Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kalbant apie degalines, kai buvo verkiama, kad įrengus atkarpa naujoje dalyje, tai bankrutuos degalinės ir panašiai... tai kaip ir buvo galima numatyti degalinės greitai prisitaiko, nes berods "Cirkle K" jau statosi naują degalinę link Lenkijos (pažymėjau foto), neabejoju, kad ir "Viada" persikels vieną degalinę link Lenkijos.
    Pastebėjau, kad vyksta dar vienos statybos, tai spėju, kad ten įsikurs Viada?

    Click image for larger version

Name:	mlxk2qe.jpeg
Views:	601
Size:	99,7 kB
ID:	2209451

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Lietuvos - Lenkijos pasienis 2025.06.29

    Paskutinis taisė k13tas; 2025.06.30, 15:45.

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Vakar važiavau, tai tikrai darbų iki pasienio liko maksimum iki Naujųjų metų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Lietuva 2025.06.25
    Trečiadienį magistralėje Via Baltica" įsigalioja eismo pokyčiai
    AB „Via Lietuva“ praneša, kad modernizuojant „Via Baltica“ atkarpą nuo Marijampolės iki Lietuvos–Lenkijos sienos jau atlikta daugiau nei 50 proc. visų suplanuotų darbų. Visus paskutinio 12 km kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo (nuo 85 iki 97,06 km) darbus numatyta pabaigti iki metų pabaigos, tačiau eismo dalyviai kairiąja naujai nutiestos magistralės eismo juosta (Lenkijos link) važiuos jau šią vasarą.

    Eismo dalyviai turėtų žinoti, jog 2025.06.25.trečiadienį, eismas A5 keliu (nuo 91 km) iki Lietuvos ir Lenkijos sienos (97,4 km) bus paleistas naujai nutiestos automagistralės kairiąja puse.




    Liepos pabaigoje planuojama, kad eismas kaire puse vyks jau visu rekonstruoto ruožo ilgiu: nuo 85 iki 97,4 km.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Toliau kažkas vyksta IX forto (Sargėnų) mazgo estakadoje

    Via Lietuva 2025.06.19
    Dėl atliekamų darbų bus laikinai draudžiamas eismas Sargėnų estakada
    Dėl atliekamų Sargėnų estakados, esančios kelyje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, remonto darbų nuo birželio 23 iki 28 dienos (įskaitytinai) bus draudžiamas eismas šia estakada. Siekiant užtikrinti maksimalų eismo dalyvių saugumą, eismas bus kreipiamas apylanka per Sargėnų sankryžą.


    Šiuo metu prie Kauno esančiame objekte vyksta paruošiamieji darbai kairėje estakados pusėje pažeistų perdangos sijų galų remontui atlikti (ardomi deformaciniai pjūviai, įrengiamos laikinos modulinės sijų parėmimo konstrukcijos, nuardomas karbonizacijos pažeistas betonas, atstatoma korozijos pažeista armatūra).
    Eismo uždarymo metu bus pakeliamos perdangos sijos ir perbetonuojami sijų galai, betonui pasiekus projektinį stiprį perdangos sijos bus nuleistos į projektinę padėtį ir atnaujintas eismas jau suremontuota, dešiniąja estakados puse.
    Sutvarkius perdangos sijas bus atliekami tolesni darbai: įrengiami deformaciniai pjūviai, įrengiamos šalitilčio plokštės, montuojami turėkliniai blokai, turėklai, plieniniai apsauginiai barjerai, įrengiamas išlyginamasis betono sluoksnis, įrengiama hidroizoliacija, įrengiami trys asfaltbetonio sluoksniai, įrengiamas horizontalusis ženklinimas, sutvarkomas vandens nuvedimas ir estakados prieigos.




    https://vialietuva.lt/naujienos/del-...i-vairuotojams

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    P.S. tavo tas žemėlapis ArcGis platformoje, su valstybinės reikšmės projektais? Nes kažką platforma pakeitė ir dabar nebeprieinamas. Anksčiau būdavo įdomu kartais pasivartyti
    Perkelta į bendrą domeną keliuprojektai.eu
    Sutvarkiau ir per ArcGIS, kad rodytų nuorodą į naują svetainę.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Tai mano manymu žemė jau paimta, nebent tik tikslina sklypų ribas, jog galėtų juos sujungti į vieną.
    Gali būti. Ten buvo mano interpretaciją dėl matyto skelbimo, jog bus vykdomi kadastriniai matavimai

    P.S. tavo tas žemėlapis ArcGis platformoje, su valstybinės reikšmės projektais? Nes kažką platforma pakeitė ir dabar nebeprieinamas. Anksčiau būdavo įdomu kartais pasivartyti

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Magistralinių kelių žemėlapis

    Kolkas visiškai aišku tik kiek pažymėta, ten kur geltonas centras.
    Geras žemėlapis.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    O tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.
    Magistralinių kelių žemėlapis

    Kolkas visiškai aišku tik kiek pažymėta, ten kur geltonas centras.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    tai panašu jog rengiamasi žemės paėmimui.
    Pagal regia.lt, tai jau suformuoti atskiri sklypai apjungiamojo kelio trasoje beveik visur, išskyrus Žemdirbių g. 6, nebent ten išpirko visą sklypą.
    Click image for larger version  Name:	2025-06-12_12-45-06.png Views:	0 Size:	197,6 kB ID:	2205056
    Tai mano manymu žemė jau paimta, nebent tik tikslina sklypų ribas, jog galėtų juos sujungti į vieną.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.
    Pabaigus paskutinį ruožą ties Lenkijos siena, automagistralė bus nuo Mauručių (ten kur prasideda ir dabar) iki pat sienos. Atkarpą tarp Garliavos ir Mauručių irgi rengiamasi rekonstruoti, panaikinant nuovažas ir tą apsisukimą. Pernai buvo parengti PP (projektiniai pasiūlymai). Dabar buvo info, kad visai neseniai vyko sklypų ties šiuo ruožu kadastriniai matavimai, tai panašu jog rengiamasi žemės paėmimui. Procedūros užtruks, bet ir šis gabaliukas turėtų pavirsti į AM.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.06.12, 10:37.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Keista yra tai, kad su pačiu Kaunu kažkaip mažai tebuvo galvojama, iš esmė autostrada atsiremia į Garliavos gimnaziją, nors tai būtų logiškiausia pratęsimas į Vilnių piečiau Kauno, per Nemuną piečiau Kruonio HES su įsiliejimu į A1 kažkur ties Elektrėnais. Po gimnazija tunelį statyti? Beje įdomu link Rygos irgi tik iki IX forto visi mąsto o jau per Kauno priemiesčius kaip nors?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.
    Yra, bet ne nuo Garliavos, o nuo tilto per geležinkelį.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ten galima pagerinti su palyginti nedidelėm sanaudom.
    Kita vertus, Kauno vakarinis aplinkkelis de facto yra miesto gatvė. Šią problemą kur kas sudėtingiau išspręsti, ir kažin, ar kažkas keisis artimiausius dešimtmečius.
    Kauno vakarinis aplinkkelis kuo puikiausiai galėtų būti ne automagistralė, o greitkelis. Europoje tai dažnai taikoma net vidinėse miesto greito eismo arterijose. Juo labiau nėra jokio poreikio juo važiuoti traktoriams ar arklių traukiamiems vežimams. Tam tereikėtų kai kur įrengti jungiamuosius kelius, kad panaikinti dalį nuovažų, arba privažiavimus įrengti nuo miesto gatvių pusės. Tuo pačiu gal įrengti porą miesto gatvių tinklo jungčių, kad pilnai eliminuoti poreikį vidiniam susisiekimui išvažiuoti į šį kelią. Tačiau tai visiškos smulkmenos palyginti su visu Via Baltica pavertimu automagistrale.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė alvarito Rodyti pranešimą

    Aha būtų teisingai, bet deja "puiki autostrada" bus tik nuo mauručių iki lenkijos sienos. Tuo tarpu nuo garliavos iki mauručių net neturime autostrados, nekalbu apie kauno aplinkelį.
    O tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė alvarito Rodyti pranešimą

    Aha būtų teisingai, bet deja "puiki autostrada" bus tik nuo mauručių iki lenkijos sienos. Tuo tarpu nuo garliavos iki mauručių net neturime autostrados, nekalbu apie kauno aplinkelį.
    Ten galima pagerinti su palyginti nedidelėm sanaudom.
    Kita vertus, Kauno vakarinis aplinkkelis de facto yra miesto gatvė. Šią problemą kur kas sudėtingiau išspręsti, ir kažin, ar kažkas keisis artimiausius dešimtmečius.

    Komentuoti:


  • alvarito
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Darbai jau i pabaiga.Tera likę pabaigti vos keli kilometrai kelio per lygius laukus, paprasto nesudetingo tiesimo. Kad iki kitu netu vasaros uzsitemptu turetu kazkas negero ivykti. Lenkai is savo puses irgi jau baigineja paskutini aplinkeli.Liko keli menesiai ir nuo Kauno iki Varsuvos bus galima lekti puikia autostrada. Po 35+ metu galu gale susijungsime greitkeliais su Europa.
    Aha būtų teisingai, bet deja "puiki autostrada" bus tik nuo mauručių iki lenkijos sienos. Tuo tarpu nuo garliavos iki mauručių net neturime autostrados, nekalbu apie kauno aplinkelį.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ar realu, kad iki 2026 vasaros turėsime baigtą kelią nuo Kauno iki Lenkijos sienos?
    Darbai jau i pabaiga.Tera likę pabaigti vos keli kilometrai kelio per lygius laukus, paprasto nesudetingo tiesimo. Kad iki kitu netu vasaros uzsitemptu turetu kazkas negero ivykti. Lenkai is savo puses irgi jau baigineja paskutini aplinkeli.Liko keli menesiai ir nuo Kauno iki Varsuvos bus galima lekti puikia autostrada. Po 35+ metu galu gale susijungsime greitkeliais su Europa.
    Paskutinis taisė Litch; 2025.06.11, 22:06.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ar realu, kad iki 2026 vasaros turėsime baigtą kelią nuo Kauno iki Lenkijos sienos?
    Turėtume turėt jau iki 2026 pradžios. Va tiesa ties pačiu Kaunu norima pertvarkyti jau egzistuojantį kelią, tai čia spręsk, kaip tai vertinti, ar kad jau baigtas, ar ne

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ar realu, kad iki 2026 vasaros turėsime baigtą kelią nuo Kauno iki Lenkijos sienos?

    Komentuoti:

Working...
X