Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Dėl to pačio, dėl ko nėra vidutinio greičio ruožo pabaigos žymėjimo - kad visi kuo ilgiau važiuotų kuo lėčiau...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Jei tai yra taip paprasta, įdomu būtų sužinoti, kodėl taip dabar nėra daroma? Įdomu būtų išgirsti argumentaciją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Uždėti ribojimo pabaigos ženklą?
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąKaip manote, ar yra kokių nors būdų tą spręsti?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Savaitgalį praleidau nemažai laiko Lietuvos keliuose ir prisiminiau dar vieną su radarais susijusį dalyką, kuris mane visada erzindavo - dažnų vairuotojų nežinojimas kada baigiasi riboto greičio zona. Pamato vidutinio greičio ženklą, važiuoja kaip priklauso, tada pamato ženklą 70, sulėtina, pravažiuoja iki sankryžos (kur tas ženklas nustoja galioti) ir visvien važiuoja ant 70, nes gi "dėl viso pikto". Ir tada važiuojantys iš paskos pradeda jį lenkti (kas intensyviuose keliuose būna ne taip paprasta), keldami pavojų sau ir aplinkiniems. Ir vietomis tokių atsarguolių pasitaiko po pora per vieną vidutinio matavimo ruožą, t.y. tikrai ne pavieniai atvejai, kuriuos būtų galima ignoruoti.
Kaip manote, ar yra kokių nors būdų tą spręsti? Aš matau nebent vieną - kas ~10 metų privalomai perlaikomas teorinis egzaminas, bet tą abejoju ar kada nors įves. Radarai juk turėtų didinti saugumą, o čia jie taip išeina kad jį mažina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvos automobilių kelių direkcijos eismo saugos ekspertė Indrė Žilakauskienė įvardino 4 pagrindinius saugos keliuose elementus, į kuriuos atsižvelgus galėtume sumažinti nelaimingų atsitikimų keliuose skaičių...
Kiekvienas vairuotojas turi būti įsitikinęs, kad jo automobilis yra techniškai tvarkingas, juo galima saugiai važinėti. Geriausias būdas tai padaryti – reguliariai atlikti techninę apžiūrą, keisti tepalus, o pastebėjus gedimus iškart atlikti visus būtinus remonto darbus.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...elyje-94678601
Aš ne ekspertas... kaip tepalų keitimas mažina nelaimingų atsitikimų skaičių? Gal kokia statistika yra?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Aš ne apie tai rašau. Kokia nauda iš jūsų keliamų klausimų? Nauda būtų, jei išsiaiškintumėte, kad jie neatitinka kažkokių standartų/rekomendacijų, arba kad standartai/rekomendacijos neatrodo logiški. Tada galima kažkokių veiksmų imtis. O kad čia keliat kažkokias atskiras situacijas - kas iš to?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Puiku, apie ką ir visa ir kalba. Aš tiesiog keliu klausimą ar pagrįstai kaišom ribojimo ženklus. Nei logika, nei taisyklėmis ar rekomendacijomis paremto atsakymo neišgirstu. Tad oponuojantis atsakymas - viskas ok su ženklu, lygiai tokios pat bevertis. Kyla klausimas ar Lietuvos reglamentai griežtesni už kitų ar čia toks lakstančių vairuotojų auklėjimo būdas? Jei iš 100 pravažiuojančių 90 kyla toks pat klausimas (nes yra dalis visai nemąstančių ) tai ko tada stebimės, kad to ženklo nieks nesilaiko. Atsakyk sąžiningai, jei kasdien ten važinėtum ar visados laikytumeisi šio ženklo?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nepažeidinėjantis ir nebaustas šiaip irgi skiriasi kai viskas daroma proto ribose..
Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.
Na taip, gal čia nuotraukos kampas buvo toks, kad atrodė siauresnis kelias, turbūt prasilenkia čia. Jūsų pirmoje nuorodoje matosi užstatytas matomumas ir dar puse kelio užstatyta
Prieš asfalto paklojimą turbūt niekas daugiau 30 ir nevažiavo nebent bepročiai nekenčiantis savo pakabos.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Na, bet kažkokia priežastis, kodėl ten pastatytas 30 ženklas vis tiek turi būti. Ar, sakote, šiaip sugalvojo ir įkalė, kad būtų kur trikojį pastatyti?
Aš vis tiek pasigendu iš jūsų normalesnio pasiaiškinimo, kokios yra ženklų statymo taisyklės/rekomendacijos ir tada jau atsižvelgiant į jas nagrinėti jūsų vis pateikiamas konkrečias situacijas, nes na, tiesiog pasakymas pažiūrėjus į streetview, kad ženklas nelogiškas, neturi jokios vertės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąĮ kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.
Aš vis tiek pasigendu iš jūsų normalesnio pasiaiškinimo, kokios yra ženklų statymo taisyklės/rekomendacijos ir tada jau atsižvelgiant į jas nagrinėti jūsų vis pateikiamas konkrečias situacijas, nes na, tiesiog pasakymas pažiūrėjus į streetview, kad ženklas nelogiškas, neturi jokios vertės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tikrai keista kai pats nepažeidinėjantis skatina ir gina tai darančius.
kelyje kur dvi lengvosios neprasilenks ir dar akivaizdžiai užstatytu matomumu? tikrai logiškas ženklas.
Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nu nuostabus talentas iš forumo posto pręsti apie žmogaus sugebėjimus. Turiu nuvilti, per 20 metų nei vieno KET pažeidimo, nei nuotykio su pasekmėmis kelyje. Tad rekomenduoju updeitą "krištoliniam rutuliui"
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
Komentuoti:
-
Turiu įtarimą, kad gali būti taikomasi kokios nors biurokratinės kliurkos, kad iš abejų pusių gatvės greitis turi būti vienodas.
Realiai link sankryžos tas 30 gal nemaišo, bet iš kitos pusės greitis galėtų būti 50 km/h.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šitas grynai kaip iš anekdoto „šefe, šiandien man 30 gimtadienis“.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
https://maps.app.goo.gl/YZX8tc4jSyTGmGvt7
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
visi ženklai yra reikalingi, turi paskirtį ir statomi ne šiaip sau, (bent jau užmiestyje tikrai).
o ten kur Predatorius rodo kad 180 laipsnių posūkyje leidžiama 100 kmh, tai įdomu kiek žmonių išvairuoja tokiu greičiu
Komentuoti:
Komentuoti: