Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Ruožas atidarytas, ženklai sudėti 110km/h. Šalutiniai keliai ir beveik visi atidaryti. Uždarytas tarkim nuo Viados žiedo senu keliu link Trakėnų.
    Šalutiniuose keliuose beveik nėra jokių nuorodų. Kur buvo persirikiavimas iš vienos pusės į kitą nėra atitvarų, bet gal iki juostelių kirpimo sudės.
    Apšvietimas taip pat dar neveikia.
    Paskutiniuose 50-100m iki Lenkijos sienos trūksta viršutinio asfalto sluoksnio.
    Paskutinis taisė thomcius; 2025.10.17, 19:56.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    Panašiai buvo su ruožu arčiausiai Marijampolės, kuomet Šimonytė kirpo juostelę kai dar jungiamieji keliai nebuvo baigti.
    ir du menesius po juosteles kirpimo dar 70 ženklai buvo sudėti

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Panašiai buvo su ruožu arčiausiai Marijampolės, kuomet Šimonytė kirpo juostelę kai dar jungiamieji keliai nebuvo baigti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nepabaigtą atidarinės?

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Pagaliau turėsime su PL išbaigtą kelią!!!!!

    Nausėda su Lenkijos prezidentu atidarys atnaujintą „Via Baltica“ ruožą
    | Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ruoza-n1461132

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė paliusL Rodyti pranešimą
    Keista, kad prie punktų nieko apie Europos pr. Įsikirtimą į A5, o mizerna Tiesioji g. paminėta
    Įdomu, ar šio projekto apimtyje bus sutvarkytas A5 / KK130 mazgas ties Garliava, kad pagrindinis srautas nuo Marijampolės pusės važiuotų tiesiai link Kauno Vakarinio aplinkkelio, o ne sukiotųsi "dobilo lapuose".

    Komentuoti:


  • paliusL
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Parašiau email paklausimą į Via Lietuva apie tai kur galiu pamatyti priešprojektinius, gavau tokį atsakymą:

    "Laba diena,

    Gavome labai daug užklausų dėl A5 planuojamo projektavimo. Apie konkretesnius sprendinius bus galima sužinoti Techninių darbo projektų viešinimo procedūrų metu. Dabar parengtos tik pagrindinės gaires, kaip būtų galima pertvarkyti šią A5 kelio atkarpą, kad atsiskirtų vietinio ir tranzitinio transporto srautai.


    Maksimum kiek galime atskleisti apie planus:

    – Sargėnų sankryžos rekonstravimas;
    – Raudondvario pl. šviesoforinės sankryžos rekonstravimas;
    – Naujo tilto per Nemuną statyba kairėje ir esamų tiltų rekonstravimas;
    – Magistralinio kelio dešinės pusės rekonstravimas tarp Marvelės ir Akademijos skirtingų lygių sankryžų, išplatinant magistralės dešinę pusę iki 4 eismo juostų;
    Magistralinio kelio rekonstravimas įrengiant jungiamuosius kelius įsijungiančius į Tiesiąją gatvę, taip įrengiant dar vieną alternatyvų patekimą į Ringaudus"
    Ta patį atsakymą gavau ir aš. Keista, kad prie punktų nieko apie Europos pr. Įsikirtimą į A5, o mizerna Tiesioji g. paminėta

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Apmaudu, kad planavimo sferoje viskas susiveda į konkretaus kelio rekonstrukciją, todėl gaunasi "vienos magistralinio kelio pusės išplatinimas iki 4 eismo juostų". Nes gi iš magistralinio kelio reikia pasukti į kiekvieną lauko tualetą, kiekvieną kebabinę ir padangų montavimo garažiuką.
    Norėtųsi, kad būtų žiūrima plačiau ir magistralinis kelias maksimaliai liktų (arba galbūt netgi būtų tiesiamas naujas, platesniu lanku lenkiantis miestą) tik magistralinio ir tranzitinio susisiekimo reikmėms, o vietiniams patekimui "į lariokus", būtų įrengiami kiti keliai, gatvės, maršrutai.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašiau email paklausimą į Via Lietuva apie tai kur galiu pamatyti priešprojektinius, gavau tokį atsakymą:

    "Laba diena,

    Gavome labai daug užklausų dėl A5 planuojamo projektavimo. Apie konkretesnius sprendinius bus galima sužinoti Techninių darbo projektų viešinimo procedūrų metu. Dabar parengtos tik pagrindinės gaires, kaip būtų galima pertvarkyti šią A5 kelio atkarpą, kad atsiskirtų vietinio ir tranzitinio transporto srautai.


    Maksimum kiek galime atskleisti apie planus:

    – Sargėnų sankryžos rekonstravimas;
    – Raudondvario pl. šviesoforinės sankryžos rekonstravimas;
    – Naujo tilto per Nemuną statyba kairėje ir esamų tiltų rekonstravimas;
    – Magistralinio kelio dešinės pusės rekonstravimas tarp Marvelės ir Akademijos skirtingų lygių sankryžų, išplatinant magistralės dešinę pusę iki 4 eismo juostų;
    Magistralinio kelio rekonstravimas įrengiant jungiamuosius kelius įsijungiančius į Tiesiąją gatvę, taip įrengiant dar vieną alternatyvų patekimą į Ringaudus"

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nuo tilto iki A5 praplatintas kelias, vėliau tas pats bus padaryta ir į kitą pusę iki Savanorių pr.
    Didžiausia problema važiuojant Klaipėdos kryptimi būtent ir yra iš šalutinio kelio srautui kei reikia persirikiuoti važiuoti ne A5 o link Klaipėdos. Ties čia susidaro pakankamai didelės spūstys, ši vieta manau nėra tinkamai išspręsta. Link Vilniaus - kai reikia iš Jonavos g. išvažiuoti tai yra sudėtinga, nes vėl gi reikia persirikiuoti per daug juostų nes iš 4 juostų plius Jonavos g. viskas vėl sueina į 2 juostas.
    Tie tiltai kol kas realios naudos atneša mažai, pinigų išleista labai daug, bet netvarkoma tolimesnė infrastruktūra. Ir čia yra VIA leituva planavimo problemos ir atsakomybė.

    Komentuoti:


  • ngtvs001
    replied
    Žinau, plius minus 15 metų apie tai kalbama.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimą
    Kas iš tų Kleboniškio 2+2+2+2 tiltų, kai paskui eilinis 2+2 keliukas
    Nuo tilto iki A5 praplatintas kelias, vėliau tas pats bus padaryta ir į kitą pusę iki Savanorių pr.

    Komentuoti:


  • ngtvs001
    replied
    Dažnai tenka ten draugiškai stovėt kartu su kitais naudos gavėjais.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimą
    Kas iš tų Kleboniškio 2+2+2+2 tiltų, kai paskui eilinis 2+2 keliukas
    Yra naudos.

    Komentuoti:


  • ngtvs001
    replied

    Kas iš tų Kleboniškio 2+2+2+2 tiltų, kai paskui eilinis 2+2 keliukas

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Idomu, kas laukia chruščiovkių Raudondvario plente? Tie daugiabučiai jau dabar prie pat aplinkelio. Jeigu ten platins, kaip platino Kleboniškių tiltą, daugiabučių gyventojai galės iš savo balkonų ranka pasiekti tiltą.
    https://maps.app.goo.gl/jiUFm9ZqtZYngBop9?g_st=ac

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Čia gal jau norima padaryti tris juostas viena kryptimi?
    Turbūt, nes eismo intensyvumas dvigubai didesnis kai Vilnius - Kaunas ir netgi truputį didesnis nei ties Kleboniškio tiltu, kur dabar yra 2+2+2+2 juostos. Taip pat fūrų eismas ten labai didelis, pats didžiausias iš visų kelių ruožų Lietuvoje.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	475
Size:	450,9 kB
ID:	2225224 Click image for larger version

Name:	Untitled2.jpg
Views:	463
Size:	557,2 kB
ID:	2225225

    Paskutinis taisė Lettered; 2025.10.16, 09:53.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Čia gal jau norima padaryti tris juostas viena kryptimi?
    Tikriausiai arba 3+3, arba 2+2+2+2 siekiant atskirti vietinį ir tanzitinį eismą

    Komentuoti:


  • ngtvs001
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Cituoju PIRMĄ sakinį:
    "Kartu su projektavimo įmone Tyrens Lietuva, Kauno savivaldybė ir Kauno rajono savivaldybių (Kauno rajono bendruomenė) atstovams pristatėme...".

    Via pasiūlė priešprojektinius, dabar Kaunas išsimuš iš Ingos lėšų.
    Tikrame, Via Lietuva saite publikuotame straipsnyje parašyta taip:

    Valstybinės reikšmės kelių valdytoja „Via Lietuva“ kartu su projektavimo įmone „Tyrens“ Kauno miesto ir rajono savivaldybių atstovams pristatė magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (nuo ruožo pradžios iki 16,45 km) rekonstrukcijos galimybių studiją ir priešprojektinius sprendinius. Pagal juos bus rengiami techniniai darbo projektai ir planuojami rangos darbai.
    Paskutinis taisė ngtvs001; 2025.10.16, 09:45.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Čia gal jau norima padaryti tris juostas viena kryptimi?

    Komentuoti:

Working...
X