Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.
    Sunkvežimį vairavau tik „Kelyje 2“, tai papasakok plačiau kas trukdo. Nes žiūrint teoriškai kaip tik yra geresnis posūkių spindulys. Tiek įvažiuojant iš šono, tiek apsisukant galuose. Gaunasi natūralus užmetimas į dešinę prieš sukant į kairę kaip mėgsta daryt fūristai staigiuose posūkiuose.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ovalas esamoj vietoj praktiškai nesiskirtų nuo kaulo. Nesuprantu tada kas netinka. Su kaulu dar ir geresni posūkio spinduliai stambiam transportui ar su priekabom gaunasi.
    Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.
    Argi sprendimas neakvaizdus? Išcentrinė jėga proporcinga greičio kvadratui. Važiuoji pusantro kart lėčiau, vartosi dvigubai mažiau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Keturių ir nereikia, dvieju užtektų kaip ir dabar yra tiesiog ovalo formos.
    Ovalas esamoj vietoj praktiškai nesiskirtų nuo kaulo. Nesuprantu tada kas netinka. Su kaulu dar ir geresni posūkio spinduliai stambiam transportui ar su priekabom gaunasi.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    4 vnt žiedų, tinkamų fūroms, ten tilpę nebūtų.
    Keturių ir nereikia, dvieju užtektų kaip ir dabar yra tiesiog ovalo formos.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Teko šiandien pravažiuoti pro Lietuvos - Lenkijos sieną. Faina, kad vyksta darbai bus viskas sutvarkyta, bet… visi tie apvažiavimai, pravažiavimai tamsoje ir dar per šlapdriba yra kosmosas. Jokių žymėjimų, jokių ženklų jokių nukreipimų.. ne vienoje vietoje reikėjo pristoti ir pamastyti kaip čia reikėtų važiuoti, kad neišvažiuotum į priešpriešinę juostą. Tragiškas eismo organizavimas šioje vietoje.
    Paskutinis taisė iPhone; 2025.01.11, 20:56.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Logiškai mąstant aikštelė turėtų veikti. Nuorodos į aikštelę neuždangstytos.
    Jos nebuvo uždengtos nuo pat kelio atidarymo. Tačiau bandžiau du kart pažiūrėti kaip ji įrengta ( pirmą kartą bandžiau užsukti gruodžio pradžioje), tai abu kartus stovėjo tą pati tvora ant įvažiavimo.

    Ir kas keisčiausia, tai tamsiu metu ten visoje aikštelėje apšvietimas veikia pilnu pajėgumu.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.01.10, 21:49.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.



    Žinau, kad du, nes važiavau ne vieną ir ne du kartus. Fūros ant bordiūrų lipa, ilgai tikrai nelaikys tie žiedai ten. Ir vietos ten tikrai užtektinai padaryt normaliem žiedam buvo. Tik šitie jaučiu estetiškai iš paukščio skrydžio gražiau atrodė, o šiais laikais juk madoj "fashion over function".
    4 vnt žiedų, tinkamų fūroms, ten tilpę nebūtų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O ta Tarpučių aikštelė jau atidaryta?
    Logiškai mąstant aikštelė turėtų veikti. Nuorodos į aikštelę neuždangstytos.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.10, 19:56.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O ta Tarpučių aikštelė jau atidaryta? Nes prieš Kalėdas važiavau, galvojau užsukti pažiūrėti kaip atrodo, tai tvora su "plyta" ant įvažiavimo buvo pasitikusi. Ten kaip suprantu WC nėra, tai nėra ką ir veikti toje aikštelėje, nebent ant triukšmo sienos "atsižymėti".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?
    Net su lengvąja mašina yra mažoki posūkio spinduliai. Tik spėk sukioti vairą.
    Kaip jaučiasi fūrų vairuotojai, reikia jų paklausti. Gal projektuotojai domėjosi, o gal ir ne.

    Konkretūs išvažiavimai (neskaitant išankstinių rodyklių su daug išvažiavimų) yra pažymėti gana kukliai ir tik į pagrindinius kelius.

    Pirma "kaulo formos" sankryža


    Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu ir į "fūrų" stovėjimo aikštelę


    Kas gali priimti tiek informacijos vien iš dviejų išankstinių krypčių rodyklių, sunku pasakyti.
    1 kaulas. ŠUNSKAI , "Plyta", A7 MARIJAMPOLĖ,KAUNAS, VILNIUS A5 KALVARIJA, VARŠUVA, KETURVALAKIAI
    2 kaulas. A5 KAUNAS, VILNIUS, MOKOLAI, A7 MARIJAMPOLĖ, Aikštelė, SKAIČIŪNAI

    Kadangi važiavau tiesiai ir ne pirmą kartą, tai nuvažiavau A7 į Marijampolę teisingai. Tačiau įveikti du kaulus ir pasukti (ypač į kairę pusę) nepasiklydus yra iššūkis.

    Ar ta LAKD išgirta Tarpučių sunkiojo transporto aikštelė yra intensyviai naudojama, sunku pasakyti, nes nuo kelio nebuvo kad žvilgtelėti į jos pusę. Tačiau buvo nuoširdžiai pasistengta, kad ją būtų surasti kuo sunkiau.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.10, 19:40.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?
    Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nebūtų tilpę. Ten du kaulai abiejose viaduko pusėse, o ne vienas bendras kaulas kaip Molėtų plente.
    Žinau, kad du, nes važiavau ne vieną ir ne du kartus. Fūros ant bordiūrų lipa, ilgai tikrai nelaikys tie žiedai ten. Ir vietos ten tikrai užtektinai padaryt normaliem žiedam buvo. Tik šitie jaučiu estetiškai iš paukščio skrydžio gražiau atrodė, o šiais laikais juk madoj "fashion over function".
    Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2025.01.10, 18:11.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Galėjo normalius ovalo formos žiedus padaryt. Kam diena iš dienos jais reikia važinėti tai užjaučiu.
    Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Galėjo normalius ovalo formos žiedus padaryt. Kam diena iš dienos jais reikia važinėti tai užjaučiu.
    Nebūtų tilpę. Ten du kaulai abiejose viaduko pusėse, o ne vienas bendras kaulas kaip Molėtų plente.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Galėjo normalius ovalo formos žiedus padaryt. Kam diena iš dienos jais reikia važinėti tai užjaučiu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarpučių mazgas arba Marijampolė Vakarai (A7 / A5) važiuojant iš Vilkaviškio į Marijampolę
    Foto 2025.01




    Nusukimas į išgirtąją didžiąją "fūrų" aikštelę kaip ir pažymėtas, tačiau per ženklų margumyną galima ir pravažiuoti posūkį
    Važiuodamas tiesiai tik ir žiūri, kai įsipaišyti į posūkį, o į aikštelę nebuvo kada dairytis.


    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.09, 21:34.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Originaliame pavadinime naujõs atkarpos tiesimas buvo pavadintas "remontu"

    BNS 2025.01.01
    ES skirs 25 mln. eurų „Via Balticos“ atkarpai
    Europos Sąjunga (ES) skirs 25 mln. eurų tarptautinio magistralinio kelio „Via Baltica“ 12 kilometrų ruožo rekonstrukcijai. Dar 4,4 mln. eurų tam numatyta iš valstybės biudžeto.
    Finansavimas kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai atkarpos nuo 85 iki 97 kilometro atnaujinimui skirtas iš 2021–2027 metų ES fondų investicijų programos lėšų, pirmadienį pranešė Finansų ministerija.

    Ruože numatoma įrengti visiškai naują 8,1 km atkarpą, o dar 3,4 km kelio atnaujinti – jame bus keturios eismo juostos su skiriamąja juosta, apjungiamaisiais bei jungiamaisiais keliais, žiedinėmis sankryžomis.
    Darbus planuojama baigti iki 2025 metų pabaigos. (...)

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...arpos-remontui

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    2024.12.30 16:31 - turbūt 2024.12.29

    Komentuoti:


  • Vilnietis123
    replied
    2024.12.30 16:31, prie Baltic Petroleum kolonėlės, tik pervažiavus sieną iš PL į LT

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Pažiūrėjus galą prie Garliavos tai matosi tarsi loginė kelio tąsa pro Kauno pietinį aplinkelį per HES link A1 į Vilnių. Tik jau pačioje Garliavoje tenką kirsti dalį miesto. Įtariu pirminis sumanymas plento toks ir buvo, tik tada nieks apie autostradas nemąstė. Dabar kai ststė tai išvis bukai paleido sovietine trasa link Garliavos, nes taip paprasčiau. Dabar matau vienintelį variantą pro gimnaziją statyti estakadą ir eismą kelti virš miesto kaip Vokietijos miestuose.
    Su estakadom virš pastatų šiais laikais komplikuota statyti. Ekologinė tarša + formuojasi nejauki erdvė. Geresnė alternatyva yra tunelis, bet kyla kaina.

    Jeigu spėt kas galbūt bus įgyvendinta, tai į pietus nuo mokyklos griaut pastatus ir ten statyt autostradą. Ten tilptų siaura deimantinė skirtingų lygių sankryža su Garliavos-Aleksoto plento tęsiniu.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.15, 10:40.

    Komentuoti:

Working...
X