Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Foto 2024.03
    Ketvirtas pervažiavimas į kitą pusę




    Penktas pervažiavimas į kitą pusę






    Telefoninis Mapy.cz žemėlapis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.03


    Antrasis pervažiavimas į kitą juostą








    Statomas kelio RK5122 Vilkaviškis - Liudvinavas viadukas




    Trečiasis pervažiavimas į kitą pusę


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstruojamas A5 "Via Balticos" apie 10 km ilgio ruožas nuo Skardupių (72,5 km) iki Marijampolė Vakarai / Tarpučiai (apie 62,5 km)

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Foto 2024.03


    Pirmas pervažiavimas į kitą pusę




    Darbų frontas


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ta 12,5 km autostrados atkarpėlė (kuri LAKD PiaRščikų dėka pavirto "puse 40 km projekto") neviršijant greičio buvo įveikta per 6-7 minutes.

    Ačiū kolegoms už nuotraukų pastebėjimą. Pradedu eilinį kartą nesuprasti, kaip čia duodami įverčiai.
    Oras buvo apsiniaukęs, apšvietimas tamsokas, nuotraukos nėra kuo nors ypatingos.
    Pavasariška saulė pasirodė tik privažiavus remontuojamą III ruožą ties 72,5 km.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Autostrada A5 Marijampolės savivaldybės teritorijoje kol kas visai trumputė


    23 km nuo sienos






    24 km. Autostrados pabaiga


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Greitkelis tarp Kalvarijos ir Skardupių
    Foto 2024.03




    Sankryža su KK200 Kalvarija - Vištytis








    Kol kas vienintelis Lietuvoje "žvėrių tiltas"






    20 km nuo sienos


    Kalvarijos ir Marijampolės savivaldybių riba

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grįžimas namo.
    Foto 2024.03
    Atrodo, kad įvažiavus į Lietuvą už Kalvarijos pasienio punkto jau nesimato to absurdiško užrašo "Šiemet nubausta ___ pažeidėjų, surinkta ____ EUR baudų". Gal kažkas susiprato nuimti.
    O gal nuvežė aktualizuoti plakato užrašus, pvz. į "Šiemet šiame kelyje pradurta ___ padangų, sulaužyta ___šarnyrų"

    https://www.lrytas.lt/bendraukime/ma...urdo--24862559

    Sankryža su senuoju plentu KK201 į pietus nuo Kalvarijos
    Nuo sienos iki pat šios sankryžos prismaigstyta biotulaletų - beje, kai kurios "fūros" ten stabteldavo


    "Via Balticos" trasa nutiesta apie 2002 - 2023 metus aplenkiant Kalvariją ir Marijampolę
    Šone matosi būsimo kelio akustinė sienelė


    Įvažiavimas į 12,5 km ilgio autostrados ruožą (nuo 85,0 iki 72,5 km)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Prieš kelias savaites skridau komenciniu skrydžiu virš A5. Įspudingai atrodė statybų mąstas.
    Išdidinau nuotrauką. Ten turbūt A5 / A7 mazgas į vakarus nuo Marijampolės

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Prieš kelias savaites skridau komenciniu skrydžiu virš A5. Įspudingai atrodė statybų mąstas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Taigi foto literaliai iš praeito puslapio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Oooo duobes palopė
    Taip, palopė.
    Prieš pusantro mėnesio buvo šitaip:
    Foto 2024.01


    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Oooo duobes palopė

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Paskutiniai trasos A5 kilometrai Lietuvoje
    Foto 2024.03


    Šį kartą poilsio aikštelėse ir kiekvienoje autobuso stotelėje pridėliota biotualetų - gal taip ruošėsi Lenkijos ūkininkų protesto akcijai


    Ties Kalvarijos pasienio punktu




    Čia dar Lietuva, nors jau stovi lenkiški ženklai




    Pasienio stulpas Nr.140


    Iš asfalto dangos siūlės nesunku atspėti, kur baigiasi Lietuva ir prasideda užsienis

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kai kurios nuovažos įrengiamos kaip kompromisas dėl patekimo į jau esančias degalines, kurios lieka atokiau nuo naujo kelio. Antrame paveikslėlyje apatinė pažymėta nuovaža yra tik nuo jungiamojo kelio.
    tai kaip tik nuovaža yra tik į jungiamajį kelią, jei šitoje vietoje nuovažos nebūtų, tai iki žiedo arba pailgėtų apie kilometrą, arba puse kilometro išsuk ankščiau ir nepailgės nei kiek atstumas. Žaliomis rodyklėmis pažymėjau (išskyrus raudonai apvestą) alternatyvas kaip galima patekti į degalines. Mažiausiai 4 galimi variantai, du iš jų ilgesni ir du tokiu pat atstumu, kam tas penktas, kuris blogina autostrados saugumą?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Gal tam, kad užstrigus eismui pvz. dėl avarijos nesusidarytų kamštis 20km ilgio kaip turim dabar situaciją beveik kiekvieną mėnesį pastaruosius metus su kamčiais nuo Marijampolės iki Sasnavos ar net Skriaudžių.
    nusišnekėjai, tai gal įrenk tada kas pusę kilometro visame kelyje?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kai kurios nuovažos įrengiamos kaip kompromisas dėl patekimo į jau esančias degalines, kurios lieka atokiau nuo naujo kelio. Antrame paveikslėlyje apatinė pažymėta nuovaža yra tik nuo jungiamojo kelio.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Gal yra logiškas paaiškinimas, kam daro tas papildomas nuovažas ir nesilaiko reikalavimų autostradose daryti kuo mažiau nuovažų ar įvažiavimų, jeigu jos yra visai netoli, juo labiau kai tos nuovažos neturi jokios apčiuopiamos naudos?


    Gal tam, kad užstrigus eismui pvz. dėl avarijos nesusidarytų kamštis 20km ilgio kaip turim dabar situaciją beveik kiekvieną mėnesį pastaruosius metus su kamčiais nuo Marijampolės iki Sasnavos ar net Skriaudžių.
    Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2024.02.26, 13:17.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Gal yra logiškas paaiškinimas, kam daro tas papildomas nuovažas ir nesilaiko reikalavimų autostradose daryti kuo mažiau nuovažų ar įvažiavimų, jeigu jos yra visai netoli, juo labiau kai tos nuovažos neturi jokios apčiuopiamos naudos?

    Click image for larger version

Name:	235707.jpg
Views:	1721
Size:	118,8 kB
ID:	2113290 Click image for larger version

Name:	134918.jpg
Views:	1722
Size:	178,3 kB
ID:	2113291

    Komentuoti:


  • pavilnojys
    replied
    O kur bus suprojektuoti Automagistralės pradžios ir pabaigos ir kelio nr. A5 ties siena ženklai, ir kaip bus sutarta su lenkais kur bus jų greitkelio S61 pradžia?Reiktų pasiūlyti, kad prie sienos būtų įspėjimas, kad Lenkijoje automagistralės ženklai mėlyni, o Lietuvoje žali

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Praėjo kelios savaitės....
    Kažkas kitas gal ras įkelti bėžinius - jų čia dar nebuvo.
    Brėžinius į žemėlapį esu sukėlęs seniai, tačiau nebuvau paskelbęs atskiro įrašo.

    Sienos perėjimo punktas:

    (Visas paveikslų albumas paspaudus nuotrauką)

    Komentuoti:

Working...
X