Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Va, dar vienas kontrargumentas teiginiui, kad nėra pinigų. Grįžtu prie savivaldybės biudžeto išaugimo 200 milijonų, - matau, kad visos Šiaurinės (apie 6 km ilgis) nutiesimas planuojama, kad kainuos apie 30 milijonų, tad teigiu, kad pinigų dar ir kaip yra.

    Anksčiau sakiau (kiek perlenkęs lazdą), kad paimkime net trijų metų tuos 200 milijonų prieaugio ir panaudokime:
    - Šiaurinės nutiesimui,
    - senamiesčio gatvių rekonstrukcijai ir
    - šaligatvių tinklo rimtam išplėtojimui.
    Pasirodo, kad už vienų metų biudžeto 200 milijonų galima nutiesti Šiaurinę (30 mln), tuomet kokius 100 mln skirti senamiesčio gatvių rekonstrukcijai (klausimas ar tiek reikėtų, bet užmečiau gerą kasnį) ir dar liktų apie 70 mln šaligatviams... Ir visa tai galima padaryti už vienų metų biudžeto prieaugį... Ir dar tęsiasi šnekos (kokius 20 metų?), kad pinigų nėra. Kiek dar seksime tas pačias pasakas ir jomis tikėsime? 20-30 metų?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, kiek tiksliai visi 3 Šiaurinės etapai eurų galėtų kainuoti? Įdomu, kiek tramvajų linijų už tai pavyktų nutiesti.
    Apie pirmą etapą:
    Žadėtos eismo arterijos nebeliko: karštų diskusijų įplieskusi Šiaurinė gatvė Vilniuje – Šimašiaus dovanėlė verslui ar miestiečiams?
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...r-miestieciams
    Taigi ilgą laiką žadėta eismo arterija vairuotojams turėtų virsti oaze miestiečiams, jie čia galės pramogauti, dirbti ir kitaip leisti laiką. Net ir pati savivaldybė neslepia, kad tai iš esmės bus panašu į dabartinę Žalgirio gatvę, kur, daugelis žino, dažnai driekiasi spūstys. <...>

    Galima priminti, kad Šiaurinės gatvės I etapo techninis projektas buvo paviešintas dar 2019 m., o statybos leidimas gautas 2022-aisiais. Tačiau būtent tais pačiais metais savivaldybė jau iš esmės buvo sudėliojusi naują Šiaurinės gatvės koncepciją. <...>

    Preliminariai skaičiuojama, kad rangos darbai kainuos apie 30 mln. eurų. <...>

    Šiaurinės gatvės tiesimą numatyta finansuoti Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Iš vidinių dalių, šios gatvės labiausiai reiktų Pašilaičiams kaip logiškas jungties trūkumas su Ukmergės g.
    Ne su ukmergės gatve, o su Kalvarijų gatve jungtis turi būti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Mano prognozė atitinka VMS planus ir visuomenės užklausimą - nebus vykdomi visi jūsų minimi projektai! Išskyrus vieną, kuris man asmeniškai kaip tik kelia daugiausiai abejonių - "Akropolis-2" prieigos.
    Paskutinis "grandiozinis" įvykdytas projektas - Liepkalnio sankryža. Dar gal bus užbaigtas Smalinės mazgas ir Karaliaučiaus g. šiaurinė dalis.
    Taip pat nebus iš esmės plėtojamas VT. Visas gerinimas susives į naujesnių transporto priemonių pirkimą esamam tinklui palaikyti.
    Tačiau bus tiesiamos "A" juostos ir dviračių takai, kur tai patogu projektuotojams, toliau paliekant "skyles" ir akligatvius.
    Taip, realiai nesvarbu, koks meras bus, šitas variantas yra pats realiausias. Mes nesam pajėgūs kažko daugiau padaryti, nes Lietuvoje politinė kultūra tokia, kad geriausiai vertinami ir populiariausi yra tie, kurie nieko nedaro. Nieko nedarai -> nepadarai klaidų -> niekas apie tave nešneka (išskyrus entuziastus) -> esi išrenkamas. Profit!
    Paskutinis taisė abruo; 2023.02.10, 08:19.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Nėra užbaigtas nei pagrindinių gatvių tinklas, mei greito eismo funkcionuoja pagal paskirtį, o apie VT tinklo funkcionavimą išvis tankus miškas... tad esant tokiai padėčiai šios kritikos nepriimu.
    Kuomet bus nutiesta M Lietuvio, Šiaurinė bus nutiesta bent 2 juostų ir kurios bus skirtos VT, kai Ozo bus bent baigta tiesti iki VA, ir bene visose (kur reikia) 4 juostų gatvėse bus įrengta po 1 VT juostą abejomis kryptymis - tuomet taip, manau tuomet nebesakysiu to ką sakau dabar. Ai, dar sakysiu kad kamštis susidaro ties DIdlaukio gatve GV gatvėje kol nebus pėsčiųjų viaduko. Ir dar sakysiu, kad kamšits ties Gariūnais kol nebus dviejų lygių.
    Mano prognozė atitinka VMS planus ir visuomenės užklausimą - nebus vykdomi visi jūsų minimi projektai! Išskyrus vieną, kuris man asmeniškai kaip tik kelia daugiausiai abejonių - "Akropolis-2" prieigos.
    Paskutinis "grandiozinis" įvykdytas projektas - Liepkalnio sankryža. Dar gal bus užbaigtas Smalinės mazgas ir Karaliaučiaus g. šiaurinė dalis.
    Taip pat nebus iš esmės plėtojamas VT. Visas gerinimas susives į naujesnių transporto priemonių pirkimą esamam tinklui palaikyti.
    Tačiau bus tiesiamos "A" juostos ir dviračių takai, kur tai patogu projektuotojams, toliau paliekant "skyles" ir akligatvius.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Dejavu. Lygiai žodis žodin tie patys argumentai buvo tiek tiesian vakarinį, tiek statant kitas 2 lygių sankirtas bei mazgus. Ir ką? Dabar nebekyla spūsčių ir nebešvaistomi pinigai? One more lane bro, I promisse just one more lane...
    Nėra užbaigtas nei pagrindinių gatvių tinklas, mei greito eismo funkcionuoja pagal paskirtį, o apie VT tinklo funkcionavimą išvis tankus miškas... tad esant tokiai padėčiai šios kritikos nepriimu.

    Kuomet bus nutiesta M Lietuvio, Šiaurinė bus nutiesta bent 2 juostų ir kurios bus skirtos VT, kai Ozo bus bent baigta tiesti iki VA, ir bene visose (kur reikia) 4 juostų gatvėse bus įrengta po 1 VT juostą abejomis kryptymis - tuomet taip, manau tuomet nebesakysiu to ką sakau dabar. Ai, dar sakysiu kad kamštis susidaro ties DIdlaukio gatve GV gatvėje kol nebus pėsčiųjų viaduko. Ir dar sakysiu, kad kamšits ties Gariūnais kol nebus dviejų lygių.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Realiai tai tiesiog spręsčiau esamų greito eismo gatvių problemas (nesąmonės pridirbtos 200x m. projektuose), visokius keistus sankryžų sprendimus, greitėjimo, lėtėjimo juostos, ženklinimą.
    Plius investuočiau į VT
    Konkrečiau prašyčiau, priešingu atveju tai panašu į "linijinio parko" apologetą KEdas kuris eismą pasiūlė paleisti per "kažkur kitur".
    O VT skraidantį įrengti ar kaip?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Šiaip jau kaip ir nėra iš esmės kamščių VA (Lazdynų tilto problema į tai neįeina), nepalyginsi su tuo, kas buvo Laisvės pr. iki tol (važinėjau kasdien ir ne po kartą). Nors bendras automobilių skaičius pakilo.
    2006-2011m. buvo gigantiški kamščiai Panerių, Vilkpėdės ir net Kauno g., Švitrigailos. Kur jie dabar? Yra truputį Naugarduko g.
    Olandų g. irgi mažesni - anksčiau buvo košmarai.
    Apibendrinant, bendra padėtis Vilniuje jei ne pagerėjo, tai tikrai nepablogėjo.
    Todėl, gal ir galima tos Šiaurinės nestatyti - velniai nematė. Juolab, kad tikriausiai ja nelabai naudočiausi
    Panerių g. būna kamščių 17 val., tarpmiestinis neretai stovi.
    Kitur nepakomentuosiu.

    Stebint bendrą toną, gal tikrai nelabai yra to gyvybinio suinteresuotumo tiest magistralę lauke tarp daugiabučių.
    Iš vidinių dalių, šios gatvės labiausiai reiktų Pašilaičiams kaip logiškas jungties trūkumas su Ukmergės g.
    VA žymiai didesnės svarbos.

    Realiai tai tiesiog spręsčiau esamų greito eismo gatvių problemas (nesąmonės pridirbtos 200x m. projektuose), visokius keistus sankryžų sprendimus, greitėjimo, lėtėjimo juostos, ženklinimą.
    Plius investuočiau į VT
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.09, 17:12.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O tikrai susitaupo ne dėl to, kad tiesiog 90 vietoj 50?Automobilių spūstis kartais prasideda Trakų plente vienoje pusėje ir Liepkalnio g. kitoje pusėje, bet jei tas nesiskaito, nes avarija, arba pats važiuoju ne piko metu ar tik šiaurinėje pusėje, kur jau srautai nebe tie, tai galima apsimesti, kad nebebūna. Beje jau spėta patobulint Liepkalnio sankryžą, Gariūnų tilto atkarpą, dabar dar reiktų prie Lazdynų tunelio...
    Ką turiu omenyje, kad spūstys niekur nedings. Ar ekonomiškai naudinga už belenkiek milijonų ją perstumti iki sekančio kakliuko - diskutuotinas dalykas. Kai kurie europos miestai pasirinko daugiau investuoti į kitas laimės indeksą keliančias sritis
    Troleibuse sekasi, jeigu ir 50 pasiekia. Ypač senieji. Pagrinde dėl to, kad Justiniškių gatvėje greitai pravažiuoja.

    Na į miestą įvažiuojant gal ir susidaro, bet tas nelabai aktualu kalbant apie eismą pačiame mieste. Ir man deja tenka važiuoti ir piko metu.

    Šiuo atveju perstumimas atrodytu taip:
    Dabar srautas eina per D lygio kiemo gatves ir teršia ora žmonėms į langus.
    Po Šiaurinės pastatymo srautas eitu B lygio tranzitine gatve aplink kurią nėra gyvenamųjų pastatų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, nebekyla. Dabar troleibusu centrą pasiekiu 20 min greičiau nei prieš vakarinį aplinkelį. Automobiliu spūstis susidaro nebent avariju atveju. Dvieju šviesaforo ciklų palaukimą nelaikau spūstimi.
    O tikrai susitaupo ne dėl to, kad tiesiog 90 vietoj 50?Automobilių spūstis kartais prasideda Trakų plente vienoje pusėje ir Liepkalnio g. kitoje pusėje, bet jei tas nesiskaito, nes avarija, arba pats važiuoju ne piko metu ar tik šiaurinėje pusėje, kur jau srautai nebe tie, tai galima apsimesti, kad nebebūna. Beje jau spėta patobulint Liepkalnio sankryžą, Gariūnų tilto atkarpą, dabar dar reiktų prie Lazdynų tunelio...
    Ką turiu omenyje, kad spūstys niekur nedings. Ar ekonomiškai naudinga už belenkiek milijonų ją perstumti iki sekančio kakliuko - diskutuotinas dalykas. Kai kurie europos miestai pasirinko daugiau investuoti į kitas laimės indeksą keliančias sritis

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Dejavu. Lygiai žodis žodin tie patys argumentai buvo tiek tiesian vakarinį, tiek statant kitas 2 lygių sankirtas bei mazgus. Ir ką? Dabar nebekyla spūsčių ir nebešvaistomi pinigai? One more lane bro, I promisse just one more lane...
    Šiaip jau kaip ir nėra iš esmės kamščių VA (Lazdynų tilto problema į tai neįeina), nepalyginsi su tuo, kas buvo Laisvės pr. iki tol (važinėjau kasdien ir ne po kartą). Nors bendras automobilių skaičius pakilo.
    2006-2011m. buvo gigantiški kamščiai Panerių, Vilkpėdės ir net Kauno g., Švitrigailos. Kur jie dabar? Yra truputį Naugarduko g.
    Olandų g. irgi mažesni - anksčiau buvo košmarai.
    Apibendrinant, bendra padėtis Vilniuje jei ne pagerėjo, tai tikrai nepablogėjo.
    Todėl, gal ir galima tos Šiaurinės nestatyti - velniai nematė. Juolab, kad tikriausiai ja nelabai naudočiausi

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Dejavu. Lygiai žodis žodin tie patys argumentai buvo tiek tiesian vakarinį, tiek statant kitas 2 lygių sankirtas bei mazgus. Ir ką? Dabar nebekyla spūsčių ir nebešvaistomi pinigai? One more lane bro, I promisse just one more lane...
    Ne, nebekyla. Dabar troleibusu centrą pasiekiu 20 min greičiau nei prieš vakarinį aplinkelį. Automobiliu spūstis susidaro nebent avariju atveju. Dvieju šviesaforo ciklų palaukimą nelaikau spūstimi.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Dar vienas argumentas kodėl siūlau kaip siūlau - įdomu kiek lėšų ir laiko išvaistoma praleidimui kamščiuose (vien juose, jau kitų aspektų neliečiu) vien dėl Šiaurinės nebuvimo ir VT juostų tinklo nebuvimo jau kokius 20 metų... Nesusidarys pakankamai rimta suma?
    Dejavu. Lygiai žodis žodin tie patys argumentai buvo tiek tiesian vakarinį, tiek statant kitas 2 lygių sankirtas bei mazgus. Ir ką? Dabar nebekyla spūsčių ir nebešvaistomi pinigai? One more lane bro, I promisse just one more lane...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.02.09, 11:36.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Didelės Pašilaičių dalies - patenkina.
    Ar tikrai? Kaip tada apibrėžiate pašilaičių ribas, jeigu seniūnijos žemėlapį kurį pats idėjote naudoti negalima? Ar į pašilaičius patenka daugiau nei puse seniunijos gyventojų turinti dalis aplink pavilnionių ir perkūnkiemio gatves?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Didelės Pašilaičių dalies - patenkina.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Galima, bet ar verta?
    Na jeigu einant per fabijoniškes o ne ratu pagal VT tai pėsčiomis atstumas labai panašus gaunasi. Esmė kad 2G šio poreikio nepatenkina.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Galima, bet ar verta?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Žemėlapyje Pašilaičių seniūnija, o ne Pašilaičiai.

    Nuvažiuoti arba nueiti iki 2G stotelės.
    Tai galima ir iki pačių santariškių nuvažiuoti arba nueiti

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pagal tavo žemėlapį - yra. Jeigu jau renkamės pagal save tai Laisvės prospekrtas irgi nėra pašilaičiai.
    Žemėlapyje Pašilaičių seniūnija, o ne Pašilaičiai.
    Bet duosiu realesnį pavyzdį - leičių gatvę.
    Nuvažiuoti arba nueiti iki 2G stotelės.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tarandė nėra Pašilaičiai.
    Pagal tavo žemėlapį - yra. Jeigu jau renkamės pagal save tai Laisvės prospekrtas irgi nėra pašilaičiai.

    Bet duosiu realesnį pavyzdį - leičių gatvę.

    Komentuoti:

Working...
X