Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąNekokios perspektyvos dėl 4-ojo ruožo (Naujienėlė–LT/PL siena).Visą rekonstruojamą daugiau kaip 40 km „Via Baltica“ ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos siekiama pabaigti iki 2024 m. pabaigos, dviem metais anksčiau nei planuota.
https://sc.bns.lt/view/item/453370
Jei dar nėra net suprojektuota, tai bus dar vienas netesėtas pažadas - 2024 metais autostradą iki Lenkijos sienos nebus nutiesta.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nekokios perspektyvos dėl 4-ojo ruožo (Naujienėlė–LT/PL siena).
LRT.lt: Skuodis opozicijai aiškinosi dėl netvarkomų žvyrkelių, kelių ir tiltų: bankų solidarumo mokestis leistų juos finansuoti
„Rail Baltica“ ir „Via Baltica“
<...>
„Dviejose vidurinėse atkarpose šiuo metu vyksta darbai ir visi, kas važiuoja, mato. Planas, sutartys baigiasi šių metų pabaigoje. Manau, rudenį, spalio, lapkričio mėnesį, bus tų kelių atkarpų atidarymas, ten, berods, daugiau nei 10 kilometrų. Dabar konkursas nuo Marijampolės iki tų atkarpų, ten atstumas jau didesnis, berods, 15 kilometrų, šiuo metu konkursas vyksta. Kai tik turėsime rangovą, vėl iškart prasidės darbai. Iššūkis – paskutinė dalis, nes projektuotojas, neslėpsiu, galiu įvardyti – „Sweco“, jau praktiškai metus vėluoja pabaigti darbą“, – kalbėjo M. Skuodis.Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.04.05, 08:57.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKomentaras rastas apibendrina:
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Komentaras rastas apibendrina:
Čia klasikinis pavyzdys, kaip nereikia daryti (t. y. geras šeimininkas tikrai taip nedarytų). 2005 m. tarp Garliavos ir Mauručių nutiesė iš esmės tokį kelia koks ir dabar yra (2+2) ir nors trūko nedaug, tačiau buvo nedaromi darbai (kas galėtų paneigti, kad specialiai ?), jog kelias atitiktų automagistralės lygį. 2016 m. buvo daroma rekonstrukcija (perlietas asfaltas, sutvarkyta lietaus kanalizacija, garso atitvarai, tarnybinis kelias į Juragius, pėsčiųjų viadukai) ir nors vėl trūko nedaug, tačiau buvo nedaromi darbai (kas galėtų paneigti, kad specialiai ?), jog kelias atitiktų automagistralės lygį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąVyriausybėje – „Via Baltica“ ruožo prie Kauno rekonstrukcijos specialusis planas
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Vyriausybėje – „Via Baltica“ ruožo prie Kauno rekonstrukcijos specialusis planas
Patvirtinus specialųjį planą rekonstruoti kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai atkarpą nuo 16,465 km iki 23,32 km numatoma iki 2026 metų pabaigos.
Specialiajame plane bus numatyta važiavimo greitį padidinti iki 130 km per valandą, tranzitinį transportą atskirti nuo vietinio, panaikinti visas vieno lygio sankryžas ir nuovažas, sankryžas rengti kas 5 kilometrus, įgyvendinti aplinkosaugos priemones, numatyti komunikacijoms reikalingus servitutus, teritorijų apsaugos zonas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąNEVER
Juk ministras žadėjo "dviem metais anksčiau nei planuota", jei darbai nestrigs.
15min.lt 2021 01 27
M.Skuodis nori paspartinti „Via Baltica“ tiesimą
Tarptautinė automagistralė „Via Baltica“ Lietuvoje turėtų būti baigta 2025 metų pabaigoje, tačiau su sąlyga, jeigu darbai nestrigs, sako susisiekimo ministras.
Vis dėlto M,Skuodis sako, kad 2025 metų data jo netenkina ir todėl jis žada ieškoti būdų, kaip darbus pagreitinti. „Viską planuotume pabaigti geriausiu atveju, jeigu turime finansus, su viešaisiais pirkimais niekas nevėluoja, tai 2025 metų pabaigoje. “
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ma-667-1446304
Pradedami „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo darbai
Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėn., dviem metais anksčiau nei planuota.
https://lakd.lt/naujienos/pradedami-...travimo-darbai
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Ir kada tikimasi praeiti visus formalumus ir realiai pradėti stumdyti žemes?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąTaip, paskutinis ruožas tarp Naujienėlės ir LT/PL sienos (85,00–97,06 km).
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAr dar liko ruožų, kuriuose dar nėra nei statybų, nei paskelbtų statybos pirkimų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ar dar liko ruožų, kuriuose dar nėra nei statybų, nei paskelbtų statybos pirkimų?
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
II dalis: ObjektasII.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmėTrukmė mėnesiais: 31
II.2.13) Informacija apie Europos Sąjungos fondusPirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
IV dalis: ProcedūraIV.1.1) Procedūros tipasAtviras konkursasPagreitinta procedūraPagrindimas: Atsižvelgiant į tai, kad magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 56,83 iki 72,50 km yra geopolitiškai svarbus sausumos ruožas, bei strategiškai svarbus tiek kariniam mobilumui, tiek valstybei, šio ruožo statybos darbai, atsižvelgus į jų sudėtingumą, turi prasidėti kaip įmanoma greičiau, kad būtų pasiektas <...> įgyvendinimo terminas, kuris yra 2024 m. III ketv.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šios savaitės žurnale ,,Savaitė'' rašoma apie papildomą pelno mokestį bankams ir surinktų lešų panaudojimą kariniams tikslams. Kas man pasirodė įdomu tai, kad minimas kažkoks aplinkkelis, keliai ir kita infrastruktūra bei kelių palei Lenkijos sieną remontai su rekonstrukcijomis.
Galbūt pasiseks ir tie pinigai bus panaudoti būtent tiems keliams ir aplinkkeliui, kurie nebuvo nutiesti / rekonstruoti iki šiol?
Komentuoti:
-
Bandoma pasakyti kad kelius stato ne kvadratinei kilometrai ploto, o žmogaus mokami mokesčiai.
Kitos bėdos yra ir su žmonių ir verslo pasipriešinimais, seniai jau buvo paruošti projektai iki Lenkijos sienos, bet kažkam tvora per arti langų bus, kažkokios degalinės bankrutuos, kažkam reiks keliais kilometrais toliau pavažiuoti apsisukti, kažkur medį iškirs ir t.t. Žodžiu LAKD neturi kiaušų priimtus projektus įgyvendinti. Kažkieno interesai svarbiau už žmonių gyvybes.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jaučiu, kad koks nors Singapūras pagal greitkelių milimetrų skaičių vienam gyventojui yra labai atsilikęs.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Blemba, taikliai čia mane pajuokei. Taigi gyvenam paraleliose visatose, pas mane 420 km autostradų, o pas tave 0, tai vidurkį skaičiuoti nėra prasmės!
O jei rimtai: kaip 147mm greitkelių gyventojui prisideda prie saugumo A5 kelyje nuo sienos iki Marijampolės ir nuo A1 iki Latvijos sienos?
Aš suprantu, kad pačiam labai patinka statistika, ją galima išlankstyti kaip nori. Nuo to saugumas konkrečiame kelyje nepadidėja...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠiaip labai įdomus metodas lyginti autostradų ilgį ne pagal šalies teritoriją, o pagal gyventojų skaičių.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTikrai nekomentuosiu poreikio autostradoms Lietuvoje, bet gal nustokime akivaizdžiai meluoti, kad pas kaimynus su keliais tvarkomasi prasčiau?Paskutinis taisė alga; 2023.03.14, 00:10.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: