Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimas_OK
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    3, Sargėnų estakada tai nerealus reikalas - paskutinius 3 kart važiuojant mačiau DIRBANT vieną žmogų. Su šluota.
    Kiek pastebėjau, tai dabar tvirtinamos atramos. Gal šiuo metu ant viršaus jokio svorio ir darbų negali būt.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    3, Sargėnų estakada tai nerealus reikalas - paskutinius 3 kart važiuojant mačiau DIRBANT vieną žmogų. Su šluota.
    Praščiau atliekant (tiek planavimo tiek apskritai darbo prasme) jų projekto turbūt reikėtų labai gerai paieškoti aišku visada randa pasiteisinimų tam - bet čia įprasta tokioms įstaigoms. Eilinio estakados/viaduko nesugeba sutvarkyti aišku jeigu dirbtų, tai suvtarkytų - turbūt.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    3, Sargėnų estakada tai nerealus reikalas - paskutinius 3 kart važiuojant mačiau DIRBANT vieną žmogų. Su šluota.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Aš pasiūliau kaip išeitį uždrausti sunkvežimių eismą, kad verslas būtų suinteresuotas investuoti ir susitvarkyti arba nuovažas, arba kelią iki Armoniškių g. (tokia praktika taikoma gan dažnai Lietuvoje). Tau nepatiko, tad leidau sau interpretuoti jog jau vairuoji sunkvežimį.
    Uždrauskim sunkvežimiams važiuoti A1 - tada verslas susiims ir sutvarkys visą greitkelį.

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kai kelių gaidelį pavadini kelių gaideliu, tai jis įsižeidžia, o va pačiam kelio darbininkus nieko tokio vadinti "gavrikais"


    +200m greitėjimo juostos
    Kaip ir sakiau - siūlau mesti darbą LAKD ir rimtai pasvarstyti apie Seimą. Su tokiais gebėjimas nukreipti temą sau palankia linkme, toli eisi.

    Pavardinti daugiau LAKD perliukų?

    1. Radzinausko tilto šlavimas sukeliant milžiniškus kamščius, nenaudojant jokios mechanizacijos;
    2. A5 ir Kalvarijos g. sankryža - nesugebėjimas iš pirmo karto įvertinti grunto būklę;
    3. Sargėnų estakados remontas;
    4. A5 televizoriai kas kilometrą, kurie jokios funkcijos neatlieka, apart linki saugių kelionių, važiuojant išlūžusia kelio danga... Skamba kaip pasityčiojimas iš vairuotojų. Beje, šiomis dienomis, ties Akademija nukasinėja žoles iš skiriamosios juostos (t.y. kliūtis važiuojamojoje dalyje). Spėjam iš vieno karto, ar televizoriai įspėja apie tokius darbus??? Ne, jie linki gero kelio.

    Tęsti?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Atsakysiu pačio stiliumi: kur aš rašiau apie fūras?
    Aš pasiūliau kaip išeitį uždrausti sunkvežimių eismą, kad verslas būtų suinteresuotas investuoti ir susitvarkyti arba nuovažas, arba kelią iki Armoniškių g. (tokia praktika taikoma gan dažnai Lietuvoje). Tau nepatiko, tad leidau sau interpretuoti jog jau vairuoji sunkvežimį.

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Uždrauskim mašinas ir leiskim važiuoti tik dviratininkams. Bus tvarka ir ramybė.
    Na vėl keistas tavo pasiūlymas. Net komentuoti nesinori.

    Aš sakau, kad ViaLietuva daugiau dėmesio skiria automobilistams nei pėstiesiems ar dviratininkams norėdamas paneigti tavo manymu vis skriaudžiamus automobilių vairuotojus.

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kol LAKD galvos taip kaip tu - kad visi, kas vairuoja mašinas yra automarozai, jiem keliai nebūtini, tol taip ir gyvensim.
    Tai taip gi sakiau įrengiam kiekvienai sodybai po nuovažą iš magistralinio kelio. Toje 5 kilometrų atkarpoje nuo Cirkle K degalinės iki Armoniškių g. yra 11 nuovažų bet nuovažas kol kas turi tik 5,5 tai dar yra kur pasitemti. Kai būtų galima mažinti nuovažas jas apjungiant.

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Atėjo pavasaris, reikia Č. Radzinausko tiltą nušluoti. Uždarom juostą, pastatom 2 gavrikus su šluotom, nesvarbu, kad kamštis dėl to iki Garliavos, o už lango XXI a.
    Kai kelių gaidelį pavadini kelių gaideliu, tai jis įsižeidžia, o va pačiam kelio darbininkus nieko tokio vadinti "gavrikais"

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Reikia 200m lėtėjimo juostos sausam, lygiam ruože įrengti 3 metus ieškom strateginių investuotojų, tada viską iškasam, padarom 60% darbo, sustabdom viską 2 mėnesiams, tada viską iškasam atgal, nes pasirodo pagrindai blogai įrengti.
    +200m greitėjimo juostos

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Smagu, kad vėl save prisiskyrei tikriausiai fūrą jau vairuoji.

    tavo teikiamas pasiūlymas gan plačiai taikomas pasaulyje, jei nori greičiau ir tiesiau važiuoti, susimoki už kelią ir važiuoji, nenori mokėti- važiuoji ilgesniu, prastesniu keliu.

    Kas vairuoja nebūtinai turi būti automarozai, Vairuotojai gali būti ir dviratininkai. Ir patikėk dviratininkams ar pėstiesiems Lietuvoje dažniau tenka kentėti, nei tavo įvardintiems automarozams.

    Neasfaltuota? Tai? Nepravažiuojama? Kas čia per argumentas? Apie šitą situaciją jau seniai kalbėjau, kad čia savivaldybės ir Via Lietuva nesusikalbėjimas, vieni lėtėjimo greitėjimo juostą įrengė vienoje vietoje, o kiti gatvę išasfaltavo kitoje vietoje. Tad už tokius nesusikalbėjimus kažkam tenka susimokėti.
    Atsakysiu pačio stiliumi: kur aš rašiau apie fūras?

    Uždrauskim mašinas ir leiskim važiuoti tik dviratininkams. Bus tvarka ir ramybė.

    Kol LAKD galvos taip kaip tu - kad visi, kas vairuoja mašinas yra automarozai, jiem keliai nebūtini, tol taip ir gyvensim.

    Atėjo pavasaris, reikia Č. Radzinausko tiltą nušluoti. Uždarom juostą, pastatom 2 gavrikus su šluotom, nesvarbu, kad kamštis dėl to iki Garliavos, o už lango XXI a.

    Reikia 200m lėtėjimo juostos sausam, lygiam ruože įrengti 3 metus ieškom strateginių investuotojų, tada viską iškasam, padarom 60% darbo, sustabdom viską 2 mėnesiams, tada viską iškasam atgal, nes pasirodo pagrindai blogai įrengti.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Dar geriau pastatyti šlagbaumą, ir iš kiekvieno pravažiuojančio rinkti mokestį. Taip greičiau būtų galima surinkti pinigų remontui. Ir išvis, galima ir plačiau tokią praktiką taikyti, nes visi, kas vairuoja - yra automarozai kurie turi visur ir visada kentėti.

    Armoniškių g., jei nepastebėjai - neasfaltuota.
    Smagu, kad vėl save prisiskyrei tikriausiai fūrą jau vairuoji.

    tavo teikiamas pasiūlymas gan plačiai taikomas pasaulyje, jei nori greičiau ir tiesiau važiuoti, susimoki už kelią ir važiuoji, nenori mokėti- važiuoji ilgesniu, prastesniu keliu.

    Kas vairuoja nebūtinai turi būti automarozai, Vairuotojai gali būti ir dviratininkai. Ir patikėk dviratininkams ar pėstiesiems Lietuvoje dažniau tenka kentėti, nei tavo įvardintiems automarozams.

    Neasfaltuota? Tai? Nepravažiuojama? Kas čia per argumentas? Apie šitą situaciją jau seniai kalbėjau, kad čia savivaldybės ir Via Lietuva nesusikalbėjimas, vieni lėtėjimo greitėjimo juostą įrengė vienoje vietoje, o kiti gatvę išasfaltavo kitoje vietoje. Tad už tokius nesusikalbėjimus kažkam tenka susimokėti.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tikrai absurdas, reik kiekvienam ten gyvenančiam po įvažiavimą į magistralę

    Yra Armoniškių g. įvažiavimas/išvažiavimas.

    Aš Kalvarijos g. įvažiavime būčiau pastatęs 304 ženklą "Krovininių transporto priemonių eismas draudžiamas" tai vietiniai verslai jau seniai būtų susimetę ant tų greitėjimo/lėtėjimo juostų.
    Dar geriau pastatyti šlagbaumą, ir iš kiekvieno pravažiuojančio rinkti mokestį. Taip greičiau būtų galima surinkti pinigų remontui. Ir išvis, galima ir plačiau tokią praktiką taikyti, nes visi, kas vairuoja - yra automarozai kurie turi visur ir visada kentėti.

    Armoniškių g., jei nepastebėjai - neasfaltuota.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Ten absurdas yra. O kas tam rajone gyvena ir jei reikia pvz link klp važiuot, tai tik kelias pro Garliavą arba Šilainius/Jonavos g. arba Noreikiškes
    tikrai absurdas, reik kiekvienam ten gyvenančiam po įvažiavimą į magistralę

    Yra Armoniškių g. įvažiavimas/išvažiavimas.

    Aš Kalvarijos g. įvažiavime būčiau pastatęs 304 ženklą "Krovininių transporto priemonių eismas draudžiamas" tai vietiniai verslai jau seniai būtų susimetę ant tų greitėjimo/lėtėjimo juostų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Vakar mačiau per žinias, kad Prezidentas lankėsi Kalvarijoje ir per interviu už nugaros televizoriuje matėsi magistralės darbų video. Gal kas turit linką į tą video? Labai trūksta info apie darbų eigą visoje atkarpoje.
    Facebooke yra šiek tiek info: https://www.facebook.com/VIALIETUVA....25960269637972

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Vakar mačiau per žinias, kad Prezidentas lankėsi Kalvarijoje ir per interviu už nugaros televizoriuje matėsi magistralės darbų video. Gal kas turit linką į tą video? Labai trūksta info apie darbų eigą visoje atkarpoje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

    Neatrodome blogai tik todėl, kad sutampa sienos kirtimo vieta, jei būtų nusprendę S61 atvesti į naują sienos kirtimo tašką - vaizdas būtų 1:1 kaip S3 Čekijos pasieny
    Dabar statomas kelias iš esmės naujas, tai sujungimas galėjo būti ir kitoje vietoje.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Užmačiau internetuose Tai bendram kontekste neatrodom mes taip blogai.
    Neatrodome blogai tik todėl, kad sutampa sienos kirtimo vieta, jei būtų nusprendę S61 atvesti į naują sienos kirtimo tašką - vaizdas būtų 1:1 kaip S3 Čekijos pasieny

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Gal dėl to buvo užvilkintas paskutinio etapo projektavimas ir tuo pačiu, statybos?

    https://www.vz.lt/transportas-logist...eur-es-paramos

    Tarptautinės automobilių magistralės „Via Baltica“ 12 km atkarpos rekonstrukcijai Europos Komisija (EK) skyrė 48 mln. Eur paramos.

    Atnaujinus ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos dviejų juostų magistralė nuo Kauno iki Varšuvos bus visiškai užbaigta 2025 metų rudenį, ketvirtadienį pranešė Susisiekimo ministerija.

    „Tai (Europos Sąjungos finansavimas – BNS) padės mums suteikti reikšmingą impulsą tolesnei susisiekimo ir karinio mobilumo jungčių regione plėtrai bei integracijai su Vakarais. Šiandieniniame geopolitiniame kontekste tai kertinė sąlyga ne tik viso regiono ekonominiam augimui, bet ir nacionaliniam saugumui“, – pranešime sakė Marius Skuodis, susisiekimo ministras.

    Pasak ministerijos, 12 km ruožas yra paskutinė rekonstruojama kelio atkarpa, darbai jau prasidėjo.

    Jos teigimu, jau užbaigta 12,5 km ilgio „Via Balticos“ ruožų rekonstrukcija, o iki šių metų pabaigos bus baigtas rekonstruoti dar 16 km ruožas ties Marijampole.

    Į „Via Baltica“ atnaujinimą su ES parama iš viso bus investuota apie 0,5 mlrd. Eur. Nauja parama skirta iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės.

    EK atstovybė Lietuvoje trečiadienį pranešė, kad į transporto infrastruktūrą Lietuvoje ES investuos 526,6 mln. Eur. Daugiausia – apie 458 mln. Eur – bus skirta europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ teisimui nuo Kauno iki Latvijos sienos.
    Paskutinis taisė Laure23; 2024.07.18, 12:58.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Ten absurdas yra. O kas tam rajone gyvena ir jei reikia pvz link klp važiuot, tai tik kelias pro Garliavą arba Šilainius/Jonavos g. arba Noreikiškes
    Paskutinis taisė ojojoj; 2024.07.17, 16:37.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Į „Via Baltica“ magistralę ties Tirkiliškiais įsiliejanti Kalvarijos gatvė nauju asfaltu padengta jau kelerius metus, tačiau eismo dalyvių saugumo problema sunkiai išsprendžiama. Neseniai pavojingoje atkarpoje prasidėję greitėjimo ir lėtėjimo juostų įrengimo darbai sustojo neapibrėžtam terminui.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/07/...alaukti-video/

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    bus visada tokių kurie dėl avarijų kaltina infrastruktūra, bet čia akivaizdu, kad dėl vairuotojų kaltės šios dvi tragedijos. pavojingi lenkimai, saugaus atstumo nesilaikymas, saugaus greičio nesilaikymas ir t.t. (su krovininiais auto važineja tarsi su sportinėm mašinom).
    Tuos pačius vairuotojus, su tais pačiais automobiliais perkėlus į gerą infrastruktūrą avaringumas krenta kartais.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    O tuo tarpu, tuoj bus 2 mėnesiai, kai A5 ir Kalvarijos g. sankryžoje ties Kaunu, jokie darbai nevyksta. Nors ne, beveik kas rytą matau Kelių priežiūros mašinytę, ir vieną žmogelį, kuris pastato išvartytus stulpelius.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    "Via Baltica" eilinį kartą pateisino savo "mirties kelio" statusą.
    bus visada tokių kurie dėl avarijų kaltina infrastruktūra, bet čia akivaizdu, kad dėl vairuotojų kaltės šios dvi tragedijos. pavojingi lenkimai, saugaus atstumo nesilaikymas, saugaus greičio nesilaikymas ir t.t. (su krovininiais auto važineja tarsi su sportinėm mašinom).

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Arunasx
    Gerbiami ekspertai, negi niekas nežino bent daugmaž?
    kurie Ruožai, iki Lenkijos sienos? na tai I ruožas bus užbaigtas šiemet. IV ruožas bus užbaigtas 2025 m. pabaigoje. II-III ruožai atlikti.

    Komentuoti:

Working...
X