Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Kuo trukdo radarai, jei laikaisi taisyklių?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar nuvažiavau virš 1000 km į vieną pusę.
    Buvo du ką tik atidaryti ruožai.

    Lietuva.
    Techniškas sudėtingiausias 16 km ruožas atidarytas užvakar.
    Didvyriški Lietuvos kelininkai įveikė didžiulę vandens kliūtį Šešupės upę (kurios važiuojant visiškai nesimato)


    Todėl Lietuvoje yra greičio ribojimas 70 km/val


    Laukiame, kada Via Lietuva prisimins, kad visai neseniai ji buvo labiau panaši ne į Kelių direkciją (LAKD), o į Lietuvos radarų direkciją

    LAKD 2024.08.11
    „Jei greičio matuokliai padeda išsaugoti gyvybes, juos diegsime ir toliau“
    Per šiuos ir ateinančius metus Lietuvos keliuose planuojama įrengti šešis momentinio ir 54 vidutinio greičio matuoklius, penktadienį pranešė Automobilių kelių direkcija. (...) Šiuo metu Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose įrengti 72 momentinio greičio matuokliai ir 131 vidutinio greičio matavimo sistema
    Išleidus kelio tiesimui krūvą Lietuvos ir Europos mokesčių mokėtojų pinigų (16 km ruožas kainavo 223 mln EUR) "besaugant vairuotojų gyvybes" šalia 70 km/val ribojimo ženklų reikėtų prisitatyti taip mėgstamų radarų

    Lenkija.
    Visiškai nesudėtingas Lomžos aplinkkelis su nedidele estakada per užliejamą Narevo upės slėnį buvo atidarytas rugsėjo 30 d. (viena juosta)

    https://www.youtube.com/watch?v=0n2pH5J1y24

    Ten vienoje juostoje leidžiama važiuoti 80 km/val greičiu


    Jei teisingai nugirdau per radiją, Lenkijoje - kuri yra 6 kartus didesnė pagal teritoriją ir kurioje gyvena 10 kartų daugiau žmonių - iš viso yra tik 570 radarų
    Toje šalyje nėra Radarų direkcijos, tačiau yra krašto kelius ir autostradas sėkmingai tiesianti GDDKiA.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Geriau greitį numušti iki 50 km/h tai baudų galima būtų galima surinkti liamą.
    Tai ir su 70km/h visi važiuojantys 130 padeda teises.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Geriau greitį numušti iki 50 km/h tai baudų galima būtų galima surinkti liamą.
    Na vakar buvo gražu žiūrėti, kaip realiai visos lengvosios 130km/h, fūros ant ribotuvo ribos... mina šį ruožą. Visas tranzitinis srautas vieni "automarozai". Ribojimų priežastis vėl kažkur anapus mistiškai sklando... juk turbūt čia pavojingiau nei dvipusiame Lomžos aplinkelyje?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Geriau greitį numušti iki 50 km/h tai baudų galima būtų galima surinkti liamą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiaip tame vakar atidarytame "techniškai dudėtingiausiame" 16 kilometrų ruože iš pirmo žvilgsnio nieko netrūksta, tik šalia gausybės 70 km/val. ribojimo ženklų dar nespėjo pastayti didelio atnaujinto geltono žėnklo, kiek buvo surinkta baudų.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    "Via Lietuva" pavadinimą pakeitė, o iš baimės apsisisioję "70" ženklų statytojai tebeliko

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kaip tik norėjau tą patį parašyt. Naktį teko pravažiuot. Mačiau, kad bus atidarymas tai ramiai su kruizo kontrole ir kava rankoj važiuoju 130… ir pyst autostrados pabaiga. Nu galvoju gal vieną ženklą pamiršo nuimt. Po to žiūriu 70km/h visas miškas. Pakazūcha visiška.
    Išbandžiau šiandien ir aš. Tas 70 km/h ribojimas dviejų juostų kelyje 16 kilometrų ruože pagal absurdą užima antrą vietą po ribojimo iki 70 km/h ruože KK102 už Miškonių link Nemenčinės Pirma vieta anai atkarpai kirta, nes ji visiškai baigta.

    Ryte nebuvo daug mašinų. Pabandžiau važiuoti leistinu greičiu, bet tokių buvo nedaug - visi ignoravo idiotišką ribojimą.
    Po pomapastiško atidarymo paliktas 70 km/h labai primena rusišką "įstatymų griežtumą kompensuoja visiškas jų nevykdymas"

    Prasilėkiau šiandien ir Lomžos aplinkkeliu.
    Važiuodami to aplinkkeliu estakada per užliejamas Narevo upės pievas juokėmės iš LAKD PiaRščikų sugalvoti "labiausiai techniškai sudėtingo etapo", Suvalkijos lygumose įveikiant neįtikėtino lietuvių kelinkams sudėtingumo Šešupės upę.
    Beje, Lomžos aplinkkelyje × 1 juostų kelyje su žymiai didesniu aytomobilių srautu visur yra 80 km/h greitis.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Jei kažkas rieda 100 kmh likus 250 metrų iki žiedo kelyje, kur 100kmh važiuoti tikrai neleidžiama, tas kažkas neturėtų vairuoti.
    Jei ten būtų didesnis atstumas iki žiedo, tuomet greitėjimo juostą dar būtų galima pateisinti. Tačiau dabar ji ten būtų visiškai perteklinė.
    Tai aišku. Koks greitis ten turi būti leidžiamas, kas tas išvažiavimas iš kolonėlės būtų saugus? 30?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Juostų paskirtis suvienodinti eismo srauto greičius. Jei kažkas, išvažiuodamas iš autostrados ten dar rieda kad ir 100kmh, o kažkas iš degalinės išlenda važiuodamas ant 20kmh, tai yra 80kmh skirtumas. Ir nesvarbu, ar ten lėtėjimo juosta, ar greitėjimo, ar nuovaža iš autostrados.
    Jei kažkas rieda 100 kmh likus 250 metrų iki žiedo kelyje, kur 100kmh važiuoti tikrai neleidžiama, tas kažkas neturėtų vairuoti.
    Jei ten būtų didesnis atstumas iki žiedo, tuomet greitėjimo juostą dar būtų galima pateisinti. Tačiau dabar ji ten būtų visiškai perteklinė.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?
    Juostų paskirtis suvienodinti eismo srauto greičius. Jei kažkas, išvažiuodamas iš autostrados ten dar rieda kad ir 100kmh, o kažkas iš degalinės išlenda važiuodamas ant 20kmh, tai yra 80kmh skirtumas. Ir nesvarbu, ar ten lėtėjimo juosta, ar greitėjimo, ar nuovaža iš autostrados.

    Lietuvoj pilna tokių mazgų, kur juosta būna lėtėjimo išsukanties, ir greitėjimo įsiliejantiems į greitkelį. Ir tai yra didžiausia pieva, kokia gali būti - ji tiesiog neveikia.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nu jo, grynas blogis. Nebebus avarijų kaktomuša į blyną dėl kantrybės trūkumo vilktis paskui fūrą ar traktorių, kelio nelygumų, užmigimų ir t.t.
    Papildomai sugaištų N valandų, subaladotos pakabos,...
    Nesupratai minties. Čia kaip muzikos klausyt iš vinilo. Kartais užsidėt vinilą gerai ir prablaško kasdienybę. Bet aišku kasdienai Spotify patogiau.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nu jo, grynas blogis. Nebebus avarijų kaktomuša į blyną dėl kantrybės trūkumo vilktis paskui fūrą ar traktorių, kelio nelygumų, užmigimų ir t.t.
    Papildomai sugaištų N valandų, subaladotos pakabos,...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Važiavau prieš valandą visu nauju ruožu. Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.

    Aišku vilniečiai pažiūrėt nenuvažiuos, straipsniukas gavosi, ko daugiau reikia.
    Kaip tik norėjau tą patį parašyt. Naktį teko pravažiuot. Mačiau, kad bus atidarymas tai ramiai su kruizo kontrole ir kava rankoj važiuoju 130… ir pyst autostrados pabaiga. Nu galvoju gal vieną ženklą pamiršo nuimt. Po to žiūriu 70km/h visas miškas. Pakazūcha visiška.

    Šiaip įdomus jausmas pervažiuot Lenkiją vien autostrada. Malonu, bet ir nostalgiją apėmė. Baigsis lenkiškų miestelių keiksnojimas, vietines kavines pakeičia unifikuoti makdonai ir nebebus adrenalino lenkiant fūrų kolonas. Žodžiu nuobodi, bet saugi ir greita civilizacija. Tolimoj ateity bus galima jaunimui organizuot ekspedicijas per kaimus kaip koks route 66…

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Va taip galėjo kažką panašaus padaryti:

    https://www.google.com/maps/@53.9985...oASAFQAw%3D%3D

    Tikslas, kad fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų.

    N'tajį kart nekartosiu to pačio.
    Iš degalinės visos išvažiuojančius mašinos privalo praleisti lėtėjimo juosta važiuojančias iki žiedo. Nebent ten pagal Jūsų pageidavimą bus padarytas lygiareikšmis susikirtimas.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?
    Va taip galėjo kažką panašaus padaryti:

    https://www.google.com/maps/@53.9985...oASAFQAw%3D%3D

    Tikslas, kad fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų.

    N'tajį kart nekartosiu to pačio.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    kad pvz fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų. Tiesiog mašinos išvažiuojančios iš degalinės sklandžiai įsilietų į tą juostą greitėdamos ir viskas
    Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    O kam greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Eh?
    kad pvz fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų. Tiesiog mašinos išvažiuojančios iš degalinės sklandžiai įsilietų į tą juostą greitėdamos ir viskas

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Aš noriu pasakyti, kad ta juosta tarsi yra letėjimo juosta, bet išvažiuojantiems iš deglinės jokios greitėjimo juostos nėra.
    O kam greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Eh?

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą

    Čia jūs suklydote ir rašote netiesą. Nes ten prie degalinės ne pagrindinė trasa, o išsukimas į Marijampolę ir ten tikrai greitis ne 130.
    Skaitom iš naujo ką parašiau: "kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai"

    Tai parašyk tiesą ir kaip turi būti

    Po išvažiavimo greitį nuo 130km/h iki kiek ten turi nusimesti,kad saugiai pravažiuot? Niekas ant 130km/h ten nevažiuos nes autostrada baigėsi.
    Aš noriu pasakyti, kad ta juosta tarsi yra letėjimo juosta, bet išvažiuojantiems iš deglinės jokios greitėjimo juostos nėra.

    Komentuoti:

Working...
X