Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Vakar nuvažiavau virš 1000 km į vieną pusę.
Buvo du ką tik atidaryti ruožai.
Lietuva.
Techniškas sudėtingiausias 16 km ruožas atidarytas užvakar.
Didvyriški Lietuvos kelininkai įveikė didžiulę vandens kliūtį Šešupės upę (kurios važiuojant visiškai nesimato)
Todėl Lietuvoje yra greičio ribojimas 70 km/val
Laukiame, kada Via Lietuva prisimins, kad visai neseniai ji buvo labiau panaši ne į Kelių direkciją (LAKD), o į Lietuvos radarų direkciją
LAKD 2024.08.11
„Jei greičio matuokliai padeda išsaugoti gyvybes, juos diegsime ir toliau“
Per šiuos ir ateinančius metus Lietuvos keliuose planuojama įrengti šešis momentinio ir 54 vidutinio greičio matuoklius, penktadienį pranešė Automobilių kelių direkcija. (...) Šiuo metu Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose įrengti 72 momentinio greičio matuokliai ir 131 vidutinio greičio matavimo sistema
Išleidus kelio tiesimui krūvą Lietuvos ir Europos mokesčių mokėtojų pinigų (16 km ruožas kainavo 223 mln EUR) "besaugant vairuotojų gyvybes" šalia 70 km/val ribojimo ženklų reikėtų prisitatyti taip mėgstamų radarų
Lenkija.
Visiškai nesudėtingas Lomžos aplinkkelis su nedidele estakada per užliejamą Narevo upės slėnį buvo atidarytas rugsėjo 30 d. (viena juosta)
https://www.youtube.com/watch?v=0n2pH5J1y24
Ten vienoje juostoje leidžiama važiuoti 80 km/val greičiu
Jei teisingai nugirdau per radiją, Lenkijoje - kuri yra 6 kartus didesnė pagal teritoriją ir kurioje gyvena 10 kartų daugiau žmonių - iš viso yra tik 570 radarų
Toje šalyje nėra Radarų direkcijos, tačiau yra krašto kelius ir autostradas sėkmingai tiesianti GDDKiA.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGeriau greitį numušti iki 50 km/h tai baudų galima būtų galima surinkti liamą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGeriau greitį numušti iki 50 km/h tai baudų galima būtų galima surinkti liamą.Ribojimų priežastis vėl kažkur anapus mistiškai sklando... juk turbūt čia pavojingiau nei dvipusiame Lomžos aplinkelyje?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Geriau greitį numušti iki 50 km/h tai baudų galima būtų galima surinkti liamą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tame vakar atidarytame "techniškai dudėtingiausiame" 16 kilometrų ruože iš pirmo žvilgsnio nieko netrūksta, tik šalia gausybės 70 km/val. ribojimo ženklų dar nespėjo pastayti didelio atnaujinto geltono žėnklo, kiek buvo surinkta baudų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
"Via Lietuva" pavadinimą pakeitė, o iš baimės apsisisioję "70" ženklų statytojai tebeliko
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaip tik norėjau tą patį parašyt. Naktį teko pravažiuot. Mačiau, kad bus atidarymas tai ramiai su kruizo kontrole ir kava rankoj važiuoju 130… ir pyst autostrados pabaiga. Nu galvoju gal vieną ženklą pamiršo nuimt. Po to žiūriu 70km/h visas miškas. Pakazūcha visiška.
Ryte nebuvo daug mašinų. Pabandžiau važiuoti leistinu greičiu, bet tokių buvo nedaug - visi ignoravo idiotišką ribojimą.
Po pomapastiško atidarymo paliktas 70 km/h labai primena rusišką "įstatymų griežtumą kompensuoja visiškas jų nevykdymas"
Prasilėkiau šiandien ir Lomžos aplinkkeliu.
Važiuodami to aplinkkeliu estakada per užliejamas Narevo upės pievas juokėmės iš LAKD PiaRščikų sugalvoti "labiausiai techniškai sudėtingo etapo", Suvalkijos lygumose įveikiant neįtikėtino lietuvių kelinkams sudėtingumo Šešupės upę.
Beje, Lomžos aplinkkelyje × 1 juostų kelyje su žymiai didesniu aytomobilių srautu visur yra 80 km/h greitis.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jei kažkas rieda 100 kmh likus 250 metrų iki žiedo kelyje, kur 100kmh važiuoti tikrai neleidžiama, tas kažkas neturėtų vairuoti.
Jei ten būtų didesnis atstumas iki žiedo, tuomet greitėjimo juostą dar būtų galima pateisinti. Tačiau dabar ji ten būtų visiškai perteklinė.
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąJuostų paskirtis suvienodinti eismo srauto greičius. Jei kažkas, išvažiuodamas iš autostrados ten dar rieda kad ir 100kmh, o kažkas iš degalinės išlenda važiuodamas ant 20kmh, tai yra 80kmh skirtumas. Ir nesvarbu, ar ten lėtėjimo juosta, ar greitėjimo, ar nuovaža iš autostrados.
Jei ten būtų didesnis atstumas iki žiedo, tuomet greitėjimo juostą dar būtų galima pateisinti. Tačiau dabar ji ten būtų visiškai perteklinė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?
Lietuvoj pilna tokių mazgų, kur juosta būna lėtėjimo išsukanties, ir greitėjimo įsiliejantiems į greitkelį. Ir tai yra didžiausia pieva, kokia gali būti - ji tiesiog neveikia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNu jo, grynas blogis. Nebebus avarijų kaktomuša į blyną dėl kantrybės trūkumo vilktis paskui fūrą ar traktorių, kelio nelygumų, užmigimų ir t.t.
Papildomai sugaištų N valandų, subaladotos pakabos,...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nu jo, grynas blogis. Nebebus avarijų kaktomuša į blyną dėl kantrybės trūkumo vilktis paskui fūrą ar traktorių, kelio nelygumų, užmigimų ir t.t.
Papildomai sugaištų N valandų, subaladotos pakabos,...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Važiavau prieš valandą visu nauju ruožu. Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.
Aišku vilniečiai pažiūrėt nenuvažiuos, straipsniukas gavosi, ko daugiau reikia.
Šiaip įdomus jausmas pervažiuot Lenkiją vien autostrada. Malonu, bet ir nostalgiją apėmė. Baigsis lenkiškų miestelių keiksnojimas, vietines kavines pakeičia unifikuoti makdonai ir nebebus adrenalino lenkiant fūrų kolonas. Žodžiu nuobodi, bet saugi ir greita civilizacija. Tolimoj ateity bus galima jaunimui organizuot ekspedicijas per kaimus kaip koks route 66…
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
Va taip galėjo kažką panašaus padaryti:
https://www.google.com/maps/@53.9985...oASAFQAw%3D%3D
Tikslas, kad fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų.
N'tajį kart nekartosiu to pačio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?
https://www.google.com/maps/@53.9985...oASAFQAw%3D%3D
Tikslas, kad fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų.
N'tajį kart nekartosiu to pačio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
kad pvz fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų. Tiesiog mašinos išvažiuojančios iš degalinės sklandžiai įsilietų į tą juostą greitėdamos ir viskas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
O kam greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Eh?
Komentuoti:
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąAš noriu pasakyti, kad ta juosta tarsi yra letėjimo juosta, bet išvažiuojantiems iš deglinės jokios greitėjimo juostos nėra.
Komentuoti:
-
Parašė luknas Rodyti pranešimą
Čia jūs suklydote ir rašote netiesą. Nes ten prie degalinės ne pagrindinė trasa, o išsukimas į Marijampolę ir ten tikrai greitis ne 130.
Tai parašyk tiesą ir kaip turi būti
Po išvažiavimo greitį nuo 130km/h iki kiek ten turi nusimesti,kad saugiai pravažiuot? Niekas ant 130km/h ten nevažiuos nes autostrada baigėsi.
Aš noriu pasakyti, kad ta juosta tarsi yra letėjimo juosta, bet išvažiuojantiems iš deglinės jokios greitėjimo juostos nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: