Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Taip, esi teisus. Reikia atrasti viduriuką tarp 'minimalaus progreso' ir 'gerai, kad bent kažką daro' - šis forumas yra linkęs į pirmąjį variantą, todėl kartais tam paoponuoti reikia. Skirtingų etapų atidarymai man irgi atrodo per daug, tačiau sakyti jog šis projektas nepakankamai progresuoja , nežinau kas gali teigti.
    Pilnai užbaigti 12,5 km iš 40 km ruožo. 16 km pirmo etapo pilnu tempu jau dirbama apie pusmetį (kas keliauja pro ten dažnai, mato darbų mastus ir kad jie nestovi) - pusiaukelė šitam etapui dar nepasiekta, bet ji yra gerokai arčiau nei iki 'minimalaus progreso'...
    Besikabinėjantiems prie bet ko, svarbu prisikabinti galim pasvarstyti. Teoriškai iki pusės trūksta 7,5 km (40/2-12,5). Tad jeigu pirmo etapo užbaigtumas yra bent 50% kas teoriškai būtų dar 8km, tai LAKD teisi, turim pusę viso projekto 12,5+8km
    LAKD paėmė jiems palankiausią skaičių 4 etapai, du pabaigti reiškiasi pusę.
    Jeigu jau būti smulkmenišku, tai galime kabintis ir prie kilometrų, nes vieno kilometro kaina skirtinguose etapuose skirtingai kainuoja (grunto, reljefo sudėtingumas, sklypo vertė, inžineriniai statiniai ir t.t.).
    Tad tos "pusės" vienas gali ieškoti per etapus, kitas per kilometrus, o trečias per pinigų kiekį ir kiekvienas bus teisus ir pateiks kaip jam patogu.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Kolegos, nebambėkit Normalu, kad pabaigus vieną iš etapų normalu padaryti jo atidarymo. Darbai tikrai stambūs, gerai, kad visuomenę nušviečia apie tai, nes paskui būna girdėti - o Lenkijoje vien tik autostrados, o pasmus nieko per Nepriklausomybę nenutiesė
    O tai negeriau būtų kaip Lenkijoje sukurti internetinę svetainę kurioje jeigu ne dienos tai bent jau savaitės progresas matytųsi. Ar čia tik iš atidarymų turime džiaugtis kiek ko pastatė, o ką toliau pastatys tai spėliokite patys?

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Manau visi džiaugiasi progresu.
    Bet ar tikrai visi privalome džiaugtis progresu jei jis yra minimalus ir netenkina daugelio?
    Ar tikrai turime džiaugtis bet kuo ką padaro ir bet kuo ką pasako?
    Na jei bent jau nebūtų perdėtų pagyrų apie įpusėjusį projektą... kai dar vieno svarbiausių etapų rangovas nėra nupirktas..
    Taip, esi teisus. Reikia atrasti viduriuką tarp 'minimalaus progreso' ir 'gerai, kad bent kažką daro' - šis forumas yra linkęs į pirmąjį variantą, todėl kartais tam paoponuoti reikia. Skirtingų etapų atidarymai man irgi atrodo per daug, tačiau sakyti jog šis projektas nepakankamai progresuoja , nežinau kas gali teigti.
    Pilnai užbaigti 12,5 km iš 40 km ruožo. 16 km pirmo etapo pilnu tempu jau dirbama apie pusmetį (kas keliauja pro ten dažnai, mato darbų mastus ir kad jie nestovi) - pusiaukelė šitam etapui dar nepasiekta, bet ji yra gerokai arčiau nei iki 'minimalaus progreso'. O paskutiniam etapui, kuris labiausiai kliūna dėl užvilkinto projektavimo, jau nepageidaujami Sweco Lietuva pagaliau pabaigė darbus ir renkamas rangovas - žinant kad biurokratija yra dalis šio projekto kuri dažnai užsibuksuoja, visų bendrų darbų pusiaukelė jeigu dar ne šiandien, bet bus pasiekta išrinkus paskutiniam etapui rangovą. O po to matome, kad fiziniai darbai šiame projekte juda taip, kaip ir turėtų.
    Paskutinis taisė Laure23; 2023.12.22, 09:06.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Manau visi džiaugiasi progresu.
    Bet ar tikrai visi privalome džiaugtis progresu jei jis yra minimalus ir netenkina daugelio?
    Ar tikrai turime džiaugtis bet kuo ką padaro ir bet kuo ką pasako?
    Na jei bent jau nebūtų perdėtų pagyrų apie įpusėjusį projektą... kai dar vieno svarbiausių etapų rangovas nėra nupirktas..

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Juk reikia paverkti nedaro blogai, daro ir blogai
    aha tikrai asaru pakalnes. Nedaro blogai, daro - blogai. Ne vyrai, o myznes

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Tiesiog juokinga! Išeina, kad skundžiatės, kad daug pastato ir pabaigia. Į kiekvieno šūdtilčio ir šūdaplinkkelio atidarymą visais laikais atvažiuodavo ministras, vietinis meras, kartais net premjeras.
    Juk reikia paverkti nedaro blogai, daro ir blogai

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Atidarytuvas tiesiog koks tai... Nėra kada net dirbti..
    Tiesiog juokinga! Išeina, kad skundžiatės, kad daug pastato ir pabaigia. Į kiekvieno šūdtilčio ir šūdaplinkkelio atidarymą visais laikais atvažiuodavo ministras, vietinis meras, kartais net premjeras.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Kolegos, nebambėkit Normalu, kad pabaigus vieną iš etapų normalu padaryti jo atidarymo. Darbai tikrai stambūs, gerai, kad visuomenę nušviečia apie tai, nes paskui būna girdėti - o Lenkijoje vien tik autostrados, o pasmus nieko per Nepriklausomybę nenutiesė

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Skuodžio mėgstamiausias užsiėmimas. Tai Via Baltica kas mėnesi po 500m atidarinėt, tai VNO oro uosto dėžutę atidarinėt, dar gelžkelio sankryžą prie Vievio...

    Atidarytuvas tiesiog koks tai... Nėra kada net dirbti..

    Komentuoti:


  • Aiwux
    replied
    Padaro kelis kilometrus ir vis ponai suvažiuoja paminėt. Būtų juokinga, jei nebūtų graudu. Pabaigtų darbus iki galo ir tada šventę švęstų...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.12.20
    „Via Baltica“ rekonstrukcija pasiekė pusiaukelę
    Šiandien simboliniu renginiu atidaryta jau antroji šiais metais rekonstruojamos magistralės „Via Baltica“ dalis. Didžiausią nepriklausomos Lietuvos istorijoje kelių statybos projektą nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos sudaro 4-ių atkarpų rekonstrukcija. Užbaigus šią kelio atkarpą, visas nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos atnaujinimo projektas pasiekė pusiaukelę.

    Eismui šiandien atidaryta nauja 6 km „Via Baltica“ kelio atkarpa rekonstruota į modernią 4 eismo juostų automagistralę, abipus jos ir atskirose vietose skirtinguose lygiuose įrengti jungiamieji ir apjungiamieji keliai, kurių bendras ilgis viršija 15 km. Tuo pačiu rekonstruotos ir su keliu besijungiančios rajoninių bei krašto kelių atkarpos. Minėtame ruože taip pat mažiau nei per metus įrengta įspūdinga infrastruktūra: 5 žiedinės sankryžos, 3 viadukai, 4 tiltai, virš 4,5 km akustinių sienučių, įrengtas apšvietimas, intelektinių transporto sistemų įranga bei kitos eismo organizavimo priemonės. (...)

    55,8 milijono Eur vertės II etapo rekonstrukcijos darbus atliko UAB „Fegda“. III etapo rekonstrukcijos darbus, kurių vertė 55,1 milijono Eur, įgyvendino AB „Kauno tiltai“. Projektų įgyvendinimas finansuotas valstybės ir Europos Sąjungos lėšomis (...)

    Šią vasarą rekonstrukcijos darbai buvo pradėti ir vis dar tęsiami I-joje, ties Marijampole prasidedančioje, „Via Baltica“ atkarpoje. Tai – ilgiausias ir techniškai sudėtingiausias, beveik 16 km siekiantis, rekonstruojamo kelio ruožas. Šio etapo darbus planuojama baigti 2024 m. Po jų šioje atkarpoje bus įrengta 45 km jungiamųjų kelių, 10 žiedinių sankryžų, 5 viadukai, 4 tiltai, 3 tuneliniai pravažiavimai, 21 akustinė siena, didžiausia ir moderniausia Lietuvoje automobilių stovėjimo ir poilsio aikštelė.

    Paskutinio, ketvirtojo, „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcijos darbų pradžia planuojama kitąmet; šiuo metu vykdomas šio ruožo rekonstrukcijos darbų atlikimo tarptautinis viešasis pirkimas.
    Viso apie 40 km „Via Baltica“ kelio rekonstrukcijos darbų pabaiga numatyta 2025 m.

    https://lakd.lt/naujienos/via-baltic...eke-pusiaukele
    Fotogalerija apie pabaigtą trečdalį, kuris pavirto į "įpusėjimą"
    Įpusėjo „Via Baltica“ rekonstrukcija







    https://www.diena.lt/galerijos/vaizd...ukcija-1153446
    Paskutinis taisė Romas; 2023.12.21, 00:06.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Skaičiuojant etapais - pabaigti du iš keturių - pusiaukelė
    Čia panašiai kaip A14 1,9km pačioje Utenoje užskaitytų už etapą ir sakytų: Liko tik 3 etapai, jau 25% padaryti

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Trečias etapas jau gerai įsivažiavęs ir ketvirtam jau išgimdytas projektas. Tai pusiaukelė visai sąžiningas pasakymas. Iš principo baigėsi beveik visos esminės kliūtys. Belieka tikėtis, kad po paskutinio konkurso nebus teismų.
    Galima pagirti, kad darbai nestovi net ir tokiais orais ir nėra sustabdyti "žiemos" sezonui kaip daugeliu atvejų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tik tokia smulkmena, kad baigti du etapai yra patys tumpaiaui ir paprasčiaus, nes trasa eina šalia esamo kelio ir nėra ypatigai sudėtingų inžinerinių statinių.
    Kai nelabai yra kuo pasigirti, tai vargšams LAKD PiaRščikams lieka išradinėti visokias "pusiaukeles".
    Trečias etapas jau gerai įsivažiavęs ir ketvirtam jau išgimdytas projektas. Tai pusiaukelė visai sąžiningas pasakymas. Iš principo baigėsi beveik visos esminės kliūtys. Belieka tikėtis, kad po paskutinio konkurso nebus teismų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tik tokia smulkmena, kad baigti du etapai yra patys trumpiausi ir paprasčiausi, nes trasa eina šalia esamo kelio ir nėra ypatingai sudėtingų inžinerinių statinių.
    Kai nelabai yra kuo pasigirti, tai vargšams LAKD PiaRščikams lieka išradinėti visokias "pusiaukeles".
    Paskutinis taisė Romas; 2023.12.19, 09:53.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pabaigti ruožai sudaro 12,5 km arba 32%
    Iki LAKD "piarščikų" išrastos pusiaukelės toli - skaičiuojant ir kilometrais, ir darbų apimtimis.

    Tačiau bet koks ėjimas į priekį yra gerai.
    Skaičiuojant etapais - pabaigti du iš keturių - pusiaukelė

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.12.18
    „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos–Lenkijos sienos pasiekė pusiaukelę!
    Gruodžio 20 d., 10.00 val. vyks jau antrosios „Via Baltica“ atkarpos atidarymo renginys. Atidarius šią atkarpą bus pasiekta šio projekto pusiaukelė, todėl renginyje apžvelgsime visus šiais metais įvykdytus darbus kelyje „Via Baltica“. (...)
    Kelias A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, renginio vietos adresas – ČIA (54.411964, 23.204472).


    https://lakd.lt/naujienos/via-baltic...eke-pusiaukele
    Tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos yra 4 etapai
    1. 53,8 - 72,5 km Vyksta darbai
    2. 72,5 - 79,0 km Pabaigtas 2023.12.27
    3. 79,0 - 85,0 km Atidarymas 2023.12.20
    4. 85,0-97,06 km Vyksta konkursas

    Projekto būklė 2023.02.
    Nuo tol laiko pirmi du (trumpiausi) etapai yra pabaigti, III etapas pradėtas vykdyti, ir paskelbtas IV etapo pirkimas


    Pabaigti ruožai sudaro 12,5 km arba 32%
    Iki LAKD "piarščikų" išrastos pusiaukelės toli - skaičiuojant ir kilometrais, ir darbų apimtimis.

    Tačiau bet koks ėjimas į priekį yra gerai.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pradedami rengti Kauno vakarinio aplinkkelio rekonstravimo sprendiniai

    Lietuvos automobilių kelių direkcija dalinasi naujienomis ir artimiausiais planais dėl Kauno vakarinio aplinkkelio rekonstrukcijos. Už valstybinių šalies kelių plėtrą bei priežiūrą atsakinga įmonė pasirašė sutartį dėl šios, daugiau nei 16 km ilgio kelio atkarpos, priešprojektinių sprendinių parengimo. Sutartyje nurodyta šiuos darbus atlikti per 12 mėn.

    Numatytų darbų metu Kauno vakariniame aplinkkelyje (kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 0 iki 16,45 km) bus atlikti statybiniai inžineriniai ir kiti tyrinėjimai, išnagrinėtos ir įvertintos kelio rekonstravimo alternatyvos, parenkant optimaliausią sprendimą. Taip pat šių darbų metu bus parengti priešprojektiniai sprendiniai, pagal kuriuos ateityje bus planuojama atlikti rekonstrukcijos darbus.

    Parengus ir atrinkus priešprojektinius kelio rekonstrukcijos sprendinius, jų pagrindu bus rengiamas techninis darbų projektas, po kurio planuojama skelbti ir fizinių rekonstrukcijos darbų atlikimo viešąjį konkursą. Rangos darbų kaina priklausys nuo galutinių techninių sprendinių.

    Remiantis praėjusių metų statistiniais duomenimis, Kauno vakariniame aplinkkelyje yra fiksuojamas didžiausias visoje Lietuvoje eismo intensyvumas, kuris siekia apie 65 tūkst. automobilių per parą.

    Atlikus Kauno vakarinio aplinkkelio rekonstrukciją, šioje kelio atkarpoje bus ne tik iš esmės atnaujinta kelio infrastruktūra, bet ir pagerintos eismo saugos bei eismo organizavimo sąlygos. Ši kelio atkarpa taps homogeniška, rekonstruotos, aukščiausius modernumo ir saugumo standartus atitinkančios, automagistralės „Via Baltica“, dalis.

    „Šiuo metu Kelių direkcija vykdo didžiausią nepriklausomos Lietuvos istorijoje kelių infrastruktūros plėtros projektą, kurį užbaigus, jau 2025 metais „Via Baltica“ atkarpa nuo Marijampolės iki Lietuvos–Lenkijos sienos važiuosime aukščiausius standartus atitinkančia automagistrale. Vis dėlto, nors vykdomų darbų apimtys ir didelės, privalome racionaliai planuoti ir ateities etapus. Esame numatę, jog iki 2030 metų visas per Lietuvą einantis „Via Baltica“ kelias bus rekonstruotas taip, kad atitiktų tarptautiniam kelių tinklui keliamus reikalavimus. Todėl remdamiesi nuoseklumu, jau pradedame ruoštis ir ateities darbams“, – sako Kelių direkcijos vadovas Marius Švaikauskas.

    „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos–Lenkijos sienos rekonstrukcija šiuo metu ženkliai pasistūmėjusi į priekį. Šių metų spalį oficialiai atidaryta pirmoji užbaigta šio projekto atkarpa, o iki šių metų pabaigos planuojama atidaryti ir dar vieną užbaigtą kelio ruožą. Tuo tarpu vykdomi I-osios, ilgiausios ir techniškai sudėtingiausios atkarpos, siekiančios beveik 16 km, darbai, planuojami baigti kitais metais.

    Visas apie 40 km ilgio „Via Baltica“ kelias iki 2025 m. bus rekonstruotas į 4 eismo juostų automagistralę ir pritaikytas tiek civilinėms, tiek karinio mobilumo reikmėms.

    https://lakd.lt/naujienos/pradedami-...mo-sprendiniai

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Visi junkitės TV3 Jakilaitis su Skuodžiu ir policijos generaliniu komisaru Požėla

    UPDATE: jau baigėsi 20:30

    p.s. kaip pasakė Mazuronis Skuodžiui tam verkiant kad nėra pinigų:
    Jūs elgiatės lyg būtumėte opozicija ir per 3 metus nieko nepadarėte Seime ir pridėjo:
    Kisa, kam tau pinigai, tu gi vaizduotės neturi
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.04, 19:46.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    VZ.LT 2023.11.29
    Tiriama 5.000 t smulkinto asfalto vagystė iš kelio „Via Baltica“ statybvietės
    „Vienu kartu čia nebuvo išvežta, nes turbūt tokios technikos nėra, kad 5.000 t greitai išvežtų kažkur per vieną kartą. Be abejo, kad greičiausiai nuolat kažkoks kiekis keliavo į kitur, negu turėjo nukeliauti. Tačiau į tai atsakys tyrimas“, – televizijai sakė Kauno apygardos prokuratūros Marijampolės apylinkės prokuroras Giedrius Šalaševičius.

    Į prokuratūrą kreipėsi dvi rekonstrukcijos darbus atliekančios bendrovės. Jų teigimu, asfaltas, kurio vertė siekia nuo 75.000 iki 125.000 Eur, dingo iš laikinai įrengtos statybų aikštelės.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...a-statybvietes

    Komentuoti:

Working...
X