Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Aga, Volvo mažina greitį (iš pačio aukščiau įdėtos nuorodos):

    Pagrindinė mintis, kurią aš bandau pasakyti, kad rizika yra, ir visada bus, netgi su savivaldžiais automobiliais (ten išvis klausimai dideli). Ir dalyvauti eisme (platesne prasme ir gyventi), buvo, yra ir bus rizika. Ir tik įvairių saugumo priemonių dėka tą riziką galima palaikyti prieinamose ribose. Kuo ribos siauresnės/žemesnės, tuo priemonių reikės daugiau/griežtesnių. Ir tai nėra tiesinė priklausomybė...
    Na tai sumažinimas nuo 250 iki 180 nėra sumažinimas? Mažiau mažinti kol kas negali, nes gaideliai nepirks, ar tie patys vokiečiai.
    Džiaugiuosi, kad pritari įvairioms saugumo priemonėms tame tarpe ir radarams.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    na ar neteisus? žodžiu kaip sakoma tautosakoj "paperdei į vandenį" ir burbulai nuėjo...argumentų nebeliko? uždaviau tik vieną klausimą,o kai taip tai pasiruošę kosminius laivus aptarinėt, o eilinis klausimas neįkandamas? turbūt vėl reik mistiniams "specialistams" peradresuot?
    Juodoji dėmė - kelio rekonstrukcija - dar griežtesnis apribojimas keliems metams - o po to aj nuimam, nes ir kelio rekonstrukcijos pakanka. Nors ribojimo teoriškai ten nereikėjo ir šiaip šio ženklo bent jau tranzitinis srautas niekados nesilaikė. Wow geležinė logika. O kiek dar tokių perspaustų ribojimų per Lietuvą?


    na ir kaip tau kitaip paaiškinti "perdančiam į vandenį", žmogus pasakė galimą priežastį, o tu vėl savo nesąmones.
    Wow geležinė logika: tranzitinis eismas niekada nesilaikė, aš pravažiuoju ir laikausi apribojimų, laikykis ir tu, laikysis ir eismas paskui tave, bet ne čia tuoj pradės verkti, neduok dieve sumažinsi greitį tai toks pats gaidelis kaip tu įkals į galą, nes jis gi tranzitinis eismas, kuriam pofik taisyklės, pofik ženklai, pofik atstumų laikymasis, nes gi valstybė nieko nedaro.

    Dar vieną priežastį matau, kodėl buvo apribojimas, nes pasikeitė situacija kelyje, atsirado naujovių, salelės, papildomos juostos, pastovėjo ženklas keletą metų, priprato tranzitinis srautas prie pasikeitimų ir nuėmė kelio ženklą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    na ar neteisus? žodžiu kaip sakoma tautosakoj "paperdei į vandenį" ir burbulai nuėjo...argumentų nebeliko? uždaviau tik vieną klausimą,o kai taip tai pasiruošę kosminius laivus aptarinėt, o eilinis klausimas neįkandamas? turbūt vėl reik mistiniams "specialistams" peradresuot?
    Juodoji dėmė - kelio rekonstrukcija - dar griežtesnis apribojimas keliems metams - o po to aj nuimam, nes ir kelio rekonstrukcijos pakanka. Nors ribojimo teoriškai ten nereikėjo ir šiaip šio ženklo bent jau tranzitinis srautas niekados nesilaikė. Wow geležinė logika. O kiek dar tokių perspaustų ribojimų per Lietuvą?
    Reikalingas ar ne apsprendžia rezultatų statistika, o ne išankstiniai nusistatymai. Aišku mudakams, ignoruojantiems ribojimus, jie neveikia. Aš prilėtinu, tai man veikia.
    Gali parašyt užklausą direkcijai, tegu knisasi archyvuose, gal išvis iškapstys, kad ženklas nupjautas savavališkai ir atstatys...

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Žinai, yra posakis, kad vienas kvailys gali užduoti tiek klausimų, kad ir šimtas išminčių neatsakys. Tai čia kiekvieną kartą nekapstysim tau statistikų.

    Nu tai gal buvo juodoji dėmė, rekonstravo, po kelių metų nuėmė ženklus, nes GTR priminė, kad kelis metus nebebuvo įskaitinių. Nu o gal kita istorija - susigalvok kokią nori
    na ar neteisus? žodžiu kaip sakoma tautosakoj "paperdei į vandenį" ir burbulai nuėjo...argumentų nebeliko? uždaviau tik vieną klausimą,o kai taip tai pasiruošę kosminius laivus aptarinėt, o eilinis klausimas neįkandamas? turbūt vėl reik mistiniams "specialistams" peradresuot?
    Juodoji dėmė - kelio rekonstrukcija - dar griežtesnis apribojimas keliems metams - o po to aj nuimam, nes ir kelio rekonstrukcijos pakanka. Nors ribojimo teoriškai ten nereikėjo ir šiaip šio ženklo bent jau tranzitinis srautas niekados nesilaikė. Wow geležinė logika. O kiek dar tokių perspaustų ribojimų per Lietuvą?



    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Eilinį kart užduosiu klausimą į kurį žinau, kad nebus atsakymo.
    Žinai, yra posakis, kad vienas kvailys gali užduoti tiek klausimų, kad ir šimtas išminčių neatsakys. Tai čia kiekvieną kartą nekapstysim tau statistikų.

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    ViaBaltica kelias, sankryža be jokių apribojimų. Po kiek laiko atliekame kelio rekonstrukciją, įrengiame atskiras juostas sukimui į kairę ir dovanų greičio ribojimo ženklus gauname. Praeina pora metų ribojimo ženklai nuimami. Kad ženklas nuimtas gali įsitikinti iš styrančio vamzdžio E67 – „Google“ žemėlapiai
    Tebūnie... neklausiu kodėl jie buvo uždėti (nes gali argumentuoti -sankryža), tai bent pasamprotauk "Kodėl jie dabar buvo nuimti?" Savaime saugumas pagerėjo ar kas? Ar taip kokioj metodikoj parašyta, kurią specialistai temato?
    Nu tai gal buvo juodoji dėmė, rekonstravo, po kelių metų nuėmė ženklus, nes GTR priminė, kad kelis metus nebebuvo įskaitinių. Nu o gal kita istorija - susigalvok kokią nori

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ELTA 2024.02.22
    Vilniuje bus įrengta 10 greičio matuoklių imitacijų


    Manau, kad tai bus labai sėkmingas VMS projektas.
    Juk Vilnius turi didelę patirtį statydamas ir didelius muliažus - pradedant Šiaurinės gatvės muliažu, kuris pavirsta kokia nors siaurute improvizuota Mykolo Lietuvio gatvele be jokių šaligatvių ir apšvietimo, ar stadiono projektu - garantuotai išleidžiami pinigai, be niekas nežino, ar čia tikras daiktas, ar tik muliažas.
    Apie metro, tramvajaus ar bent rekonstruoto Valakampių tilto muliažus geriau neišsiplėsti.

    O jei rimtai, tai pastatyti kažkiek "inkilų" ar jų imitacijų ir imituoti audringą veiklą yra paprasčiau nei mažinti kamščius ir užtikrinti saugumą investuojant į gatves.
    man atrodo didžiausias muliažas yra bandymai parodyti, kad kažką daro

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tu visur pasisakai už greičio didinimą, nors dauguma automobilių gamintojų greitį mažina, kaip pavyzdžiui Volvo. Miestai ir valstybės taip pat arba jau sumažino (dalis Paryžiuje 30km/h) arba galvoja apie mažinimus (Vokietija autobanai) Kai automobilius valdys ne žmonės, o bus autonominis vairavimas, tada galėsi galvoti apie greičių didinimus. Toje pačioje aviacijoje, avarijos nutinka daugiausia dėl žmogiško faktoriaus.
    Ar kas kur nors kalba apie apie maksimalių greičių padidinimą? Argumentuojama yra apie sunkiai paaiškinamus papildomus greičių sumažinimus. Apie ribojimo ženklų smaigstymus po kelio rekonstrukcijos ar remonto.
    Prie ko čia Paryžius ir užmiesčio keliai? Vokietijos autobanai irgi ne dėl saugumo, o ekologijos galvoja.
    Eilinį kart užduosiu klausimą į kurį žinau, kad nebus atsakymo.
    ViaBaltica kelias, sankryža be jokių apribojimų. Po kiek laiko atliekame kelio rekonstrukciją, įrengiame atskiras juostas sukimui į kairę ir dovanų greičio ribojimo ženklus gauname. Praeina pora metų ribojimo ženklai nuimami. Kad ženklas nuimtas gali įsitikinti iš styrančio vamzdžio E67 – „Google“ žemėlapiai
    Tebūnie... neklausiu kodėl jie buvo uždėti (nes gali argumentuoti -sankryža), tai bent pasamprotauk "Kodėl jie dabar buvo nuimti?" Savaime saugumas pagerėjo ar kas? Ar taip kokioj metodikoj parašyta, kurią specialistai temato?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tu visur pasisakai už greičio didinimą, nors dauguma automobilių gamintojų greitį mažina, kaip pavyzdžiui Volvo. Miestai ir valstybės taip pat arba jau sumažino (dalis Paryžiuje 30km/h) arba galvoja apie mažinimus (Vokietija autobanai) Kai automobilius valdys ne žmonės, o bus autonominis vairavimas, tada galėsi galvoti apie greičių didinimus. Toje pačioje aviacijoje, avarijos nutinka daugiausia dėl žmogiško faktoriaus.
    Aga, Volvo mažina greitį (iš pačio aukščiau įdėtos nuorodos):
    Every Volvo model now comes with a 180kph speed limit and Care Key


    Pagrindinė mintis, kurią aš bandau pasakyti, kad rizika yra, ir visada bus, netgi su savivaldžiais automobiliais (ten išvis klausimai dideli). Ir dalyvauti eisme (platesne prasme ir gyventi), buvo, yra ir bus rizika. Ir tik įvairių saugumo priemonių dėka tą riziką galima palaikyti prieinamose ribose. Kuo ribos siauresnės/žemesnės, tuo priemonių reikės daugiau/griežtesnių. Ir tai nėra tiesinė priklausomybė...

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ELTA 2024.02.22

    O jei rimtai, tai pastatyti kažkiek "inkilų" ar jų imitacijų ir imituoti audringą veiklą yra paprasčiau nei mažinti kamščius ir užtikrinti saugumą investuojant į gatves.
    Kamščių didinimas investuojant į gatves yra konstanta. Dar negirdėjau, kad kur nors būtų kitaip. Maksimumas, ką įmanoma daryti - perkelti kamštį į kitą vietą, kaip mes Vilniuje padarėme su eismo iškėlimu iš Laisvės prospekto.

    Dėl saugumo, sutinku, verta investuoti į gatves. Tačiau vėlgi, reikia ne papildomų juostų, o tvarkingo asfalto siauresnėse juostose, daugiau mažų žiedinių sankryžų, išvingiavimų lėto eismo gatvėse, ir pan. „Autostrados“ su butaforiniu 50 km/h greičio reikalavimu, kaip naujoje Panerių gatvėje, yra visiškas absurdas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ELTA 2024.02.22
    O jei rimtai, tai pastatyti kažkiek "inkilų" ar jų imitacijų ir imituoti audringą veiklą yra paprasčiau nei mažinti kamščius ir užtikrinti saugumą investuojant į gatves.
    Ar investicijos mžinant kamščius ir užtikrinant saugumą turėtų būti daugiau juostų ir daugiau požeminių pėsčiųjų perėjų pavidalu?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Dar kartą - kur aš rašiau apie greičio viršijimą? Mano komentaras buvo apie pasakymą, kad važiuojant 25 km/h greičiu tikimybė išgyventi yra žymiai didesnė, nei važiuojant 90 km/h.
    tu visur pasisakai už greičio didinimą, nors dauguma automobilių gamintojų greitį mažina, kaip pavyzdžiui Volvo. Miestai ir valstybės taip pat arba jau sumažino (dalis Paryžiuje 30km/h) arba galvoja apie mažinimus (Vokietija autobanai) Kai automobilius valdys ne žmonės, o bus autonominis vairavimas, tada galėsi galvoti apie greičių didinimus. Toje pačioje aviacijoje, avarijos nutinka daugiausia dėl žmogiško faktoriaus.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kai lėktuvuose dėl saugumo keleiviai praktiškai "išrengiami" iki triusikų gumyčių, tikrinami dokumentai ir taip toliau tai čia nieko tokio, nes gi dėl saugumo.
    O kai radarai fiksuoja pažeidimus, tai čia jau pasipinigavimas, visuotinis sekimas, naukinam radarus, gi mes laisvi džigitai spręsti patys kada pažeidinėti taisykles, kada žudyti. Čia jau nesvarbu, jog susumavus visų metų žuvusius ir lyginant su aviacija būtų galima sakyti, kad Lietuvoje kasmet nukrenta po lėktuvą ir visi keleiviai žūsta, o kiek dar sužeistųjų? Tik ne taip "skauda" kaip praktiškai kas antrą dieną po žuvusį Lietuvos keliuose ir katastrofa kartą į dešimtmetį pasaulyje sudužęs lėktuvas.
    Dar kartą - kur aš rašiau apie greičio viršijimą? Mano komentaras buvo apie pasakymą, kad važiuojant 25 km/h greičiu tikimybė išgyventi yra žymiai didesnė, nei važiuojant 90 km/h.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Žinoma, kai vyks statybos, laikinas tiltas ir t.t. bus daug ribojimų ir tai normalu.
    Bet 20 metų esantys ribojimai yra absurdiški, nes kaip sakiau, tiesioje lygioje autostrados atkarpoje greičio mažinimas saugumo neprideda, nes prasideda chaosas.
    laikykis kelio ženklų ir nebus chaoso ir atsimerk vairuodamas jei tai yra tiesi lygi vieta, toje vietoje yra stiprus aukščių pasikeitimas ir kelio susiaurėjimas.

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kur aš rašiau apie greičio viršijimą?

    Beveik bet kuriuo momentu visame pasaulyje vyksta ~20 000 skrydžių, ore būna ~1 mln. žmonių. Skirsti lėktuvu yra rizika. Aviacijos taisyklės sugalvotos kad ta rizika būtų priimtinose ribose. Niekada nebus taip, kad skrydžiai bus 100% saugūs. Tas pats ir su automobilių eismu. Valstybė kaip visuma imasi veiksmų riziką sumažinti iki minimumo. Bet tai nereiškia, kad turime vaikščioti pėsčiomis, nes taip saugiau.
    Kai lėktuvuose dėl saugumo keleiviai praktiškai "išrengiami" iki triusikų gumyčių, tikrinami dokumentai ir taip toliau tai čia nieko tokio, nes gi dėl saugumo.
    O kai radarai fiksuoja pažeidimus, tai čia jau pasipinigavimas, visuotinis sekimas, naukinam radarus, gi mes laisvi džigitai spręsti patys kada pažeidinėti taisykles, kada žudyti. Čia jau nesvarbu, jog susumavus visų metų žuvusius ir lyginant su aviacija būtų galima sakyti, kad Lietuvoje kasmet nukrenta po lėktuvą ir visi keleiviai žūsta, o kiek dar sužeistųjų? Tik ne taip "skauda" kaip praktiškai kas antrą dieną po žuvusį Lietuvos keliuose ir katastrofa kartą į dešimtmetį pasaulyje sudužęs lėktuvas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA 2024.02.22
    Vilniuje bus įrengta 10 greičio matuoklių imitacijų
    Vilniuje šiemet bus įrengti 10 greičio matuoklių imitacijų. Minimų imitacijų vietos bus keičiamos, o vienoje iš jų bus įmontuotas tikras matuoklis. (...)
    "Iš viso pasirinkta 60 sektorinių greičio matavimo vietų, į kurias bus sumontuota 10 korpusų. Jie bus perkelinėjami. Korpusai gali būti perkelinėjami į naują vietą, taip pat ir greičio matuoklis gali atsirasti bet kuriame iš tų 10 korpusų“, – tvirtino savivaldybės atstovas A. Visockas.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...kliu-imitaciju
    Manau, kad tai bus labai sėkmingas VMS projektas.
    Juk Vilnius turi didelę patirtį statydamas ir didelius muliažus - pradedant Šiaurinės gatvės muliažu, kuris pavirsta kokia nors siaurute improvizuota Mykolo Lietuvio gatvele be jokių šaligatvių ir apšvietimo, ar stadiono projektu - garantuotai išleidžiami pinigai, be niekas nežino, ar čia tikras daiktas, ar tik muliažas.
    Apie metro, tramvajaus ar bent rekonstruoto Valakampių tilto muliažus geriau neišsiplėsti.

    O jei rimtai, tai pastatyti kažkiek "inkilų" ar jų imitacijų ir imituoti audringą veiklą yra paprasčiau nei mažinti kamščius ir užtikrinti saugumą investuojant į gatves.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.02.22, 09:44.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Čia kai jautiesi ant tiek protingesnis už kitus, kad sufeilini suvokti priežasčių pasekmių grandinę ir išrandi savo susigalvotą fantaziją. Ten artimiausiu metu nusimato dar daugiau ribojimų
    Žinoma, kai vyks statybos, laikinas tiltas ir t.t. bus daug ribojimų ir tai normalu.
    Bet 20 metų esantys ribojimai yra absurdiški, nes kaip sakiau, tiesioje lygioje autostrados atkarpoje greičio mažinimas saugumo neprideda, nes prasideda chaosas.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Automobilį vairuojančių laikas nėra svarbesnis už eismo saugumą. Viršijant greitį saugumo lygis nėra išlaikomas.
    Kur aš rašiau apie greičio viršijimą?

    Beveik bet kuriuo momentu visame pasaulyje vyksta ~20 000 skrydžių, ore būna ~1 mln. žmonių. Skirsti lėktuvu yra rizika. Aviacijos taisyklės sugalvotos kad ta rizika būtų priimtinose ribose. Niekada nebus taip, kad skrydžiai bus 100% saugūs. Tas pats ir su automobilių eismu. Valstybė kaip visuma imasi veiksmų riziką sumažinti iki minimumo. Bet tai nereiškia, kad turime vaikščioti pėsčiomis, nes taip saugiau.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Tai buvo sarkazmas.
    pas mane irgi

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    O kodėl ne 300km/h?
    Tai buvo sarkazmas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    O kai kur, pvz ant Krunos tilto panaikinus ribojimus atsitikimų sumažėtų. Bet ten matyt užburtas ratas, pamažino - atsirado nelaimės, tada dar vis mažino mažino, ir direkcijos klerkai vis nesupranta kas negerai O gi jokio ribojimo ten nereik.
    Čia kai jautiesi ant tiek protingesnis už kitus, kad sufeilini suvokti priežasčių pasekmių grandinę ir išrandi savo susigalvotą fantaziją. Ten artimiausiu metu nusimato dar daugiau ribojimų
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.02.20, 10:02.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Reik žiūrėti pagal antroj juostoj lekiančius. Vilnius Kaunas turėtų būti 150 km/h. Tuomet ir eiliniai žmonės galės sau ramiai mint tapkę. Tik ar užteks tokio greičio? Žiūrėk, po kurio laiko važiuosi 160 ir tau jau mirksės ilgosiom.
    O kodėl ne 300km/h?

    Komentuoti:

Working...
X