Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Jei tai yra taip paprasta, įdomu būtų sužinoti, kodėl taip dabar nėra daroma? Įdomu būtų išgirsti argumentaciją.
    GOST'as to nenumatė.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Dėl to pačio, dėl ko nėra vidutinio greičio ruožo pabaigos žymėjimo - kad visi kuo ilgiau važiuotų kuo lėčiau...
    Jei tai tiesa, tai ir bus ta situacija apie kurią kalbėjo dalis forumiečių - greičio matuokliai dėl greičio matuoklių. Dzin, kad saugumo nepadidina o kaip tik sumažina.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Jei tai yra taip paprasta, įdomu būtų sužinoti, kodėl taip dabar nėra daroma? Įdomu būtų išgirsti argumentaciją.
    Dėl to pačio, dėl ko nėra vidutinio greičio ruožo pabaigos žymėjimo - kad visi kuo ilgiau važiuotų kuo lėčiau...

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Uždėti ribojimo pabaigos ženklą?
    Jei tai yra taip paprasta, įdomu būtų sužinoti, kodėl taip dabar nėra daroma? Įdomu būtų išgirsti argumentaciją.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Kaip manote, ar yra kokių nors būdų tą spręsti?
    Uždėti ribojimo pabaigos ženklą?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Savaitgalį praleidau nemažai laiko Lietuvos keliuose ir prisiminiau dar vieną su radarais susijusį dalyką, kuris mane visada erzindavo - dažnų vairuotojų nežinojimas kada baigiasi riboto greičio zona. Pamato vidutinio greičio ženklą, važiuoja kaip priklauso, tada pamato ženklą 70, sulėtina, pravažiuoja iki sankryžos (kur tas ženklas nustoja galioti) ir visvien važiuoja ant 70, nes gi "dėl viso pikto". Ir tada važiuojantys iš paskos pradeda jį lenkti (kas intensyviuose keliuose būna ne taip paprasta), keldami pavojų sau ir aplinkiniems. Ir vietomis tokių atsarguolių pasitaiko po pora per vieną vidutinio matavimo ruožą, t.y. tikrai ne pavieniai atvejai, kuriuos būtų galima ignoruoti.
    Kaip manote, ar yra kokių nors būdų tą spręsti? Aš matau nebent vieną - kas ~10 metų privalomai perlaikomas teorinis egzaminas, bet tą abejoju ar kada nors įves. Radarai juk turėtų didinti saugumą, o čia jie taip išeina kad jį mažina.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Lietuvos automobilių kelių direkcijos eismo saugos ekspertė Indrė Žilakauskienė įvardino 4 pagrindinius saugos keliuose elementus, į kuriuos atsižvelgus galėtume sumažinti nelaimingų atsitikimų keliuose skaičių...

    Kiekvienas vairuotojas turi būti įsitikinęs, kad jo automobilis yra techniškai tvarkingas, juo galima saugiai važinėti. Geriausias būdas tai padaryti – reguliariai atlikti techninę apžiūrą, keisti tepalus, o pastebėjus gedimus iškart atlikti visus būtinus remonto darbus.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...elyje-94678601

    Aš ne ekspertas... kaip tepalų keitimas mažina nelaimingų atsitikimų skaičių? Gal kokia statistika yra?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kol buvo neasfaltuota, "30" nebuvo

    https://maps.app.goo.gl/YZX8tc4jSyTGmGvt7
    Įtariu bus elementari istorija, kad įmonė pasiprašė ženklo dėl dulkių, po to užsiasfaltavo, o ženklo nebelietė

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Aš ne apie tai rašau. Kokia nauda iš jūsų keliamų klausimų? Nauda būtų, jei išsiaiškintumėte, kad jie neatitinka kažkokių standartų/rekomendacijų, arba kad standartai/rekomendacijos neatrodo logiški. Tada galima kažkokių veiksmų imtis. O kad čia keliat kažkokias atskiras situacijas - kas iš to?
    Na tam manau, kad ir yra šis forumas kur galima išsidiskutuoti, gal yra protingesnių, žinančių daugiau konkrečiais klausimais. Išgirsti kitų nuomones ir tik tada kažko imtis. Įmečiau pora konkrečių atvejų kur man atrodo keistai... matau, kad daugeliui viskas tinka ir patinka. Na tiek tos važinėsim taip kaip atrodo saugu skaitant kelią, o ne "kai kuriuos" ženklus ir nekeliant pavojaus aplinkiniams.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Puiku, apie ką ir visa ir kalba. Aš tiesiog keliu klausimą ar pagrįstai kaišom ribojimo ženklus. Nei logika, nei taisyklėmis ar rekomendacijomis paremto atsakymo neišgirstu. Tad oponuojantis atsakymas - viskas ok su ženklu, lygiai tokios pat bevertis. Kyla klausimas ar Lietuvos reglamentai griežtesni už kitų ar čia toks lakstančių vairuotojų auklėjimo būdas? Jei iš 100 pravažiuojančių 90 kyla toks pat klausimas (nes yra dalis visai nemąstančių ) tai ko tada stebimės, kad to ženklo nieks nesilaiko. Atsakyk sąžiningai, jei kasdien ten važinėtum ar visados laikytumeisi šio ženklo?
    Aš ne apie tai rašau. Kokia nauda iš jūsų keliamų klausimų? Nauda būtų, jei išsiaiškintumėte, kad jie neatitinka kažkokių standartų/rekomendacijų, arba kad standartai/rekomendacijos neatrodo logiški. Tada galima kažkokių veiksmų imtis. O kad čia keliat kažkokias atskiras situacijas - kas iš to?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nepažeidinėjantis ir nebaustas šiaip irgi skiriasi kai viskas daroma proto ribose..

    Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.
    Na jūs apie save rašėte kad nepažeidinėjantis esate, tai taip ir pavadinau. Ar sakote kad pažeidinėjate, tiesiog esate nebaudžiamas?

    Na taip, gal čia nuotraukos kampas buvo toks, kad atrodė siauresnis kelias, turbūt prasilenkia čia. Jūsų pirmoje nuorodoje matosi užstatytas matomumas ir dar puse kelio užstatyta

    Prieš asfalto paklojimą turbūt niekas daugiau 30 ir nevažiavo nebent bepročiai nekenčiantis savo pakabos.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Na, bet kažkokia priežastis, kodėl ten pastatytas 30 ženklas vis tiek turi būti. Ar, sakote, šiaip sugalvojo ir įkalė, kad būtų kur trikojį pastatyti?
    Aš vis tiek pasigendu iš jūsų normalesnio pasiaiškinimo, kokios yra ženklų statymo taisyklės/rekomendacijos ir tada jau atsižvelgiant į jas nagrinėti jūsų vis pateikiamas konkrečias situacijas, nes na, tiesiog pasakymas pažiūrėjus į streetview, kad ženklas nelogiškas, neturi jokios vertės.
    Puiku, apie ką ir visa ir kalba. Aš tiesiog keliu klausimą ar pagrįstai kaišom ribojimo ženklus. Nei logika, nei taisyklėmis ar rekomendacijomis paremto atsakymo neišgirstu. Tad oponuojantis atsakymas - viskas ok su ženklu, lygiai tokios pat bevertis. Kyla klausimas ar Lietuvos reglamentai griežtesni už kitų ar čia toks lakstančių vairuotojų auklėjimo būdas? Jei iš 100 pravažiuojančių 90 kyla toks pat klausimas (nes yra dalis visai nemąstančių ) tai ko tada stebimės, kad to ženklo nieks nesilaiko. Atsakyk sąžiningai, jei kasdien ten važinėtum ar visados laikytumeisi šio ženklo?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.
    Na, bet kažkokia priežastis, kodėl ten pastatytas 30 ženklas vis tiek turi būti. Ar, sakote, šiaip sugalvojo ir įkalė, kad būtų kur trikojį pastatyti?
    Aš vis tiek pasigendu iš jūsų normalesnio pasiaiškinimo, kokios yra ženklų statymo taisyklės/rekomendacijos ir tada jau atsižvelgiant į jas nagrinėti jūsų vis pateikiamas konkrečias situacijas, nes na, tiesiog pasakymas pažiūrėjus į streetview, kad ženklas nelogiškas, neturi jokios vertės.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tikrai keista kai pats nepažeidinėjantis skatina ir gina tai darančius.


    kelyje kur dvi lengvosios neprasilenks ir dar akivaizdžiai užstatytu matomumu? tikrai logiškas ženklas.
    Nepažeidinėjantis ir nebaustas šiaip irgi skiriasi kai viskas daroma proto ribose..

    Į kurią vietą užstatytas matomumas? Kur neprasilenkia lengvosios? 6 metrų pločio kelyje? K. Naruševičiaus g. – „Google“ žemėlapiai kelio plotis nesikeičia: į kairę 30 i dešinę 50? prieš asfaltą paklojimą apskritai buvo 70.. jei čia taip viskas logiška... tai gal ir radarą pridėkim, juk ten nieks nesilaiko apribojimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nu nuostabus talentas iš forumo posto pręsti apie žmogaus sugebėjimus. Turiu nuvilti, per 20 metų nei vieno KET pažeidimo, nei nuotykio su pasekmėmis kelyje. Tad rekomenduoju updeitą "krištoliniam rutuliui"
    Tikrai keista kai pats nepažeidinėjantis skatina ir gina tai darančius.
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
    kelyje kur dvi lengvosios neprasilenks ir dar akivaizdžiai užstatytu matomumu? tikrai logiškas ženklas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Turiu įtarimą, kad gali būti taikomasi kokios nors biurokratinės kliurkos, kad iš abejų pusių gatvės greitis turi būti vienodas.
    Realiai link sankryžos tas 30 gal nemaišo, bet iš kitos pusės greitis galėtų būti 50 km/h.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šitas grynai kaip iš anekdoto „šefe, šiandien man 30 gimtadienis“.
    gal kas norit garaže pasikabinti porą „30“ ženklų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
    Šitas grynai kaip iš anekdoto „šefe, šiandien man 30 gimtadienis“.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?
    Kol buvo neasfaltuota, "30" nebuvo

    https://maps.app.goo.gl/YZX8tc4jSyTGmGvt7

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    visi ženklai yra reikalingi, turi paskirtį ir statomi ne šiaip sau, (bent jau užmiestyje tikrai).

    o ten kur Predatorius rodo kad 180 laipsnių posūkyje leidžiama 100 kmh, tai įdomu kiek žmonių išvairuoja tokiu greičiu
    Šiaip tai yra tiesiog leidžiamas greitis...ar kas liepia 100 spaust? prieš žiedus pas mus irgi 50 būna.. ar irgi bandai tokiu greičiu įveikti kaip riboja?

    Komentuoti:

Working...
X