Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Statybose prie PL-LT sienos šiokie tokie pokyčiai. Ketvirtadienį eismas jau vyko naujai paklotu pagalbiniu keliu, o pagrindinė trasa jau ruošiama skutimui.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	408 Size:	177,2 kB ID:	2161900
    Ten vos ne kas savaitę važiuoji nauja vieta ir trasa dar tikrai keisis N kartų.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Statybose prie PL-LT sienos šiokie tokie pokyčiai. Ketvirtadienį eismas jau vyko naujai paklotu pagalbiniu keliu, o pagrindinė trasa jau ruošiama skutimui.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	2848
Size:	177,2 kB
ID:	2161900

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O pats nebandei skambyti, nes silpni argumentai "advokataujant"? Pravažiavau, įsivertinau ir išsakiau savo nuomonę... sekantis kartas pro ten negreit, tai nors ir plytą tegu ten kabina. Niekuo nenustebintų.
    Šiaip, kaip advokatui būtu privalu pirma pasivartyti eismoinfo puslapį:
    Duomenų tiekėjai:
    Akcinė bendrovė „Via Lietuva“
    Taip kad jie tik vizualizuoja pateikiamą informaciją, taip kad skambutis bus betikslis O Via... kontaktų nesiūlyk, nesiruošiu, kaip čia kažkas sakė "bejėgių valdininkų" dar papildomai užstresint ir atitraukt nuo darbų
    Išklausysiu atstovus forume
    na svarbu išsivergti čia.
    Jei man rūpėtų ir vergčiau čia kas antram poste kaip baisu, kad greitis 70, kad per daug ar per mažai ženklų, jei bėgčiau tikrinti ką rašo eismas info, tada gal ir parašyčiau, bet aš vadovaujuosi esamais ženklais ir netikrinu ar sutampa info internetiniam puslapį ir realybėje.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Nebandei paskambinti ar parašyti nurodytais kontaktais, gal spėlioti nereiktų?
    O pats nebandei skambyti, nes silpni argumentai "advokataujant"? Pravažiavau, įsivertinau ir išsakiau savo nuomonę... sekantis kartas pro ten negreit, tai nors ir plytą tegu ten kabina. Niekuo nenustebintų.
    Šiaip, kaip advokatui būtu privalu pirma pasivartyti eismoinfo puslapį:
    Duomenų tiekėjai:
    Akcinė bendrovė „Via Lietuva“
    Taip kad jie tik vizualizuoja pateikiamą informaciją, taip kad skambutis bus betikslis O Via... kontaktų nesiūlyk, nesiruošiu, kaip čia kažkas sakė "bejėgių valdininkų" dar papildomai užstresint ir atitraukt nuo darbų
    Išklausysiu atstovus forume

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Ne dėl šių ženklų ruožo galuose buvimo diskusija prasidėjo, kaip pamenat, o dėl ribojimo. Nebeesmė, kas kur ko nepamatė. Bet net ir dabar, jei patvirtini, kad jie yra, kyla kitas klausimas? Kodėl eismoinfo panaikinta informacija apie kelio remonto darbus. Tai ženklai gaunasi kaip ir savavališkai palikti? Suprantu, kad uždėti būsimi apribojimai vėluoja atsirasti sistemoje, bet kad atvirkščiai
    Apie eismoinfo:
    "Eismo informacijos centras veikia kiekvieną dieną 24 valandas per parą. Jo tikslas – rinkti, sisteminti ir teikti visuomenei bei „Via Lietuva“ darbuotojams informaciją apie eismo sąlygas valstybinės reikšmės keliuose, koordinuoti kelių priežiūros veiksmus."
    Nebandei paskambinti ar parašyti nurodytais kontaktais, gal spėlioti nereiktų?

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-10-24 184507.jpg
Views:	747
Size:	38,6 kB
ID:	2161328

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kaip jau minėjau, kelio ženklą "Kelio taisymas" važiuojant nuo Lenkijos pavyko pamatyti Skardupiuose ties 72,5 km arba ties III etapo (pagal laiką) buvusių darbų riba.

    Savaitgalį nepavyko aptikti jokių remonto veiklos pėdsakų ar jokios kokios nors kitos racionalios priežasties, kodėl ten greitis turi būti ribojamas iki 70 km/h - tuo labiau, kad EismoInfo nurodoma, kad eismo ribojimai iki 2024.10.15 d. buvo tik A5 56,2 - 58,8 km (į šiaurę nuo Marijampolės), o nuo trečiadienio (10.16) pagrindinaime kelyje neliko jokių ribojimų.

    Foto 2024.10
    Ties Skardupiais

    Anksčiau už 400 m buvo III etapo darbų riba


    Štai tie ženklai su 15 km remonto zonos imitacija

    Įdomu, kodėl greičio ribojimo ženklai statomi prieš sankryžą / nuvažiavimą, o ne už jos.
    Gal eismo taisyklių žinovai pakomentuos, koks greitis galioja už nusukimo 70 ar 90 km/h (apie 130 km/h nedrįstu pagalvoti)

    Galiu nudžiuginti kolegas sleader ir taccido, kad pavyko aptikti, kur atvažiuojant nuo Kauno yra ženklai su remonto zonos (ar jos parodijos) ženklu - prieš Emsi degalinę po viaduku.

    Nuoširdžiai pasistengta, kad informavimas apie "remonto darbus" kuo blogiau matytųsi.
    Neskaidant dviejų porų ženklų (remontas +70 km/h) matosi kiti 8 kelio ženklai, du europiniai stendai ir viską užgožianti "Emsi" degalinės reklama (bet tai nepadeda rasti lengvo ir aiškaus įvažiavimo į degalinę).
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.21, 23:52.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Taip pritariu, kad nesąmonė.
    Aš šį ruožą važiavau 100 km/h, mane lenkė tik pora automobilių, kiti taip pat daugiau/mažiau iki 100 km/h važiavo.
    Aš vakar taip pat vakarop tuo pačiu ruožu važiavau, autopilotas 95km/h. Suskaičiavau >10 lenkiančių, kur iš akies 130+ greitį laikė

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Negaliu pakomentuoti eismo info, kaip ir patvirtinti, kad kelio darbų ženklai yra šiandien.
    Ženklus mačiau penktadienį popiet išvažiuodamas ir vakar vakare grįždamas.
    Ir taip, dar kartą pakartoju, kad sutinku jog ten greičio ribojimas nesąmoningas
    Garantuoju 95 proc., kad ženklai tebekaba.. nes lygiai tokia pat situacija buvo ir ties Pasvaliu, jau buvau rašęs. Kai dabai fiziškai nebevyksta, eismoinfo ribojimai panaikinti, o fiziškai gal pora savaičių kabėjo ribojimo ženklas 50 su kelio darbais, o dar kurį laiką - ribojimas nusuktas, kelio darbų paliktas.
    O šiaip tai laikykis, "suvalgys" forumo šventieji už 100km/h

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Kodėl eismoinfo panaikinta informacija apie kelio remonto darbus. Tai ženklai gaunasi kaip ir savavališkai palikti? Suprantu, kad uždėti būsimi apribojimai vėluoja atsirasti sistemoje, bet kad atvirkščiai
    Negaliu pakomentuoti eismo info, kaip ir patvirtinti, kad kelio darbų ženklai yra šiandien.
    Ženklus mačiau penktadienį popiet išvažiuodamas ir vakar vakare grįždamas.
    Ir taip, dar kartą pakartoju, kad sutinku jog ten greičio ribojimas nesąmoningas

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Važiuojant nuo Kauno pusės, prieš Marijampolės mazgą, abiejose kelio pusėse yra ženklai su lentele 15 km.
    Galimai "atidarymui" butvo nuimtas ir po kelių dienų vėl uždėtas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Labai trumpai grįžtant prie praeitos savaitės ginčo ar sudėti kelio darbų ženklai - savaitgalį teko pravažiuoti minėtą ruožą:
    Važiuojant nuo Kauno pusės, prieš Marijampolės mazgą, abiejose kelio pusėse yra ženklai su lentele 15 km.
    Grįžtant nuo Lenkijos pusės yra ženklai su lentele 15,7 km.
    Foto neturiu, teks patikėti žodžiu
    Panašu, kad Romas buvote neteisus. Taip, sutinku, kad greičio ribojimas ten nesąmonė ir ženklinimas galėtų būti aiškesnis, kad eitų geriau suprasti, kodėl greitis ribojamas. Bet yra kaip yra ir kelio darbų ruožai nurodyti iš abiejų pusių.
    Ne dėl šių ženklų ruožo galuose buvimo diskusija prasidėjo, kaip pamenat, o dėl ribojimo. Nebeesmė, kas kur ko nepamatė. Bet net ir dabar, jei patvirtini, kad jie yra, kyla kitas klausimas? Kodėl eismoinfo panaikinta informacija apie kelio remonto darbus. Tai ženklai gaunasi kaip ir savavališkai palikti? Suprantu, kad uždėti būsimi apribojimai vėluoja atsirasti sistemoje, bet kad atvirkščiai
    Apie eismoinfo:
    "Eismo informacijos centras veikia kiekvieną dieną 24 valandas per parą. Jo tikslas – rinkti, sisteminti ir teikti visuomenei bei „Via Lietuva“ darbuotojams informaciją apie eismo sąlygas valstybinės reikšmės keliuose, koordinuoti kelių priežiūros veiksmus."

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dar labiau neaišku, kodėl iki šiol ribojamas greitis iki 70 km/ h, jei jokie darbai nevyksta.
    Taip pritariu, kad nesąmonė.
    Aš šį ruožą važiavau 100 km/h, mane lenkė tik pora automobilių, kiti taip pat daugiau/mažiau iki 100 km/h važiavo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Važiuojant nuo Kauno pusės, prieš Marijampolės mazgą, abiejose kelio pusėse yra ženklai su lentele 15 km.
    Grįžtant nuo Lenkijos pusės yra ženklai su lentele 15,7 km.
    Foto neturiu, teks patikėti žodžiu
    Važiuojant nuo Kauno pusės nepastebėjau ženklo "Kelio taisymas". Grįžtant nuo sienos toks ženklas iš tikrųjų yra - prieš Skardupius.
    Neaišku, kodėl tokie ženklai nėra kartojami po kiekvieno įvažiavimo į autostradą.
    Dar labiau neaišku, kodėl iki šiol ribojamas greitis iki 70 km/ h, jei jokie darbai nevyksta.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.21, 12:46.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Labai trumpai grįžtant prie praeitos savaitės ginčo ar sudėti kelio darbų ženklai - savaitgalį teko pravažiuoti minėtą ruožą:
    Važiuojant nuo Kauno pusės, prieš Marijampolės mazgą, abiejose kelio pusėse yra ženklai su lentele 15 km.
    Grįžtant nuo Lenkijos pusės yra ženklai su lentele 15,7 km.
    Foto neturiu, teks patikėti žodžiu
    Panašu, kad Romas buvote neteisus. Taip, sutinku, kad greičio ribojimas ten nesąmonė ir ženklinimas galėtų būti aiškesnis, kad eitų geriau suprasti, kodėl greitis ribojamas. Bet yra kaip yra ir kelio darbų ruožai nurodyti iš abiejų pusių.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Kažkada esu važiavęs Vokietijoje pro naujai statomą autobahną, tai ten storis asfalto turbūt koks pusmetris buvo, o viduryje dar ir tekstilinis baltos spalvos paklotas matėsi, tai tas devėjimasis yra sąlyginis ir priklauso nuo srautų tam tikroje vietoje.
    pusmetrį deda gelžbetonio po asfaltu, mažiau bėdų su provėžom.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal naujame 16 km ruože jau nebėra tų absurdiškų ribojimų iki 70 km/h?
    dar yra
    Paskutinis taisė digital; 2024.10.18, 12:36. Priežastis: sutrumpinta citata

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nepatogi Mapilary navigacija - bent lyginant su Google Street View
    Ar ten matosi kelio ženklai su remonto darbais?

    Eismoinfo rodo, kad Fegda pabaigė visus darbus į šiaurę nuo Marijamplės
    Tik UAB Alkesta iki 2024.12.02 vykdo remonto darbus įvažiavimuose į A5 iš Marijampolės

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Gal naujame 16 km ruože jau nebėra tų absurdiškų ribojimų iki 70 km/h?

    Komentuoti:


  • Daan
    replied
    Galite pasižvalgyti, ruožas ties Marijampole 2024-10-12:
    https://www.mapillary.com/app/?pKey=345537181981298
    https://www.mapillary.com/app/?pKey=1041391454134970

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Situacija pačiame pasienyje su Lenkija
    '
    Romai, turi GPX įrašus? Papiešk faktinę situaciją OpenStreetMap, arba atsiųsk man ir aš papiešiu. Bus visiems geriau, tame tarpe ir tavo mėgiamas www.mapy.cz mėnesio bėgyje atsinaujins.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Paskutiniai keli šimtai metrų iki Lenkijos sienos
    Foto 2024.10
    Išsukimas iš apylankos aplink buvusią muitinės aikštelę
    Dešinėje - būsimos autostrados trasas




    Rugsėjį buvo sukama į dešinę nuo buvusio kelio, dabar - į kairę






    Statomas viadukas










    Kairėje - pasienio stulpas Nr.140


    Paskutiniai metrai Lietuvoje


    Lenkija


    S61 eina iki pat Mazovijos Ostruvos (Ostrów Mazowiecka)
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.18, 01:46.

    Komentuoti:

Working...
X