Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sklansky
    replied
    Vyriausybėje – „Via Baltica“ ruožo prie Kauno rekonstrukcijos specialusis planas

    Patvirtinus specialųjį planą rekonstruoti kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai atkarpą nuo 16,465 km iki 23,32 km numatoma iki 2026 metų pabaigos.

    Specialiajame plane bus numatyta važiavimo greitį padidinti iki 130 km per valandą, tranzitinį transportą atskirti nuo vietinio, panaikinti visas vieno lygio sankryžas ir nuovažas, sankryžas rengti kas 5 kilometrus, įgyvendinti aplinkosaugos priemones, numatyti komunikacijoms reikalingus servitutus, teritorijų apsaugos zonas.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/03/...alusis-planas/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    NEVER
    Kolega, nereikia taip pesimistiškai žiūrėti į nedideliius sutrikimus. Nesvarbu, kad atkarpa nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos dar nesuprojektuota
    Juk ministras žadėjo "dviem metais anksčiau nei planuota", jei darbai nestrigs.

    15min.lt 2021 01 27
    M.Skuodis nori paspartinti „Via Baltica“ tiesimą
    Tarptautinė automagistralė „Via Baltica“ Lietuvoje turėtų būti baigta 2025 metų pabaigoje, tačiau su sąlyga, jeigu darbai nestrigs, sako susisiekimo ministras.
    Vis dėlto M,Skuodis sako, kad 2025 metų data jo netenkina ir todėl jis žada ieškoti būdų, kaip darbus pagreitinti. „Viską planuotume pabaigti geriausiu atveju, jeigu turime finansus, su viešaisiais pirkimais niekas nevėluoja, tai 2025 metų pabaigoje. “

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ma-667-1446304
    LAKD 2022.12.09
    Pradedami „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo darbai
    Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėn., dviem metais anksčiau nei planuota.

    https://lakd.lt/naujienos/pradedami-...travimo-darbai

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Ir kada tikimasi praeiti visus formalumus ir realiai pradėti stumdyti žemes?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Taip, paskutinis ruožas tarp Naujienėlės ir LT/PL sienos (85,00–97,06 km).
    Ir kada tikimasi praeiti visus formalumus ir realiai pradėti stumdyti žemes?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ar dar liko ruožų, kuriuose dar nėra nei statybų, nei paskelbtų statybos pirkimų?
    Taip, paskutinis ruožas tarp Naujienėlės ir LT/PL sienos (85,00–97,06 km).

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Ar dar liko ruožų, kuriuose dar nėra nei statybų, nei paskelbtų statybos pirkimų?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Paskelbtas naujas pirkimas ruožui nuo 56,83 iki 72,50 km
    II dalis: Objektas
    II.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
    Trukmė mėnesiais: 31

    II.2.13) Informacija apie Europos Sąjungos fondus
    Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip

    IV dalis: Procedūra
    IV.1.1) Procedūros tipas
    Atviras konkursas
    Pagreitinta procedūra
    Pagrindimas: Atsižvelgiant į tai, kad magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 56,83 iki 72,50 km yra geopolitiškai svarbus sausumos ruožas, bei strategiškai svarbus tiek kariniam mobilumui, tiek valstybei, šio ruožo statybos darbai, atsižvelgus į jų sudėtingumą, turi prasidėti kaip įmanoma greičiau, kad būtų pasiektas <...> įgyvendinimo terminas, kuris yra 2024 m. III ketv.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Šios savaitės žurnale ,,Savaitė'' rašoma apie papildomą pelno mokestį bankams ir surinktų lešų panaudojimą kariniams tikslams. Kas man pasirodė įdomu tai, kad minimas kažkoks aplinkkelis, keliai ir kita infrastruktūra bei kelių palei Lenkijos sieną remontai su rekonstrukcijomis.

    Galbūt pasiseks ir tie pinigai bus panaudoti būtent tiems keliams ir aplinkkeliui, kurie nebuvo nutiesti / rekonstruoti iki šiol?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Bandoma pasakyti kad kelius stato ne kvadratinei kilometrai ploto, o žmogaus mokami mokesčiai.
    Kitos bėdos yra ir su žmonių ir verslo pasipriešinimais, seniai jau buvo paruošti projektai iki Lenkijos sienos, bet kažkam tvora per arti langų bus, kažkokios degalinės bankrutuos, kažkam reiks keliais kilometrais toliau pavažiuoti apsisukti, kažkur medį iškirs ir t.t. Žodžiu LAKD neturi kiaušų priimtus projektus įgyvendinti. Kažkieno interesai svarbiau už žmonių gyvybes.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Jaučiu, kad koks nors Singapūras pagal greitkelių milimetrų skaičių vienam gyventojui yra labai atsilikęs.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Blemba, taikliai čia mane pajuokei. Taigi gyvenam paraleliose visatose, pas mane 420 km autostradų, o pas tave 0, tai vidurkį skaičiuoti nėra prasmės!
    Džiaugiuos, kad patiko. Žinau dar viena gerą: Teoriškai arklys, o praktiškai nepastovi Čia lietuvių liaudies išmintis...

    O jei rimtai: kaip 147mm greitkelių gyventojui prisideda prie saugumo A5 kelyje nuo sienos iki Marijampolės ir nuo A1 iki Latvijos sienos?

    Aš suprantu, kad pačiam labai patinka statistika, ją galima išlankstyti kaip nori. Nuo to saugumas konkrečiame kelyje nepadidėja...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Šiaip labai įdomus metodas lyginti autostradų ilgį ne pagal šalies teritoriją, o pagal gyventojų skaičių.
    Na, autostradų statyba ir priežiūra kainuoja, ir galų gale už jas moka mokesčių mokėtojai. A5 likusiems 40 km planuojama kaina yra 13000 € per metrą. Per Lietuvos gyventoją tai bus 187 €, arba 933 € nuo mano penkių asmenų šeimos. 530 milijonų. 0,8% Lietuvos metinio BVP.

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tikrai nekomentuosiu poreikio autostradoms Lietuvoje, bet gal nustokime akivaizdžiai meluoti, kad pas kaimynus su keliais tvarkomasi prasčiau?
    Puikiai tvarkomasi, per kokius 10 metų jie padvigubino savo autostradų tinklą ir per artimiausius 10 metų ketina dar padidint 40% iki pilnai išvystyto kelių tinklo. Bet jie pradėjo nuo labai jau žemos startinės pozicijos.
    Paskutinis taisė alga; 2023.03.14, 00:10.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O kas kur meluoja?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Blemba, taikliai čia mane pajuokei. Taigi gyvenam paraleliose visatose, pas mane 420 km autostradų, o pas tave 0, tai vidurkį skaičiuoti nėra prasmės!
    Šiaip labai įdomus metodas lyginti autostradų ilgį ne pagal šalies teritoriją, o pagal gyventojų skaičių. Ar Klaipėdoje 400 ar 150 tūkst., manau visi sutariame, kad tai pakankamai svarbus miestas, vertas būti sujungtas autostrada su sostine.

    Beje, jei jau prakalbom, kiek ''lenkams reikia pavyti iki Lietuvos autostradų ilgio'', pagal lenkų vikipediją:

    Per 2023 metus ketinama priduoti: 285 km
    2024: 329 km
    2025: 328 km
    2026: 196 km
    2027: 67 km

    T.y. virš 1205 km greitkelių/autostradų per 4 metus, arba trūksta vos 50 km iki tamstos paminėto skaičiaus 722+535

    Tikrai nekomentuosiu poreikio autostradoms Lietuvoje, bet gal nustokime akivaizdžiai meluoti, kad pas kaimynus su keliais tvarkomasi prasčiau?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Palatoje guli 6 pacientai. Penkiems jų – karštinė, jų kūno temperatūra 39.6° C. O šeštajam jau karštinė pasibaigė ir jis jau atvėsęs iki palatos temperatūros (22° C). O dabar pritaikykime vidutinės temperatūros taisyklę – (5×39.6 + 22) / 6 = 36.66. Remdamiesi tokiu rodikliu galime drąsiai teigti, kad palatoje esantys pacientai yra vidutiniškai visiškai sveiki.
    Blemba, taikliai čia mane pajuokei. Taigi gyvenam paraleliose visatose, pas mane 420 km autostradų, o pas tave 0, tai vidurkį skaičiuoti nėra prasmės!

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tuoj būsi išvadintas sužvėrėjusiu dvokiančiu automobilistiniu morozu.
    Gatvės ir turi būti siauros!
    Gatvė gali būti siaura, nei man, nei tranzitinio transporto vairuotojams tai nei įdomu, nei aktualu. Viskas ko reikia, tai atskirti srautus, kad jie nesikirstų, kaip yra dabar. Idealiu atveju, turėtų būti viadukas virš viso to mazgo tiesiai į A1.

    Ten tas mazgas aplamai yra košmariškas: A5>A1 kertasi srautai po Sargėnų viaduku (kurį dabar remontuoja), o A1>A5 ruože nuo IX forto iki Mosėdžio g. 3 kartus persidengia greitėjimo/lėtėjimo juostos: Jei važiuoji A1>A5, tave blokuoja atvažiuojantys nuo Megos ir sukantys link Depo, tada eismas stoja, nes kažkas išsukinėja į Circle K, kažkas iš jos bando įsilieti, ir už keliasdešimt metrų bando į A5 įsilieti atvažiavę pro Skubą (nežinau kokia ten gatvė)...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    dėl siauros gatvės
    tuoj būsi išvadintas sužvėrėjusiu dvokiančiu automobilistiniu morozu.
    Gatvės ir turi būti siauros!

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Tokios avarijos parodo kaip žūtbūt reikia 4 juostų magistralės - susidūria transportas, užbarikaduoja abi juostas... Gaunasi, kad šalies viena svarbiausių transporto arterijų atjungta...
    Kaune ta pati magistralė atjungiama kasdien, kai šimtai Sargėnų, Domeikavos gyventojų grįžta namo ir dėl siauros gatvės (Vandžiogalos pl.) užkemša nuvažiavimą nuo A5 į A1...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Šokiruojantis faktas, suprantu. Bet faktas. Lenkijoj šiam momentui yra 4886,6 km autostradų ir greitkelių (https://www.gov.pl/web/gddkia) ir 38036 tūkst gyventojų pagal 2022 metų surašymą (šaltinis: Wikipedia). Padalinę gaunam 128 milimetrus galvai.

    Lietuvoje turime:

    * A1 nuo Grigiškių iki Vievio 18 km
    * A1 nuo Vievio iki Ramučių 54 km
    * A1 nuo IX forto iki Jakų žiedo 189 km
    * A2 nuo Bukiškio iki Šilagalio 116 km
    * A5 nuo Jurginiškių iki Puskelnių 32 km
    * A9 tarp Šiaulių ir Radviliškio su "555 automobilių kelias" ženklais 11 km

    Viso tai yra 420 km. Net neskaičiuojam visokių Molėtų, Minsko plentų, Vilniaus aplinkkelio. Padalinus iš 2840 tūkst. gyventojų, tai išeina 147 mm gyventojui. Kai lenkai pastatys dar 722 km greitkelių, tai susilygins šituo rodikliu su mumis. Tik, spėju, greičiau tie 40 km tarp Puskelnių ir sienos atsiras, tada lenkams reikės dar 535 km pastatyt, kad pavytų Lietuvą pagal autostradų ir greitkelių ilgį vienam gyventojui.
    Palatoje guli 6 pacientai. Penkiems jų – karštinė, jų kūno temperatūra 39.6° C. O šeštajam jau karštinė pasibaigė ir jis jau atvėsęs iki palatos temperatūros (22° C). O dabar pritaikykime vidutinės temperatūros taisyklę – (5×39.6 + 22) / 6 = 36.66. Remdamiesi tokiu rodikliu galime drąsiai teigti, kad palatoje esantys pacientai yra vidutiniškai visiškai sveiki.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Turbūt fūrų vairuotojai irgi kažkur pasiskaitė, kad Lietuvoje "yra daugiau autostradų nei Lenkijoje".
    Šokiruojantis faktas, suprantu. Bet faktas. Lenkijoj šiam momentui yra 4886,6 km autostradų ir greitkelių (https://www.gov.pl/web/gddkia) ir 38036 tūkst gyventojų pagal 2022 metų surašymą (šaltinis: Wikipedia). Padalinę gaunam 128 milimetrus galvai.

    Lietuvoje turime:

    * A1 nuo Grigiškių iki Vievio 18 km
    * A1 nuo Vievio iki Ramučių 54 km
    * A1 nuo IX forto iki Jakų žiedo 189 km
    * A2 nuo Bukiškio iki Šilagalio 116 km
    * A5 nuo Jurginiškių iki Puskelnių 32 km
    * A9 tarp Šiaulių ir Radviliškio su "555 automobilių kelias" ženklais 11 km

    Viso tai yra 420 km. Net neskaičiuojam visokių Molėtų, Minsko plentų, Vilniaus aplinkkelio. Padalinus iš 2840 tūkst. gyventojų, tai išeina 147 mm gyventojui. Kai lenkai pastatys dar 722 km greitkelių, tai susilygins šituo rodikliu su mumis. Tik, spėju, greičiau tie 40 km tarp Puskelnių ir sienos atsiras, tada lenkams reikės dar 535 km pastatyt, kad pavytų Lietuvą pagal autostradų ir greitkelių ilgį vienam gyventojui.

    Komentuoti:

Working...
X