Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Premier
    replied
    Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
    oho kaip greitai atsirado filmukas



    taip A5 rekonstrukcija pradėta 2017 metais ir per 2 metus nutiesta 40 km autostrada nuo Kauno iki Marijampolės, ir tada 2019 m. viskas sustojo, nors buvo pasiektas geras darbų tempas.

    Telieka tikėtis, kad dabartinis persitvarkymas Via Lietuva leis sklandžiai startuoti su likusia Via balticos trasos rekonstrukcija iki Latvijos sienos.

    ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
    tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Tai nieks jau nepamena kaip visokios degalinės sukilo, kad vyksta jų genocidas, kaip gyventojai buvo pakurti, kad tvoros statomos per arti namų, kaip kiekvienas nori iš savo sklypo patekti į autostradą?
    Dar prismename, kad Ramūnas netvirtino kelių biudžeto, kol žvyrkeliams neskirs.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Tai nieks jau nepamena kaip visokios degalinės sukilo, kad vyksta jų genocidas, kaip gyventojai buvo pakurti, kad tvoros statomos per arti namų, kaip kiekvienas nori iš savo sklypo patekti į autostradą?

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    oho kaip greitai atsirado filmukas

    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    bet tokie dideli projektai visada vėluoja ir ne tik lietuvoje, bet ir europoje.ir ne tik dėl vadybos, bet ir objektyvių dalykų. ar rangovų kaltės...
    Čia paprasčiausiai norisi komunikacijos kodėl vėluojama su nacionalinės svarbos objektu, kai per visus 2023 m. tepasakoma, kad Sweco vėluoja, tai komunikacija skurdoka

    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    priminkit ši A5 rekonstrukcija pradėta kada, ar ne 2017-2019 metais? o Via lietuva persitvarko tik pastaruosius metus ?
    taip A5 rekonstrukcija pradėta 2017 metais ir per 2 metus nutiesta 40 km autostrada nuo Kauno iki Marijampolės, ir tada 2019 m. viskas sustojo, nors buvo pasiektas geras darbų tempas.

    Telieka tikėtis, kad dabartinis persitvarkymas Via Lietuva leis sklandžiai startuoti su likusia Via balticos trasos rekonstrukcija iki Latvijos sienos.



    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Darbų tempas, kai tik minimaliai reikia derintis prie esamos trąsos - įspūdingas

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Gražus praskridimas virš būsimos trasos, matosi darbų mąstai.

    https://www.facebook.com/watch/?v=19...25&ref=sharing

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    na jo, lengviausia kaltinti viešąjį sektorių, forume populiaru
    bet tokie dideli projektai visada vėluoja ir ne tik lietuvoje, bet ir europoje.ir ne tik dėl vadybos, bet ir objektyvių dalykų. ar rangovų kaltės...
    priminkit ši A5 rekonstrukcija pradėta kada, ar ne 2017-2019 metais? o Via lietuva persitvarko tik pastaruosius metus ?

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Jau prieš mėnesį buvo atliktas VIA Lietuva auditas:

    Didžioji dalis viešojo pirkimo sutarčių dėl valstybinės reikšmės kelių „Via Lietuva“ statybos darbų atlikimo vėlavo, be to, statybos darbai nebuvo nuosekliai ir skaidriai suplanuoti, darbams 2021–2026 metais numatytas ir planuojamas finansavimas mažesnis už poreikį, apskaičiuotą už šiuos darbus atsakingų institucijų, rodo antradienį paskelbtas Valstybės kontrolės atliktas auditas.

    „Via Lietuva“ auditas: kelių statybos darbai nebuvo planuoti skaidriai - LRT
    Visas straipsnis pateiktas bendrybėmis be jokių konkretumų. Via balticos paskutinės atkarpos projektavimas vėlavo tik 1,5 metų, susisiekimo ministras anskčiau teužsiminė, kad dėl Sweco vėlavimo. Ar negalima atsakyti visuomenei kas, kaip ir kodėl buvo vėluojama net 1,5 metų su nacionalinės svarbos projektu? Atrodo, kad vėl slepiamasi biurokratinėse džiunglėse. Paskutinis etapas nebuvo nei pats ilgiausias, nei techniškai sudėtingiausias. Įspūdis susidaro, kad projektas tiesiog gulėjo kažkuriam tai stalčiuje.


    „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas pabrėžė, kad praėjusiais metais įmonėje buvo peržiūrėti veiklos planavimo procesai bei atlikti esminiai pokyčiai.
    Nors dalis reikalingų pokyčių buvo inicijuoti vos prieš daugiau nei metus, jau dabar fiksuojame gerėjančius įmonės rezultatus. Didžiausi nepriklausomos Lietuvos istorijoje kelių infrastruktūros projektai, tokie kaip „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos modernizavimas, yra vykdomi griežtai taip, kaip suplanuota", – pranešime teigė jis.

    „Via Lietuva“ auditas: kelių statybos darbai nebuvo planuoti skaidriai - LRT
    Ar jūs juokaujate?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Taigi delfi, ko norėt? Kad ir atsivertė šį forumą, pasiskaitė ir parašė kažką, nes reikia kažkokio turinio. O kuo "skandalingesnis" ir "aštresnis" rašinėlis bus, tuo geriau. Kam geras istorijas gadinti faktais?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geriau vėliau negu niekad. Ženklai su ribojimu iki 70 km/h nuimti beveik prieš dvi savaites, o apie absurdiškus greičio ribojimus pradėjo rašyti tik po to.

    Delfi.lt 2024.111
    Kelio ženklus išvydę vairuotojai liko nesupratę: magistralinį kelią sutvarkė, o ribojimai liko

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...daro-120066763

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tolimesnė būsimoji "Via Balticos" trasa su jungiamųjų kelių labirintu

    www.mapy.cz žemėlapis kuris naudojasi OpenStreetMap duomenimis

    Foto 2024.11
    Kairėje matosi nutolstanti statoma autostrada


    Tolumoje - statomas viadukas šalia "Viados"


    "Viada" (ex "Lukoil")

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.11
    Už "Alaušos" važiuoti reikia nauju laikinu keliu - turbūt tai bus jungiamasis kelias


    Žiedinė sankryža


    Baltic Petroleum




    Dešinėje - išardytas senasis kelias "Via Baltica", kuriuo važiavome dar prieš mėnesį


    Liubavo (Salaperaugio) kryžkele. Orientyras - dvi "Neste" degalinės


    Ties "Neste" grįžtame į senąjį kelią
    ​​​​
    Paskutinis taisė Romas; 2024.11.28, 20:24. Priežastis: Salaperaugis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.11
    Turbūt vienintelis išlikęs Kalvarijos pasienio punkto pastatas






    Vėl sukiojamės




    Apvažiavimas aplink bususius muitinės / pasienio punkto pastatus


    Ties antruoju viaduku




    Ties "alaušos" degaline

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grįžimo namo trasa buvusios muitinės vietoje vėl pasikeitė.
    Nuo "Alaušos" degalinės iki Liubavo kryžkelės (prie "Nestės" degalinių) senas kelias naujai išardytas, o eismas vyksta būsimais jungiamaisiais keliais

    www.mapy.cz

    Foto 2024.11
    Pieš Lenkijos - Lietuvos sieną


    Dar vasarą čia eismas vyko dešinėje (pietryčių) pusėje




    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Panašu lengvais perstatymais anksčiau ar vėliau neapsiribosim. Tiek Kaunas-Varšuva aktualus, tiek ypač pertvarkius aktualės Kaunas-Prienai-Alytus. Taip kad teks spręsti iš esmės

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kažką tokio greitu būdu fantazuoju dėl Garliavos sankryžos: Pakreipiau vaizdą šiaurės vakarų (E67 link pajūrio) kryptimi.

    Formuoti išsišakojimą E67 link Rygos, panakinti konfliktinį tašką (posūkį į Garliavą), palikti galimybę važiuoti 2 eismo juostom.
    Varšuvos kryptimi nieko nekeičiu, tiesiog reikia vadovautis ženklinimu (pirma juosta - Warszawa, antra juosta - Alytus).
    Nuo Prienų pusės važiuojant bandau rasti vietos greitėjimo juostai į E67, bet pigus variantas tik darant greitėjimo juostą iš kairės pusės. Alternatyva - formuoti dvi greitėjimo juostas į mano nupaišytą 30->A5 kilpą.
    Click image for larger version  Name:	garliavos sankr.jpg Views:	0 Size:	562,4 kB ID:	2166465
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.21, 13:06.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    ties Garliava, bent jau laikinai galima būtų pigiuoju būdu pratęsti pirmą juostą ant viaduko važiuojantiems nuo Marijampolės Kauno/Klaupėdos kryptimi, kad nesikirstų taip agresyviai srautas su nuo Prienų atvažiuojančiais bandant įsirikiuoti į vieną juostą. Vietos tam ten yra.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Bent jau kas gerai, kad Kaunas turės, kad ir rudimentinį pietrytinį aplinkkelį su perspektyva išplėsti į 2+2. Petrašiūnų ruožas viską sugadina kol kas su n šviesoforų ir posūkių.

    Via Baltica, taip, reikia spręsti Garliavos ir IX forto sankryžos problemas, didesnį pirmumą teikiant Garliavos sankryžai ir pačiam A5 (Kauno aplinkkelio) ruožui.
    Nagi vėl drįsčiau pasiginčyti kur didesnės spūstys formuojasi ar ties Garliava ar ties IX fortu?
    KIek žinau tai rengiamas projektas vakariniam aplinkeliu, tai galbūt išspręs abi puses?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tuo galime ir pabaigti svajoti, nes jis tikrai nebus užbaigtas greit... Negana to, kad kai kur Ateities pl. tiesiamas tik 1+1(kolkas) jis nenuims srauto, kol nebus pastatytas 2+2 tiltas per Nemuną, išplatintas Ateities pl ir kelias iki Garliavos iki 2+2. Tai manau dar mažiausiai dešimtmečio ar dviejų projektas.

    Kad ir užbaigus ši aplinkelį ten Viabaltika nepersikels, o toliau eis vakariniu aplinkeliu. Tad turėti du butelio kakliukus (ties Garliava ir IX fortu) tokiam keliui yra neatleistina.
    Bent jau kas gerai, kad Kaunas turės, kad ir rudimentinį pietrytinį aplinkkelį su perspektyva išplėsti į 2+2. Petrašiūnų ruožas viską sugadina kol kas su n šviesoforų ir posūkių.

    Via Baltica, taip, reikia spręsti Garliavos ir IX forto sankryžos problemas, didesnį pirmumą teikiant Garliavos sankryžai ir pačiam A5 (Kauno aplinkkelio) ruožui.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.20, 21:21.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Užbaigus Kauno pietrytinį aplinkkelį....
    Tuo galime ir pabaigti svajoti, nes jis tikrai nebus užbaigtas greit... Negana to, kad kai kur Ateities pl. tiesiamas tik 1+1(kolkas) jis nenuims srauto, kol nebus pastatytas 2+2 tiltas per Nemuną, išplatintas Ateities pl ir kelias iki Garliavos iki 2+2. Tai manau dar mažiausiai dešimtmečio ar dviejų projektas.

    Kad ir užbaigus ši aplinkelį ten Viabaltika nepersikels, o toliau eis vakariniu aplinkeliu. Tad turėti du butelio kakliukus (ties Garliava ir IX fortu) tokiam keliui yra neatleistina.

    Komentuoti:

Working...
X