Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Na taip, pas mus taisyklė ne +10 galima, o +10 minimaliai. Viskas iki tiek – ir daugeliu atvejų esi „eismo stabdys“ ir už tavęs formuosis kolona. Pas mus norma yra svyruoti tarp +10 ir +20. Kai kuriose vietose – ir iki +30 ar net +40. Pvz., pilna „gyvenamųjų zonų“ su lygiu asfaltu, plačiomis, tiesiomis juostomis ir šiaip visa infrastruktūra, kuri tarsi nurodo, kad važiuoti ten 60 km/h yra priimtina.
    Ne "pas mus", o Vilniuje. Niekur kitur LT tokio nevaldomo lakstymo nėra. Nors imho ir Vilniuje padėtis kažkiek pagerėjusi. Tarkim, kai paskutinį kartą važiavau į Ikea net nustebau, kad srauto greitis nebe 120 km/h, o gal tik 100.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Man atrodo kai kurie forumiečiai pametė priežasties - pasekmės ryšį. Kelionės automobiliu beveik visais atvejais (išskyrus turistines pažintines keliones) yra prarastas laikas. Dauguma žmonių tą laiką, praleidžiamą automobilyje taip ir vertina (išskyrus tuos kelis lėtaeigius forumiečius).
    Visa visuma priemonių, kurioms valstybė ir žmonės leidžia pinigus yra skirtos užtikrinti maksimaliai greitas keliones. SAUGIAS. Visos išlaidos keliams, greitėjimo/lėtėjimo juostoms, 2 lygių sankryžoms, automobilio saugumo sistemoms ir pan. yra skirtos būtent tam tikslui - per trumpiausią laiką iš taško A pasiekti tašką B. SAUGIAI. LEISTINU GREIČIU. MAKSIMALIAI GREITAI.
    Žmonės, kurie sako, kad aš važiuoju lėčiau, ir dėl to esu saugesnis nei kiti eismo dalyviai, yra teisūs, bet tik savo pozicijai. Eismo saugesniu tai nedaro, jei kiti dalyviai bando važiuoti maksimaliu greičiu (leistinu ar saugiu toms sąlygoms).
    Išvažiuodamas į kelius tu įsipareigoji, kad turi tam tikrą kvalifikaciją ir gebėjimus. Jei jautiesi nekaip, tai gal važiuok vietiniais keliais, o ne autostrada. Pasiteisinimas, kad mano būklė neleidžia man važiuoti panašiu greičiu į srauto greitį, važiuoju lėtai, ir esu dėl to saugesnis už kitus, skamba mažų mažiausiai arogantiškai. Su tokia pozicija greitai pradėsim kaip amišai važinėti žole varomomis transporto priemonėmis. Saugiai. Lėtai. Ekologiškai.
    Tavo pamąstymai daugiau mažiau galioja magistralėse, kur saugus greitis neretai, priklausomai nuo paties automobilio savybių, yra didesnis nei leistinas. Krašto keliuose saugus greitis jau labai dažnai yra mažesnis už leistiną. Ir jau visiškai netinka toks aiškinimas gyvenvietėms, kur saugumas (visų eismo dalyvių, bet ypač – pažeidžiamiausių) privalo dominuoti visose diskusijose ir, atitinkamai, planavime. Lietuvoje šito vis dar labai ir labai trūksta.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Gal pirmąjį teiginį " sraigės lenkimas trukdo eismo saugumui" galėtum argumentuoti kokioje furų vairuotojų aikštelėje? Turbūt nemenką "pamoką" pravestų.
    Aha, fūru aikštelės gyventojai - tikri eismo saugumo specialistai.
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    O jūs kaip lėčiau be priežasties važiuojantis, provokuojate juos lenkti. Matote, žmonės įprastai taupo savo laiką - perka internetu su pristatymu į namus, apvažiuoja kamščius, atsistoja į trumpesnę eilę parduotuvėje ir pan. Ir tai yra normalu - yra daug prasmingesnės veiklos nei vilktis iš paskos dėl to, kad kažkoks žioplys nesugeba atsišviežinti KET žinių.
    Nieko aš neprovokuoju. Važiuoju saugiu greičiu, o jeigu kažkokiam marozui nelaiko nervai tai čia yra jo beda.
    Apvažiuojantiems kamščius per stovėjimo aikšteles ar A juostas išvis reises reikia atimti, Gal tada mažiau bepročių kelyje būtų.


    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Pavojų kelia ir tie kurie važiuoja greičiau nei derėtų, ir tie kurie važiuoja per lėtai. Ir mano cituotas KET punktas tą aiškiai įrodo. Dar kartą, kalbu ne apie važiavimą lėčiau dėl objektyvių priežasčių, o dėl to kad nesi atsišviežinęs KET žinių ir nežinai, kad greičio ribojimo ženklas čia jau nustojo galioti.
    Ne, važiuojantys lėčiau nekelia pavojaus.

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Kai nėra ką pasakyti į temą, prasideda suvedimas į absurdą - niekas nekalba apie greičio viršijimą. Specialiai dėl jūsų įrašiau tokį sakinį savo komentare.
    Pamiršote pacituoti tą vietą kur jūs teigėte kad saugus greitis yra viršijant ribą nes taip srautas važiuoja.

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Tuomet tokiam pradedančiam ne vieta kelyje, kur vyksta realus eismas. Nes pratesiant analogiją, pradedančiąjam gali būti per sunku manevruoti eisme, laiku žiūrėti į veidrodėlius, išlaikyti mašiną eismo juostoje nesiblaškant, parkuotis aikštelėse ir pan. Tai kas dabar turi prie ko taikytis, dauguma prie tų kelių besimokančių ar tie besimokantys prie daugumos?
    Jūs turite taikytis prie pradedančiojo. Nes taip yra tiesiog daug saugiau.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Man atrodo kai kurie forumiečiai pametė priežasties - pasekmės ryšį. Kelionės automobiliu beveik visais atvejais (išskyrus turistines pažintines keliones) yra prarastas laikas. Dauguma žmonių tą laiką, praleidžiamą automobilyje taip ir vertina (išskyrus tuos kelis lėtaeigius forumiečius).
    Visa visuma priemonių, kurioms valstybė ir žmonės leidžia pinigus yra skirtos užtikrinti maksimaliai greitas keliones. SAUGIAS. Visos išlaidos keliams, greitėjimo/lėtėjimo juostoms, 2 lygių sankryžoms, automobilio saugumo sistemoms ir pan. yra skirtos būtent tam tikslui - per trumpiausią laiką iš taško A pasiekti tašką B. SAUGIAI. LEISTINU GREIČIU. MAKSIMALIAI GREITAI.
    Žmonės, kurie sako, kad aš važiuoju lėčiau, ir dėl to esu saugesnis nei kiti eismo dalyviai, yra teisūs, bet tik savo pozicijai. Eismo saugesniu tai nedaro, jei kiti dalyviai bando važiuoti maksimaliu greičiu (leistinu ar saugiu toms sąlygoms).
    Išvažiuodamas į kelius tu įsipareigoji, kad turi tam tikrą kvalifikaciją ir gebėjimus. Jei jautiesi nekaip, tai gal važiuok vietiniais keliais, o ne autostrada. Pasiteisinimas, kad mano būklė neleidžia man važiuoti panašiu greičiu į srauto greitį, važiuoju lėtai, ir esu dėl to saugesnis už kitus, skamba mažų mažiausiai arogantiškai. Su tokia pozicija greitai pradėsim kaip amišai važinėti žole varomomis transporto priemonėmis. Saugiai. Lėtai. Ekologiškai.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Gal nustok, nes aiškiai rišlios minties nesurezgi.
    Tai ar apie miegančias sraiges, ar apie greičio ribojimus/matuoklius kalba?
    Gal labiau susikaupk ir sek kokį komentarą replikuoju laukiu "rišlių minčių" į temą.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Čia apie kokį greičio viršijimą eina kalba? +10? Ta taisyklė kad iki 10 „galima“ iš dalies ir yra tam, jog nereiktų žiūrėti į spidometrą pastoviai. Na bet visada stengtis važiuoti +10 yra durna, ypač mieste, kur toks greitis kelia daug didesnį pavojų pėstiesiems, o kelionės trukmė vis tiek priklauso nuo šviesoforų, o ne nuo greičio. Nuo pat vairavimo pažymėjimo didžiausias „viršijimas“ kokį darau yra +9. Bet ir tai dažniausiai tie +9 būna ne realiu greičiu, o spidometriniu, kas realiai reiškia ~55 mieste, o kadangi paklaida yra procentinė, tai užmiestyje dar mažesnis viršijimas. Ir kažkaip problemų nebūna, aišku retkarčiais pasitaiko neadekvatų.
    Gal kada pasiseks nufilmuoti su registratoriumi kaip toks lenkėjas pasiima Darvino apdovanojimą iš sunkvežimio
    Na taip, pas mus taisyklė ne +10 galima, o +10 minimaliai. Viskas iki tiek – ir daugeliu atvejų esi „eismo stabdys“ ir už tavęs formuosis kolona. Pas mus norma yra svyruoti tarp +10 ir +20. Kai kuriose vietose – ir iki +30 ar net +40. Pvz., pilna „gyvenamųjų zonų“ su lygiu asfaltu, plačiomis, tiesiomis juostomis ir šiaip visa infrastruktūra, kuri tarsi nurodo, kad važiuoti ten 60 km/h yra priimtina.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    O šiaip mokantis vairuoti ir laikant egzaminus, tai dabar pagalvojus, truputį juokingas buvo tas nuolatinis žiūrėjimas į spidometrą, nes viršyti kaip ir negali, bet jeigu važiuoji keliais km/h mažiau nei limitas, tai jau instruktorius šaukdavo, kad stabdau eismą.
    Tiesiog nepasisekė su instruktoriumi

    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Kol nevairuodavau, tokiuose dalykuose buvau visiškai žalias ir naivus kaip mažas vaikas, tai nežinojau, kad nuolatinis greičio viršijimas yra ne tik norma, bet ir pageidavimas ar kažkokia paprotinė teisė, praktikoje viršesnė už rašytinę. Kaip pradedančiam mokytis vairuoti, buvo šiokia tokia netikėta akistata su mūsų šalies gyvenimo tikrove.
    Čia apie kokį greičio viršijimą eina kalba? +10? Ta taisyklė kad iki 10 „galima“ iš dalies ir yra tam, jog nereiktų žiūrėti į spidometrą pastoviai. Na bet visada stengtis važiuoti +10 yra durna, ypač mieste, kur toks greitis kelia daug didesnį pavojų pėstiesiems, o kelionės trukmė vis tiek priklauso nuo šviesoforų, o ne nuo greičio. Nuo pat vairavimo pažymėjimo didžiausias „viršijimas“ kokį darau yra +9. Bet ir tai dažniausiai tie +9 būna ne realiu greičiu, o spidometriniu, kas realiai reiškia ~55 mieste, o kadangi paklaida yra procentinė, tai užmiestyje dar mažesnis viršijimas. Ir kažkaip problemų nebūna, aišku retkarčiais pasitaiko neadekvatų.
    Gal kada pasiseks nufilmuoti su registratoriumi kaip toks lenkėjas pasiima Darvino apdovanojimą iš sunkvežimio

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Galimas dažnai ir toks variantas... kai "sraigė" sudariusi traukinuką, belenkiant trečiam, ketvirtam auto "atsibunda" ir saugioje lenkti vietoje sugalvoja spustelti akseleratorių, net nesidairydama, kad jau pradėjęs lenkimą sekantis iš paskos.
    p.s. čia dar viena beprasmiška, subjektyvi mano replika iš Lietuvos kelių ar jau nustot sekt pasakas?
    Gal nustok, nes aiškiai rišlios minties nesurezgi.
    Tai ar apie miegančias sraiges, ar apie greičio ribojimus/matuoklius kalba?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Gi visi žino, jog kaktomuša į priešprieša važiuojantį sunkvežimį yra ne lenkėjo kaltė, o lėtai besivelkančiojo.
    Galimas dažnai ir toks variantas... kai "sraigė" sudariusi traukinuką, belenkiant trečiam, ketvirtam auto "atsibunda" ir saugioje lenkti vietoje sugalvoja spustelti akseleratorių, net nesidairydama, kad jau pradėjęs lenkimą sekantis iš paskos.
    p.s. čia dar viena beprasmiška, subjektyvi mano replika iš Lietuvos kelių ar jau nustot sekt pasakas?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Su predatoriumi šia tema diskutuoti yra beprasmiška, jis objektyviai nieko nesugeba pasakyti, ir "varo" tik subjektyviom replikom, bei nuolat verkia, kokie nuskriausti yra greičio viršytojai.
    Galim bet kuria tema padiskutuoti, prašom. Deja iš paties kaip ir kitų oponentų buvo galima greičiau įžeidinėjimų o ne objektyvių argumentų sulaukti. Kiek argumentuotai oponavote apie radarų statymo vietas, atkarpas, greičio ribojimo tam tikrose vietose dviprasmybes ir .t.t. "Nebesvaik", "Nesek pasakų", "Verkia, nuskriausti greičio viršytojai" čia ne varymas subjektyviom replikom? čia argumentas? Tai gal žvilgtelk pats į veidrodį Priminsiu... turit kokių asmeniškumų, prašom kreiptis tiesiogiai, nešiukšlinkim forumo.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Gi visi žino, jog kaktomuša į priešprieša važiuojantį sunkvežimį yra ne lenkėjo kaltė, o lėtai besivelkančiojo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Vairuoju, vairuoju Iš tiesų galime baigti, nes jūsų pasvarstymai apie saugumą tėra subjektyvi emocijų išraiška, nieko bendro su objektyvumu neturinti. Važinėju dažnai po visą Lietuvą ir subjektyviai emociškai matau priešingą saugumo prasme vaizdą grečio matuoklių zonose, nei jūs.
    Su predatoriumi šia tema diskutuoti yra beprasmiška, jis objektyviai nieko nesugeba pasakyti, ir "varo" tik subjektyviom replikom, bei nuolat verkia, kokie nuskriausti yra greičio viršytojai.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.10.11, 20:38.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Vairuoju, vairuoju Iš tiesų galime baigti, nes jūsų pasvarstymai apie saugumą tėra subjektyvi emocijų išraiška, nieko bendro su objektyvumu neturinti. Važinėju dažnai po visą Lietuvą ir subjektyviai emociškai matau priešingą saugumo prasme vaizdą grečio matuoklių zonose, nei jūs.
    O tai ką matai už greičio matuoklio? Irgi pagerėjimą?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na jei padidėjęs lenkimų skaičius pavojingesnėje reljefo atžvilgiu vietoje arba kolonų lenkimai nieko nepasako apie saugumą... tai gal ir baikim diskusiją. Sėkmės kolonų lenkimo loterijose... jei vairuojate.
    Vairuoju, vairuoju Iš tiesų galime baigti, nes jūsų pasvarstymai apie saugumą tėra subjektyvi emocijų išraiška, nieko bendro su objektyvumu neturinti. Važinėju dažnai po visą Lietuvą ir subjektyviai emociškai matau priešingą saugumo prasme vaizdą grečio matuoklių zonose, nei jūs.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Kad jums neatrodo saugu yra lygiai tokia pati nuomonė, kas, jūsų įvardijimui, yra argumentų trūkumas Kad jūs matote cirkus - tai nieko nepasako apie realų saugumą toje atkarpoje.
    Na jei padidėjęs lenkimų skaičius pavojingesnėje reljefo atžvilgiu vietoje arba kolonų lenkimai nieko nepasako apie saugumą... tai gal ir baikim diskusiją. Sėkmės kolonų lenkimo loterijose... jei vairuojate.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    "Mano nuomone", kai trūksta argumentų, dedate į krūmus Pagal statistiką valgom cepelinus, o faktiškai turbūt plokštainį ir kotletus... Aš konstatuoju, kokius cirkus matau atkarpoje po sektorinio pabaigos ir man tai neatrodo saugu ir tiek.. Sudėjus abi atkarpas, vidutinis kelio saugumas nepasikeičia
    Kad jums neatrodo saugu yra lygiai tokia pati nuomonė, kas, jūsų įvardijimui, yra argumentų trūkumas Kad jūs matote cirkus - tai nieko nepasako apie realų saugumą toje atkarpoje.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Mano nuomone pasakojate pasakas ir tiek. Nebent galite kokiais nors statistiniais duomenimis pagrįsti tą greičio matuoklių pavojingumą. O tiesa yra paprasta - jus tiesiog nervina tie greičio matuokliai ir tiek. Su esmo saugumu tai nieko bendro neturi
    "Mano nuomone", kai trūksta argumentų, dedate į krūmus Pagal statistiką valgom cepelinus, o faktiškai turbūt plokštainį ir kotletus... Aš konstatuoju, kokius cirkus matau atkarpoje po sektorinio pabaigos ir man tai neatrodo saugu ir tiek.. Sudėjus abi atkarpas, vidutinis kelio saugumas nepasikeičia

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai kame problema? Gal priekį važiavęs apsipylė kava ir stabdė, gal į kelnes pridėjo, tu laikeisi saugaus atstumo ir pristabdei, ar jeigu buvo laisva antra juosta, parodei posūkį ir aplenkei net nestabdydamas.
    Tokių žmonių visada buvo yra ir bus, kurie neadekvačiai elgiasi kelyje, tad laikykis saugos greičio ir atstumo.
    Tokie stabdymai esant intensyviam eismui gali sukelti minimum kamštį lygioje vietoje, maksimum avariją.

    pvz: https://youtu.be/Q78Kb4uLAdA?si=gS0V8jekyCDPTwZ1

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Šiaip jau KET kiek prisimenu bent jau buvo nuostata, kad važiuojantis žymiai lėčiau už leistiną greitį turėtų pasitraukti ir praleisti už jo važiuojančius. Problema ta, kad nėra apibrėžta, kiek yra žymiai lėčiau, turbūt ir dėl šios priežasties policija šios nuostatos nekontroliuoja ir kaip minėjo forumo dalyvis bmweda ši norma yra mirusi.
    Nes vairavimo kultūra Lietuvoj yra dugne, didelė dalis kaip ir šitam forume esančių yra "visada teisūs" ir nepamasto kaip efektyvint eismą, kažką praleidžiant ar kartais pedalą paspaudus.
    Net ir tokiose laukinėse valstybėse vairavimo prasme kaip Kipras ar kitos Graikijos salos yra daugiau lėtai priešais važiuojančių praleidę pasitraukdami į kelkraštį, nei Lietuvoj per 20 metų vairavimo.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Šiaip jau KET kiek prisimenu bent jau buvo nuostata, kad važiuojantis žymiai lėčiau už leistiną greitį turėtų pasitraukti ir praleisti už jo važiuojančius. Problema ta, kad nėra apibrėžta, kiek yra žymiai lėčiau, turbūt ir dėl šios priežasties policija šios nuostatos nekontroliuoja ir kaip minėjo forumo dalyvis bmweda ši norma yra mirusi.

    Komentuoti:

Working...
X