Įdomu, kaip bus patenkama nuo Lenkijos sienos pusės į kelią RK2615 Salaperaugis - Liubavas.
Nusukimas yra prie antrojo viaduko (ar “žaliojo tilto”). O kur bus pervažiavimas į kitą A5 pusę?
P.S. Atrodo, radau. Brėžinyje matosi, kad rodyklės į Liubavą nukreipia atgal, link pirmojo viaduko prie sienos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Toks paprastas viadukas, jog kelio danga bus žvyras, iš abiejų pusių už sankryžų stovi plytos ir dar papildomai pievoje pastatyti pėsčiųjų eismą draudžiantys ženklai.Parašė Romas Rodyti pranešimąPirmą kartą girdžiu apie "žaliąjį viaduką" su krypčių rodyklėmis.
Vis dėlto ten panašu į paprastą viadukas, kur paskui vakarinės pusės jungiamaisias keliais patenkama į RK2615 Salaperaugis – Liubavas

O jei be sarkazmo, tai čia vadinamasis „žaliasis tiltas“ gyvūnams ir kartu rokadinis kelias per magistralę, paprastiems mirtingiesiems nebus galima juo naudotis (čia su sąlyga, jog nekeitė projekto).
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl šis vienintelis "viadukas" šioje atkarpoje toks platus, su būsima triukšmo sienele ir pastatytas tuneliniu principu?Parašė Romas Rodyti pranešimą
Pirmą kartą girdžiu apie "žaliąjį viaduką" su krypčių rodyklėmis.
Vis dėlto ten panašu į paprastą viadukas, kur paskui vakarinės pusės jungiamaisias keliais patenkama į RK2615 Salaperaugis – Liubavas

Tos rodyklės nurodo į nuvažiavimą į žiedą bei šalutinį kelią.
P.S. Romai siūlau atkreipti dėmesį, kad vis dėlto galimai tu buvai teisus ir "atitvarų mafija" pasidarbavo ir čia, nes didžioje kelio atkarpoje atitvarai sudvigubinti, ko nėra ankstesniuose ViaBalticos ruožuose
P.P.S.
norėjai pasakyti "Cirkle K" link Kalvarijos? Ar reiks pateikti įrodymus?Parašė Romas Rodyti pranešimą
Dešinėje matosi Trakėnų Statoilas link sienos

- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip pat manau sumažina kelio plotį, kas automatiškai mažina greitį, bet būtų geriau gairelės per vidurį, nes esu matęs gudručių bandančių apvažiuoti stovinčius kamštį ir taip pavojingai atsiduriam priešpriešiniam eisme, kai nėra kur dėtis nes kamštis stovi ir nėra tarpų kaip grįžti atgal.
Komentuoti:
-
Kadangi eismas vienoje magistralės kryptyje ten dabar yra dvipusis, tai gairelėmis manau pažymi remontuojamą ruožą. Plius toks dalykas, kad ant atitvarų yra atšvaitai tik viena kryptimi (ta kuria numatytas eismas), todėl laikinai važiuojant priešpriešine kryptimi be papildomo žymėjimo, tamsoje jie nebūtų matomi.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas paaiškintų, kokia gairelių paskirtis šalia apsaugos barjerų bent jau vizualiai užbaigtose atkarpose? Saugumo? Ar čia tiesiog "rekonstruojamas ruožas" ir pagal buvusią pradinę kelio darbų žymėjimo schemą taip ir paliekama iki objekto pridavimo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tikėsimės, kad "asfalto laukai" bus prižiūrimi geriau ne dabartinės magistralės.Parašė strongiukas Rodyti pranešimąVisiškai nepanašu į Lietuvą. Dėve Dėve. Kažkokie asfalto laukai. Ar už tokĘ Lietuvą mes kovojom?
Visi "kovojo" už skirtingas. Įdomu būtų pamatyti Celofano Lietuvą.
Bet tai visai kita tema.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Visiškai nepanašu į Lietuvą. Dėve Dėve. Kažkokie asfalto laukai. Ar už tokĘ Lietuvą mes kovojom?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Paskutinė dalis

www.mapy.cz
Foto 2025.09



Geltonos krypčių nuorodos



Nežinomos paskirties konstrukcija

Garso sienelės. Galėjo sugalvoti ką nors gražesnio



Ties 85 km
Pervažiavimas į kitą juostą

Vėl autostrada

A5 mazgas su keliu Nr.200 Kalvarija - Vištytis

Toliau - visiems pažįstamos vietos
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Įstrižasis viadukas ties Pelucmurgiuose esančia (ar buvusia) "Viada" link sienos

www.mapy.cz
Foto 2025.09

Improvizuota apylankos rodyklė į "Viadą" (važiuodamas nespėjau perskaityti), tik neaišku į kurią - į Pelucmurgiuose (lin ksienos) ar Trakėnuose (link Kalvarijos)


Įstrižasis viadukas

91 km. Pervažiavimas iš dešinės į kairę juostą (žiūrint kilometražo kryptimi nuo Kauno link sienos)






Dešinėje matosi Trakėnų Statoilas link sienos
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Artėja antrasis viadukas nuo sienos

Foto 2025.09


Pirmą kartą girdžiu apie "žaliąjį viaduką" su krypčių rodyklėmis.Parašė thomcius Rodyti pranešimąir tai ne viadukas, o "žaliasis tiltas".
Vis dėlto ten panašu į paprastą viadukas, kur paskui vakarinės pusės jungiamaisias keliais patenkama į RK2615 Salaperaugis – Liubavas

Degalinės kairėje .Tos deglainės turi laikinus gruntinius privažiavimus
Alauša

Toliau statomas naujas Statoilas (ar kaip jis ten vadinasi)

Nedidelis beveik minutę užtrukęs kamštukas.
Kažkoks fūrevičius mirk gyvenk suglavojo įsukti į baltic Petroleum deglainę ir kažkur įstigo

Neste dešinėje

Nestė kaitrėje

Artėjame prie tos vietos, kur vasarą iš autostrados nusukdavome dešinėn į senąjį kelią ties "Viada" (ex Lukoilu)
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Grįžimas į Lietuvą prieš dvi su puse savaites.

www.mapy.cz
Foto 2025.09



Pirmasis viadukas nuo sienos

Kažkur čia buvo nusukimas kairėn aplink muitinės teritoriją

- 3 patinka
Komentuoti:
-
Via Lietuva / 15min.lt 2025.09.19
Vėl pažeistos Lampėdžių tilto konstrukcijos:
„Via Lietuva“ informuoja, kad dėl pastebėtų deformacinio pjūvio pažeidimų Lampėdžių (Česlovo Radzinausko) tilte, esančiame magistraliniame kelyje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (5,34 km), nuo pirmadienio planuojami trumpalaikiai eismo ribojimai kryptimi nuo Marijampolės link Kauno
Primename, kad Česlovo Radzinausko tiltas Kaune jau buvo remontuojamas lūžus deformacinio pjūvio profiliui rugpjūčio mėnesį. Dabar – antras panašus atvejis, kai tiltui reikia kelininkų pagalbos.
Esant tinkamoms oro sąlygoms, darbai vyks nuo rugsėjo 22 d. (pirmadienio) iki rugsėjo 26 d. (penktadienio), 16 val. Jų metu bus keičiamas susidėvėjęs deformacinis pjūvis.
Darbai bus atliekami etapais. Rugsėjo 22–24 d. bus uždaryta II eismo juosta. Rugsėjo 24 d. ryte eismo ribojimai persikels į I eismo juostą ir tęsis iki rugsėjo 26 d., kai kelyje bus visiškai atnaujintas eismas.
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...mpole-suvalkai
https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2527918
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip tik ten vakar važiuojant nustebino kintamos informacijos ženklai su šimtinėmis.
Šį kartą LAKD pavyko įjungti sveiką protą.
Kas vyksta Kaune 2025.09.03
Kauno vakariniame aplinkkelyje leistinas greitis padidintas iki 100 km/val.
A5 kelio atkarpoje nuo Garliavos link Akademijos 90 km/val. leistino greičio kelio ženklas buvo pakeistas į 100 km/val. ženklą. Apie tokį pat leistiną greitį informuoja ir kintamos informacijos ženklai.

Kaip naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ informavo valstybės kelius administruojančios AB „Via Lietuva“ atstovas Vytenis Radžiūnas, A5 kelio ruože leistinas greitis iš tiesų buvo padidintas.
„Minimame ruože įrengtas keturių eismo juostų magistralinis kelias su skiriamąja juosta. Jo techniniai parametrai leidžia nustatyti didesnį leistiną važiavimo greitį – 100 km/val., palyginti su įprastu dviejų eismo juostų keliu, kuriame leidžiama važiuoti iki 90 km/val.
Bendrovė atliko šio ruožo eismo įvykių, transporto srautų intensyvumo bei jau įdiegtų eismo saugumo priemonių – pavyzdžiui, vidutinio greičio kontrolės sistemų – analizę. Atsižvelgus į visus šiuos veiksnius, nuspręsta, kad ruože yra galimybė saugiai padidinti leistiną greitį“, – aiškino V. Radžiūnas.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/09/...-ir-a1-kelyje/
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvos - Lenkijos pasienis 2025.08.30
Tik per klaidą neišsaugojau pačios ruožo pabaigos
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Kompetencijų nėra. Pinigai čia nepadės.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Aš irgi nesuprantu. 2025-ieji... Pinigų tarsi yra... Objektas iš principo labai perspektyvus... Ir vis tiek kažkokia baltarusija gavosi..
Dažnai apima toks jausmas, kad žmonės, kurie projektuoja, priima atsakingus sprendimus, yra užstrigę kažkokiame mažame spindulyje aplink savo namus ir nėra tiesiog niekur toliau keliavę, matę tokiu (ar kitokių) objektų svetur ir negali nieko palyginti, pasiremti jokia patirtimi. Ir net nekalbant apie profesinę patirtį, pažinimą, o tiesiog elementarią vartotojišką patirtį.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Aš irgi nesuprantu. 2025-ieji... Pinigų tarsi yra... Objektas iš principo labai perspektyvus... Ir vis tiek kažkokia baltarusija gavosi..Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąPravažiavau savaitgalį ta aikštele, žolė nupjauta tik aplink suoliukus metro-dviejų spinduliu, kitur paliktas augti "šienas" daugiau nei pusės metro aukščio. Gal pažadėta kokiam ūkininkui, kad su karvėm nuganytų (galima būtų parašyti dar vieną PR straipsnį apie ViaLietuva ekologiją ir tvarumą)?
Depresija - ne aikštelė. Užsienyje važiuodamas panašioj vietoj bijočiau sustoti (spygliuotos vielos tvora saugumo jausmo neprideda).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pravažiavau savaitgalį ta aikštele, žolė nupjauta tik aplink suoliukus metro-dviejų spinduliu, kitur paliktas augti "šienas" daugiau nei pusės metro aukščio. Gal pažadėta kokiam ūkininkui, kad su karvėm nuganytų (galima būtų parašyti dar vieną PR straipsnį apie ViaLietuva ekologiją ir tvarumą)?
Depresija - ne aikštelė. Užsienyje važiuodamas panašioj vietoj bijočiau sustoti (spygliuotos vielos tvora saugumo jausmo neprideda).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ir kuom tai susiję su tamstos pirminiu teiginiu, kad būtų bloga praktika daryti kaip kitur ir išnuomojus sklypą/galimybę ten įsirengti paslaugų teikimo vietą, būtų atgaunama bent dalis lėšų reikalingų priežiūrai/įrengimui?Parašė Nitro Rodyti pranešimąNu ot tai pasiekimas - per 30+ nepriklausomybės metų, visą vieną aikštelę pastatė. Ir ta ES pinigais finansuota (ar ne 80 proc. lėšų skyrė ES?).
Tiek tik ir sugebam pastatyti, nes nesugebame sukurti (t.y. nukopijuoti) modelio, kai tokios aikštelės reikalautų mažesnių investicijų arba tos investicijos būtų atperkamos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu ot tai pasiekimas - per 30+ nepriklausomybės metų, visą vieną aikštelę pastatė. Ir ta ES pinigais finansuota (ar ne 80 proc. lėšų skyrė ES?).
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kažkaip ir prie mažesnio nei reikia finansavimo, bei lėšų trūkumo atidaryta viena ir baigiama statyti antra. Tai 1/4 poreikio jau bus patenkinta, bet toliau tik ir siurbs pinigus, nes reikės pirkti popierinius rankšluoščius ir mokėti žmogui kuris juos papildo. O prošvaiščių pajamoms atsirasti nebus ir tik dar labiau trūks finansavimo.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: