Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Man tai kaip tik pasijuto tarpe tarp Varšuvos ir Kalvarijos. Atrodytų, o kodėl gi nepadarė savo "tikrosios" magistralės su 140kmh leistinu. Bet jautėsi ant dalies viražų, kad posvyrio neužtektų saugiai įveikti ant 140kmh su "vidutine mašina". Tai ir projektavo kitam leistinam greičiui.
    Kalvarijos, nes Kalvarija. Kalvarijos Vilniuje.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Viražo kampas priklauso nuo leistino greičio. Jeigu pas mus kelyje projektinis greitis 130 km/h, tai tarkime <4% viražas nelabai ir pasijaus. Vokietijoje, dėl kitokio leistino greičio, tikėtina, kad įrengiami ir didesnio nuolydžio viražai, todėl atitinkamai gali labiau ir jaustis.
    Man tai kaip tik pasijuto tarpe tarp Varšuvos ir Kalvarijų. Atrodytų, o kodėl gi nepadarė savo "tikrosios" magistralės su 140kmh leistinu. Bet jautėsi ant dalies viražų, kad posvyrio neužtektų saugiai įveikti ant 140kmh su "vidutine mašina". Tai ir projektavo kitam leistinam greičiui.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Viražo kampas priklauso nuo leistino greičio. Jeigu pas mus kelyje projektinis greitis 130 km/h, tai tarkime <4% viražas nelabai ir pasijaus. Vokietijoje, dėl kitokio leistino greičio, tikėtina, kad įrengiami ir didesnio nuolydžio viražai, todėl atitinkamai gali labiau ir jaustis.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Turite faktų, kad pas mus kažkur projektuojant kelius nebuvo numatytas vitražas, kaip reikalaujama KTR?
    Ne, tiesiog nemačiau, kad būtų įrengiami staigesni posūkiai su žymiai didesniu posvyrio kampu. Todėl ir sakau, kad kol leidžia galimybės išpirkti žemę, išilginti patį posūkį, mažiau tokių darbų. Pas mus santykinai lygumos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Na Vokietijoj tiesiant kelius posūkiuose ir profilio kampą keičia, kad neišslystum, pas mus maks gali prailgint posūkį, kad ne toks staigus būtų. Tai gal visgi kitas kokybės lygis. Ar yra kitų problemų su Vokietijos keliais ?
    Tai vadinama viražais ir taip, Lietuvoje juos daro, nes privaloma daryt. Jei senuose keliuose nėra ar nesijaučia, nereiškia, jog naujuose nedaroma.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Na Vokietijoj tiesiant kelius posūkiuose ir profilio kampą keičia, kad neišslystum, pas mus maks gali prailgint posūkį, kad ne toks staigus būtų. Tai gal visgi kitas kokybės lygis. Ar yra kitų problemų su Vokietijos keliais ?
    Turite faktų, kad pas mus kažkur projektuojant kelius nebuvo numatytas vitražas, kaip reikalaujama KTR?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Na Vokietijoj tiesiant kelius posūkiuose ir profilio kampą keičia, kad neišslystum, pas mus maks gali prailgint posūkį, kad ne toks staigus būtų. Tai gal visgi kitas kokybės lygis. Ar yra kitų problemų su Vokietijos keliais ?
    Pagrinde turėjau omeny tiesimo laiką. Kaimynai, išskyrus čekus, greičiau sukasi, nors ir ten nemažai sudėtingų projektų.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Na Vokietijoj tiesiant kelius posūkiuose ir profilio kampą keičia, kad neišslystum, pas mus maks gali prailgint posūkį, kad ne toks staigus būtų. Tai gal visgi kitas kokybės lygis. Ar yra kitų problemų su Vokietijos keliais ?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jei iki šių metų galo pabaigs, tai vis tiek bus labai greitos statybos. Geriau nei kokioj Vokietijoj statytų 5-10 metų, nebent kažkas keisis ten tuo klausimu...

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Žadėjo iki šių metų galo:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2025-05-30 20-25-18.png
Views:	1864
Size:	147,2 kB
ID:	2203055

    Žiūrint retrospektyviai į šios Via Balticos dalies visą rekonstrukciją:

    * Atkarpa nuo 72-79 km, statybos darbai pradėti 2022 m. lakpkritį, baigta 2023 m. gruodį, 13 mėnesių, ~ 7 km

    * Atkarpa nuo 79-85 km, statybos darbai pradėti 2022 m. lakpkritį, baigta 2023 m. gruodį, 13 mėnesių, ~ 6 km

    * Atkarpa nuo 56-72 km, statybos darbai pradėti 2023 birželį, baigta 2024 rugsėjį, 15 mėnesių, ~ 16 km

    * Dabartinė atkarpa, nuo 85-96 km, statybos darbai pradėti 2024 birželį, baigta 2025 m., X mėnesių, ~ 10 km

    Šioji atkarpa yra vienintelė, kurios ženkli dalis tiesiama per laukus, iš šono žiūrint atorodo turėtų būti paprasčiau, nes statybos darbams netrukdo eismas. Logiškas lūkestis būtų vasaros antra pusė (nors pagal esamą situacija nelabai realu). Norisi tikėtis, kad darbus pabaigs greičiau, arba bent bus paaiškinta, kodėl užtrunkama ilgiau.


    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Eismas jau vyksta nuo Lenkijos sienos iki Nestės degalinių naująją rytine puse, subraižytos geltonos linijos yra visi nusukimai į veikiančias degalines.

    Kalbant apie degalines, kai buvo verkiama, kad įrengus atkarpa naujoje dalyje, tai bankrutuos degalinės ir panašiai... tai kaip ir buvo galima numatyti degalinės greitai prisitaiko, nes berods "Cirkle K" jau statosi naują degalinę link Lenkijos (pažymėjau foto), neabejoju, kad ir "Viada" persikels vieną degalinę link Lenkijos.

    Click image for larger version

Name:	cirkle.jpg
Views:	1573
Size:	175,8 kB
ID:	2203350

    Stop kadras iš Rimvydo Avižonio youtubo.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ačiū. Gruodis ar balandis yra dzin, reiškia kitą vasarą bus much better.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kadangi:

    tai nesidominčiam detaliai gal galite parašyti kada nusimato baigimai LT pusėje?
    Žadėjo iki šių metų galo:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2025-05-30 20-25-18.png
Views:	1864
Size:	147,2 kB
ID:	2203055

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kadangi:
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Lomžos aplinkelio antra pusė (neskaitant jungiamųjų ir kt smulkių keliukų) bus atidaryta rugsėjo mėn.
    tai nesidominčiam detaliai gal galite parašyti kada nusimato baigimai LT pusėje?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    jei tas viadukas būtų atitrauktas per kilometrą ar du, vistiek tos pačios bėdos jį susprogdinus?
    Būtent pasienyje, taip sakant, keičiasi jurisdikcijos, kas apsunkintų judėjimo koordinavimą krizių atveju.
    Ten eina jungiamieji keliai, galėtų būti alternatyvos, jei būtų galimybė susijungti. Dalinai tas viadukas tam ir skirtas.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Beveik offtopic, bet ar yra priežastis, kodėl Kaunas-Marijampolė tie triukšmo atitvarai buvo visai gražių, "gamtiškų" žaliai-geltonai-rudų spalvų, o naujuose etapuose jau ta pilka nykuma?
    Man tie "gamtiški" raštai vos ne LT autostradų skiriamuoju ženklu galėjo būti. Bet neišsipildė iki galo.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-26 at 14.16.20.png
Views:	2356
Size:	1,12 MB
ID:	2202312

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
    Tikiuosi, apie tai pagalvota.
    Pernelyg sureikšminami tokie dalykai. Nes norint apsunkinti, tai reikia ne tik pataikyti, bet ir sėkmingai pataikyti ir ne vieną kartą. Turbūt prisimename nuotraukas tilto iš Ukrainos, kuris suvarpytas gal kelis/kelioliką kartų pataikius raketoms, bet vis vien buvo panaudojamas.
    Bet kokiu atveju užgriuvus viaduko konstrukcijoms iš viršaus, jas visada galima pakankamai greitai pašalinti. Daugiau problemų kai pažeidžiamas pats kelias, ar tiltai/viadukai, per kuriuos tas kelias eina, nes tada jis nepravažiuojamas ir sunkiai atstatomas. O bet koks kelias, tame tarpe ir šis, tokių turi ne vieną.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
    Tikiuosi, apie tai pagalvota.
    jei tas viadukas būtų atitrauktas per kilometrą ar du, vistiek tos pačios bėdos jį susprogdinus?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man kyla klausimas, ar tas grandioznis viadukas ant pačio pasienio nekeltų problemų dėl karinio (evakuacinio) mobilumo?
    Tikiuosi, apie tai pagalvota.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.05
    Eismas vyksta viena autostrados puse




    Šalia - buv. Lukoilo (Viada -1 ) degalinė






    Trečiasis žiedas




    Išsukame į senąjį kelią


    Už poros šimtų metrų dar matosi autostrados A5 statybos darbai


    6 km nuo sienos. Apribojimų pabaigą

    Komentuoti:

Working...
X