Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Nereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
    Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
    Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.

    Palyginimas su Augustavu buvo įdėtas tam, kad būtų įvertintas patogumas ir orientavimosi aiškumas skirtingose "kaulo formos" žiedinėse. Deja, palyginimas ne Marijampolės (Tarpučių) mazgo naudai.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.02.10, 23:24. Priežastis: orientavimosi aiškumas

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Didžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
    - Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
    - didesnės krypčių nuorodos

    Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.
    Romas meluoja, vemia ir neraudonuoja, bet faktai kalba ką kita. Gal jau laikas nustoti vairuoti automobilį, jei nejaučiat gabaritų, netelpat, nematot, pasiklystat ir neįvertinat situacijos blaiviai?

    Marijampole. Visi žiedo įvažiavimai - 5,50 m pločio, išvažiavimai - 6,00 m
    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	5278
Size:	157,3 kB
ID:	2176863

    Augustavas. Žiedo išvažiavimas 4,00-4,50 m pločioClick image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	964
Size:	66,4 kB
ID:	2176864


    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Belaukiant, kol atsidarys Tarpučių (Marijampolės) aikštelė.
    Via Lietuva 2024.10.11
    Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa


    Pabandome pažiūrėti, kaip patogu patekti į tą aikštelė
    Kryptis iš Lenkijos link Kauno
    Įvažiavimas - 3 posūkiai ir vienas pavingiavimas "kaulo viduje"

    Išvažiavimas kur kas patogesnis - tik 2 posūkiai


    Kryptis iš Kauno link Lenkijos
    Įvažiavimas - 4 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)


    Išvažiavimas - 3 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)


    Negi nebuvo galima padaryti įvažiavimo tiesiai iš "Via Balticos", o jungiamąjį kelią į Skaisčiūnus apvesti aplink aikštelę
    Apie ką aš ir kalbu, tik neturiu nei laiko nei noro sofos generolam schemas paišyt. Gerai, kad yra kantresnių žmonių.

    Kad supaprastint žiedą, taip pat buvo galima padaryti įvažiavimą į "megaaikštelę" iš jungiamojo kelio. Bet garantuotai buvo priimtas sprendimas daryt kaip yra nes taip gražiau iš paukščio skrydžio atrodo. Eismo judėjimo schemų pasimodeliuot nesugebėjo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Belaukiant, kol atsidarys Tarpučių (Marijampolės) aikštelė.
    Via Lietuva 2024.10.11
    Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa
    Naujausioje ir šiandien atidarytoje „Via Baltica“ atkarpoje per kiek daugiau nei metus pastatyta didelės apimties nauja kelių ir jų statinių infrastruktūra: (...) didžiausia bei kol kas moderniausia Lietuvoje poilsio ir automobilių stovėjimo aikštelė


    https://www.miestai.net/forumas/foru...05#post2176669
    Pabandome pažiūrėti, kaip patogu patekti į tą aikštelė
    Kryptis iš Lenkijos link Kauno
    Įvažiavimas - 3 posūkiai ir vienas pavingiavimas "kaulo viduje"


    Išvažiavimas kur kas patogesnis - tik 2 posūkiai


    Kryptis iš Kauno link Lenkijos
    Įvažiavimas - 4 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)


    Išvažiavimas - 3 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)


    Negi nebuvo galima padaryti įvažiavimo tiesiai iš "Via Balticos", o jungiamąjį kelią į Skaisčiūnus apvesti aplink aikštelę

    Komentuoti:


  • edgaa
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai šitai nesunkiai išsprendžiama - nuorodas pakeisti tikrai daug nekainuoja.
    Taip, bet nelabai įsivaizduoju kaip turėtų atrodyt normaliai sudėti ženklai, nes realiai:
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    jungiamieji keliai išvis be rodyklių prie išvažiavimo - reikia atsiskaičiuoti, kuriame posūkyje sukti.
    O jei būtų pastatytos ir nuorodos į 4 jungiamuosius kelius, tai ten būtų ne ženklų miškas, o visa giria.
    Dabar įvažiavus reikia skaičiuoti 5 išvažiavimą gana mažame žiede, kuriame nėra krypčių nuorodų. O jei nepastebi nuorodų ženklo, nes galva dar nuo ką tik pravažiuoto žiedo verda...

    Kažkaip paprasčiau reiktų spręsti, nes neturėtų tiek daug informacijos apdoroti vairuotojas. Žinoma, ne pasaulio pabaiga, 99% susidoros, o kitiems galima apsisukti ir t.t., tačiau atrodo kaip nereikalingas galvos skausmas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai šitai nesunkiai išsprendžiama - nuorodas pakeisti tikrai daug nekainuoja. Va kuo žurnalistai galėtų užsiimti, o ne skundimusi "siaurinamais" keliais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė edgaa Rodyti pranešimą
    Tenka neretai važiuoti kaip tik Kaunas-Vilkaviškis kryptimi ir atgal, tai tikrai painu ir palyginus su įprastu vairavimu pirmus kartus važiuoti reikėjo gan įtemptai, nesunkiai galima patekti į jungiamuosius kelius netyčiom. Teko matyt automobilį vokiškais numeriais, kuris apsisuko pirmam kieme, kurį rado, tai tikiu, kad nemažai užsieniečių ir šiaip rečiau važiuojančių pasiklysta.
    Lietuvoje turbūt nėra kitos tokios sankryžos, kur važiuodamas turi 8 ar 9 pasirinkimus.
    Problema yra ta, kad krypčių nuorodos yra per mažos, o jungiamieji keliai išvis be rodyklių prie išvažiavimo - reikia atsiskaičiuoti, kuriame posūkyje sukti.
    O jei būtų pastatytos ir nuorodos į 4 jungiamuosius kelius, tai ten būtų ne ženklų miškas, o visa giria.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Esminis skirtumas, kad Augustave kaulas yra tam, kad sutilptų po viaduku, o Mariampolėj du kaulai, kurie, panašu, yra vien eismo raminimo priemonė. Nematau priežasčių, kodėl ten negalėjo būti paprasti žiedai, bet padarė kaulus. Neįprastas sprendimas, bet iečių laužyt neverta, mano galva.
    Marijampolėj ne vienas didelis kaulas, o du maži. Suprasčiau skundus jei būtų vienas mega kaulas per visą mazgą.

    Man rodos jei Marėj būtų du normalūs žiedai po 6 kelius, vistiek būtų tie patys skundai. Ir dar posūkio spindulys nekažką. Jungiamuosius kelis perkelt į autostrados nuovažas mažinant kelių skaičių irgi ne variantas.

    Komentuoti:


  • edgaa
    replied
    Tenka neretai važiuoti kaip tik Kaunas-Vilkaviškis kryptimi ir atgal, tai tikrai painu ir palyginus su įprastu vairavimu pirmus kartus važiuoti reikėjo gan įtemptai, nesunkiai galima patekti į jungiamuosius kelius netyčiom. Teko matyt automobilį vokiškais numeriais, kuris apsisuko pirmam kieme, kurį rado, tai tikiu, kad nemažai užsieniečių ir šiaip rečiau važiuojančių pasiklysta.

    Bet patys žiedai, tai padaryti (pagal KTR) normaliai, ten pakankamai daug eismo, tai važiuojama ~25km/h komfortabiliai kaip ir kiekviename tokio dydžio žiede, nematau problemos.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Esminis skirtumas, kad Augustave kaulas yra tam, kad sutilptų po viaduku, o Mariampolėj du kaulai, kurie, panašu, yra vien eismo raminimo priemonė. Nematau priežasčių, kodėl ten negalėjo būti paprasti žiedai, bet padarė kaulus. Neįprastas sprendimas, bet iečių laužyt neverta, mano galva.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Galima palyginti, kuo Tarpučiuose (Marijampolėje) ir Augustave skiriasi žiedinės "kaulo formos" sankryžos:
    - Sankryžos konfigūracija
    - Posūkių spinduliai
    - Žiedinių sankryžų plotis
    - Pavaizduota žiedinės sankryžos konfigūracija (pas mus pažymėti ovalai, oi ne "kaulai"
    - Rodyklių dydis

    Tarpučiai (Marijampolė Vakarai)
    Foto 2025.01
    Pirma "kaulo formos" sankryža. Pavaizduotas ovalas, o ne "kaulas"
    ​​

    Nusukimas į A5.
    Turbūt pas mus tokie standartai, kad:
    - krypčių nuroda yra nedidelė,
    - kelių numeriai parašyti mažu šriftu ir pateikiamas perteklinis kilometražas


    Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu į "fūrų" stovėjimo aikštelę


    Augustavas
    GSW foto 2024.09
    Artėjimas prie "kaulo" sankryžos nuo Augustavo.
    Atvaizduota "kaulo" forma


    Pirmas "kaulo" mazgas


    "Kaulo" viduryje yra dar viena išankstinė krypčių nuoroda


    Antras "kaulo" mazgas


    Didžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
    - Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
    - didesnės krypčių nuorodos

    Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    6 įvažos/nuovažos į vieną žieduką (2x A7, 2x A5 ir 2x jungiamieji keliai)..
    Dauguma krypčių mazge bus 8 keliai: tiesiai A7 (atvažiavimas A7 nesiskaito), 2 nuovažos į A5, 4 jungiamieji keliukai be nuorodų prieš posūkius (Skaisčiūnai, Keturvalakiai, Mokolai, Šunskai), nusukimas į aikštelę bei "plyta" įvažiavimui iš A5.
    Tie, kas įvažiuoja į mazgą iš A5 nuo Kauno, gauna 9 kryptis.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.15, 13:36. Priežastis: 4 (ne 3) jungiamieji keliukai

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kokie 6? Gal 7?
    6 įvažos/nuovažos į vieną žieduką (2x A7, 2x A5 ir 2x jungiamieji keliai). Augustavo atveju jungiamųjų kelių nėra.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Marijampolės - 6.
    Kokie 6? Gal 7?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Iš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
    Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą

    Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"

    Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"
    www.mapy.cz
    Neteisinga lyginti šias dvi sankryžas, Augustavo atveju į vieną žiedą jungiasi 4 keliai, Marijampolės - 6.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ten fiziškai nėra galimybių greit važiuot; o noro važiuoti greitai tuo labiau - viskas sužymėta gana sudėtingai ir nuoširdžia pasistengta, kad pasiklystų net vietiniai (tie jau skundėsi per TV).
    Tamstai rekomenduoju nuvažiuoti į vietą, pabandytiu antrame "kaule" padaryti kairįjį posūkį (pvz. iš Vilkaviškio į Kauną) ir nepasiklysti

    Kai buvo šviežiai atidaryta būtent taip važiavau ir pravažiavau. Iš pirmo karto. Tamsiu paros metu. IQ=180 turbūt... Tiesa, žiūrėjau į kelio ženklus ir nemaigiau nieko kišenėj.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
    Iš to ką skaitau, manau tamstai tiesiog reikėtų šiek tiek sumažinti greitį.
    Ten fiziškai nėra galimybių greit važiuot; o noro važiuoti greitai tuo labiau - viskas sužymėta gana sudėtingai ir nuoširdžia pasistengta, kad pasiklystų net vietiniai (tie jau skundėsi per TV).
    Tamstai rekomenduoju nuvažiuoti į vietą, pabandytiu antrame "kaule" padaryti kairįjį posūkį (pvz. iš Vilkaviškio į Kauną) ir nepasiklysti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
    Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą

    Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"


    Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"

    www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kad tuose"kauluose" yra mažoki spinduliai net lengvajai mašinai. Besisukiojant nėra kada žiūrėti į krypčių nuorodas.
    Į pagrindinius kelius yra nuorodos (kad jos per mažos - atskira kalba) O kai yra ne visos nuorodos, tai
    Kadangi važiavau tiesiai (teko tan važiuoti iki rekonstrukcijos), tai be vargo nuvažiavau teisingai.
    O jei kam nors reikės sukti į kairę, tai sudarytos visos sąlygos nuvažiuoti neteisinga kryptimi.
    Iš to ką skaitau, manau tamstai tiesiog reikėtų šiek tiek sumažinti greitį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.
    Kad tuose"kauluose" yra mažoki spinduliai net lengvajai mašinai. Besisukiojant nėra kada žiūrėti į krypčių nuorodas.
    Į pagrindinius kelius yra nuorodos (kad jos per mažos - atskira kalba) O kai yra ne visos nuorodos, tai
    Kadangi važiavau tiesiai (teko tan važiuoti iki rekonstrukcijos), tai be vargo nuvažiavau teisingai.
    O jei kam nors reikės sukti į kairę, tai sudarytos visos sąlygos nuvažiuoti neteisinga kryptimi.

    Komentuoti:

Working...
X