Ruožas atidarytas, ženklai sudėti 110km/h. Šalutiniai keliai ir beveik visi atidaryti. Uždarytas tarkim nuo Viados žiedo senu keliu link Trakėnų.
Šalutiniuose keliuose beveik nėra jokių nuorodų. Kur buvo persirikiavimas iš vienos pusės į kitą nėra atitvarų, bet gal iki juostelių kirpimo sudės.
Apšvietimas taip pat dar neveikia.
Paskutiniuose 50-100m iki Lenkijos sienos trūksta viršutinio asfalto sluoksnio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
ir du menesius po juosteles kirpimo dar 70 ženklai buvo sudėtiParašė Laure23 Rodyti pranešimąPanašiai buvo su ruožu arčiausiai Marijampolės, kuomet Šimonytė kirpo juostelę kai dar jungiamieji keliai nebuvo baigti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Panašiai buvo su ruožu arčiausiai Marijampolės, kuomet Šimonytė kirpo juostelę kai dar jungiamieji keliai nebuvo baigti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pagaliau turėsime su PL išbaigtą kelią!!!!!
Nausėda su Lenkijos prezidentu atidarys atnaujintą „Via Baltica“ ruožą
| Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ruoza-n1461132
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, ar šio projekto apimtyje bus sutvarkytas A5 / KK130 mazgas ties Garliava, kad pagrindinis srautas nuo Marijampolės pusės važiuotų tiesiai link Kauno Vakarinio aplinkkelio, o ne sukiotųsi "dobilo lapuose".Parašė paliusL Rodyti pranešimąKeista, kad prie punktų nieko apie Europos pr. Įsikirtimą į A5, o mizerna Tiesioji g. paminėta
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Ta patį atsakymą gavau ir aš. Keista, kad prie punktų nieko apie Europos pr. Įsikirtimą į A5, o mizerna Tiesioji g. paminėtaParašė Xmaster Rodyti pranešimąParašiau email paklausimą į Via Lietuva apie tai kur galiu pamatyti priešprojektinius, gavau tokį atsakymą:
"Laba diena,
Gavome labai daug užklausų dėl A5 planuojamo projektavimo. Apie konkretesnius sprendinius bus galima sužinoti Techninių darbo projektų viešinimo procedūrų metu. Dabar parengtos tik pagrindinės gaires, kaip būtų galima pertvarkyti šią A5 kelio atkarpą, kad atsiskirtų vietinio ir tranzitinio transporto srautai.
Maksimum kiek galime atskleisti apie planus:
– Sargėnų sankryžos rekonstravimas;
– Raudondvario pl. šviesoforinės sankryžos rekonstravimas;
– Naujo tilto per Nemuną statyba kairėje ir esamų tiltų rekonstravimas;
– Magistralinio kelio dešinės pusės rekonstravimas tarp Marvelės ir Akademijos skirtingų lygių sankryžų, išplatinant magistralės dešinę pusę iki 4 eismo juostų;
– Magistralinio kelio rekonstravimas įrengiant jungiamuosius kelius įsijungiančius į Tiesiąją gatvę, taip įrengiant dar vieną alternatyvų patekimą į Ringaudus"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Apmaudu, kad planavimo sferoje viskas susiveda į konkretaus kelio rekonstrukciją, todėl gaunasi "vienos magistralinio kelio pusės išplatinimas iki 4 eismo juostų". Nes gi iš magistralinio kelio reikia pasukti į kiekvieną lauko tualetą, kiekvieną kebabinę ir padangų montavimo garažiuką.
Norėtųsi, kad būtų žiūrima plačiau ir magistralinis kelias maksimaliai liktų (arba galbūt netgi būtų tiesiamas naujas, platesniu lanku lenkiantis miestą) tik magistralinio ir tranzitinio susisiekimo reikmėms, o vietiniams patekimui "į lariokus", būtų įrengiami kiti keliai, gatvės, maršrutai.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašiau email paklausimą į Via Lietuva apie tai kur galiu pamatyti priešprojektinius, gavau tokį atsakymą:
"Laba diena,
Gavome labai daug užklausų dėl A5 planuojamo projektavimo. Apie konkretesnius sprendinius bus galima sužinoti Techninių darbo projektų viešinimo procedūrų metu. Dabar parengtos tik pagrindinės gaires, kaip būtų galima pertvarkyti šią A5 kelio atkarpą, kad atsiskirtų vietinio ir tranzitinio transporto srautai.
Maksimum kiek galime atskleisti apie planus:
– Sargėnų sankryžos rekonstravimas;
– Raudondvario pl. šviesoforinės sankryžos rekonstravimas;
– Naujo tilto per Nemuną statyba kairėje ir esamų tiltų rekonstravimas;
– Magistralinio kelio dešinės pusės rekonstravimas tarp Marvelės ir Akademijos skirtingų lygių sankryžų, išplatinant magistralės dešinę pusę iki 4 eismo juostų;
– Magistralinio kelio rekonstravimas įrengiant jungiamuosius kelius įsijungiančius į Tiesiąją gatvę, taip įrengiant dar vieną alternatyvų patekimą į Ringaudus"
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Didžiausia problema važiuojant Klaipėdos kryptimi būtent ir yra iš šalutinio kelio srautui kei reikia persirikiuoti važiuoti ne A5 o link Klaipėdos. Ties čia susidaro pakankamai didelės spūstys, ši vieta manau nėra tinkamai išspręsta. Link Vilniaus - kai reikia iš Jonavos g. išvažiuoti tai yra sudėtinga, nes vėl gi reikia persirikiuoti per daug juostų nes iš 4 juostų plius Jonavos g. viskas vėl sueina į 2 juostas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nuo tilto iki A5 praplatintas kelias, vėliau tas pats bus padaryta ir į kitą pusę iki Savanorių pr.
Tie tiltai kol kas realios naudos atneša mažai, pinigų išleista labai daug, bet netvarkoma tolimesnė infrastruktūra. Ir čia yra VIA leituva planavimo problemos ir atsakomybė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuo tilto iki A5 praplatintas kelias, vėliau tas pats bus padaryta ir į kitą pusę iki Savanorių pr.Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimąKas iš tų Kleboniškio 2+2+2+2 tiltų, kai paskui eilinis 2+2 keliukas
Komentuoti:
-
Dažnai tenka ten draugiškai stovėt kartu su kitais naudos gavėjais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra naudos.Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimąKas iš tų Kleboniškio 2+2+2+2 tiltų, kai paskui eilinis 2+2 keliukas
Komentuoti:
-
Kas iš tų Kleboniškio 2+2+2+2 tiltų, kai paskui eilinis 2+2 keliukas
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Idomu, kas laukia chruščiovkių Raudondvario plente? Tie daugiabučiai jau dabar prie pat aplinkelio. Jeigu ten platins, kaip platino Kleboniškių tiltą, daugiabučių gyventojai galės iš savo balkonų ranka pasiekti tiltą.
https://maps.app.goo.gl/jiUFm9ZqtZYngBop9?g_st=ac
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt, nes eismo intensyvumas dvigubai didesnis kai Vilnius - Kaunas ir netgi truputį didesnis nei ties Kleboniškio tiltu, kur dabar yra 2+2+2+2 juostos. Taip pat fūrų eismas ten labai didelis, pats didžiausias iš visų kelių ruožų Lietuvoje.Parašė booraz Rodyti pranešimąČia gal jau norima padaryti tris juostas viena kryptimi?
Paskutinis taisė Lettered; 2025.10.16, 09:53.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tikriausiai arba 3+3, arba 2+2+2+2 siekiant atskirti vietinį ir tanzitinį eismąParašė booraz Rodyti pranešimąČia gal jau norima padaryti tris juostas viena kryptimi?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tikrame, Via Lietuva saite publikuotame straipsnyje parašyta taip:Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Cituoju PIRMĄ sakinį:
"Kartu su projektavimo įmone Tyrens Lietuva, Kauno savivaldybė ir Kauno rajono savivaldybių (Kauno rajono bendruomenė) atstovams pristatėme...".
Via pasiūlė priešprojektinius, dabar Kaunas išsimuš iš Ingos lėšų.
Valstybinės reikšmės kelių valdytoja „Via Lietuva“ kartu su projektavimo įmone „Tyrens“ Kauno miesto ir rajono savivaldybių atstovams pristatė magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (nuo ruožo pradžios iki 16,45 km) rekonstrukcijos galimybių studiją ir priešprojektinius sprendinius. Pagal juos bus rengiami techniniai darbo projektai ir planuojami rangos darbai.Paskutinis taisė ngtvs001; 2025.10.16, 09:45.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: