Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
- 7 patinka
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
stato tokiems žmonėms (vairuotojams) kurie neskiria kas yra kelkraštis, kas yra šalikelė, kas yra kelio griovys.
Pirmoje foto matau kelkraštį maksimum iki metro (didžioji dalis kita danga)su borteliu lietaus nuotekoms nukreipti. Kelyje artėja du kelio vingiai už kurių yra nusukimas į aikštelę be lėtėjimo ir greitėjimo juostos. Taip pat už 400m yra kelio ženklas "atsargiai miško žvėrys".
Antroje foto tiesi atkarpa...
Nesu specialistas, bet spėčiau, kad gal dėl to greitis sumažintas.
Tad ir vėl belieka tik spėliot....
Teko neseniai važiuoti suremontuotu keliu paskui "furą", (šiaip tai jos retai ten užklysta). Pagal stabdymą, greitėjimą jautėsi, kad pakrauta. Tai įdomu buvo stebėti, kaip tokius "pavojingus posūkius" su 70km/h įveikinėjo 86km/h (pagal GPS) net be lengvų pasvyrimų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia demamogijos. Čia kalbama tik apie tuos matuoklius, kurie yra pažymėti atitinkamais kelio ženklais. Dar vienas pavyzdys - Kauno aplinkkelis kryptimi Garliava - IX fortas yra sektorinio matuoklio ruožas ir jame prieš Akademijos viaduku yra paprasta greičio matavimo kamera.
Tiksliau taip buvo iki gruodžio 1 KET pakeitimų.
Buvo:
Dabar:
Per kažkiek laiko turėtų pakeisti atitinkamai pagal KET.
Komentuoti:
-
Ten už 700 metrų nuo Miškonių pabaigos ženklo yra atkarpa, kurioje nėra tvorų nuo gyvūnų ir tai palikta galimai gyvūnų migracijai, nes nėra įrengta nei pralaidų nei žaliųjų viadukų gyvūnams migruoti. Kadangi greičio ribojimas prieš tą gyvūnų migracijos ruožą prasidėtų šiek tiek anksčiau, tai gautųsi atkarpa 70 km/h (Miškonyse) -> 90 km/h (~500 metrų ruožas) -> 70 km/h (neaptvertame ruože). Kad nebūtų pastovaus greičio besikaitaliojimo, nes ~500 m atkarpa yra pakankamai trumpa, tikriausiai paliko tolygų ribojimą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Man ir absurdas kai savo KET pažeidimus bando suversti į sekimą ar pasipinigavimą.
Ant tiek yra svarbūs asmenys, kad juos seka. Dažniausiai seka nusikaltėlius (KET pažeidėjai taip pat nusikaltėliai).
Kitas skatina norint "paskraidyti" susirasti kelius be kamerų. Tad reiškiasi reikia daugiau kamerų, kad tokių pagundų neliktų.
Kaip galima pasipinigauti jeigu valstybei baudos išieškojimas kainuoja brangiau nei pati bauda?
O tie patys verksniai, kai įvyksta nusikaltimai rėkia kodėl neperžiūrimos vaido kameros.
P.S.: vaizdo kameras galima montuoti ir filmuoti kiemus, tik jas reikia registruoti policijoje (arba kaip kelių gaideliai sako: pas mentus)
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Greitis ten apribotas nepagrįstai. Žinoma, visokie valdžiažmogiai, atsakinti už ženklų statymą, egzperdai, taip pat ir uniformuoti, ras "argumentų", kodėl ten reikia tų ženklų. Kitas klausimas, o kodėl naujai nutiesta kelio atkarpa buvo taip debiliškai suprojektuota, jei ten negalima net standartinio greičio užmiestyje - 90 km/h - leisti? Kokios ten ypatingos geologinės sąlygos neleido nutiesti normaliai kelio? Kokia ten urbanizuota teritorija, kad reikėtų dėl saugumo mažinti greitį, nes nebuvo įmanoma kitaip nutiesti kelio ruožo?
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Tai kaip suprantu, „radarai“ yra bet kokios vaizdo kameros kelyje? Net jeigu ir visiškai skiriasi jų atliekama funkcija?
P. S. Pateiktuose pavyzdžiuose dengiasi vidutinio greičio matuoklių ir e-tolling kameros.Paskutinis taisė Al1; 2024.12.06, 10:07.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Gal kolega galėtų pakomentuoti, kokią funkciją užmiestyje 2 * 2 kelio Nr 102 ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože turi greičio ribojimas iki 70 km / h.
Pirmoje foto matau kelkraštį maksimum iki metro (didžioji dalis kita danga)su borteliu lietaus nuotekoms nukreipti. Kelyje artėja du kelio vingiai už kurių yra nusukimas į aikštelę be lėtėjimo ir greitėjimo juostos. Taip pat už 400m yra kelio ženklas "atsargiai miško žvėrys".
Antroje foto tiesi atkarpa...
Nesu specialistas, bet spėčiau, kad gal dėl to greitis sumažintas.Paskutinis taisė thomcius; 2024.12.06, 10:05.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Anksčiau asmens duomenų valdytojai ir valdytojai prieš tvarkydami ir valdydami asmens duomenis turėdavo suderinti duomenų apimtį Valstybinėje duomenų inspekcijoje. 2022 m. vasario 28 d. Asmens duomenų valdytojų valstybės registras buvo likviduotas
Minėtą Registrą iki Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR) taikymo pradžios 2018 m. gegužės 25 d. valdė VDAI. Atsižvelgiant į tai, kad BDAR nenumato pareigos organizacijoms prieš pradedant asmens duomenų tvarkymą apie tai informuoti asmens duomenų apsaugos priežiūros instituciją, Lietuvoje veikiantis Registras neteko aktualumo.
BDAR įtvirtintas atskaitomybės principas reiškia, kad organizacijos pačios privalo imtis priemonių, kad tinkamai įgyvendintų BDAR reikalavimus, ir privalo sugebėti tai įrodyti. Organizacijoms suteikta daugiau laisvės veikti be išankstinės priežiūros institucijos kontrolės, tačiau kartu tai reiškia ir didesnę atsakomybę.
https://vdai.lrv.lt/uploads/vdai/doc...2022-03-22.pdf
https://vialietuva.lt/asmens-duomenu-apsauga
Kelių direkcijos tvarkomų duomenų sąrašas
(dokumento data nenurodyta)
(1 priedas - nenurodyta, kokio dokumento priedas)
https://vialietuva.lt/wp-content/upl...nu-sarasas.pdf
Neaišku kokiose senumo tos taisyklės. Apie radarus, kameras ir matuoklius nėra užsimenama.
Jei kam nors pavyks surasti užuominą, kaip LAKD yra tvarkomi techninėmis priemonėmis gauti asmenų duomenys, prašom pasidalinti nuorodomis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąVisi suprantame dėl ko kai kurie žmonės negali pakęsti greičio matuoklių, ir ta priežastis yra tikrai ne privatumo noras.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąRomas Net jei cituojame straipsnyje minimame ruože Vilnius-Švenčionys-Zarasai nebūtų greičio radarų, jame yra penkios vaizdo kameros. Atsidarykite eismoinfo.lt ir pasižiūrėkite - vaizdo kamerų valstybinės reikšmės keliuose yra gerokai daugiau, nei radarų. Išvis neaišku ar šiuo konkrečiu atveju bylos informacija buvo surinkta iš vaizdo kamerų, ar iš greičio radarų.
Visi suprantame dėl ko kai kurie žmonės negali pakęsti greičio matuoklių, ir ta priežastis yra tikrai ne privatumo noras. Nėra prasmės apsimetinėti.
Kodėl tada man draudžiama net filmuoti už savo sklypo ribos. Juk gal kaimynas po metų įtars, kad žmona neištikima. Taigi padėčiau, kas ir kada buvo atvažiavęs
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąGreičio radarai įrengti dėl visuotinio sekimo? (...l Ar jums viskas gerai?Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąNet jei cituojame straipsnyje minimame ruože Vilnius-Švenčionys-Zarasai nebūtų greičio radarų, jame yra penkios vaizdo kameros.
Labai atsiprašau, tačiau negaliu atsakyti, koks buvo sekimo (ar "eismo saugumo") įrangos modelis, serijinis numeris ir iki kada galiojo kalibravimas. Prašom kreiptis į radarus valdančią direkcią.
LAKD kol kas visuomenei neatsiskaitinėja, kokią įrangą naudoja ne eismo saugumui, o sekimui.Paskutinis taisė Romas; 2024.12.05, 23:31.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVieni radarai lipa ant kitų A2 ties Bukiškėmis, A14 ties Rieše.
P. S. Pateiktuose pavyzdžiuose dengiasi vidutinio greičio matuoklių ir e-tolling kameros.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąGalima gal pavyzdžių? Dėl sportinio intereso.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKitas momentas, kad net ruože su sektoriniu matuokliais būna radarai. Kyla klausimas - na ch*ja?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠioje temoje svarbiau tai, kad LAKD pastatyti radarai naudojami ne eismo saugumui, o kitiems tikslams - deja, ir sekimui.
Komentuoti:
-
Greičio radaras, jei jis fiksuoja tik viršijusį greitį automobilį, nėra blogai. Bet sektoriniai matuokliai fiksuoja visus pravažiuojančius. O tai jau sekimas ir totalus. Ir būtent po jais randasi dešimtys kilometrų kai kurių kelių tarp kaip kurių miestų. Kitas momentas, kad net ruože su sektoriniu matuokliais būna radarai. Kyla klausimas - na ch*ja?
Beje, trikojai fiksuoja tik viršijančius greitį. Jokių kitokių pažeidimų jie nefiksuoja.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pagal BK? O gal iškart sušaudyt už neteisingą blanko užpildyma?
Teko net patikrinti ar apvažiuoti neįmanoma? Dėl ko toks noras išlikti neužfiksuotam? Nesugadintas pilietis pamanytų, kad taip padaryta tik tam, jog neskraidytų žvyrkeliais mėgindami "apvažiuoti" greičiau už ribojimą
Nebijot į prekybos centrą užeiti? Dar nufilmuos ir po to kas nors peržiūrės ir pamatys vagiant...
Jau įsivaizduoju, kaip visuotinai dirbtinis intelektas dėlioja į kiekvieno asmeninę bylą visą prieinamą buvimo vietos informaciją po žyma "kompromatas"
Apvažinėti sektorinių kamerų ar kitų kamerų žvyrkeliais viršijant greitį - jokios prasmės. Sugaiši daugiau, nei laimėsi laiko paspaudęs gazą... O norint paskraidyti, galima surasti kelių ir be kamerų... Todėl pastatyti radarai ir kameros taip, kad visi ar beveik pravažiuojantys būtų suskaičiuoti... Patikrinti teko dėl intereso įsitikinti, ar iš tikrųjų taip. Ir taip, daugumoje atvejų taip. Kaip vienas iš pavyzdžių (ne vienintelis) - visi pagrindiniai išvažiavimai ar įvažiavimai į Vilnių po tokiomis kameromis. Yra dar keli, kur jų nėra ar galima apvažiuoti. Aš čia neviešinsiu, bet kam reikia žino, o kam nereikia, gali patys susirasti. Bet tie, kas susijęs su kamerų išdėstymų žino... Ir tik laiko klausimas, kada kameros atsiras ir ten.
Beje, Lenkijoje kamerų eilėmis mažiau. Sektorinių labai mažai. Latvijoje taip pat. Neaišku, kaip bus ateityje, bet Lietuva regione pirmauja iš blogos pusės.Paskutinis taisė Al1; 2024.12.05, 22:13.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Romas Net jei cituojame straipsnyje minimame ruože Vilnius-Švenčionys-Zarasai nebūtų greičio radarų, jame yra penkios vaizdo kameros. Atsidarykite eismoinfo.lt ir pasižiūrėkite - vaizdo kamerų valstybinės reikšmės keliuose yra gerokai daugiau, nei radarų. Išvis neaišku ar šiuo konkrečiu atveju bylos informacija buvo surinkta iš vaizdo kamerų, ar iš greičio radarų.
Visi suprantame dėl ko kai kurie žmonės negali pakęsti greičio matuoklių, ir ta priežastis yra tikrai ne privatumo noras. Nėra prasmės apsimetinėti.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie to, kad už visus susimovimus turi būti atsakomybė. Ir įvertinimas veiksmų pagal BK. Kas atsako už matuoklių įrengimą (turiu omenyje ne fizinį jų pastatymą)? Sueina šaika iš vienos ar kitos institucijos ir nusprendžia? Kuo remiantis? Lietuvos keliuose ruožai po 10 ar 14 km totaliai nesaugūs? Tai gal iš viso kelius reikėtų uždaryti, jei jie tokie. Nereikia sekti pasakų. Tikslai du - pinigų už baudas surinkimas ir totalus sekimas. Su eismo saugumu tai susiję tik kaip vanduo nuo žąsies. Priešingu atveju nebūtų tiek kamerų daug ir tiek ilgų ruožų po kameromis. Tuo labiau, kaip asmeniškai teko įsitikinti, dauguma sektorinių įrengti taip, kad jų apvažiuoti aplinkiniais keliukais beveik neįmanoma. Vadinasi, viskas padaryta dėl sekimo galimybės.
Teko net patikrinti ar apvažiuoti neįmanoma? Dėl ko toks noras išlikti neužfiksuotam? Nesugadintas pilietis pamanytų, kad taip padaryta tik tam, jog neskraidytų žvyrkeliais mėgindami "apvažiuoti" greičiau už ribojimą
Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, šiuo atveju Al1 visiškai teisus.
Jau įsivaizduoju, kaip visuotinai dirbtinis intelektas dėlioja į kiekvieno asmeninę bylą visą prieinamą buvimo vietos informaciją po žyma "kompromatas"Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.05, 21:40.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąGreičio radarai įrengti dėl visuotinio sekimo? (...) Ar jums viskas gerai?
Kai tamsta užkliūsi savo viršininkams (ypač jei dirbi biudžetinėje sferoje) ir reikės įrodyti kokią nors nuodėmę, Lietuvos radarų direkcija paslaugiai pateiks informaciją, kur ir kada važiavai.
Čia ne klausimas, ar menkai apmokami pasieniečiai pagudrauja su "čekiukais" (t.y. kelionpinigiais) - tartum pasieniečių valdžiai tai būtų naujiena, ypač kai į darbą Pabradėje priima žmogų iš Kauno.
Šioje temoje svarbiau tai, kad LAKD pastatyti radarai naudojami ne eismo saugumui, o kitiems tikslams - deja, ir sekimui.
Panegirikas "sekliams morkoms" rašantys žurnalistai per daug išplepėjo - kas gali paneigti, kad vyksta visuotinis sekimas, radaruose sukaupta informacija saugoma neaišku kiek ir kokiam tikslui.
Sutikite, jog tikslas "kad įrodytų, jog darbuotoja teigė neteisingas ataskaitas" neturi nieko bendro su eismo saugumu.
Jei pateksite į Kafkos plunksnos vertą mašiną, atsiras ir pakankamai pareigūnų, kurie vietoj vagių ir plėšikų gaudymo ieškos tavo tikros ar menamos kaltės ir suras laiko "peržiūrėti daugybę vaizdo įrašų iš kamerų, kurios buvo įrengtos kelyje ...."
Delfi.lt 2024.11.09
Tyrėjų akiratyje – už nepriekaištingą ir pavyzdingą darbą skatinta pareigūnė
Ne kartą savo vadovų padėkomis už nepriekaištingą ir pavyzdingą darbą apdovanota pareigūnė sulaukė didelių nemalonumų, kai pabandė pralobti iš valstybės lėšų – vos dėl 1,5 tūkstančio eurų ji ne tik neteko darbo, bet ir buvo patraukta baudžiamojon atsakomybėn.
O kad būtų išaiškinti jos padaryti nusikaltimai, ikiteisminio tyrimo institucijų tyrėjams teko atlikti milžinišką darbą: vien tam, jog būtų surinkti pareigūnės kaltę pagrindžiantys įrodymai, šiems teko peržiūrėti daugybę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vaizdo kameromis užfiksuotų vaizdo įrašų viename Lietuvos kelio ruože. (...)
Taip jai per 11 mėnesių buvo išmokėta 2 142,70 Eur kaip kompensacija už važiavimo išlaidas, nors realiai patirtos važiavimo išlaidos buvo gerokai mažesnės – jai turėjo būti sumokėta tik 629,78 Eur suma, todėl ji iš VSAT neteisėtai gavo 1 512,92 Eur.
Nors pinigų suma, kurią pareigūnė apgaulės būdu gavo iš savo darbdavio, nėra didelė, tačiau jos elgesys buvo pernelyg įžūlus ir truko ilgą laiką, todėl, kaip pabrėžė Deimantei G. iškeltą baudžiamąją bylą išnagrinėję Vilniaus apygardos teismo teisėjai, jai turėjo būti taikoma ne drausminė, o baudžiamoji atsakomybė.
Kad Apsaugos skyriaus jaunesnioji specialistė teikia klaidingas ataskaitas ir neteisėtai gauna gerokai didesnes kompensacijas, išsiaiškino VSAT sudaryta speciali komisija, kuri nagrinėja kelionės išlaidų pagrįstumo patikrinimo klausimus. Jos darbo praktikoje pasitaikė daugybė atvejų, kai prašymus dėl kompensacijų išmokėjimo teikę pareigūnai nurodydavo netikslius duomenis, todėl nustačius pažeidimą, jie turėdavo arba sumokėti permoką, arba ji būdavo išskaitoma iš darbo užmokesčio. Šiuo atveju komisija nesvarstė Deimantės G. atvejo, o informaciją iš karto perdavė VSAT Ikiteisminio tyrimo skyriui, kuriame buvo iškelta baudžiamoji byla. (...)
Kad įrodytų, jog Užsieniečių registracijos centro darbuotoja teigė neteisingas ataskaitas, ikiteisminį tyrimą atlikę VSAT tyrėjai pasinaudojo LAKD informacija – peržiūrėjo daugybę vaizdo įrašų iš kamerų, kurios buvo įrengtos kelyje Vilnius-Švenčionys-Zarasai. Būtent šie įrašai ir patvirtino, kad pareigūnė į darbą atvykdavo iš netoliese gyvenančios motinos sodybos. Šią informaciją patvirtino ir iš telekomunikacijų bendrovės gauti duomenys apie pareigūnės naudojamo telefono buvimo vietą.
https://www.delfi.lt/news/daily/lith...gune-120062478
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie to, kad už visus susimovimus turi būti atsakomybė. Ir įvertinimas veiksmų pagal BK. Kas atsako už matuoklių įrengimą (turiu omenyje ne fizinį jų pastatymą)? Sueina šaika iš vienos ar kitos institucijos ir nusprendžia? Kuo remiantis? Lietuvos keliuose ruožai po 10 ar 14 km totaliai nesaugūs? Tai gal iš viso kelius reikėtų uždaryti, jei jie tokie. Nereikia sekti pasakų. Tikslai du - pinigų už baudas surinkimas ir totalus sekimas. Su eismo saugumu tai susiję tik kaip vanduo nuo žąsies. Priešingu atveju nebūtų tiek kamerų daug ir tiek ilgų ruožų po kameromis. Tuo labiau, kaip asmeniškai teko įsitikinti, dauguma sektorinių įrengti taip, kad jų apvažiuoti aplinkiniais keliukais beveik neįmanoma. Vadinasi, viskas padaryta dėl sekimo galimybės.
- 10 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: