Nereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.
Palyginimas su Augustavu buvo įdėtas tam, kad būtų įvertintas patogumas ir orientavimosi aiškumas skirtingose "kaulo formos" žiedinėse. Deja, palyginimas ne Marijampolės (Tarpučių) mazgo naudai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Romas meluoja, vemia ir neraudonuoja, bet faktai kalba ką kita. Gal jau laikas nustoti vairuoti automobilį, jei nejaučiat gabaritų, netelpat, nematot, pasiklystat ir neįvertinat situacijos blaiviai?Parašė Romas Rodyti pranešimą
Didžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
- Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
- didesnės krypčių nuorodos
Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.
Marijampole. Visi žiedo įvažiavimai - 5,50 m pločio, išvažiavimai - 6,00 m
Augustavas. Žiedo išvažiavimas 4,00-4,50 m pločio
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Apie ką aš ir kalbu, tik neturiu nei laiko nei noro sofos generolam schemas paišyt. Gerai, kad yra kantresnių žmonių.Parašė Romas Rodyti pranešimąBelaukiant, kol atsidarys Tarpučių (Marijampolės) aikštelė.
Via Lietuva 2024.10.11
Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa
Pabandome pažiūrėti, kaip patogu patekti į tą aikštelė
Kryptis iš Lenkijos link Kauno
Įvažiavimas - 3 posūkiai ir vienas pavingiavimas "kaulo viduje"
Išvažiavimas kur kas patogesnis - tik 2 posūkiai
Kryptis iš Kauno link Lenkijos
Įvažiavimas - 4 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)
Išvažiavimas - 3 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)
Negi nebuvo galima padaryti įvažiavimo tiesiai iš "Via Balticos", o jungiamąjį kelią į Skaisčiūnus apvesti aplink aikštelę
Kad supaprastint žiedą, taip pat buvo galima padaryti įvažiavimą į "megaaikštelę" iš jungiamojo kelio. Bet garantuotai buvo priimtas sprendimas daryt kaip yra nes taip gražiau iš paukščio skrydžio atrodo. Eismo judėjimo schemų pasimodeliuot nesugebėjo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Belaukiant, kol atsidarys Tarpučių (Marijampolės) aikštelė.
Via Lietuva 2024.10.11
Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa
Pabandome pažiūrėti, kaip patogu patekti į tą aikštelėNaujausioje ir šiandien atidarytoje „Via Baltica“ atkarpoje per kiek daugiau nei metus pastatyta didelės apimties nauja kelių ir jų statinių infrastruktūra: (...) didžiausia bei kol kas moderniausia Lietuvoje poilsio ir automobilių stovėjimo aikštelė

https://www.miestai.net/forumas/foru...05#post2176669
Kryptis iš Lenkijos link Kauno
Įvažiavimas - 3 posūkiai ir vienas pavingiavimas "kaulo viduje"

Išvažiavimas kur kas patogesnis - tik 2 posūkiai

Kryptis iš Kauno link Lenkijos
Įvažiavimas - 4 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)

Išvažiavimas - 3 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)

Negi nebuvo galima padaryti įvažiavimo tiesiai iš "Via Balticos", o jungiamąjį kelią į Skaisčiūnus apvesti aplink aikštelę
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Taip, bet nelabai įsivaizduoju kaip turėtų atrodyt normaliai sudėti ženklai, nes realiai:Parašė digital Rodyti pranešimąTai šitai nesunkiai išsprendžiama - nuorodas pakeisti tikrai daug nekainuoja.
Dabar įvažiavus reikia skaičiuoti 5 išvažiavimą gana mažame žiede, kuriame nėra krypčių nuorodų. O jei nepastebi nuorodų ženklo, nes galva dar nuo ką tik pravažiuoto žiedo verda...Parašė Romas Rodyti pranešimąjungiamieji keliai išvis be rodyklių prie išvažiavimo - reikia atsiskaičiuoti, kuriame posūkyje sukti.
O jei būtų pastatytos ir nuorodos į 4 jungiamuosius kelius, tai ten būtų ne ženklų miškas, o visa giria.
Kažkaip paprasčiau reiktų spręsti, nes neturėtų tiek daug informacijos apdoroti vairuotojas. Žinoma, ne pasaulio pabaiga, 99% susidoros, o kitiems galima apsisukti ir t.t., tačiau atrodo kaip nereikalingas galvos skausmas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai šitai nesunkiai išsprendžiama - nuorodas pakeisti tikrai daug nekainuoja. Va kuo žurnalistai galėtų užsiimti, o ne skundimusi "siaurinamais" keliais.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvoje turbūt nėra kitos tokios sankryžos, kur važiuodamas turi 8 ar 9 pasirinkimus.Parašė edgaa Rodyti pranešimąTenka neretai važiuoti kaip tik Kaunas-Vilkaviškis kryptimi ir atgal, tai tikrai painu ir palyginus su įprastu vairavimu pirmus kartus važiuoti reikėjo gan įtemptai, nesunkiai galima patekti į jungiamuosius kelius netyčiom. Teko matyt automobilį vokiškais numeriais, kuris apsisuko pirmam kieme, kurį rado, tai tikiu, kad nemažai užsieniečių ir šiaip rečiau važiuojančių pasiklysta.
Problema yra ta, kad krypčių nuorodos yra per mažos, o jungiamieji keliai išvis be rodyklių prie išvažiavimo - reikia atsiskaičiuoti, kuriame posūkyje sukti.
O jei būtų pastatytos ir nuorodos į 4 jungiamuosius kelius, tai ten būtų ne ženklų miškas, o visa giria.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Marijampolėj ne vienas didelis kaulas, o du maži. Suprasčiau skundus jei būtų vienas mega kaulas per visą mazgą.Parašė alga Rodyti pranešimąEsminis skirtumas, kad Augustave kaulas yra tam, kad sutilptų po viaduku, o Mariampolėj du kaulai, kurie, panašu, yra vien eismo raminimo priemonė. Nematau priežasčių, kodėl ten negalėjo būti paprasti žiedai, bet padarė kaulus. Neįprastas sprendimas, bet iečių laužyt neverta, mano galva.
Man rodos jei Marėj būtų du normalūs žiedai po 6 kelius, vistiek būtų tie patys skundai. Ir dar posūkio spindulys nekažką. Jungiamuosius kelis perkelt į autostrados nuovažas mažinant kelių skaičių irgi ne variantas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tenka neretai važiuoti kaip tik Kaunas-Vilkaviškis kryptimi ir atgal, tai tikrai painu ir palyginus su įprastu vairavimu pirmus kartus važiuoti reikėjo gan įtemptai, nesunkiai galima patekti į jungiamuosius kelius netyčiom. Teko matyt automobilį vokiškais numeriais, kuris apsisuko pirmam kieme, kurį rado, tai tikiu, kad nemažai užsieniečių ir šiaip rečiau važiuojančių pasiklysta.
Bet patys žiedai, tai padaryti (pagal KTR) normaliai, ten pakankamai daug eismo, tai važiuojama ~25km/h komfortabiliai kaip ir kiekviename tokio dydžio žiede, nematau problemos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Esminis skirtumas, kad Augustave kaulas yra tam, kad sutilptų po viaduku, o Mariampolėj du kaulai, kurie, panašu, yra vien eismo raminimo priemonė. Nematau priežasčių, kodėl ten negalėjo būti paprasti žiedai, bet padarė kaulus. Neįprastas sprendimas, bet iečių laužyt neverta, mano galva.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galima palyginti, kuo Tarpučiuose (Marijampolėje) ir Augustave skiriasi žiedinės "kaulo formos" sankryžos:
- Sankryžos konfigūracija
- Posūkių spinduliai
- Žiedinių sankryžų plotis
- Pavaizduota žiedinės sankryžos konfigūracija (pas mus pažymėti ovalai, oi ne "kaulai"
- Rodyklių dydis
Tarpučiai (Marijampolė Vakarai)
Foto 2025.01
Pirma "kaulo formos" sankryža. Pavaizduotas ovalas, o ne "kaulas"

Nusukimas į A5.
Turbūt pas mus tokie standartai, kad:
- krypčių nuroda yra nedidelė,
- kelių numeriai parašyti mažu šriftu ir pateikiamas perteklinis kilometražas

Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu į "fūrų" stovėjimo aikštelę

Augustavas
GSW foto 2024.09
Artėjimas prie "kaulo" sankryžos nuo Augustavo.
Atvaizduota "kaulo" forma

Pirmas "kaulo" mazgas

"Kaulo" viduryje yra dar viena išankstinė krypčių nuoroda

Antras "kaulo" mazgas

Didžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
- Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
- didesnės krypčių nuorodos
Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dauguma krypčių mazge bus 8 keliai: tiesiai A7 (atvažiavimas A7 nesiskaito), 2 nuovažos į A5, 4 jungiamieji keliukai be nuorodų prieš posūkius (Skaisčiūnai, Keturvalakiai, Mokolai, Šunskai), nusukimas į aikštelę bei "plyta" įvažiavimui iš A5.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą6 įvažos/nuovažos į vieną žieduką (2x A7, 2x A5 ir 2x jungiamieji keliai)..
Tie, kas įvažiuoja į mazgą iš A5 nuo Kauno, gauna 9 kryptis.
Komentuoti:
-
6 įvažos/nuovažos į vieną žieduką (2x A7, 2x A5 ir 2x jungiamieji keliai). Augustavo atveju jungiamųjų kelių nėra.Parašė Romas Rodyti pranešimąKokie 6? Gal 7?
Komentuoti:
-
Neteisinga lyginti šias dvi sankryžas, Augustavo atveju į vieną žiedą jungiasi 4 keliai, Marijampolės - 6.Parašė Romas Rodyti pranešimąIš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą
Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"
Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"
www.mapy.cz
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kai buvo šviežiai atidaryta būtent taip važiavau ir pravažiavau. Iš pirmo karto. Tamsiu paros metu. IQ=180 turbūt... Tiesa, žiūrėjau į kelio ženklus ir nemaigiau nieko kišenėj.Parašė Romas Rodyti pranešimąTen fiziškai nėra galimybių greit važiuot; o noro važiuoti greitai tuo labiau - viskas sužymėta gana sudėtingai ir nuoširdžia pasistengta, kad pasiklystų net vietiniai (tie jau skundėsi per TV).
Tamstai rekomenduoju nuvažiuoti į vietą, pabandytiu antrame "kaule" padaryti kairįjį posūkį (pvz. iš Vilkaviškio į Kauną) ir nepasiklysti


- 9 patinka
Komentuoti:
-
Ten fiziškai nėra galimybių greit važiuot; o noro važiuoti greitai tuo labiau - viskas sužymėta gana sudėtingai ir nuoširdžia pasistengta, kad pasiklystų net vietiniai (tie jau skundėsi per TV).Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąIš to ką skaitau, manau tamstai tiesiog reikėtų šiek tiek sumažinti greitį.
Tamstai rekomenduoju nuvažiuoti į vietą, pabandytiu antrame "kaule" padaryti kairįjį posūkį (pvz. iš Vilkaviškio į Kauną) ir nepasiklysti

- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą
Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"

Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"

www.mapy.cz
Komentuoti:
-
Iš to ką skaitau, manau tamstai tiesiog reikėtų šiek tiek sumažinti greitį.Parašė Romas Rodyti pranešimąKad tuose"kauluose" yra mažoki spinduliai net lengvajai mašinai. Besisukiojant nėra kada žiūrėti į krypčių nuorodas.
Į pagrindinius kelius yra nuorodos (kad jos per mažos - atskira kalba) O kai yra ne visos nuorodos, tai
Kadangi važiavau tiesiai (teko tan važiuoti iki rekonstrukcijos), tai be vargo nuvažiavau teisingai.
O jei kam nors reikės sukti į kairę, tai sudarytos visos sąlygos nuvažiuoti neteisinga kryptimi.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kad tuose"kauluose" yra mažoki spinduliai net lengvajai mašinai. Besisukiojant nėra kada žiūrėti į krypčių nuorodas.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąSiūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.
Į pagrindinius kelius yra nuorodos (kad jos per mažos - atskira kalba) O kai yra ne visos nuorodos, tai
Kadangi važiavau tiesiai (teko tan važiuoti iki rekonstrukcijos), tai be vargo nuvažiavau teisingai.
O jei kam nors reikės sukti į kairę, tai sudarytos visos sąlygos nuvažiuoti neteisinga kryptimi.
Komentuoti:
Komentuoti: