Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Pažiūrėjus galą prie Garliavos tai matosi tarsi loginė kelio tąsa pro Kauno pietinį aplinkelį per HES link A1 į Vilnių. Tik jau pačioje Garliavoje tenką kirsti dalį miesto. Įtariu pirminis sumanymas plento toks ir buvo, tik tada nieks apie autostradas nemąstė. Dabar kai ststė tai išvis bukai paleido sovietine trasa link Garliavos, nes taip paprasčiau. Dabar matau vienintelį variantą pro gimnaziją statyti estakadą ir eismą kelti virš miesto kaip Vokietijos miestuose.
-
Jei būtume visi išmirę, furumas kaltintų kam tuos kelius statė, jei nėra kam važinėti.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtent tai mano pasakymas apima.Parašė alga Rodyti pranešimą
Taigi galas piktžolėms aiškina, iššūkiai buvo ne techniniai, o politiniai.
Komentuoti:
-
Dėl Baltarusijos ir Rusijos aš daugiau kaip pvz kriterijo, bet ne šiam ruožui. O šiam dabar jo, kaip tik didesnis prioritetas tektųParašė PoDV Rodyti pranešimą
Čia aišku šiek tiek pritempimas. Tiesiog psichologiniu požiūriu 2020-2021 m. tarptautinė autostrada tiesiog neatrodė prioritetas, kai prioritetas nr. 1 buvo covid valdymas.
Baltarusijos ir Rusijos situacija, sakyčiau, kaip tik skatina kuo greičiau tiesti šią autostradą. Gali būti, kad dėl karo Ukrainoje statybos galėjo būti netgi paspartintos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia aišku šiek tiek pritempimas. Tiesiog psichologiniu požiūriu 2020-2021 m. tarptautinė autostrada tiesiog neatrodė prioritetas, kai prioritetas nr. 1 buvo covid valdymas.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams. Čia gal daugiau tai, kad dėl visokių karantinų buvo sunkiau (brangiau) viską organizuoti. Va Baltarusijos ir kitų kaimynų situacija galbūt ir galima nurodyt kaip ilgiau trunkančius poreikio pokyčius. O čia tai nebent finansiniai srautai covido metu ir tiek.
Baltarusijos ir Rusijos situacija, sakyčiau, kaip tik skatina kuo greičiau tiesti šią autostradą. Gali būti, kad dėl karo Ukrainoje statybos galėjo būti netgi paspartintos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams. Čia gal daugiau tai, kad dėl visokių karantinų buvo sunkiau (brangiau) viską organizuoti. Va Baltarusijos ir kitų kaimynų situacija galbūt ir galima nurodyt kaip ilgiau trunkančius poreikio pokyčius. O čia tai nebent finansiniai srautai covido metu ir tiek.Parašė PoDV Rodyti pranešimąGreitkelis Kaunas-Marijampolė buvo baigtas kažkur metai iki visų karantinų ir sienų uždarymų. 2020-2022 m. laikotarpiu vėlavimą kažkiek galima buvo pateisinti, kad tiesiog tame momente nebuvo poreikio platinti kelio, kai dėl covid buvo vykdoma visokia sienų kontrolė, buvo labai neužtikrinta situacija dėl pandemijos, neaiški trukmė ir perspektyvos. Po 2022 m. ir ypač prasidėjus 2023 m. poreikis užsienio kelionėms vėl iššaugo. Greitkelis vėl buvo pradėtas statyti. Šiuo metu gan ilgos atkarpos statyba vyksta tik antrus metus ir jau daugiau nei pusė atkarpos pradėtos po 2022 m. jau yra baigti darbai.
Iš kitos pusės, gaila, bet 2020-2022 m. bent jau tada galėjo sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, t. y. pratęsti automagistralės ruožą į Kauno pusę, kol Varšuvos kryptimi išlieka neužtikrintumas dėl užsienio kelionių. Eismo intensyvumas pradėjo atsistatinėti jau 2021 m. pirmoje pusėje po visų tų savivaldybių judėjimo ribojimų panaikinimų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Greitkelis Kaunas-Marijampolė buvo baigtas kažkur metai iki visų karantinų ir sienų uždarymų. 2020-2022 m. laikotarpiu vėlavimą kažkiek galima buvo pateisinti, kad tiesiog tame momente nebuvo poreikio platinti kelio, kai dėl covid buvo vykdoma visokia sienų kontrolė, buvo labai neužtikrinta situacija dėl pandemijos, neaiški trukmė ir perspektyvos. Po 2022 m. ir ypač prasidėjus 2023 m. poreikis užsienio kelionėms vėl iššaugo. Greitkelis vėl buvo pradėtas statyti. Šiuo metu gan ilgos atkarpos statyba vyksta tik antrus metus ir jau daugiau nei pusė atkarpos pradėtos po 2022 m. jau yra baigti darbai.
Iš kitos pusės, gaila, bet 2020-2022 m. bent jau tada galėjo sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, t. y. pratęsti automagistralės ruožą į Kauno pusę, kol Varšuvos kryptimi išlieka neužtikrintumas dėl užsienio kelionių. Eismo intensyvumas pradėjo atsistatinėti jau 2021 m. pirmoje pusėje po visų tų savivaldybių judėjimo ribojimų panaikinimų.Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.13, 18:51.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
nu nebuvo tiesiama (darbai) 6 metus. visas paruošimas trunka daug daugiau, nei patys darbai. daug nematomo darbo, kur neišmanėliai net neįsivaizduoja.Parašė spekas Rodyti pranešimąDar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
o politika ne prie ko, nebent trūksta geros projektų vadybos, gal čia yra bėda.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taigi galas piktžolėms aiškina, iššūkiai buvo ne techniniai, o politiniai.Parašė spekas Rodyti pranešimąDar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
2024 12 14 Patikslinimas - kai sakau ,,keliai tiesiami'' turiu minty ir biurokratinę dalį.Paskutinis taisė spekas; 2024.12.14, 18:56.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...
Dar 2012 m. pirmoje pusėje tuometis premjeras Andrius Kubilius su susisiekimo ministru paskelbė Via Baltica nacionalinės svarbos objektu. Taip objektas buvo pripažintas svarbiu nacionaliniu mastu, todėl visos procedūros turėjo vykti pagreitintai ir supaprastinta tvarka.
Atėjus į valdžią naujai vyriausybei 2016 m. prie susiekimo ministerijos vairo stojo Rokas Masiuliis (prieš tai sėkmingai įgyvendinęs SGD terminalo projektą, užbaigęs elektros jungčių su Lenkija ir Švedija statybas ir dabar kuruojantis Lietuvos elektros tinklo pilnutinę sinchronizaciją su Europa). Kažkaip Via Baltica pajudėjo labai greitai, nuo 2017 m. iki 2019 m. buvo realizuota Via Baltica nuo Kauno iki Marijampolės - 40 km. Tada tuometis seimo kultūros komiteto pirmininkas R. Karbauskis sukonfliktavo su susisiekimo ministru, ministras buvo atšauktas, tuo pačiu laikotarpiu pradėjo verkti įvairios degalinės bei paskiri žmonės gyvenę prie numatomos trasos, atsirado daug užsakomujų straipsnių ir projektas sustojo.
Dabar girdėti, kad nuo 2019 iki 2022 m. Via Balticos projektas nebuvo sustojęs, o biurokratai iš tiesų triūste triūsė ir darė visus įmanomus darbus, kad nacionalinės svarbos objektas judėtų į priekį yra mažų mažiausiai neįtikėtina.
Viskas buvo užsikūrę ir būtų toliau gražiai važiavę, tačiau dėl minėtų nesklandumų sustojo ir naujai valdžiai vėl reikėjo viską pakurti naujai, darbų tęstinumo tikrai nebuvo. Prarasta daugiau nei 2 metai tikrai, jei ne visi 4.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Jo, todėl likusieji etapai link Latvijos teoriškai jau turėtų būti suprojektuoti ir pradėti žemės paėmimo darbai, norint realiai po 1-2 metų startuoti. O jei nuo nulio tik pradės po metų, tai realių statybų dar ilgai nebusParašė Premier Rodyti pranešimą
ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...
- 8 patinka
Komentuoti:
-
ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimąoho kaip greitai atsirado filmukas
taip A5 rekonstrukcija pradėta 2017 metais ir per 2 metus nutiesta 40 km autostrada nuo Kauno iki Marijampolės, ir tada 2019 m. viskas sustojo, nors buvo pasiektas geras darbų tempas.
Telieka tikėtis, kad dabartinis persitvarkymas Via Lietuva leis sklandžiai startuoti su likusia Via balticos trasos rekonstrukcija iki Latvijos sienos.
tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...
Komentuoti:
-
Dar prismename, kad Ramūnas netvirtino kelių biudžeto, kol žvyrkeliams neskirs.Parašė thomcius Rodyti pranešimąTai nieks jau nepamena kaip visokios degalinės sukilo, kad vyksta jų genocidas, kaip gyventojai buvo pakurti, kad tvoros statomos per arti namų, kaip kiekvienas nori iš savo sklypo patekti į autostradą?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai nieks jau nepamena kaip visokios degalinės sukilo, kad vyksta jų genocidas, kaip gyventojai buvo pakurti, kad tvoros statomos per arti namų, kaip kiekvienas nori iš savo sklypo patekti į autostradą?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
oho kaip greitai atsirado filmukas
Čia paprasčiausiai norisi komunikacijos kodėl vėluojama su nacionalinės svarbos objektu, kai per visus 2023 m. tepasakoma, kad Sweco vėluoja, tai komunikacija skurdokaParašė Premier Rodyti pranešimąbet tokie dideli projektai visada vėluoja ir ne tik lietuvoje, bet ir europoje.ir ne tik dėl vadybos, bet ir objektyvių dalykų. ar rangovų kaltės...
taip A5 rekonstrukcija pradėta 2017 metais ir per 2 metus nutiesta 40 km autostrada nuo Kauno iki Marijampolės, ir tada 2019 m. viskas sustojo, nors buvo pasiektas geras darbų tempas.Parašė Premier Rodyti pranešimąpriminkit ši A5 rekonstrukcija pradėta kada, ar ne 2017-2019 metais? o Via lietuva persitvarko tik pastaruosius metus ?
Telieka tikėtis, kad dabartinis persitvarkymas Via Lietuva leis sklandžiai startuoti su likusia Via balticos trasos rekonstrukcija iki Latvijos sienos.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Darbų tempas, kai tik minimaliai reikia derintis prie esamos trąsos - įspūdingas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gražus praskridimas virš būsimos trasos, matosi darbų mąstai.
https://www.facebook.com/watch/?v=19...25&ref=sharing
- 9 patinka
Komentuoti:
-
na jo, lengviausia kaltinti viešąjį sektorių, forume populiaru
bet tokie dideli projektai visada vėluoja ir ne tik lietuvoje, bet ir europoje.ir ne tik dėl vadybos, bet ir objektyvių dalykų. ar rangovų kaltės...
priminkit ši A5 rekonstrukcija pradėta kada, ar ne 2017-2019 metais? o Via lietuva persitvarko tik pastaruosius metus ?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jau prieš mėnesį buvo atliktas VIA Lietuva auditas:
Visas straipsnis pateiktas bendrybėmis be jokių konkretumų. Via balticos paskutinės atkarpos projektavimas vėlavo tik 1,5 metų, susisiekimo ministras anskčiau teužsiminė, kad dėl Sweco vėlavimo. Ar negalima atsakyti visuomenei kas, kaip ir kodėl buvo vėluojama net 1,5 metų su nacionalinės svarbos projektu? Atrodo, kad vėl slepiamasi biurokratinėse džiunglėse. Paskutinis etapas nebuvo nei pats ilgiausias, nei techniškai sudėtingiausias. Įspūdis susidaro, kad projektas tiesiog gulėjo kažkuriam tai stalčiuje.Didžioji dalis viešojo pirkimo sutarčių dėl valstybinės reikšmės kelių „Via Lietuva“ statybos darbų atlikimo vėlavo, be to, statybos darbai nebuvo nuosekliai ir skaidriai suplanuoti, darbams 2021–2026 metais numatytas ir planuojamas finansavimas mažesnis už poreikį, apskaičiuotą už šiuos darbus atsakingų institucijų, rodo antradienį paskelbtas Valstybės kontrolės atliktas auditas.
„Via Lietuva“ auditas: kelių statybos darbai nebuvo planuoti skaidriai - LRT
Ar jūs juokaujate?„Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas pabrėžė, kad praėjusiais metais įmonėje buvo peržiūrėti veiklos planavimo procesai bei atlikti esminiai pokyčiai.
Nors dalis reikalingų pokyčių buvo inicijuoti vos prieš daugiau nei metus, jau dabar fiksuojame gerėjančius įmonės rezultatus. Didžiausi nepriklausomos Lietuvos istorijoje kelių infrastruktūros projektai, tokie kaip „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos modernizavimas, yra vykdomi griežtai taip, kaip suplanuota", – pranešime teigė jis.
„Via Lietuva“ auditas: kelių statybos darbai nebuvo planuoti skaidriai - LRT
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: