Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Kad kitus pažeidimus fiksuojantys tai faktas, važiuok be draudimo, gausi baudelę.
- 1 patinka
-
Ar tikrai? Šiaip tai ženklas vadinasi taip:Parašė booraz Rodyti pranešimą
Na bet uždėti ženklai, kad greičio matuoklis. Kai vinjetes skaito, tai nededa informacinio ženklo, kad greičio matuoklis.
Automatinė eismo kontrolė - Kelio ruožas, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami)nustatyto greičio režimo ar kitus pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na bet uždėti ženklai, kad greičio matuoklis. Kai vinjetes skaito, tai nededa informacinio ženklo, kad greičio matuoklis.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vieniems ten radarai, kitiems tik kameros dėl kelių mokesčio vinječių kontroliuoti. Bet kiekvienas gali traktuoti kaip tik nori
Komentuoti:
-
Vieniems ten radarai, kitiems tik kameros dėl kelių mokesčio vinječių kontroliuoti. Bet kiekvienas gali traktuoti kaip tik noriParašė booraz Rodyti pranešimą
Nuoroda duota nerodo iš vis jokių radarų, bet nu panašiai tikrai, va radau kažkokį maps, tai suskaičiuoju aštuonis 90 km atkarpoje, dabar gal dar jau daugiau.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nuoroda duota nerodo iš vis jokių radarų, bet nu panašiai tikrai, va radau kažkokį maps, tai suskaičiuoju aštuonis 90 km atkarpoje, dabar gal dar jau daugiau.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Važinėju šiuo keliu 1-2 kartus per savaitę.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Jūs turbūt juokaujat.
Komentuoti:
-
Iki Ukmergės - tik poroj vietų kelio danga prasta. Arčiau Panevėžio tai taip, tie vieno lygio apsisukimai nekažką. Prie jų ir vertėtų statyt matuoklius. O ne gerose dalyse.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Na taip. Šiaip keistoka kodėl šiame kelyje jų prismaigstė. Nors aišku A2 atitikimas AM kategorijai kelia šiokių tokių klausimų.
Komentuoti:
-
Na taip. Šiaip keistoka kodėl šiame kelyje jų prismaigstė. Nors aišku A2 atitikimas AM kategorijai kelia šiokių tokių klausimų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet A2 visa nusmaigstyta matuokliais.
Ar tikrai?Parašė booraz Rodyti pranešimą
A1 irgi dabar kas 10 km turbūt turi matuoklį
bent KNS-VLN.
Kažkaip nesimato tų matuoklių:
LAKD greičio kontrolės priemonės (ktvis.lt)
Komentuoti:
-
A2 sektorinius turi kurie padengia didžiąją dalį bent tarp Vilniaus ir Ukmergės.Parašė booraz Rodyti pranešimą
A1 irgi dabar kas 10 km turbūt turi matuoklį
bent KNS-VLN.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
A1 irgi dabar kas 10 km turbūt turi matuoklįParašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet A2 visa nusmaigstyta matuokliais.
bent KNS-VLN.
Komentuoti:
-
Bet A2 visa nusmaigstyta matuokliais.Parašė sleader Rodyti pranešimąČia viskas susiję su pavojumi. Važiuoti šiek tiek greičiau nei leistina AM keliuose nėra didelio pavojaus, tikriausiai todėl A1 kelyje ir nėra greičio matuoklių (išskyrus pradžioje, pabaigoje ir ties tiltu per Kruną). Jeigu kažkas traktuotų, kad aukščiausio lygio kelyje greitis keltų didelį pavojų, taip kaip kokiame dviejų juostų plente su daugybe sankryžų, vingių ir t.t., tai situacija būtų kiek kitokia.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Čia viskas susiję su pavojumi. Važiuoti šiek tiek greičiau nei leistina AM keliuose nėra didelio pavojaus, tikriausiai todėl A1 kelyje ir nėra greičio matuoklių (išskyrus pradžioje, pabaigoje ir ties tiltu per Kruną). Jeigu kažkas traktuotų, kad aukščiausio lygio kelyje greitis keltų didelį pavojų, taip kaip kokiame dviejų juostų plente su daugybe sankryžų, vingių ir t.t., tai situacija būtų kiek kitokia.
Komentuoti:
-
Jūs turbūt juokaujat.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąTen jo nereikia, nėra lakstančių, ypač vasarą, kai leidžiamas 130 km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sutinku. Užtat čia nesimato, kad iškart už vingio stovi kolona ir reiks mint per stabdį. Yra jau buvę ten traukinukųParašė abruo Rodyti pranešimą
Bet įdomu, kad nuo Minsko pusės apribojimas prasideda tik jau gerokai pasibaigus lėtėjimo juostai: https://www.google.com/maps/@54.6529...8192?entry=ttu
Taip kad šitas paaiškinimas netinka.
Komentuoti:
-
Ten jo nereikia, nėra lakstančių, ypač vasarą, kai leidžiamas 130 km/h.Parašė abruo Rodyti pranešimąjei Vilnius-Kaunas neatsirado sektorinio matuoklio.
Komentuoti:
-
Bet įdomu, kad nuo Minsko pusės apribojimas prasideda tik jau gerokai pasibaigus lėtėjimo juostai: https://www.google.com/maps/@54.6529...8192?entry=ttuParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nes pastoviai kas nors neįsipaišo, nespėja persirikiuot prieš ir už tunelio. Na o viduriuke belieka suvienodint greitį
Taip kad šitas paaiškinimas netinka.
Visiškai sutinku. Dabartinės baudos tėra mokestis už leidimą važinėti greičiau. Bet jei Vilnius-Kaunas neatsirado sektorinio matuoklio, tai apie baudų pakėlimą kalbėti irgi nėra labai realu.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Visa mano paverkimo esmė yra ne tai, kad kažkam baudą įkalė už greičio viršyjimą. Paverkimo esmė yra tai, kad baudos už greičio viršyjimą yra tik lengvas pasipinigavimas, kuriam reikia minimaliai pastangų. Trikojai visiškai neprisideda prie saugumo keliuose, nes visi žino kur jie stovi ir kada stovi. Niekas net nesiruošia gerinti situacijos keliuose kai galima lengvai rinkti baudas už greičio viršyjimą. Naujausias baudų pakėlimas tai tik įrodo. Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį kartą per 5 metus - susimoku tą 20 eurų ir toliau skraidau. Jeigu jau kovoti su greičiu, tai bauda turi būti bauda, o ne mokestis. 20km/h viršyjimas mieste - 200 eurų, užmiestyje - 300 eurų, kaip minimum. Bet kai net ir padidintos baudos yra juokingos ir jų dydis tik palaiko pastovias įplaukas į biudžetą, daugiau nėra jokios kontrolės keliuose tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų atžvilgiu, tai chaosas ir yra.
Visos KET baudos turėtų būti pakeltos 10 kartų, o 10km/h tolerancija sumažinta iki 5 km/h.Paskutinis taisė abruo; 2024.02.06, 19:05.
Komentuoti:
-
Turbūt problemos.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąArtėjimas link žiedo, užmiesčio kelias. Vakarų Europoje turbūt su adekvatumu ir suvokimu problemos?
Komentuoti:
-
Tai apie tai ir kalba, pristato absurdiškų ženklų ir pratina pažeidinėti.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nu nereik nusiristi iki tokių absurdiškų pavyzdžių. Ar kada kas matė jog kažkas matuotų greitį degalinės teritorije, arba ten stovėtų trikojis? Jau realiai ir dabar galima būtų visus bausti, nes tikriausiai retas ten važiuoja mažiau nei 30 km/h.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Lėtinimai yra adekvatūs, tik kai kurie vairuotojai to nesuvokia.
Artėjimas link žiedo, užmiesčio kelias. Vakarų Europoje turbūt su adekvatumu ir suvokimu problemos?
Komentuoti:
-
Lėtinimai yra adekvatūs, tik kai kurie vairuotojai to nesuvokia.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiaip tai nenustebčiau kad problemą sudaro ištisai greičio lėtinimai.
1. Žmonės matydami neadekvačius lėtinimus, ima juos ignoruoti ir nebelėtina ten kur iš ties reiktų. Pvz Austrijoj jei jau ženklas lėtina, tai aišku kad ten kažkas yra. O pas mus vat šiaip., dėl viso pikto.
2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.
Tai kad kolkas jie išvis nebaudžiami ir daro ką nori.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJo jo, dar daugiau bauskim vairuotujus, nu nes ką gi lengviausia nubausti nesukant kiaušinių - vairuotojus.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: