Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    „Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas. Visai nesvarbu, kad tokiose perėjose pirmumas yra vairuotojams, tačiau įvykus skaudžiam eismo įvykiui vertinama, kieno kaltė.

    Ne perėja, bet kaltininkas priklausys nuo piniginės storio.. wow..

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...eHAVks6BhSVs8w
    Čia civilizuotų šalių perėja. UK tokių daug būna, kitur irgi. Kai vienintelės KET ir vairavimo žinios apsiriboja gazo mynimu iki dugno, tai tikrai gali būti sunku išsiaiškinti, kieno gi čia dabar tas pirmumas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    „Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas. Visai nesvarbu, kad tokiose perėjose pirmumas yra vairuotojams, tačiau įvykus skaudžiam eismo įvykiui vertinama, kieno kaltė.

    Ne perėja, bet kaltininkas priklausys nuo piniginės storio.. wow..

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...eHAVks6BhSVs8w

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Vizija 0 tsakant...
    Atšaukta gi. LAKD tikslas būti pelno siekiančia organizacija, o ne besirūpinančia saugumu

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pažiūrėjau darbo vietų aptvėrimo taisykles, tai taip ir nurodyta magistralėse tik persitikiavimo vietose gairės. Toliau tik linijos ir kas 1km greitis primenamas. Matomai dėl ekonomijos.
    Vizija 0 tsakant...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Visada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.
    Pažiūrėjau darbo vietų aptvėrimo taisykles, tai taip ir nurodyta magistralėse tik persitikiavimo vietose gairės. Toliau tik linijos ir kas 1km greitis primenamas. Matomai dėl ekonomijos.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.11.05, 11:36.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Visada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai aišku, nes kalti tai vairuotojai, kurie įlekia... Bet skauda tai tiem, kuriuos žaloja. Va šito aš nesuprantu, kodėl jie išvadų nedaro...
    Na nieko nuostabaus, kai kelyje Panevėžys-Vilnius pamatai pakelėje su mirksinčiais avariniais paprastą net nežymėtą, be oranžinio švyturėlio autobusiuką iš kurio išsikraudinėjami stulpeliai tiesiamai tvorai. Vienintelis ženklas prieš kokį kilometrą "Kelio darbai". Bičiukai kas antras be liemenių.... kaip į bulviakasi susirinkę. Matyt kelininkai kokius eilinius statybininkus subrangai pasisamdę.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Net buvau suabejojęs ar teisingai supratau tą kelio ženklą, kai prieš tai arčiau Vilniaus buvo papaišytų linijų su dalimi uždengtų ženklų ir dalimi paliktų ženklų, kurių nieks nebepaiso po pirmojo ruožo pamatę, kad nevyksta jokie remontai tuo metu.
    Kaip pasakytų forumo "eismo ekspertai".. čia tik jūsų subjektyvi nuomonė Specialistai su patirtimi viską puikiai sudėliojo ir linijas supaišė.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Tai aišku, nes kalti tai vairuotojai, kurie įlekia... Bet skauda tai tiem, kuriuos žaloja. Va šito aš nesuprantu, kodėl jie išvadų nedaro...

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pirmą kartą važiavau tamsoje prieš tris savaites. iš Kauno.
    Kilo tokia mintis važiuojant pirmą kartą dienos metu iš Vilniaus, kai tuo metu vienas išvažiavau į priešpriešą ir pamačiau, kad didžioji dalis liko pirmoje savo pusėje: "Kaip smagu ten turėtų būti pirmą kartą autostradoje naktį su priešpriešiniu eismu už keliasdešimt centimetrų, atskirtų dažais"

    Net buvau suabejojęs ar teisingai supratau tą kelio ženklą, kai prieš tai arčiau Vilniaus buvo papaišytų linijų su dalimi uždengtų ženklų ir dalimi paliktų ženklų, kurių nieks nebepaiso po pirmojo ruožo pamatę, kad nevyksta jokie remontai tuo metu.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tačiau kelinkai su savo "žymėjimais" gerai prigrybavę yra ir kelyje A1. Kaunas - Vilnius.
    Ties Lazdėnais pagal ženklinimą 2 juostos, kurį laiką taip ir yra, bet kai reikia grįžti į Kaunas-Vilnius, aplenkus remonto ruožą, ties "išsukimu į gerą kelią be remonto" , staiga pasidaro 1 be jokio žymėjimo.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kai vaziavau tuo Žiezmarių ruožu antrą kartą, tai situacija jau buvau įvertinęs šviesoje. Bet važiuojant pirmą kartą buvo labai nejauku, kai po kelių kilometrų ramybės tamsoje kažkas į mus važiavo iš priekio.
    Reikėtų ant LKAD užsiundyti kokį žurnalistą tai priegretinus prie kokios kad ir kitur įvykusios avarijos dėl lievos infrastruktūros tai parodant kaip sisteminį pochu.zmą

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Teisybės dėlei, ir A1 kelias (perkelkite į tą temą, jeigu aktualiau), su dabartiniais rekonstruojamais ruožais, nespindi žymėjimo srityje. Viena kuriozinė situacija buvo laisvomis dienomis važiuojant Kauno kryptimi. Nevyko darbai, tačiau buvo sužymėta geltonomis linijomis trys naujos juostos - viena iš priešingos, Vilniaus krypties (nes viena iš 'tikrųjų' juostų Vilniaus kryptimi yra tvarkoma), o likusios dvi Kauno kryptimi. Tai ką jūs galvojate, vairuotojai suprato kad šventinę dieną niekas nedirba, todėl lėkė visomis trimis juostomis link Kauno. Vieni įprastomis juostomis, kiti vadovaudamiesi naujomis papieštomis geltonomis.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nėra ko stebėtis, kai dėmesys sutelktas į radarų tinklo plėtrą, o ne kelių kokybės gerinimą ar bent jau taisyklingą žymėjimą.
    Nepamenu kuri atkarpa Kaunas-Klaipėda, bet yra vienoje vietoje likęs laikinas ryškus kelio juostų darbų žymėjimas, nors eismas vyksta jau normaliai, tai mačiau, kad susiklaidino keli vairuotojai ir pats vos nesąmonės nepadariau. Tiesiog nesuprantu tokio pofigizmo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Ir žūsta
    Ir, tipo, pas mus viskas gerai. Ko prisikabinot?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    LT kelininkai pasistato priekabélę su ženklu ir už 10m dirba ant kelio.
    Ir žūsta

    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...istas-n1258522

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nėra ko stebėtis, kai dėmesys sutelktas į radarų tinklo plėtrą, o ne kelių kokybės gerinimą ar bent jau taisyklingą žymėjimą.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Serbas iš Vokietijos pasibaisėjęs...

    https://youtu.be/W_cQYzWPMlg?si=UWtyT22eQ1u7_N_P&t=2182

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai gal įvardinsit tuos skirtumus, kas ten kitaip suženklinama? Ar tiediog vairuotojai laikosi ribojimo?
    Pirmiausia - persirikiavimas dingstant juostai. DE, NL, persirikiavimas padaromas kelių šimtų metrų ilgio, LT - tiesiog 45 laipsnių kampu sustatant užtvarus.

    DE vieną kartą mačiau paguldytą geltonos plastmasės lapą kokių 20mm storio, dar prieš prasidedant fiziniams užtvarams. Tam, kad užsigalvojusį vairuotoją pažadintų kai jis dideliu greičiu per jį pralekia.

    LT kelininkai pasistato priekabélę su ženklu ir už 10m dirba ant kelio.

    edit: Skandinavai prieš kelių remontą pasistato tokį sunkvežimį - babuiną, su afigieno dydžio šikna. Sunkvežimis su didžiuliu vandens baku energijai sugerti, jei kažkas atsitrenkia. O tai, kad jie tokių priemonių imasi, reiškia, kad buvo atsitikę nelaimės. Sakoma, kad visos saugumo taisyklės krauju rašomos.
    Paskutinis taisė goolfietis; 2023.11.04, 15:09.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai gal įvardinsit tuos skirtumus, kas ten kitaip suženklinama? Ar tiediog vairuotojai laikosi ribojimo?
    Aš ne užsienio specialistas, tačiau blokeliai sustatyti visame darbų ruože niekada nepamaišytų, būtų net ir man aišku.
    Pvz. remontas nevyksta, "nakleika" nenuimta... po kiek laiko gali ir pamiršti, kad remontas jau yra seniai pasibaigęs... Click image for larger version

Name:	20230312_014802.jpg
Views:	400
Size:	1,19 MB
ID:	2087117

    Komentuoti:

Working...
X