Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Kad ten jau seniai reikėjo remontuoti. Vakar toje atkarpoje taip pyliau į duobę, tai jau mintyse nusiteikiau, kad būsiu padangą sugadinęs, bet viskas baigėsi sėkmingai.
    Einamoji priežiūra turėtų vykti pastoviai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Savaitgalį bus susiaurintas Kauno vakarinis aplinkkelis.
    Tvarkant viaduko, esančio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 4,49 km (virš Raudondvario plento) asfalto dangą, nuo spalio 24 d. (penktadienio) 7 val. iki spalio 27 d. (pirmadienio) 16 val. važiuojant Marijampolės kryptimi, bus uždaryta pirma eismo juosta ir įvesti greičio ribojimai. Eismas darbų metu vyks antra eismo juosta.
    Vykdant remonto darbus, bus keičiama dalis įdubusios važiuojamosios dangos, frezuojamas asfaltas, atliekami smulkūs betonavimo darbai bei įrengiama perdangos hidroizoliacija.

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...ismo-ribojimai
    Eismo prasme tie pasikartojantys juostų uždarymai darosi panašūs į treniruotes ruoštis 10 metų (!) truksiančiai Vakarinio aplinkkelio rekonstrukcijai

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Kai bus galutinai atidarytas, tikiuosi bus 130 kmh?
    Reikia manyti, kad tie ženklai "kelio darbai" visą laiką nekabės

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Kai bus galutinai atidarytas, tikiuosi bus 130 kmh?
    Nelabai yra didelio skirtumo, nes Lenkijos pusėje iki Varšuvos greitis 120.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Kai bus galutinai atidarytas, tikiuosi bus 130 kmh?
    Kitą pavasarį (balandį) bus 130 km/h, dabar taip ar taip žiemos metu 110 km/h.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ruožas atidarytas, ženklai sudėti 110km/h. Šalutiniai keliai ir beveik visi atidaryti. Uždarytas tarkim nuo Viados žiedo senu keliu link Trakėnų.
    Šalutiniuose keliuose beveik nėra jokių nuorodų. Kur buvo persirikiavimas iš vienos pusės į kitą nėra atitvarų, bet gal iki juostelių kirpimo sudės.
    Apšvietimas taip pat dar neveikia.
    Paskutiniuose 50-100m iki Lenkijos sienos trūksta viršutinio asfalto sluoksnio.
    Kai bus galutinai atidarytas, tikiuosi bus 130 kmh?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelios šios dienos fotogalerijos
    15min.lt 2025.10.20



    https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2546874#_

    Lrytas.lt 2025.10.20



    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...entai-39974882

    Delfi.lt 2025.10.20





    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...9-5e462e80a364

    Via Lietuva 2025.10.20



    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...os-ir-lenkijos

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
    Labas rytas,
    2025 m. spalio 20 d., 5:43 val. ryto.
    ...
    Teliko kelios valandos... Ir visa Via Baltica nuo Kauno iki Varšuvos bus auuutostrada.
    Mane šiek tiek nuvylė. Pasirodo, tai buvo vėl tik simbolinis juostos kirpimas. Darbų nebaigė, autostrados neatidarė. Eismas pagrindine trasa judėjo jau anksčiau, dėjau video prieš porą dienų. Kaip rašo sumin, "Darbus planuojama baigti ir automagistralę atidaryti iki šių metų pabaigos."

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą

    Kai pagrindinis užsakovas valstybė, darbo savivaldybėje patirties turintis asmuo visai suprantamas pasirinkimas.
    Trūkumai yra pašalinti, todėl ieškinys ne dėl trūkumų šalinimo, o dėl neva vėlavimo perduoti darbus. Neabejotinai išteisins dėl kokios priežasties?
    Kai pagrindinis užsakovas valstybė - komercijos direktorium labai logiška atrodo pasamdyti teisiama mera. Ypatingai dar jei su jo tėvu tame pačiame medžiotojų būrelyje medžioji.

    Ir tai pasako viską apie mūsų viešųjų pirkimo sistemą, viešųjų projektų valdymą ir t.t.

    O išteisins - nes tinkama valdžia šiuo metu, tai netikiu kad leis nubausti.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomiau, kurioje vietoje atsirado tas kelio įdubimas ar įsmukimas.
    Click image for larger version  Name:	duobe.PNG Views:	0 Size:	4,34 MB ID:	2225768
    Idubimas buvo maždaug šitoje vietoje. Dabar pataisė užpilant papildomus asfalto sluoksnius, bet problema ten tikriausiai pagrindas (durpės). Įsmukimas beje ten buvo kai trąsa buvo dar tik dvi juostos, rekonstrukcijos metu šiaip visą tą durpyną bandė iškasti ir užpilti žvyru, kiek mačiau, bet tikriausiai nepakankamai. Įtariu įsmukimas formuosis ir toliau.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Net abiejų respublikų prezidentai atvarė pasižiūrėt

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Labas rytas,

    2025 m. spalio 20 d., 5:43 val. ryto.
    Atrodo, kad tai eilinė diena, kaip ir bet kuri kita, bet kažkas joje kitaip. Pabudau be žadintuvo ir, tiesą sakant, esu toks pat susijaudinęs, kaip ir tada, kai man buvo 8 metai, ir tądien buvo mano gimtadienis, ir žinojau, kad mano seneliai, tetos ir dėdės bei draugai bus čia su dovanomis!

    Kiek metų laukėme šios akimirkos? Kiek kartų važiuota mirties keliu, ir ačiū Dievui tiek pat kartų likta gyvam. Kiek puslapių šiame forume, kiek įrašų?

    Teliko kelios valandos... Ir visa Via Baltica nuo Kauno iki Varšuvos bus auuutostrada.
    Irute, mane tuoj ištiks širdies smūgis!!!!!!

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Lendant istorijoms apie Fegdą ir tai kad, jokios realios darbinės patirties privačiam versle neturintis asmuo (kuris buvo teisiamas už pinigų vogimą iš savivaldybės telikui ir ant žmonos telefono sąskaitos apmokėjimo) tampa įmonės kuri daro per metus 270 mln € komercijos direktoriumi jau kelia įtarimus apie pačios įmonės valdymą ir jos veikimo mechanizmus.
    Nežinau, neesu įsigilinęs kokie tie defektai buvo ir kas ten iš viso buvo, bet ieškinys 9 mln berods, tai atrodo pakankamai rimti trūkumai.
    Bet šeip, net neabejoju, kad juos išteisins. Tegyvuoja ir toliau medžiotojų (bebrų) būreliai.
    Kai pagrindinis užsakovas valstybė, darbo savivaldybėje patirties turintis asmuo visai suprantamas pasirinkimas.
    Trūkumai yra pašalinti, todėl ieškinys ne dėl trūkumų šalinimo, o dėl neva vėlavimo perduoti darbus. Neabejotinai išteisins dėl kokios priežasties?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą

    Panašu, kad valstybė, šiuo atveju, elgiasi ne itin sąžiningai. Defektas nebuvo itin reikšmingas, kaip teigiama - ne važiuojamoje dalyje, kelio eksploatavimui netrukdė, kelias buvo eksploatuojamas, o kol darbai nepriimti - visi kelio priežiūros darbai tenka tenka rangovui
    Lendant istorijoms apie Fegdą ir tai kad, jokios realios darbinės patirties privačiam versle neturintis asmuo (kuris buvo teisiamas už pinigų vogimą iš savivaldybės telikui ir ant žmonos telefono sąskaitos apmokėjimo) tampa įmonės kuri daro per metus 270 mln € komercijos direktoriumi jau kelia įtarimus apie pačios įmonės valdymą ir jos veikimo mechanizmus.
    Nežinau, neesu įsigilinęs kokie tie defektai buvo ir kas ten iš viso buvo, bet ieškinys 9 mln berods, tai atrodo pakankamai rimti trūkumai.
    Bet šeip, net neabejoju, kad juos išteisins. Tegyvuoja ir toliau medžiotojų (bebrų) būreliai.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Pravažiavau iš Lietuvos ketvirtadienį. Realiai autostrada paleista – pilnu ilgiu eismas vyksta abipus skiriamosios juostos. Link Lenkijos beveik pilnai dvi eismo juostos, tik apie 50 m iki sienos yra susiaurėjimas iki vienos eismo juostos. Tik apribojimas 50 km/h per visą nepriduotą ilgį. Kraunu video, tik tamsoj per lietų važiavus nedaug matosi.

    Kiek besilaikančių 50km/h tokiame kelyje?

    Komentuoti:


  • SlGlS
    replied
    Parašė k13tas Rodyti pranešimą
    „Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis
    10metį teks kankintis spūstyse ne tik kauniečiams bet ir visam tranzitui. Mano manymu, geresnis variantas būtų naujo aplinkelio statyba toliau į šoną, o dabartinis aplinkelis jau beveik tapęs vidine miesto gatve, panašiai kaip Vilniaus vakarinis ir pietinis aplinkeliai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Pravažiavau iš Lietuvos ketvirtadienį. Realiai autostrada paleista – pilnu ilgiu eismas vyksta abipus skiriamosios juostos. Link Lenkijos beveik pilnai dvi eismo juostos, tik apie 50 m iki sienos yra susiaurėjimas iki vienos eismo juostos. Tik apribojimas 50 km/h per visą nepriduotą ilgį. Kraunu video, tik tamsoj per lietų važiavus nedaug matosi.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Manau kad visiems labai svarbu žinoti jog valstybė geba "atstovėti" ir prisiteisti iš rangovo tiek delspinigius už vėlavymą tiek už nekokybiškus darbus.
    Šito bendrine prasme lietuvoje labai pasigendu, nes mano asmenine nuomone valstybė tinkamai neatlieka garantinių objektų monitoringo.
    Gal valstybinės reikšmės keliuose tai atliekama daugiau, bet tarkim kauno mieste - niekam niekas neįdomu.
    Panašu, kad valstybė, šiuo atveju, elgiasi ne itin sąžiningai. Defektas nebuvo itin reikšmingas, kaip teigiama - ne važiuojamoje dalyje, kelio eksploatavimui netrukdė, kelias buvo eksploatuojamas, o kol darbai nepriimti - visi kelio priežiūros darbai tenka tenka rangovui

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dėl delspinigių tegul aiškinasi užsakovas ir rangovas, paprastiems vartotojams neaktualu.
    Įdomiau, kurioje vietoje atsirado tas kelio įdubimas ar įsmukimas.
    Manau kad visiems labai svarbu žinoti jog valstybė geba "atstovėti" ir prisiteisti iš rangovo tiek delspinigius už vėlavymą tiek už nekokybiškus darbus.
    Šito bendrine prasme lietuvoje labai pasigendu, nes mano asmenine nuomone valstybė tinkamai neatlieka garantinių objektų monitoringo.
    Gal valstybinės reikšmės keliuose tai atliekama daugiau, bet tarkim kauno mieste - niekam niekas neįdomu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ilgiausią iš trijų ruožų tarp Marijampolės ir Kalvarijos rekonstravo "Fegda" ir "Tilsta". Jis buvo atidarytas 2024 m. spalį

    1. 2023.06.02 Darbų pradžia
    Magistralės kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožą nuo 56,83 iki 72,5 km Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu už 223,6 mln. Eur (su PVM) atnaujins konkursą laimėjusios „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“,

    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...rtes-uzsakymas
    2. 2024.10.11 Darbų pabaiga
    Darbai 16 km ruože pradėti pernai birželį, juos už 223,6 mln. eurų (su PVM) atliko „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“. „Pirkimo vertė – 223 milijonai eurų (...) Šita atkarpa yra didžiausia ir techniškai sudėtingiausia“, – žurnalistams penktadienį sakė „Via Lietuvos“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

    https://www.15min.lt/verslas/naujiena/saugukelyje-lt/premjere-viena-sudetingiausiu-via-baltica-atkarpu-nutiesta-per-trumpa-laika-1662-2322316
    3. 2025.10.17 Teismas
    Šiandien buvo posėdis Vilniaus apygardos teisme
    ieškovas Via Lietuva ( 188710638)
    atsakovai Fegda ( 110801759) atsakovas Tilsta ( 121477326)
    Bylos esmė Dėl netesybų
    Delfi.lt 2025.10.17
    Dėl broko ir vėlavimo stategiškai svarbiame kelyje "Fegdai" pareikštas iešinys
    Įsmukus kelio Marijampolė - Suvalkai danga, sringant darbų pridavimui bendrovei "Fegda" pareikšta prievolė sumokėti 9,5 mln. EUR delspinigių. Įmonė tikina, kad pretenzijoos nepagrįstos, viskas atlikta laiku.

    https://www.delfi.lt/news/daily/lith...inys-120161027
    Dėl delspinigių tegul aiškinasi užsakovas ir rangovas, paprastiems vartotojams neaktualu.
    Įdomiau, kurioje vietoje atsirado tas kelio įdubimas ar įsmukimas.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.17, 20:36. Priežastis: Patikslintos datos

    Komentuoti:

Working...
X