Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Kaip ir darbuotojų šiais laikais, taip ir policininkai nesimėto, kad galėtum į gatves paleisti tūkstančiais patruliuoti.
-
Aš galvojau, kad tamstos Kelių direkcijos vadinimas Radarų direkcija yra trolinimas, pasirodo atvirkščiai.Parašė Romas Rodyti pranešimąAtsakau į bandymą patrolinti Lietuvos tiltų temoje
Aišku - kai užsiima tuo, kas jums patinka, vadinate Kelių, kai ne - Radarų. Bet trolinu pasirodo aš.Dėl to LAKD galima vadinti ir Kelių direkcija, ypač kai ji kartais stengiasi, pvz., įdeda gražias tilto nuotraukas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
LAKD greičio kontrolės priemonių žemėlapių pokyčiai
1. Straipsnis apie LAKD planus 2023-iesiems
LRT.lt 2022.11.27
Nuo kelio Vilnius–Utena iki šimtų naujų matuoklių pažeidėjams fiksuoti: Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus
Žemėlapis 2023.02.05 d.

https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23
2. Paskelbtas konkursas 50 porų sektorinių radarų
Delfi. lt 2023.08.02
Vairuotojų laukia daugiau nei pusšimtis naujų greičio matuoklių: pirmą kartą jie pradės veikti ir pagrindinėje magistralėje
Buvo ir radarų žemėlapis su planuojamais ruoais
Panašus radarų žemėlapis su planuojamais radarų ruožais buvo ir LAKD puslapyje iki 2023 m. Kalėdų

https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...aleje-94091975
3. Pristabdoma radarų plėtra
TV3.lt 2023.12.13
Po kilusios audros stabdomi ilgai planuoti pokyčiai
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...yciai-n1277398
Dabartinis LAKD radarų žemėlpis

https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23
Komentuoti:
-
Atsakau į bandymą patrolinti Lietuvos tiltų temoje
Parašė Romas Rodyti pranešimąGraži Krunos tilto nuotrauka. Kai nori, ir kelių direkcija gali pasitengti
LAKD 2024.02.02 Ties Kaunu prasidės tilto per Kruną remontasKol LAKD statė radarus - net prieš remontuojamus tiltus, kelių būklė Lietuvoje toliau blogėjo, o tiltai byrėjoParašė digital Rodyti pranešimąKodėl ne radarų [direkcija]?

Žemėlapio pagrindas (2023.02.05 būklė): https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23
Tiltų būklė

Kelių būklė

Todėl LAKD kartais buvo labiau panaši ne į Kelių , o į Radarų direkciją
Tačiau kai kas pasikeitė.
2023 metais LAKD buvo užsimojusi pastatyti dar 50 sektorinių radarų porų.
15min.lt 2023.08.02
LAKD pranešė, kiek naujų greičio matuoklių pastatys 2023-2024 metais
Po kritikos LAKD atsisakė planų ir nutraukį radarų2023-2024 m. Lietuvos keliuose planuojama įrengti 6 momentinio greičio matuoklius ir 54 vidutinio greičio matavimo sistemas, pradedant nuo avaringiausių, daugiausia gyvybių nusinešančių vietų
https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2095120#_
CVPP 2023-12-16
Skelbimas apie sutarties skyrimą
Pirkimo vykdytojas: AB Lietuvos automobilių kelių direkcija
Vidutinio greičio matavimo sistemų įrengimas, III etapas
Pirkimo numeris: 678121 Skelbimo kodas: 2023-653396
Apie tai buvo ir pranešimas spaudaiV dalis: Sutarties skyrimas Sutartis/pirkimo dalis skiriama: NE
V.1) Informacija apie neskirtas sutartis. Kitos priežastys (pirkimo procedūra nutraukta)
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-653396
LAKD: nauji greičio matuokliai šalyje kol kas statomi nebus
Dėl to LAKD galima vadinti ir Kelių direkcija, ypač kai ji kartais stengiasi, pvz., įdeda gražias tilto nuotraukas.Valstybinės reikšmės keliuose iki kitų metų pabaigos buvo numatyta papildomai įrengti 50 momentinių greičio matuoklių bei greičio matavimo sistemų. Vis tik, Kelių direkcija priėmė sprendimą nutraukti planuotą pirkimą, metodiką pakartotinai peržiūrėti, įvertinti ir atnaujinti pagal naujausią nelaimių keliuose statistiką
https://lakd.lt/naujienos/naujienos-...-statomi-nebus
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Reikia. Norint kad būtų nubaustas bent koks reikšmingas pažeidėjų skaičius reikia. Todėl patruliai ir yra daug mažiau praktiškesnė priemonė.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
100x nereikia. Užpildžius reikalingus etatus turėtų atsilaisvint pakankamai laiko, kad būtų laiko ir patruliuoti, ne tik važinėt į iškvietimus. Ir kiek man teko matyt - neignoruoja. Net ir negražaus elgesio su dviratininkais netoleravo.
Komentuoti:
-
100x nereikia. Užpildžius reikalingus etatus turėtų atsilaisvint pakankamai laiko, kad būtų laiko ir patruliuoti, ne tik važinėt į iškvietimus. Ir kiek man teko matyt - neignoruoja. Net ir negražaus elgesio su dviratininkais netoleravo.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Norint turėti realia galimybę, kad būtų ne tik pastebėta, bet nubaustą, tai reikėtu didinti patrulių skaičių kokiu 100 kartų ir juos visus perauklėti kad ne, chuliganiško vairavimo ignoruoti nereikia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Norint turėti realia galimybę, kad būtų ne tik pastebėta, bet nubaustą, tai reikėtu didinti patrulių skaičių kokiu 100 kartų ir juos visus perauklėti kad ne, chuliganiško vairavimo ignoruoti nereikia.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nereikia 24/7. Reikia realios galimybės, kad tai gali būti pastebėta. Yra tekę matyt atvejų kai įjungia diskoteką panašais atvejais. Tiesiog tikimybė per maža su esamu patrulių kiekiu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gavus briedį nepadės važiavimas autostradoje 90 km/h, o dar lėčiau tikrai trukdysi eismui ir kelsi avarines situacijas. Taip kad sprendimas yra tvoros ir žvėrių tiltai. O kai priosmaigstai visą kelią įspėjamųjų ženklų kad tik nusikratyt atsakomybės už nesprendimą, pasieki jog žmonės nustoja į tuos ženklus reaguoti ir kuomet yra tikrai vieta kur dėl kelių dierekcijos įdiotų padaryta žvėrių perėja, bet be tilto (tvoros tarpas ties Širvintais kuris sukoncentruoja žvėriu perbėgimus) nebeturi kokio ženklo dėti, kad žmonės reguotu.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nu tai yra sureguliuota. Maksimalus leistinas (ne privalomas) greitis yra X. Jei tokiu greičiu važiuoti nėra saugu (tamsu, lyja, sninga, ledas, briedžiai ar dar milijonas priežasčių), vairuotojas turėtų rinktis greitį, kuris sumažintų tikimybę sudalyvauti natūralioje atrankoje.
Jei vairuotojas renkasi natūralią atranką - ką gi, gyvename laisvoje šalyje, beveik visi pasirinkimai gerbtini. Svarbu, kad natūralios atrankos procese nenukentėtų kiti žmonės.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Nereikia 24/7. Reikia realios galimybės, kad tai gali būti pastebėta. Yra tekę matyt atvejų kai įjungia diskoteką panašais atvejais. Tiesiog tikimybė per maža su esamu patrulių kiekiu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vat būtent kad patrulis nėra geriausia, nes nei jis patruliuos tą sankrižą 24/7, nei jis įjungs diskoteką tokiu atveju.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vat būtent kad patrulis nėra geriausia, nes nei jis patruliuos tą sankrižą 24/7, nei jis įjungs diskoteką tokiu atveju.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geriausia yra nežymėtas patrulis kai niekad nežinai kur įsijungs diskoteka. Ir žmogaus akis tokius atvejus gali pastebėt daug geriau nei bet koks algoritmas.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pradžiai gerai būtų kiekvienoje sankryžoje/kelių susikirtime. Ypač jeigu tikslas yra chuliganiško vairavimo gaudymas.
čia tik Vilniumi apsiribojate ar fantazija bando aprėpti visas Lietuvos sankryžas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geriausia yra nežymėtas patrulis kai niekad nežinai kur įsijungs diskoteka. Ir žmogaus akis tokius atvejus gali pastebėt daug geriau nei bet koks algoritmas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kas geriau, tokį atvejį užfiksuojanti kamera ar kartą į 2 mėnesius pro tą sankryžą pravažiuojantis patrulis?
Komentuoti:
-
Tai kas geriau, tokį atvejį užfiksuojanti kamera ar kartą į 2 mėnesius pro tą sankryžą pravažiuojantis patrulis?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl ne apie kamščius? Kamščiuose n+k situacijų būna.
Bent man atrodo, kad yra didelis skirtumas tarp įlindimo abiejų pusių sutarimu nors ir ant ribos atstumu ir netikėto įlindimo didesniu atstumu. Pvz kai riedu link šviesoforo pasiskaičiavęs kada sustosiu, iš toli atskrenda, mane apvažiuoja, užlenda ir tenka netikėtai stabdyt.
Komentuoti:
-
Kodėl ne apie kamščius? Kamščiuose n+k situacijų būna.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Atstumas rikiuojantis nėra svarbus saugumui? Nu jau nejuokaukit. Čia gi ne apie kanščio situaciją kalbame, nors ten irgi tenka matyti nardančių. Beje todėl ir paminėjau kad galutinį klipą peržiūrės pareigūnas, jis galės atmesti false-positive atvejus
Bent man atrodo, kad yra didelis skirtumas tarp įlindimo abiejų pusių sutarimu nors ir ant ribos atstumu ir netikėto įlindimo didesniu atstumu. Pvz kai riedu link šviesoforo pasiskaičiavęs kada sustosiu, iš toli atskrenda, mane apvažiuoja, užlenda ir tenka netikėtai stabdyt.
Komentuoti:
-
Atstumas rikiuojantis nėra svarbus saugumui? Nu jau nejuokaukit. Čia gi ne apie kanščio situaciją kalbame, nors ten irgi tenka matyti nardančių. Beje todėl ir paminėjau kad galutinį klipą peržiūrės pareigūnas, jis galės atmesti false-positive atvejusParašė mantasm Rodyti pranešimą
Atstumas nėra svarbu. Lėtai riedant prie šviesoforo galima ir labai mažu atstumu įleist norintįjį persirikiuoti. Bet esmė, kad būtų įleidžiama kai įleidžiančiam patogu (nors ir su mažu tarpu), o ne naglai netikėtai lendama.
Komentuoti:
-
Atstumas nėra svarbu. Lėtai riedant prie šviesoforo galima ir labai mažu atstumu įleist norintįjį persirikiuoti. Bet esmė, kad būtų įleidžiama kai įleidžiančiam patogu (nors ir su mažu tarpu), o ne naglai netikėtai lendama.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne kiekis svarbus, o kokiu atstumu tai daroma. T.y. ar yra keliamas pavojus priešpriešiniam susidūrimui, ar yra rikiuojamasi nesaugiu atstumu ir pan.
Komentuoti:
-
Ne kiekis svarbus, o kokiu atstumu tai daroma. T.y. ar yra keliamas pavojus priešpriešiniam susidūrimui, ar yra rikiuojamasi nesaugiu atstumu ir pan.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Koks kiekis persirikiavimų ar lenkimų jau nelegalu tokiam algoritmui?
Komentuoti:
-
Koks kiekis persirikiavimų ar lenkimų jau nelegalu tokiam algoritmui?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vizualiai galim matyti kokiu atstumu nardo. Ypač kai užmiestyje yra atstumo matuokliai (stulpeliai kas 100m) pagal kuriuos galima išskaičiuoti atstumą video. Čia aišku reikia algoritmo kuris atpažįsta ir tada tik relevant klipus peržiūri gyvas pareigūnas.
Komentuoti:
-
Vizualiai galim matyti kokiu atstumu nardo. Ypač kai užmiestyje yra atstumo matuokliai (stulpeliai kas 100m) pagal kuriuos galima išskaičiuoti atstumą video. Čia aišku reikia algoritmo kuris atpažįsta ir tada tik relevant klipus peržiūri gyvas pareigūnas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtų įdomu kaip tos kameros sugaudytų, sakykim, nardančius tarp eilių
Ir dar iš tolo 
Komentuoti:
-
Būtų įdomu kaip tos kameros sugaudytų, sakykim, nardančius tarp eiliųParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pradžiai gerai būtų kiekvienoje sankryžoje/kelių susikirtime. Ypač jeigu tikslas yra chuliganiško vairavimo gaudymas.
Ir dar iš tolo
Komentuoti:
Komentuoti: