Kaune dar 1 liko, jų minusas - automobilis puikiai telpą į tarpą. Street view užfiksuota. https://maps.app.goo.gl/ZMxXL32rWSGNToky7?g_st=ac
Anksčiau buvo ir Žiemgalių g, problema ta pati, galimą lengvai apvažiuot. Per Street view matos, kad automobilis taikosį į tarpą.
https://maps.app.goo.gl/1LnvpGis8ffXHmTbA?g_st=ac
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
Norite pasakyti, kad tie patys vokiečiai durniai nes naudoja tas pagalves ir braižo savo mašinų dugną?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimąĮdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).
P.S. senesnėje fotkėje yra visas grožis https://maps.app.goo.gl/zt5i59aan4eHnLeFA
P.P.S. prieš lipdytines pagalves buvo ir plastikinės, lūžtančios https://maps.app.goo.gl/SoMmr7b1EDN9XL3n9Paskutinis taisė gerietis; 2024.12.18, 18:20.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kodel nenaudoja berlyno kalneliu:
1. Dalis VT vistiekk ant ju uzvaziuos
2. plastikas nepatvarus, keli menesiai ir reikes keisti. O kaip zinome, pirkti smagiau nei priziureti, todel puse metu stoves sulauzytas.
3. Ziema galimai slidi danga. Pries pereja deti slidzia danga yra labai keista. Tuo labiau slidi ji bus greiciausiai tik vienai auto pusei, nes jei fiziskai yra vietos, vairuotojai stengsis uzvaziuoti tik viena puse, kas dar blogiau, nes didesne tikimybe prarasti valdyma visai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą1. Žvėryne įrengtos ne tokios, kokia pavaizduota nuotraukoje. Pėstiesiems dabartinės nėra patogesnės už paprastas. Nebent siūlote jas perdaryti.
2. Krovininės TP pro Žvėryną nevažinėja, tą draudžia ženklai. SUV'ai gal ir problema, taip. Ar jų ašys tokios pat plačios, kaip ir troleibusų?
Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.18, 12:20.
Komentuoti:
-
1. Žvėryne įrengtos ne tokios, kokia pavaizduota nuotraukoje. Pėstiesiems dabartinės nėra patogesnės už paprastas. Nebent siūlote jas perdaryti.
2. Krovininės TP pro Žvėryną nevažinėja, tą draudžia ženklai. SUV'ai gal ir problema, taip. Ar jų ašys tokios pat plačios, kaip ir troleibusų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
Kęstučio g. perėjos pakeltos, o šaligatviai nuleisti iki asfalto lygio ne perėjoje. Tikrai patogu neįgaliesiems?
Kur VT važiuoja, ten neturi būti kalnelių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Skirtumas visgi yra. Pakeltos perėjos turi pakankamai ilgą užvažiavimą, kad ratai jau ims kopti įkalnėn bamperiui dar nepasiekus aukščiausio kalnelio taško. Šių pagalvių įkalnė daug trumpesnė, tad pirma bamperis, po to tik ratai. Be to dažniausiai stabdymo zonose susibanguoja asfaltas, dėl ko problema tik paaštrėja
Dėl ko susibanguoja asfaltas? Dėl lengvųjų automobilių stabdymo ar autobusų ir sunkaus transporto? Tad jeigu su pagalvėlėmis eliminuojam dalį stambaus transporto stabdymo, tada gal ir asfaltas mažiau banguos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pėstiesiems, ypač neįgaliesiems yra kur kas patogiau pakeltos perėjos, t.y. esančios viename lygyje su šaligatviu, beto tie patys autobusai ir kitos sunkiasvorės transporto priemonės lygiai taip pat turėtų prilėtinti prieš perėjas.
Kur VT važiuoja, ten neturi būti kalnelių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąLabai pritarčiau tokių pagalvių įrengimui – ten, kur važiuoja VT, neturėtų būti jokių pakeltų perėjų. Tik manau, kad pagrindinė problema yra ta, kad tuomet reikės inžinerinėm priemonėm atskirti priešpriešinius srautus, nes barankų sukiotojai apvažiuos savo juostoje esančią pagalvę per priešpriešinio eismo juostą.
Kitaip tariant, reiktų gerokai pagalvoti, kaip čia suprojektuoti viską, o kur kas lengviau yra tiesiog nesukant galvos išpilti pakeltą perėją per visą kelio plotį ir tiek.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimąĮdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).
Kaip pvz galima būtų jas panaudoti Kestučių g., kad VT galėtų ramiai pravažiuoti.
Tam reikėtų stumti tas "pagalves" prieš perėją, o pačią perėją išlyginti iki bortų aukščio, kad pati perėją būtų prieinama visiems.
Komentuoti:
-
Labai pritarčiau tokių pagalvių įrengimui – ten, kur važiuoja VT, neturėtų būti jokių pakeltų perėjų. Tik manau, kad pagrindinė problema yra ta, kad tuomet reikės inžinerinėm priemonėm atskirti priešpriešinius srautus, nes barankų sukiotojai apvažiuos savo juostoje esančią pagalvę per priešpriešinio eismo juostą.
Kitaip tariant, reiktų gerokai pagalvoti, kaip čia suprojektuoti viską, o kur kas lengviau yra tiesiog nesukant galvos išpilti pakeltą perėją per visą kelio plotį ir tiek.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nepaisant to, kas patogiau viešąjam transportui, klausimas "kodėl neįrengia" atsakytas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
Kalbant apie Kęstučio g. ten net Škoda 15tr troleibusai savo susijungimo taške kabinėja tas perėjas. Mano manymu padarius ta pagalvę būtų geriau, jokių labai žemų mašinų ten tikrai nevažiuoja, o VT tai tik padėtų.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Skirtumas visgi yra. Pakeltos perėjos turi pakankamai ilgą užvažiavimą, kad ratai jau ims kopti įkalnėn bamperiui dar nepasiekus aukščiausio kalnelio taško. Šių pagalvių įkalnė daug trumpesnė, tad pirma bamperis, po to tik ratai. Be to dažniausiai stabdymo zonose susibanguoja asfaltas, dėl ko problema tik paaštrėja
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
Na nejuokaujant pakelta perėja bus net aukščiau negu ta pagalvė ant kurios užvažiuos tik mašinos.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.17, 19:53.
Komentuoti:
-
https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2362140
Vairuotojai pastebėjo, kad gruodžio mėnesį automagistralėse sumažėjo kelio ženklų „Automatinė eismo kontrolė“. Prieš šiuos ženklus vairuotojai prevenciškai sumažindavo greitį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nes SEL'as nepervažiuos nepametęs kokios karboninės detalės
Komentuoti:
-
Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimąĮdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).
Kaip pvz galima būtų jas panaudoti Kestučių g., kad VT galėtų ramiai pravažiuoti.
Tam reikėtų stumti tas "pagalves" prieš perėją, o pačią perėją išlyginti iki bortų aukščio, kad pati perėją būtų prieinama visiems.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).
Kaip pvz galima būtų jas panaudoti Kestučių g., kad VT galėtų ramiai pravažiuoti.
Tam reikėtų stumti tas "pagalves" prieš perėją, o pačią perėją išlyginti iki bortų aukščio, kad pati perėją būtų prieinama visiems.Paskutinis taisė Bergrobbe; 2024.12.17, 16:06.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: