Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
jei primyžtkelniai nevažiuotų sektoriuje -15, niekam nereiktų šlykščiu būdu kolonas lenkti.
- 3 patinka
-
Matuokliai stovi ten, kur negali stovėti pagal pačią Via Lietuva. Tai lai ir išmontuoja.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąBet tai tie matuokliai jau stovi sumontuoti, į juos atvesta elektra. Tai kam leisti pinigus juos išmontuojant ir tada sumontuojant kažkur kitur? Išeina pinigų švaistymas tokiu atveju, nebent tikimasi sutaupyti neįsigyjant naujų matuoklių
Neneigiu to fakto, kad galbūt ir nebuvo įrengti pagal nustatytą tvarką, tačiau bet kokiu atveju jie atlieka savo funkciją, t. y. kontroliuoja, jog eismo dalyviai laikytųsi nustatyto maksimalaus greičio. O kad žiopliai pasigauna ant vidutinių matuoklių, tai jau jų bėdos. Kiek žinau matuoklių fiksuojamas vidutinis greitis nustatytas gana dosniai vairuotojų naudai.
Kaip tai paneigia faktą, jog buvo viršijamas greitis? Pasakomas vienas geras argumentas, o tada bando dar labiau įtikinti su kvailais argumentais.
Sektorinių matuoklių minusas - šlykščiu būdu kolonas lenkiantys vietiniai, kurie gyvena/dirba 15+ km ruožo viduryje.
Jie žino, kad nieko nebus ir lanksto. Rekomenduoju - KK141 Vilkija-Raudondvaris arba KK102 Nemenčinė-Pabradė atkarpas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Bet tai tie matuokliai jau stovi sumontuoti, į juos atvesta elektra. Tai kam leisti pinigus juos išmontuojant ir tada sumontuojant kažkur kitur? Išeina pinigų švaistymas tokiu atveju, nebent tikimasi sutaupyti neįsigyjant naujų matuoklių
Neneigiu to fakto, kad galbūt ir nebuvo įrengti pagal nustatytą tvarką, tačiau bet kokiu atveju jie atlieka savo funkciją, t. y. kontroliuoja, jog eismo dalyviai laikytųsi nustatyto maksimalaus greičio. O kad žiopliai pasigauna ant vidutinių matuoklių, tai jau jų bėdos. Kiek žinau matuoklių fiksuojamas vidutinis greitis nustatytas gana dosniai vairuotojų naudai.
Kaip tai paneigia faktą, jog buvo viršijamas greitis? Pasakomas vienas geras argumentas, o tada bando dar labiau įtikinti su kvailais argumentais.Klausimas, ar teisėtai skirtos baudos matuokliais, kurie pastatyti nesilaikant tvarkų?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
LNK reportažas apie radarus
Diena.lt / LNK 2024.01.17
Greičio matuokliai sustatyti nesilaikant tvarkos: kuriuos paliks, o kurių nebeliks
Kad greičio matuokliai nedrausmina, panašiai galvoja ir naujasis susisiekimo ministras E. Sabutis. Teigia, kad jų yra per daug, o bent dalis skirti tik pasipinigavimui.

„Pagrindinis lūkestis su greičio matuokliais turėtų būti eismo saugumas, eismo prevencija, bet ne pinigų surinkimas“, – akcentavo susisiekimo ministras E. Sabutis. (...)
Kur statyti greičio matuoklius, iki šiol sprendė „Via Lietuva“ pagal savo pačios nustatytą tvarką.
Bet valstybės kontrolė nustatė, kad „Via Lietuva“ nesilaikė ir savo tvarkos. Matuoklių pristatyta ten, kur nėra jokių avarijų, o vidutinio greičio matavimo ruožai per ilgi.
(...) Klausimas, ar teisėtai skirtos baudos matuokliais, kurie pastatyti nesilaikant tvarkų?
„Valstybės kontrolė nustatė, kad 129 greičio matuokliai įrengti nesivadovaujant nustatyta tvarka, tai, mano nuomone, yra nustatytas labai aiškus pažeidimas. Tie greičio matuokliai turi būti išmontuojami“, – kalbėjo Seimo narys Andrius Bagdonas.
https://diena.lt/naujienos/verslas/e...ikuoja-1208253
Komentuoti:
-
Todėl pavartojau žodį legaliai, t. y. pagal teisės aktus. Taip, visada dar reiktų paklaidą įvertint, tai praktiškai yra +15 km/h.Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąNorėčiau pataisyti gerbiamasis, ne +10 km/h paklaida, o +15 km/h.
P. S. Čia kaip Lenkijoje, bauda yra ir viršijus iki 10 km/h, bet skaičiau, kad tipo praktiškai niekada nefiksuoja (pačiam išsiaiškint neteko).
Komentuoti:
-
Baudos turi būti padidintos bent 10 kartų. Carthago delenda est.
Nepasižiūrėjęs neužstačiau mokėjimo ir gavau 4 eurų baudą (rinkliavą) už parkavimą. Kurią greitai ir patogiai galėjau tuoj pat sumokėti per judu.lt. Kažkoks briedas. Atrodo kaip tiesiog KET pažeidimų pirkimo-pardavimo sistema ir tiek. Pagavo padarius pažeidimą? Ateik į mūsų online shopą ir išspirk. Kitą kartą gal nepagaus.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Interviu girdėjau per radiją ir sau pagalvojau "Kas čia per debilas šneka", pasirodo ministras. Norėčiau pataisyti gerbiamasis, ne +10 km/h paklaida, o +15 km/h. O baudos tikrai juokingos, todėl ir baudų nespėja rašyti, kas čia tie 15 eu prakutusiam ir juodai kalančiam statybininkui.... P.S. visas tas reikalas su vidutinio greičio matuokliais tesiasi nuo tada, kai žemaitaitis apsiverkė juos pastačius ilgame ruože nuo Kryžkalnio į Klaipėdos pusę, matomai bachūras nori į Nidos "Nėr kur statyti mašinos" terasą greičiau papulti.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąSabutis žada mažinti greičio matuoklių tinklą: nematau poreikio pasipinigavimui
LRT.lt
Labai keista logika – per daug nubaustų, tai reikia mažinti kontrolę? Tik tada klausimas, kodėl tiek daug nubaustųjų.
O gi vairuotojai masiškai nesilaiko leistino greičio (įvertinant, kad ir taip Lietuvoje galima „legaliai“ viršyti +10 km/h).
Tik manau problema ne matuokliuose, o būtent baudos dydyje. Būtų didelės baudos, sumažėtų rizikuojančių gauti baudą. Ypač tikėtina dauguma skiriamų baudų yra viršijant iki 20 km/h, už tokį nusižengimą šiuo metu bauda yra 12-30 eurų, dar dalis gauna pusę minimalios, tai išvis tik 6€.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Vakar dienos LRT Panoramos reportažas - video ir tekstinė versija.
LRT 2024.01.17
Greičio matuokliams – 900 tūkst. neefektyviai išleistų eurų: dalį jų žadama išmontuoti
Susisiekimo ministras žada, kad bus mažinamas vidutinio greičio matuoklių tinklas. Valstybės kontrolė nustatė, kad prieš kelerius metus itin jį išplėtus, kas trečias įrenginys pastatytas nesilaikant metodikos. Dėl to beveik milijonas eurų, pasak valstybės auditorių, buvo išleistas neefektyviai.
Tipinis vaizdas artėjant prie vidutinio greičio matuoklio. Automobilių srautas staiga lėtėja ir taip riedės (...) .
„Per daug tiesiog, per daug ir net trukdo važiuoti. Kartais pastabdai, kartais greičiau, kartais pastabdai, užpakalyje važiuoja mašinos vėl pastabdo... Per daug viso šito dalyko“, – sako LRT kalbintas vairuotojas. (...)

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis žada įvertinti vidutinio greičio matuoklių tinklo efektyvumą. Jo teigimu dabar greičio matuokliai tarnauja ne saugaus eismo prevencijai, o dirba kaip baudų surinkimo priemonė.
„Mes dabar esame sustabdę bet kokią greičio matuoklių plėtrą ir jos nedarysime iki tol, kol neperžiūrėsime metodikos. Šitą metodiką ministerija perims į savo rankas, tikrai ją įvertinsime, rimtai peržiūrėsime ir galiu atsakingai pasakyti, kad taip, kaip yra dabar, nebus, bus mažiau, aiškiau ir suprantamiau“, – tikina ministras. (...)
„2020–2022 metais buvo pastatyta apie 100 greičio matuoklių, 29 iš jų neatitiko tų kriterijų ir tai reiškia, kad maždaug apie 900 tūkst. eurų buvo išleisti ne visai efektyviai“, – aiškina valstybės kontrolierius Mindaugas Macijauskas. (...)
Šiuo metu valstybinės reikšmės keliuose yra įrengti 78 momentiniai greičio matuokliai ir 135 vidutinio greičio matavimo sistemos.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ama-ismontuoti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pagal ministro logiką, tai surenkama per daug pinigų, biudžete yra didelis perteklius, todėl reikia stabdyti "pasipinigavimą". Kaip faina užsiimti populizmu, o po to apsisukus ant kulno žiūrėti į finansų ministrą ir sakyti - nepakanka finansavimo.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Sabutis žada mažinti greičio matuoklių tinklą: nematau poreikio pasipinigavimui
LRT.lt
Labai keista logika – per daug nubaustų, tai reikia mažinti kontrolę? Tik tada klausimas, kodėl tiek daug nubaustųjų.Politikas žada svarstyti apie greičio matuoklių tinklo mažinimą ir skirti dėmesį kitoms eismo saugos priemonėms. Jo teigimu, šiandien nuobaudų sulaukia pernelyg didelis skaičius vairuotojų.
„Beje, praeitos kadencijos Seime buvo labai daug diskusijų, kad reikia Administracinių nusižengimų kodekse trumpinti terminą, per kurį bauda yra skiriama. Tie, kurie priešinosi trumpinimui kalbėjo, jog tiek daug tų nusižengėjų, kad per trumpą laiką neįmanoma visų jų nubausti“, – prisiminė E. Sabutis.
O gi vairuotojai masiškai nesilaiko leistino greičio (įvertinant, kad ir taip Lietuvoje galima „legaliai“ viršyti +10 km/h).
Tik manau problema ne matuokliuose, o būtent baudos dydyje. Būtų didelės baudos, sumažėtų rizikuojančių gauti baudą. Ypač tikėtina dauguma skiriamų baudų yra viršijant iki 20 km/h, už tokį nusižengimą šiuo metu bauda yra 12-30 eurų, dar dalis gauna pusę minimalios, tai išvis tik 6€.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Jei vairuoja ne blondinė, prieš pat kliūtį, duobę ar pan. stabdis atleidžiamas kad priekis pašoktų aukštyn.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Yra toks momentas, kad užmynus stabdį, priekis dar pažemėja. Fizika
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Yra toks momentas, kad užmynus stabdį, priekis dar pažemėja. FizikaParašė gerietis Rodyti pranešimą
ar pamatyta ar nepamatyta pagalvė daužo karterį vienodai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
ar pamatyta ar nepamatyta pagalvė daužo karterį vienodai.Parašė Kaid Rodyti pranešimąper dideli greičiai, jog tokį daiktą pamatytų, todėl daužė karterius.
Komentuoti:
-
Klaipėdoje dar yra H. Manto gatvėje
Tiesiog parinktos vietos yra su per intensyviu eismu arba peėjos ten normaliai mąatant negali būti. Baltijos pr. per dideli greičiai, jog tokį daiktą pamatytų, todėl daužė karterius.
Tokie kalneliai galėtų būti, kai abiejomis kryptimis yra po vieną eismo juostą, važiuoja VT, nėra pastovaus sunkvežimių eismo ir salele per gatvės vidury
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagalvės turi būti įrengiamos ne perėjoje, o prieš pat ją. Kad nekiltų noras apvažinėti, reikia sudėti guminius bortelius tarp priešpriešinių juostų. Kalneliai yra problema VT ir jų neturėtų būti ten, kur VT kiek intensyvesnis. Miegamosiose gatvėse, kur yra VT, kai kur gali būti kalneliai, bet irgi tik kritinėse vietose, o ne visur.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Panevėžy visi taip pat apvažinėja per vidurį tų pagalvių, pavyzdžiui, Klaipėdos g (2+2 juostos). O taip tai, nerealiai bjaurus reikalas tos pagalvės - be normalesnio nuolydžio užvažiuojant ir nuvažiuojant, net ir važiuojant 20 kmh - atkrato tikrai gerai, bent jau tos pagalvės Panevėžy, nežinau kaip kituose miestuose. Aišku, pakabų tvarkytojai bus už jas:-))
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaune dar 1 liko, jų minusas - automobilis puikiai telpą į tarpą. Street view užfiksuota. https://maps.app.goo.gl/ZMxXL32rWSGNToky7?g_st=ac
Anksčiau buvo ir Žiemgalių g, problema ta pati, galimą lengvai apvažiuot. Per Street view matos, kad automobilis taikosį į tarpą.
https://maps.app.goo.gl/1LnvpGis8ffXHmTbA?g_st=ac
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nieko panašaus nesakiau. Kurios atsakymo vietos nesupratote?Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
Norite pasakyti, kad tie patys vokiečiai durniai nes naudoja tas pagalves ir braižo savo mašinų dugną?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Klaipėdoje buvo, bet paskui suprato kad nesąmonė ir nulupo. https://maps.app.goo.gl/ZnjciCHpsq91RqU86Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimąĮdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).
P.S. senesnėje fotkėje yra visas grožis https://maps.app.goo.gl/zt5i59aan4eHnLeFA
P.P.S. prieš lipdytines pagalves buvo ir plastikinės, lūžtančios https://maps.app.goo.gl/SoMmr7b1EDN9XL3n9Paskutinis taisė gerietis; 2024.12.18, 19:20.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kodel nenaudoja berlyno kalneliu:
1. Dalis VT vistiekk ant ju uzvaziuos
2. plastikas nepatvarus, keli menesiai ir reikes keisti. O kaip zinome, pirkti smagiau nei priziureti, todel puse metu stoves sulauzytas.
3. Ziema galimai slidi danga. Pries pereja deti slidzia danga yra labai keista. Tuo labiau slidi ji bus greiciausiai tik vienai auto pusei, nes jei fiziskai yra vietos, vairuotojai stengsis uzvaziuoti tik viena puse, kas dar blogiau, nes didesne tikimybe prarasti valdyma visai.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: