Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kaip jau prisipažinai gaideli, viščiuk, maroze:
    Fūra stipriai viršydama greitį, prireikus stabdyti, kažkam išvažiuojant iš tos aikštelės, gal nespėti sustoti ir įvykti pasekmės. O tas kas važiuoja iš paskos ir žiūri ne į kelią, o i navigacijos prietaisus koks ten greitis, nebūtinai pradės stabdyti tuo pat metu ir tas lengvojo automobilio stabdymo efektyvumas labai greit išnyksta.

    Dėl tavo aikštelės jei nesupratai, tai visi tikisi, kai ten kelias bus renovuotas, tai atsiras greitį ribojantys ženklai, galbūt ir radarai.

    Argumentas, kad anksčiau buvo galima skraidyti, o dabar ne, ne argumentas.
    Na geriau pasijautei kelių šventasis? nuo šiandien turbūt ramiai miegosi suradęs dar vieną automarozą? Jei tik geriau pasijautei, suteiksiu tą malonumą ir ateity
    Fūra gali nunešt tave išsukant iš bet kurio keliuko, o ant jų visų nėra ir nebus ribojimų? nebijosi sukt?
    O tai kaip pats vairuoji? greitį šeštu pojūčiu kontroliuoji ar kas nors šalia sėdėdamas pasakinėja? matau pačiam baisu tiek į navigaciją ir spidometrą pažiūrėti, juk dar į furą įvažiuosi

    "Argumentas, kad anksčiau buvo galima skraidyti, o dabar ne, ne argumentas."
    https://www.google.lt/maps/@55.08805...oASAFQAw%3D%3D
    Pasižiūrėk 2012 metus ir dabar ir surask kelio renovaciją... anksčiau nebuvo galima "skraidyti", o dabar ėmė ir leido ir dar prie tokio ženklo... paieškok geležinių argumentų

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Lygiai kaip ir tu savame O tau ar bent vienas mano argumentas kada nors įtiko? dvi vienos krypties juostos ir aikštelė be priešpriešinio yra pavojingiau už mano pateiktą aikštelę? Jo labai logiškas argumentas.



    Taip aš gaidelis, viščiukas, marozas, nes sankryžoje viduryje laukų, kur geras matomumas į visas puses ir nė gyvos dvasios nesulėtinu ją kirsdamas. Patenkintas?, nusiplakt man? pavojų keliu tau ir kitiems?

    Nepyk, bet esi "kiauras".... nuo kada krauta "fura" stabdo efektyviau už lengvąjį automobilį, išlaikantį pagal greitį saugų atstumą iki jos.
    Kaip jau prisipažinai gaideli, viščiuk, maroze:
    Fūra stipriai viršydama greitį, prireikus stabdyti, kažkam išvažiuojant iš tos aikštelės, gal nespėti sustoti ir įvykti pasekmės. O tas kas važiuoja iš paskos ir žiūri ne į kelią, o i navigacijos prietaisus koks ten greitis, nebūtinai pradės stabdyti tuo pat metu ir tas lengvojo automobilio stabdymo efektyvumas labai greit išnyksta.

    Dėl tavo aikštelės jei nesupratai, tai visi tikisi, kai ten kelias bus renovuotas, tai atsiras greitį ribojantys ženklai, galbūt ir radarai.

    Argumentas, kad anksčiau buvo galima skraidyti, o dabar ne, ne argumentas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kontrolė ir nebaudžiamumas irgi tik abstrakčios sąvokos, o ką po jomis įdeda - tai jau kiekvieno režimo reikalas. Vieni baudžia už korupciją, žmonių žudymą, o kiti to nemato, užtat baudžia už tai, kad prieš 30 metų jaunas vyras jaunai moteriai rankas ant kelių buvo uždėjęs kambaryje, kuriame jokių liudininkų nebuvo...
    Būtų gerai nenutolti nuo temos apie radarus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiekvienas sekimo būdas tai papildomas įrankis. Nei kameros savaime, nei telefonas, nei internetas atskirai neduoda pilno, išsamaus vaizdo, bet sudėjus visus sekimo būdus gaunasi išsamesnis vaizdelis...

    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Laisvė ir demokratija nėra tolygu nebaudžiamumui ir kontrolės nebuvimui.
    Dar kartą paklausiu - kaip tave, pasitelkiant sekimo priemones, kontroliuoja režimas? Kokias nusikalstamas veikas noretum vykdyti, bet negali?
    Aš gi jau pradėjau, parašydamas A - kad nereikia apie atsakomybę ir t.t. Kontrolė ir nebaudžiamumas irgi tik abstrakčios sąvokos, o ką po jomis įdeda - tai jau kiekvieno režimo reikalas. Vieni baudžia už korupciją, žmonių žudymą, o kiti to nemato, užtat baudžia už tai, kad prieš 30 metų jaunas vyras jaunai moteriai rankas ant kelių buvo uždėjęs kambaryje, kuriame jokių liudininkų nebuvo...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.07, 12:54.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Jeezus kokia konspirologija. Kaip čia jūs taip bijodamas sekimo dar internetą turit? Gal jums tai bus naujiena, bet jame sekama yra kur kas daugiau, nei keliuose.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Režimas - bet kokia valdžia, kuri nori vis daugiau kontroliuoti visas gyvenimo sritis, perteklinai kontroliuoti, bausti, nors per visur bliauna apie laisvę, demokratiją... Tik nereikia čia šioje vietoje apie atsakomybę ir atsakingumą pradėti...
    Laisvė ir demokratija nėra tolygu nebaudžiamumui ir kontrolės nebuvimui.
    Dar kartą paklausiu - kaip tave, pasitelkiant sekimo priemones, kontroliuoja režimas? Kokias nusikalstamas veikas noretum vykdyti, bet negali?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Al1, tokius vatinukus kaip tu seka tikrai ne radarais. Tam dirba valstybės saugumo institucijos. Nesijaudink.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Režimas - bet kokia valdžia, kuri nori vis daugiau kontroliuoti visas gyvenimo sritis, perteklinai kontroliuoti, bausti, nors per visur bliauna apie laisvę, demokratiją... Tik nereikia čia šioje vietoje apie atsakomybę ir atsakingumą pradėti...

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Kas tai per režimas, ir kaip konkrečiai jis tave kontroliuoja pasitelkdamas kameras? Kartais neužsikrėtei kažkuo nuo Kristupo nesąmonių temoje?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek dar kartų teks kartoti, kad tiek kamerų, matuojančių greitį ir ne tik jį, yra pristatyta visai ne dėl pavojingų kelio ruožų, kur greičio viršijimas padidina avarijų riziką, bet be jokios pagrįstos argumentacijos. Tiesiog nupirkti matuokliai ir juos reikia įrengti. O pažiūrėjus į žemėlapį su kamerų išdėstymų, akivaizdus vaizdas, kad jos išdėstytos ne bet kaip, o taip, kad bent kokie 2/3 maršrutų Lietuvoje būtų po kameromis, t.y., kad iš esmės būtų galima sekti.

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Man ir absurdas kai savo KET pažeidimus bando suversti į sekimą ar pasipinigavimą.

    Ant tiek yra svarbūs asmenys, kad juos seka. Dažniausiai seka nusikaltėlius (KET pažeidėjai taip pat nusikaltėliai).

    Kitas skatina norint "paskraidyti" susirasti kelius be kamerų. Tad reiškiasi reikia daugiau kamerų, kad tokių pagundų neliktų.

    Kaip galima pasipinigauti jeigu valstybei baudos išieškojimas kainuoja brangiau nei pati bauda?

    O tie patys verksniai, kai įvyksta nusikaltimai rėkia kodėl neperžiūrimos vaido kameros.

    P.S.: vaizdo kameras galima montuoti ir filmuoti kiemus, tik jas reikia registruoti policijoje (arba kaip kelių gaideliai sako: pas mentus)
    Jei kamera fiksuoja pažeidimą tik tada, kai jis įvyksta, tai yra priimtina. Bet kai kamera fiksuoja visus pravažiuojančius, tai yra sekimas. Jei tokios galimybės būtų atsiradusios viduryje kokių 90-ųjų, visi būtų klykę, kai tai grįžimas į totalitarizmą... Dabar nemaža dalis mano ir teigia, kad totalus sekimas yra jų pačių "saugumui". Ne, ne jūsų saugumui, o režimo saugumui siekiant visus kontroliuoti kiek įmanoma daugiau. Ir visai nusišik režimui, kiek ten keliuose žūsta. Kuo daugiau žūsta, tuo geriau, nes galima reikalauti daugiau lėšų ir užveržinėti varžtus dar labiau - jūsų visų "saugumui". Galiausiai, kiek bebūtų kišama į kameras ir kitokius ribojimus, vis tiek statistika rodo, kad avarijų su skaudžiomis pasekmėmis daugėja. Tai gal priežastys visai ne tame, kame teigiama.
    Aš niekada nepapuoliau ant kameros su pažeidimu. Va taip visi iš eilės KET pažeidėjai nėra nusikaltėliai, tiksliau tik už vos kelis sunkius pažeidimus yra taikomas BK.
    Dauguma baudų žmonės sumoka ir jų nereikia išieškoti. Bet kokiu atveju bet kokiame versle, norint gauti pelną, reikia iš investuoti. O kartais pelno ir nepavyksta gauti... Baudų gi atveju pelnas yra ne keli procentai. O jei jo nėra, tai tik dėl o, kad valdžiažmogiai komercializuoja baudų surinkimą, perleisdama kai kurias technines funkcijas švogerių verslui, kuris iš to turi gerą gešeftą...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.06, 19:07.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Sąsaja buvo su šia tamstos žinutės vieta:

    Kadangi abu kaip ir sutinkame, jog nelogiška tiesiame 2*2 juostų kelio KK102 ruože daryti dviejų kilometrų atkarpoje ribojimus iki 70 km/ h ir dar pastatytti greičio matuoklius, tai galime leisti diskusijai atvėsti.
    Visiškai teisingai - šiuo sakiniu norėjau pasakyti, kad dauguma radarų priešininkų negali jų pakęsti, nes jie trukdo pažeisti KET. Kaip suprantu, jūs tai patvirtinate (bent jau asmeniškai).
    Jei yra atkarpų, kuriose greičio ribojimai yra nelogiški, tai problema yra ne radarai, o greičio ribojimai. Manau, kad tai elementari logika.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
    Negaliu pakomentuoti, iš pirmo žvilgsnio atrodo nelogiškai. Kaip tai susiję su mano žinutėmis?
    Sąsaja buvo su šia tamstos žinutės vieta:
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
    Visi suprantame dėl ko kai kurie žmonės negali pakęsti greičio matuoklių, ir ta priežastis yra tikrai ne privatumo noras.
    Kadangi abu kaip ir sutinkame, jog nelogiška tiesiame 2*2 juostų kelio KK102 ruože daryti dviejų kilometrų atkarpoje ribojimus iki 70 km/ h ir dar pastatytti greičio matuoklius, tai galime leisti diskusijai atvėsti.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Kolega, prašom prisiminti, kad pats paklausei apie sekimą, o kai cituotame straipsnyje buvo aiškiai parašyta, kad prasikaltusios darbuotojos sekimui, o ne eismo saugumui buvo panaudotos LAKD techninės priemonės, pradedi "vartytis iš gaidżio" bandydamas kabinėtis prie techninių smulkmenų.
    Labai atsiprašau, tačiau negaliu atsakyti, koks buvo sekimo (ar "eismo saugumo") įrangos modelis, serijinis numeris ir iki kada galiojo kalibravimas. Prašom kreiptis į radarus valdančią direkcią.
    LAKD kol kas visuomenei neatsiskaitinėja, kokią įrangą naudoja ne eismo saugumui, o sekimui.
    Na, aš rašiau apie greičio matuoklius, o jūs ištraukėte situaciją, kurioje, kaip pats rašote, visai neaišku kokiomis techninėmis priemonės surinkta bylos medžiaga. Čia jau panašu kad jums kliūna ne tik greičio matuokliai, bet apskritai bet kokia duomenų rinkimo įranga keliuose. Bet visgi jei problema yra sekimas, tai kodėl didžioji dalis jūsų pagiežos tenka radarams? Tai tik viena iš daugybės duomenų rinkimo priemonių, esančių mūsų aplinkoje.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Gal kolega galėtų pakomentuoti, kokią funkciją užmiestyje 2 * 2 kelio Nr 102 ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože turi greičio ribojimas iki 70 km / h.
    Negaliu pakomentuoti, iš pirmo žvilgsnio atrodo nelogiškai. Kaip tai susiję su mano žinutėmis?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kai visada savo kailyje, lygini obuolį su apelsinu ir šokinėji prie kraštutinumų
    Tau niekada netiks žmonių logiški argumentai, ne mano vieno, keli žmonės parašė.
    Lygiai kaip ir tu savame O tau ar bent vienas mano argumentas kada nors įtiko? dvi vienos krypties juostos ir aikštelė be priešpriešinio yra pavojingiau už mano pateiktą aikštelę? Jo labai logiškas argumentas.

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    vėl prisiduodi, kad esi kelių gaidelis? netgi jauti malonumą(įdomumą) kai kiti kartu su tavim viršija greitį? Gerai, kad tai pakrautai fūrai šį kart neteko stabdyti ir iš paskos važiuojančiam neteko patirti malonumo išbandyti oro pagalves.
    Taip aš gaidelis, viščiukas, marozas, nes sankryžoje viduryje laukų, kur geras matomumas į visas puses ir nė gyvos dvasios nesulėtinu ją kirsdamas. Patenkintas?, nusiplakt man? pavojų keliu tau ir kitiems?

    Nepyk, bet esi "kiauras".... nuo kada krauta "fura" stabdo efektyviau už lengvąjį automobilį, išlaikantį pagal greitį saugų atstumą iki jos.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Panašu visi rekonstruojami keliai gauna kuokštą greičio ribojimų, kurių ten niekad nebuvo. Manau tai susiję su STR: kelio techniniai parametrai turi atitikti STRe tam greičiui ir kelio kategorijai numatytus parametrus, jei tai neįmanoma išpildyti, įkala greičio ribojimo ženklą ir tada niekas negali prisikabinti.
    Tai apie ką ir visos šios diskusijos... kai po visų rekonstrukcijų, o dažnai ir tik po kelio sankasos sustiprinimo ir dangos atnaujinimo papildomi ribojimo ženklai dygsta kaip grybai. Nu netampa kelias povojingesnis panaikinus provėžas. Kai žvyrkelis be ribojimų buvęs saugus, be eismo įvykių, po išasfaltavimo prismaigstomas ribojimais mažesniais už 70km/h, kai posūkyje įbedamas ribojimo ženklas, bet nesumontuojama nei vieno apsauginio barjero. Keista kai ne vizualiai apribotas, ne kažkoks aklas posūkis laukuose, o gauna ženklą 80km/h. Ar tai posūkis, tiesiog menkas kreivės linkis. Ir sekantys dar kokie penki kažkodėl jau nebeturi apribojimų, Net suremontuotoje atkarpoje trūksta nuoseklumo. Keista kai tokiuose posūkiuose dažniau matai įkaltą greičio ribojimo ženklą, bet baigia išnykty ženklai "Vingis į kairę, dešinę".
    Atrodo, kad KET punktas: "Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir krovinį, meteorologines sąlygas..." ruošiamas panaikinti, jei reik be akivaizdžių, visiems suprantamų priežasčių visur nurodinėti maksimalų leidžiamą.
    Ir nieks nebando pateisinti piktybiškų KET nesilaikymų, kaip čia toks vienas oponuojantis visados bando diskusiją į kelių gaidelius suvest.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Nereikia demamogijos. Čia kalbama tik apie tuos matuoklius, kurie yra pažymėti atitinkamais kelio ženklais. Dar vienas pavyzdys - Kauno aplinkkelis kryptimi Garliava - IX fortas yra sektorinio matuoklio ruožas ir jame prieš Akademijos viaduku yra paprasta greičio matavimo kamera.

    Vidutinio greičio matavimas prasideda prieš Mastaičių viaduką ir pasibaigia prieš Akademijos viaduką.

    kurioje vietoje yra paprasta greičio matavimo kamera? Ar eilinė sekimo paranoja?

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-12-06 122223.jpg
Views:	150
Size:	220,8 kB
ID:	2169315

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Jei čia tokie vingiai, kuriuos reikia riboti, tai tada visą Lietuvą reik 70km/h zona paskelbt. Ar esi kur nors matęs magistralėje prie ženklo "atsargiai miško žvėrys" greičio ribojimo ženklą? Aikštelė be lėtėjimo juostų + briedžio ženklas 122 – „Google“ žemėlapiai, kur apribojimas?
    Tad ir vėl belieka tik spėliot....
    kai visada savo kailyje, lygini obuolį su apelsinu ir šokinėji prie kraštutinumų
    Tau niekada netiks žmonių logiški argumentai, ne mano vieno, keli žmonės parašė.

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Teko neseniai važiuoti suremontuotu keliu paskui "furą", (šiaip tai jos retai ten užklysta). Pagal stabdymą, greitėjimą jautėsi, kad pakrauta. Tai įdomu buvo stebėti, kaip tokius "pavojingus posūkius" su 70km/h įveikinėjo 86km/h (pagal GPS) net be lengvų pasvyrimų.
    vėl prisiduodi, kad esi kelių gaidelis? netgi jauti malonumą(įdomumą) kai kiti kartu su tavim viršija greitį? Gerai, kad tai pakrautai fūrai šį kart neteko stabdyti ir iš paskos važiuojančiam neteko patirti malonumo išbandyti oro pagalves.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Teko neseniai važiuoti suremontuotu keliu paskui "furą", (šiaip tai jos retai ten užklysta). Pagal stabdymą, greitėjimą jautėsi, kad pakrauta. Tai įdomu buvo stebėti, kaip tokius "pavojingus posūkius" su 70km/h įveikinėjo 86km/h (pagal GPS) net be lengvų pasvyrimų.
    Panašu visi rekonstruojami keliai gauna kuokštą greičio ribojimų, kurių ten niekad nebuvo. Manau tai susiję su STR: kelio techniniai parametrai turi atitikti STRe tam greičiui ir kelio kategorijai numatytus parametrus, jei tai neįmanoma išpildyti, įkala greičio ribojimo ženklą ir tada niekas negali prisikabinti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Greitis ten apribotas nepagrįstai. Žinoma, visokie valdžiažmogiai, atsakinti už ženklų statymą, egzperdai, taip pat ir uniformuoti, ras "argumentų", kodėl ten reikia tų ženklų. Kitas klausimas, o kodėl naujai nutiesta kelio atkarpa buvo taip debiliškai suprojektuota, jei ten negalima net standartinio greičio užmiestyje - 90 km/h - leisti? Kokios ten ypatingos geologinės sąlygos neleido nutiesti normaliai kelio? .
    Ta atkarpa neaptverta ir vyksta žvėrių migracija. Neretos avarijos su briedžiais. Bet lengviau parėkaut, kad valdžE skrEudžE ir dar apsidraudimui avansu parašyt, kad vat susigalvos pasiteisinimų savo piktam planui.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    stato tokiems žmonėms (vairuotojams) kurie neskiria kas yra kelkraštis, kas yra šalikelė, kas yra kelio griovys.
    Pirmoje foto matau kelkraštį maksimum iki metro (didžioji dalis kita danga)su borteliu lietaus nuotekoms nukreipti. Kelyje artėja du kelio vingiai už kurių yra nusukimas į aikštelę be lėtėjimo ir greitėjimo juostos. Taip pat už 400m yra kelio ženklas "atsargiai miško žvėrys".

    Antroje foto tiesi atkarpa...

    Nesu specialistas, bet spėčiau, kad gal dėl to greitis sumažintas.
    Jei čia tokie vingiai, kuriuos reikia riboti, tai tada visą Lietuvą reik 70km/h zona paskelbt. Ar esi kur nors matęs magistralėje prie ženklo "atsargiai miško žvėrys" greičio ribojimo ženklą? Aikštelė be lėtėjimo juostų + briedžio ženklas 122 – „Google“ žemėlapiai, kur apribojimas?
    Tad ir vėl belieka tik spėliot....

    Teko neseniai važiuoti suremontuotu keliu paskui "furą", (šiaip tai jos retai ten užklysta). Pagal stabdymą, greitėjimą jautėsi, kad pakrauta. Tai įdomu buvo stebėti, kaip tokius "pavojingus posūkius" su 70km/h įveikinėjo 86km/h (pagal GPS) net be lengvų pasvyrimų.

    Komentuoti:

Working...
X