigaudysite kas kur
    Paskutinė foto jau įvažiavus į civilizaciją.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Komentaras rastas apibendrina:
    As jau kelis kart esu pakartojes, LT yra prastai su strateginiu darbu planavimu. Kas bus po 20 ar 30 metu. Tas pats kaip ir kelias Kaunas - Alytus? bent iki birstono. Vlnius - trakai, Vilnius moletai. Negi neimanoma pamodeliuot kur kursis zmones ir ir kaip keisis pagal tendencijas srautai? Kad nereiketu to perdaryti?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Komentaras rastas apibendrina:
    Čia klasikinis pavyzdys, kaip nereikia daryti (t. y. geras šeimininkas tikrai taip nedarytų). 2005 m. tarp Garliavos ir Mauručių nutiesė iš esmės tokį kelia koks ir dabar yra (2+2) ir nors trūko nedaug, tačiau buvo nedaromi darbai (kas galėtų paneigti, kad specialiai ?), jog kelias atitiktų automagistralės lygį. 2016 m. buvo daroma rekonstrukcija (perlietas asfaltas, sutvarkyta lietaus kanalizacija, garso atitvarai, tarnybinis kelias į Juragius, pėsčiųjų viadukai) ir nors vėl trūko nedaug, tačiau buvo nedaromi darbai (kas galėtų paneigti, kad specialiai ?), jog kelias atitiktų automagistralės lygį.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Vyriausybėje – „Via Baltica“ ruožo prie Kauno rekonstrukcijos specialusis planas
    Specialusis planas žemėlapyje (visas žemėlapis paspaudus ant iškarpos)
    Click image for larger versionName:	2023-03-22_15-47-59.pngViews:	314Size:	607,6 kBID:	2038864
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.04.13, 00:25. Priežastis: ArcGIS

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Vyriausybėje – „Via Baltica“ ruožo prie Kauno rekonstrukcijos specialusis planas

    Patvirtinus specialųjį planą rekonstruoti kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai atkarpą nuo 16,465 km iki 23,32 km numatoma iki 2026 metų pabaigos.

    Specialiajame plane bus numatyta važiavimo greitį padidinti iki 130 km per valandą, tranzitinį transportą atskirti nuo vietinio, panaikinti visas vieno lygio sankryžas ir nuovažas, sankryžas rengti kas 5 kilometrus, įgyvendinti aplinkosaugos priemones, numatyti komunikacijoms reikalingus servitutus, teritorijų apsaugos zonas.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/03/...alusis-planas/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    NEVER
    Kolega, nereikia taip pesimistiškai žiūrėti į nedideliius sutrikimus. Nesvarbu, kad atkarpa nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos dar nesuprojektuota
    Juk ministras žadėjo "dviem metais anksčiau nei planuota", jei darbai nestrigs.

    15min.lt 2021 01 27
    M.Skuodis nori paspartinti „Via Baltica“ tiesimą
    Tarptautinė automagistralė „Via Baltica“ Lietuvoje turėtų būti baigta 2025 metų pabaigoje, tačiau su sąlyga, jeigu darbai nestrigs, sako susisiekimo ministras.
    Vis dėlto M,Skuodis sako, kad 2025 metų data jo netenkina ir todėl jis žada ieškoti būdų, kaip darbus pagreitinti. „Viską planuotume pabaigti geriausiu atveju, jeigu turime finansus, su viešaisiais pirkimais niekas nevėluoja, tai 2025 metų pabaigoje. “

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ma-667-1446304
    LAKD 2022.12.09
    Pradedami „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo darbai
    Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėn., dviem metais anksčiau nei planuota.

    https://lakd.lt/naujienos/pradedami-...travimo-darbai

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Ir kada tikimasi praeiti visus formalumus ir realiai pradėti stumdyti žemes?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Taip, paskutinis ruožas tarp Naujienėlės ir LT/PL sienos (85,00–97,06 km).
    Ir kada tikimasi praeiti visus formalumus ir realiai pradėti stumdyti žemes?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ar dar liko ruožų, kuriuose dar nėra nei statybų, nei paskelbtų statybos pirkimų?
    Taip, paskutinis ruožas tarp Naujienėlės ir LT/PL sienos (85,00–97,06 km).

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Ar dar liko ruožų, kuriuose dar nėra nei statybų, nei paskelbtų statybos pirkimų?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Paskelbtas naujas pirkimas ruožui nuo 56,83 iki 72,50 km
    II dalis: Objektas
    II.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
    Trukmė mėnesiais: 31

    II.2.13) Informacija apie Europos Sąjungos fondus
    Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip

    IV dalis: Procedūra
    IV.1.1) Procedūros tipas
    Atviras konkursas
    Pagreitinta procedūra
    Pagrindimas: Atsižvelgiant į tai, kad magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 56,83 iki 72,50 km yra geopolitiškai svarbus sausumos ruožas, bei strategiškai svarbus tiek kariniam mobilumui, tiek valstybei, šio ruožo statybos darbai, atsižvelgus į jų sudėtingumą, turi prasidėti kaip įmanoma greičiau, kad būtų pasiektas <...> įgyvendinimo terminas, kuris yra 2024 m. III ketv.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Šios savaitės žurnale ,,Savaitė'' rašoma apie papildomą pelno mokestį bankams ir surinktų lešų panaudojimą kariniams tikslams. Kas man pasirodė įdomu tai, kad minimas kažkoks aplinkkelis, keliai ir kita infrastruktūra bei kelių palei Lenkijos sieną remontai su rekonstrukcijomis.

    Galbūt pasiseks ir tie pinigai bus panaudoti būtent tiems keliams ir aplinkkeliui, kurie nebuvo nutiesti / rekonstruoti iki šiol?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Bandoma pasakyti kad kelius stato ne kvadratinei kilometrai ploto, o žmogaus mokami mokesčiai.
    Kitos bėdos yra ir su žmonių ir verslo pasipriešinimais, seniai jau buvo paruošti projektai iki Lenkijos sienos, bet kažkam tvora per arti langų bus, kažkokios degalinės bankrutuos, kažkam reiks keliais kilometrais toliau pavažiuoti apsisukti, kažkur medį iškirs ir t.t. Žodžiu LAKD neturi kiaušų priimtus projektus įgyvendinti. Kažkieno interesai svarbiau už žmonių gyvybes.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Jaučiu, kad koks nors Singapūras pagal greitkelių milimetrų skaičių vienam gyventojui yra labai atsilikęs.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Blemba, taikliai čia mane pajuokei. Taigi gyvenam paraleliose visatose, pas mane 420 km autostradų, o pas tave 0, tai vidurkį skaičiuoti nėra prasmės!
    Džiaugiuos, kad patiko. Žinau dar viena gerą: Teoriškai arklys, o praktiškai nepastovi Čia lietuvių liaudies išmintis...

    O jei rimtai: kaip 147mm greitkelių gyventojui prisideda prie saugumo A5 kelyje nuo sienos iki Marijampolės ir nuo A1 iki Latvijos sienos?

    Aš suprantu, kad pačiam labai patinka statistika, ją galima išlankstyti kaip nori. Nuo to saugumas konkrečiame kelyje nepadidėja...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Šiaip labai įdomus metodas lyginti autostradų ilgį ne pagal šalies teritoriją, o pagal gyventojų skaičių.
    Na, autostradų statyba ir priežiūra kainuoja, ir galų gale už jas moka mokesčių mokėtojai. A5 likusiems 40 km planuojama kaina yra 13000 € per metrą. Per Lietuvos gyventoją tai bus 187 €, arba 933 € nuo mano penkių asmenų šeimos. 530 milijonų. 0,8% Lietuvos metinio BVP.

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tikrai nekomentuosiu poreikio autostradoms Lietuvoje, bet gal nustokime akivaizdžiai meluoti, kad pas kaimynus su keliais tvarkomasi prasčiau?
    Puikiai tvarkomasi, per kokius 10 metų jie padvigubino savo autostradų tinklą ir per artimiausius 10 metų ketina dar padidint 40% iki pilnai išvystyto kelių tinklo. Bet jie pradėjo nuo labai jau žemos startinės pozicijos.
    Paskutinis taisė alga; 2023.03.14, 00:10.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O kas kur meluoja?

    Komentuoti:

Working...
X