Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    „2023 metais VšĮ „Transporto kompetencijų agentūra“ šią kelio 12 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys sankryžą pripažino kaip itin pavojingą ir įtraukė į juodųjų dėmių sąrašą. 2024 m. „Via Lietuva“ įdiegė rekomenduotinas specialiąsias priemones: horizontalųjį ženklinimą, signalinius stulpelius bei greičio matuoklį. Visos šios priemonės didina sankryžos saugumą ir padeda ženkliai sumažinti potencialių eismo įvykių tikimybę“, – į klausimą kodėl buvo nutarta šioje vietoje įrengti matuoklį atsakė specialistas.
    Rokiskiosirena.lt - Itin pavojingoje Rokiškio rajono sankryžoje vairuotojus ribos dar viena priemonė

    Pasitikriname eismo įvykių suvestinę: 17-23 m. 6 eismo įvykiai ir visų priežastis "Susidūrimai sukant į kairę".

    Radaras stovi už sankryžos, kur važiuojant iš vienos pusės jau pasibaigia 70km/h ribojimas, iš kitos pusės apskritai nėra ribojimo. Žodžiu - kur leidžiamas 90km/h. Kaip jis padeda sumažinti įvykių tikimybę, man kaip ne specialistui sunkiai suvokiama

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Aš dažnai važiuoju KK130 Kaunas-Prienai, po sektorinių sumontavimo ten drastiškai sumažejo lekiančių ar lenkiančių per ištisines, apsilenkti gaideliai bando gyvenvietėje kur nėra ištisinės ir nematuojamas greitis. Tad reiktų matuoti greitį ir Ilgakiemį.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Sektorinių matuoklių minusas - šlykščiu būdu kolonas lenkiantys vietiniai, kurie gyvena/dirba 15+ km ruožo viduryje.
    Jie žino, kad nieko nebus ir lanksto. Rekomenduoju - KK141 Vilkija-Raudondvaris arba KK102 Nemenčinė-Pabradė atkarpas.
    jei primyžtkelniai nevažiuotų sektoriuje -15, niekam nereiktų šlykščiu būdu kolonas lenkti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Bet tai tie matuokliai jau stovi sumontuoti, į juos atvesta elektra. Tai kam leisti pinigus juos išmontuojant ir tada sumontuojant kažkur kitur? Išeina pinigų švaistymas tokiu atveju, nebent tikimasi sutaupyti neįsigyjant naujų matuoklių

    Neneigiu to fakto, kad galbūt ir nebuvo įrengti pagal nustatytą tvarką, tačiau bet kokiu atveju jie atlieka savo funkciją, t. y. kontroliuoja, jog eismo dalyviai laikytųsi nustatyto maksimalaus greičio. O kad žiopliai pasigauna ant vidutinių matuoklių, tai jau jų bėdos. Kiek žinau matuoklių fiksuojamas vidutinis greitis nustatytas gana dosniai vairuotojų naudai.


    Kaip tai paneigia faktą, jog buvo viršijamas greitis? Pasakomas vienas geras argumentas, o tada bando dar labiau įtikinti su kvailais argumentais.
    Matuokliai stovi ten, kur negali stovėti pagal pačią Via Lietuva. Tai lai ir išmontuoja.

    Sektorinių matuoklių minusas - šlykščiu būdu kolonas lenkiantys vietiniai, kurie gyvena/dirba 15+ km ruožo viduryje.
    Jie žino, kad nieko nebus ir lanksto. Rekomenduoju - KK141 Vilkija-Raudondvaris arba KK102 Nemenčinė-Pabradė atkarpas.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Bet tai tie matuokliai jau stovi sumontuoti, į juos atvesta elektra. Tai kam leisti pinigus juos išmontuojant ir tada sumontuojant kažkur kitur? Išeina pinigų švaistymas tokiu atveju, nebent tikimasi sutaupyti neįsigyjant naujų matuoklių

    Neneigiu to fakto, kad galbūt ir nebuvo įrengti pagal nustatytą tvarką, tačiau bet kokiu atveju jie atlieka savo funkciją, t. y. kontroliuoja, jog eismo dalyviai laikytųsi nustatyto maksimalaus greičio. O kad žiopliai pasigauna ant vidutinių matuoklių, tai jau jų bėdos. Kiek žinau matuoklių fiksuojamas vidutinis greitis nustatytas gana dosniai vairuotojų naudai.

    Klausimas, ar teisėtai skirtos baudos matuokliais, kurie pastatyti nesilaikant tvarkų?
    Kaip tai paneigia faktą, jog buvo viršijamas greitis? Pasakomas vienas geras argumentas, o tada bando dar labiau įtikinti su kvailais argumentais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LNK reportažas apie radarus

    Diena.lt / LNK 2024.01.17
    Greičio matuokliai sustatyti nesilaikant tvarkos: kuriuos paliks, o kurių nebeliks
    Kad greičio matuokliai nedrausmina, panašiai galvoja ir naujasis susisiekimo ministras E. Sabutis. Teigia, kad jų yra per daug, o bent dalis skirti tik pasipinigavimui.


    „Pagrindinis lūkestis su greičio matuokliais turėtų būti eismo saugumas, eismo prevencija, bet ne pinigų surinkimas“, – akcentavo susisiekimo ministras E. Sabutis. (...)

    Kur statyti greičio matuoklius, iki šiol sprendė „Via Lietuva“ pagal savo pačios nustatytą tvarką.
    Bet valstybės kontrolė nustatė, kad „Via Lietuva“ nesilaikė ir savo tvarkos. Matuoklių pristatyta ten, kur nėra jokių avarijų, o vidutinio greičio matavimo ruožai per ilgi.
    (...) Klausimas, ar teisėtai skirtos baudos matuokliais, kurie pastatyti nesilaikant tvarkų?
    „Valstybės kontrolė nustatė, kad 129 greičio matuokliai įrengti nesivadovaujant nustatyta tvarka, tai, mano nuomone, yra nustatytas labai aiškus pažeidimas. Tie greičio matuokliai turi būti išmontuojami“, – kalbėjo Seimo narys Andrius Bagdonas.

    https://diena.lt/naujienos/verslas/e...ikuoja-1208253

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
    Norėčiau pataisyti gerbiamasis, ne +10 km/h paklaida, o +15 km/h.
    Todėl pavartojau žodį legaliai, t. y. pagal teisės aktus. Taip, visada dar reiktų paklaidą įvertint, tai praktiškai yra +15 km/h.

    P. S. Čia kaip Lenkijoje, bauda yra ir viršijus iki 10 km/h, bet skaičiau, kad tipo praktiškai niekada nefiksuoja (pačiam išsiaiškint neteko).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Baudos turi būti padidintos bent 10 kartų. Carthago delenda est.

    Nepasižiūrėjęs neužstačiau mokėjimo ir gavau 4 eurų baudą (rinkliavą) už parkavimą. Kurią greitai ir patogiai galėjau tuoj pat sumokėti per judu.lt. Kažkoks briedas. Atrodo kaip tiesiog KET pažeidimų pirkimo-pardavimo sistema ir tiek. Pagavo padarius pažeidimą? Ateik į mūsų online shopą ir išspirk. Kitą kartą gal nepagaus.

    Komentuoti:


  • Palergonijus
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Sabutis žada mažinti greičio matuoklių tinklą: nematau poreikio pasipinigavimui
    LRT.lt


    Labai keista logika – per daug nubaustų, tai reikia mažinti kontrolę? Tik tada klausimas, kodėl tiek daug nubaustųjų.

    O gi vairuotojai masiškai nesilaiko leistino greičio (įvertinant, kad ir taip Lietuvoje galima „legaliai“ viršyti +10 km/h).
    Tik manau problema ne matuokliuose, o būtent baudos dydyje. Būtų didelės baudos, sumažėtų rizikuojančių gauti baudą. Ypač tikėtina dauguma skiriamų baudų yra viršijant iki 20 km/h, už tokį nusižengimą šiuo metu bauda yra 12-30 eurų, dar dalis gauna pusę minimalios, tai išvis tik 6€.
    Interviu girdėjau per radiją ir sau pagalvojau "Kas čia per debilas šneka", pasirodo ministras. Norėčiau pataisyti gerbiamasis, ne +10 km/h paklaida, o +15 km/h. O baudos tikrai juokingos, todėl ir baudų nespėja rašyti, kas čia tie 15 eu prakutusiam ir juodai kalančiam statybininkui.... P.S. visas tas reikalas su vidutinio greičio matuokliais tesiasi nuo tada, kai žemaitaitis apsiverkė juos pastačius ilgame ruože nuo Kryžkalnio į Klaipėdos pusę, matomai bachūras nori į Nidos "Nėr kur statyti mašinos" terasą greičiau papulti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar dienos LRT Panoramos reportažas - video ir tekstinė versija.

    LRT 2024.01.17
    Greičio matuokliams – 900 tūkst. neefektyviai išleistų eurų: dalį jų žadama išmontuoti
    Susisiekimo ministras žada, kad bus mažinamas vidutinio greičio matuoklių tinklas. Valstybės kontrolė nustatė, kad prieš kelerius metus itin jį išplėtus, kas trečias įrenginys pastatytas nesilaikant metodikos. Dėl to beveik milijonas eurų, pasak valstybės auditorių, buvo išleistas neefektyviai.

    Tipinis vaizdas artėjant prie vidutinio greičio matuoklio. Automobilių srautas staiga lėtėja ir taip riedės (...) .
    „Per daug tiesiog, per daug ir net trukdo važiuoti. Kartais pastabdai, kartais greičiau, kartais pastabdai, užpakalyje važiuoja mašinos vėl pastabdo... Per daug viso šito dalyko“, – sako LRT kalbintas vairuotojas. (...)


    Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis žada įvertinti vidutinio greičio matuoklių tinklo efektyvumą. Jo teigimu dabar greičio matuokliai tarnauja ne saugaus eismo prevencijai, o dirba kaip baudų surinkimo priemonė.
    „Mes dabar esame sustabdę bet kokią greičio matuoklių plėtrą ir jos nedarysime iki tol, kol neperžiūrėsime metodikos. Šitą metodiką ministerija perims į savo rankas, tikrai ją įvertinsime, rimtai peržiūrėsime ir galiu atsakingai pasakyti, kad taip, kaip yra dabar, nebus, bus mažiau, aiškiau ir suprantamiau“, – tikina ministras. (...)
    „2020–2022 metais buvo pastatyta apie 100 greičio matuoklių, 29 iš jų neatitiko tų kriterijų ir tai reiškia, kad maždaug apie 900 tūkst. eurų buvo išleisti ne visai efektyviai“, – aiškina valstybės kontrolierius Mindaugas Macijauskas. (...)

    Šiuo metu valstybinės reikšmės keliuose yra įrengti 78 momentiniai greičio matuokliai ir 135 vidutinio greičio matavimo sistemos.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ama-ismontuoti

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pagal ministro logiką, tai surenkama per daug pinigų, biudžete yra didelis perteklius, todėl reikia stabdyti "pasipinigavimą". Kaip faina užsiimti populizmu, o po to apsisukus ant kulno žiūrėti į finansų ministrą ir sakyti - nepakanka finansavimo.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Sabutis žada mažinti greičio matuoklių tinklą: nematau poreikio pasipinigavimui
    LRT.lt
    Politikas žada svarstyti apie greičio matuoklių tinklo mažinimą ir skirti dėmesį kitoms eismo saugos priemonėms. Jo teigimu, šiandien nuobaudų sulaukia pernelyg didelis skaičius vairuotojų.

    „Beje, praeitos kadencijos Seime buvo labai daug diskusijų, kad reikia Administracinių nusižengimų kodekse trumpinti terminą, per kurį bauda yra skiriama. Tie, kurie priešinosi trumpinimui kalbėjo, jog tiek daug tų nusižengėjų, kad per trumpą laiką neįmanoma visų jų nubausti“, – prisiminė E. Sabutis.
    Labai keista logika – per daug nubaustų, tai reikia mažinti kontrolę? Tik tada klausimas, kodėl tiek daug nubaustųjų.

    O gi vairuotojai masiškai nesilaiko leistino greičio (įvertinant, kad ir taip Lietuvoje galima „legaliai“ viršyti +10 km/h).
    Tik manau problema ne matuokliuose, o būtent baudos dydyje. Būtų didelės baudos, sumažėtų rizikuojančių gauti baudą. Ypač tikėtina dauguma skiriamų baudų yra viršijant iki 20 km/h, už tokį nusižengimą šiuo metu bauda yra 12-30 eurų, dar dalis gauna pusę minimalios, tai išvis tik 6€.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Yra toks momentas, kad užmynus stabdį, priekis dar pažemėja. Fizika
    Jei vairuoja ne blondinė, prieš pat kliūtį, duobę ar pan. stabdis atleidžiamas kad priekis pašoktų aukštyn.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    ar pamatyta ar nepamatyta pagalvė daužo karterį vienodai.
    Yra toks momentas, kad užmynus stabdį, priekis dar pažemėja. Fizika

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    per dideli greičiai, jog tokį daiktą pamatytų, todėl daužė karterius.

    ar pamatyta ar nepamatyta pagalvė daužo karterį vienodai.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Klaipėdoje dar yra H. Manto gatvėje

    Tiesiog parinktos vietos yra su per intensyviu eismu arba peėjos ten normaliai mąatant negali būti. Baltijos pr. per dideli greičiai, jog tokį daiktą pamatytų, todėl daužė karterius.

    Tokie kalneliai galėtų būti, kai abiejomis kryptimis yra po vieną eismo juostą, važiuoja VT, nėra pastovaus sunkvežimių eismo ir salele per gatvės vidury

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pagalvės turi būti įrengiamos ne perėjoje, o prieš pat ją. Kad nekiltų noras apvažinėti, reikia sudėti guminius bortelius tarp priešpriešinių juostų. Kalneliai yra problema VT ir jų neturėtų būti ten, kur VT kiek intensyvesnis. Miegamosiose gatvėse, kur yra VT, kai kur gali būti kalneliai, bet irgi tik kritinėse vietose, o ne visur.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Panevėžy visi taip pat apvažinėja per vidurį tų pagalvių, pavyzdžiui, Klaipėdos g (2+2 juostos). O taip tai, nerealiai bjaurus reikalas tos pagalvės - be normalesnio nuolydžio užvažiuojant ir nuvažiuojant, net ir važiuojant 20 kmh - atkrato tikrai gerai, bent jau tos pagalvės Panevėžy, nežinau kaip kituose miestuose. Aišku, pakabų tvarkytojai bus už jas:-))

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Kaune dar 1 liko, jų minusas - automobilis puikiai telpą į tarpą. Street view užfiksuota. https://maps.app.goo.gl/ZMxXL32rWSGNToky7?g_st=ac
    Anksčiau buvo ir Žiemgalių g, problema ta pati, galimą lengvai apvažiuot. Per Street view matos, kad automobilis taikosį į tarpą.
    https://maps.app.goo.gl/1LnvpGis8ffXHmTbA?g_st=ac

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

    Norite pasakyti, kad tie patys vokiečiai durniai nes naudoja tas pagalves ir braižo savo mašinų dugną?
    Nieko panašaus nesakiau. Kurios atsakymo vietos nesupratote?

    Komentuoti:

Working...
X