Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Ne greičio matuoklio zonose tokios grandinėlės susidaro gerokai rečiau, nes ir besibaidančių galimo greičio viršijimo mažiau, ir kam reikia apsilenkia kur reikia. O ir šiaip bent Via Baltica sektoriniai Panevėžys-Kėdainiai realiai ir stovi atkarpose kur realiausios saugios sąlygos lenkti. Visi nuotykiai prasideda toms atkarpoms pasibaigus.
    Mano nuomone pasakojate pasakas ir tiek. Nebent galite kokiais nors statistiniais duomenimis pagrįsti tą greičio matuoklių pavojingumą. O tiesa yra paprasta - jus tiesiog nervina tie greičio matuokliai ir tiek. Su esmo saugumu tai nieko bendro neturi

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Pradedantieni vairuotojai (su Klevo lapu) greitkeliuose gali važiuoti 90 kmh, magistralėse - 100 kmh, paprastuose keliuose - 80 kmh. Čia ne tik pateisinama priežastis, bet ir reikalavimas.
    Jei kalbėdami apie "pradedančiuosius vairuotojus" kalbėjote būtent apie vairuotojus su Klevo lapu, tai taip, jų važiavimas lėčiau yra pateisinama priežastis. Bet again, aš kalbu apie visai kitas situacijas, kai vairuotojas važiuoja lėčiau dėl to, kad banaliai neprisimena KET.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai tie kurie lenkia ir trukdo eismo saugumui.
    O jūs kaip lėčiau be priežasties važiuojantis, provokuojate juos lenkti. Matote, žmonės įprastai taupo savo laiką - perka internetu su pristatymu į namus, apvažiuoja kamščius, atsistoja į trumpesnę eilę parduotuvėje ir pan. Ir tai yra normalu - yra daug prasmingesnės veiklos nei vilktis iš paskos dėl to, kad kažkoks žioplys nesugeba atsišviežinti KET žinių.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu srautas važiuoja ne tuo pačiu greičiu, tai pavojų kelia greičiau važiuojantys, o ne lėčiau.
    Pavojų kelia ir tie kurie važiuoja greičiau nei derėtų, ir tie kurie važiuoja per lėtai. Ir mano cituotas KET punktas tą aiškiai įrodo. Dar kartą, kalbu ne apie važiavimą lėčiau dėl objektyvių priežasčių, o dėl to kad nesi atsišviežinęs KET žinių ir nežinai, kad greičio ribojimo ženklas čia jau nustojo galioti.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Dauguma? Gal aš kitais keliais važinėju nei tamsta, nes man atrodo kad tokių yra vienetai.
    Nežinau kur važinėjate jūs, bet aš gaunu daug pavažinėti po Lietuvą (ir ne tik po Lietuvą), tai pilnai sutinku su mantasm - tai kone masiškas reiškinys. Tiek per lėtas važiavimas vidutinio greičio ruožuose, tiek kirtimas per stabdžius pamačius radaro ženklą. Todėl ir prisijungiau prie šios temos.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Visiška nesąmonė. Cituotame punkte rašoma, kad negalima važiuoti per nelyg lėtai, o ne lėčiau nei greitį viršijantis srautas.
    Kai nėra ką pasakyti į temą, prasideda suvedimas į absurdą - niekas nekalba apie greičio viršijimą. Specialiai dėl jūsų įrašiau tokį sakinį savo komentare.

    Click image for larger version

Name:	image_2023-10-11_114336431.png
Views:	189
Size:	51,3 kB
ID:	2081452

    Dar vienas dalykas - tai kad spidometras rodo greičio viršijimą, nereiškia, kad tas greitis iš tiesų yra viršijamas. Aš pats dažnai taip "viršiju greitį", nes važiuoju pagal navigacijos rodomą greitį, kuris jį parodo daug tiksliau, ne pagal spidometro.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pradedančiajam gali ir 50km/h būti ne pernelyg lėtai. Saugus greitis svarbiau nei maksimalus greitis.
    Tuomet tokiam pradedančiam ne vieta kelyje, kur vyksta realus eismas. Nes pratesiant analogiją, pradedančiąjam gali būti per sunku manevruoti eisme, laiku žiūrėti į veidrodėlius, išlaikyti mašiną eismo juostoje nesiblaškant, parkuotis aikštelėse ir pan. Tai kas dabar turi prie ko taikytis, dauguma prie tų kelių besimokančių ar tie besimokantys prie daugumos? IMHO eisme turi dalyvauti tik mokantys normaliai važiuoti asmenys, o mokymuisi yra skirti specialūs tam pažymėti automobiliai su vairavimo instruktoriais. Tada tai bus pateisinama priežastis važiuoti lėčiau eisme.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    O jei tai ne greičio matuoklio zona, tada tas lochas nelenkia tokios grandinėlės vienu metu?
    Ne greičio matuoklio zonose tokios grandinėlės susidaro gerokai rečiau, nes ir besibaidančių galimo greičio viršijimo mažiau, ir kam reikia apsilenkia kur reikia. O ir šiaip bent Via Baltica sektoriniai Panevėžys-Kėdainiai realiai ir stovi atkarpose kur realiausios saugios sąlygos lenkti. Visi nuotykiai prasideda toms atkarpoms pasibaigus.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Realiai tuoj uždrausit kombainams ir traktoriams išvažiuot į gatves.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Gal būt dėl to, kad nežino tokios KET nuostatos Bet ar tai kaip nors neigiamai įtakojo jūsų vairavimo saugumą išskyrus pakrikusius nervus, kad kažkoks lochas nesugeba normaliu greičiu važiuoti?
    Man dėl to nervai nekrinka, važiavau su tojota, kuri gazą užmynus pakankamai gerai lupa, tai su lenkimais problemų neturiu

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Saugumą įtakoja, kai koks lochas iš galo pradeda lenkti visą tokią grandinėlę vienu metu.
    O jei tai ne greičio matuoklio zona, tada tas lochas nelenkia tokios grandinėlės vienu metu?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Gal būt dėl to, kad nežino tokios KET nuostatos Bet ar tai kaip nors neigiamai įtakojo jūsų vairavimo saugumą išskyrus pakrikusius nervus, kad kažkoks lochas nesugeba normaliu greičiu važiuoti?
    Saugumą įtakoja, kai koks lochas iš galo pradeda lenkti visą tokią grandinėlę vienu metu.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Man rodos malinauskas ir nekalba apie tuo, kurie važiuoja artimu leistinam greičiu, o apie tokius, kurie važiuoja žymiai lėčiau.

    Konkretus pvz. Važiavau sekmadienio pavakare vienu gana vingiuotu, su nedaug galimybių lenkti keliu (beveik visur ištisinė skiriamoji linija). Priešais beveik nenutrūkstamu keliu važiuoja iš kaimų ir sodybų grįžtančių miestiečių srautas. O mano važiuojama kryptimi kažkodėl 2 automobiliai rieda 60-70 km/h greičiu. Viskas OK, tegu rieda - gal negali, gal nemoka, gal amžius. Bet kodėl nesilaiko KET nuostatos, kad susidarius paskui važiuojančių automobilių kolonai, turi trauktis į kelkraštį ir praleisti galinčius, norinčius ar turinčius važiuoti greičiau?
    Gal būt dėl to, kad nežino tokios KET nuostatos Bet ar tai kaip nors neigiamai įtakojo jūsų vairavimo saugumą išskyrus pakrikusius nervus, kad kažkoks lochas nesugeba normaliu greičiu važiuoti?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Kodėl jie pradeda lenkti keldami pavojų kitiems eismo dalyviams? O kai važiuoju 90 km/h ten kur nėra radaro - ką daro tie lenkėjai? nelenkia? Tikrai? Keliate visiškai dirbtinę problemą. Nebent turite kokią nors statistiką apie autoįvykių skaičių greičio matuoklių zonose.
    Man rodos malinauskas ir nekalba apie tuo, kurie važiuoja artimu leistinam greičiu, o apie tokius, kurie važiuoja žymiai lėčiau.

    Konkretus pvz. Važiavau sekmadienio pavakare vienu gana vingiuotu, su nedaug galimybių lenkti keliu (beveik visur ištisinė skiriamoji linija). Priešais beveik nenutrūkstamu keliu važiuoja iš kaimų ir sodybų grįžtančių miestiečių srautas. O mano važiuojama kryptimi kažkodėl 2 automobiliai rieda 60-70 km/h greičiu. Viskas OK, tegu rieda - gal negali, gal nemoka, gal amžius. Bet kodėl nesilaiko KET nuostatos, kad susidarius paskui važiuojančių automobilių kolonai, turi trauktis į kelkraštį ir praleisti galinčius, norinčius ar turinčius važiuoti greičiau?

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Tikiuosi nereikėjo po to vaikščioti į psichologijos būrelį ir ryti aptidepresantus.
    Be abejo, reikėjo. Dar sutapo, kad kaip tik po šios traumos pradėjau balsuoti už Laisvės partiją ir jausti homoseksualius jausmus. Bet pavyko gauti gerą psichologą, tai išgydė nuo visko. Dabar esu normalus bachūras, vairuojantis BMW.
    Paskutinis taisė 1252; 2023.10.11, 10:03.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Dauguma? Gal aš kitais keliais važinėju nei tamsta, nes man atrodo kad tokių yra vienetai.
    Daug nereiškia dauguma. Bet jei kaskart važiuojant Vilnius - Kaunas tokius sutinku, tai sakyčiau tie vienetai yra ganėtinai reikšminga eismo dalis.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Pakartosiu - trukdote tuo, kad visi jus pradeda lenkti, keldami pavojų sau ir kitiems eismo dalyviams.
    Kodėl jie pradeda lenkti keldami pavojų kitiems eismo dalyviams? O kai važiuoju 90 km/h ten kur nėra radaro - ką daro tie lenkėjai? nelenkia? Tikrai? Keliate visiškai dirbtinę problemą. Nebent turite kokią nors statistiką apie autoįvykių skaičių greičio matuoklių zonose.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai tie kurie lenkia ir trukdo eismo saugumui.

    Jeigu srautas važiuoja ne tuo pačiu greičiu, tai pavojų kelia greičiau važiuojantys, o ne lėčiau.
    Gal pirmąjį teiginį " sraigės lenkimas trukdo eismo saugumui" galėtum argumentuoti kokioje furų vairuotojų aikštelėje? Turbūt nemenką "pamoką" pravestų.

    Turbūt ir iš stadiono ar arenos po renginio išeidinėji tarp visų lėčiau nei visas srautas? Ar ir tada jautiesi saugesnis ?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Jokio skirtumo - esi kelyje, turi laikytis KET. O KET reglamentuoja kad negali važiuoti lėčiau nei srautas be pateisinamos priežasties.
    Pradedantieni vairuotojai (su Klevo lapu) greitkeliuose gali važiuoti 90 kmh, magistralėse - 100 kmh, paprastuose keliuose - 80 kmh. Čia ne tik pateisinama priežastis, bet ir reikalavimas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Pakartosiu - trukdote tuo, kad visi jus pradeda lenkti, keldami pavojų sau ir kitiems eismo dalyviams.
    Tai tie kurie lenkia ir trukdo eismo saugumui.
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Ir šiaip, sprendžiant iš reakcijos, kurios sulaukė mano postas, susidaro įspūdis kad tarp tam tikrų forumiečių nusistovėjusi nuomonė yra kad važiavimas lėtai = važiavimas saugiai (ir dėl to kuo lėčiau, tuo saugiau) Kas yra visiška nesąmonė: saugu yra tada, kai visas srautas važiuoja panašiu greičiu. Ir kuo tame sraute važiuojančių automobilių greitis yra panašesnis, tuo važiavimas bendrai yra saugesnis (o ir greitesnis).
    Užbėgant už akių - nereikia kraštutinimų ir suvedimo į absurdą, kalbu apie saugų greitį KET ribose.
    Jeigu srautas važiuoja ne tuo pačiu greičiu, tai pavojų kelia greičiau važiuojantys, o ne lėčiau.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Radarų naikint nereikia. Bet gal reikia priminti leistiną greitį ties radaru. Nes panašu, kad daug liaudies turi refleksą kirst per stabdžius pamačius radarą.
    Dauguma? Gal aš kitais keliais važinėju nei tamsta, nes man atrodo kad tokių yra vienetai.


    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Kai Regitroj laikiau egzaminą, gavau nekritinę klaidą už važiavimą per lėtai. Nežinau, kaip ten tiksliai buvo, bet spėju, kad nepamačiau ženklo, kad baigėsi 40 km/h galiojimas ir 50 km/h zonoje kurį laiką važiavau ant kokių 38 km/h.
    Kai egzaminus kontroliuoja tokie kelių ereliau tai poto ir turim siaubingą kelių kultūrą.
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    KET reglamentuoja kad negali važiuoti lėčiau nei srautas be pateisinamos priežasties.
    Visiška nesąmonė. Cituotame punkte rašoma, kad negalima važiuoti per nelyg lėtai, o ne lėčiau nei greitį viršijantis srautas. Pradedančiajam gali ir 50km/h būti ne pernelyg lėtai. Saugus greitis svarbiau nei maksimalus greitis.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Grįžtant į temą, vis dar neaišku, kaip galima būtų bausti už „per lėtą važiavimą“. Jei leidžiamas greitis 70kmh, kas yra per lėtas važiavimas? 65kmh? 60? Matant Vilniaus važiavimo kultūrą, tai turbūt 70kmh zonoje per lėtas važiavimas yra 80kmh, nes visas srautas važiuoja kaip pro stovintį. Dėl to nė kiek nestebina planai įrengti vidutinio greičio ruožus, pvz, Geležinio vilko g.
    Kaip jau minėjau, tai buvo quick idėja, kuria nusprendžiau pasidalinti (ir dar su jumoro prizme) - neturiu tikslaus plano, kaip tai gali būti pritaikyta. Kas yra per lėtas važiavimas - o kas yra per greitas stabdymas, chuliganiškas vairavimas? Visi šie terminai yra interpretaciniai. Kadangi tai priklauso nuo dešimčių aplinkybių (eismo sąlygos, mašinos techninė būklė, oras), tai neįsivaizduoju kaip tai galėtų būti kontroliuojama techninėmis priemonėmis. Nebent video filmavimas kartu su spidometru ar policijos reidai, kurie galėtų vykti tik geromis eismo sąlygomis. Bet aš čia making it up as I go along.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Kadangi idėja buvo bausti per lėtai važiuojančius vidutinio greičio ruože, kaip tuomet reikėtų elgtis su tais, kurie:
    • tempia kitą automobilį;
    • važiuoja su priekaba;
    • važiuoja su M raide;
    • kelyje juos pristabdo susiformavusi spūstis;
    • pakeliui nukerta kokį barsuką ir sustoja apžiūrėti žalos;
    Pateisinama priežatis

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    • yra pradedantieji vairuotojai;
    Jokio skirtumo - esi kelyje, turi laikytis KET. O KET reglamentuoja kad negali važiuoti lėčiau nei srautas be pateisinamos priežasties.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    • sustoja parūkyt viduryje ruožo;
    • magistralėje važiuoja ramiai paskui sunkiasvorį transportą, prisitaikę prie jų greičio ir t.t.?
    Prasideda suvedimas į absurdą.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Esmė labai paprasta - viršyti greičio tiesiog negalima, o važiuoti lėčiau gali būti n+k priežasčių, dėl kurių tektų aiškintis gavus protokolą.
    Taip, dėl to kaip ir sakiau, neįsivaizduoju kaip tai turėtų veikti. Bet būtų nice to have.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Kol nevairuodavau, tokiuose dalykuose buvau visiškai žalias ir naivus kaip mažas vaikas, tai nežinojau, kad nuolatinis greičio viršijimas yra ne tik norma, bet ir pageidavimas ar kažkokia paprotinė teisė, praktikoje viršesnė už rašytinę. Kaip pradedančiam mokytis vairuoti, buvo šiokia tokia netikėta akistata su mūsų šalies gyvenimo tikrove.
    Tikiuosi nereikėjo po to vaikščioti į psichologijos būrelį ir ryti aptidepresantus.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    vis dar neaišku, kaip galima būtų bausti už „per lėtą važiavimą“..
    Atsižvelgiant į konkrečias aplinkybes, net kadangi policija tuom neužsiima, teismų praktikos nėra, ši norma yra mirusi.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Pilnai pritariu. Geriau kreipkite dėmesį į tikrą Vilniaus kaimietį, kurio koja yra tokia sunki ir pati užspaudžia gazo pedalą, kad didžiausia problema gyvenime tampa radarai, o didžiausia pramoga - vairuojant pafotografuoti naujai išeksvalduotą žvyrkelį, kuriuo naudosis trys kaimiečiai per parą.

    Grįžtant į temą, vis dar neaišku, kaip galima būtų bausti už „per lėtą važiavimą“. Jei leidžiamas greitis 70kmh, kas yra per lėtas važiavimas? 65kmh? 60? Matant Vilniaus važiavimo kultūrą, tai turbūt 70kmh zonoje per lėtas važiavimas yra 80kmh, nes visas srautas važiuoja kaip pro stovintį. Dėl to nė kiek nestebina planai įrengti vidutinio greičio ruožus, pvz, Geležinio vilko g.

    Kadangi idėja buvo bausti per lėtai važiuojančius vidutinio greičio ruože, kaip tuomet reikėtų elgtis su tais, kurie:
    • tempia kitą automobilį;
    • važiuoja su priekaba;
    • yra pradedantieji vairuotojai;
    • važiuoja su M raide;
    • sustoja parūkyt viduryje ruožo;
    • pakeliui nukerta kokį barsuką ir sustoja apžiūrėti žalos;
    • kelyje juos pristabdo susiformavusi spūstis;
    • magistralėje važiuoja ramiai paskui sunkiasvorį transportą, prisitaikę prie jų greičio ir t.t.?
    Esmė labai paprasta - viršyti greičio tiesiog negalima, o važiuoti lėčiau gali būti n+k priežasčių, dėl kurių tektų aiškintis gavus protokolą.
    Kai Regitroj laikiau egzaminą, gavau nekritinę klaidą už važiavimą per lėtai. Nežinau, kaip ten tiksliai buvo, bet spėju, kad nepamačiau ženklo, kad baigėsi 40 km/h galiojimas ir 50 km/h zonoje kurį laiką važiavau ant kokių 38 km/h. O šiaip mokantis vairuoti ir laikant egzaminus, tai dabar pagalvojus, truputį juokingas buvo tas nuolatinis žiūrėjimas į spidometrą, nes viršyti kaip ir negali, bet jeigu važiuoji keliais km/h mažiau nei limitas, tai jau instruktorius šaukdavo, kad stabdau eismą. Nors, žinoma, stabdydavau bet kuriuo atveju, nes visi važiuodavo virš limito. Kol nevairuodavau, tokiuose dalykuose buvau visiškai žalias ir naivus kaip mažas vaikas, tai nežinojau, kad nuolatinis greičio viršijimas yra ne tik norma, bet ir pageidavimas ar kažkokia paprotinė teisė, praktikoje viršesnė už rašytinę. Kaip pradedančiam mokytis vairuoti, buvo šiokia tokia netikėta akistata su mūsų šalies gyvenimo tikrove.
    Paskutinis taisė 1252; 2023.10.10, 23:00.

    Komentuoti:

Working...
X