Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Jei kažkas rieda 100 kmh likus 250 metrų iki žiedo kelyje, kur 100kmh važiuoti tikrai neleidžiama, tas kažkas neturėtų vairuoti.
    Jei ten būtų didesnis atstumas iki žiedo, tuomet greitėjimo juostą dar būtų galima pateisinti. Tačiau dabar ji ten būtų visiškai perteklinė.
    Tai aišku. Koks greitis ten turi būti leidžiamas, kas tas išvažiavimas iš kolonėlės būtų saugus? 30?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Juostų paskirtis suvienodinti eismo srauto greičius. Jei kažkas, išvažiuodamas iš autostrados ten dar rieda kad ir 100kmh, o kažkas iš degalinės išlenda važiuodamas ant 20kmh, tai yra 80kmh skirtumas. Ir nesvarbu, ar ten lėtėjimo juosta, ar greitėjimo, ar nuovaža iš autostrados.
    Jei kažkas rieda 100 kmh likus 250 metrų iki žiedo kelyje, kur 100kmh važiuoti tikrai neleidžiama, tas kažkas neturėtų vairuoti.
    Jei ten būtų didesnis atstumas iki žiedo, tuomet greitėjimo juostą dar būtų galima pateisinti. Tačiau dabar ji ten būtų visiškai perteklinė.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?
    Juostų paskirtis suvienodinti eismo srauto greičius. Jei kažkas, išvažiuodamas iš autostrados ten dar rieda kad ir 100kmh, o kažkas iš degalinės išlenda važiuodamas ant 20kmh, tai yra 80kmh skirtumas. Ir nesvarbu, ar ten lėtėjimo juosta, ar greitėjimo, ar nuovaža iš autostrados.

    Lietuvoj pilna tokių mazgų, kur juosta būna lėtėjimo išsukanties, ir greitėjimo įsiliejantiems į greitkelį. Ir tai yra didžiausia pieva, kokia gali būti - ji tiesiog neveikia.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nu jo, grynas blogis. Nebebus avarijų kaktomuša į blyną dėl kantrybės trūkumo vilktis paskui fūrą ar traktorių, kelio nelygumų, užmigimų ir t.t.
    Papildomai sugaištų N valandų, subaladotos pakabos,...
    Nesupratai minties. Čia kaip muzikos klausyt iš vinilo. Kartais užsidėt vinilą gerai ir prablaško kasdienybę. Bet aišku kasdienai Spotify patogiau.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nu jo, grynas blogis. Nebebus avarijų kaktomuša į blyną dėl kantrybės trūkumo vilktis paskui fūrą ar traktorių, kelio nelygumų, užmigimų ir t.t.
    Papildomai sugaištų N valandų, subaladotos pakabos,...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Važiavau prieš valandą visu nauju ruožu. Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.

    Aišku vilniečiai pažiūrėt nenuvažiuos, straipsniukas gavosi, ko daugiau reikia.
    Kaip tik norėjau tą patį parašyt. Naktį teko pravažiuot. Mačiau, kad bus atidarymas tai ramiai su kruizo kontrole ir kava rankoj važiuoju 130… ir pyst autostrados pabaiga. Nu galvoju gal vieną ženklą pamiršo nuimt. Po to žiūriu 70km/h visas miškas. Pakazūcha visiška.

    Šiaip įdomus jausmas pervažiuot Lenkiją vien autostrada. Malonu, bet ir nostalgiją apėmė. Baigsis lenkiškų miestelių keiksnojimas, vietines kavines pakeičia unifikuoti makdonai ir nebebus adrenalino lenkiant fūrų kolonas. Žodžiu nuobodi, bet saugi ir greita civilizacija. Tolimoj ateity bus galima jaunimui organizuot ekspedicijas per kaimus kaip koks route 66…

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Va taip galėjo kažką panašaus padaryti:

    https://www.google.com/maps/@53.9985...oASAFQAw%3D%3D

    Tikslas, kad fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų.

    N'tajį kart nekartosiu to pačio.
    Iš degalinės visos išvažiuojančius mašinos privalo praleisti lėtėjimo juosta važiuojančias iki žiedo. Nebent ten pagal Jūsų pageidavimą bus padarytas lygiareikšmis susikirtimas.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?
    Va taip galėjo kažką panašaus padaryti:

    https://www.google.com/maps/@53.9985...oASAFQAw%3D%3D

    Tikslas, kad fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų.

    N'tajį kart nekartosiu to pačio.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    kad pvz fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų. Tiesiog mašinos išvažiuojančios iš degalinės sklandžiai įsilietų į tą juostą greitėdamos ir viskas
    Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    O kam greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Eh?
    kad pvz fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų. Tiesiog mašinos išvažiuojančios iš degalinės sklandžiai įsilietų į tą juostą greitėdamos ir viskas

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Aš noriu pasakyti, kad ta juosta tarsi yra letėjimo juosta, bet išvažiuojantiems iš deglinės jokios greitėjimo juostos nėra.
    O kam greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Eh?

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą

    Čia jūs suklydote ir rašote netiesą. Nes ten prie degalinės ne pagrindinė trasa, o išsukimas į Marijampolę ir ten tikrai greitis ne 130.
    Skaitom iš naujo ką parašiau: "kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai"

    Tai parašyk tiesą ir kaip turi būti

    Po išvažiavimo greitį nuo 130km/h iki kiek ten turi nusimesti,kad saugiai pravažiuot? Niekas ant 130km/h ten nevažiuos nes autostrada baigėsi.
    Aš noriu pasakyti, kad ta juosta tarsi yra letėjimo juosta, bet išvažiuojantiems iš deglinės jokios greitėjimo juostos nėra.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Ne iki galo viskas pagalvota pvz: įvažiavimas-išvažiavimas iš Orlen degalinės. Įvažiavimą dar kaip nors ir pateisinčiau, bet išvažiavimas, tai absoliutus pravalas, kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai, nes pvz kokia fūra išsukinės iš degalinės ir nepamatys atvykstančios auto, nebent ten įkaltas 50km/h ženklas prieš degalinę, bet abejoju ar tai legalu nuo 130km/h į iškart 50km/h. Čia akreipiu dėmesį, kad projektuota kaip suprantu pagal aukščiausius, saugiausius ir naujausius standartus, todėl šitos vietos lyginti neišeina su panašiom vietom kitur.
    Click image for larger version

Name:	kelias-i-lenkija-6709058814cc0.jpg
Views:	1152
Size:	814,3 kB
ID:	2158193
    O daugiau, tai kaip ir ok mano akim žiūrint iš foto pateiktų internete.

    Foto paimta iš: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2322364#_
    Čia jūs suklydote ir rašote netiesą. Nes ten prie degalinės ne pagrindinė trasa, o išsukimas į Marijampolę ir ten tikrai greitis ne 130.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Ne iki galo viskas pagalvota pvz: įvažiavimas-išvažiavimas iš Orlen degalinės. Įvažiavimą dar kaip nors ir pateisinčiau, bet išvažiavimas, tai absoliutus pravalas, kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai, nes pvz kokia fūra išsukinės iš degalinės ir nepamatys atvykstančios auto, nebent ten įkaltas 50km/h ženklas prieš degalinę, bet abejoju ar tai legalu nuo 130km/h į iškart 50km/h. Čia akreipiu dėmesį, kad projektuota kaip suprantu pagal aukščiausius, saugiausius ir naujausius standartus, todėl šitos vietos lyginti neišeina su panašiom vietom kitur.
    Click image for larger version

Name:	kelias-i-lenkija-6709058814cc0.jpg
Views:	1152
Size:	814,3 kB
ID:	2158193
    O daugiau, tai kaip ir ok mano akim žiūrint iš foto pateiktų internete.

    Foto paimta iš: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2322364#_

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Važiavau prieš valandą visu nauju ruožu.
    Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.
    Geriau pilnai atidaryta autostrada be atidarymo negu iškilmingas atidarymas ir likę nebaigti darbai. Tačiau yra kaip yra.
    Smagu, kad Lietuvos kelininkai ir kelių finansuotojai prabudo bent kadencijos pabaigoje.

    Norėjau patikslinti, ar eismas yra abiem pusėmis 2*2 juostomis.
    Jau prieš mėnesį važiavimas Skardupių - Puskelnių ruože (72,50 - 56,83 km) buvo gana komfortiškas, nors eismui buvo atidaryta tik viena pusė.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Man siaubingai atrodo ta ištisai išasfaltuota poilsio aikštelė. Nemanot? Ten sandėlys fūroms? Na, tai fūristams reiktų bent tualetų ir dušų, jei ne pavėsinių ir žolytės. O kaip keliautojams individualiomis mašinomis? Alternatuvių poilsio vietų daug nėra. Degalinei su kavine vietos palikta gan nedaug.
    Man tai labai keista, kad ši aikštelė aptverta akustine tvora ir atrodo kaip koks gardas. Šiaip nepamenu ar esu kur matęs panašiai nuo kelio atitvertą servisų aikštelę. Juo labiau dėl aptvėrimo jos nesimato ir sunku suprasti, kad ji ten tokia didelė ir gera yra. Nes pas mus standartiškai ji pažymėta tik ženklu su suoliuku ir pagriuvusia egle (Nr. 713), kuris įprastai reiškia tik mažą aikštelę dažnai be tualeto ir be jokio suoliuko. Šiaip reikėtų pas mus analogiško ženklinimo ir užvadinimo kaip pvz. lenkiški MOP, kad suprasti jog tai didelė aikštelę su paslaugomis, o ne tik vieta, kur gali sustoti ir eiti į krūmus išsituštinti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Via Lietuva įkėlė šiek tiek panoraminių nuotraukų
    Panašu į Skardupių mazga su keliu Nr. 5122 (Vilkaviškis) - Ožkabaliai - Liudvinavas


    Gerai matosi Tarpučių arba Marijampolės vakarinis mazgas su A7/E28 ​​

    https://vialietuva.lt/naujienos/eism...altica-atkarpa

    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    15min turi daugiau ir naujesnių [
    Kitas Marijampolės šiaurinio mazgo ties Pietariais rakursas

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2322364

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Galima sakyti, kad atidarymas kažkiek pritemptas prie rinkimų. Bet ir atidaroma 16 km atkarpa nėra eilinė (tegu PiaR ir perspaudė su "techniškai sudėtingiausia" atkarpa). Negėda ir premjerei Ingridai Šimonytei prieš pat rinkimus rasti laiko atidarymui.
    Prisiminkime 2012 m. rinkimus, kai tuometinis premjeras A. Butkevičius prieš rinkimus važiavo atidaryti apgailėtiną visomis prasmėmis KK141 rekonstruotą ruoželį tarp Raudondvario ir Vilkijos.



    Žurnalistai turbūt neturi laiko apsilankyti tokios svarbios atkarpos atidaryme.
    Paprastai naudojama pažangi CopyPaste technologija perspausdinant kokį ministerijos pranešimą spaudai ar BNS pranešimą įdedant kokąi seną nuotrauką.
    Iš karto po atidarymo niekas nedėjo jokių nuotraukų - tik ta ne itin geros kokybė su lagaminais.


    Ačiū už nurodytą vietą
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...sienos-atkarpa

    Įdomu, kaip jaučiasi šalia esančių namų gyventojai, kai nuo žiedo įrengta įvaža tiesai į jų namų kiemus
    Važiavau prieš valandą visu nauju ruožu. Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.

    Aišku vilniečiai pažiūrėt nenuvažiuos, straipsniukas gavosi, ko daugiau reikia.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomu, kaip jaučiasi šalia esančių namų gyventojai, kai nuo žiedo įrengta įvaža tiesai į jų namų kiemus
    Peržiūrėjau, kad čia Pietarių kaimas.

    Sakyčiau, didžiausias nuostolis bus asfalto tarša, papildoma šiluma vasarą, ne toks sveikas oras. Nuo tranzito triukšmo saugos triukšmo sienutė.
    Bus šiek tiek pikiniais laikais srauto iš Pietarių kaimo gyventojų. Bendrai nemanau, kad bus didelis srautas.

    Dėl aplinkinių vietovių eismo situaciją gelbės Puskelnių viadukas, o pagr. srautas į Marijampolę čia nevažiuos. Netgi tranzitą į degalinę EMSI nukreipia specialu išsukimu iš autostrados. Žodžiu susidaro įspūdis, kad bandyta minimizuoti srautą ties tais namais, nors gavo šalimais daugiau asfalto ir šiek tiek daugiau taršos. Pati sankryžos konfigūracija matyt nebūtų leidus kitokio sprendinio nei žiedas. Žiūrint bendrą vaizdą aišku nauda smarkiai nusveria trūkumus, nes aplinka iš esmės saugesnė, autostrada apribota nuo aplinkos, o šalutiniai keliukai yra saugūs naudotis įvairiais būdais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.11, 15:47.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Tai piaro nebus prieš rinkimus sekmadienį?
    Galima sakyti, kad atidarymas kažkiek pritemptas prie rinkimų. Bet ir atidaroma 16 km atkarpa nėra eilinė (tegu PiaR ir perspaudė su "techniškai sudėtingiausia" atkarpa). Negėda ir premjerei Ingridai Šimonytei prieš pat rinkimus rasti laiko atidarymui.
    Prisiminkime 2012 m. rinkimus, kai tuometinis premjeras A. Butkevičius prieš rinkimus važiavo atidaryti apgailėtiną visomis prasmėmis KK141 rekonstruotą ruoželį tarp Raudondvario ir Vilkijos.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Jau rimčiau norisi kelt klausimą dėl asociatyvių nuotraukų naudojimo keliams. Nepamenu kam mažiau tiktų asociatyvinės nuotraukos nei aptariant konkretų kelio ruožą. Čia ne apie braškių pardavimus mieste ar Lietuvoje, kur galima atsitiktinę braškių parduotuvės nuotrauką įkelt.
    Žurnalistai turbūt neturi laiko apsilankyti tokios svarbios atkarpos atidaryme.
    Paprastai naudojama pažangi CopyPaste technologija perspausdinant kokį ministerijos pranešimą spaudai ar BNS pranešimą, kartu įdedant kokią seną nuotrauką - kartais net iš kito ruožo.
    Iš karto po atidarymo niekas nedėjo jokių nuotraukų - buvo tik ta ne itin geros kokybės "fotkė" su lagaminais.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Tik tiek gerai, kad atsidarius tą pačią nuorodą, straipsnyje jau yra nuotrauka su Marijampolės exit'u Via Baltikoje
    Ačiū už nurodytą vietą
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...sienos-atkarpa

    Įdomu, kaip jaučiasi šalia esančių namų gyventojai, kai nuo žiedo įrengta įvaža tiesai į jų namų kiemus
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.11, 16:49.

    Komentuoti:

Working...
X