Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Išties, naujai išasfaltuotuose žvyrkeliuose yra ženklų ir visokių kalniukų perteklius
    Nutiesus žvyrkelyje asfaltą padidėja greičiai, tačiau kartais prarandamas saikas

    Čia greičio ribojimo ženklai 8 kilometrų ruože

    Apibendrinant:
    Iš 8 greičio ribojamų ženklų keturiose vietose, t.y., tiesiose ar didelio posūkio spindulio atkarpose, ribojimas iki 60-70 km/ val. Gal pakaktų kokio vieno greičio ribojimo ženklo. Ten pakanka įspėti, jei pavojinga lenkti, o greičio ribojimai daug kur pertekliniai .
    Ten, kur greitis yra ribojamas iki 30-50 km/val. galima be jokių nuostolių eismo saugumui pridėti 10-20 km/val.
    Bet čia visur matosi tiek pats kelias labai siauras, tiek vigiuotas/kalvotas. Tikrai ne platus tiesus, kad nereiktų ribojimų kaip tarkim čia:

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Na tokiuose posūkiuose gal ir yra logikos riboti greitį. Man asmeniškai patinka prasilėkti tokiais ant 90 (ten kur legalu), mano keleiviams - nelabai Blogesniu oru tikrai galėtum išskristi arba liuobti į barjerą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Prašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.
    Vokietijoje dažnai taip ribojama.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    is nuotrauku akivaizdziai matosi, kad prastas matomumas. Diena gal ir nieko, bet nakti kai islenda koks beprotis su supuvusiu bemsu ant posukio ar is nuokalnes jokio dziaugsmo

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Galbūt tuose ruožuose yra kalvų, kurios riboja matomumą ir yra nereglamentinių išilginių nuolydžių ar vertikalių kreivių (plačiau: KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai")? Sunku vertinti, kai mesimato viso kelio ar jo išilginio pjūvio.
    Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

    ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Prašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.
    Galbūt tuose ruožuose yra kalvų, kurios riboja matomumą ir yra nereglamentinių išilginių nuolydžių ar vertikalių kreivių (plačiau: KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai")? Sunku vertinti, kai mesimato viso kelio ar jo išilginio pjūvio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Jo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h.
    Nereikia fantazuoti mosikuojant tuščiais buteliais.
    Lietuvoje greitis paprastuose keliuose yra 90 km/h (nors Estijoje, Vokietijoje ar Rumunijje - iki 100 km/val.),
    Pasakos apie 130 km/h yra tamstos išsigalvojimas.

    Prašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Jo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h. Svarbu aš ten negyvenu ir mano vaikai ne. ✌️

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.

    O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti
    Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
    Išties, naujai išasfaltuotuose žvyrkeliuose yra ženklų ir visokių kalniukų perteklius
    Nutiesus žvyrkelyje asfaltą padidėja greičiai, tačiau kartais prarandamas saikas

    Čia greičio ribojimo ženklai 8 kilometrų ruože
    Nr. 4532 Vilkyškiai - Oplankys - Griežpelkiai (Pagėgių sav. ir Tauragės rajonas)
    Foto 2023.08
    1. Išvažiavimas iš Vilkyškių. 60 km/val.


    2. Lenkti gal ir pavojingam; bet kam tiesioje atkarpoje riboti greitį iki 70 km. val.


    3. Įvažiavimas į Tauragės rajoną. Kam šitaip riboti greitį įkalnėje?


    4. Įkalnėje ribojimasi ki 50 km/val. - OK, gal ten apačioje koks posūkis


    5. Čia ribojiamas net iki 30 50 km/val.


    6. Tiesi atkarpa, galim ir lenkti. Bet greitis kažkodėl ribojamas iki 70 km/ val


    7. Kažkur toliau matosi posūkis (kokioje Čekijoje tai būtų tiesusis ruožas). Tebūnie 50 km/val.


    8. Ir vėl tiesut tiesutėle atkarpa
    Bingo!!!. Vėl teisingai atspėjote - 70 km/ h


    Apibendrinant:
    Iš 8 greičio ribojamų ženklų keturiose vietose, t.y., tiesiose ar didelio posūkio spindulio atkarpose, ribojimas iki 60-70 km/ val. Gal pakaktų kokio vieno greičio ribojimo ženklo. Ten pakanka įspėti, jei pavojinga lenkti, o greičio ribojimai daug kur pertekliniai .
    Ten, kur greitis yra ribojamas iki 30-50 km/val. galima be jokių nuostolių eismo saugumui pridėti 10-20 km/val.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.18, 21:07.

    Komentuoti:


  • matucha123
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
    O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
    Man gerai įsiminė rajoninis kelias Nr. 2801 (Alanta - Girsteitiškis), kurį išasfaltavus visame kelyje įsigaliojo 50 km/h ribojimas, su nemažai sumažėjimų iki 40 km/h, kaikur net tiesiosiose: https://www.google.com/maps/@55.3149...8192?entry=tts

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Eilinį kartą grįžus iš vakarų vėl tenka mėnesį nervintis Lietuvos keliuose.
    Čia mėnesį gali nervintis, jei pastoviai tokiais keliais su absurdiškais ribojimais nevažinėji.

    Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
    O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Eilinį kartą grįžus iš vakarų vėl tenka mėnesį nervintis Lietuvos keliuose. Nu niekur, niekur, nemačiau 4 juostų su skiriamąja juosta, kad gretis būtų 90. Net ir 110 nelabai kur yra. Varai posūkiu leistinu 120km/h ir matai kad tokiu greičiu sunku nulaikyt automobilį, ir pats savo noru sulėtini mažiau leistino greičio. O miesteliuose aplink namus matai, kad 90 laipsnių posūkiuose 50km/h yra per greitai ir važiuoji savo noru 30 km/h. Austrijoj už miestelių vingiuose irgi 90(ar 100) neįmanoma važiuot, važiuoji lėčiau, kai kur ir 50km/h. Bet ten neprismaigstyta jokių 40km/h, ar 70 km/h. Tiesiog iš esmės viskas kitaip - ir tada jau supranti, kad jei yra lėtinimas, tai jo ten tikrai reikia.
    Dievai! išsiųskite mūsų Kelių direkcijos myžnius jei ne į aną pasaulį, tai bent komandiruotei į vakarus.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    paskutinė replika ir duosiu kelią.
    Tau jau žmonės rašė argumentus, bet tu vis tiek laikaisi savo kaip tam video maršietis, jam sako vieną, bet netinka, nes ne pagal jį atsakymas, jam kaip ir tau geriau tinka to kur užblokavo radarą, kuris sako, kad radarai nelegalūs, kuris pusę mašinos priekio sukišęs į važiuojamąją dalį ir kelia papildomą riziką sau ir kitiems eismo dalyviams, argumentai.

    Tai pirma apie Čekiją, jei tau ten tokio pat pločio kelias, tai pasižiūrėk iš naujo. Antra ne visi vairuotojai apsiplunksnavę ir moka skraidyti, daugeliui vairuotojų didžiuliu greičiu (šiuo atveju 130/110km/h) artėjant prie fiziškai ir vizualiai siauresnės kelio atkarpos mažina greitį, tad tikiu, kad tu tarp tų drasiųjų kuriam nereikia apribojimų, bet yra tokių kurie nepasiryžę ten prašokti 130/110, tad manau geriau visiems paisyti kelio ženklų ir nebus chaoso, o specialistai (ne forumo, sofos specialistai) sprendžia kur kokius ženklus statyti ir kada nuimti.
    Aišku mes turime teisę paklausti ar pasiūlyti tai atsakingoms tarnyboms savo nuomonę, bet nereikalauti, aš teisus ir kitų argumentai kurie nesutampa su mano lygūs nuliui.

    Gero ir tiesaus tau kelio, kad nebraukytum šonų ir pakilti galėtum .
    Na va kai yra noras, galima ir be didelių įžeidinėjimų atsakyti, pagirtina Jei atsakymas argumentuotas, paremtas žinojimu man visados tinka. Bet jei jis tik pagrįstas asmenine spėlione, kuriai galiu priešargumentuoti, aš ir kvestionuoju... ar čia kriminalas?
    Dėl Čekijos, tai ne kartą ir žiūrėjęs ir pravažiavęs. Taip plotis konkrečioje vietoje kažkiek didesnis, liniuote nepamatuosim. Bet apsauginės tvorelės irgi pakankamai arti ir ribojimų nei iki 110, 100, 90 net nekvepia.
    Ribojimo priežastys: susiaurėjimas, aukščių perkrytis, vanduo ant kelio, tilto siūlės, tilto avarinė būklė... kas sekantis? neapsiplunksnavę vairuotojai. Įtikinamai skamba? man nestipriai, nes turiu kontargumentą - kas antra moteryte paprastame kelyje prasilenkiant su fura nukelia koją nuo pedalo. Bet ar dėl to mažinam greičius eiliniame kelyje? Nu kaip ir ne.
    Kažką siūlyti atsakingoms tarnyboms reikia turėti pradinę teisingą informaciją, o ne spėliones. Manau apie tai ir galim diskutuoti. Ko čia klausi, čia viskas ok... tai ne diskusija.
    Kilt nesiruošiu, bet ir tuščioje sankryžėlėje tikrai jums nemaišysiu ir nekelsiu chaoso. Mažiau nervų kelyje

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Jau išsiliejai? ar su Čekijos klausimu jau pabaigėm? Pločio tiek magistralei, tiek greitkeliui jau pakanka?
    Persimetei kitu kampu, diskutavome apie tuščius užmiesčio kelius, o tu miesto pavyzdį įkišai. Šaunuolis.
    O jei jau apie šią gatvę kalbant, tai apskritai uždrausčiau sukimus į kairę tokioj gatvėj ne normaliose sankryžose. Ir radarai gali stacionarūs stovėt, kam žmogui hemarojų augint mašinoj besėdint.
    Kai baigiasi argumentai, prasideda tuščios salvės: maršajobai, antiradarininkai... dar apkaboje liko antivakseriai, vatnikai ir t.t.
    Apgailestaudamas pranešu, kad taikinys nepasiektas, nei priklausau, nei prijaučiu šiems marginalams. Laukiu sekančios salvės , nors labiau norėčiau argumentuotos diskusijos.
    paskutinė replika ir duosiu kelią.
    Tau jau žmonės rašė argumentus, bet tu vis tiek laikaisi savo kaip tam video maršietis, jam sako vieną, bet netinka, nes ne pagal jį atsakymas, jam kaip ir tau geriau tinka to kur užblokavo radarą, kuris sako, kad radarai nelegalūs, kuris pusę mašinos priekio sukišęs į važiuojamąją dalį ir kelia papildomą riziką sau ir kitiems eismo dalyviams, argumentai.

    Tai pirma apie Čekiją, jei tau ten tokio pat pločio kelias, tai pasižiūrėk iš naujo. Antra ne visi vairuotojai apsiplunksnavę ir moka skraidyti, daugeliui vairuotojų didžiuliu greičiu (šiuo atveju 130/110km/h) artėjant prie fiziškai ir vizualiai siauresnės kelio atkarpos mažina greitį, tad tikiu, kad tu tarp tų drasiųjų kuriam nereikia apribojimų, bet yra tokių kurie nepasiryžę ten prašokti 130/110, tad manau geriau visiems paisyti kelio ženklų ir nebus chaoso, o specialistai (ne forumo, sofos specialistai) sprendžia kur kokius ženklus statyti ir kada nuimti.
    Aišku mes turime teisę paklausti ar pasiūlyti tai atsakingoms tarnyboms savo nuomonę, bet nereikalauti, aš teisus ir kitų argumentai kurie nesutampa su mano lygūs nuliui.

    Gero ir tiesaus tau kelio, kad nebraukytum šonų ir pakilti galėtum .

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Va tipiniai savo tiesų įrodinėtojai ir pats sprendžiu kokiu greičiu važiuoti, gi matomumas geras, kintamų ženklų nėra, radarai nelegalūs, pasipinigavimas:
    Jau išsiliejai? ar su Čekijos klausimu jau pabaigėm? Pločio tiek magistralei, tiek greitkeliui jau pakanka?
    Persimetei kitu kampu, diskutavome apie tuščius užmiesčio kelius, o tu miesto pavyzdį įkišai. Šaunuolis.
    O jei jau apie šią gatvę kalbant, tai apskritai uždrausčiau sukimus į kairę tokioj gatvėj ne normaliose sankryžose. Ir radarai gali stacionarūs stovėt, kam žmogui hemarojų augint mašinoj besėdint.
    Kai baigiasi argumentai, prasideda tuščios salvės: maršajobai, antiradarininkai... dar apkaboje liko antivakseriai, vatnikai ir t.t.
    Apgailestaudamas pranešu, kad taikinys nepasiektas, nei priklausau, nei prijaučiu šiems marginalams. Laukiu sekančios salvės , nors labiau norėčiau argumentuotos diskusijos.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    šiuo video įnirtingai dalinosi visi maršajobai. Net nekeista, kad maršajobų ir antiradarininkų gretos taip persidengia
    nes gi jų teisės pažeidžiamos, jiems nusišvilpt ant kitų teisių ir savo pareigų likytis KET. Konsti-ti-ti-ti-tu-ti-cijoje juk parašyta

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    šiuo video įnirtingai dalinosi visi maršajobai. Net nekeista, kad maršajobų ir antiradarininkų gretos taip persidengia

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Va tipiniai savo tiesų įrodinėtojai ir pats sprendžiu kokiu greičiu važiuoti, gi matomumas geras, kintamų ženklų nėra, radarai nelegalūs, pasipinigavimas:

    https://www.facebook.com/10001686171...98517053761604

    Pareigūną kaltina, kad nedirba savo darbo tipo niekais užsiiminėja, kam čia radarą stato.
    Čia gi galima laisvai važiuoti greitai, čia gi autostrada
    Pareigūnas sako čia žmonės žūsta, o tas - Na tai GERAI ir kas?
    Tada prasideda atmazai, iš kur žinai, tai čia jūs rūpinatės, kad žūsta ar savo kišene.
    Pasidomi, pasirodo tikrai žūsta

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...lis-59-2120672

    https://kauno.diena.lt/zymes/avarija-ateities-plente

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    na vėl pasirodei kaip tu moki KET, jis vadovaujasi ką Waze rodo, o ne kelio ženklai


    Ir ką.... Waze buvo paprasčiau ir greičiau žvilgtelt, nesigilinant į Čekijos KET. Pasitikslinau, lygiai taip pat ženklai žaliame fone ir 130. Nuo to kaip nors pasikeitė kelio maksimalus greitis siauresnėse kelio dalyse? Tai kuo tada netiko toks pavyzdys?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai gal apsitarkit ribojimo priežastį: tai susiaurėjimas, tai aukščių perkrytis, tai vanduo ant kelio, tai tilto siūlės, dabar dar ir tilto avarinė būklė prisidėjo... kas sekantis?
    Matau tik vieną priežastį, kurią jau minėjau - paminklas LKAD biurokratų baimei.
    O visos kitos tik ieškojimas kaip pateisinti tuos baimės biurokratus.

    Komentuoti:

Working...
X