Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Aš iki šiol nesuprantu šios sankryžos logikos. Čia gal sovietmečiu taip sumąstė? Nes kelias link Lenkijos buvo "į niekur".
Berods SSRS neturėjo nei vieno pasienio perėjimo LSSR teritorijoje.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ne pati autostrada, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
https://maps.app.goo.gl/dUVHZCW6eAXAUKgV9
Pagal kelio ženklus, čia turėtų būti trys juostos tiesiai į visuotinį traukos centrą - Garliavą ir ketvirta juosta nusukimui nereikšminga kryptimi - Via Baltica keliu. Tačiau deja, bet juostų skaičius niekaip su ženklais nekoreliuoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Čia reikėtų estakados
Nežinau kaip jūs, bet manau tinkamiausias būtų sankryžos tipas toks pat kaip Vilniaus vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. sankryža, turint omenyje, kad kitokiems sprendimams yra per mažai vietos.
Vieno lygio sankryža su keliu į Prienus ir Kauno HE. Galbūt turbo žiedas arba šviesoforas. Pagrindinis srautas vis tiek bus Via Baltikoje ir nestabdomas.
Kelias į Prienus ir taip turės vieno lygio sankryžas. Kelias į Garliavą jau dabar turi šviesoforą.
Vienintelis klausimas yra Kauno pietrytinis aplinkkelis, kuris galbūt bus 2x2 ir tarnaus Vilnius-Varšuva krypčiai. Ar bepigu turėti vieną šviesoforą kaip Gariūnuose tarp Minsko ir Kauno, ar pietrytinio srautą kišti skirtingam aukšte nei sankryža.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ne pati autostrada, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą+remontuotinų autostradų sąraše A1 ties Rumšiškėmis užima top vietas pagal eismo intensyvumą ir kelio susidėvėjimo santykį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lakd 2023.08.03
lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, jog nuo šių metų rugpjūčio 4 d. 07:30 val. Iki rugpjūčio 9 d. 18:00 val. bus stabdomas eismas valstybinės reikšmės magistralinio kelio a5 kaunas–marijampolė–suvalkai 0,00 km estakada marijampolės kryptimi.
Eismas bus leidžiamas apylanka per sargėnų sankryžą pagal schemą.
Laikini eismo ribojimai susiję su projekto metu vykdomais estakados betonavimo darbais. Virš magistralinio kelio a1 vilnius–kaunas–klaipėda esančios estakados kapitalinio tvarkymo darbus pilnai planuojama užbaigti kitąmet.
Sargėnų transporto mazgo estakados kapitalinio remonto projekte numatytas kelio statinio perdangų sijų, kolonų, šalitilčio plokščių remontas, deformacinių pjūvių, lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo sistemos įrengimas, turėklų ir atitvarų įrengimas, (...).
Sargėnų sankryžos estakada pastatyta 1993 m., paskutinis remontas buvo atliktas 2005 m.
Estakada tvarkoma pagal praėjusių metų gruodžio mėnesį įsigaliojusią sutartį. Sutarties vertė siekia 2,115 mln. Eurų su pvm.
https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...poles-kryptimi
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąMane asmeniškai irgi stebina, kad vien dėl įvaizdžio nepasitvarko kai kurių sienos perėjimo punktų ir kelių vedančių į Lenkiją.
LAKD pramušė dar vieną bukumo dugną ir pateisino kur ne Kelių direkcijos, o kas teisingesnį "Lietuvos radarų direkcijos" pavadinimą.
Prieš trejus metus išasfaltavus Kauno Kalvarijos gatvę labai padidėjo automobilių eismą į A5 Vakarinį aplinkelį.
Tačiau sankryžoje nėra greitėjimo ir letėjimo juostų. Be to, toje sankryžoje yra ir degalinė, kur sukantys be lėtėjimo juostos gali sukelti avariines situacija.
LRT Panorama 2023.08.03
Kauno gyventojų teigimu, būtina įrengti greitėjimo ir lėtėjimo juostas magistralėje „Via Baltica“
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...je-via-baltica
LAKD ėmėsi "neatidėliotinų priemonių" - intensyviame kelyje vietoje papildomų juostų įrengimų pastatė dar veiną radarą.
Šias "eismo saugimo priemones pristatė buvęs LAKD direktorius ir dabartinis patarėjas S.Lipkevičius.
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...je-via-baltica
Balsas už kadro informavo, kad po trejų metų neveikimo papildomos eismo juostos sankryžoje atsiras gal jau šių metų pabaigoje.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąSubjektyvu, bet koks graudus vaizdas apėmė savaitgalį iš PL įvažiuojant į LT per Kalvariją: pačiame pasienyje duobės, griuvėsiai, rūdys, netvarka, kemsynai kažkokie, netvarka.. Grynai kaip geležinę uždangą kerti iš Vakarų į Rytus
Geresnė žinia: viduriniuose dviejuose etapuose darbai labai sparčiai juda. Ties Marijampole tik vietomis paruošiamieji.
Gal kas girdėjo, kaip ten einasi su paskutinės pasienio atkarpos vėluojančiu projektavimu?
Nesiūlau ten Ašchabado įvažiuojant, bet tiesiog sveikas protas galėtų šiam pasauly labiau nugalėt.
Tikrai įdomu sužinot dėl A5 likusios atkarpos, galima tik tikėtis, kad ne už kalnų, gal mažiausiai pora metų vėluos spėju.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Subjektyvu, bet koks graudus vaizdas apėmė savaitgalį iš PL įvažiuojant į LT per Kalvariją: pačiame pasienyje duobės, griuvėsiai, rūdys, netvarka, kemsynai kažkokie, netvarka.. Grynai kaip geležinę uždangą kerti iš Vakarų į Rytus
Geresnė žinia: viduriniuose dviejuose etapuose darbai labai sparčiai juda. Ties Marijampole tik vietomis paruošiamieji.
Gal kas girdėjo, kaip ten einasi su paskutinės pasienio atkarpos vėluojančiu projektavimu?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
EDIT: pastebėjau kad tame pačiame žemėlapyje jau pažymėti nauji keliai tiesiai žemėlapyje, tik dar kai kur persidengia su dabartiniais viadukais.
EDIT2: atrodo nuoroda jau veikia. Ačiū.Paskutinis taisė alvarito; 2023.07.26, 14:07.
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąSusisiekimo ministerijos puslapyje, mėnesio senumo drono video iš automagistralės statybų:
https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
Komentuoti:
-
Paskelbtas pirkimas rekonstruoti ruožą nuo Garliavos iki Mauručių (jungiamųjų kelių įrengimas ir, tikėtina, automagistralės statuso suteikimas)
II dalis: ObjektasII.1.1) PavadinimasMAGISTRALINIO KELIO A5 KAUNAS-MARIJAMPOLĖ-SUVALKAI RUOŽO NUO 16,465 KM IKI 23,32 KM REKONSTRAVIMO TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimąsuper, bus patogiau nuvykt i Lenkija maisto nusipirkt
PS.
Haha, norėjau parašyti ,,priklausys nuo alkio'' ir praleidau ,,i'' : )). Tegu būna atminimui.
Žodžiu - greitis priklausys nuo alkio ; ).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąSusisiekimo ministerijos puslapyje, mėnesio senumo drono video iš automagistralės statybų:
https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Susisiekimo ministerijos puslapyje, mėnesio senumo drono video iš automagistralės statybų:
https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Marijampolė-Kaunas projektinių brėžinių teko matyti čia forume iš 200x metų. Panašu, kad niekas nebuvo pakeista.
Labai taupus, su staigiais posūkiais ir net nelabai saugus variantas.
Gerai, kad nebuvo įgyvendintas iki 2012 m., nes dar būtume gavę trumpas gal 150 m ilgio greitėjimo ir lėtėjimo juostas taip kaip A9 Radviliškis-Šiauliai.
Dėl žemės paėmimo komplikuotumo jau matyt nieko nebekeitė, nes būtų reikėję daugiau žemių paimt deimantams ir platesniems jungiamiesiems keliams.
Dar pridursiu, kad Marijampolė-PL siena brėžiniai irgi buvo. Planuota įgyvendinti labai panašiais standartais kaip Kaunas-Marijampolė atkarpą.
Tiesioginės įvažos į degalines, staigūs posūkiai sankryžose, buvo suplanuota Marijampolės-Šunskų sankryža vietoje Liudvinavo sankryžos. Reiktų giliai knistis A5 temoje jei ieškosit senųjų brėžinių
Šiaip Marijampolė-PL siena projektas nuteikia viltingai, kad ir paskesni Via Baltica plėtros darbai bus vykdomi patobulintais standartais.
Galima tik įsivaizduoti kaip būtų atrodučius A8 atkarpa pagal Kaunas-Marijampolė atkarpos standartus.
Kaip pavyzdžiui ir šiame projekte nesuprantu kam padarė du nuvažiavimus į Kalvarija prieš Šešupę ir už, kai šalia yra jungiamasis kelias su tiltu per upę?
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Autostrados Lietuvoje turėtų būti tokiu standartu kaip dabar stato nuo Marijampolės iki PL sienos, taip turėjo būti pastatyta nuo Mauručių iki Marijampolės, taip turėjo būti rekonstruota A1 Vilnius-Kaunas. Bet deja nesilaikė standartų ir taupė ant jungiamųjų kelių, ar vietinių gyventojų ir verslų verksmų.
Labai taupus, su staigiais posūkiais ir net nelabai saugus variantas.
Gerai, kad nebuvo įgyvendintas iki 2012 m., nes dar būtume gavę trumpas gal 150 m ilgio greitėjimo ir lėtėjimo juostas taip kaip A9 Radviliškis-Šiauliai.
Dėl žemės paėmimo komplikuotumo jau matyt nieko nebekeitė, nes būtų reikėję daugiau žemių paimt deimantams ir platesniems jungiamiesiems keliams.
Dar pridursiu, kad Marijampolė-PL siena brėžiniai irgi buvo. Planuota įgyvendinti labai panašiais standartais kaip Kaunas-Marijampolė atkarpą.
Tiesioginės įvažos į degalines, staigūs posūkiai sankryžose, buvo suplanuota Marijampolės-Šunskų sankryža vietoje Liudvinavo sankryžos. Reiktų giliai knistis A5 temoje jei ieškosit senųjų brėžinių
Šiaip Marijampolė-PL siena projektas nuteikia viltingai, kad ir paskesni Via Baltica plėtros darbai bus vykdomi patobulintais standartais.
Galima tik įsivaizduoti kaip būtų atrodučius A8 atkarpa pagal Kaunas-Marijampolė atkarpos standartus.Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.21, 23:06.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: