Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vaidast
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Aš iki šiol nesuprantu šios sankryžos logikos. Čia gal sovietmečiu taip sumąstė? Nes kelias link Lenkijos buvo "į niekur".
    Berods SSRS neturėjo nei vieno pasienio perėjimo LSSR teritorijoje.
    Sis viadukas kaip ir papildomos dvi juostos nuo Akademijos buvo pastatytas apie 2003 metus

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Aš iki šiol nesuprantu šios sankryžos logikos. Čia gal sovietmečiu taip sumąstė? Nes kelias link Lenkijos buvo "į niekur".
    Berods SSRS neturėjo nei vieno pasienio perėjimo LSSR teritorijoje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Ne pati autostrada, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
    Ko norėti, jeigu net ženklu atitinkančių reglamentą nesugebama sukabinti.
    https://maps.app.goo.gl/dUVHZCW6eAXAUKgV9
    Pagal kelio ženklus, čia turėtų būti trys juostos tiesiai į visuotinį traukos centrą - Garliavą ir ketvirta juosta nusukimui nereikšminga kryptimi - Via Baltica keliu. Tačiau deja, bet juostų skaičius niekaip su ženklais nekoreliuoja.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Čia reikėtų estakados
    Gal apims kai vykdys Kauno vakarinio aplinkkelio rekonstrukciją.

    Nežinau kaip jūs, bet manau tinkamiausias būtų sankryžos tipas toks pat kaip Vilniaus vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. sankryža, turint omenyje, kad kitokiems sprendimams yra per mažai vietos.
    Vieno lygio sankryža su keliu į Prienus ir Kauno HE. Galbūt turbo žiedas arba šviesoforas. Pagrindinis srautas vis tiek bus Via Baltikoje ir nestabdomas.
    Kelias į Prienus ir taip turės vieno lygio sankryžas. Kelias į Garliavą jau dabar turi šviesoforą.

    Vienintelis klausimas yra Kauno pietrytinis aplinkkelis, kuris galbūt bus 2x2 ir tarnaus Vilnius-Varšuva krypčiai. Ar bepigu turėti vieną šviesoforą kaip Gariūnuose tarp Minsko ir Kauno, ar pietrytinio srautą kišti skirtingam aukšte nei sankryža.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Ne pati autostrada, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
    Čia reikėtų estakados

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    +remontuotinų autostradų sąraše A1 ties Rumšiškėmis užima top vietas pagal eismo intensyvumą ir kelio susidėvėjimo santykį.
    Ne pati autostrada, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lakd 2023.08.03
    lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, jog nuo šių metų rugpjūčio 4 d. 07:30 val. Iki rugpjūčio 9 d. 18:00 val. bus stabdomas eismas valstybinės reikšmės magistralinio kelio a5 kaunas–marijampolė–suvalkai 0,00 km estakada marijampolės kryptimi.
    Eismas bus leidžiamas apylanka per sargėnų sankryžą pagal schemą.


    Laikini eismo ribojimai susiję su projekto metu vykdomais estakados betonavimo darbais. Virš magistralinio kelio a1 vilnius–kaunas–klaipėda esančios estakados kapitalinio tvarkymo darbus pilnai planuojama užbaigti kitąmet.
    Sargėnų transporto mazgo estakados kapitalinio remonto projekte numatytas kelio statinio perdangų sijų, kolonų, šalitilčio plokščių remontas, deformacinių pjūvių, lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo sistemos įrengimas, turėklų ir atitvarų įrengimas, (...).

    Sargėnų sankryžos estakada pastatyta 1993 m., paskutinis remontas buvo atliktas 2005 m.
    Estakada tvarkoma pagal praėjusių metų gruodžio mėnesį įsigaliojusią sutartį. Sutarties vertė siekia 2,115 mln. Eurų su pvm.

    https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...poles-kryptimi

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Mane asmeniškai irgi stebina, kad vien dėl įvaizdžio nepasitvarko kai kurių sienos perėjimo punktų ir kelių vedančių į Lenkiją.
    Čia gal tiks prie LAKD vadinamojo įvaizdžio

    LAKD pramušė dar vieną bukumo dugną ir pateisino kur ne Kelių direkcijos, o kas teisingesnį "Lietuvos radarų direkcijos" pavadinimą.

    Prieš trejus metus išasfaltavus Kauno Kalvarijos gatvę labai padidėjo automobilių eismą į A5 Vakarinį aplinkelį.
    Tačiau sankryžoje nėra greitėjimo ir letėjimo juostų. Be to, toje sankryžoje yra ir degalinė, kur sukantys be lėtėjimo juostos gali sukelti avariines situacija.

    LRT Panorama 2023.08.03
    Kauno gyventojų teigimu, būtina įrengti greitėjimo ir lėtėjimo juostas magistralėje „Via Baltica“

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...je-via-baltica

    LAKD ėmėsi "neatidėliotinų priemonių" - intensyviame kelyje vietoje papildomų juostų įrengimų pastatė dar veiną radarą.
    Šias "eismo saugimo priemones pristatė buvęs LAKD direktorius ir dabartinis patarėjas S.Lipkevičius.

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...je-via-baltica

    Balsas už kadro informavo, kad po trejų metų neveikimo papildomos eismo juostos sankryžoje atsiras gal jau šių metų pabaigoje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Subjektyvu, bet koks graudus vaizdas apėmė savaitgalį iš PL įvažiuojant į LT per Kalvariją: pačiame pasienyje duobės, griuvėsiai, rūdys, netvarka, kemsynai kažkokie, netvarka.. Grynai kaip geležinę uždangą kerti iš Vakarų į Rytus
    Geresnė žinia: viduriniuose dviejuose etapuose darbai labai sparčiai juda. Ties Marijampole tik vietomis paruošiamieji.
    Gal kas girdėjo, kaip ten einasi su paskutinės pasienio atkarpos vėluojančiu projektavimu?
    Mane asmeniškai irgi stebina, kad vien dėl įvaizdžio nepasitvarko kai kurių sienos perėjimo punktų ir kelių vedančių į Lenkiją.

    Nesiūlau ten Ašchabado įvažiuojant, bet tiesiog sveikas protas galėtų šiam pasauly labiau nugalėt.

    Tikrai įdomu sužinot dėl A5 likusios atkarpos, galima tik tikėtis, kad ne už kalnų, gal mažiausiai pora metų vėluos spėju.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Subjektyvu, bet koks graudus vaizdas apėmė savaitgalį iš PL įvažiuojant į LT per Kalvariją: pačiame pasienyje duobės, griuvėsiai, rūdys, netvarka, kemsynai kažkokie, netvarka.. Grynai kaip geležinę uždangą kerti iš Vakarų į Rytus
    Geresnė žinia: viduriniuose dviejuose etapuose darbai labai sparčiai juda. Ties Marijampole tik vietomis paruošiamieji.
    Gal kas girdėjo, kaip ten einasi su paskutinės pasienio atkarpos vėluojančiu projektavimu?

    Komentuoti:


  • alvarito
    replied
    Ar šis planas su brėžiniais laikinas ar tiesiog nuoroda pasikeitė? Gal vis dar yra aktyvus brėžinys žemėlapyje?
    EDIT: pastebėjau kad tame pačiame žemėlapyje jau pažymėti nauji keliai tiesiai žemėlapyje, tik dar kai kur persidengia su dabartiniais viadukais.
    EDIT2: atrodo nuoroda jau veikia. Ačiū.
    Paskutinis taisė alvarito; 2023.07.26, 14:07.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Susisiekimo ministerijos puslapyje, mėnesio senumo drono video iš automagistralės statybų:
    https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
    Gal kas kur užmatėte, koks yra terminas baigti pirmuosius du ruožus? Mačiau šmėžuojant "IV ketvirtis", bet labai nekonkretu

    Komentuoti:


  • Kauarn
    replied
    Jau dalis sienelės matosi. Kai kur jau ir tvora nuo gyvūnų yra.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Paskelbtas pirkimas rekonstruoti ruožą nuo Garliavos iki Mauručių (jungiamųjų kelių įrengimas ir, tikėtina, automagistralės statuso suteikimas)
    II dalis: Objektas
    II.1.1) Pavadinimas
    MAGISTRALINIO KELIO A5 KAUNAS-MARIJAMPOLĖ-SUVALKAI RUOŽO NUO 16,465 KM IKI 23,32 KM REKONSTRAVIMO TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimą
    super, bus patogiau nuvykt i Lenkija maisto nusipirkt
    Greitis priklausys nuo alko : ).

    PS.
    Haha, norėjau parašyti ,,priklausys nuo alkio'' ir praleidau ,,i'' : )). Tegu būna atminimui.

    Žodžiu - greitis priklausys nuo alkio ; ).

    Komentuoti:


  • Lietuvis87
    replied
    super, bus patogiau nuvykt i Lenkija maisto nusipirkt

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Susisiekimo ministerijos puslapyje, mėnesio senumo drono video iš automagistralės statybų:
    https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
    Neblogai juda, kai nori tai gali statyti

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Susisiekimo ministerijos puslapyje, mėnesio senumo drono video iš automagistralės statybų:
    https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Marijampolė-Kaunas projektinių brėžinių teko matyti čia forume iš 200x metų. Panašu, kad niekas nebuvo pakeista.
    Labai taupus, su staigiais posūkiais ir net nelabai saugus variantas.
    Gerai, kad nebuvo įgyvendintas iki 2012 m., nes dar būtume gavę trumpas gal 150 m ilgio greitėjimo ir lėtėjimo juostas taip kaip A9 Radviliškis-Šiauliai.

    Dėl žemės paėmimo komplikuotumo jau matyt nieko nebekeitė, nes būtų reikėję daugiau žemių paimt deimantams ir platesniems jungiamiesiems keliams.

    Dar pridursiu, kad Marijampolė-PL siena brėžiniai irgi buvo. Planuota įgyvendinti labai panašiais standartais kaip Kaunas-Marijampolė atkarpą.
    Tiesioginės įvažos į degalines, staigūs posūkiai sankryžose, buvo suplanuota Marijampolės-Šunskų sankryža vietoje Liudvinavo sankryžos. Reiktų giliai knistis A5 temoje jei ieškosit senųjų brėžinių

    Šiaip Marijampolė-PL siena projektas nuteikia viltingai, kad ir paskesni Via Baltica plėtros darbai bus vykdomi patobulintais standartais.
    Galima tik įsivaizduoti kaip būtų atrodučius A8 atkarpa pagal Kaunas-Marijampolė atkarpos standartus.
    Mano žiniomis autostradų statybos standartai Lietuvoje galioje jau seniai, tai yra sankryžos nedažniau kaip 5 km, bet taupymo sumetimais tai buvo ignoruojama.

    Kaip pavyzdžiui ir šiame projekte nesuprantu kam padarė du nuvažiavimus į Kalvarija prieš Šešupę ir už, kai šalia yra jungiamasis kelias su tiltu per upę?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Autostrados Lietuvoje turėtų būti tokiu standartu kaip dabar stato nuo Marijampolės iki PL sienos, taip turėjo būti pastatyta nuo Mauručių iki Marijampolės, taip turėjo būti rekonstruota A1 Vilnius-Kaunas. Bet deja nesilaikė standartų ir taupė ant jungiamųjų kelių, ar vietinių gyventojų ir verslų verksmų.
    Marijampolė-Kaunas projektinių brėžinių teko matyti čia forume iš 200x metų. Panašu, kad niekas nebuvo pakeista.
    Labai taupus, su staigiais posūkiais ir net nelabai saugus variantas.
    Gerai, kad nebuvo įgyvendintas iki 2012 m., nes dar būtume gavę trumpas gal 150 m ilgio greitėjimo ir lėtėjimo juostas taip kaip A9 Radviliškis-Šiauliai.

    Dėl žemės paėmimo komplikuotumo jau matyt nieko nebekeitė, nes būtų reikėję daugiau žemių paimt deimantams ir platesniems jungiamiesiems keliams.

    Dar pridursiu, kad Marijampolė-PL siena brėžiniai irgi buvo. Planuota įgyvendinti labai panašiais standartais kaip Kaunas-Marijampolė atkarpą.
    Tiesioginės įvažos į degalines, staigūs posūkiai sankryžose, buvo suplanuota Marijampolės-Šunskų sankryža vietoje Liudvinavo sankryžos. Reiktų giliai knistis A5 temoje jei ieškosit senųjų brėžinių

    Šiaip Marijampolė-PL siena projektas nuteikia viltingai, kad ir paskesni Via Baltica plėtros darbai bus vykdomi patobulintais standartais.
    Galima tik įsivaizduoti kaip būtų atrodučius A8 atkarpa pagal Kaunas-Marijampolė atkarpos standartus.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.21, 23:06.

    Komentuoti:

Working...
X