Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Na va, pirmasis, matomai, "ekspertizės" rezultatas. Vakar kelyje Vilnius - Alytus buvo nuimtos kelių ženklų lentelės su kameromis ties paprastomis trimis kameromis - Valkininkų gel. stotyje, Pirčiupiuose ir Vilniuje A4 ties sankryža su Metelių g. (Maxima sandėliu). Sektorinės kameros kelyje veikia. Nors tai jos sukelia daugiausiai problemų, nes po jomis randais ilgi ruožai, kurie nėra nesaugus visame tame ilgyje, kuriame stovi kameros, kaip kad bando įteigti "egzperdai"...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nu, nustatė, kad pastatyta "per daug". Ir ką? Kas nors bus nubaustas? Išmontuoti matuokliai? Ne, veiks, kol nesuges.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Valstybės kontrolės atlikto LAKD audito atgarsiai

    TV3.2024.11.14
    Lietuvoje pastatyta per daug greičio matuoklių
    Valstybės kontrolė“ paskelbė, kad už Lietuvos kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ pastaraisiais metais su naujomis vidutinio greičio atkarpomis gerokai perlenkė lazdą. „Via Lietuva“, kuri anksčiau vadinosi Lietuvos automobilių kelių direkcija, 2020–2022 metais įrengė kelių matuoklius ruožuose, kuriuose pagal savo vidines metodikas jų ten neturėjo įrengti“, – tikino Valstybės kontrolės atstovas Mindaugas Šalčius.
    "Via Lietuva“ pagal savo turimas metodikas atsižvelgusi į vietos ir eismo sąlygas gali keliuose įrengti vidutinio greičio matuoklius nuo vieno iki dešimties kilometrų, tačiau atlikus kelių auditą paaiškėjo, kad, pavyzdžiui, vieno kilometro matuojami greičio ruožai yra vos trys ir net 168 ruožai, kurie yra ilgesni nei 10 kilometrų. „Kodėl padaryta išimtis būtent tiems kelių ruožams lieka neaišku, nes tai nėra dokumentuota“, – pabrėžė M. Šalčius.

    Labiausiai pasismaginta buvo 2020-aisiais metais, kai tuometinė Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė, kad įrengs net 100 vidutinio greičio matuoklių, o, kaip aiškėja dabar, iš to šimto net 29 greičio matavimo atkarpos buvo įrengtos be svarios priežasties. (,,,) .
    „Kodėl tuose greičio ruožuose tie greičio matuokliai yra įrengti, tai mums to pagrindimo pritrūko. Dar galiu pastebėti, kad tiems greičio matuokliams įrengti tuose, 29-iuose greičio ruožuose, buvo išleista apie 900 tūkstančių eurų“, – pridėjo M. Šalčius.

    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...nejam-n1378013

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Tai pastaba ne įrengtiems, o tik eilės formavimui. Esmė čia tame, kad keliams finansavimas numažintas ir tenka gudrauti išsimušinėjant biudžetą. Juk visuomet įtikinamiau atrodo, kai pateiki - žiūrėkit, eilėje laukia tūkstančiai objektų. Bet visi žino, kad pinigų visvien visiems niekada neatsiras, tai ir eilė jiems neprieis. Po kelių metų atsiras akštesnio prioriteto taškų ir eilės galas vėl nutols.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.11.06, 19:15.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apie radarus užsimenama Valstybės kontrolės atlikto "Via Lietuva" audito ataskaitoje (2024.11.05)
    AB „Via Lietuva“ nurodė, kad sudarant minėtą prioritetinę eilę valstybinės reikšmės kelių ruožai buvo atrinkti pagal vietos ir eismo sąlygas, t. y. pagal kelio reikšmę, kelio (gatvės)
    kategoriją arba skerspjūvį, eismo intensyvumą ir sudėtį
    .
    ...nepakankamai pagrindus jų įrengimo tikslingumą (nenurodžius priežasčių).
    ...o pagal kitus 2 kriterijus „Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas “ ir „Lenkimo ribojimas kelio ruože".

    Wow... gerbiamam oponentui "tomčiukui" teks tūzą iš rankovės traukt..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie radarus užsimenama Valstybės kontrolės atlikto "Via Lietuva" audito ataskaitoje (2024.11.05)
    6 skyrius, 16-169 psl.



    Dokumentai: https://www.valstybeskontrole.lt/LT/...tkurima-priezi
    Audito atasakaita: https://www.valstybeskontrole.lt/LT/.../Download/4724

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    AUTOMOBILIŲ KELIŲ SIGNALINIŲ STULPELIŲ TECHNINIŲ REIKALAVIMŲ APRAŠAS IR ĮRENGIMO TAISYKLĖS TRAT SST 14, tekste nurodyta "atstumas tarp stulpelių ne daugiau 50 m", tuo ir vadovavosi. Ne daugiau gi.
    Juoką užskaitau. Bet yra 2 priedas su konkrečiais atstumais. Toks jausmas, kad m su cm supainiojo. Dėl ekspertizės kažkaip abejoju, kad ji išvis buvo - kažin ar jas užsakinėja kaimo šunkeliams

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    AUTOMOBILIŲ KELIŲ SIGNALINIŲ STULPELIŲ TECHNINIŲ REIKALAVIMŲ APRAŠAS IR ĮRENGIMO TAISYKLĖS TRAT SST 14, tekste nurodyta "atstumas tarp stulpelių ne daugiau 50 m", tuo ir vadovavosi. Ne daugiau gi.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Malonu, kad bent įžeidinėjimus aiškiai iškomunikuoji

    Kaip advokataujantis, gal pakomentuosi ir tokį "genialų" sprendimą?

    Panevėžio rajono savivaldybė dar pavasarį parengė projektą signaliniams stulpeliams įrengti. Kaip savivaldybė užsakė, taip ir padarėme – pastatėme stulpelius. Tankiai jie sustatyti, bet toks buvo planas. Stulpeliai atlieka nurodomąją funkciją, bet ne apsauginę. Tačiau projektas praėjo ekspertizę, tai reiškia, kad tų stulpelių tiek ir turi būti. Svarbiausia, kad važiuodami žmonės aiškiai matytų kelio ribas ir neįvažiuotų į tvenkinį arba priešingoje pusėje esančius laukus“, – paaiškino direktorius.
    Wtf....

    Kai jau atrodo, kad dugnas pasiektas, jie parodo, kad ne.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Taip ir galvojau, kad nesuprasi ..
    Malonu, kad bent įžeidinėjimus aiškiai iškomunikuoji

    Kaip advokataujantis, gal pakomentuosi ir tokį "genialų" sprendimą?

    Panevėžio rajono savivaldybė dar pavasarį parengė projektą signaliniams stulpeliams įrengti. Kaip savivaldybė užsakė, taip ir padarėme – pastatėme stulpelius. Tankiai jie sustatyti, bet toks buvo planas. Stulpeliai atlieka nurodomąją funkciją, bet ne apsauginę. Tačiau projektas praėjo ekspertizę, tai reiškia, kad tų stulpelių tiek ir turi būti. Svarbiausia, kad važiuodami žmonės aiškiai matytų kelio ribas ir neįvažiuotų į tvenkinį arba priešingoje pusėje esančius laukus“, – paaiškino direktorius.

    Molainiuose kelią žymi gausybė signalinių stulpelių

    Click image for larger version

Name:	Užtvanka.jpg
Views:	597
Size:	63,5 kB
ID:	2163447

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na kaip gi be įžeidinėjimų, net neram
    .....
    ų draugijoje
    Taip ir galvojau, kad nesuprasi ..

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Ten į kalną tunelio gatvėje taip ar taip sektorinis neveikia, o visi galvoja, kad veikia. Plius kažkada ten stovėjo fotikas, tai jei sektorinis ten veiktų, tai fotiko tikrai nestatytų.​

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Kelių verksniui gaideliui pabandysiu papasakoti, jei nesuprato teksto.
    Tam ruože yra įrengtas vidutinio greičio radaras.
    Kai jo nebuvo, buvo skraidoma nepaisant ar ten 50 ar 60. Kai sumažino greitį iki 50 ir įrengė vidutinio greičio radarą, tad didžioji dalis vairuotojų "velkasi" 40-49 km/h greičiu, tad tai pamatę 2+2 gatvėje padidino iki 60 ir dauguma važiuos 50-59km/h greičiu.
    Ir prie ko čia lyginimas rekonstruotų užmiesčio kelių be vidutinio greičio matuoklių?
    Mano nuomonė tokia, kad kur yra vid. greičio radarai, greitį būtų galima padidinti +10.
    Na kaip gi be įžeidinėjimų, net neramu buvo, gal sirguliavai kurį laiką? Šaunuolis, jau sveikas
    Pasakyk, kuriame kelyje prasilenkiam, išsišluostysiu ašaras, asmeniškai tau nusišypsosiu ir pamojuosiu.
    Tai nori pasakyti, kad veikia toks principas: normalus kelias, kažkas laksto, tai nusprendžiam - paauklėkim visus. Sumažinam greitį ir sektorinį įkalam. O po to sakom "žiūrėk vairuotojai drausmingi pasidarė" ir padidinam. Nu geležinė logika....
    Jei rekonstruoji atkarpą su sektoriniu, rezultate tampa normalus kelias, je be sektorinių -smaigstom ribojimus su avansu?
    Kaip čia, gal suklydai, pasitaisyk? Juk greitis žudo, o tu sutinki su galimybe padidinti greitį. Keista... nepasigavai automarozo bacilos?
    Sutinki, kad sektorinis nekeičia kelio savybių. Ir tuo patvirtini, kad esamas kelias savo parametrais yra ir gali būti saugus ir didesniems greičiams, bet prismaigstomas per stipriais ribojimais, dėl neadekvačių "lakūnų". Nors jie tuos ribojimus lygiai taip pat ignoruos.

    p.s. dabar einu į Vilniaus temas, pasisvečiuoti sostinės verksnių draugijoje
    Paskutinis taisė PredatorGTR; 2024.10.31, 08:21.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Kelių verksniui gaideliui pabandysiu papasakoti, jei nesuprato teksto.
    Tam ruože yra įrengtas vidutinio greičio radaras.
    Kai jo nebuvo, buvo skraidoma nepaisant ar ten 50 ar 60. Kai sumažino greitį iki 50 ir įrengė vidutinio greičio radarą, tad didžioji dalis vairuotojų "velkasi" 40-49 km/h greičiu, tad tai pamatę 2+2 gatvėje padidino iki 60 ir dauguma važiuos 50-59km/h greičiu.
    Ir prie ko čia lyginimas rekonstruotų užmiesčio kelių be vidutinio greičio matuoklių?
    Mano nuomonė tokia, kad kur yra vid. greičio radarai, greitį būtų galima padidinti +10.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Atsiprašau "didelių dėdžių" Vienas teigiate viskas ok su didinimu, kitas dėdė prieš tai drėbteli "turėjo 30 būti".
    O ale "žurnalistinis sakinys" iš savivaldybės tiesioginės komunikacijos gyventojams... ar tuo netikėti? Juk ne vienas pavyzdys yra, kur net jokių saugumo priemonių nediegiant padidinamas maksimalus.
    Nu yra visokių pavyzdžių. Kaip ir visokių nuomonių, prašymų, sprendimų. Skirtingi kelio savininkai net skirtingais normatyvais vadovaujasi jeigu ką.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Atsiprašau "didelių dėdžių" Vienas teigiate viskas ok su didinimu, kitas dėdė prieš tai drėbteli "turėjo 30 būti".
    O ale "žurnalistinis sakinys" iš savivaldybės tiesioginės komunikacijos gyventojams... ar tuo netikėti? Juk ne vienas pavyzdys yra, kur net jokių saugumo priemonių nediegiant padidinamas maksimalus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    "Kaunas,
    Žinia vairuotojams! Atnaujintoje Tunelio gatvėje pakeistas maksimalus leistinas greitis – nuo 50 iki 60 km/val.
    Eismo saugumo komisija tokį sprendimą priėmė atsižvelgdama į drausmingą vairuotojų elgesį atkarpoje tarp traukinių stoties ir Breslaujos gatvės, kurioje matuojamas vidutinis greitis."

    Paploninam balselius ir trys, du vienas... "pėsčiųjų GENOCIDAS" Automarozų agentai komisijoje infiltravosi.
    Tai kokiais čia standartais vadovaujamasi? Norim didinam, norim mažinam... Taip išeina, kad jei atkarpoje visi drausmingi galima greičius didinti? O užmiesčio keliams ta pati logika ar galioja? Turbūt ne, nes ten kita įstaiga vadovauja, ta žymiai atsargesnė, po rekonstrukcijų visada tik mažina
    Kaip mažas vaikas. Paimi žurnalistinį sakinį ir pateiki, kaip komisijos išvadą. Pačiame gatvės atnaujinime jau buvo užprogramuotas greičio didinimas, tam ir spręstos avaringos vietos, ypač ties Radvilėnų sankryža

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Gatvė kurioje turėtu būti greitis 30, padarė 60. Va ir europa.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Ten vienintelė perėja yra su šviesoforu, tai nors ir 120 važiuotų. Svarbu užtektų greitėjimo juostos iš Radvilėnų plento

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    "Kaunas,
    Žinia vairuotojams! Atnaujintoje Tunelio gatvėje pakeistas maksimalus leistinas greitis – nuo 50 iki 60 km/val.
    Eismo saugumo komisija tokį sprendimą priėmė atsižvelgdama į drausmingą vairuotojų elgesį atkarpoje tarp traukinių stoties ir Breslaujos gatvės, kurioje matuojamas vidutinis greitis."

    Paploninam balselius ir trys, du vienas... "pėsčiųjų GENOCIDAS" Automarozų agentai komisijoje infiltravosi.
    Tai kokiais čia standartais vadovaujamasi? Norim didinam, norim mažinam... Taip išeina, kad jei atkarpoje visi drausmingi galima greičius didinti? O užmiesčio keliams ta pati logika ar galioja? Turbūt ne, nes ten kita įstaiga vadovauja, ta žymiai atsargesnė, po rekonstrukcijų visada tik mažina

    Komentuoti:

Working...
X