Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąVakar A1 vėl apturėjau tą patį nuotykį. Eismas 130km/h ir kažkas pamatęs matuoklio ženklą kerta ant stabdžių iki ~ 100. Malonu ir saugu.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
135.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;
Įdomus tas ANK punktas
Komentuoti:
-
Vakar A1 vėl apturėjau tą patį nuotykį. Eismas 130km/h ir kažkas pamatęs matuoklio ženklą kerta ant stabdžių iki ~ 100. Malonu ir saugu.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
O kas yra "per mažas greitis"? Kur KET nurodo, kad privaloma važiuoti didžiausiu leistinu greičiu?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai ket projektą turėtų pateikti Maalinauskas , kuris siūlo bausti už per mažą greitį, nors neaišku, kas tas per mažas greitis pagal jį. Arba pagrindinis forumo automarozas, palaikinęs tą pranešimą.
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Vilniuje yra dvi kategorijos, kur leidžiamas maksimalus greitis iki 50 km/h, per mažas greitis < leidžiamas max greitis + 10 km/h. Kur maksimalus greitis nuo 70 km/h, per mažas greitis būtų kai važiuojama lėčiau nei max greitis + 20 km/h.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
O kas yra "per mažas greitis"? Kur KET nurodo, kad privaloma važiuoti didžiausiu leistinu greičiu?
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Offtopic, bet sugalvojau ką daryti su lėtai besivelkančiais vidutinio matavimo ruožuose - įkalti baudą už per mažą greitį. Bent simbolinę, kad prisimintų KET ir nekeltų pavojaus aplinkiniems.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąLRT trumpai. Vilniuje atsiras vidutinio greičio matuoklių – kuriose gatvėse jie fiksuos pažeidėjus?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...uos-pazeidejus
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąRodo, kad senamiestyje galima nusifotkinti dumpliniu fotoaparatu. Senovinis vaibas ir pan.
Komentuoti:
-
Rodo, kad senamiestyje galima nusifotkinti dumpliniu fotoaparatu. Senovinis vaibas ir pan.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Geležeku ramiai važiuot 120kmh nebebus galima. Vairuotojų genocidas!!
- 13 patinka
Komentuoti:
-
LRT trumpai. Vilniuje atsiras vidutinio greičio matuoklių – kuriose gatvėse jie fiksuos pažeidėjus?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...uos-pazeidejus
Stacionarūs vidutinio greičio matuokliai bus įrengti šiose vietose: Geležinio Vilko gatvės atkarpoje nuo Vingio parko viaduko iki tunelio po Seimu abiem judėjimo kryptimis (atkarpos po 1,8 km), Vakariniame aplinkkelyje ties Pilaitės prospektu (2,37 km) ir T. Narbuto gatvėje link Sėlių gatvės (1,33 km).
Kilnojamoji matuoklių sistemų ir matuoklių imitacijų vieta bus vis keičiama, jų preliminariai numatyta 60. <...>
Taip pat išskirtos Konstitucijos pr. nuo Kalvarijų g. iki žiedinės sankryžos bei A. Goštauto g. tarp Žaliojo ir Baltojo tiltų atkarpos ir pažymėta, kad čia vidutinis greitis būtų matuojamas naktį. <...>
Pasak G. Grubinsko, stacionarūs vidutinio greičio matuokliai bus sumontuoti iki kitų metų vasario pabaigos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąSavaitgalį praleidau nemažai laiko Lietuvos keliuose ir prisiminiau dar vieną su radarais susijusį dalyką, kuris mane visada erzindavo - dažnų vairuotojų nežinojimas kada baigiasi riboto greičio zona. Pamato vidutinio greičio ženklą, važiuoja kaip priklauso, tada pamato ženklą 70, sulėtina, pravažiuoja iki sankryžos (kur tas ženklas nustoja galioti) ir visvien važiuoja ant 70, nes gi "dėl viso pikto". Ir tada važiuojantys iš paskos pradeda jį lenkti (kas intensyviuose keliuose būna ne taip paprasta), keldami pavojų sau ir aplinkiniems. Ir vietomis tokių atsarguolių pasitaiko po pora per vieną vidutinio matavimo ruožą, t.y. tikrai ne pavieniai atvejai, kuriuos būtų galima ignoruoti.
Kaip manote, ar yra kokių nors būdų tą spręsti? Aš matau nebent vieną - kas ~10 metų privalomai perlaikomas teorinis egzaminas, bet tą abejoju ar kada nors įves. Radarai juk turėtų didinti saugumą, o čia jie taip išeina kad jį mažina.
Komentuoti:
-
Tvarka, kad ženklas baigia galioti ties sankryža gali likti, kad išvengti nesusipratimų, bet ribojimų pradžią ir pabaigą reiktų visur nurodyti. Kas liečia greitį, visada baigus galioti pvz. 30 ar 70 greičiui, nurodyti standartinius greičius (50 - mieste, 90 - užmiestyje).
Ženklus Pagr. kelias iš vis reiktų numatyti 0 dydžio kaip Senamiesčiuose, kad taip neišsišoktų aplinkoj.
Išimtis šviesoforinės sankryžos, gali būti didesni ženklai, kad šviesoforo gembėje jis geriau matytųsi. Taip pat jei pagr. kelias keičia kryptį, arba jei įrengtas kartu su ženklu Žiedinė sankryža.Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.02, 16:01.
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąTai turbūt tam, kad nebūtų perteklinių ženklų.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Jei tai yra taip paprasta, įdomu būtų sužinoti, kodėl taip dabar nėra daroma? Įdomu būtų išgirsti argumentaciją.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: