Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Nuvažiavimas į Viados degalinę per tą patį žiedą tik jis neasvaltuotas, per tą patį žiedą ir patekimas atgal į ViaBaltica.
-
Foto 2025.03
Artėjame prie sankryžos su RK2615 Salaperaugis -Liubavas ir Nestės bei RV Nostrados degalinių
Dešinėje matosi dar prieš kelis mėnesius buvęs nusukimas į senąjį kelią

Čia - jungiamasis kelias kairėje būsimos autostrados pusėje
Kairėje matosi dar veikianti Neste 2 degalinė
Už jos yra žiedinė sankryža, kurioje teko pasisukioti paskui "fūras"

Išsukę iš žiedinės sankryžos važiuojame apie kilometrą jau naująja autostrada A5
Dešinėje - senojo kelio likučiai, kažkur buvo posūkis į Snagrūdą

Priekyje - Pelucmurgių viadukas jungiamųjų kelių mazge ties Viados 1 degaline

Nusukame į įstrižą jungiamąjį kelią

Čia būsima autostrada kiek nutolusi nuo senojo kelio, tai ir įstrižas jungiamasis kelias netrumpas.
Kažkur dešinėje - smėlio krūvomis užbarikaduota degalinė Viada 1 (į Lenkijos pusę)

Naktį šioje atkarpoje reikia važiuoti itin atsargiai

Smagi žiedinė sankryža, ypač važiuojantiems į aną pusę fūristams


Ufff, pagaliau senasis kelias

Kairėje dar matosi tiesiama autostrada, paskui keliai išsiskiria

Tolumoje matosi Trakėnai su trimis degalinėmis
Paskutinis taisė Romas; 2025.03.12, 19:38.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Išdidintas naujas maršrutas už Nestės ir RV Nostrados degalinių su būsimo kelio štrichais.
Jis dar nespėtas atvaizduoti OpenStreetMap / Mapy.cz žemėlapiuose.
Beje, nebeveikia Viados 1 degalinė į Lenkijos pusę ir Neste 2 degalinė į Marijampolės pusę (arba geriausiu atveju link šių degalinių yra itin komplikuotas privažiavimas)

Maršruto žemėlapiai iš www.mapy.cz
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Važiavimo per Kalvarijos pasienio punktą pokyčiai
2024.09

2024.10

2024.11

2025.03
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.03
Už statomo pirmojo viaduko

Gražus rūkas

Sukiojimais toks pat kaip ir kelis pastaruosius mėnesius - aplink nugriautą senąją muitinę


Asfalto danga

Prie antrojo statomo viaduko

Šone lieka "Baltic Petroleum"

Bandymas išvažiuoti iš "Baltic Petroleum" degalinės

Už "Baltic Petroleum" eismas nesuka į senąjį plentą, o vyksta nauja trasa - turbūt jungiamaisiais keliais
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Darbai žiemą nesustoja
Būsimąja greitkelio trasa ir jungiamaisiais keliais dabar sukiojamasi ir važiuojama papildomai dar apie 1,5 km - nuo "Nestes" degalinių iki "Viados" degalinės į sienos pusę

www.mapy.cz
Foto 2025.03
Kairėje matosi pasienio stulpas

Įvažiavimas į Lietuvą




- 14 patinka
Komentuoti:
-
Įvažiavimas į žymiąją aikštelę iki šiol užtvertas statybine tvora, tačiau nei vienas ženklas vedantis link jos neuždengtas
Šestadienį eilinį kartą teko pasisukioti per tuos žiedus ir nieko nepešti
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Graži Tarpučių (Marijampolės vakarinio) mazgo su įžymiąja aikštele nuotrauka

https://vialietuva.lt/naujienos/via-...u#lg=1&slide=0
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Na ir... nuo ko čia sprogt... iš viršaus gal ir painiau atrodo... su "guglu" pasivažinėjus, nieko ypatingo. Normalus ženklinimas, krypčių rodyklės. Mažiausias atstumas nuo krypties ženklo iki nusukimo pamatavus minimalus kažkur 200m, kitur ir net visus 800 radau. Pakankamos atkarpos net ir be navigacijos perskaityti ženklą, apdoroti nesprogusiose smegenyse ir atlikti persirikiavimo manevrą.Parašė Tomas Rodyti pranešimąOlandams turėtų sprogti smegenys:
„Google“ žemėlapiai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
ten 3,75m ir 4m.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Jei jau kritikuojama, tai būtų galima tuo pačiu ir plačiau paaiškinti.
Toje iškarpoje sunku matyti dėl linijų artumo, tačiau pasižiūrėjus kitą vietą, matosi, jog ten plotis yra nuo asfalto krašto iki kelio ašinės linijos. Taigi atėmus salelės dalį (vizualiai apie 1,50), yra atitinkamai 4,50 ir 4 m. Taigi, nuo lenkų kaip ir nesiskiria.
Bus Romui atsiprašymas iš sofos generolo? Pačiam reiktų faktus pasitikrint.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Buvo jūsų teiginys, jog Augustave yra platesni keliai:
Sunku pripažinti suklydus? Ne primoje temoje kažką teigiate, tik būtų gerai pirma pasitikrinti faktus, kad nereiktų visiems esantiems pastoviai skaityti jūsų prasimanymusPaskutinis taisė uzdvidesimt; 2025.01.17, 10:27.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei jau kritikuojama, tai būtų galima tuo pačiu ir plačiau paaiškinti.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąSiūlyčiau pasimokyt brėžinius skaityt, nes tie 6m ir 5,5m ne važiuojamosios dalies plotis.
Toje iškarpoje sunku matyti dėl linijų artumo, tačiau pasižiūrėjus kitą vietą, matosi, jog ten plotis yra nuo asfalto krašto iki kelio ašinės linijos. Taigi atėmus salelės dalį (vizualiai apie 1,50), yra atitinkamai 4,50 ir 4 m. Taigi, nuo lenkų kaip ir nesiskiria.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Siūlyčiau pasimokyt brėžinius skaityt, nes tie 6m ir 5,5m ne važiuojamosios dalies plotis.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Marijampole. Visi žiedo įvažiavimai - 5,50 m pločio, išvažiavimai - 6,00 m
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nekalbant apie italusParašė Tomas Rodyti pranešimąOlandams turėtų sprogti smegenys:
„Google“ žemėlapiai
https://www.google.com/maps/@45.5275...oASAFQAw%3D%3D
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Buvo jūsų teiginys, jog Augustave yra platesni keliai:Parašė Romas Rodyti pranešimąNereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.
Sunku pripažinti suklydus? Ne primoje temoje kažką teigiate, tik būtų gerai pirma pasitikrinti faktus, kad nereiktų visiems esantiems pastoviai skaityti jūsų prasimanymusParašė Romas Rodyti pranešimąDidžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
- Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
- didesnės krypčių nuorodosPaskutinis taisė Kaid; 2025.01.16, 14:01.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip kaulas daug aiškiau nei žiedas su daug išvažiavimų. Nereikia skaičiuot ant pirštų, o galima tiesiog imt „pirmą po apsisukimo“ arba „prieš apsisukimą“.Parašė Romas Rodyti pranešimąNereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.
Palyginimas su Augustavu buvo įdėtas tam, kad būtų įvertintas patogumas ir oorientavimoi aiškumas skirtingose "kaulo formos" žiedinėse. Deja, palyginimas ne Marijampolės (Tarpučių) mazgo naudai.
Fūristams turbūt geriausia yra tiesūs plentai be jokių mandrų sankryžų kai galima per viską pjaut kiek ribotuvas leidžia. Tik bėda, kad tam tikra dalis fūristų po to lieka su sąžinės graužatim dėl sudalyvavimo gan tragiškose avarijose, net jei ir ne dėl pačių tiesioginės irba neįrodytos teisme kaltės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš va ir galvoju, kaip tie verksniai teises išsilaiko. Nes pagal verkimą tai jausmas kad patys batų neužsirišaParašė mantasm Rodyti pranešimą
Kai buvo šviežiai atidaryta būtent taip važiavau ir pravažiavau. Iš pirmo karto. Tamsiu paros metu. IQ=180 turbūt... Tiesa, žiūrėjau į kelio ženklus ir nemaigiau nieko kišenėj.
Ant tiek viskas simple ten pravažiuot.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: