Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Panašu, kad pradės įrenginėti greitėjimo-lėtėjimo juostas A5 ir Kalvarijos g. sankryžoje. Atsirado geltonos juostos, eismas bus nukreipiamas į kairę juostą.

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O ką, vietoje reklaminių įmonių straipsnelių, byloja viešųjų pirkimų skelbimai dėl šiuo ruožo rangos darbų? Užtrukau turbūt dvi minutes susirasti pradinį pirkimo skelbimą (čia nėra info apie eigoje pratęstus pasiūlymo teikimo terminus):



    Gal dėl to, kad projektuotojas parenkamas viešuoju pirkimu?



    Gal dėl to, kad daugumą konkursų ilgai vyksta? Kaip jau rašiau prieš tai, jei norima iš tiesų suprasti kas, kaip ir kodėl - galima viešai prieinamą pirkimo medžiagą ir eigos raštus paskaityti. O jei norima tik pasibėdavoti ir rasti ką apkaltinti - galima tiesiog rašyti su daug klaustukų.
    Ir turbūt koks konkursas, jo tarptautiškumas ir kt. yra apibrėžtas įstatyme pagal pirkimo vertę?
    Vadinasi III etapo konkursas paskelbtas 2022-12-27, o sutartis įsigaliojo 2023-06-01. HISK pateikiama informacija pranešime spaudai, yra klaidinanti, nes teigiama, kad projektavimo darbai baigti 2022-05-17 arba jie įtraukia eigos raštų svarstymą į projektavimo terminą. Kaip ten bebūtų, užtrukta su konkursu šiek tiek daugiau nei 5 mėnesiai. III etapas pasikartosiu yra ilgiausias ir techniškai sudėtingiausias.

    Gerai, o kaip dėl Sweco vėlavimo projektuojant IV ruožą? Kodėl nėra atsakymų?
    2021 m. teigta, kad darbai prasidės 2023 II ketvirtį.
    2022 m. teigta, kad tik konkursas bus paskelbtas 2022 - 2023 m. pirmoje pusėje
    2023m. Pripažįstama, kad vėluojama, nes Sweco, kažkas nesiseka.
    Bendras vėlavimas kol kas nuo 6 iki 12 mėnesių.

    Galima bent tuo pasiguosti, kad jei III etapo konkursas užtruko penkis mėnesius, tai gal IV etapo konkurso pabaiga jau ne už kalnų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
    Beveik 16 km ilgio III ruožas yra tarp Marijampolės ir Skardupių kaimo (56,8–72,5 km), jo projektavimas baigtas gegužės 17 d. Apie tai byloja projektavimo firmos HISK pranešimas spaudai (nuoroda). Rangos darbų sutartis įsigalioja birželio 1 d. Oficiali statybos darbų atidarymo ceremonija birželio 19 d. (nuoroda2). Kad ir kaip skaičiuotum nuo gegužės 17 d., gausi 2 savaites arba maksimum 4-5 savaites.
    O ką, vietoje reklaminių įmonių straipsnelių, byloja viešųjų pirkimų skelbimai dėl šiuo ruožo rangos darbų? Užtrukau turbūt dvi minutes susirasti pradinį pirkimo skelbimą (čia nėra info apie eigoje pratęstus pasiūlymo teikimo terminus):
    Paskelbimo data 2022-12-27
    Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti terminas 2023-02-01 laikas 9:00
    Kodėl IV ruožo projektavimas patikėtas Sweco, kai kitus ruožus projektavo HISK?
    Gal dėl to, kad projektuotojas parenkamas viešuoju pirkimu?

    Kaip taip gali būti, kad IV ruožo, kurio rangos darbų didžioji dalis eis laukais, konkursas vyksta daugiau nei 4 mėnesius?

    Kodėl konkursą nuspręsta daryti tarptautinį?
    Gal dėl to, kad daugumą konkursų ilgai vyksta? Kaip jau rašiau prieš tai, jei norima iš tiesų suprasti kas, kaip ir kodėl - galima viešai prieinamą pirkimo medžiagą ir eigos raštus paskaityti. O jei norima tik pasibėdavoti ir rasti ką apkaltinti - galima tiesiog rašyti su daug klaustukų.
    Ir turbūt koks konkursas, jo tarptautiškumas ir kt. yra apibrėžtas įstatyme pagal pirkimo vertę?

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Sutikit "Visus atsakymus galima rasti pasidomėjus" bendro pobūdžio teiginiys.Todėl čia ir domimasi, nes atsakymų kitur nerasta.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
    Beveik 16 km ilgio III ruožas yra tarp Marijampolės ir Skardupių kaimo (56,8–72,5 km), jo projektavimas baigtas gegužės 17 d. Apie tai byloja projektavimo firmos HISK pranešimas spaudai (nuoroda). Rangos darbų sutartis įsigalioja birželio 1 d. Oficiali statybos darbų atidarymo ceremonija birželio 19 d. (nuoroda2). Kad ir kaip skaičiuotum nuo gegužės 17 d., gausi 2 savaites arba maksimum 4-5 savaites.

    III ruožas yra ilgiausias ir vadinamas techniškai sudėtingiausiu.




    Kodėl IV ruožo projektavimas patikėtas Sweco, kai kitus ruožus projektavo HISK?

    Kodėl Sweco vėlavo 6-12 mėnėsių (jokios infomracijos iš ministerijos, nors apie tai turėtų būti žinoma)?

    Kaip taip gali būti, kad IV ruožo, kurio rangos darbų didžioji dalis eis laukais, konkursas vyksta daugiau nei 4 mėnesius?

    Kodėl konkursą nuspręsta daryti tarptautinį?
    Rinkimams gal ruošiatės, kad šaudot kaltinamojo tono retorinius į orą? Visus atsakymus galima rasti pasidomėjus.

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Beveik 16 km ilgio III ruožas yra tarp Marijampolės ir Skardupių kaimo (56,8–72,5 km), jo projektavimas baigtas gegužės 17 d. Apie tai byloja projektavimo firmos HISK pranešimas spaudai (nuoroda). Rangos darbų sutartis įsigalioja birželio 1 d. Oficiali statybos darbų atidarymo ceremonija birželio 19 d. (nuoroda2). Kad ir kaip skaičiuotum nuo gegužės 17 d., gausi 2 savaites arba maksimum 4-5 savaites.

    III ruožas yra ilgiausias ir vadinamas techniškai sudėtingiausiu.




    Kodėl IV ruožo projektavimas patikėtas Sweco, kai kitus ruožus projektavo HISK?

    Kodėl Sweco vėlavo 6-12 mėnėsių (jokios infomracijos iš ministerijos, nors apie tai turėtų būti žinoma)?

    Kaip taip gali būti, kad IV ruožo, kurio rangos darbų didžioji dalis eis laukais, konkursas vyksta daugiau nei 4 mėnesius?

    Kodėl konkursą nuspręsta daryti tarptautinį?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Jonce Rodyti pranešimą
    Ar tokia institucija nesijaučia atsakinga prieš mus, kurių pinigais vykdomi tokie projektai. Kas gali paneigti, kad gumos tempimas neaugina projekto kainos. Kam tai naudinga, ir kieno interesams tokia vilkinimo strategija pasitarnauja? Atsakingi žmonės turi būti patraukti atsakomybėn, nes tai tik parodo kokia baisi ir juoda yra korupcija.
    Žinai, kaip Jonce ir alga yra "akcininkai", kurių pinigais vykdomi tokie projektai, taip ir kiekvienas tos institucijos klerkas yra toks pats "akcininknas". Sudėtingi projektai visada užtrunka ir yra sunkiai planuojami. Jeigu visi biudžetai būtų planuojami blogiausiam įmanomam atvejui, tai nieko ir nevyktų. Tas greitkelis statomas daugeliui dešimtmečių, jei vienas etapas nusmuko pusmečiu vėliau, nėra čia jokios nepataisomos žalos šaliai istoriniu masteliu.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nesunku atsidaryti viešai prieinamus pirkimo dokumentus ir galima +/- suprasti dėl ko yra pratęsiami pasiūlymų pateikimo terminai. Ten visi atsakymai tiekėjams yra įkeliami. Konkursas užtrunka dėl klaidų projekte ir reikalingų pirkimo dokumentų papildomų ar papildomų paaiškinimų. Nemažos apimties konkursuose būna ir dešimtimis tų užklausimų - atsakymų su patikslinimais. Tai skaityk kiekvienas toks, pratęsia laiką apie savaitę.

    Dėl III etapo negali būti, kad nuo konkurso paskelbimo iki sutarties pasirašymo praėjo tik dvi savaitės. Čia nerealus terminas ne tik pasiūlymą pateikti, bet kartu peržiūrėti konkurso dokumentus ir net pasirašyti sutartį. Jau vien nuo sutarties skyrimo iki pasirašymo praeina bent kelios dienos. Apie kokį čia etapą, kilometražu, kalbate?
    Blin susprogdinai visą burbulą skaitant Jonce įrašą jau net būgnų mušimą fone girdėjau keliant įtampą...

    ...kas gali paneigti...Būtų juokinga, jei nebūtų graudu...betvarkė – niekas nežino...Kam tai naudinga...kieno interesams pasitarnauja...baisi ir juoda yra korupcija...

    o čia pasirodo galima pasidomėti

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Jonce Rodyti pranešimą
    Iš ministerijos ar jos įmonės Via Lietuva jokių žinių. Jokių žinių kodėl Sweco taip ilgai vėlavo, kodėl konkursas staiga patapo tarptautiniu, kodėl jis vyksta taip ilgai.

    Būtų juokinga, jei nebūtų graudu ir pikta. Atrodo, kad ministerijoje vyrauja betvarkė – niekas nežino, nei kas už ką atsakingas, nei kas kada turi įvykti, ir vizijos bei strategijos keičiamos pagal poreikį.

    Ar tokia institucija nesijaučia atsakinga prieš mus, kurių pinigais vykdomi tokie projektai. Kas gali paneigti, kad gumos tempimas neaugina projekto kainos. Kam tai naudinga, ir kieno interesams tokia vilkinimo strategija pasitarnauja? Atsakingi žmonės turi būti patraukti atsakomybėn, nes tai tik parodo kokia baisi ir juoda yra korupcija.
    Nesunku atsidaryti viešai prieinamus pirkimo dokumentus ir galima +/- suprasti dėl ko yra pratęsiami pasiūlymų pateikimo terminai. Ten visi atsakymai tiekėjams yra įkeliami. Konkursas užtrunka dėl klaidų projekte ir reikalingų pirkimo dokumentų papildomų ar papildomų paaiškinimų. Nemažos apimties konkursuose būna ir dešimtimis tų užklausimų - atsakymų su patikslinimais. Tai skaityk kiekvienas toks, pratęsia laiką apie savaitę.

    Dėl III etapo negali būti, kad nuo konkurso paskelbimo iki sutarties pasirašymo praėjo tik dvi savaitės. Čia nerealus terminas ne tik pasiūlymą pateikti, bet kartu peržiūrėti konkurso dokumentus ir net pasirašyti sutartį. Jau vien nuo sutarties skyrimo iki pasirašymo praeina bent kelios dienos. Apie kokį čia etapą, kilometražu, kalbate?

    Komentuoti:


  • Jonce
    replied
    Sveiki,

    Manau atėjo laikas skirti dėmesį IV etapui. Apžvelkime šio etapo epopėją ir pagrindinius jos akcentus.

    2021 m. gruodžio mėnesį susisiekimo ministerija teigė, kad IV etapo nuo 85,00 iki 97,06 km, t. y. nuo Kalvarijos iki Lietuvos – Lenkijos sienos darbų pradžia planuojama 2023 m II ketvirtį.

    2022 m. spalio mėnesį LAKD teigia, kad IV etapo rangos darbų konkursą planuojama skelbti 2022 m. pabaigoje – 2023 m. pirmoje pusėje.

    2023 m. birželio 19 d. ministras M. Skuodis pareiškia, kad su IV etapo darbais labai tikisi startuoti šiais metais. Vėliau ministras pareiškia, kad projektavimo įmonė Sweco vėluoja su projekto parengimu.

    Pagaliau Sweco atlikus projektavimo darbus 2023 lapkričio 15 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbia viešąjį pirkimą daugiau nei 12 km ilgio „Via Baltica“ atkarpos rekonstrukcijos darbams atlikti. Pranešimas žiniasklaidai, tik lapkričio 20 d. Forume buvo rašyta, kad viešojo pirkimo terminas - gruodžio 15 d. (Palyginimui III etapo darbų konkursas paskelbtas 2023 m. gegužės 17 d. (projektavimo darbus užbaigus AB „HISK“) ir po dviejų savaičių birželio 2d. pasirašoma rangos darbų sutartis. Po 2 savaičių!)

    Tačiau 2023 gruodį LAKD (Via Lietuva) skelbia, kad vykdomas IV ruožo rekonstrukcijos darbų atlikimo tarptautinis viešasis pirkimas. Taigi per mėnesį konkursas patapo tarptautiniu.

    Paskaičiuokime nuo lapkričio 15 praėjo nei daug, nei mažai – daugiau kaip 4 mėnesiai kai vykdomas tarptautinis viešasis pirkimas. Nuo gruodžio vidurio iki kovo 15 dienos tęsėsi technologinė pertrauka, kuri šiaip neturėjo įtakos, nes III etapo darbai vyko pilnu tempu.

    Iš ministerijos ar jos įmonės Via Lietuva jokių žinių. Jokių žinių kodėl Sweco taip ilgai vėlavo, kodėl konkursas staiga patapo tarptautiniu, kodėl jis vyksta taip ilgai.

    Būtų juokinga, jei nebūtų graudu ir pikta. Atrodo, kad ministerijoje vyrauja betvarkė – niekas nežino, nei kas už ką atsakingas, nei kas kada turi įvykti, ir vizijos bei strategijos keičiamos pagal poreikį.

    Ar tokia institucija nesijaučia atsakinga prieš mus, kurių pinigais vykdomi tokie projektai. Kas gali paneigti, kad gumos tempimas neaugina projekto kainos. Kam tai naudinga, ir kieno interesams tokia vilkinimo strategija pasitarnauja? Atsakingi žmonės turi būti patraukti atsakomybėn, nes tai tik parodo kokia baisi ir juoda yra korupcija.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Klausimas kodėl nepavyko sujungti su A5 kelio Marijampolės ruožo platinimo projektu.
    o ten ne ta vieta kur dviračių takas buvo?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Klausimas kodėl nepavyko sujungti su A5 kelio Marijampolės ruožo platinimo projektu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nustebino kelininkų biurokratijos lygis tiesiant 437 m keliuką (A5 ruožas nuo 56,55 iki 56,83 km ).
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...7&AllowPrint=1
    Ne kelininkų čia biurokratija, o LR įstatymai. Norint padaryti pirkimą, reikia projekto. Projektas turi turėti atitinkamas dalis. Ir visai nesvarbu, ar tai 10 m atkarpa ar 100 km kelias. Tas pats ir atitinkamiems leidimams.
    Viešieji pirkimai gerai apsaugoti nuo papildomų darbų įsigijimo ir t.t. Bet ar tos apsaugos padeda sutaupyti - čia didelis klausimas. Nes prireikia daug kaštų kitoje vietoje, nei patys rangos darbai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nelabai lieka laiko tiesti kelius ir lopyti duobes, kai yra tokia biurokratija
    True. Su tuo popierizmu daug nervų ir skrandžio sugadinta. Pas mus jis veši labiau, nei bet kur vakaruose, nes mes dar nuo sovietmečio jaučiam fetišą popieriukams, nes juos suvokiam, kaip vienintelį būdą apsidrausti nuo klaidų bei sukčiavimų
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.15, 07:37.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nustebino kelininkų biurokratijos lygis tiesiant 437 m keliuką (A5 ruožas nuo 56,55 iki 56,83 km ).
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...7&AllowPrint=1

    Vien projekto dokumentai sudaro 7 tomus: 1 Bendroji dalis 131 psl. 2 Melioracinė dalis 30 psl. 3 Susisiekimo dalis 167 psl. 4. Elektrotechninė dalis 35 psl. 5-6 Telekomunikacijų dalis 24 + 30 psl. , 7 Darbo organizavimo dalis 39 psl., viso 455 lapai
    Dar paskaitykime Bendrąsias konkurso sąlygas (15 psl.), specialiąsias projekto sąlygas (61 psl.) ir standartinės sutarties projektą (24 psl.) - plius lygiai 100 lapų; dar lieka keli smulkesni dokumentai.
    Nors ten yra ir didesnio formato brėžinių, skaičiuokim A4 formato lapais. 555 psl. * 0,297 m = 164,84 m
    Atspausdink dokumentus 3 kopijomis ir galėsi popieriumi uždengti visą kelio ilgį.

    Nelabai lieka laiko tiesti kelius ir lopyti duobes, kai yra tokia biurokratija
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.15, 07:28. Priežastis: 7 tomai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažko nepabaigė tvarkyti ankstesniame etape Mauručiai - Dženčialauka (Puskelniai).

    Dabartinis III etapas (56,83 km - 72,50 km) ribojasi su šio projekto zona

    CVPP 2024.03.06
    Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,55 iki 56,83 km kapitalinis remontas, įrengiant dešinėje kelio pusėje jungiamąjį kelią
    3.1.6. Apjungiamasis kelias (AP1)
    3.1.6.1. Kelio kategorija IV
    3.1.6.2. Kelio ilgis* 0,437 km
    3.1.6.3. Kelio juostos plotis 19 m
    3.1.6.4. Eismo juostų skaičius 2
    3.1.6.5. Eismo juostos plotis 3,00 m



    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...turnUrl=&b=PPO

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    Nėr už ką, Romai. Nekreipkit dėmesio į tuos klaustukus, čia kažkodėl mano macbook'o smiley (šypsenėlių) neatpažysta. Seniai rašiau čia, jaučiuosi kaip naujokas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PornStar Rodyti pranešimą
    Ačiū Romui už puikias foto (kaip visada).
    Reikės ir man pafotografuoti ????
    Dėkui už atsiliepimą.
    Gal tai savaime suprantamas dalykas, bet geriau fotografuoti, kai šviečia saulė, ir šviečia į nugarą .
    O grįžtant namo būna jau mažiau noro fotografuoti, nei išvykstant toliau.

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    Dažnai tenka važiuoti šio keliu, malonu matyti visus darbus ???? Taaaaaip viskas gal galėtų būti greičiau, reikėjo visko anksčiau, ir t.t, ir pan... bet nėra nieko idealaus. Niekur. Ačiū Romui už puikias foto (kaip visada). Reikės ir man pafotografuoti ????

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstruojamas A5 "Via Balticos" ruožas nuo Skardupių (72,5 km) iki A5 / A7 mazgo Marijampolė Vakarai (apie 62,5 km)
    Foto 2024.03


    "Fūros" pasirodė tik dabar


    Septintasis pervažiavimas į kitą pusę




    Tarpučiai arba A5 / A7 mazgas Marijampolė Vakarai
    Nežinau, ar kas nors ruošiasi EXIT'ams pradėti naudoti oficialius pavadinimus ar numerius



    Eismas organizuojamas rombo formos "ratu'




    Nusukimas į Marijampolę


    Eismas ratu


    Čia nusukome į Marijampolę
    Pabaiga
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.14, 00:01.

    Komentuoti:

Working...
X