Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Norisi, nors suprantu kad nebus. Jeigu visi ereliai turės keliones planuoti per visokius šunkelius ir kiemus tai jų kiekis reikšmingai sumažėtų. Patruliui pirma reikia turėti nori iš vis ką nors nustatyti.
    Pinigų metimas į balą. Esamų kamerų pakanka valdyti situaciją dėl TA ar draudimo. Norintys palakstyt ir pachuliganavot pravažiuos ramiai kameras, o ne ieškos šunkelių. Nebent bus 100% kelių padengimas, kas visiškai nerealistiška.

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Išbėgo miške briedis užmušė du žmones. Atsirado juodoji dėmė. Atsirado matuoklis. Problema liko- nes turėjo atsirast tvora. Tokiais direkcijos sprendimais ir piktinasi vairuotojai kuriuos menko protelio forumiečiai čia vadina visokiais pavadinimais. Prieš penkerius metus draugas ties Širvintais Ukmergės autostradoje pagavo briedį. Pasisekė liko gyvas. Atvažiavę pareigūnai sakė kad čia dažnai gauna pranešimų apie išbėgančius gyvūnus nes dėl privataus sklypo nuosavybės niuansų yra tarpas tvoroje. Pernai dėl ten pat išbėgusio briedžio žuvo žmogus. Per tą laiką Ukmergės autostradoje atsirado naujų matuoklių. Tas pats dėl aquaplaningo. Jeigu autostradose pilna vietų kur susidaro balos kai automobilis nevaldomas jau nuo 100 km/h ten planuojami matuokliai kurie vėlgi visiškai nesprendžia problemos ir tai yra kelių direkcijos kaltė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kamera yra stacionarus daiktas kurį galima lengvai apeiti. Nebent norisi padengti kameromis absoliučiai viską. Ir kameros nustato tik standartizuotus pažeidimus. Patrulis gali atsidurti bet kada bet kur ir nustatyti ne tik kelis standartizuotus pažeidimus. Tai taip, iš patrulių nauda daug didesnė. Ypač nežymėtų.
    Norisi, nors suprantu kad nebus. Jeigu visi ereliai turės keliones planuoti per visokius šunkelius ir kiemus tai jų kiekis reikšmingai sumažėtų. Patruliui pirma reikia turėti nori iš vis ką nors nustatyti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kamera tai kaip patrulis dirbantis 24 valandas per parą. O dabar esantys patruliai aiškiai ignoruoja KET pažeidimus net tokiu atveju jeigu tie pažeidėjai jiems turkdo pravažiuoti ir dėl to tenka sustoti ir laukti kol pažeidėjas išsivažinės šaligatviu. Tai ar tikrai yra nauda iš tokių patrulių?
    Kamera yra stacionarus daiktas kurį galima lengvai apeiti. Nebent norisi padengti kameromis absoliučiai viską. Ir kameros nustato tik standartizuotus pažeidimus. Patrulis gali atsidurti bet kada bet kur ir nustatyti ne tik kelis standartizuotus pažeidimus. Tai taip, iš patrulių nauda daug didesnė. Ypač nežymėtų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Labiausiai trūksta ne kokių kamerų, o elementaraus patruliavimo. Tiek viešai, tiek nežymėtu transportu. Gal per pandemiją atpratau, bet iš vaizdo eismo kultūra labai suprastėjo per paskutinius kelis metus. Daugiau nardančių debilų, daugiau pėsčiųjų lakstančių pvz per Geležiaką arba Savanorių žiedą.
    Kamera tai kaip patrulis dirbantis 24 valandas per parą. O dabar esantys patruliai aiškiai ignoruoja KET pažeidimus net tokiu atveju jeigu tie pažeidėjai jiems turkdo pravažiuoti ir dėl to tenka sustoti ir laukti kol pažeidėjas išsivažinės šaligatviu. Tai ar tikrai yra nauda iš tokių patrulių?
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Taip taip būtent "arba". Arba policijai skiriamos lėšos pareigūnų kiekio keliuose padidinimui, arba toliau imituojam kovą su nebaudžiamumu keliuose.
    Kameros ne iš policijos biudžeto statomos, kaip jau esate išsiaiškinęs ankščiau, tai gan nereikia apsimesti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kiek aš pastebėjęs tai vidutinio greičio matuokliai žymima su kamera ir lentele kokį atstumą matuoja, jeigu fiksuoja kitus pažeidimus, tada be kilometrų lentelės. Jei fiksuoja momentinį greitį tai stovi senas radaro ženklas.
    statiniai matuokliai irgi naudoja kameros ženklą. Pvz.: Ukmergės gatvėje leidžinatis nuo šeškinės kalno. Matuoja greitį ir A juosta važiuojančius fotografuoja (mastosi blykstė).

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Nepamenu, kada teko matyti "seną radaro ženklą" - jo nebėra ket, tai turėjo visus pakeist.

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Jei fiksuoja momentinį greitį tai stovi senas radaro ženklas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    >Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.

    Kaip idomiai, ta institucija kuriso darbas yra priemones įgyvendinti ir stabdyti pažeidėjus dabar formuos politiką, o ta institucija kurios darbas formuoti politika dabar užsiims įgyvendinimu.

    >Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.

    O ar KET numato kitokį ženklinimą?
    Kiek aš pastebėjęs tai vidutinio greičio matuokliai žymima su kamera ir lentele kokį atstumą matuoja, jeigu fiksuoja kitus pažeidimus, tada be kilometrų lentelės. Jei fiksuoja momentinį greitį tai stovi senas radaro ženklas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Miestuose tai įvažiavus į miestą jau yra sudėti ženklai daug kur kad miestas stebimas kameromis. Tai pagal BDAR pranešimas jau atliktas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą?
    Norėčiau.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai gal tada ir panaikinkim informavimo ženklus. Bet taisyklėse tai yra apibrėžta. Latvijoje kiekvienas toks ženklas primena kokį greitį matuoja toliau stovintis radaras. Ir niekados nemačiau prieš radarą kertančių per stabdžius ir galvojančių gal kokio ribojimo ženklo nepastebėjau, neduok Dieve viršysiu. Ir puikiai matosi požiūris į prevenciją, o ne pagautų kiekį. O su dabartine viešai prieinama informacija tokį radarus apeinantį maršrutą gali puikiai susidėlioti ir taip rimtai? manai daug būtų tuo besinaudojančių?
    Neišeis panaikinti dėl duomenų apsaugos įstatymo. Tik jo dėka išsimušė šitą cheat'ą atseit dėl galimybės būti nufilmuotam. Tik kad kai kurie jau supranta, kad čia kažkaip be įspėjimo gaudyti pažeidėjus yra nelegalu
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.01.09, 19:15.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Ne pažeidėjo reikalas, kuri kamera kuriuos pažeidimus fiksuoja. Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą? Rimtai?
    Tai gal tada ir panaikinkim informavimo ženklus. Bet taisyklėse tai yra apibrėžta. Latvijoje kiekvienas toks ženklas primena kokį greitį matuoja toliau stovintis radaras. Ir niekados nemačiau prieš radarą kertančių per stabdžius ir galvojančių gal kokio ribojimo ženklo nepastebėjau, neduok Dieve viršysiu. Ir puikiai matosi požiūris į prevenciją, o ne pagautų kiekį. O su dabartine viešai prieinama informacija tokį radarus apeinantį maršrutą gali puikiai susidėlioti ir taip rimtai? manai daug būtų tuo besinaudojančių?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Ne pažeidėjo reikalas, kuri kamera kuriuos pažeidimus fiksuoja. Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą? Rimtai?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    >Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.

    Kaip idomiai, ta institucija kuriso darbas yra priemones įgyvendinti ir stabdyti pažeidėjus dabar formuos politiką, o ta institucija kurios darbas formuoti politika dabar užsiims įgyvendinimu.

    >Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.

    O ar KET numato kitokį ženklinimą?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Stebina tai, kas Lietuvoje vyksta su greičio matuokliais: atskleidė įtarimų keliančią informaciją
    Seime kilus diskusijoms dėl greičio matuoklių, Lietuvos automobilių Kelių direkcija laikinai stabdo planuotų naujų matuoklių diegimą. Kelių direkcija neatsitraukia nuo savo pozicijos ir vis dar akcentuoja, kad greičio matuokliai šalies keliuose yra reikalingi ir veiksmingi.

    Pradėjome aiškintis, ar ta pati institucija – Kelių direkcija – turi ir formuoti politiką, ir ją įgyvendinti bei kontroliuoti. Atrodo, kad taip neturėtų būti, juo labiau kad sulaukėme ir Specialiųjų tyrimų tarnybos išvados, kad ta pati institucija neturėtų to daryti“, – apie rengiamų pokyčių priežastis pasakoja A.Kupčinskas.

    Kaip tikina pašnekovas, greičio matuoklių reikalingumu nėra abejojama, tačiau įstatymo projektu būtų bandoma atskirti reikalavimų formavimą ir jų vykdymą.

    Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.

    O kitas dalykas – gimsta ir kitų idėjų bei iniciatyvų. Pavyzdžiui, kad greičio matuokliai turėtų būti ženklinami vienaip, o kiti matuokliai, kurie prižiūri, ar transporto priemonė yra apdrausta ir turi techninę apžiūrą, būtų žymimi kitaip.

    Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Va čia tai turbūt pagal visus standartus... net ribojimo ženklų nereikia:

    Nepaisant nuolatinių avarijų pavojingoje „Via Baltica“ sankryžoje, darbų dar teks palaukti | Kas vyksta Kaune

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Apie ką ir kalbėjau... kad radarai stovi saugesnėse vietose, o tarpuose tarp jų sankryžose, gyvenvietėse vyksta bardakėlis. Jei jau yra du sektoriai, tai padaryti trečią tarp jų ne raketų mokslas ir ne dešimčių tūkstančių investicija.
    padaryti pakeitimą programoje nuo 10 tūkstančių

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Apie ką ir kalbėjau... kad radarai stovi saugesnėse vietose, o tarpuose tarp jų sankryžose, gyvenvietėse vyksta bardakėlis. Jei jau yra du sektoriai, tai padaryti trečią tarp jų ne raketų mokslas ir ne dešimčių tūkstančių investicija.
    Šitame ruože nesutikčiau, kad saugesnėse vietose stovi, tikrai jie stovi gerose vietose. Šiuo keliu važinėju dažnai ir tikrai jaučiu, kad sumažėjo lakstančių, lenkiančių per ištisines. O jei ir įvyksta avarijos, kaip teigia seimo nariai, tai jos ne tokios skausmingos. O pažeidimai vyksta nekontroliuojamuose ruožuose kuriuos siūlyčiau "uždengti" perprogramavus esamus radarus, tai atkarpas per Išlaužo gyvenvietę ir sankryžą su keliu į Rokus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    To pačio visų "gerbiamo" Kupčinsko nuomone Kaunas-Prienai 30 km kelyje yra 2 km nematuojamo greičio ruožo, iš jų kilometras yra per Išlaužo gyvenvietę, tai pažiūrėkime kas vyksta, iš abiejų Išlaužo pusių greitis yra 90 km/h, bet dėl radarų beveik visi važiuoja 70 km/h, bet įvažiavę į gyvenvietę retas kuris nusimeta greitį iki 50 (nes gi nematuoja) arba gyvenvietėje lenkia, stipriai viršydami greitį. Būtų mano valia vidutinis greitis būtų matuojamas ir pačioje gyvenvietėje, o tai padaryti nesunku, kameros stovi abejose miestelio pusėse, tik programą perrašyti, kad matuotų ir tarp jų.
    Išlaužo gyvenvietėje greitis yra 70, o iš abiejų Išlaužo galų irgi greitis 70. bent jau prieš porą mėnesių taip buvo, kai važiavau.

    edit - supainiojau su Ilgakiemiu. Išlauže yra trumpas 50 ruožas. Atsimenu mane net lenkė už tai kad važiavau leistinu greičiu

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    To pačio visų "gerbiamo" Kupčinsko nuomone Kaunas-Prienai 30 km kelyje yra 2 km nematuojamo greičio ruožo, iš jų kilometras yra per Išlaužo gyvenvietę, tai pažiūrėkime kas vyksta, iš abiejų Išlaužo pusių greitis yra 90 km/h, bet dėl radarų beveik visi važiuoja 70 km/h, bet įvažiavę į gyvenvietę retas kuris nusimeta greitį iki 50 (nes gi nematuoja) arba gyvenvietėje lenkia, stipriai viršydami greitį. Būtų mano valia vidutinis greitis būtų matuojamas ir pačioje gyvenvietėje, o tai padaryti nesunku, kameros stovi abejose miestelio pusėse, tik programą perrašyti, kad matuotų ir tarp jų.
    Apie ką ir kalbėjau... kad radarai stovi saugesnėse vietose, o tarpuose tarp jų sankryžose, gyvenvietėse vyksta bardakėlis. Jei jau yra du sektoriai, tai padaryti trečią tarp jų ne raketų mokslas ir ne dešimčių tūkstančių investicija.

    Komentuoti:

Working...
X