Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    O dabar KET 135 punktą pažiūrėk.
    Vėlgi, nėra nei bausmės tokiam punktui, nei realių apibrėžimų kas yra per lėtai. Kur yra bausmė, pagal kurią baudžia šiuo punktu?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20231010_113448.png
Views:	247
Size:	80,9 kB
ID:	2081223
    Įdomus tas ANK punktas
    O dabar KET 135 punktą pažiūrėk.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Vakar A1 vėl apturėjau tą patį nuotykį. Eismas 130km/h ir kažkas pamatęs matuoklio ženklą kerta ant stabdžių iki ~ 100. Malonu ir saugu.
    Jeigu pagal tokius įrenginėtume viešąsias erdves, tai gyventume kaip durnyno minkštame kambaryje.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    135.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20231010_113448.png
Views:	247
Size:	80,9 kB
ID:	2081223
    Įdomus tas ANK punktas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Vakar A1 vėl apturėjau tą patį nuotykį. Eismas 130km/h ir kažkas pamatęs matuoklio ženklą kerta ant stabdžių iki ~ 100. Malonu ir saugu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    O kas yra "per mažas greitis"? Kur KET nurodo, kad privaloma važiuoti didžiausiu leistinu greičiu?
    135.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tai ket projektą turėtų pateikti Maalinauskas , kuris siūlo bausti už per mažą greitį, nors neaišku, kas tas per mažas greitis pagal jį. Arba pagrindinis forumo automarozas, palaikinęs tą pranešimą.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Vilniuje yra dvi kategorijos, kur leidžiamas maksimalus greitis iki 50 km/h, per mažas greitis < leidžiamas max greitis + 10 km/h. Kur maksimalus greitis nuo 70 km/h, per mažas greitis būtų kai važiuojama lėčiau nei max greitis + 20 km/h.
    O, jau pateikėte KET pakeitimų projektą ar dar tik teiksite?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    O kas yra "per mažas greitis"? Kur KET nurodo, kad privaloma važiuoti didžiausiu leistinu greičiu?
    Vilniuje yra dvi kategorijos, kur leidžiamas maksimalus greitis iki 50 km/h, per mažas greitis < leidžiamas max greitis + 10 km/h. Kur maksimalus greitis nuo 70 km/h, per mažas greitis būtų kai važiuojama lėčiau nei max greitis + 20 km/h.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Offtopic, bet sugalvojau ką daryti su lėtai besivelkančiais vidutinio matavimo ruožuose - įkalti baudą už per mažą greitį. Bent simbolinę, kad prisimintų KET ir nekeltų pavojaus aplinkiniems.
    O kas yra "per mažas greitis"? Kur KET nurodo, kad privaloma važiuoti didžiausiu leistinu greičiu?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    LRT trumpai. Vilniuje atsiras vidutinio greičio matuoklių – kuriose gatvėse jie fiksuos pažeidėjus?
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...uos-pazeidejus
    Offtopic, bet sugalvojau ką daryti su lėtai besivelkančiais vidutinio matavimo ruožuose - įkalti baudą už per mažą greitį. Bent simbolinę, kad prisimintų KET ir nekeltų pavojaus aplinkiniems.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Rodo, kad senamiestyje galima nusifotkinti dumpliniu fotoaparatu. Senovinis vaibas ir pan.
    Atkreipkit dėmesį į ženklo dydį. Mažesnis matomai net nenumatytas, nes nu ne senamiestyje greitį matuot

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Rodo, kad senamiestyje galima nusifotkinti dumpliniu fotoaparatu. Senovinis vaibas ir pan.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    O ką reiškia šitas? Ką jis čia ir kaip matuoja? Ar čia kilpinį eismą reguliuoja, bet savivaldybė lygtais negali skirti baudų už tai?
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	433
Size:	112,5 kB
ID:	2080918


    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Geležeku ramiai važiuot 120kmh nebebus galima. Vairuotojų genocidas!!

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    LRT trumpai. Vilniuje atsiras vidutinio greičio matuoklių – kuriose gatvėse jie fiksuos pažeidėjus?
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...uos-pazeidejus
    Stacionarūs vidutinio greičio matuokliai bus įrengti šiose vietose: Geležinio Vilko gatvės atkarpoje nuo Vingio parko viaduko iki tunelio po Seimu abiem judėjimo kryptimis (atkarpos po 1,8 km), Vakariniame aplinkkelyje ties Pilaitės prospektu (2,37 km) ir T. Narbuto gatvėje link Sėlių gatvės (1,33 km).
    Iki šiol ties Pilaitės pr. stovėjo vidutinio amžiaus matuoklis, kuris net TA nefiksuodavo. Gaunasi, kad keis jį? Šviežiai sumontavo ties Sėlių g., turbūt kalno viršuj statys analogišką ir juos abu apjungs programiškai?

    Kilnojamoji matuoklių sistemų ir matuoklių imitacijų vieta bus vis keičiama, jų preliminariai numatyta 60. <...>

    Taip pat išskirtos Konstitucijos pr. nuo Kalvarijų g. iki žiedinės sankryžos bei A. Goštauto g. tarp Žaliojo ir Baltojo tiltų atkarpos ir pažymėta, kad čia vidutinis greitis būtų matuojamas naktį. <...>

    Pasak G. Grubinsko, stacionarūs vidutinio greičio matuokliai bus sumontuoti iki kitų metų vasario pabaigos.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Savaitgalį praleidau nemažai laiko Lietuvos keliuose ir prisiminiau dar vieną su radarais susijusį dalyką, kuris mane visada erzindavo - dažnų vairuotojų nežinojimas kada baigiasi riboto greičio zona. Pamato vidutinio greičio ženklą, važiuoja kaip priklauso, tada pamato ženklą 70, sulėtina, pravažiuoja iki sankryžos (kur tas ženklas nustoja galioti) ir visvien važiuoja ant 70, nes gi "dėl viso pikto". Ir tada važiuojantys iš paskos pradeda jį lenkti (kas intensyviuose keliuose būna ne taip paprasta), keldami pavojų sau ir aplinkiniems. Ir vietomis tokių atsarguolių pasitaiko po pora per vieną vidutinio matavimo ruožą, t.y. tikrai ne pavieniai atvejai, kuriuos būtų galima ignoruoti.
    Kaip manote, ar yra kokių nors būdų tą spręsti? Aš matau nebent vieną - kas ~10 metų privalomai perlaikomas teorinis egzaminas, bet tą abejoju ar kada nors įves. Radarai juk turėtų didinti saugumą, o čia jie taip išeina kad jį mažina.
    Čia yra žanro klasika, visi lekiantys BNV tampa flegmomis, kurias visi lenka.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Tvarka, kad ženklas baigia galioti ties sankryža gali likti, kad išvengti nesusipratimų, bet ribojimų pradžią ir pabaigą reiktų visur nurodyti. Kas liečia greitį, visada baigus galioti pvz. 30 ar 70 greičiui, nurodyti standartinius greičius (50 - mieste, 90 - užmiestyje).

    Ženklus Pagr. kelias iš vis reiktų numatyti 0 dydžio kaip Senamiesčiuose, kad taip neišsišoktų aplinkoj.
    Išimtis šviesoforinės sankryžos, gali būti didesni ženklai, kad šviesoforo gembėje jis geriau matytųsi. Taip pat jei pagr. kelias keičia kryptį, arba jei įrengtas kartu su ženklu Žiedinė sankryža.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.02, 16:01.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Tai turbūt tam, kad nebūtų perteklinių ženklų.
    Būtų galima sumažinti ruožų su papildomais greičio ribojimais kiekį.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Jei tai yra taip paprasta, įdomu būtų sužinoti, kodėl taip dabar nėra daroma? Įdomu būtų išgirsti argumentaciją.
    Tai turbūt tam, kad nebūtų perteklinių ženklų. Ir taip yra Lietuvoje blogų tendencijų, kai ženklai dėliojami reikia nereikia, po to tame „triukšme“ lengva ir pasimesti/kažko nepamatyti.

    Komentuoti:

Working...
X