Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Įdomu, kaip bus patenkama nuo Lenkijos sienos pusės į kelią RK2615 Salaperaugis - Liubavas.
    Nusukimas yra prie antrojo viaduko (ar “žaliojo tilto”). O kur bus pervažiavimas į kitą A5 pusę?

    P.S. Atrodo, radau. Brėžinyje matosi, kad rodyklės į Liubavą nukreipia atgal, link pirmojo viaduko prie sienos.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.08, 19:47.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pirmą kartą girdžiu apie "žaliąjį viaduką" su krypčių rodyklėmis.
    Vis dėlto ten panašu į paprastą viadukas, kur paskui vakarinės pusės jungiamaisias keliais patenkama į RK2615 Salaperaugis – Liubavas
    Toks paprastas viadukas, jog kelio danga bus žvyras, iš abiejų pusių už sankryžų stovi plytos ir dar papildomai pievoje pastatyti pėsčiųjų eismą draudžiantys ženklai.Click image for larger version  Name:	2025-10-02_22-21-58.png Views:	0 Size:	2,58 MB ID:	2222994

    O jei be sarkazmo, tai čia vadinamasis „žaliasis tiltas“ gyvūnams ir kartu rokadinis kelias per magistralę, paprastiems mirtingiesiems nebus galima juo naudotis (čia su sąlyga, jog nekeitė projekto).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Pirmą kartą girdžiu apie "žaliąjį viaduką" su krypčių rodyklėmis.
    Vis dėlto ten panašu į paprastą viadukas, kur paskui vakarinės pusės jungiamaisias keliais patenkama į RK2615 Salaperaugis – Liubavas

    Kodėl šis vienintelis "viadukas" šioje atkarpoje toks platus, su būsima triukšmo sienele ir pastatytas tuneliniu principu?
    Tos rodyklės nurodo į nuvažiavimą į žiedą bei šalutinį kelią.

    P.S. Romai siūlau atkreipti dėmesį, kad vis dėlto galimai tu buvai teisus ir "atitvarų mafija" pasidarbavo ir čia, nes didžioje kelio atkarpoje atitvarai sudvigubinti, ko nėra ankstesniuose ViaBalticos ruožuose

    P.P.S.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Dešinėje matosi Trakėnų Statoilas link sienos
    norėjai pasakyti "Cirkle K" link Kalvarijos? Ar reiks pateikti įrodymus?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Taip pat manau sumažina kelio plotį, kas automatiškai mažina greitį, bet būtų geriau gairelės per vidurį, nes esu matęs gudručių bandančių apvažiuoti stovinčius kamštį ir taip pavojingai atsiduriam priešpriešiniam eisme, kai nėra kur dėtis nes kamštis stovi ir nėra tarpų kaip grįžti atgal.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kadangi eismas vienoje magistralės kryptyje ten dabar yra dvipusis, tai gairelėmis manau pažymi remontuojamą ruožą. Plius toks dalykas, kad ant atitvarų yra atšvaitai tik viena kryptimi (ta kuria numatytas eismas), todėl laikinai važiuojant priešpriešine kryptimi be papildomo žymėjimo, tamsoje jie nebūtų matomi.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Gal kas paaiškintų, kokia gairelių paskirtis šalia apsaugos barjerų bent jau vizualiai užbaigtose atkarpose? Saugumo? Ar čia tiesiog "rekonstruojamas ruožas" ir pagal buvusią pradinę kelio darbų žymėjimo schemą taip ir paliekama iki objekto pridavimo?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Visiškai nepanašu į Lietuvą. Dėve Dėve. Kažkokie asfalto laukai. Ar už tokĘ Lietuvą mes kovojom?
    Tikėsimės, kad "asfalto laukai" bus prižiūrimi geriau ne dabartinės magistralės.
    Visi "kovojo" už skirtingas. Įdomu būtų pamatyti Celofano Lietuvą.
    Bet tai visai kita tema.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Visiškai nepanašu į Lietuvą. Dėve Dėve. Kažkokie asfalto laukai. Ar už tokĘ Lietuvą mes kovojom?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Paskutinė dalis

    www.mapy.cz

    Foto 2025.09






    Geltonos krypčių nuorodos






    Nežinomos paskirties konstrukcija


    Garso sienelės. Galėjo sugalvoti ką nors gražesnio






    Ties 85 km
    Pervažiavimas į kitą juostą


    Vėl autostrada


    A5 mazgas su keliu Nr.200 Kalvarija - Vištytis

    Toliau - visiems pažįstamos vietos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įstrižasis viadukas ties Pelucmurgiuose esančia (ar buvusia) "Viada" link sienos

    www.mapy.cz

    Foto 2025.09


    Improvizuota apylankos rodyklė į "Viadą" (važiuodamas nespėjau perskaityti), tik neaišku į kurią - į Pelucmurgiuose (lin ksienos) ar Trakėnuose (link Kalvarijos)




    Įstrižasis viadukas


    91 km. Pervažiavimas iš dešinės į kairę juostą (žiūrint kilometražo kryptimi nuo Kauno link sienos)












    Dešinėje matosi Trakėnų Statoilas link sienos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Artėja antrasis viadukas nuo sienos


    Foto 2025.09




    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    ir tai ne viadukas, o "žaliasis tiltas".
    Pirmą kartą girdžiu apie "žaliąjį viaduką" su krypčių rodyklėmis.
    Vis dėlto ten panašu į paprastą viadukas, kur paskui vakarinės pusės jungiamaisias keliais patenkama į RK2615 Salaperaugis – Liubavas


    Degalinės kairėje .Tos deglainės turi laikinus gruntinius privažiavimus
    Alauša


    Toliau statomas naujas Statoilas (ar kaip jis ten vadinasi)


    Nedidelis beveik minutę užtrukęs kamštukas.
    Kažkoks fūrevičius mirk gyvenk suglavojo įsukti į baltic Petroleum deglainę ir kažkur įstigo


    Neste dešinėje


    Nestė kaitrėje


    Artėjame prie tos vietos, kur vasarą iš autostrados nusukdavome dešinėn į senąjį kelią ties "Viada" (ex Lukoilu)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grįžimas į Lietuvą prieš dvi su puse savaites.

    www.mapy.cz

    Foto 2025.09






    Pirmasis viadukas nuo sienos


    Kažkur čia buvo nusukimas kairėn aplink muitinės teritoriją

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Lietuva / 15min.lt 2025.09.19
    Vėl pažeistos Lampėdžių tilto konstrukcijos:
    „Via Lietuva“ informuoja, kad dėl pastebėtų deformacinio pjūvio pažeidimų Lampėdžių (Česlovo Radzinausko) tilte, esančiame magistraliniame kelyje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (5,34 km), nuo pirmadienio planuojami trumpalaikiai eismo ribojimai kryptimi nuo Marijampolės link Kauno
    Primename, kad Česlovo Radzinausko tiltas Kaune jau buvo remontuojamas lūžus deformacinio pjūvio profiliui rugpjūčio mėnesį. Dabar – antras panašus atvejis, kai tiltui reikia kelininkų pagalbos.

    Esant tinkamoms oro sąlygoms, darbai vyks nuo rugsėjo 22 d. (pirmadienio) iki rugsėjo 26 d. (penktadienio), 16 val. Jų metu bus keičiamas susidėvėjęs deformacinis pjūvis.
    Darbai bus atliekami etapais. Rugsėjo 22–24 d. bus uždaryta II eismo juosta. Rugsėjo 24 d. ryte eismo ribojimai persikels į I eismo juostą ir tęsis iki rugsėjo 26 d., kai kelyje bus visiškai atnaujintas eismas.

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...mpole-suvalkai
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2527918

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kaip tik ten vakar važiuojant nustebino kintamos informacijos ženklai su šimtinėmis.
    Šį kartą LAKD pavyko įjungti sveiką protą.

    Kas vyksta Kaune 2025.09.03
    Kauno vakariniame aplinkkelyje leistinas greitis padidintas iki 100 km/val.
    A5 kelio atkarpoje nuo Garliavos link Akademijos 90 km/val. leistino greičio kelio ženklas buvo pakeistas į 100 km/val. ženklą. Apie tokį pat leistiną greitį informuoja ir kintamos informacijos ženklai.


    Kaip naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ informavo valstybės kelius administruojančios AB „Via Lietuva“ atstovas Vytenis Radžiūnas, A5 kelio ruože leistinas greitis iš tiesų buvo padidintas.
    „Minimame ruože įrengtas keturių eismo juostų magistralinis kelias su skiriamąja juosta. Jo techniniai parametrai leidžia nustatyti didesnį leistiną važiavimo greitį – 100 km/val., palyginti su įprastu dviejų eismo juostų keliu, kuriame leidžiama važiuoti iki 90 km/val.
    Bendrovė atliko šio ruožo eismo įvykių, transporto srautų intensyvumo bei jau įdiegtų eismo saugumo priemonių – pavyzdžiui, vidutinio greičio kontrolės sistemų – analizę. Atsižvelgus į visus šiuos veiksnius, nuspręsta, kad ruože yra galimybė saugiai padidinti leistiną greitį“, – aiškino V. Radžiūnas.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/09/...-ir-a1-kelyje/

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Lietuvos - Lenkijos pasienis 2025.08.30
    Tik per klaidą neišsaugojau pačios ruožo pabaigos

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Aš irgi nesuprantu. 2025-ieji... Pinigų tarsi yra... Objektas iš principo labai perspektyvus... Ir vis tiek kažkokia baltarusija gavosi..
    Kompetencijų nėra. Pinigai čia nepadės.
    Dažnai apima toks jausmas, kad žmonės, kurie projektuoja, priima atsakingus sprendimus, yra užstrigę kažkokiame mažame spindulyje aplink savo namus ir nėra tiesiog niekur toliau keliavę, matę tokiu (ar kitokių) objektų svetur ir negali nieko palyginti, pasiremti jokia patirtimi. Ir net nekalbant apie profesinę patirtį, pažinimą, o tiesiog elementarią vartotojišką patirtį.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Pravažiavau savaitgalį ta aikštele, žolė nupjauta tik aplink suoliukus metro-dviejų spinduliu, kitur paliktas augti "šienas" daugiau nei pusės metro aukščio. Gal pažadėta kokiam ūkininkui, kad su karvėm nuganytų (galima būtų parašyti dar vieną PR straipsnį apie ViaLietuva ekologiją ir tvarumą)?

    Depresija - ne aikštelė. Užsienyje važiuodamas panašioj vietoj bijočiau sustoti (spygliuotos vielos tvora saugumo jausmo neprideda).
    Aš irgi nesuprantu. 2025-ieji... Pinigų tarsi yra... Objektas iš principo labai perspektyvus... Ir vis tiek kažkokia baltarusija gavosi..

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Pravažiavau savaitgalį ta aikštele, žolė nupjauta tik aplink suoliukus metro-dviejų spinduliu, kitur paliktas augti "šienas" daugiau nei pusės metro aukščio. Gal pažadėta kokiam ūkininkui, kad su karvėm nuganytų (galima būtų parašyti dar vieną PR straipsnį apie ViaLietuva ekologiją ir tvarumą)?

    Depresija - ne aikštelė. Užsienyje važiuodamas panašioj vietoj bijočiau sustoti (spygliuotos vielos tvora saugumo jausmo neprideda).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Nu ot tai pasiekimas - per 30+ nepriklausomybės metų, visą vieną aikštelę pastatė. Ir ta ES pinigais finansuota (ar ne 80 proc. lėšų skyrė ES?).

    Ir kuom tai susiję su tamstos pirminiu teiginiu, kad būtų bloga praktika daryti kaip kitur ir išnuomojus sklypą/galimybę ten įsirengti paslaugų teikimo vietą, būtų atgaunama bent dalis lėšų reikalingų priežiūrai/įrengimui?

    Tiek tik ir sugebam pastatyti, nes nesugebame sukurti (t.y. nukopijuoti) modelio, kai tokios aikštelės reikalautų mažesnių investicijų arba tos investicijos būtų atperkamos.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Nu ot tai pasiekimas - per 30+ nepriklausomybės metų, visą vieną aikštelę pastatė. Ir ta ES pinigais finansuota (ar ne 80 proc. lėšų skyrė ES?).

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kažkaip ir prie mažesnio nei reikia finansavimo, bei lėšų trūkumo atidaryta viena ir baigiama statyti antra. Tai 1/4 poreikio jau bus patenkinta, bet toliau tik ir siurbs pinigus, nes reikės pirkti popierinius rankšluoščius ir mokėti žmogui kuris juos papildo. O prošvaiščių pajamoms atsirasti nebus ir tik dar labiau trūks finansavimo.

    Komentuoti:

Working...
X