Kad ten jau seniai reikėjo remontuoti. Vakar toje atkarpoje taip pyliau į duobę, tai jau mintyse nusiteikiau, kad būsiu padangą sugadinęs, bet viskas baigėsi sėkmingai.
Einamoji priežiūra turėtų vykti pastoviai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Savaitgalį bus susiaurintas Kauno vakarinis aplinkkelis.
Eismo prasme tie pasikartojantys juostų uždarymai darosi panašūs į treniruotes ruoštis 10 metų (!) truksiančiai Vakarinio aplinkkelio rekonstrukcijaiTvarkant viaduko, esančio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 4,49 km (virš Raudondvario plento) asfalto dangą, nuo spalio 24 d. (penktadienio) 7 val. iki spalio 27 d. (pirmadienio) 16 val. važiuojant Marijampolės kryptimi, bus uždaryta pirma eismo juosta ir įvesti greičio ribojimai. Eismas darbų metu vyks antra eismo juosta.
Vykdant remonto darbus, bus keičiama dalis įdubusios važiuojamosios dangos, frezuojamas asfaltas, atliekami smulkūs betonavimo darbai bei įrengiama perdangos hidroizoliacija.
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...ismo-ribojimai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Reikia manyti, kad tie ženklai "kelio darbai" visą laiką nekabėsParašė spekas Rodyti pranešimą
Kai bus galutinai atidarytas, tikiuosi bus 130 kmh?
Komentuoti:
-
Nelabai yra didelio skirtumo, nes Lenkijos pusėje iki Varšuvos greitis 120.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Kai bus galutinai atidarytas, tikiuosi bus 130 kmh?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kitą pavasarį (balandį) bus 130 km/h, dabar taip ar taip žiemos metu 110 km/h.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Kai bus galutinai atidarytas, tikiuosi bus 130 kmh?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kai bus galutinai atidarytas, tikiuosi bus 130 kmh?Parašė thomcius Rodyti pranešimąRuožas atidarytas, ženklai sudėti 110km/h. Šalutiniai keliai ir beveik visi atidaryti. Uždarytas tarkim nuo Viados žiedo senu keliu link Trakėnų.
Šalutiniuose keliuose beveik nėra jokių nuorodų. Kur buvo persirikiavimas iš vienos pusės į kitą nėra atitvarų, bet gal iki juostelių kirpimo sudės.
Apšvietimas taip pat dar neveikia.
Paskutiniuose 50-100m iki Lenkijos sienos trūksta viršutinio asfalto sluoksnio.
Komentuoti:
-
Kelios šios dienos fotogalerijos
15min.lt 2025.10.20


https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2546874#_
Lrytas.lt 2025.10.20


https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...entai-39974882
Delfi.lt 2025.10.20



https://www.delfi.lt/verslas/transpo...9-5e462e80a364
Via Lietuva 2025.10.20


https://vialietuva.lt/naujienos/via-...os-ir-lenkijos
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Mane šiek tiek nuvylė. Pasirodo, tai buvo vėl tik simbolinis juostos kirpimas. Darbų nebaigė, autostrados neatidarė. Eismas pagrindine trasa judėjo jau anksčiau, dėjau video prieš porą dienų. Kaip rašo sumin, "Darbus planuojama baigti ir automagistralę atidaryti iki šių metų pabaigos."Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimąLabas rytas,
2025 m. spalio 20 d., 5:43 val. ryto.
...
Teliko kelios valandos... Ir visa Via Baltica nuo Kauno iki Varšuvos bus auuutostrada.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kai pagrindinis užsakovas valstybė - komercijos direktorium labai logiška atrodo pasamdyti teisiama mera. Ypatingai dar jei su jo tėvu tame pačiame medžiotojų būrelyje medžioji.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
Kai pagrindinis užsakovas valstybė, darbo savivaldybėje patirties turintis asmuo visai suprantamas pasirinkimas.
Trūkumai yra pašalinti, todėl ieškinys ne dėl trūkumų šalinimo, o dėl neva vėlavimo perduoti darbus. Neabejotinai išteisins dėl kokios priežasties?
Ir tai pasako viską apie mūsų viešųjų pirkimo sistemą, viešųjų projektų valdymą ir t.t.
O išteisins - nes tinkama valdžia šiuo metu, tai netikiu kad leis nubausti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomiau, kurioje vietoje atsirado tas kelio įdubimas ar įsmukimas.
Idubimas buvo maždaug šitoje vietoje. Dabar pataisė užpilant papildomus asfalto sluoksnius, bet problema ten tikriausiai pagrindas (durpės). Įsmukimas beje ten buvo kai trąsa buvo dar tik dvi juostos, rekonstrukcijos metu šiaip visą tą durpyną bandė iškasti ir užpilti žvyru, kiek mačiau, bet tikriausiai nepakankamai. Įtariu įsmukimas formuosis ir toliau.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Labas rytas,
2025 m. spalio 20 d., 5:43 val. ryto.
Atrodo, kad tai eilinė diena, kaip ir bet kuri kita, bet kažkas joje kitaip. Pabudau be žadintuvo ir, tiesą sakant, esu toks pat susijaudinęs, kaip ir tada, kai man buvo 8 metai, ir tądien buvo mano gimtadienis, ir žinojau, kad mano seneliai, tetos ir dėdės bei draugai bus čia su dovanomis!
Kiek metų laukėme šios akimirkos? Kiek kartų važiuota mirties keliu, ir ačiū Dievui tiek pat kartų likta gyvam. Kiek puslapių šiame forume, kiek įrašų?
Teliko kelios valandos... Ir visa Via Baltica nuo Kauno iki Varšuvos bus auuutostrada.
Irute, mane tuoj ištiks širdies smūgis!!!!!!
- 28 patinka
Komentuoti:
-
Kai pagrindinis užsakovas valstybė, darbo savivaldybėje patirties turintis asmuo visai suprantamas pasirinkimas.Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Lendant istorijoms apie Fegdą ir tai kad, jokios realios darbinės patirties privačiam versle neturintis asmuo (kuris buvo teisiamas už pinigų vogimą iš savivaldybės telikui ir ant žmonos telefono sąskaitos apmokėjimo) tampa įmonės kuri daro per metus 270 mln € komercijos direktoriumi jau kelia įtarimus apie pačios įmonės valdymą ir jos veikimo mechanizmus.
Nežinau, neesu įsigilinęs kokie tie defektai buvo ir kas ten iš viso buvo, bet ieškinys 9 mln berods, tai atrodo pakankamai rimti trūkumai.
Bet šeip, net neabejoju, kad juos išteisins. Tegyvuoja ir toliau medžiotojų (bebrų) būreliai.
Trūkumai yra pašalinti, todėl ieškinys ne dėl trūkumų šalinimo, o dėl neva vėlavimo perduoti darbus. Neabejotinai išteisins dėl kokios priežasties?
Komentuoti:
-
Lendant istorijoms apie Fegdą ir tai kad, jokios realios darbinės patirties privačiam versle neturintis asmuo (kuris buvo teisiamas už pinigų vogimą iš savivaldybės telikui ir ant žmonos telefono sąskaitos apmokėjimo) tampa įmonės kuri daro per metus 270 mln € komercijos direktoriumi jau kelia įtarimus apie pačios įmonės valdymą ir jos veikimo mechanizmus.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
Panašu, kad valstybė, šiuo atveju, elgiasi ne itin sąžiningai. Defektas nebuvo itin reikšmingas, kaip teigiama - ne važiuojamoje dalyje, kelio eksploatavimui netrukdė, kelias buvo eksploatuojamas, o kol darbai nepriimti - visi kelio priežiūros darbai tenka tenka rangovui
Nežinau, neesu įsigilinęs kokie tie defektai buvo ir kas ten iš viso buvo, bet ieškinys 9 mln berods, tai atrodo pakankamai rimti trūkumai.
Bet šeip, net neabejoju, kad juos išteisins. Tegyvuoja ir toliau medžiotojų (bebrų) būreliai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kiek besilaikančių 50km/h tokiame kelyje?Parašė alga Rodyti pranešimąPravažiavau iš Lietuvos ketvirtadienį. Realiai autostrada paleista – pilnu ilgiu eismas vyksta abipus skiriamosios juostos. Link Lenkijos beveik pilnai dvi eismo juostos, tik apie 50 m iki sienos yra susiaurėjimas iki vienos eismo juostos. Tik apribojimas 50 km/h per visą nepriduotą ilgį. Kraunu video, tik tamsoj per lietų važiavus nedaug matosi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
10metį teks kankintis spūstyse ne tik kauniečiams bet ir visam tranzitui. Mano manymu, geresnis variantas būtų naujo aplinkelio statyba toliau į šoną, o dabartinis aplinkelis jau beveik tapęs vidine miesto gatve, panašiai kaip Vilniaus vakarinis ir pietinis aplinkeliai.Parašė k13tas Rodyti pranešimą„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pravažiavau iš Lietuvos ketvirtadienį. Realiai autostrada paleista – pilnu ilgiu eismas vyksta abipus skiriamosios juostos. Link Lenkijos beveik pilnai dvi eismo juostos, tik apie 50 m iki sienos yra susiaurėjimas iki vienos eismo juostos. Tik apribojimas 50 km/h per visą nepriduotą ilgį. Kraunu video, tik tamsoj per lietų važiavus nedaug matosi.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad valstybė, šiuo atveju, elgiasi ne itin sąžiningai. Defektas nebuvo itin reikšmingas, kaip teigiama - ne važiuojamoje dalyje, kelio eksploatavimui netrukdė, kelias buvo eksploatuojamas, o kol darbai nepriimti - visi kelio priežiūros darbai tenka tenka rangovuiParašė iPhone Rodyti pranešimą
Manau kad visiems labai svarbu žinoti jog valstybė geba "atstovėti" ir prisiteisti iš rangovo tiek delspinigius už vėlavymą tiek už nekokybiškus darbus.
Šito bendrine prasme lietuvoje labai pasigendu, nes mano asmenine nuomone valstybė tinkamai neatlieka garantinių objektų monitoringo.
Gal valstybinės reikšmės keliuose tai atliekama daugiau, bet tarkim kauno mieste - niekam niekas neįdomu.
Komentuoti:
-
Manau kad visiems labai svarbu žinoti jog valstybė geba "atstovėti" ir prisiteisti iš rangovo tiek delspinigius už vėlavymą tiek už nekokybiškus darbus.Parašė Romas Rodyti pranešimąDėl delspinigių tegul aiškinasi užsakovas ir rangovas, paprastiems vartotojams neaktualu.
Įdomiau, kurioje vietoje atsirado tas kelio įdubimas ar įsmukimas.
Šito bendrine prasme lietuvoje labai pasigendu, nes mano asmenine nuomone valstybė tinkamai neatlieka garantinių objektų monitoringo.
Gal valstybinės reikšmės keliuose tai atliekama daugiau, bet tarkim kauno mieste - niekam niekas neįdomu.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ilgiausią iš trijų ruožų tarp Marijampolės ir Kalvarijos rekonstravo "Fegda" ir "Tilsta". Jis buvo atidarytas 2024 m. spalį
1. 2023.06.02 Darbų pradžia
2. 2024.10.11 Darbų pabaigaMagistralės kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožą nuo 56,83 iki 72,5 km Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu už 223,6 mln. Eur (su PVM) atnaujins konkursą laimėjusios „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“,
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...rtes-uzsakymas
3. 2025.10.17 TeismasDarbai 16 km ruože pradėti pernai birželį, juos už 223,6 mln. eurų (su PVM) atliko „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“. „Pirkimo vertė – 223 milijonai eurų (...) Šita atkarpa yra didžiausia ir techniškai sudėtingiausia“, – žurnalistams penktadienį sakė „Via Lietuvos“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
https://www.15min.lt/verslas/naujiena/saugukelyje-lt/premjere-viena-sudetingiausiu-via-baltica-atkarpu-nutiesta-per-trumpa-laika-1662-2322316
Šiandien buvo posėdis Vilniaus apygardos teisme
Delfi.lt 2025.10.17ieškovas Via Lietuva ( 188710638)
atsakovai Fegda ( 110801759) atsakovas Tilsta ( 121477326)
Bylos esmė Dėl netesybų
Dėl broko ir vėlavimo stategiškai svarbiame kelyje "Fegdai" pareikštas iešinys
Dėl delspinigių tegul aiškinasi užsakovas ir rangovas, paprastiems vartotojams neaktualu.Įsmukus kelio Marijampolė - Suvalkai danga, sringant darbų pridavimui bendrovei "Fegda" pareikšta prievolė sumokėti 9,5 mln. EUR delspinigių. Įmonė tikina, kad pretenzijoos nepagrįstos, viskas atlikta laiku.
https://www.delfi.lt/news/daily/lith...inys-120161027
Įdomiau, kurioje vietoje atsirado tas kelio įdubimas ar įsmukimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: