Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Pamiršot dar ženklą su geltonu skydu ir šalia stovintį bendruomenės narį, kuris patartų pėstiesiems eiti tada kai nieko nėra, kad netrukdyti benzingalviams.
    Toks jausmas, kad forume likę paskutinieji "pėstieji" pikti ir išgyvenę po totalaus "benzingalvių" genocido. "Dyzelgalviai" vis dar tyliai rūko kamputyje
    Ir važinėti tenka, ir pėsčiomis vaikščioti, nu keistai vis dar pilnos gatvės tų išgyvenusiųjų "begalvių", drasiai šokančių po ratais. Tai matyt nereikia eiti į kraštutinumus. Kažkodėl kertant geležinkelį proto atsiranda žymiai daugiau saugotis, nei kelią.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Normalaus vairuotojo noras yra saugiai pasiekti tikslą, o nedalyvauti kažkokiose vizijose ar eksperimentuose. Pėsčiųjų perėjos ženklas akivaizdžiai tam pagelbėtų.
    Pamiršot dar ženklą su geltonu skydu ir šalia stovintį bendruomenės narį, kuris patartų pėstiesiems eiti tada kai nieko nėra, kad netrukdyti benzingalviams.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Normalaus vairuotojo noras yra saugiai pasiekti tikslą, o nedalyvauti kažkokiose vizijose ar eksperimentuose. Pėsčiųjų perėjos ženklas akivaizdžiai tam pagelbėtų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Kvailystės konvencija kelyje dažniausiai baigiasi traumomis arba mirtimis.O tokių situacijų toleravimas tiesiogiai prieštarauja protingumo konvencijai, nes nesaugo silpnesnių, o sudaro avarines situacijas kelyje, vietoj to, kad įrengus normalią pėsčiųjų perėją arba reikalui esant, šviesoforais reguliuojamą.
    Vizija 0 paremta prielaida, kad žmonės klysta, todėl jos tikslas, kad tos klaidos nebūtinai baigtusi mirtimi. Tuo tarpu statistinio postsovietiko vadyteliaus prielaida, kad jis visada teisus ir tikslas pervažiuoti kojas visiems neteisiems. Šviesoforas mle akligatvyje...

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Vadovaujasi konvencija, kad reik saugot silpnesnius, o ne traiškyt nes pirmenybė
    Kvailystės konvencija kelyje dažniausiai baigiasi traumomis arba mirtimis.O tokių situacijų toleravimas tiesiogiai prieštarauja protingumo konvencijai, nes nesaugo silpnesnių, o sudaro avarines situacijas kelyje, vietoj to, kad įrengus normalią pėsčiųjų perėją arba reikalui esant, šviesoforais reguliuojamą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Visiems kas moka skaityti ir dalyvauja eisme turi vadovautis KET, kur aiškiai apibrėžta kas yra pėsčiųjų perėja - visa kita, kas nepažymėta ženklais, nėra pėsčiųjų perėja ir jeigu tai yra ne Gyvenamoji teritorija, visais atvejais pėsčiasis turi praleisti a/m. Nors dabar teismuose, kiek teko skaityti, kartais teisėjai vadovaujasi labiau empatija, o ne kodeksu
    Vadovaujasi konvencija, kad reik saugot silpnesnius, o ne traiškyt nes pirmenybė

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Visiems kas moka skaityti ir dalyvauja eisme turi vadovautis KET, kur aiškiai apibrėžta kas yra pėsčiųjų perėja -
    Pėsčiųjų perėja – perėjimo per važiuojamąją kelio dalį vieta, pažymėta kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba tik kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“.
    visa kita, kas nepažymėta ženklais, nėra pėsčiųjų perėja ir jeigu tai yra ne Gyvenamoji teritorija, visais atvejais pėsčiasis turi praleisti a/m. Nors dabar teismuose, kiek teko skaityti, kartais teisėjai vadovaujasi labiau empatija, o ne kodeksu

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Bet pas mus tokių mažai, todėl tikrai dauguma pėsčiųjų galvoja, kad jų pirmenybė. Tkrai tokios perėjos pas mus yra nesaugios.
    Jei gerai suprantu iš nutraukų tai čia yra kelių gatvių susikirtimas. Tokiu atveju pėsčiojo pirmenybė, net ir nežymėtoje perėjoje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Viskas pagal T DVAER 12. Tvirtino LAKD direktorius SKIRMANTAS SKRINDKAS
    12 galūnė lyg nurodo 2012 m., bet tik 2021 m. atkreipiau dėmesį į tokią praktiką.
    Matyt nusprendė atšvaitus dump'inti per visus karus ir karantinus ("reikia sutaupyti" )

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Vakar pradėjo remontą A1 ties nusukimu į A8. Eismas suvestas į vieną pusę (link Kauno). Geltonom linijom suformuotos po 2 juostas abiem kryptimis. Kairiosios juostos abiem kryptim - 2,5m. Geltona dviguba juosta, atskirianti priešpriešius srautus - be jokio atspindžio,. Vakar vakare važiuojant tamsoje tos dvigubos juostos visiškai nesimatė.
    Šįryt važiuojant ta atkarpa 2 didelės avarijos: vienoj vietoj susikalę kelios lengvosios, šalia fūra sudraskius kažkokį Citroeną.

    Aišku, kalti vairuotojai, nes nemoka važiuoti....
    Viskas pagal T DVAER 12. Tvirtino LAKD direktorius SKIRMANTAS SKRINDKAS

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Visada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.
    Vakar pradėjo remontą A1 ties nusukimu į A8. Eismas suvestas į vieną pusę (link Kauno). Geltonom linijom suformuotos po 2 juostas abiem kryptimis. Kairiosios juostos abiem kryptim - 2,5m. Geltona dviguba juosta, atskirianti priešpriešius srautus - be jokio atspindžio,. Vakar vakare važiuojant tamsoje tos dvigubos juostos visiškai nesimatė.
    Šįryt važiuojant ta atkarpa 2 didelės avarijos: vienoj vietoj susikalę kelios lengvosios, šalia fūra sudraskius kažkokį Citroeną.

    Aišku, kalti vairuotojai, nes nemoka važiuoti....

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai ką tu darytum privažiavęs va tokią vietą (kažkur Stokholmo pakraštyje)?
    1. O ką aš turėčiau daryti? Jei matysiu, kad stovi ir laukia - praleisiu, man ne problema šiaip, bet jei nestabdydami šoks ir lys po ratais bus loterija.
    2. Na kaip matau Panevėžio nemažo srauto standartinė gatvė nelabai "tempia" iki paties pateiktos Stokholmo, kuri būtų arčiau kokio nors lietuviško senamiesčio lygio.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.
    O tai ką tu darytum privažiavęs va tokią vietą (kažkur Stokholmo pakraštyje)?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Šiuolaikiniai vairuotojai itin atsargiai važinėja, todėl kėgliai ir įsidrąsino. Eina bele kur bele kaip, net nežiūrėdami ir nereaguodami į aplinką. Trūksta normalių pacanų už vairo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O kas tau aišku? A? Žinom visi kaip "tyrimai" vyksta. Sėkmės įrodinėjant, kad nesi kaltininkas ir negalėjai išvengti vietoje, kuri niekaip nepažymėta. Pėstysis juk silpnoji pusė, automobilis padidinto pavojaus šaltinis... ane?
    Galimos švelninančios aplinkybės:
    1) buvo tamsus paros metas ir gatvė neapšviesta;
    2) apakino abiejose pusėse esančiose VT stotelėse stovėjusių autobusų žibintai;
    3) kelio ženklą, įspėjantį apie kalniuką užstojo medis, tad netikėtas šuolis neleido ore stabdyti;
    4) akligatvio ženklas nebuvo "užtvirtintas" papildomais gyvenamosios zonos ir/arba greičio ribojimo ženklais todėl nebuvo galutinai aišku kad nereiktų gazuot;
    5) autoservisas išleido su neveikiančiais stabdžiais;
    6) pėstieji lopai, traiškyt juos!

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Nu blemba, perėja miegamąjame rajone be jokio tranzito su iškelta trapecija užtverta tvorelėmis, kad nieks neįbėgtų ir kažkam visvien atrodo, kad nu kažkaip ten neteisingai gatvę kerta ir kėsinasi į prigimtinę teisę nenaudoti stabdžių pedalo. Pirmenybė aukščiau už pagarbą? Then YOU are the problem

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Pats pacitavai "Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas.", kas dar tau neaišku?
    O kas tau aišku? A? Žinom visi kaip "tyrimai" vyksta. Sėkmės įrodinėjant, kad nesi kaltininkas ir negalėjai išvengti vietoje, kuri niekaip nepažymėta. Pėstysis juk silpnoji pusė, automobilis padidinto pavojaus šaltinis... ane?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.
    Pats pacitavai "Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas.", kas dar tau neaišku?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia civilizuotų šalių perėja. UK tokių daug būna, kitur irgi. Kai vienintelės KET ir vairavimo žinios apsiriboja gazo mynimu iki dugno, tai tikrai gali būti sunku išsiaiškinti, kieno gi čia dabar tas pirmumas.
    Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Bet pas mus tokių mažai, todėl tikrai dauguma pėsčiųjų galvoja, kad jų pirmenybė. Tkrai tokios perėjos pas mus yra nesaugios.

    Komentuoti:

Working...
X