Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Galėjo normalius ovalo formos žiedus padaryt. Kam diena iš dienos jais reikia važinėti tai užjaučiu.
    Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Galėjo normalius ovalo formos žiedus padaryt. Kam diena iš dienos jais reikia važinėti tai užjaučiu.
    Nebūtų tilpę. Ten du kaulai abiejose viaduko pusėse, o ne vienas bendras kaulas kaip Molėtų plente.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Galėjo normalius ovalo formos žiedus padaryt. Kam diena iš dienos jais reikia važinėti tai užjaučiu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarpučių mazgas arba Marijampolė Vakarai (A7 / A5) važiuojant iš Vilkaviškio į Marijampolę
    Foto 2025.01




    Nusukimas į išgirtąją didžiąją "fūrų" aikštelę kaip ir pažymėtas, tačiau per ženklų margumyną galima ir pravažiuoti posūkį
    Važiuodamas tiesiai tik ir žiūri, kai įsipaišyti į posūkį, o į aikštelę nebuvo kada dairytis.


    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.09, 20:34.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Originaliame pavadinime naujõs atkarpos tiesimas buvo pavadintas "remontu"

    BNS 2025.01.01
    ES skirs 25 mln. eurų „Via Balticos“ atkarpai
    Europos Sąjunga (ES) skirs 25 mln. eurų tarptautinio magistralinio kelio „Via Baltica“ 12 kilometrų ruožo rekonstrukcijai. Dar 4,4 mln. eurų tam numatyta iš valstybės biudžeto.
    Finansavimas kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai atkarpos nuo 85 iki 97 kilometro atnaujinimui skirtas iš 2021–2027 metų ES fondų investicijų programos lėšų, pirmadienį pranešė Finansų ministerija.

    Ruože numatoma įrengti visiškai naują 8,1 km atkarpą, o dar 3,4 km kelio atnaujinti – jame bus keturios eismo juostos su skiriamąja juosta, apjungiamaisiais bei jungiamaisiais keliais, žiedinėmis sankryžomis.
    Darbus planuojama baigti iki 2025 metų pabaigos. (...)

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...arpos-remontui

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    2024.12.30 16:31 - turbūt 2024.12.29

    Komentuoti:


  • Vilnietis123
    replied
    2024.12.30 16:31, prie Baltic Petroleum kolonėlės, tik pervažiavus sieną iš PL į LT

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Pažiūrėjus galą prie Garliavos tai matosi tarsi loginė kelio tąsa pro Kauno pietinį aplinkelį per HES link A1 į Vilnių. Tik jau pačioje Garliavoje tenką kirsti dalį miesto. Įtariu pirminis sumanymas plento toks ir buvo, tik tada nieks apie autostradas nemąstė. Dabar kai ststė tai išvis bukai paleido sovietine trasa link Garliavos, nes taip paprasčiau. Dabar matau vienintelį variantą pro gimnaziją statyti estakadą ir eismą kelti virš miesto kaip Vokietijos miestuose.
    Su estakadom virš pastatų šiais laikais komplikuota statyti. Ekologinė tarša + formuojasi nejauki erdvė. Geresnė alternatyva yra tunelis, bet kyla kaina.

    Jeigu spėt kas galbūt bus įgyvendinta, tai į pietus nuo mokyklos griaut pastatus ir ten statyt autostradą. Ten tilptų siaura deimantinė skirtingų lygių sankryža su Garliavos-Aleksoto plento tęsiniu.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.15, 09:40.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Pažiūrėjus galą prie Garliavos tai matosi tarsi loginė kelio tąsa pro Kauno pietinį aplinkelį per HES link A1 į Vilnių. Tik jau pačioje Garliavoje tenką kirsti dalį miesto. Įtariu pirminis sumanymas plento toks ir buvo, tik tada nieks apie autostradas nemąstė. Dabar kai ststė tai išvis bukai paleido sovietine trasa link Garliavos, nes taip paprasčiau. Dabar matau vienintelį variantą pro gimnaziją statyti estakadą ir eismą kelti virš miesto kaip Vokietijos miestuose.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams.
    Jei būtume visi išmirę, furumas kaltintų kam tuos kelius statė, jei nėra kam važinėti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Taigi galas piktžolėms aiškina, iššūkiai buvo ne techniniai, o politiniai.
    Būtent tai mano pasakymas apima.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Čia aišku šiek tiek pritempimas. Tiesiog psichologiniu požiūriu 2020-2021 m. tarptautinė autostrada tiesiog neatrodė prioritetas, kai prioritetas nr. 1 buvo covid valdymas.

    Baltarusijos ir Rusijos situacija, sakyčiau, kaip tik skatina kuo greičiau tiesti šią autostradą. Gali būti, kad dėl karo Ukrainoje statybos galėjo būti netgi paspartintos.
    Dėl Baltarusijos ir Rusijos aš daugiau kaip pvz kriterijo, bet ne šiam ruožui. O šiam dabar jo, kaip tik didesnis prioritetas tektų

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams. Čia gal daugiau tai, kad dėl visokių karantinų buvo sunkiau (brangiau) viską organizuoti. Va Baltarusijos ir kitų kaimynų situacija galbūt ir galima nurodyt kaip ilgiau trunkančius poreikio pokyčius. O čia tai nebent finansiniai srautai covido metu ir tiek.
    Čia aišku šiek tiek pritempimas. Tiesiog psichologiniu požiūriu 2020-2021 m. tarptautinė autostrada tiesiog neatrodė prioritetas, kai prioritetas nr. 1 buvo covid valdymas.

    Baltarusijos ir Rusijos situacija, sakyčiau, kaip tik skatina kuo greičiau tiesti šią autostradą. Gali būti, kad dėl karo Ukrainoje statybos galėjo būti netgi paspartintos.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Greitkelis Kaunas-Marijampolė buvo baigtas kažkur metai iki visų karantinų ir sienų uždarymų. 2020-2022 m. laikotarpiu vėlavimą kažkiek galima buvo pateisinti, kad tiesiog tame momente nebuvo poreikio platinti kelio, kai dėl covid buvo vykdoma visokia sienų kontrolė, buvo labai neužtikrinta situacija dėl pandemijos, neaiški trukmė ir perspektyvos. Po 2022 m. ir ypač prasidėjus 2023 m. poreikis užsienio kelionėms vėl iššaugo. Greitkelis vėl buvo pradėtas statyti. Šiuo metu gan ilgos atkarpos statyba vyksta tik antrus metus ir jau daugiau nei pusė atkarpos pradėtos po 2022 m. jau yra baigti darbai.

    Iš kitos pusės, gaila, bet 2020-2022 m. bent jau tada galėjo sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, t. y. pratęsti automagistralės ruožą į Kauno pusę, kol Varšuvos kryptimi išlieka neužtikrintumas dėl užsienio kelionių. Eismo intensyvumas pradėjo atsistatinėti jau 2021 m. pirmoje pusėje po visų tų savivaldybių judėjimo ribojimų panaikinimų.
    Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams. Čia gal daugiau tai, kad dėl visokių karantinų buvo sunkiau (brangiau) viską organizuoti. Va Baltarusijos ir kitų kaimynų situacija galbūt ir galima nurodyt kaip ilgiau trunkančius poreikio pokyčius. O čia tai nebent finansiniai srautai covido metu ir tiek.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Greitkelis Kaunas-Marijampolė buvo baigtas kažkur metai iki visų karantinų ir sienų uždarymų. 2020-2022 m. laikotarpiu vėlavimą kažkiek galima buvo pateisinti, kad tiesiog tame momente nebuvo poreikio platinti kelio, kai dėl covid buvo vykdoma visokia sienų kontrolė, buvo labai neužtikrinta situacija dėl pandemijos, neaiški trukmė ir perspektyvos. Po 2022 m. ir ypač prasidėjus 2023 m. poreikis užsienio kelionėms vėl iššaugo. Greitkelis vėl buvo pradėtas statyti. Šiuo metu gan ilgos atkarpos statyba vyksta tik antrus metus ir jau daugiau nei pusė atkarpos pradėtos po 2022 m. jau yra baigti darbai.

    Iš kitos pusės, gaila, bet 2020-2022 m. bent jau tada galėjo sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, t. y. pratęsti automagistralės ruožą į Kauno pusę, kol Varšuvos kryptimi išlieka neužtikrintumas dėl užsienio kelionių. Eismo intensyvumas pradėjo atsistatinėti jau 2021 m. pirmoje pusėje po visų tų savivaldybių judėjimo ribojimų panaikinimų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.13, 17:51.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
    nu nebuvo tiesiama (darbai) 6 metus. visas paruošimas trunka daug daugiau, nei patys darbai. daug nematomo darbo, kur neišmanėliai net neįsivaizduoja.
    o politika ne prie ko, nebent trūksta geros projektų vadybos, gal čia yra bėda.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
    Taigi galas piktžolėms aiškina, iššūkiai buvo ne techniniai, o politiniai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.

    2024 12 14 Patikslinimas - kai sakau ,,keliai tiesiami'' turiu minty ir biurokratinę dalį.
    Paskutinis taisė spekas; 2024.12.14, 17:56.

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
    tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...

    Dar 2012 m. pirmoje pusėje tuometis premjeras Andrius Kubilius su susisiekimo ministru paskelbė Via Baltica nacionalinės svarbos objektu. Taip objektas buvo pripažintas svarbiu nacionaliniu mastu, todėl visos procedūros turėjo vykti pagreitintai ir supaprastinta tvarka.

    Atėjus į valdžią naujai vyriausybei 2016 m. prie susiekimo ministerijos vairo stojo Rokas Masiuliis (prieš tai sėkmingai įgyvendinęs SGD terminalo projektą, užbaigęs elektros jungčių su Lenkija ir Švedija statybas ir dabar kuruojantis Lietuvos elektros tinklo pilnutinę sinchronizaciją su Europa). Kažkaip Via Baltica pajudėjo labai greitai, nuo 2017 m. iki 2019 m. buvo realizuota Via Baltica nuo Kauno iki Marijampolės - 40 km. Tada tuometis seimo kultūros komiteto pirmininkas R. Karbauskis sukonfliktavo su susisiekimo ministru, ministras buvo atšauktas, tuo pačiu laikotarpiu pradėjo verkti įvairios degalinės bei paskiri žmonės gyvenę prie numatomos trasos, atsirado daug užsakomujų straipsnių ir projektas sustojo.

    Dabar girdėti, kad nuo 2019 iki 2022 m. Via Balticos projektas nebuvo sustojęs, o biurokratai iš tiesų triūste triūsė ir darė visus įmanomus darbus, kad nacionalinės svarbos objektas judėtų į priekį yra mažų mažiausiai neįtikėtina.

    Viskas buvo užsikūrę ir būtų toliau gražiai važiavę, tačiau dėl minėtų nesklandumų sustojo ir naujai valdžiai vėl reikėjo viską pakurti naujai, darbų tęstinumo tikrai nebuvo. Prarasta daugiau nei 2 metai tikrai, jei ne visi 4.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
    tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...
    Jo, todėl likusieji etapai link Latvijos teoriškai jau turėtų būti suprojektuoti ir pradėti žemės paėmimo darbai, norint realiai po 1-2 metų startuoti. O jei nuo nulio tik pradės po metų, tai realių statybų dar ilgai nebus

    Komentuoti:

Working...
X