Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Išbėgo miške briedis užmušė du žmones. Atsirado juodoji dėmė. Atsirado matuoklis. Problema liko- nes turėjo atsirast tvora. Tokiais direkcijos sprendimais ir piktinasi vairuotojai kuriuos menko protelio forumiečiai čia vadina visokiais pavadinimais. Prieš penkerius metus draugas ties Širvintais Ukmergės autostradoje pagavo briedį. Pasisekė liko gyvas. Atvažiavę pareigūnai sakė kad čia dažnai gauna pranešimų apie išbėgančius gyvūnus nes dėl privataus sklypo nuosavybės niuansų yra tarpas tvoroje. Pernai dėl ten pat išbėgusio briedžio žuvo žmogus. Per tą laiką Ukmergės autostradoje atsirado naujų matuoklių. Tas pats dėl aquaplaningo. Jeigu autostradose pilna vietų kur susidaro balos kai automobilis nevaldomas jau nuo 100 km/h ten planuojami matuokliai kurie vėlgi visiškai nesprendžia problemos ir tai yra kelių direkcijos kaltė.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kamera yra stacionarus daiktas kurį galima lengvai apeiti. Nebent norisi padengti kameromis absoliučiai viską. Ir kameros nustato tik standartizuotus pažeidimus. Patrulis gali atsidurti bet kada bet kur ir nustatyti ne tik kelis standartizuotus pažeidimus. Tai taip, iš patrulių nauda daug didesnė. Ypač nežymėtų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kamera tai kaip patrulis dirbantis 24 valandas per parą. O dabar esantys patruliai aiškiai ignoruoja KET pažeidimus net tokiu atveju jeigu tie pažeidėjai jiems turkdo pravažiuoti ir dėl to tenka sustoti ir laukti kol pažeidėjas išsivažinės šaligatviu. Tai ar tikrai yra nauda iš tokių patrulių?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąLabiausiai trūksta ne kokių kamerų, o elementaraus patruliavimo. Tiek viešai, tiek nežymėtu transportu. Gal per pandemiją atpratau, bet iš vaizdo eismo kultūra labai suprastėjo per paskutinius kelis metus. Daugiau nardančių debilų, daugiau pėsčiųjų lakstančių pvz per Geležiaką arba Savanorių žiedą.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Taip taip būtent "arba". Arba policijai skiriamos lėšos pareigūnų kiekio keliuose padidinimui, arba toliau imituojam kovą su nebaudžiamumu keliuose.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kiek aš pastebėjęs tai vidutinio greičio matuokliai žymima su kamera ir lentele kokį atstumą matuoja, jeigu fiksuoja kitus pažeidimus, tada be kilometrų lentelės. Jei fiksuoja momentinį greitį tai stovi senas radaro ženklas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nepamenu, kada teko matyti "seną radaro ženklą" - jo nebėra ket, tai turėjo visus pakeist.
Parašė thomcius Rodyti pranešimąJei fiksuoja momentinį greitį tai stovi senas radaro ženklas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą>Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.
Kaip idomiai, ta institucija kuriso darbas yra priemones įgyvendinti ir stabdyti pažeidėjus dabar formuos politiką, o ta institucija kurios darbas formuoti politika dabar užsiims įgyvendinimu.
>Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.
O ar KET numato kitokį ženklinimą?
Komentuoti:
-
Miestuose tai įvažiavus į miestą jau yra sudėti ženklai daug kur kad miestas stebimas kameromis. Tai pagal BDAR pranešimas jau atliktas.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąGal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą?
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai gal tada ir panaikinkim informavimo ženklus. Bet taisyklėse tai yra apibrėžta. Latvijoje kiekvienas toks ženklas primena kokį greitį matuoja toliau stovintis radaras. Ir niekados nemačiau prieš radarą kertančių per stabdžius ir galvojančių gal kokio ribojimo ženklo nepastebėjau, neduok Dieve viršysiu. Ir puikiai matosi požiūris į prevenciją, o ne pagautų kiekį. O su dabartine viešai prieinama informacija tokį radarus apeinantį maršrutą gali puikiai susidėlioti ir taip rimtai? manai daug būtų tuo besinaudojančių?Paskutinis taisė Ginthus; 2024.01.09, 19:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNe pažeidėjo reikalas, kuri kamera kuriuos pažeidimus fiksuoja. Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą? Rimtai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne pažeidėjo reikalas, kuri kamera kuriuos pažeidimus fiksuoja. Gal dar norėtumėt navigacijos su pasirinkimu sudaryti maršrutą pro ten, kur galima pravažiuot be TA, TPVCAD, sveikatos patikros, girtam ir t.t. pagal pageidavimą? Rimtai?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
>Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.
Kaip idomiai, ta institucija kuriso darbas yra priemones įgyvendinti ir stabdyti pažeidėjus dabar formuos politiką, o ta institucija kurios darbas formuoti politika dabar užsiims įgyvendinimu.
>Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.
O ar KET numato kitokį ženklinimą?
Komentuoti:
-
Stebina tai, kas Lietuvoje vyksta su greičio matuokliais: atskleidė įtarimų keliančią informaciją
Seime kilus diskusijoms dėl greičio matuoklių, Lietuvos automobilių Kelių direkcija laikinai stabdo planuotų naujų matuoklių diegimą. Kelių direkcija neatsitraukia nuo savo pozicijos ir vis dar akcentuoja, kad greičio matuokliai šalies keliuose yra reikalingi ir veiksmingi.
Pradėjome aiškintis, ar ta pati institucija – Kelių direkcija – turi ir formuoti politiką, ir ją įgyvendinti bei kontroliuoti. Atrodo, kad taip neturėtų būti, juo labiau kad sulaukėme ir Specialiųjų tyrimų tarnybos išvados, kad ta pati institucija neturėtų to daryti“, – apie rengiamų pokyčių priežastis pasakoja A.Kupčinskas.
Kaip tikina pašnekovas, greičio matuoklių reikalingumu nėra abejojama, tačiau įstatymo projektu būtų bandoma atskirti reikalavimų formavimą ir jų vykdymą.
Mes siūlome, kad viena institucija turėtų nustatyti saugumo keliuose politiką, o kita – diegti saugumo priemones. Galbūt ateityje politiką formuos Vidaus reikalų ministerija kartu su policija, o priemones įgyvendins Kelių direkcija“, – galimą ateities scenarijų pateikia A.Kupčinskas.
O kitas dalykas – gimsta ir kitų idėjų bei iniciatyvų. Pavyzdžiui, kad greičio matuokliai turėtų būti ženklinami vienaip, o kiti matuokliai, kurie prižiūri, ar transporto priemonė yra apdrausta ir turi techninę apžiūrą, būtų žymimi kitaip.
Dabar susidaro įspūdis, kad visur yra įdiegti vien greičio matuokliai, nors pasirodo, kad toje pačioje autostradoje Kaunas–Klaipėda, yra mažuma greičio matuoklių, nors jie visi ženklinami vienodai.
Komentuoti:
-
Va čia tai turbūt pagal visus standartus... net ribojimo ženklų nereikia:
Nepaisant nuolatinių avarijų pavojingoje „Via Baltica“ sankryžoje, darbų dar teks palaukti | Kas vyksta Kaune
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Apie ką ir kalbėjau... kad radarai stovi saugesnėse vietose, o tarpuose tarp jų sankryžose, gyvenvietėse vyksta bardakėlis. Jei jau yra du sektoriai, tai padaryti trečią tarp jų ne raketų mokslas ir ne dešimčių tūkstančių investicija.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Apie ką ir kalbėjau... kad radarai stovi saugesnėse vietose, o tarpuose tarp jų sankryžose, gyvenvietėse vyksta bardakėlis. Jei jau yra du sektoriai, tai padaryti trečią tarp jų ne raketų mokslas ir ne dešimčių tūkstančių investicija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
To pačio visų "gerbiamo" Kupčinsko nuomone Kaunas-Prienai 30 km kelyje yra 2 km nematuojamo greičio ruožo, iš jų kilometras yra per Išlaužo gyvenvietę, tai pažiūrėkime kas vyksta, iš abiejų Išlaužo pusių greitis yra 90 km/h, bet dėl radarų beveik visi važiuoja 70 km/h, bet įvažiavę į gyvenvietę retas kuris nusimeta greitį iki 50 (nes gi nematuoja) arba gyvenvietėje lenkia, stipriai viršydami greitį. Būtų mano valia vidutinis greitis būtų matuojamas ir pačioje gyvenvietėje, o tai padaryti nesunku, kameros stovi abejose miestelio pusėse, tik programą perrašyti, kad matuotų ir tarp jų.
edit - supainiojau su Ilgakiemiu. Išlauže yra trumpas 50 ruožas. Atsimenu mane net lenkė už tai kad važiavau leistinu greičiu
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
To pačio visų "gerbiamo" Kupčinsko nuomone Kaunas-Prienai 30 km kelyje yra 2 km nematuojamo greičio ruožo, iš jų kilometras yra per Išlaužo gyvenvietę, tai pažiūrėkime kas vyksta, iš abiejų Išlaužo pusių greitis yra 90 km/h, bet dėl radarų beveik visi važiuoja 70 km/h, bet įvažiavę į gyvenvietę retas kuris nusimeta greitį iki 50 (nes gi nematuoja) arba gyvenvietėje lenkia, stipriai viršydami greitį. Būtų mano valia vidutinis greitis būtų matuojamas ir pačioje gyvenvietėje, o tai padaryti nesunku, kameros stovi abejose miestelio pusėse, tik programą perrašyti, kad matuotų ir tarp jų.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: