Parašė RamasN
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąViražo kampas priklauso nuo leistino greičio. Jeigu pas mus kelyje projektinis greitis 130 km/h, tai tarkime <4% viražas nelabai ir pasijaus. Vokietijoje, dėl kitokio leistino greičio, tikėtina, kad įrengiami ir didesnio nuolydžio viražai, todėl atitinkamai gali labiau ir jaustis.
Komentuoti:
-
Viražo kampas priklauso nuo leistino greičio. Jeigu pas mus kelyje projektinis greitis 130 km/h, tai tarkime <4% viražas nelabai ir pasijaus. Vokietijoje, dėl kitokio leistino greičio, tikėtina, kad įrengiami ir didesnio nuolydžio viražai, todėl atitinkamai gali labiau ir jaustis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Turite faktų, kad pas mus kažkur projektuojant kelius nebuvo numatytas vitražas, kaip reikalaujama KTR?
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąNa Vokietijoj tiesiant kelius posūkiuose ir profilio kampą keičia, kad neišslystum, pas mus maks gali prailgint posūkį, kad ne toks staigus būtų. Tai gal visgi kitas kokybės lygis. Ar yra kitų problemų su Vokietijos keliais ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąNa Vokietijoj tiesiant kelius posūkiuose ir profilio kampą keičia, kad neišslystum, pas mus maks gali prailgint posūkį, kad ne toks staigus būtų. Tai gal visgi kitas kokybės lygis. Ar yra kitų problemų su Vokietijos keliais ?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąNa Vokietijoj tiesiant kelius posūkiuose ir profilio kampą keičia, kad neišslystum, pas mus maks gali prailgint posūkį, kad ne toks staigus būtų. Tai gal visgi kitas kokybės lygis. Ar yra kitų problemų su Vokietijos keliais ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na Vokietijoj tiesiant kelius posūkiuose ir profilio kampą keičia, kad neišslystum, pas mus maks gali prailgint posūkį, kad ne toks staigus būtų. Tai gal visgi kitas kokybės lygis. Ar yra kitų problemų su Vokietijos keliais ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei iki šių metų galo pabaigs, tai vis tiek bus labai greitos statybos. Geriau nei kokioj Vokietijoj statytų 5-10 metų, nebent kažkas keisis ten tuo klausimu...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Žadėjo iki šių metų galo:
Žiūrint retrospektyviai į šios Via Balticos dalies visą rekonstrukciją:
* Atkarpa nuo 72-79 km, statybos darbai pradėti 2022 m. lakpkritį, baigta 2023 m. gruodį, 13 mėnesių, ~ 7 km
* Atkarpa nuo 79-85 km, statybos darbai pradėti 2022 m. lakpkritį, baigta 2023 m. gruodį, 13 mėnesių, ~ 6 km
* Atkarpa nuo 56-72 km, statybos darbai pradėti 2023 birželį, baigta 2024 rugsėjį, 15 mėnesių, ~ 16 km
* Dabartinė atkarpa, nuo 85-96 km, statybos darbai pradėti 2024 birželį, baigta 2025 m., X mėnesių, ~ 10 km
Šioji atkarpa yra vienintelė, kurios ženkli dalis tiesiama per laukus, iš šono žiūrint atorodo turėtų būti paprasčiau, nes statybos darbams netrukdo eismas. Logiškas lūkestis būtų vasaros antra pusė (nors pagal esamą situacija nelabai realu). Norisi tikėtis, kad darbus pabaigs greičiau, arba bent bus paaiškinta, kodėl užtrunkama ilgiau.
Komentuoti:
-
Eismas jau vyksta nuo Lenkijos sienos iki Nestės degalinių naująją rytine puse, subraižytos geltonos linijos yra visi nusukimai į veikiančias degalines.
Kalbant apie degalines, kai buvo verkiama, kad įrengus atkarpa naujoje dalyje, tai bankrutuos degalinės ir panašiai... tai kaip ir buvo galima numatyti degalinės greitai prisitaiko, nes berods "Cirkle K" jau statosi naują degalinę link Lenkijos (pažymėjau foto), neabejoju, kad ir "Viada" persikels vieną degalinę link Lenkijos.
Stop kadras iš Rimvydo Avižonio youtubo.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū. Gruodis ar balandis yra dzin, reiškia kitą vasarą bus much better.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKadangi:
tai nesidominčiam detaliai gal galite parašyti kada nusimato baigimai LT pusėje?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi:
Parašė vytgri Rodyti pranešimąLomžos aplinkelio antra pusė (neskaitant jungiamųjų ir kt smulkių keliukų) bus atidaryta rugsėjo mėn.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
jei tas viadukas būtų atitrauktas per kilometrą ar du, vistiek tos pačios bėdos jį susprogdinus?
Ten eina jungiamieji keliai, galėtų būti alternatyvos, jei būtų galimybė susijungti. Dalinai tas viadukas tam ir skirtas.
Komentuoti:
-
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
Tikiuosi, apie tai pagalvota.
Bet kokiu atveju užgriuvus viaduko konstrukcijoms iš viršaus, jas visada galima pakankamai greitai pašalinti. Daugiau problemų kai pažeidžiamas pats kelias, ar tiltai/viadukai, per kuriuos tas kelias eina, nes tada jis nepravažiuojamas ir sunkiai atstatomas. O bet koks kelias, tame tarpe ir šis, tokių turi ne vieną.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
Tikiuosi, apie tai pagalvota.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
Tikiuosi, apie tai pagalvota.
Komentuoti:
-
Foto 2025.05
Eismas vyksta viena autostrados puse
Šalia - buv. Lukoilo (Viada -1 ) degalinė
Trečiasis žiedas
Išsukame į senąjį kelią
Už poros šimtų metrų dar matosi autostrados A5 statybos darbai
6 km nuo sienos. Apribojimų pabaigą
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: