Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Juk aišku, kad geležinkeliai paimti kaip pavyzdys. Būčiau gramatikos klaidą padaręs - būtumėt prie jos prisiknisęs. Nors esu tikras, kad traukiniai greičio nemažina, jei miškingoj vietoj pėsčiųjų takas per bėgius eina. Nereikia lialia...
    Paskutinis taisė goolfietis; 2024.08.24, 16:29.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Jūs dar pamėginkit Lietuvos Geležinkeliam teises pakočioti, kad traukiniai pristabdytų, kur grybautojai miškuose per bėgius vaikšto.
    Pavojingose vietose ir traukiniams taikomi greičio ribojimai, taip kad nepataikėt.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Stovės tol, kol neišnyks iš žodyno žodis "kėglis".
    Kokie mes jautrūs...

    Elementaru, kad vienur pirmenybę turi pėstieji, kitur pirmenybę turi transporto priemonės. Jūs dar pamėginkit Lietuvos Geležinkeliam teises pakočioti, kad traukiniai pristabdytų, kur grybautojai miškuose per bėgius vaikšto.

    Tai nereiškia, kad reikia elgtis kaip Carmagedone, bet pėstieji turi būti budrūs, ir suprasti, kad pirmenybę kelyje turi mašina.

    Lygiai taip, pėsčiųjų perėjoje pėstieji turi pirmenybę.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Prie ko čia "skraidyti"? Kėgliai nuo stotelės vaikšto kelias minutes per parą, o 50 ženklas stovės 24 valandas. Ar labai logiška?
    Stovės tol, kol neišnyks iš žodyno žodis "kėglis".

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Klausimas: kodėl vienas iš jų aplipdytas 70km/h ir 50km/h ženklais, o antrasis - be ribojimų. Kuo jie skiriasi? Ar jie įveikiami skirtingais greičiais? Kuris iš jų NESAUGUS?
    Viename iš jų sužvėrėję dviratininkai yra sutramdyti tvorelėmis, todėl greičio ribojimas automobiliams nereikalingas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    tie, kas mėgsta skraidyt, kels bangas, kad jų teises pažeidžia ar pan.
    Prie ko čia "skraidyti"? Kėgliai nuo stotelės vaikšto kelias minutes per parą, o 50 ženklas stovės 24 valandas. Ar labai logiška?



    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Kai buvo žvyrkelis tokio ribojimo nebuvo. Jums šis ribojimas tinka? Jaučiatės saugesnis tiesiog tiek sulėtindamas?
    Taigi kalniukas.
    O už kalniuko gali nėščia bobutė eiti grybauti.
    Skaitau reikia 30.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Aš tiesiog konstatuoju faktą kad vairuotojų nepasitenkinimą galima suprasti ir tas "genocydas" nėra išmislas.
    Kątik pateikiau pavyzdį su išsigalvotu Valakampių genocidu. Kitiems tiesiog gaila laiko, nes jau apkalbėta ištisi puslapiai

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Daug metų vykdytos "carcentrik" politikos pasekmė, kad visas privilegijas laiko įgimtomis duotybėmis, o bet koks mėginimas išlyginti nelygybę priimamas, kaip priespauda. Net avarinio Valakampių tilto juostos : turėjo būti uždarytos pilnai, tačiau leido jomis naudotis VT, kad netrukdytų privilegijuotiems - tai visvien priėmė, kaip genocidą
    Aš tiesiog konstatuoju faktą kad vairuotojų nepasitenkinimą galima suprasti ir tas "genocydas" nėra išmislas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Čia nebandau kažko pateisinti, bet paprastai vairuotojai ir nekalba apie tai kad koks konkretus matuoklis yra genocidas. Dažniausiai kalbama apie visumą, t.y. pastoviai bloginamas sąlygas vairuotojams Vilniaus mieste. Ir su tuo sunku nesutikti - tai ir juostų atėminėjimas, ir kelių siaurinimas, ir Valakampių tilto vienos juostos perdavimas viešąjam transportui, dėl ko ten dabar permanently kamščiai, ir kilpinio eismo senamiestyje įvedimas, ir parkavimo zonų plėtimas, ir krūva kitokių dalykų. Ir su tuo sunku ginčytis, "genocidas" išties vykdomas. Nors pats žodis per daug sutirština spalvas, bet man tai akivaizdu dėl ko jie nepatenkinti.
    Daug metų vykdytos "carcentrik" politikos pasekmė, kad visas privilegijas laiko įgimtomis duotybėmis, o bet koks mėginimas išlyginti nelygybę priimamas, kaip priespauda. Net avarinio Valakampių tilto juostos : turėjo būti uždarytos pilnai, tačiau leido jomis naudotis VT, kad netrukdytų privilegijuotiems - tai visvien priėmė, kaip genocidą

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nors Geležinio Vilko g. sektorinis matuoklis vis dar testavimo fazėje, tačiau net ir to užtenka - kasdien važinėdamas pastebiu, kad įprastą 80km/h pakeitė 60km/h.
    Ir nieko, niekas nenumirė, eismas vyksta sklandžiai, nesibaigiantys kamščiai nuo to neatsirado, vairuotojų genocyyydas neįvyko
    Čia nebandau kažko pateisinti, bet paprastai vairuotojai ir nekalba apie tai kad koks konkretus matuoklis yra genocidas. Dažniausiai kalbama apie visumą, t.y. pastoviai bloginamas sąlygas vairuotojams Vilniaus mieste. Ir su tuo sunku nesutikti - tai ir juostų atėminėjimas, ir kelių siaurinimas, ir Valakampių tilto vienos juostos perdavimas viešąjam transportui, dėl ko ten dabar permanently kamščiai, ir kilpinio eismo senamiestyje įvedimas, ir parkavimo zonų plėtimas, ir krūva kitokių dalykų. Ir su tuo sunku ginčytis, "genocidas" išties vykdomas. Nors pats žodis per daug sutirština spalvas, bet man tai akivaizdu dėl ko jie nepatenkinti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nors Geležinio Vilko g. sektorinis matuoklis vis dar testavimo fazėje, tačiau net ir to užtenka - kasdien važinėdamas pastebiu, kad įprastą 80km/h pakeitė 60km/h.
    Ir nieko, niekas nenumirė, eismas vyksta sklandžiai, nesibaigiantys kamščiai nuo to neatsirado, vairuotojų genocyyydas neįvyko

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Trikojį pastačius ten milijonai pradėtų suktis.

    Sakykit ką norit, bet čia gal kažkoks lietuvių savižudybės genas aktyvuojasi, kai greitis sumažinamas iki 70 km/h? Man realiai ten baisu antra juosta važiuoti, nes užtenka kad bent vienoj iš juostų kažkas įvyktų ir jau turi reikalų su priešpriešiniu.

    Patekau ir aš šnd į tą mėsmalę, už Rusonių link 129 kelio važiavau žvyrkeliu, nes per 5 min nepajudėjau.
    Vairuotojų elgesį psichologai galėtų tirti.

    Bet: tą ir noriu pasakyti - neužtenka pristatyti miško ženklų arba radarų. Reikia aktyvios kontrolės. Waze policija būna pažymėta, net kai pakelės kolonėlėj spurgas valgo, todėl visi trikojai ir radarai neveikia.

    Kitas pavyzdys. Metų pradžioje Rūdiškėse vaikigaliai pasiėmė tėvų X5, lakstė gatvelėmis, nestojo prie STOP ženklo (net nematė jo), kalė į šoną pro šalį važiuojančiai mašinai, užmušė policininką. Prie viso to, patys viską filmavo. Kuom viskas baigėsi? Niekuo. Tyrimas nutrauktas, vairavusiam nebuvo 16 metų, todėl nebus baudžiamas dėl KET pažeidimų.

    https://lnk.lt/straipsniai/kriminala...isiamas/264342

    Buvo dar vienas straipsnis, kur buvęs policininkas komentavo tą pačią avariją: policijos ekipažų rajone nėra, o paskambinus 112, dėl lakstančių su mašinomis, iškvietimui priskiriama C (ar kokia ten kategorija - atvažiuosim, kai nebus ką veikti, t.y. niekada). Tas pats buvęs policininkas minėjo, kad klaidinga tendencija eismo priežiūrą perkėlinėti radarams.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
    Trikojį pastačius ten milijonai pradėtų suktis.

    Sakykit ką norit, bet čia gal kažkoks lietuvių savižudybės genas aktyvuojasi, kai greitis sumažinamas iki 70 km/h? Man realiai ten baisu antra juosta važiuoti, nes užtenka kad bent vienoj iš juostų kažkas įvyktų ir jau turi reikalų su priešpriešiniu.

    Patekau ir aš šnd į tą mėsmalę, už Rusonių link 129 kelio važiavau žvyrkeliu, nes per 5 min nepajudėjau.
    Paskutinis taisė Bmweda; 2024.08.21, 22:40.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    tuose remontuojamuose a1 kelio ruozose, kur susiaurinta, verkiant reikia pastatyti greičio radarus, labai naudinga būtų.
    nes dabar važiuoji įsitempęs ant 75-80 (viršiji greitį) ir pro tave (keliu cm atstumu) antra juosta prašvilpia gaidelis ant kokio 110. sunku suvokti tokį rizikingą elgesį.
    matyt čia panašiai buvo, tik kažkas užsikabino...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trines-spustys

    Labai konkreti vieta, garantuoju, kad 90% nesilaiko greičio režimo, belenkiek nesilaiko horizontaliojo žymėjimo. Įvyko jau ne vienas įvykis. Spėk, kiek kartų policija ten patruliavo, ir kiek yra nubaustų: už greitį ir juostų nesilaikymą?

    Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
    Keisčiausia yra veikėjai kurie važiuoja stabiliai 110 nesvarbu ar kelio darbai, ar ne. Kiekvieną kartą važiuojant per šitus kelio darbus sutinku tokius. Ties kelio darbais spraudžiasi trūks plyš pro fūras, o po to pasiveju ir aplenkiu neviršydamas greičio.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Aš šito niekad neginčijau.

    Tai čia irgi dėl to ar kas nors ginčijasi?
    Aš tikrai nežinau, kaip vyksta tie ženklinimo procesai, bet bendrai paėmus, turiu lūkestį, jog tai atliekama metodiškai; o tokie neatitikimai tarp panašių situacijų keliuose yra arba atlikto vertinimo ir padarytos konkrečios išvados pavyzdžiai; arba skirtingas (menamų) metodikų interpretavimas; arba nekompetencija.

    Yra technologinės priemonės, yra žmogiškos priemonės (bent anksčiau būdavo - kelių policijos patruliai kontrolę vykdydavo), galiausiai yra vairuotojų pilietiškumas.
    Aš pats puikiai suprantu, kad 100 proc. pažeidėjų neišgaudysi, ant kiekvieno kampo policininko nepastatysi. Bet negalėjimas įgyvendinti kontrolės 100% neturėtų būti argumentas visai jos atsisakyti.
    Jei neginčiji, tai tada turi ir sutikti, kad ženklinimo chaosas lygiai taip pat įtakoja ir vairavimo kultūrą, taisyklių laikymąsi. Normalus vairuotojas privalo mokėti skaityti kelią ir suprasti kam kuris ženklas skirtas. Juk nekyla klausimas kodėl stovi ženklas Sankryža su šalutiniu keliu, nes visada už jo ir rasi sankryžą. Ir taip su daugeliu ženklų. Bet jei Gyvenvietė prasideda laukuose ir vairuotojas nesupranta to ženklo tikslingumo. Jis natūraliai ims jį po kažkurio laiko ignoruoti, lygiai kaip ir su paliktais kelininkų ženklais.
    Kiek yra vietų kur ribojimo ženklai panaikinti ir situacija nepasikeičia. Taip kad dažnai ne ženklo pastatyme yra esmė.
    Jei tokį abejotiną ženklą pastatai laukuose ir nevykdysi jo laikymosi kontrolės. Tai jis ir bus kaip medis pakelėje, jokio didesnio saugumo nesuteikdamas. Galima apeliuoti į vairuotojų kultūrą, bet taip yra ir bus, kad ir kaip labai norėtum.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trines-spustys

    Labai konkreti vieta, garantuoju, kad 90% nesilaiko greičio režimo, belenkiek nesilaiko horizontaliojo žymėjimo. Įvyko jau ne vienas įvykis. Spėk, kiek kartų policija ten patruliavo, ir kiek yra nubaustų: už greitį ir juostų nesilaikymą?

    Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
    Nesiginčysiu, turėtų būti kontrolė. Dabar ne tik kad iš greičio apribojimo / saugaus atstumo nesilaikymo nukentėjo žmonės ir turtas, tūkstančiai žmonių taip pat turėjo gaišti papildomas valandas kelionės.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Yra technologinės priemonės, yra žmogiškos priemonės (bent anksčiau būdavo - kelių policijos patruliai kontrolę vykdydavo), galiausiai yra vairuotojų pilietiškumas.
    Aš pats puikiai suprantu, kad 100 proc. pažeidėjų neišgaudysi, ant kiekvieno kampo policininko nepastatysi. Bet negalėjimas įgyvendinti kontrolės 100% neturėtų būti argumentas visai jos atsisakyti.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trines-spustys

    Labai konkreti vieta, garantuoju, kad 90% nesilaiko greičio režimo, belenkiek nesilaiko horizontaliojo žymėjimo. Įvyko jau ne vienas įvykis. Spėk, kiek kartų policija ten patruliavo, ir kiek yra nubaustų: už greitį ir juostų nesilaikymą?

    Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai ponas pilstai į kairę ir dešinę... jei diskutuojam, tai diskutuojam apie konkrečias situacijas...
    Paėmiau ir pateikiau konkretų tašką, kad nekvepėtų abstrakcijomis. Ir pakartosiu "KĄ IR NUO KO SAUGO TOKS RIBOJIMAS? Kai sugalvosi atsakymą, pasiūlysiu alternatyvą Nes dabar tai kaip "žirneliais" atsimušinėji.
    Duosiu dar kelis žirnelius. Jei klausimas per sunkus, bus gal lengvesnis: du žiedai pirmas: 124 – „Google“ žemėlapiai, antras : 122 – „Google“ žemėlapiai
    Tarp jų atstumas 2 km.
    Klausimas: kodėl vienas iš jų aplipdytas 70km/h ir 50km/h ženklais, o antrasis - be ribojimų. Kuo jie skiriasi? Ar jie įveikiami skirtingais greičiais? Kuris iš jų NESAUGUS?
    Tai mle paprašyk direkcijos statistikos tuose taškuose ir gauk tuos atsakymus, o ne forumo dalyvius vargink burti iš paveiksliukų!

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Apie ką visą laiką ir kalbama.... kiekviena sankryža, žiedas, posūkis kaip atskira karalystė... nuoseklumo nesijaučia. Pagaliau sutinki, kad ženklinime chaosas?
    Aš šito niekad neginčijau.

    O va dėl įvykių čia jau diskusijų vertas klausimas. Kur, kiek ir kaip turime valdyti.
    Čia kaip su vaiku, per didelis saugojimas ir kontrolė, sukuria tik dar daugiau problemų.
    Svarbu, kad rizikų valdymas netaptų paranojišku ir neužsismaigtytume ženklais. Vien tik ribojimai ir jų skaičiaus didinimas nieko nepakeis. Gali pastatyti tūkstantį ženklų be jokios kontrolės ir kas iš to. Žvirkelis 70, pakloji asfaltą 50... kur čia logikos krislas... Nors ne žinau yra...
    Tai čia irgi dėl to ar kas nors ginčijasi?
    Aš tikrai nežinau, kaip vyksta tie ženklinimo procesai, bet bendrai paėmus, turiu lūkestį, jog tai atliekama metodiškai; o tokie neatitikimai tarp panašių situacijų keliuose yra arba atlikto vertinimo ir padarytos konkrečios išvados pavyzdžiai; arba skirtingas (menamų) metodikų interpretavimas; arba nekompetencija.

    Gal gali paaiškinti, kaip tų ribojimų laikymąsi užtikrinti?
    Yra technologinės priemonės, yra žmogiškos priemonės (bent anksčiau būdavo - kelių policijos patruliai kontrolę vykdydavo), galiausiai yra vairuotojų pilietiškumas.
    Aš pats puikiai suprantu, kad 100 proc. pažeidėjų neišgaudysi, ant kiekvieno kampo policininko nepastatysi. Bet negalėjimas įgyvendinti kontrolės 100% neturėtų būti argumentas visai jos atsisakyti.

    Komentuoti:

Working...
X