Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Šiaip tame vakar atidarytame "techniškai dudėtingiausiame" 16 kilometrų ruože iš pirmo žvilgsnio nieko netrūksta, tik šalia gausybės 70 km/val. ribojimo ženklų dar nespėjo pastayti didelio atnaujinto geltono žėnklo, kiek buvo surinkta baudų.
- 5 patinka
-
"Via Lietuva" pavadinimą pakeitė, o iš baimės apsisisioję "70" ženklų statytojai tebeliko
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Išbandžiau šiandien ir aš. Tas 70 km/h ribojimas dviejų juostų kelyje 16 kilometrų ruože pagal absurdą užima antrą vietą po ribojimo iki 70 km/h ruože KK102 už Miškonių link Nemenčinės Pirma vieta anai atkarpai kirta, nes ji visiškai baigta.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaip tik norėjau tą patį parašyt. Naktį teko pravažiuot. Mačiau, kad bus atidarymas tai ramiai su kruizo kontrole ir kava rankoj važiuoju 130… ir pyst autostrados pabaiga. Nu galvoju gal vieną ženklą pamiršo nuimt. Po to žiūriu 70km/h visas miškas. Pakazūcha visiška.
Ryte nebuvo daug mašinų. Pabandžiau važiuoti leistinu greičiu, bet tokių buvo nedaug - visi ignoravo idiotišką ribojimą.
Po pomapastiško atidarymo paliktas 70 km/h labai primena rusišką "įstatymų griežtumą kompensuoja visiškas jų nevykdymas"
Prasilėkiau šiandien ir Lomžos aplinkkeliu.
Važiuodami to aplinkkeliu estakada per užliejamas Narevo upės pievas juokėmės iš LAKD PiaRščikų sugalvoti "labiausiai techniškai sudėtingo etapo", Suvalkijos lygumose įveikiant neįtikėtino lietuvių kelinkams sudėtingumo Šešupės upę.
Beje, Lomžos aplinkkelyje × 1 juostų kelyje su žymiai didesniu aytomobilių srautu visur yra 80 km/h greitis.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tai aišku. Koks greitis ten turi būti leidžiamas, kas tas išvažiavimas iš kolonėlės būtų saugus? 30?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jei kažkas rieda 100 kmh likus 250 metrų iki žiedo kelyje, kur 100kmh važiuoti tikrai neleidžiama, tas kažkas neturėtų vairuoti.
Jei ten būtų didesnis atstumas iki žiedo, tuomet greitėjimo juostą dar būtų galima pateisinti. Tačiau dabar ji ten būtų visiškai perteklinė.
Komentuoti:
-
Jei kažkas rieda 100 kmh likus 250 metrų iki žiedo kelyje, kur 100kmh važiuoti tikrai neleidžiama, tas kažkas neturėtų vairuoti.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąJuostų paskirtis suvienodinti eismo srauto greičius. Jei kažkas, išvažiuodamas iš autostrados ten dar rieda kad ir 100kmh, o kažkas iš degalinės išlenda važiuodamas ant 20kmh, tai yra 80kmh skirtumas. Ir nesvarbu, ar ten lėtėjimo juosta, ar greitėjimo, ar nuovaža iš autostrados.
Jei ten būtų didesnis atstumas iki žiedo, tuomet greitėjimo juostą dar būtų galima pateisinti. Tačiau dabar ji ten būtų visiškai perteklinė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Juostų paskirtis suvienodinti eismo srauto greičius. Jei kažkas, išvažiuodamas iš autostrados ten dar rieda kad ir 100kmh, o kažkas iš degalinės išlenda važiuodamas ant 20kmh, tai yra 80kmh skirtumas. Ir nesvarbu, ar ten lėtėjimo juosta, ar greitėjimo, ar nuovaža iš autostrados.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?
Lietuvoj pilna tokių mazgų, kur juosta būna lėtėjimo išsukanties, ir greitėjimo įsiliejantiems į greitkelį. Ir tai yra didžiausia pieva, kokia gali būti - ji tiesiog neveikia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nesupratai minties. Čia kaip muzikos klausyt iš vinilo. Kartais užsidėt vinilą gerai ir prablaško kasdienybę. Bet aišku kasdienai Spotify patogiau.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNu jo, grynas blogis. Nebebus avarijų kaktomuša į blyną dėl kantrybės trūkumo vilktis paskui fūrą ar traktorių, kelio nelygumų, užmigimų ir t.t.
Papildomai sugaištų N valandų, subaladotos pakabos,...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nu jo, grynas blogis. Nebebus avarijų kaktomuša į blyną dėl kantrybės trūkumo vilktis paskui fūrą ar traktorių, kelio nelygumų, užmigimų ir t.t.
Papildomai sugaištų N valandų, subaladotos pakabos,...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip tik norėjau tą patį parašyt. Naktį teko pravažiuot. Mačiau, kad bus atidarymas tai ramiai su kruizo kontrole ir kava rankoj važiuoju 130… ir pyst autostrados pabaiga. Nu galvoju gal vieną ženklą pamiršo nuimt. Po to žiūriu 70km/h visas miškas. Pakazūcha visiška.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Važiavau prieš valandą visu nauju ruožu. Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.
Aišku vilniečiai pažiūrėt nenuvažiuos, straipsniukas gavosi, ko daugiau reikia.
Šiaip įdomus jausmas pervažiuot Lenkiją vien autostrada. Malonu, bet ir nostalgiją apėmė. Baigsis lenkiškų miestelių keiksnojimas, vietines kavines pakeičia unifikuoti makdonai ir nebebus adrenalino lenkiant fūrų kolonas. Žodžiu nuobodi, bet saugi ir greita civilizacija. Tolimoj ateity bus galima jaunimui organizuot ekspedicijas per kaimus kaip koks route 66…
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Iš degalinės visos išvažiuojančius mašinos privalo praleisti lėtėjimo juosta važiuojančias iki žiedo. Nebent ten pagal Jūsų pageidavimą bus padarytas lygiareikšmis susikirtimas.Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
Va taip galėjo kažką panašaus padaryti:
https://www.google.com/maps/@53.9985...oASAFQAw%3D%3D
Tikslas, kad fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų.
N'tajį kart nekartosiu to pačio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Va taip galėjo kažką panašaus padaryti:Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?
https://www.google.com/maps/@53.9985...oASAFQAw%3D%3D
Tikslas, kad fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų.
N'tajį kart nekartosiu to pačio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
kad pvz fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų. Tiesiog mašinos išvažiuojančios iš degalinės sklandžiai įsilietų į tą juostą greitėdamos ir viskas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
kad pvz fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų. Tiesiog mašinos išvažiuojančios iš degalinės sklandžiai įsilietų į tą juostą greitėdamos ir viskasParašė Ignalina Rodyti pranešimą
O kam greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Eh?
Komentuoti:
-
O kam greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Eh?Parašė ojojoj Rodyti pranešimąAš noriu pasakyti, kad ta juosta tarsi yra letėjimo juosta, bet išvažiuojantiems iš deglinės jokios greitėjimo juostos nėra.
Komentuoti:
-
Skaitom iš naujo ką parašiau: "kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai"Parašė luknas Rodyti pranešimą
Čia jūs suklydote ir rašote netiesą. Nes ten prie degalinės ne pagrindinė trasa, o išsukimas į Marijampolę ir ten tikrai greitis ne 130.
Tai parašyk tiesą ir kaip turi būti
Po išvažiavimo greitį nuo 130km/h iki kiek ten turi nusimesti,kad saugiai pravažiuot? Niekas ant 130km/h ten nevažiuos nes autostrada baigėsi.
Aš noriu pasakyti, kad ta juosta tarsi yra letėjimo juosta, bet išvažiuojantiems iš deglinės jokios greitėjimo juostos nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia jūs suklydote ir rašote netiesą. Nes ten prie degalinės ne pagrindinė trasa, o išsukimas į Marijampolę ir ten tikrai greitis ne 130.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąNe iki galo viskas pagalvota pvz: įvažiavimas-išvažiavimas iš Orlen degalinės. Įvažiavimą dar kaip nors ir pateisinčiau, bet išvažiavimas, tai absoliutus pravalas, kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai, nes pvz kokia fūra išsukinės iš degalinės ir nepamatys atvykstančios auto, nebent ten įkaltas 50km/h ženklas prieš degalinę, bet abejoju ar tai legalu nuo 130km/h į iškart 50km/h. Čia akreipiu dėmesį, kad projektuota kaip suprantu pagal aukščiausius, saugiausius ir naujausius standartus, todėl šitos vietos lyginti neišeina su panašiom vietom kitur.
O daugiau, tai kaip ir ok mano akim žiūrint iš foto pateiktų internete.
Foto paimta iš: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2322364#_
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Ne iki galo viskas pagalvota pvz: įvažiavimas-išvažiavimas iš Orlen degalinės. Įvažiavimą dar kaip nors ir pateisinčiau, bet išvažiavimas, tai absoliutus pravalas, kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai, nes pvz kokia fūra išsukinės iš degalinės ir nepamatys atvykstančios auto, nebent ten įkaltas 50km/h ženklas prieš degalinę, bet abejoju ar tai legalu nuo 130km/h į iškart 50km/h. Čia akreipiu dėmesį, kad projektuota kaip suprantu pagal aukščiausius, saugiausius ir naujausius standartus, todėl šitos vietos lyginti neišeina su panašiom vietom kitur.
O daugiau, tai kaip ir ok mano akim žiūrint iš foto pateiktų internete.
Foto paimta iš: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2322364#_
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geriau pilnai atidaryta autostrada be atidarymo negu iškilmingas atidarymas ir likę nebaigti darbai. Tačiau yra kaip yra.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąVažiavau prieš valandą visu nauju ruožu.
Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.
Smagu, kad Lietuvos kelininkai ir kelių finansuotojai prabudo bent kadencijos pabaigoje.
Norėjau patikslinti, ar eismas yra abiem pusėmis 2*2 juostomis.
Jau prieš mėnesį važiavimas Skardupių - Puskelnių ruože (72,50 - 56,83 km) buvo gana komfortiškas, nors eismui buvo atidaryta tik viena pusė.
Komentuoti:
-
Man tai labai keista, kad ši aikštelė aptverta akustine tvora ir atrodo kaip koks gardas. Šiaip nepamenu ar esu kur matęs panašiai nuo kelio atitvertą servisų aikštelę. Juo labiau dėl aptvėrimo jos nesimato ir sunku suprasti, kad ji ten tokia didelė ir gera yra. Nes pas mus standartiškai ji pažymėta tik ženklu su suoliuku ir pagriuvusia egle (Nr. 713), kuris įprastai reiškia tik mažą aikštelę dažnai be tualeto ir be jokio suoliuko. Šiaip reikėtų pas mus analogiško ženklinimo ir užvadinimo kaip pvz. lenkiški MOP, kad suprasti jog tai didelė aikštelę su paslaugomis, o ne tik vieta, kur gali sustoti ir eiti į krūmus išsituštinti.Parašė alga Rodyti pranešimąMan siaubingai atrodo ta ištisai išasfaltuota poilsio aikštelė. Nemanot? Ten sandėlys fūroms? Na, tai fūristams reiktų bent tualetų ir dušų, jei ne pavėsinių ir žolytės. O kaip keliautojams individualiomis mašinomis? Alternatuvių poilsio vietų daug nėra. Degalinei su kavine vietos palikta gan nedaug.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Panašu į Skardupių mazga su keliu Nr. 5122 (Vilkaviškis) - Ožkabaliai - LiudvinavasParašė PoDV Rodyti pranešimąVia Lietuva įkėlė šiek tiek panoraminių nuotraukų

Gerai matosi Tarpučių arba Marijampolės vakarinis mazgas su A7/E28

https://vialietuva.lt/naujienos/eism...altica-atkarpa
Kitas Marijampolės šiaurinio mazgo ties Pietariais rakursasParašė Laure23 Rodyti pranešimą15min turi daugiau ir naujesnių [

https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2322364
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: