Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Absoliutus vairuotojų genocidas, miestas uždus kamščiuose. Duokit ponui R valerijono po tokių pranešimų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Greičio apribojimai Helsinkyje davė naudos: per metus avarijose nežuvo nė vienas žmogus

    Helsinkio savivaldybės pareigūnai atskleidė, kad per pastaruosius metus Suomijos sostinėje neužregistruota nė vienos su eismo įvykiais susijusios aukos, rašo „Politico“.

    2023 m. ES miestuose eismo įvykiuose žuvo 7 807 europiečiai. Praėjusiais metais Berlyne eismo įvykiuose žuvo penkiasdešimt penki žmonės, o per pastaruosius 12 mėnesių Briuselio regione per susidūrimus žuvo devyni asmenys.

    Nors Helsinkis yra viena mažiausių ES sostinių, turinti kiek mažiau nei 690 000 gyventojų, didmiesčio apylinkėse gyvena ir važinėja apie 1,5 mln. žmonių.

    Miesto aplinkos skyriaus eismo inžinierius Roni Utriainen Suomijos spaudai sakė, kad šį pasiekimą lėmė „daug veiksnių... bet greičio apribojimai yra vieni svarbiausių“.

    Remdamiesi duomenimis, kurie rodo, kad pėsčiųjų mirties rizika sumažėja perpus sumažinus automobilio greitį susidūrimo metu nuo 40 iki 30 kilometrų per valandą, miesto pareigūnai 2021 m. daugumoje Helsinkio gyvenamųjų rajonų ir miesto centro įvedė mažesnį greičio apribojimą.

    Apribojimai buvo užtikrinti įrengus 70 naujų greičio matavimo kamerų ir taikant policijos strategiją, pagrįstą nacionaline „Vision Zero“ politika, kuria siekiama nulinio eismo įvykių sužalojimų ar mirčių skaičiaus. Suomijos eismo saugumo įstaigos „Liikenneturva“ surinkti duomenys rodo, kad nuo to laiko eismo įvykių aukų skaičius Helsinkyje mažėja.
    Seka Oslo pėdomis.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Tik politikai tokias nesąmones gali sugalvoti.

    „Tuo tarpu iš tų vietų, kur situacija keliuose pagerėjo, matuokliai bus perkelti į kitus, didesnę riziką keliančius kelio ruožus“, – pranešime cituojamas E.Sabutis.

    Paimkime ypač ankščiau avaringą atkarpą Garliava - Prienai, situacija ir pagerėjo, kad ten atsirado matuokliai, iškelsime ir lauksime kol vėl pradės žūti žmonės?

    Likusiose avaringas vietas reikia spręsti, o ne atkurti senas. Tarkime iš šio kelio galbūt bus galima iškelti matuoklius kai jis bus rekonstruotas.

    Skandinavijos šalys įrengia saugumo priemones ir galvoja kaip jas dar pagerinti, kad žmonės nepriprastų ir neužsimirštų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    jei viename taške vis vyksta autoįvykiai, ne radarą reikia statyti o tą ruožą pertvarkyti.
    Iš suvestinės: vyras būdamas neblaivus (nustatytas 3,52 prom. neblaivumas) vairavo automobilį AUDI A3, nepasirinko saugaus greičio, nesuvaldė automobilio, atsitrenkė į tujas ir pasišalino.

    Kažin ar tokie irgi keliauja, keliaus į radarų vietų parinkimo statistiką? Svarbiausia nepasirinko saugaus greičio... o promilės juk tik vairuotojo savijauta Kažin 3,52 prom. koks tas saugus greitis...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    250 metrų kelio ruože
    jei viename taške vis vyksta autoįvykiai, ne radarą reikia statyti o tą ruožą pertvarkyti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Įsigalioja nauja greičio matuoklių tvarka: ką žinoti vairuotojams

    Nuo penktadienio įsigalioja nauja Stacionariųjų greičio matuoklių įrengimo ir eksploatavimo keliuose tvarka, numatanti dalį matuoklių perkelti į avaringiausius šalies kelių ruožus, pranešė Susisiekimo ministerija.

    Kaip teigia naująją tvarką patvirtinęs susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis, kelio ruožai tam tikrose vietose galės būti trumpinami, skaidomi į atskiras dalis arba visa matuoklių įranga perkeliama ten, kur jos labiausiai reikia.

    „Pavyzdžiui jei analizuojant eismo įvykius paaiškės, kad jie vyksta tik tam tikroje ruožo dalyje, o kitose jų nefiksuojama, kelio ruožas bus sutrumpintas ir apims tik probleminę atkarpą. Jei matuoklio ruožas kerta kelias skirtingo pobūdžio zonas – gyvenvietes, sankryžas ar kelius su nevienodu intensyvumu – jis bus skaidomas į atskiras dalis. Tuo tarpu iš tų vietų, kur situacija keliuose pagerėjo, matuokliai bus perkelti į kitus, didesnę riziką keliančius kelio ruožus“, – pranešime cituojamas E.Sabutis.

    Tvarkoje numatyta, kad momentinio greičio matuokliai pirmiausia veiks vadinamosiose „juodosiose dėmėse“, avaringose vietose, per gyvenvietes einančių kelių ruožuose prie mokyklų, žaidimo aikštelių, prekybos centrų bei vietose, kur per dvejus metus 250 metrų kelio ruože įvyko ne mažiau kaip du eismo įvykiai.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Kodėl panaikinti kalneliai?



    https://maps.app.goo.gl/1sRo55fBJkUfEtM69

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi dažnokai važiuoju dviračiu Batoro g. taku, pastebėjau gerą pokytį su mašinų eismo saugumu ir belenkaip sumažėjusiu Vileikos marozyno siautėjimu šitoje gatvės atkarpoje. Kažką girdėjau apie vidutinio greičio matuoklius, bet tik dabar atkreipiau dėmesį į jų vietą ir konkrečią atkarpą, kurioje pagerėjo reikalai. Net keista šitoje gatvėje matyti civilizuotai ir daugmaž leistinu greičiu važiuojančias mašinas be nuolat gazuojančių ir dūmijančių BMW ir Passatų. Visi važiuoja ramiai kaip geruliai, net ant širdies smagiau
    Tiesa, bet vėlgi, turime problemą, kad keturių juostų plente turime 50-60km/h greitį ir nereguliuojamas arba net nežymėtas perėjas. Ne kartą sakiau, daug pavojingiau, kai vietoj perėjos aplinkos, vairuotojų akys stebi spidometrą, kai prieš pat perėją turi numesti keliasdešimt km/h. Čia miesto "civilizuotumas" baigiasi.
    Dar gali būti, kad aukšto ir gražaus komanda paprašė ten matuoklio, kad būtų tyliau ar paprasčiau išvažiuoti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip netikrų? Muliažas? Nes kažkoks daiktas, panašus į kamerą, ten tikrai pakabintas.
    Viena vidutinio greičio matuoklio įranga bus kilnojama. Jo stovėjimo vieta bus nuolat keičiama. Gatvėse atsiras ir dešimt greičio matuoklių imitacijų, kurie, anot specialistų, taip pat efektyviai drausmina vairuotojus.
    https://vilnius.lt/naujienos/vilniuj...cio-matuokliai

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Matuoklis tikras. Įrengė dar žiemą, iškart po tų dviejų eismo įvykių su pėsčiaisiais.

    Pačioje Naujojoje Vilnioje yra Žaliakalnio g., kuri tranzitinė ir su 30km/h riba. Toje atkarpoje įrengė vidutinį greičio matuoklį ir po 2-3 mėn. pašalino kelio ženklus, bet kameros ant stulpų liko. Čia panašu ir bus vienas iš tų kilnojamųjų greičio matuoklių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kaip netikrų? Muliažas? Nes kažkoks daiktas, panašus į kamerą, ten tikrai pakabintas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kas juokingiausia, kad ten vienas iš netikrų matuoklių. Svarbiausia, veikia

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kadangi dažnokai važiuoju dviračiu Batoro g. taku, pastebėjau gerą pokytį su mašinų eismo saugumu ir belenkaip sumažėjusiu Vileikos marozyno siautėjimu šitoje gatvės atkarpoje. Kažką girdėjau apie vidutinio greičio matuoklius, bet tik dabar atkreipiau dėmesį į jų vietą ir konkrečią atkarpą, kurioje pagerėjo reikalai. Net keista šitoje gatvėje matyti civilizuotai ir daugmaž leistinu greičiu važiuojančias mašinas be nuolat gazuojančių ir dūmijančių BMW ir Passatų. Visi važiuoja ramiai kaip geruliai, net ant širdies smagiau

    Komentuoti:


  • Biesas3000
    replied
    Kaune, Laisvės alėjos prieigose, prieš kurį laiką atsirado eismo raminimo kalneliai. Pasirinkimas man iš pat pradžių atrodė keistas, nes jie skirti tam, kad netrukdytų pravažiuoti VT, kuris alėjos šiaip jau nekerta. Na, bet gal planas buvo palikti patogius pravažiavimus dviratininkams.

    Bet dabar atsirado po du papildomus kalnelius ir reprezentacinė Kauno erdvė atrodo kaip blogai suformatuoti MS Word dokumentas: Click image for larger version

Name:	20250311_223815.jpg
Views:	856
Size:	1,08 MB
ID:	2188496

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    FB AB „Kelių priežiūra“ 2025.02.22 / LRT.lt 2025.02.24
    Šalies keliuose – išbandomos specialios dangos juostos
    AB „Kelių priežiūra“ šiuo metu šalies keliuose išbando naują saugumo užtikrinimo priemonę – specialias garsą sukeliančias dangos juostas.
    Jos sukuria iškiliojo kalnelio efektą ir atkreipia vairuotojų dėmesį. Anot „Kelių priežiūros“, tai yra efektyvi priemonė, padedanti vairuotojams laiku sumažinti greitį ir išvengti pavojingų situacijų kelių priežiūros darbų zonose

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...dangos-juostos
    https://www.facebook.com/reel/1363344274686738

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Greitėjimo juosta tau gal tinka, didelė dalis varys į belekurią eilę pagal vidinį navigatorių. Kas dieną tai matau nuvažiavimuose nuo Neries tilto į Panerių g. Kaune. Nebent atskirti fizine tvora.
    Su sala saugiau - važiuos tik tada kai nebus jokių automobilių iki horizonto.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Turi omeny sankryžą su Žemaitės g. kur juostų 2+2 ir greitis 70? Ar priešinga kryptimi su Pagrandžių g. žvyrkeliuku, kur intensyvumas tikrai ne toks pats? Tikrai būtų stebuklas visiškai skirtingose sankryžose gauti vienodą įvykių skaičių
    Taip sankryža su keliu į Anykščius... kuri visą laiką buvo laikoma pavojinga su dažnais eismo įvykiais. Todėl ten ir ribojimas 70km/h ir radaras kažkada stovėjo, dabar panaikintas. Sunku net spėlioti kodėl, bet ten eismo problemos pasibaigė nors ir radaras seniai nuimtas.
    Kodėl taip viską subanalinti? Nieks ir nesitiki, kad skaičius bus vienodas. Tik ten kairiniai incidentai nevyksta.
    Nieks nekvestionuoja pačio radaro.. klausimas kodėl statom radarą, bet nemažiname greičio kaip įprasta tokiose sankryžose. Net STOP ženklo neįpirdolino nuo Rokiškio pusės.
    Ir kam reik juostoje formuoti salą 122 – „Google“ žemėlapiai, jei galima buvo eliminuoti vieną konfliktinį tašką. Brėžiame ištisinę liniją ir važiuojantys Zarasų kryptimi turi savo juostą, išsukantys iš Rokiškio savo juostą greitėjimui.
    Toks vaizdas, kad reikėjo kažką daryti, tai padarėm...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    matyt nelabai mėgiamas šunų esi, kad pastoviai aplojimo sulauki?

    Aplojimas: už 600m tokio pat lygio intensyvumo sankryža ir ten nei vieno įvykio sukant į kairę. Stebuklai ant šios žemės... Aha lopiniuotu, duobėtu keliu ten visi 130 laksto. Dabar su radaru 90km/h turbūt pradės geriau vertinti 8D Greitis per sankryžą viena kryptimi lieka 90km/h ir nesumažintas (su radaro paklaidom ir tolerancija ir dar daugiau), sėkmės vertinant atstumus, graibant vairą ir įsivaizduojant didesnį saugumą. 8D
    Turi omeny sankryžą su Žemaitės g. kur juostų 2+2 ir greitis 70? Ar priešinga kryptimi su Pagrandžių g. žvyrkeliuku, kur intensyvumas tikrai ne toks pats? Tikrai būtų stebuklas visiškai skirtingose sankryžose gauti vienodą įvykių skaičių

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pabandykim paspėlioti kokios gi realios avarijų priežastys: nesugraibė vairo besukant kairėn? Užgeso variklis viduryje posūkio? Wait a second... Gal netinkamai įvertino pagrindiniu keliu važiavusių GREITĮ? Va, pasakiau burtažodį. Dabar laukiu aplojimo.
    matyt nelabai mėgiamas šunų esi, kad pastoviai aplojimo sulauki?

    Aplojimas: už 600m tokio pat lygio intensyvumo sankryža ir ten nei vieno įvykio sukant į kairę. Stebuklai ant šios žemės... Aha lopiniuotu, duobėtu keliu ten visi 130 laksto. Dabar su radaru 90km/h turbūt pradės geriau vertinti 8D Greitis per sankryžą viena kryptimi lieka 90km/h ir nesumažintas (su radaro paklaidom ir tolerancija ir dar daugiau), sėkmės vertinant atstumus, graibant vairą ir įsivaizduojant didesnį saugumą. 8D
    Paskutinis taisė digital; 2025.02.03, 21:13. Priežastis: ištrintas prierašas ne į temą

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    „2023 metais VšĮ „Transporto kompetencijų agentūra“ šią kelio 12 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys sankryžą pripažino kaip itin pavojingą ir įtraukė į juodųjų dėmių sąrašą. 2024 m. „Via Lietuva“ įdiegė rekomenduotinas specialiąsias priemones: horizontalųjį ženklinimą, signalinius stulpelius bei greičio matuoklį. Visos šios priemonės didina sankryžos saugumą ir padeda ženkliai sumažinti potencialių eismo įvykių tikimybę“, – į klausimą kodėl buvo nutarta šioje vietoje įrengti matuoklį atsakė specialistas.
    Rokiskiosirena.lt - Itin pavojingoje Rokiškio rajono sankryžoje vairuotojus ribos dar viena priemonė

    Pasitikriname eismo įvykių suvestinę: 17-23 m. 6 eismo įvykiai ir visų priežastis "Susidūrimai sukant į kairę".

    Radaras stovi už sankryžos, kur važiuojant iš vienos pusės jau pasibaigia 70km/h ribojimas, iš kitos pusės apskritai nėra ribojimo. Žodžiu - kur leidžiamas 90km/h. Kaip jis padeda sumažinti įvykių tikimybę, man kaip ne specialistui sunkiai suvokiama
    Pabandykim paspėlioti kokios gi realios avarijų priežastys: nesugraibė vairo besukant kairėn? Užgeso variklis viduryje posūkio? Wait a second... Gal netinkamai įvertino pagrindiniu keliu važiavusių GREITĮ? Va, pasakiau burtažodį. Dabar laukiu aplojimo.

    Komentuoti:

Working...
X