Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Austras
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Kodėl eismoinfo panaikinta informacija apie kelio remonto darbus. Tai ženklai gaunasi kaip ir savavališkai palikti? Suprantu, kad uždėti būsimi apribojimai vėluoja atsirasti sistemoje, bet kad atvirkščiai
    Negaliu pakomentuoti eismo info, kaip ir patvirtinti, kad kelio darbų ženklai yra šiandien.
    Ženklus mačiau penktadienį popiet išvažiuodamas ir vakar vakare grįždamas.
    Ir taip, dar kartą pakartoju, kad sutinku jog ten greičio ribojimas nesąmoningas

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Važiuojant nuo Kauno pusės, prieš Marijampolės mazgą, abiejose kelio pusėse yra ženklai su lentele 15 km.
    Galimai "atidarymui" butvo nuimtas ir po kelių dienų vėl uždėtas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Labai trumpai grįžtant prie praeitos savaitės ginčo ar sudėti kelio darbų ženklai - savaitgalį teko pravažiuoti minėtą ruožą:
    Važiuojant nuo Kauno pusės, prieš Marijampolės mazgą, abiejose kelio pusėse yra ženklai su lentele 15 km.
    Grįžtant nuo Lenkijos pusės yra ženklai su lentele 15,7 km.
    Foto neturiu, teks patikėti žodžiu
    Panašu, kad Romas buvote neteisus. Taip, sutinku, kad greičio ribojimas ten nesąmonė ir ženklinimas galėtų būti aiškesnis, kad eitų geriau suprasti, kodėl greitis ribojamas. Bet yra kaip yra ir kelio darbų ruožai nurodyti iš abiejų pusių.
    Ne dėl šių ženklų ruožo galuose buvimo diskusija prasidėjo, kaip pamenat, o dėl ribojimo. Nebeesmė, kas kur ko nepamatė. Bet net ir dabar, jei patvirtini, kad jie yra, kyla kitas klausimas? Kodėl eismoinfo panaikinta informacija apie kelio remonto darbus. Tai ženklai gaunasi kaip ir savavališkai palikti? Suprantu, kad uždėti būsimi apribojimai vėluoja atsirasti sistemoje, bet kad atvirkščiai
    Apie eismoinfo:
    "Eismo informacijos centras veikia kiekvieną dieną 24 valandas per parą. Jo tikslas – rinkti, sisteminti ir teikti visuomenei bei „Via Lietuva“ darbuotojams informaciją apie eismo sąlygas valstybinės reikšmės keliuose, koordinuoti kelių priežiūros veiksmus."

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dar labiau neaišku, kodėl iki šiol ribojamas greitis iki 70 km/ h, jei jokie darbai nevyksta.
    Taip pritariu, kad nesąmonė.
    Aš šį ruožą važiavau 100 km/h, mane lenkė tik pora automobilių, kiti taip pat daugiau/mažiau iki 100 km/h važiavo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Važiuojant nuo Kauno pusės, prieš Marijampolės mazgą, abiejose kelio pusėse yra ženklai su lentele 15 km.
    Grįžtant nuo Lenkijos pusės yra ženklai su lentele 15,7 km.
    Foto neturiu, teks patikėti žodžiu
    Važiuojant nuo Kauno pusės nepastebėjau ženklo "Kelio taisymas". Grįžtant nuo sienos toks ženklas iš tikrųjų yra - prieš Skardupius.
    Neaišku, kodėl tokie ženklai nėra kartojami po kiekvieno įvažiavimo į autostradą.
    Dar labiau neaišku, kodėl iki šiol ribojamas greitis iki 70 km/ h, jei jokie darbai nevyksta.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.21, 13:46.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Labai trumpai grįžtant prie praeitos savaitės ginčo ar sudėti kelio darbų ženklai - savaitgalį teko pravažiuoti minėtą ruožą:
    Važiuojant nuo Kauno pusės, prieš Marijampolės mazgą, abiejose kelio pusėse yra ženklai su lentele 15 km.
    Grįžtant nuo Lenkijos pusės yra ženklai su lentele 15,7 km.
    Foto neturiu, teks patikėti žodžiu
    Panašu, kad Romas buvote neteisus. Taip, sutinku, kad greičio ribojimas ten nesąmonė ir ženklinimas galėtų būti aiškesnis, kad eitų geriau suprasti, kodėl greitis ribojamas. Bet yra kaip yra ir kelio darbų ruožai nurodyti iš abiejų pusių.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Kažkada esu važiavęs Vokietijoje pro naujai statomą autobahną, tai ten storis asfalto turbūt koks pusmetris buvo, o viduryje dar ir tekstilinis baltos spalvos paklotas matėsi, tai tas devėjimasis yra sąlyginis ir priklauso nuo srautų tam tikroje vietoje.
    pusmetrį deda gelžbetonio po asfaltu, mažiau bėdų su provėžom.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal naujame 16 km ruože jau nebėra tų absurdiškų ribojimų iki 70 km/h?
    dar yra
    Paskutinis taisė digital; 2024.10.18, 13:36. Priežastis: sutrumpinta citata

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nepatogi Mapilary navigacija - bent lyginant su Google Street View
    Ar ten matosi kelio ženklai su remonto darbais?

    Eismoinfo rodo, kad Fegda pabaigė visus darbus į šiaurę nuo Marijamplės
    Tik UAB Alkesta iki 2024.12.02 vykdo remonto darbus įvažiavimuose į A5 iš Marijampolės

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Gal naujame 16 km ruože jau nebėra tų absurdiškų ribojimų iki 70 km/h?

    Komentuoti:


  • Daan
    replied
    Galite pasižvalgyti, ruožas ties Marijampole 2024-10-12:
    https://www.mapillary.com/app/?pKey=345537181981298
    https://www.mapillary.com/app/?pKey=1041391454134970

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Situacija pačiame pasienyje su Lenkija
    '
    Romai, turi GPX įrašus? Papiešk faktinę situaciją OpenStreetMap, arba atsiųsk man ir aš papiešiu. Bus visiems geriau, tame tarpe ir tavo mėgiamas www.mapy.cz mėnesio bėgyje atsinaujins.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Paskutiniai keli šimtai metrų iki Lenkijos sienos
    Foto 2024.10
    Išsukimas iš apylankos aplink buvusią muitinės aikštelę
    Dešinėje - būsimos autostrados trasas




    Rugsėjį buvo sukama į dešinę nuo buvusio kelio, dabar - į kairę






    Statomas viadukas










    Kairėje - pasienio stulpas Nr.140


    Paskutiniai metrai Lietuvoje


    Lenkija


    S61 eina iki pat Mazovijos Ostruvos (Ostrów Mazowiecka)
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.18, 02:46.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Čia naturali kalva tokia nukasta?
    Anksčiau lyg ir nesimatė ten tokių kalnų
    Tuos "kalnus" anksčiau užstojo muitinės pastatai ir medžiai
    Google Street View 2024.04 nuotrauka

    https://www.google.pl/maps/@54.31447...5410&entry=ttu

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Situacija pačiame pasienyje su Lenkija

    Nedidelis kamštukas
    Čia naturali kalva tokia nukasta?

    Anksčiau lyg ir nesimatė ten tokių kalnų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Situacija pačiame pasienyje su Lenkija
    '

    Foto 2024.10
    Prieš "Baltic Petroleum degalinę (degalinė yra ten, kur kairėje išvsukinėja "fūra")


    "Alaušos" degalinė


    Statomas viadukas


    Už "Alaušos" degalinės - nsukimas į dešinę








    Kairėje - sulygintas su žeme buvęs Kalvarijos muitinės pastatas


    Nedidelis kamštukas


    Vyksta pasienio patikra

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuojame toliau
    Foto 2024.10
    Likus 5 km iki sienos (ženklas "Pasienio ruožas") dešinėje pusėje matosi paskutinio etapo darbai








    Posūkis į Sangrūdą




    Prie dviejų Nestės degalinių








    Sankryža su keliu RK2615 Salaperaugis -Liubavas


    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.16, 16:33.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alvarito Rodyti pranešimą

    O nenori tiesiog pažiūrėti Romo nuotraukų iš ruožo pradžios nuo kauno pusės ir įsitikinti kad ten nėra ženklų?
    Pabandysiu

    Komentuoti:


  • alvarito
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nesiginčysiu kas ten yra kitom dienom. Tiesiog taip pat važiavau paminėtą šeštadienį ir ženklus mačiau. Ar jie ten buvo laikinai pastatomi ar kokie, tikrai neatkreipiau dėmesio. Važiuojant nuo PL pusės, tai kabėjo ne laikini ir jie net matomi Romo nuotraukose. Bet ten ženklai tik pačioje pradžioje ruožo ir daugiau pradubliuotų berods nėra. O ar jie dar šiandien yra, tikrai nežinau
    O nenori tiesiog pažiūrėti Romo nuotraukų iš ruožo pradžios nuo kauno pusės ir įsitikinti kad ten nėra ženklų?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nes tai pagarbos kitiems žmonėms apraiška. Tose institucijose tuos sprendimus darė žmonės. Darė, nes turėjo priežastis. Gal jų pačių klaidos, prieš tai buvusio etapo klaidos, gal lėšų stoka, tiesiog tingėjimas, o gal netobulas teisinis reglamentavimas. Keikti, kokie jie lopai su amebos smegenimis, nežinant viso konteksto, tiesiog siauro proto ženklas. Jei darei bent kokį vos didesnį projektą, ar taburetę iš medžio, ar užrašų knygelės programą, ar buto perplanavimą, greičiausiai padarei kliurkų. Ankstesni sprendimai priverčia daryti kažką, kas iš šono atrodo neracionalu ar netobula. Greitkelio spec planavimas, projektavimas ir statyba yra sudėtingi projektai, nei valdininkai, nei projektuotojai, nei rangovai nėra įgudę daryti tokio masto projektų. Kai Lenkijoj daro penktą tūkstantį kilometrų autobanų, o ne aštuntą dešimtį, viskas vyksta žymiai sklandžiau.

    Atakuoti ir kaltinti reikia ten, kur yra kriminalas, blogi kėslai, korupcija, tikra nekomptencija, nusikalstamas aplaidumas. Čia yra kažkas panašaus? Nežinom.
    Ok, klaidos natūralus dalykas, visiem jų atsitinka. Bet tokia reakcija yra iššaukta labiau ne klaidų, o jų nepripažinimo. Kai net spauda pradeda rašyti apie pavojingas situacijas remontuojamuose ruožose, o Via Lietuva komentaras "vairuotojai turi laikytis KET", bet po kelių avarijų situacija imama taisyti, tai tokia ir reakcija.
    Jau nešneku apie nekurių forumo dalyvių ligotą potraukį bet kokią kritiką valdininkams išsakiusius forumiečius vadinti automarozais, buduliais ir pan...

    Forume jau nekartą buvo diskutuojama apie geltonų juostų išpaišymą, ir darbų nevygdymą, juodu streču apvyniotus ženklus, kai strečą vėjas nudrasko, ir vairuotojai nebežino kuom vadovautis, ir pan.

    Klaidas daryti galima, jei iš to mokaisi, o ne kaltini kitus, kurie tas klaidas tau parodo...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nesinori nei jų teisint ar neteisint. Man atrodo gali būt mixas faktorių, kai pataupo ir nėra sutvarkytas reglamentas. Pvz. manau tikrai 70 km/h galima laikyt tik tam tikru laiku kai vyksta remontas, o ne laikyt visą laiką. Gal būtų padėję jei būtų iš karto įrengti elektroniniai kelio ženklai. Nieks nevyksta, nereikia ir 70 km/h švieslentėje.

    Kartais nustebina ir Lenkija keistais ribojimais, bet šį kartą Lomžos atkarpa ko gero turi logišką ribojimą dėl vienos eismo juostos ir didelio eismo intensyvumo, ypač vilkikų.

    Komentuoti:

Working...
X