Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Tai kad prie karbauskiniu pradėta ir nutiesta atkarpa tarp Kauno ir Marijampolės.



    Būtų daug kartų blogiau.
    Bus lengvi taikinai. Viena fab bombike tik bumt snt Viabsltikos ir kamštis nemažas susidarys

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nepamirškime, kad lenkai iš kart už sienos visada eismą kreipia per stovėjimo aikštelę ir atlieka patikras. Tai iš principo dabar likusi paskutinė mūsų ne automagistralės atkarpa ir lėtesnis važiavimas per remontuojamus ruožus "užmaskuoja" kiek ta kontrolė sukeltų spūsčių. Ne kartą teko ten pakankamai ilgai vilktis 10-15 km/h judančioje eilėje, kuri prasidėdavo dar LT pusėje. Nutiesus likusią atkarpą ir visiems tik greičiau atvažiuojant iki šio "butelio kaklelio" tik pamatysime, kad privažiavę sieną 2+2 automagistrale nuo Marijampolės, sieną kirsime per tiek pat laiko, kiek užtruktų važiavimas 1+1.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kažkaip ne taip įskaitėt. Kariniam mobilumui visos alternatyvos svarbios. Ypač uostai, kurių potencialus pralaidumas dešimtis kartų didesnis, nei 1-2 magistralių.
    Šiaip tai yra grėsmė, kad "via Baltica" atkirtimas bus vienas iš svarbiausių ir pirmaeilių priešo tikslų.
    Kita vertus, Lenkija savo pusėje projektą dar neužbaigė, o jau meta pretenzijas. Kaip ir Estijos ambasadorius "nei į kuolą, nei į mietą", kai beveik visa atkarpa nuo Rygos iki Talino nėra pralaidumo stebuklas, švelniai tariant. Pačiam teko ten "traukinuku" važiuoti keliadešimt kilometrų.
    Žinoma, Lietuvoje yra nepakankamas projektų įgyvendinimo greitis ir finansavimas, ką, beje stipriai žlugdė karbauskininkai.
    Tai kad prie karbauskiniu pradėta ir nutiesta atkarpa tarp Kauno ir Marijampolės.

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    prie Megos rytais/vakarais yra mazas modeliukas, gal 1:100 ar 1:1000 to, kas bus kelyje Kaunas - Lenkijos siena.
    Būtų daug kartų blogiau.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    prie Megos rytais/vakarais yra mazas modeliukas, gal 1:100 ar 1:1000 to, kas bus kelyje Kaunas - Lenkijos siena.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Straipsnis stambiame Lenkijos dienraštyje buvo rugsėjo 30-ąją, perspausdintas mūsų spaudoje po 5 dienų.

    Kritika dėl karinio mobilumo apie tiltus, mūsiškių atsakymas - apie miltus. Atseit "dzin" ta Via Baltika, jei yra Lietuvos ar Estijos uostai. To eksperto šimašinis mąstymas nustebino - koks skirtumas kokio pločio (ar siaurumo) bus kelias jis bus užkimštas pabėgeliais ir kariuomene.

    LRT 2024.10.06
    Dėl „Via Baltica“ – kritika Baltijos šalims: teigia, kad modernizacija per lėta
    Kažkaip ne taip įskaitėt. Kariniam mobilumui visos alternatyvos svarbios. Ypač uostai, kurių potencialus pralaidumas dešimtis kartų didesnis, nei 1-2 magistralių.
    Šiaip tai yra grėsmė, kad "via Baltica" atkirtimas bus vienas iš svarbiausių ir pirmaeilių priešo tikslų.
    Kita vertus, Lenkija savo pusėje projektą dar neužbaigė, o jau meta pretenzijas. Kaip ir Estijos ambasadorius "nei į kuolą, nei į mietą", kai beveik visa atkarpa nuo Rygos iki Talino nėra pralaidumo stebuklas, švelniai tariant. Pačiam teko ten "traukinuku" važiuoti keliadešimt kilometrų.
    Žinoma, Lietuvoje yra nepakankamas projektų įgyvendinimo greitis ir finansavimas, ką, beje stipriai žlugdė karbauskininkai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Straipsnis stambiame Lenkijos dienraštyje buvo rugsėjo 30-ąją, perspausdintas mūsų spaudoje po 5 dienų.

    Kritika dėl karinio mobilumo apie tiltus, mūsiškių atsakymas - apie miltus. Atseit "dzin" ta Via Baltika, jei yra Lietuvos ar Estijos uostai. To eksperto šimašinis mąstymas nustebino - koks skirtumas kokio pločio (ar siaurumo) bus kelias jis bus užkimštas pabėgeliais ir kariuomene.

    LRT 2024.10.06
    Dėl „Via Baltica“ – kritika Baltijos šalims: teigia, kad modernizacija per lėta
    Nesujungus Baltijos šalių greitkeliu ir greituoju geležinkeliu su Lenkija, NATO susidurtų su problemomis, jei reikėtų ginti regioną nuo Rusijos puolimo, skelbia Lenkijos dienraštis „Rzeczpospolita“. Kaimynai kritikuoja Baltijos šalis per lėtai modernizuojant „Via Balticos“ kelią, kuris, pasak lenkų, būtų strategiškai svarbus kariniam mobilumui.
    Pasak Lietuvos politikų, dirbti sparčiau visada galima, bet „Via Balticos“ nelaiko pagrindine arterija. Esą Švedijai ir Suomijai tapus NATO narėmis, jūrų uostai yra svarbiaus.

    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...acija-per-leta
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.07, 00:49.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Vakar teko pravažiuoti A5 iki Suvalkų, ir, tiesa sakant, pirmasis ruožas (Marijampolės aplinkelis) nustebino gerąja prasme. Keletas vietų, kur trūksta barjerų po 10-30m, pora montuojamų ženklų, plaunamos akustinės sienelės ir pora ekskavatorių, kurie kažką lygino šlaituose. Eismas vyksta abiejomis pusėmis visame ruože (tiesa, po vieną eilę) ir nenustebsiu jei prieš rinkimus atidarys. PR'o požiūriu, tai žemai kabantis vaisius

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Dėl įdomumo paieškojau naujų palydovinių foto, radau šiandienos:
    https://apps.sentinel-hub.com/eo-bro...D=%22MAPZEN%22

    Attached Files

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Velnių, galima sakyt, gauna visos trys Baltijos šalys. Lietuva labiau dėl dangų būklių (nors atskirose komentaruose Lietuva taip pat kaltinama turint nekokybiškiausią kelių ženklinimą Baltijos šalyse su kuo sutinku), bet išlošia dėl greitkelių tinklo turėjimo. A5 link Lenkijos turėtų užsibaigt jau kitais metais, Europa turėtų tęstis iki Kauno Laisvės alėjos, atmetant aplinkines teritorijas. Latvija ir Estija kaltinama dėl bendrai greitkelių trūkumo, nors dangos ir ženklinimas artimesnės europiniam standartui. Ypač trūksta 2x2 ruožų Via Baltikoje, ypač ties Ryga (Kekava tik nedidelė dalis poreikio). Liūto dalį priežasties kodėl menkas kelių tinklas Latvijoje ir Estijoje yra mažas gyventojų tankumas, galbūt pačių šalių mažumas, menkesnė nei Vakarų Europoje ekonomika, sunku turėti didesnį valstybinį sektorių.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.30, 19:21.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien atidaroma paskutinė lenkiškos Via baltica atkarpa - Lomžos aplinkkelis
    Ta proga pasirodė keli straipsniai su provokuojančiomis antraštėmis ir kiek paviršutiniška analize lyginant Lenkijos ir Baltijos šalių kelių būklę.

    MyLomza.pl 2024.09.30
    Via Baltica – sukces Polski, porażka Litwy? Otwarcie obwodnicy Łomży uwypukla problemy regionu
    Via Baltica – Lenkijos sėkmė, Lietuvos nesėkmė? Lomžos aplinkkelio atidarymas išryškina regiono problemas
    Šiandien atidaroma 13 km ilgio Lomžos aplinkkelio atkarpa yra trūkstama grandis, kurios dėka vairuotojai atkarpą nuo Varšuvos iki Lietuvos sienos Budzisko įveiks vos per tris valandas. Via Baltica maršrutas, jungiantis Varšuvą su Helsinkiu, yra labai svarbus siekiant užtikrinti NATO rytinio flango saugumą, ypač atsižvelgiant į dabartinius geopolitinius iššūkius.

    https://mylomza.pl/artykul/via-baltica-sukces-n1626537
    Rzeczpospolita 2024.09.30
    Problem z Via Baltica. Dlaczego na granicy Polski z Litwą kończy się Europa?
    Problema su Via Baltica. Kodėl Europa baigiasi ties Lenkijos ir Lietuvos siena?
    Pirmadienį atidaromas Lomžos aplinkkelis – paskutinė maršruto Varšuva–Helsinkis atkarpa Lenkijoje, svarbiausia NATO rytinio flango gynybai. Baltijos šalyse tai užtruks ne vienerius metus.
    Pirmadienį atidaromas Lomžos aplinkkelis – paskutinė maršruto Varšuva–Helsinkis atkarpa Lenkijoje, svarbiausia NATO rytinio flango gynybai. Baltijos šalyse tai užtruks ne vienerius metus.
    – Europa baigiasi ties Lenkijos ir Lietuvos siena – laikraščiui „Rzeczpospolita“ sako Estijos ambasadorius Lenkijoje Miko Haljasas, dažnai į šalį keliaujantis automobiliu. Jis turi omenyje ne ekonomiką ar politiką, o kelių būklę. Nes Lietuvai prasidėjus trasa susiaurėja ir daugėja kamščių. Kartais tenka važiuoti per kaimus, vengti duobių ir sustoti prie šviesoforo. Daug kur maršrutas turi po vieną juostą kiekviena kryptimi. Ir taip su pertraukomis į Taliną.

    Vilniuje tikinama, kad 270 km ilgio Lietuvos ruožas bus paruoštas 2030 m. Tačiau mažai kas tuo tiki.
    Nuo 2018 metų galima važiuoti greitkeliu nuo Kauno iki Marijampolės (70 km), dabar vyksta darbai 40 kilometrų atkarpoje iki Budzisko.
    Kur kas prastesnė darbų eiga Latvijoje, kur trasa planuojama beveik 200 km ilgio. Taip blogai, kad susierzinusi Estijos valdžia įsikišo Rygoje dėl siaubingos būklės tilto per Salacos upę, trasos tarp Talino ir Varšuvos "butelio kakliuko" (jau statoma nauja perėja). Tačiau, pasak Estijos kelių direkcijos vadovo Priito Sauko, kurį cituoja agentūra ERR, Estijoje nutiesta kiek daugiau nei penktadalis iš planuojamų 190 km greitkelio.

    https://www.rp.pl/polityka/art412149...czy-sie-europa
    Paskutinis taisė Romas; 2024.09.30, 22:09.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Pagaliau atidarytas įvažiavimas Kaune Kalvarijos g.

    „Via Baltica“ vykstantys vairuotojai pagaliau gali atsikvėpti. Po ilgo laiko saugumo problema ties susikirtimu su Kalvarijos gatve išspręsta – čia įrengtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, eismas jau atvertas vairuotojams
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/09/...vimas-i-kauna/


    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Žalia ar pilka, galėtų užleist vijoklių.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė R.A.M. Rodyti pranešimą
    Dėl sienelių tai apskritai būtų geriausiai, kad bent Lenkijos siena - Kaunas atkaropoj būtų vienodos spalvos pvz. būtent pilkos - paprasta, universali, praktiška, 'švari', spalva, sunku su ja prašauti.

    Kažkurioj Siena - Marijampolė atkarpoj taip yra ir tai puikiai atrodo, o jau Kaunas - Marijampolė prisispalvino su gElToNa - ŽaLiA, ir dar tas banguotumas.... manau, kad visiškai nereikalingai, o dar nežine ar kitose atkarpose dar kitokios spalvų paletės neišvysim.
    Lenkijoje žiauriausi tai ties Poznane (mėlyna žalia), kur imitavo krypčių rodyklių kelio ženklų spalvas. Spėju iš kokių rūsčių 2004 m.
    Lietuvoj net Marijampolė-Kaunas atrodo visai pakenčiamai, atkartoja vasariškas gamtos spalvas Lietuvoje ir šiek tiek Lietuvos vėliavą.

    Lenkijos siena-Marijampolė įrenginėja su langeliais pilkus, neteko dar pro juos važiuot, bet atrodo čiut čiut chaotiškiau nei paprasta žalsva sienutė Marijampolė-Kaunas. Man pati pilka spalva netrukdo, nes neutraliausia. Iš kitos pusės, žalsva gal geriau kaimiškose vietovėse, o arčiau miestų (didesnių miestų su aukštesniais pastatais) geriau atrodo pilka.

    Realiai Lietuvoje galėtų būti dvi spalvos sienučių: pilka ir žalsva priklausomai nuo vietovės, bet kadangi nebuvo aiškios spalvų schemos turime nedidelį chaosiuką (rusva ties Vieviu, neaiški mėlynai pilka ties Klaipėda).
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.18, 23:39.

    Komentuoti:


  • R.A.M.
    replied
    Dėl sienelių tai apskritai būtų geriausiai, kad bent Lenkijos siena - Kaunas atkaropoj būtų vienodos spalvos pvz. būtent pilkos - paprasta, universali, praktiška, 'švari', spalva, sunku su ja prašauti.

    Kažkurioj Siena - Marijampolė atkarpoj taip yra ir tai puikiai atrodo, o jau Kaunas - Marijampolė prisispalvino su gElToNa - ŽaLiA, ir dar tas banguotumas.... manau, kad visiškai nereikalingai, o dar nežine ar kitose atkarpose dar kitokios spalvų paletės neišvysim.
    Paskutinis taisė R.A.M.; 2024.09.18, 23:30.

    Komentuoti:


  • justinas adam
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Ajajai, tai panašu paliks tas pilkai pilkas triukšmo sienas? Kaunas-Marė žalios daug mieliau atrodo. Svajonė būtų kaip S8 Lenkijoj epizodais su gyvais vijokliais...
    Dar prieš mėnesį teko kirsti Lenkiją, tai kas jau kas, bet jų sienelės yra geriausias pavyzdys kaip nedaryti. Tą vimdančią slavišką beskonybę palikim lenkams. Įvažiuoji į Lietuvą ir akys atsigauna.

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Galiu lažintis, kad atidarys spalio mėnesį, prieš rinkimus, t.y. spalio antrą savaitę.

    Lygiai taip pat buvo praeitais metais Lenkijoje, kai prieš pat rinkimus atidarė kelias atkarpas, tarp jų ir Via Balticos atkarpą S61 iki Mazovijos Ostruvos.

    Komentuoti:


  • narushnikas
    replied
    Paminėtas spalis kaip 16km atkarpos atidarymo data:

    Įsibėgėja kelio „Via Baltica“ statyba link Lietuvos ir Lenkijos sienos. Spalį planuojama baigti techniškai sudėtingiausią ir ilgiausią, beveik 16-os kilometrų atkarpą nuo Marijampolės. Likusi dvylikos kilometrų kelio atkarpa prie sienos turėtų būti baigta iki kitų metų pabaigos.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1726164719

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Nelabai čia yra prie ko 3 mėnesius dar krapštytis. Manau lapkritį atidarys, nors terminas berods tiesiog '2024 pabaiga'.
    Neradau dabar pagooglinęs, bet vasarą buvau matęs kažkur - VIA Lietuva iškomunikavo apie atidarymą lapkričio mėn.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Spės užbaigti visą šitą grožį šiemet?
    Nelabai čia yra prie ko 3 mėnesius dar krapštytis. Manau lapkritį atidarys, nors terminas berods tiesiog '2024 pabaiga'.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Ajajai, tai panašu paliks tas pilkai pilkas triukšmo sienas? Kaunas-Marė žalios daug mieliau atrodo. Svajonė būtų kaip S8 Lenkijoj epizodais su gyvais vijokliais...

    Komentuoti:

Working...
X