Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Išdidintas naujas maršrutas už Nestės ir RV Nostrados degalinių su būsimo kelio štrichais.
    Jis dar nespėtas atvaizduoti OpenStreetMap / Mapy.cz žemėlapiuose.

    Beje, nebeveikia Viadao 1 degalinė į Lenkijos pusę ir Neste 2 degalinė į Marijampolės pusę (arba geriausiu atveju link šių degalinių yra itin komplikuotas privažiavimas)

    Maršruto žemėlapiai iš www.mapy.cz
    Nuvažiavimas į Viados degalinę per tą patį žiedą tik jis neasvaltuotas, per tą patį žiedą ir patekimas atgal į ViaBaltica.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.03
    Artėjame prie sankryžos su RK2615 Salaperaugis -Liubavas ir Nestės bei RV Nostrados degalinių
    Dešinėje matosi dar prieš kelis mėnesius buvęs nusukimas į senąjį kelią


    Čia - jungiamasis kelias kairėje būsimos autostrados pusėje
    Kairėje matosi dar veikianti Neste 2 degalinė
    Už jos yra žiedinė sankryža, kurioje teko pasisukioti paskui "fūras"


    Išsukę iš žiedinės sankryžos važiuojame apie kilometrą jau naująja autostrada A5
    Dešinėje - senojo kelio likučiai, kažkur buvo posūkis į Snagrūdą


    Priekyje - Pelucmurgių viadukas jungiamųjų kelių mazge ties Viados 1 degaline


    Nusukame į įstrižą jungiamąjį kelią


    Čia būsima autostrada kiek nutolusi nuo senojo kelio, tai ir įstrižas jungiamasis kelias netrumpas.
    Kažkur dešinėje - smėlio krūvomis užbarikaduota degalinė Viada 1 (į Lenkijos pusę)


    Naktį šioje atkarpoje reikia važiuoti itin atsargiai


    Smagi žiedinė sankryža, ypač važiuojantiems į aną pusę fūristams




    Ufff, pagaliau senasis kelias


    Kairėje dar matosi tiesiama autostrada, paskui keliai išsiskiria


    Tolumoje matosi Trakėnai su trimis degalinėmis
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.12, 19:38.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išdidintas naujas maršrutas už Nestės ir RV Nostrados degalinių su būsimo kelio štrichais.
    Jis dar nespėtas atvaizduoti OpenStreetMap / Mapy.cz žemėlapiuose.

    Beje, nebeveikia Viados 1 degalinė į Lenkijos pusę ir Neste 2 degalinė į Marijampolės pusę (arba geriausiu atveju link šių degalinių yra itin komplikuotas privažiavimas)

    Maršruto žemėlapiai iš www.mapy.cz
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.12, 19:38. Priežastis: www

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiavimo per Kalvarijos pasienio punktą pokyčiai

    2024.09


    2024.10


    2024.11


    2025.03

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.03
    Už statomo pirmojo viaduko


    Gražus rūkas


    Sukiojimais toks pat kaip ir kelis pastaruosius mėnesius - aplink nugriautą senąją muitinę




    Asfalto danga


    Prie antrojo statomo viaduko


    Šone lieka "Baltic Petroleum"


    Bandymas išvažiuoti iš "Baltic Petroleum" degalinės


    Už "Baltic Petroleum" eismas nesuka į senąjį plentą, o vyksta nauja trasa - turbūt jungiamaisiais keliais

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Darbai žiemą nesustoja
    Būsimąja greitkelio trasa ir jungiamaisiais keliais dabar sukiojamasi ir važiuojama papildomai dar apie 1,5 km - nuo "Nestes" degalinių iki "Viados" degalinės į sienos pusę

    www.mapy.cz

    Foto 2025.03
    Kairėje matosi pasienio stulpas


    Įvažiavimas į Lietuvą








    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Įvažiavimas į žymiąją aikštelę iki šiol užtvertas statybine tvora, tačiau nei vienas ženklas vedantis link jos neuždengtas Šestadienį eilinį kartą teko pasisukioti per tuos žiedus ir nieko nepešti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Graži Tarpučių (Marijampolės vakarinio) mazgo su įžymiąja aikštele nuotrauka

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...u#lg=1&slide=0

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Labai džiugu matyti tokius video. Ačiū

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Jūsų dėmesiui šiandienos Puskelniai -- Lenkija ruožo hyperlapse:

    Paskutinis taisė alga; 2025.02.02, 16:35.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Olandams turėtų sprogti smegenys:
    „Google“ žemėlapiai
    Na ir... nuo ko čia sprogt... iš viršaus gal ir painiau atrodo... su "guglu" pasivažinėjus, nieko ypatingo. Normalus ženklinimas, krypčių rodyklės. Mažiausias atstumas nuo krypties ženklo iki nusukimo pamatavus minimalus kažkur 200m, kitur ir net visus 800 radau. Pakankamos atkarpos net ir be navigacijos perskaityti ženklą, apdoroti nesprogusiose smegenyse ir atlikti persirikiavimo manevrą.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Jei jau kritikuojama, tai būtų galima tuo pačiu ir plačiau paaiškinti.
    Toje iškarpoje sunku matyti dėl linijų artumo, tačiau pasižiūrėjus kitą vietą, matosi, jog ten plotis yra nuo asfalto krašto iki kelio ašinės linijos. Taigi atėmus salelės dalį (vizualiai apie 1,50), yra atitinkamai 4,50 ir 4 m. Taigi, nuo lenkų kaip ir nesiskiria.
    Click image for larger version  Name:	2025-01-17_00-00-42.png Views:	58 Size:	72,3 kB ID:	2177072
    ten 3,75m ir 4m.

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Buvo jūsų teiginys, jog Augustave yra platesni keliai:

    Sunku pripažinti suklydus? Ne primoje temoje kažką teigiate, tik būtų gerai pirma pasitikrinti faktus, kad nereiktų visiems esantiems pastoviai skaityti jūsų prasimanymus
    Bus Romui atsiprašymas iš sofos generolo? Pačiam reiktų faktus pasitikrint.
    Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2025.01.17, 10:27.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Siūlyčiau pasimokyt brėžinius skaityt, nes tie 6m ir 5,5m ne važiuojamosios dalies plotis.
    Jei jau kritikuojama, tai būtų galima tuo pačiu ir plačiau paaiškinti.
    Toje iškarpoje sunku matyti dėl linijų artumo, tačiau pasižiūrėjus kitą vietą, matosi, jog ten plotis yra nuo asfalto krašto iki kelio ašinės linijos. Taigi atėmus salelės dalį (vizualiai apie 1,50), yra atitinkamai 4,50 ir 4 m. Taigi, nuo lenkų kaip ir nesiskiria.
    Click image for larger version

Name:	2025-01-17_00-00-42.png
Views:	4919
Size:	72,3 kB
ID:	2177072

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Marijampole. Visi žiedo įvažiavimai - 5,50 m pločio, išvažiavimai - 6,00 m
    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	5278
Size:	157,3 kB
ID:	2176863
    Siūlyčiau pasimokyt brėžinius skaityt, nes tie 6m ir 5,5m ne važiuojamosios dalies plotis.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Lyginat Milaną su Marijampole. Nice

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Olandams turėtų sprogti smegenys:
    „Google“ žemėlapiai
    Nekalbant apie italus

    https://www.google.com/maps/@45.5275...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Olandams turėtų sprogti smegenys:
    „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
    Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
    Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.
    Buvo jūsų teiginys, jog Augustave yra platesni keliai:

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Didžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
    - Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
    - didesnės krypčių nuorodos
    Sunku pripažinti suklydus? Ne primoje temoje kažką teigiate, tik būtų gerai pirma pasitikrinti faktus, kad nereiktų visiems esantiems pastoviai skaityti jūsų prasimanymus
    Paskutinis taisė Kaid; 2025.01.16, 14:01.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
    Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
    Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.

    Palyginimas su Augustavu buvo įdėtas tam, kad būtų įvertintas patogumas ir oorientavimoi aiškumas skirtingose "kaulo formos" žiedinėse. Deja, palyginimas ne Marijampolės (Tarpučių) mazgo naudai.
    Šiaip kaulas daug aiškiau nei žiedas su daug išvažiavimų. Nereikia skaičiuot ant pirštų, o galima tiesiog imt „pirmą po apsisukimo“ arba „prieš apsisukimą“.

    Fūristams turbūt geriausia yra tiesūs plentai be jokių mandrų sankryžų kai galima per viską pjaut kiek ribotuvas leidžia. Tik bėda, kad tam tikra dalis fūristų po to lieka su sąžinės graužatim dėl sudalyvavimo gan tragiškose avarijose, net jei ir ne dėl pačių tiesioginės irba neįrodytos teisme kaltės.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kai buvo šviežiai atidaryta būtent taip važiavau ir pravažiavau. Iš pirmo karto. Tamsiu paros metu. IQ=180 turbūt... Tiesa, žiūrėjau į kelio ženklus ir nemaigiau nieko kišenėj.
    Aš va ir galvoju, kaip tie verksniai teises išsilaiko. Nes pagal verkimą tai jausmas kad patys batų neužsiriša Ant tiek viskas simple ten pravažiuot.

    Komentuoti:

Working...
X