Parašė 1252
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąMan atrodo kai kurie forumiečiai pametė priežasties - pasekmės ryšį. Kelionės automobiliu beveik visais atvejais (išskyrus turistines pažintines keliones) yra prarastas laikas. Dauguma žmonių tą laiką, praleidžiamą automobilyje taip ir vertina (išskyrus tuos kelis lėtaeigius forumiečius).
Visa visuma priemonių, kurioms valstybė ir žmonės leidžia pinigus yra skirtos užtikrinti maksimaliai greitas keliones. SAUGIAS. Visos išlaidos keliams, greitėjimo/lėtėjimo juostoms, 2 lygių sankryžoms, automobilio saugumo sistemoms ir pan. yra skirtos būtent tam tikslui - per trumpiausią laiką iš taško A pasiekti tašką B. SAUGIAI. LEISTINU GREIČIU. MAKSIMALIAI GREITAI.
Žmonės, kurie sako, kad aš važiuoju lėčiau, ir dėl to esu saugesnis nei kiti eismo dalyviai, yra teisūs, bet tik savo pozicijai. Eismo saugesniu tai nedaro, jei kiti dalyviai bando važiuoti maksimaliu greičiu (leistinu ar saugiu toms sąlygoms).
Išvažiuodamas į kelius tu įsipareigoji, kad turi tam tikrą kvalifikaciją ir gebėjimus. Jei jautiesi nekaip, tai gal važiuok vietiniais keliais, o ne autostrada. Pasiteisinimas, kad mano būklė neleidžia man važiuoti panašiu greičiu į srauto greitį, važiuoju lėtai, ir esu dėl to saugesnis už kitus, skamba mažų mažiausiai arogantiškai. Su tokia pozicija greitai pradėsim kaip amišai važinėti žole varomomis transporto priemonėmis. Saugiai. Lėtai. Ekologiškai.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Gal pirmąjį teiginį " sraigės lenkimas trukdo eismo saugumui" galėtum argumentuoti kokioje furų vairuotojų aikštelėje? Turbūt nemenką "pamoką" pravestų.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O jūs kaip lėčiau be priežasties važiuojantis, provokuojate juos lenkti. Matote, žmonės įprastai taupo savo laiką - perka internetu su pristatymu į namus, apvažiuoja kamščius, atsistoja į trumpesnę eilę parduotuvėje ir pan. Ir tai yra normalu - yra daug prasmingesnės veiklos nei vilktis iš paskos dėl to, kad kažkoks žioplys nesugeba atsišviežinti KET žinių.
Apvažiuojantiems kamščius per stovėjimo aikšteles ar A juostas išvis reises reikia atimti, Gal tada mažiau bepročių kelyje būtų.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąPavojų kelia ir tie kurie važiuoja greičiau nei derėtų, ir tie kurie važiuoja per lėtai. Ir mano cituotas KET punktas tą aiškiai įrodo. Dar kartą, kalbu ne apie važiavimą lėčiau dėl objektyvių priežasčių, o dėl to kad nesi atsišviežinęs KET žinių ir nežinai, kad greičio ribojimo ženklas čia jau nustojo galioti.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąKai nėra ką pasakyti į temą, prasideda suvedimas į absurdą - niekas nekalba apie greičio viršijimą. Specialiai dėl jūsų įrašiau tokį sakinį savo komentare.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTuomet tokiam pradedančiam ne vieta kelyje, kur vyksta realus eismas. Nes pratesiant analogiją, pradedančiąjam gali būti per sunku manevruoti eisme, laiku žiūrėti į veidrodėlius, išlaikyti mašiną eismo juostoje nesiblaškant, parkuotis aikštelėse ir pan. Tai kas dabar turi prie ko taikytis, dauguma prie tų kelių besimokančių ar tie besimokantys prie daugumos?
Komentuoti:
-
Man atrodo kai kurie forumiečiai pametė priežasties - pasekmės ryšį. Kelionės automobiliu beveik visais atvejais (išskyrus turistines pažintines keliones) yra prarastas laikas. Dauguma žmonių tą laiką, praleidžiamą automobilyje taip ir vertina (išskyrus tuos kelis lėtaeigius forumiečius).
Visa visuma priemonių, kurioms valstybė ir žmonės leidžia pinigus yra skirtos užtikrinti maksimaliai greitas keliones. SAUGIAS. Visos išlaidos keliams, greitėjimo/lėtėjimo juostoms, 2 lygių sankryžoms, automobilio saugumo sistemoms ir pan. yra skirtos būtent tam tikslui - per trumpiausią laiką iš taško A pasiekti tašką B. SAUGIAI. LEISTINU GREIČIU. MAKSIMALIAI GREITAI.
Žmonės, kurie sako, kad aš važiuoju lėčiau, ir dėl to esu saugesnis nei kiti eismo dalyviai, yra teisūs, bet tik savo pozicijai. Eismo saugesniu tai nedaro, jei kiti dalyviai bando važiuoti maksimaliu greičiu (leistinu ar saugiu toms sąlygoms).
Išvažiuodamas į kelius tu įsipareigoji, kad turi tam tikrą kvalifikaciją ir gebėjimus. Jei jautiesi nekaip, tai gal važiuok vietiniais keliais, o ne autostrada. Pasiteisinimas, kad mano būklė neleidžia man važiuoti panašiu greičiu į srauto greitį, važiuoju lėtai, ir esu dėl to saugesnis už kitus, skamba mažų mažiausiai arogantiškai. Su tokia pozicija greitai pradėsim kaip amišai važinėti žole varomomis transporto priemonėmis. Saugiai. Lėtai. Ekologiškai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Gal nustok, nes aiškiai rišlios minties nesurezgi.
Tai ar apie miegančias sraiges, ar apie greičio ribojimus/matuoklius kalba?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia apie kokį greičio viršijimą eina kalba? +10? Ta taisyklė kad iki 10 „galima“ iš dalies ir yra tam, jog nereiktų žiūrėti į spidometrą pastoviai. Na bet visada stengtis važiuoti +10 yra durna, ypač mieste, kur toks greitis kelia daug didesnį pavojų pėstiesiems, o kelionės trukmė vis tiek priklauso nuo šviesoforų, o ne nuo greičio. Nuo pat vairavimo pažymėjimo didžiausias „viršijimas“ kokį darau yra +9. Bet ir tai dažniausiai tie +9 būna ne realiu greičiu, o spidometriniu, kas realiai reiškia ~55 mieste, o kadangi paklaida yra procentinė, tai užmiestyje dar mažesnis viršijimas. Ir kažkaip problemų nebūna, aišku retkarčiais pasitaiko neadekvatų.
Gal kada pasiseks nufilmuoti su registratoriumi kaip toks lenkėjas pasiima Darvino apdovanojimą iš sunkvežimio
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąO šiaip mokantis vairuoti ir laikant egzaminus, tai dabar pagalvojus, truputį juokingas buvo tas nuolatinis žiūrėjimas į spidometrą, nes viršyti kaip ir negali, bet jeigu važiuoji keliais km/h mažiau nei limitas, tai jau instruktorius šaukdavo, kad stabdau eismą.
Parašė 1252 Rodyti pranešimąKol nevairuodavau, tokiuose dalykuose buvau visiškai žalias ir naivus kaip mažas vaikas, tai nežinojau, kad nuolatinis greičio viršijimas yra ne tik norma, bet ir pageidavimas ar kažkokia paprotinė teisė, praktikoje viršesnė už rašytinę. Kaip pradedančiam mokytis vairuoti, buvo šiokia tokia netikėta akistata su mūsų šalies gyvenimo tikrove.
Gal kada pasiseks nufilmuoti su registratoriumi kaip toks lenkėjas pasiima Darvino apdovanojimą iš sunkvežimio
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Galimas dažnai ir toks variantas... kai "sraigė" sudariusi traukinuką, belenkiant trečiam, ketvirtam auto "atsibunda" ir saugioje lenkti vietoje sugalvoja spustelti akseleratorių, net nesidairydama, kad jau pradėjęs lenkimą sekantis iš paskos.
p.s. čia dar viena beprasmiška, subjektyvi mano replika iš Lietuvos kelių ar jau nustot sekt pasakas?
Tai ar apie miegančias sraiges, ar apie greičio ribojimus/matuoklius kalba?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąGi visi žino, jog kaktomuša į priešprieša važiuojantį sunkvežimį yra ne lenkėjo kaltė, o lėtai besivelkančiojo.
p.s. čia dar viena beprasmiška, subjektyvi mano replika iš Lietuvos kelių ar jau nustot sekt pasakas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Su predatoriumi šia tema diskutuoti yra beprasmiška, jis objektyviai nieko nesugeba pasakyti, ir "varo" tik subjektyviom replikom, bei nuolat verkia, kokie nuskriausti yra greičio viršytojai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Gi visi žino, jog kaktomuša į priešprieša važiuojantį sunkvežimį yra ne lenkėjo kaltė, o lėtai besivelkančiojo.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Vairuoju, vairuoju Iš tiesų galime baigti, nes jūsų pasvarstymai apie saugumą tėra subjektyvi emocijų išraiška, nieko bendro su objektyvumu neturinti. Važinėju dažnai po visą Lietuvą ir subjektyviai emociškai matau priešingą saugumo prasme vaizdą grečio matuoklių zonose, nei jūs.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.10.11, 20:38.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Vairuoju, vairuoju Iš tiesų galime baigti, nes jūsų pasvarstymai apie saugumą tėra subjektyvi emocijų išraiška, nieko bendro su objektyvumu neturinti. Važinėju dažnai po visą Lietuvą ir subjektyviai emociškai matau priešingą saugumo prasme vaizdą grečio matuoklių zonose, nei jūs.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na jei padidėjęs lenkimų skaičius pavojingesnėje reljefo atžvilgiu vietoje arba kolonų lenkimai nieko nepasako apie saugumą... tai gal ir baikim diskusiją. Sėkmės kolonų lenkimo loterijose... jei vairuojate.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Kad jums neatrodo saugu yra lygiai tokia pati nuomonė, kas, jūsų įvardijimui, yra argumentų trūkumas Kad jūs matote cirkus - tai nieko nepasako apie realų saugumą toje atkarpoje.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"Mano nuomone", kai trūksta argumentų, dedate į krūmus Pagal statistiką valgom cepelinus, o faktiškai turbūt plokštainį ir kotletus... Aš konstatuoju, kokius cirkus matau atkarpoje po sektorinio pabaigos ir man tai neatrodo saugu ir tiek.. Sudėjus abi atkarpas, vidutinis kelio saugumas nepasikeičia
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Mano nuomone pasakojate pasakas ir tiek. Nebent galite kokiais nors statistiniais duomenimis pagrįsti tą greičio matuoklių pavojingumą. O tiesa yra paprasta - jus tiesiog nervina tie greičio matuokliai ir tiek. Su esmo saugumu tai nieko bendro neturi
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai kame problema? Gal priekį važiavęs apsipylė kava ir stabdė, gal į kelnes pridėjo, tu laikeisi saugaus atstumo ir pristabdei, ar jeigu buvo laisva antra juosta, parodei posūkį ir aplenkei net nestabdydamas.
Tokių žmonių visada buvo yra ir bus, kurie neadekvačiai elgiasi kelyje, tad laikykis saugos greičio ir atstumo.
pvz: https://youtu.be/Q78Kb4uLAdA?si=gS0V8jekyCDPTwZ1
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąŠiaip jau KET kiek prisimenu bent jau buvo nuostata, kad važiuojantis žymiai lėčiau už leistiną greitį turėtų pasitraukti ir praleisti už jo važiuojančius. Problema ta, kad nėra apibrėžta, kiek yra žymiai lėčiau, turbūt ir dėl šios priežasties policija šios nuostatos nekontroliuoja ir kaip minėjo forumo dalyvis bmweda ši norma yra mirusi.
Net ir tokiose laukinėse valstybėse vairavimo prasme kaip Kipras ar kitos Graikijos salos yra daugiau lėtai priešais važiuojančių praleidę pasitraukdami į kelkraštį, nei Lietuvoj per 20 metų vairavimo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip jau KET kiek prisimenu bent jau buvo nuostata, kad važiuojantis žymiai lėčiau už leistiną greitį turėtų pasitraukti ir praleisti už jo važiuojančius. Problema ta, kad nėra apibrėžta, kiek yra žymiai lėčiau, turbūt ir dėl šios priežasties policija šios nuostatos nekontroliuoja ir kaip minėjo forumo dalyvis bmweda ši norma yra mirusi.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: